אתר Seret מעלה מדד סרטים פופולריים המבוסס על נתוני חיפוש צפייה

מהנתונים שנותחו השבוע, הסרט ’300’ זכה ל-12.2 אחוז מהמחפשים, ונמצא במקום הראשון
 | 
אתר Seret מעלה מדד סרטים פופולריים המבוסס על נתוני חיפוש צפייה
אתר Seret מקבוצת smile.media מעלה את מדד הסרטים הפופולריים ביותר ברשת. לראשונה מציג האתר מדד, המתבסס על ניתוח סטטיסטי של נתוני חיפוש צפייה והתעניינות בסרטים.

רני ישראלי, מנכ"ל אתר Seret: "בעידן בו הצורך במידע בכלל וחיפוש מידע בפרט הם מרכיבים מהותיים של הבנת המציאות ושל היכולת להבין טעמים ותחומי עניין של צרכנים, המידע הסטטיסטי אודות הסרטים אותם מחפשים באתר ועמודי הסרטים אליהם נכנסים, יותר חשוב מנתונים כמו כמות הכרטיסים שרכשו לסרט. אנו טוענים שהמידע שאנו מציגים מהווה תמונת מצב נוכחית של טעמי הצרכנים".

מהנתונים שנותחו השבוע, עולה כי הסרט ’300’, הנמצא במקום הראשון, זכה ל-12.2 אחוז מהמחפשים, הסרט ’בופור’ שבמקום השני זכה ל-6.1 אחוז, ו’החופשה של מיסטר בין’ (מקום שלישי) ל-6.1 אחוז.

smile.media מקבוצת אינטרנט זהב מפעילה מעל 13 אתרי תוכן ישראליים באינטרנט, ביניהם פורטלים כלליים, פורטל ממוקד למגזר דוברי הרוסית והערבית בישראל, ופורטלים בתחום הבידור לקהלי מטרה ממוקדים. smile.media מחזיקה ב- 50.1 אחוז מהבעלות באתר MSN ישראל, בשיתוף עם חברת מייקרוסופט. בנוסף מפעילה הקבוצה 5 זירות סחר אלקטרוני של מוצרים ושירותים, ומספקת תוכן בתשלום למנויים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה