שטייניץ הודף את הטענות: "החשמל היה מתייקר ב-40% לולא התערבות האוצר"

רה"מ נתניהו בישיבת שרי הליכוד: "אחרי שטיפלנו במחיר הדיור יש לטפל גם במחירי החשמל והדלקים". באפריל - החשמל מתייקר ב-8.9%
שר האוצר, יובל שטייניץ וראש הממשלה בינימין נתניהו
על רקע ההחלטה של רשות החשמל להעלות את תעריף החשמל באפריל בשיעור חד של 8.9%, ניסה היום (א") ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לרכך את המכה והודיע בישיבת פורום שרי הליכוד, כי הורה לשרי האוצר והאנרגיה, לבחון את האפשרות לבצע העלאות מחירים ברכיבים דיפרנציאליים במחירי החשמל - כדי להקטין את העלאות מחירי החשמל לציבור.

לדברי רה"מ, נתניהו: "אחרי שטיפלנו במחיר הדיור ואנו עדים לתוצאות ראשונות של ירידת מחירים כשמספר התחלות הבנייה צפוי להגיע השנה ל-45 אלף. עכשיו יש לטפל גם במחירי החשמל והדלקים. יש לפעול לפריסת העלאת תעריפי החשמל על פני תקופה ארוכה".

נתניהו שוב הטיל את האשם על עליית מחירי החשמל בישראל על אירן ואמר "עליית מחירי החשמל היא תוצאה של הסנקציות על אירן, שמייצרות עלייה במחירי הנפט, ולא תוצאה של השיח הציבורי. אנחנו צריכים לבחון איך לטפל בהשלכות הסנקציות על אירן על מחירי החשמל, שאמורים להתייקר עוד יותר".

שר האוצר, יובל שטייניץ, הבטיח גם במהלך הישיבה כי בשנה הבאה, כשחברת החשמל תתחיל לעבוד עם גז מקידוחי תמר, מחירי החשמל ירדו. והבהיר כי "מחירי חשמל היו צריכים לעלות ב-40%, התערבות האוצר מיתנה את העלייה ל-9% בלבד"
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    שטייניץ שר המיסים ושודד הקופה הציבורית
    ישראלי 25/03/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתקופת שטייניץ וביבי העלו לנו את המיסים בעשרות אחוזים ומצד שני גם המחירים של מוצרים בסיסים עלו בעשרות אחוזים. לזוג צעיר במדינה, אם הוא לא חרד, אין סיכוי להגיע לדירה. ועבור כל קניה בקולבו צריך לקחת משכנתא. יאללה לצאת לרחובות שוב.
    סגור
  • 31.
    ביבי ושייניץ ייקרו לנו את החשמל והמים ב- 100%
    אחד העם 25/03/2012 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ששני שודדי הקופה, מונו לתפקידם כל משפחה משלמת בממוצע עוד 300 ש" ח כל חודש על חשמל ומים.
    סגור
  • 30.
    ניהול כושל=טעות מיליארדים=העם הפראייר משלם!! (ל"ת)
    מונופול כושל שנים 25/03/2012 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    שר חזוי אין מנהיג במדינה
    חי 25/03/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשלוש שנים הליכוד ישראל ביתינו עם הקואליציה סחטנית הרסו את בוחרים משכבות הבינים והנמוכות.. במחירי הדירות ..מים..חשמל..מערכת בריאות.ורכבת גם אין..ושריפה כרמל.. כיבוי ומשטרה חסרי תקנים... על מי הם עובדים..זה חזוי.. ואיש מ30 שרים לא לוקח אחריות על כשלים במשרדו..בגיבוי הראש.. בושה וחבל
    סגור
  • 28.
    להפגין בעד פיטורי שטייניץ (ל"ת)
    להעיף אותו מהמדרגות 25/03/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    האיש הזה מנותק מהציבור לגמרי (ל"ת)
    להעיף אותו מהמדרגות 25/03/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    לא ידעתי שאירן העלו את הבלו על הדלק והחשמל לה
    מוטי 25/03/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט להעניש את הליכוד על עושק העם
    סגור
  • 25.
    את הבורסה .את החשמל הרסתה
    אבי 25/03/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הדלק סליחה הוא נוסע בחינם על חשבוננו .תעוף נימאס ממך
    סגור
  • 24.
    טיינליץ שקרן-אלמלא העיכוב והבירוקרטיה הגז מתמ
    davidy 25/03/2012 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגז מתמר היה כבר מחובר לכל חח" י ובקרה זה המחיר היה יורד, מה לעשות ששר אוצר רצה להלאים את הקידוח הקשה והערים מיכשולים והוסף הירוקים שלא רצו כניסת הגז ליד היישובים ,,,,, את המחיר על המחדלים האלה כולנו משלמים להחליף את שר האוצר ואת ביבי עכשיו זה העניין
    סגור
  • 23.
    מוטב שיתשוק
    הבורר 25/03/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפילוסוף פותח את הפה ופתאום הוא מבין בכלכלה? שיודה שגם הואמוגם המאסטר שלו ביבי פשוט טעו ומיהרו לשחוט את התרנגולת שאמורה להטיל בצי זהב ומיהרו לחלק את עור הדוב לפני שניצוד בכלל..כל הביוקרטיה שלהם והמלחמה שלהם בחברות הגז ובנוסף למלחמת הבדוים בסיני בגז המצרי- תרמו למחדל שנותר בחברת החשמל ולהתיקרויות השוחטןת שלהם ועכשיו הוא מגלגל עיניו לשמיים...בערבית אומרים כל כאלב יג" י יומו
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    שקרניקים
    צבי 25/03/2012 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ידו הנעלמת של השוק מורידה מחירים. ביבי משקר. הוא לא עושה כלום שמשפיע כעת ולא ישפיע גם בעתיד. מחיר יורד כי אנשים לא מסוגלים לקנות. תחסכו חשמל, שייחנקו בפחם ובדלקים האחרים.
    סגור
  • 21.
    צריך לבטל את החשמל חינם לעובדי חברת החשמל
    פפו 25/03/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במצב כזה, שמחירי החשמל עולים בצורה חדה, בנוסף לכל מה שנאמר, אז חברת החשמל צריכה לעשות גם צעדי יעול ובכלל זה ביטול החשמל חינם לעובדיה. זה לא מוסרי ולא הוגן שכל הנטל יפול על האזרחים ועובדי חברת החשמל ימשיכו לחגוג כאילו שום דבר לא קרה. די ונמאס עם זה. גם ככה המשכורות שלהם בשמיים. בושה וחרפה על התופעה המושחתת הזאת!!!
    סגור
  • 20.
    שטייניץ וששינסקי תלכו לכלא ! (ל"ת)
    ששי 25/03/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מחירי החשמל ירד? שקרן ! (ל"ת)
    ששי 25/03/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    שטייניץ היה רצוי מאוד שתתפטר.
    משה 25/03/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחתום עם מצריים בלבד לייבוא גז{פשלה שלך}. אפילו טירון בעסקים היה חותם חוזה לייבוא גז עם 3 ספקים. הבעיה שלך שאתה לא מקשיב,כמה הזהירו אותך לא לחתום עסקה רק עם מצרים.
    סגור
  • 17.
    כמה אפשר לרמות
    ישראלי 25/03/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי הדבר היחידי שיש בידי זה להצביע בבחירות נגד הליכור אני מקוה לסחוף כמה שיותר אנשים להצביע נגד הרמאים וחלאות האדם שנציגם ראש בממלשה ושר העוצר שלום לכם ולא להתראות
    סגור
  • 16.
    נראה את ביבי מצמצם בשרים
    דוד מ 25/03/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובממשלה המנופחת שלו !!! טיפת בושה אין לכם
    סגור
  • 15.
    שרה = מרי אנטואנט , ביבי = לואי מלך צרפת והפ
    דוד מ 25/03/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגם הידוע שאמרה אם אין לחם יוכלו עוגות ,ממשלה והעומד בראשה הזויים ומנותקים מהעם
    סגור
  • 14.
    מחירי החשמל צריכים היו לרדת בתחילת השנה...
    שולי 25/03/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכ5.13%, אבל לא ירדו. החישוב מצביע כי בתחילת אפריל המחירים צריכים לרדת בכ6.34% עקב ה" חסכון" של חח" י שלא הורידו המחירים ועקב ה" חסכון" עד תחילת הנה בגלל אי הפחתת המחיר במשך כמה חודשים...
    סגור
  • 13.
    מזל שיש את הנושא האיראני
    אזרח 25/03/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליו מלבישים את כל החוליים של המצב במדינה, מחירי הדלקים, החשמל, הרכבת, העוני, הדיור ועוד ועוד. וכן שכחתי להזכיר את " המתיחות" עם האמריקאיים והעולם בגלל הפה הגדול של ממשלת ישראל, ראש ממשלתה ושריה. כלומר אם הנושא האיראני יפתר, חיינו במדינת ישראל יהיו נהדרים. סתם שאלה קטנה לרוה" מ ואוצרו יובלי, איך אתם מתכוננים לטפל בכל נושא הפנסיות שהולכות ונשחקות מרגע לרגע, את מי תאשימו מחר מחרתיים ?
    סגור
  • 12.
    " הטיפול" של הממשלה בכל נושא הדיור
    אזרח 25/03/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורם לקיפאון הבינוי במשק, עליו נשלם בקרוב בריבית דריבית, ובעיקר בהאטה כללית במשק. למה נדמה לי שרוה" מ ושר אוצרו בטוחים שהם יודעים את הסיבות לבעיות, אבל כמעט ואני משוכנע שאין להם שמץ של מושג ירוק כיצד פותרים את הבעיה.
    סגור
  • 11.
    שלא יקדים את הבחירות.
    ביבי אמר 25/03/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה עוד כמה חודשים להיות השליט השנוא. חבל לו על כמה משכרת עתק אולי יהיו עוד כמה מיסים? עוד כמה מצלמות? תעלו את המס על הבורסה ל 50%? תעלו את המים החשמל הארנונה תעלו את מחיר הדלק הלחם החלב תהיו יצירתיים עוד כמה מיסים והעלאות ואתם מסודרים לכל החיים ויותר מזה
    סגור
  • 10.
    העם מטומטם והעם משלם......עבור כסאו של ביבי
    אזרח 25/03/2012 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לאזרח ברחוב יותר מתחושה " שהממשלה עובדת עלינו" . גובים מאיתנו מיסים על ימין ועל שמאל, הממשלה מ-נ-ו-פ-ח-ת, כספי תקציב מממנים את שרידות הממשלה, יחסי חוץ על הפנים, העוני הולך וגדל, הפנסיות נשחקות. ומה אומר שר האוצר, קודמי יסרו אתכם בשוטים ואני " החכם באדם" אייסר אתכם בעקרבים.
    סגור
  • 9.
    איך טיפלתם במחירי הדיור?
    בדיחה? 25/03/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים הזויים! העשירים חוגגים. זכות לדירה בגוש הגדול נמכרת ב 2 מיליון! גם הם מקבלים פרס אם הם בונים פטור ממס. דירה בפת 4 חדרים מליונים!
    סגור
  • 8.
    בלי ששינסקי הגז כבר מתמר היה כאן עכשיו
    דמו 13 25/03/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי " רפורמת ששינסקי" הגז מתמר היה בישראל כבר מזמן.אדון שטיניץ אחראי ישיר לעיכוב הגז מתמר לפחות בשנה בגלל הרפורמה שיזם שעיכבה סגירת תזרים המזומנים של העיסקה ומנעה חתימת חוזה עם חברת חשמל
    סגור
  • ומי יודע לומר בכמה יעכב עוד ???
    אזרח 25/03/2012 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיבורים פופוליסטיים הם נ-ה-ד-ר-י-ם.
    סגור
  • 7.
    גנב בן גנב!!!!
    אריק 25/03/2012 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המשפחה שלך גנבים (משפ' השרים )!!!
    סגור
  • 6.
    ספטמבר זה החגים תקדימו את הבחירות ליוני (ל"ת)
    מתי נפטרים ממכם? 25/03/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    במקום לעסוק בהפחדות,על בסיס מה שהיה ולא יהיה,
    כותב 25/03/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחילו לחשוב על השקעה באנרגיה ירוקה לטווח הארוך, המצב בטוח לא ישתפר מבחינת שוק הנפט העולמי,המאגרים הולכים ואוזלים!
    סגור
  • 4.
    שטייניץ ואנשי האוצר.
    איזה טובי לב 25/03/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם כל כך טובי לב ודואגים לעם תורידו את העושק של 25%
    סגור
  • 3.
    אתה בטח רוצה שעוד נודה לך ????????
    חגי 25/03/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה הקיץ מתקרב ופוחדים מעוד מחאה לפני שנתיים מי היה מעז להגיד משהו נגד המדינה הייתי שורף לו את הבית היום ??? שתלך לעזאזל יחד עם כל אוכלי החינם בכנסת שמעניין אותם זה רק המשכורות שלהם וחושבים שאנחנו עובדים בשבילם
    סגור
  • האיש הזה דפוק ברמות
    עמית 25/03/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציבור נתן לך כוח. אתה מקבל שכר בגלל שאנשים בחרו בך. אז תעשה משהו !
    סגור
  • לא בחרו בו..מינוי כושל רוהמ (ל"ת)
    חי 25/03/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    היו עולים 40% והבחירות היו מחר הצלת את עורך
    ליאור 25/03/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצוף ופופוליסט כמו הפטרון שלו שיודע רק לדבר ועשות מאומה
    סגור
  • 1.
    עושים מיליארדים ע" ח העם הפראייר=ניהול כושל! (ל"ת)
    מונופול,ממשלה גנבים 25/03/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור