שוקי גוטמן, דובר האגודה למען החייל, פורש ומקים את חברת יחסי הציבור ’מרקם תקשורת’

החברה תתמחה במיתוג אישי של מנכ"לים בארגונים ובחברות, אישי ציבור ובעלי מקצועות חופשיים
 | 
שוקי גוטמן, דובר האגודה למען החייל, פורש ומקים את חברת יחסי הציבור ’מרקם תקשורת’
שוקי גוטמן, דובר האגודה למען החייל, פורש בימים אלה לאחר 3 שנים בתפקיד ומקים את ’מרקם תקשורת’, חברת יחסי ציבור המתמחה ב-Personal Branding - מיתוג אישי של מנכ"לים בארגונים ובחברות, אישי ציבור ובעלי מקצועות חופשיים.

"המיתוג האישי הפך כיום לתהליך אסטרטגי שיווקי וניהולי מוכר", אומר גוטמן, "בו האדם משווק כמותג המסייע בקידום עסקי ואישי. מומחה השיווק האמריקאי טום פיטרס טען כבר כי מיתוג אישי מתבסס על ’אריזה מחדש’ או ’מיצוב מחדש’ על מנת לשפר את האופן בו רואים את האדם, בדרך שנועדה לתת תוקף לאיכויותיו".

גוטמן ציין כי "כיום, לפני מכירת שירות או מוצר אנו מחפשים את האדם, ובכך המיתוג האישי יכול לסייע. הצלחה עסקית טמונה, בין השאר, בקשר של אנשים עם אנשים".

שוקי גוטמן הוא יועץ תקשורת ומאמן אישי, מרצה לדוברות, יחסי ציבור, מיתוג אישי ונטוורקינג. הוא כיהן בעבר כדובר מגן דוד אדום ועיריית הוד השרון, עסק בכתיבה עיתונאית וייעוץ תקשורתי לארגונים וחברות.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה