"הגעתי לבירור, אני מקווה שהדברים יסתדרו" - צפו בנאום הקשה

אקסלנס: "לאור ההתבטאויות הגסות והאומללות, מעוז יסיים את כל תפקידיו בחברה". בשיחת טלפון עם Bizportal אומר מעוז: "במשך 11 שנים תרומתי לאקסלנס הייתה אדירה, מבחינתי לא קרה עדיין כלום"
שלמה מעוז
שלמה מעוז ששימש עד היום ככלכלן הראשי של בית ההשקעות אקסלנס פוטר הערב מתפקידו, זאת בעקבות דברים שאמר בכנס ספיר לפוליטיקה. מבית ההשקעות נמסר הערב, כי "אקסלנס מודיעה כי לאור ההתבטאויות הגסות והאומללות, שלמה מעוז יסיים את כל תפקידו בבית ההשקעות. אקסלנס מתנצלת ומתנערת מאמירות אלו".

בשיחת טלפון אמר הערב מעוז ל-Bizportal כי "עדיין לא ראיתי את הכותרות באתרים, קראו לי לבירור ואני מקווה שהדברים יובהרו ויסתדרו. ככלכלן במשך 11 שנים תרומתי לאקסלנס הייתה אדירה ומבחינתי כרגע לא קרה כלום".



מעוז שהשתתף היום בכנס מכללת ספיר אמר בין היתר כי "הייתי מעדיף שהמחאה תתחיל בפ"ת איפה שיש פערים אמיתיים ולא במרכז ת"א שם נמצאים כל האשכנזים האליטיסטים" והמשיך ואמר כי "לאומי זה בנק של לבנים" וגם כי "האשכנזים בעליון עושים טובה שממנים מזרחי" לכתבה המלאה

לא הייתה זו הפעם הראשונה שמעוז ייצר השבוע כותרות צורמות. ביום ראשון התארח הכלכלן כפרשן בתוכנית 'לילה כלכלי' וומהר מאוד נכנס לקרב מילים קשה עם הפרשן שישב לצידו. בין היתר אמר לו מעוז - "אתה כמו דג מת, שוחה עם הזרם. אתה לא יודע לקרוא נתונים, צריך לנקד לך". הדברים קיבלו חשיפה ב-Bizportal ויצרו סערה שלמה. לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(161):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 116.
    רוצה על שטר את אלי כהן שהקריב את חייו למדינה. (ל"ת)
    ניר 16/01/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 115.
    דעתך בטלויזיה ופיטורך
    מור אבי 13/01/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני על בשרי ראיתי את השינאה של האשכנזים כלפי עדות המיזרח צר לי זה ימשך עוד שנים רבות לצערקי הכל מי החינוך של הבית
    סגור
  • 114.
    מעוז כשמו כן לא הוא
    d 12/01/2012 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שאני טוען תמיד ההבדל בין השכלה לאיטיליגנציה
    סגור
  • 113.
    אם היה אומר שצה" ל הוא צבא כיבוש, ופשיסטי , לא
    לא היו מפטרים אותו 12/01/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העתונים ה" טובים" , היו יוצאים להגנתו, ובעד חופש הביטוי, ובמיוחד,בעד " החופש האקדמאי" . במיוחד עיתון הבוקר " הטוב ביותר" בארצנו.
    סגור
  • 112.
    תקים את מפלגת " מעוז" ותדאג לדיור לחלשים אתה ג
    מעוז לכנסת 12/01/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה אתה גבר עם ביצים שיכול להביא מהפך אמיתי ושיויון כלכלי אמיתי . תעשה כינוס באיצטדיו בפתח תקוה , רמלה , לוד , ירושלים ותראה איך יאהבו אותך . גם אשכנזים
    סגור
  • 111.
    מספיק לבכות, קדימה לפעול!
    ראובן 12/01/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל אחד יכנס לאתר של אקסלנס, ויפנה מייל להנהלת החברה שהם עשו טעות קשה בפיטוריו של מעוז. טעות שתעלה להם בעזיבה של לקוחות רבים.
    סגור
  • 110.
    הטייקונים שמים אשכנזים כדי שיוכלו לשלוט בהם
    ניר 12/01/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטייקונים המזרחים והספרדים שמים פועלים אשכנזים במשרות בכירות כדי שילכלכו את הידיים בשבילהם. אשכנזי רוצה עבודה מסודרה ומשכורת בכל חודש, תן לו את הז והוא יעשה בשבילך הכל חחח
    סגור
  • 109.
    שלמה מעוז צודק בכל מילה, הדברים ישתנו מהיום! (ל"ת)
    בוקר טוב מציאות 12/01/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 108.
    מילים כדרבנות
    גל 12/01/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה של מעוז חקוקה בסלע אשכנזים לא אוהבים מזרחים אם היתה להם ברירה היו שולחים אותם לארץ אחרת בשנות החמישים עשו מהספרדים חוטבי עצים ןשואבי מים מי שחושב שעם הזמן הבעיה תפתר טועה בגדול לעולם תהיה פה אפליה על רקע גזעני
    סגור
  • 107.
    רוץ לפוליטקה אתה אותנטי ועם רקורד (ל"ת)
    משה 12/01/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 106.
    האלימות המילולית שלו מול הקולגות בלילה כלכלי
    שגיא 12/01/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלכה וגברה בחודשים האחרונים ככול שהירידות גברו .
    סגור
  • 105.
    שלמה מעוז
    יהודה 12/01/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף אדם אומר את האמת הנכונה לגבי ספרדים ואשכנזים , ראו פריפריות , הגוש האתיופי , עירות פיתוח
    סגור
  • 104.
    תמיכה
    ביבי גרוס 12/01/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פלא כי על אמירת אמת צרופה מתנכלים לדובר! צדק מעוז בכל מילה ואכן אנו מדינה של שחור ולבן ולא רק של טייקוני כלכלה מסואבים! נחזק כולנו את מעוז אשר הינו כלכלן ברמה גבוהה ואיש שפיו וליבו שווים !!!!!
    סגור
  • 103.
    שלמה מעוז
    ממרוד ציון 12/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני תמיד מאחורך קצת הגזמת אבל את מה שיש לך אף אחד לא יכול לקחת
    סגור
  • 102.
    לפטר אדם " במשפט שדה" זה חמור שבעתיים
    אזרח 12/01/2012 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאקסלנס בית ההשקעות שלום, גם אם דבריו של שלמה מעוז היו חריפים ולא מדוייקים, לפטר אדם באבחה, במעין “משפט שדה” ועל חופש ביטוי זה חמור שבעתיים. יש משפט באנגלית שממצה זאת: Shame on You הייתי שמח אם תשקלו את הפיטורים ותחזירו את שלמה מעוז לעבודה. זאת לא בושה לחזור בכם. במעשה שלכם למעשה פגעתם בתדמית הארגון שלכם. הייתם יכולים להסתפק בנזיפה והתנערות מדבריו של שלמה מעוז.
    סגור
  • 101.
    סיפור מהחיים
    עסק חדש 12/01/2012 07:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עיראקי שותף עם מרוקאי עשינו עסק עם אשכנאזי כולנו סביב גיל 30 עסק ב מיליון וחצי שח מזומן .אני והמרוקאי מביאים כסף שלנו עושים מה שבא לנו .ילד אשכנאזי כל דבר שזז בעסק טלפון לאבא שמביא לו את הכסף .פה נפל לי האסימון ניצחנו אותם בגדול .שלמה צדק הם רודפים אחריינו הפערים הם רק בהון שהם מביאים מההורים . במוח ןבעשייה הם רחוקים מאיתנו שנות דור . האמת כואבת אבל זו האמת
    סגור
  • 100.
    כואב לשמוע איש בעמדה כה בכירה כואב עדיין אפלי
    דוכיפת 12/01/2012 07:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב, ווזה מעיד על החברה הישראלית, שעדיין לא הצליחה להטמיע לתוכה בשיוויון מלא בני עדות אחרות. עצוב מאוד וחבל! חבל רק שבימי מלחמה כולנו אוהבים זה את זה - לבנים את אתיופים, ספרדים את אשכנזים וכו' - בשורה התחתונה - כולנו שווים בלי שום קשר לארצות המוצא!!!!,
    סגור
  • 99.
    אקסלנס מפסידים בגדול
    ררר 12/01/2012 07:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק כדי לרצות את אלה שאוהבים להיות במרכאות שלחו את שלמה הבייתה...ימים יגידו ויראו אייך הפסידו את גדול הכלכלנים במדינה ...
    סגור
  • 98.
    בושה וחרפה לאקסלנס -
    קיבוצניק - צפון 12/01/2012 07:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במעשיהם הם רק מוכיחים את צדקת טענותיו של שלמה מעוז, זוהי סתימת פיות פחדנית ועלובה.ולשלמה רק אומר: פתח בית השקעו פרטי שלך - וכך איתך את כל הלקוחות שלך , אתה לא צריך את כל העלובים האלו,נהפוך הוא ,הם צריכים אותך.אנחנו נבוא עם הכסף שלנו בהמונינו.ישר כח שלמה!
    סגור
  • 97.
    מעוז תותח. ויכול להגיד כל שעל ליבו. נקודה. (ל"ת)
    אחד 12/01/2012 06:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    הניתוח{של המצב} הצליח - החולה מת- ועדיף מאשר
    אמת 12/01/2012 06:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלת הצבע. מעוז נמאס כבר לשמוע על טיפשות ותפיסת כותרות. יחתיכת אשכנזי מסריח. אני אשכנזי ואני רואה שעדיין לא נמאס לפברק שטויות?? אז תתעוררו ותתחילו לפרגן. תודה.
    סגור
  • 95.
    נשמע כמו סתם אחד שמתוסכל ומאשים אחרים (ל"ת)
    007 12/01/2012 06:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 94.
    חבל הבן אדם מבריק אך לא דיפלומט (ל"ת)
    דר 12/01/2012 06:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    על כל המשרות הבכירות, ומעדיפים אשכנזים, כנסו
    האשכנזים השתלטו 12/01/2012 04:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם תמיד יטפחו את האשכנזי ויזלזלו במזרחים. בואו לראות מה קורה במקומות העבודה ואולי תבינו את גודל הזוועה. הם לא יגידו לאף ספרדי את ההעדפות שלהם, אבל בתוך עמי אני חי, ומה שהספרדי מרגיש לא מגיע מהחלומות, אלא ממפגש יום יומי עם המעסיק והמנהל האשכנזי. אתם יכולים לעצום את העיניים, להכחיש, ולבלבל את הביצים. אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח.
    סגור
  • 92.
    דפקו את משקיעי הבורסה ובפרט את המשקיעים בגז,
    האשכנזים 12/01/2012 04:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנבו את כספם ע" י העלאת מיסוי על חברות הגז והבורסה. זו אליטה שחצנית ומנוכרת, שהיא למעשה משטר קומוניסטי בתוך משטר דמוקרטי. כולם פה שפנים, עד שקם מזרחי אמיץ ואומר לנבלות האלה את האמת, הם שוב מפעלים את נשק הקומוניזם, וסותמים לו את הפה. גועל נפש.
    סגור
  • 91.
    לא ברור מה העילה לפיטורין. הוא יכול לתבוע
    ביבי עושק ישראל 12/01/2012 04:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהוציא מהם מיליונים.
    סגור
  • 90.
    פוטר כי אמר את האמת לא השתנה כלום משנות ה50
    אזרח הארץ 12/01/2012 03:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת ישראל היא דמו-גוגיה
    סגור
  • 89.
    בור כרה...
    רוני 12/01/2012 02:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלמה מעוד הגיע להיות מפוטר על ההסתה והשקרים כאילו החרדים מקבלים דירות בחינם, ועוד, אלא שכזו הסתה מתקבלת פה בברכה, אז משמים נכנס לו שגעון לראש להכנס בבטן הרכה של החתך החברתי שבו הוא חי וממנו הוא יונק, כדי שיקבל את עונשו, ותוך כדי גם הצביעות שלהם תתגלה לעין כל, כי רק כשהוא פוגע בהם הם נזעקים.
    סגור
  • 88.
    הצפונבונים רוצים בתים חינם כי נגמר הכסף לאספר (ל"ת)
    האיש צודק 12/01/2012 02:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    כלכלן מדופלם מסית גזענות תתבייש !!!
    יועץ לרגשי נחיתות 12/01/2012 00:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב-2012 אתה מפרסם ומלמד לדור הצעיר את הפנים המכוערות של הישראלי שרק רוצה להתלונן פומבי בגסות ולהסית כדי להסתיר את נחיתותו ...תלך לפסיכיאתר לפני שאתה מופיעה בטלויזיה !!!
    סגור
  • 86.
    קשה לאנשים לשמוע את האמת
    שי 12/01/2012 00:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז מטיח את האמת בפנים.. אקסלנס איבדו אדם גאון וחבל
    סגור
  • 85.
    די, 60 שנים ביחד לא הספיקו?רוב רואי החשבון הם (ל"ת)
    דודי 12/01/2012 00:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    לא ייאומן, הבן אדם על סמים (ל"ת)
    נועם 12/01/2012 00:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    אם היה אומר שנמאס לו מגזענות הייתי תומך בו,
    אלי 12/01/2012 00:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מכוון שאמר שנמאס לו מאשכנזים הוא יצא גזען בעצמו... וחבל.
    סגור
  • כסף קל
    אפו 12/01/2012 06:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אקסלנט משלמת לטוקבקיסטים , והכל מהכסף שלכם גם סותמים פיות, וגם שופכים כסף
    סגור
  • די לצביעות!!!
    zeev 12/01/2012 01:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפטר עובד בכיר עם ותק של שנים רבות בשל אמירה די לצביעות יש בדברים שהוא אמר מן האמת לכן זה כואב לאנשים מסוימים למשל נושא היצוג בעליון של עדות המזרח מי שלא מכיר בעובדות הוא עיוור הסיבה האמיתית לפיטורים משהוא עם קשרים לוטש את עינו לתפקיד הנחשק
    סגור
  • כל הכבוד שלמה גבר אמיתי (ל"ת)
    tamir ] אשכנזי 12/01/2012 00:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    תא
    יגאל 11/01/2012 23:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז אמר רק את האמת. האמת שאינה ערבה לאוזן של חבורת צבועים. שיבואו מאקסלנס ויוכיחו שמילה לא נכונה. אחד על אחד אמת. הבחור לדעתי גאון ההפסד שלהם. אקסלנס= סתימת פיות = פוטין=דיקטטורה עלובים מעוז יצאת תותח
    סגור
  • 81.
    כל מילה זהב
    אמת לאמיתה 11/01/2012 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר ששמעתי מה אמר - כל מילה אמת ......אמת אנחנו פריירים , ובני מושבים א ש כ ר ה מקבלים אדמה מתנה שלושים שנה לפחות לעבוד בשביל לקנות ..... מושחטים - הוא אמר את האמת מגיע לו נובל שלמה - לא סבלתי אותך מהיום- אוהב אותך, מעריץ אותך על האומץ חזק חזק ואמץ
    סגור
  • 80.
    הוצאת כספים
    זוהר 11/01/2012 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במידה ויפטרו את משה מעוז הנני מתכוון להוציא את הכספים שלי שמצויים שם סכומים לא מבוטלים בתודה
    סגור
  • בושה לבית השקעות
    יניב 11/01/2012 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחר בבוקר נותן הוראה להוציא את הכסף שלי מבית ההשקעות אקסלנס בושה וחרפה ממש מגעילים אין על שלמה מעוז מה קרה ? ניבהלתם כל האליטות ? הוא אמר בדיוק את האמת שכולם מפחדים לומר. צודק ב 100 אחוז ולך שלמה אני אומר ישר כח.
    סגור
  • 79.
    האמת כואבת לכן שלמה מעוז מפוטר
    אריק @ 11/01/2012 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז פגע בנקודות הכואות שיש אותם עד היום וכשה משהו אומר את האמת מערער את הביטחון לכל אותם אלו שנוגעים בדבר וזו האמת שצדק צריך לצאת לאור . שלומה מעוז כל הכבוד ! ! !
    סגור
  • 78.
    מעוז ראש תנועת הפנתרים (ל"ת)
    אשכנזי 11/01/2012 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל-78 - זו תגובה אופינית של אשכנזי שנגמרו לו
    המלים- כל כך אופייני 11/01/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מוכיח כמה מעוז האמיץ צודק - כשמו כן הוא מעוז - יש בו עוז ואומץ להתייצב עם האמת ללא כל חשש מהצבועים נגדם הוא יוצא.
    סגור
  • 77.
    בגלל הפיטורים מחר ירידות חדות חחחחחחחחח (ל"ת)
    שחקן מעוף 11/01/2012 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    " המאפיה העיראקית" הרבה יותר חזקה...תאמין לי.. (ל"ת)
    חי בשנות החמישים 11/01/2012 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    בנק לאומי נתן לתשובה המימון לקנות את דלק...ומ
    ממי קיבל תשובה המימו 11/01/2012 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשם הלאה...עזר לו לממן את עסקיו המסועפים...ומעניין שתשובה בחר דוקא באשכנזים את רוב מנהליו ועוזריו...
    סגור
  • 74.
    אשכנזי... מהות ולא עדה...
    המקור3 11/01/2012 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותיות אשך - זינ ... מה לעשות תמיד הוא ידפוק את הספרדי... על מנת להפסיק לחיות עם הכאב הזה והמתח בין אשכנזי וספרדי צריך להגיע ליסוד[ברית המעור התודעתית] ולבטל את הכוחות הפועלים בעומק הנפש בחוסר איזון , ואז לא יהיה יותר מתח..
    סגור
  • 73.
    מי שמוערך מצליח בכל מקום....
    ומה עם בינו צדיק? 11/01/2012 22:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכחן חסר תכלית...שלא מבין תהליכים ולא מדייק בעובדות....
    סגור
  • 72.
    רוב אוכלוסיית המושבים והקיבוצים היום היא...יו
    כל כך רדוד... 11/01/2012 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוצאי עדות המזרח....
    סגור
  • אז זו הסיבה שלא מקבלים תקציבי מתנה מהשלטון? (ל"ת)
    לא נותנים פתק? 12/01/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    מי בעלי אקסלנס? גם הם אשכנזים? (ל"ת)
    אדיר 11/01/2012 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    הפסד לאקסלנס רווח לבית השקעות אחר
    בנימין 11/01/2012 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא חושב ששלמה מעוז ישב יותר מכמה שעות ללא עבודה, אחד הכלכלנים המבריקים שצמחו בישראל
    סגור
  • מעוז סתם חרטטן
    אבי 12/01/2012 07:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מבריק בו סתם נותן תחזיות שחלקם פוגעות וחלקם לא זה בדיוק כמו להטיל מטבע הוא לא מבין כלום בכלכלה אבל בגזענות ואנטישמיות הוא תותח אין ספק אין מה להשוות בינו לבין יוסי פרנק הם שני עולמות שונים
    סגור
  • 69.
    מעוז אקסלנס לא רוצים אותך יותר (ל"ת)
    איזה חלק מהלא לא הבנ 11/01/2012 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    כל מילה בסלע יישר כח (ל"ת)
    נתנאל 11/01/2012 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    מזדהה איתך..איך משיגים אותך
    לערקית העשירה 11/01/2012 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה יחתן
    סגור
  • 66.
    מעוז איש ישר כנה ואמיתי
    איילי 11/01/2012 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד שהלכת עם הצדק שלך. אמרת דברי אמת גם אם לא היו נעימים לחלק מהאנשים. את הדברים שאמרת היה צריך כבר לזעוק מזמן והגיע הזמן שיתחילו להזיז כאן עניינים ושיהיה שיוויון אמיתי. מצדיע לך שלמה מעוז !
    סגור
  • 65.
    למה הוא מקופח? מסכן? מדבר בגזענות נגד אחרים
    אליקו 11/01/2012 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהם גזענים. טול קורה מבין עיניך. אתה כעובד של אקסלנס בעצם משרתם של הטייקונים. אסקלנס בבעלות תשובה, אשכנזי עשיר אחר.
    סגור
  • 64.
    שלמה נכון אמרת את מה שעל ליבך
    הקלפן מלוד 11/01/2012 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל ואבל גדול ידידי.. אנחנו בתקופה חדשה של ניסיון לאחדות.. ושל ערבות הדדית ולכן אין מקום למילים אלו.... בנוסף אל לנו להכחיש הספרדים שהאשכנזים הם אלו שקידמו מאוד את המדינה ... נכון שהם גם עשו טעויות בדרך.. אבל אני טוען שאם במדינה שלנו היו רק ספרדים{ ואני כזה} המדינה לא היתה מגיע למה שהגיע בתקופה יחסית קצרה... לדעתי זו האמת....
    סגור
  • על זה אמר כבר מישהו " לא נחשלים כי אם מנוחשלים (ל"ת)
    רגש נחיתות לא מבוסס 12/01/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    מעוז לך לפוליטיקה -תקבל יותר מהאשכנזים -לפיד. (ל"ת)
    חכם הרואה את הנולד 11/01/2012 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    הבעייה הכי גדולה היא שהוא פשוט צודק
    אזרח נאמן 11/01/2012 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהאדון אמר היה וודאי נכון במלוא מובן המילה בשנות ה 50 , 60 ו 70 . חלק מהדברים התמתנו כתוצאה מהתפקחות ב " שני הצדדים " . אולם עדיין קיימים כיסי אויר , לפעמים גדולים מידי של גזענות ברורה וסמויה , במיוחד אצל אלה בני החמישים היום שגודלו על ידי הוריהם האשכנצים , מתוך חינוך של " אתה בחרתנו " וייקח וודאי דור אחד נוסף לפחות , עד אשר השפעתם תפוג . בשורה התחתונה הוא צודק , ו" שוד " נכסי המדינה ע" י " מועדפים " ממשיך להתנהל בגלוי או במסווה . חורבן הבית הזה קרוב היום יותר מתמיד.
    סגור
  • 61.
    אסור לפטר בגלל דעות פוליטיות. שידרוש פיצוים. (ל"ת)
    מיכאל בוטביניק 11/01/2012 22:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    זה קורה שהשתן מגיע למוח!!!!
    רונן 11/01/2012 22:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז לא חושבים מה שמדברים!!!!!!
    סגור
  • 59.
    שלמה מעוז כלכלן
    בארותיים 11/01/2012 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתך לאורך כל הדרך.................
    סגור
  • 58.
    שלמה מעוז: יישר כוח. הכל בא לטובה ...........
    דורון רואה את הנולד. 11/01/2012 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה במקום. מה לעשות האמת כואבת. לכל העושקים, והנוכלים. הם באמת גנבו את קרקעות המדינה. למה לא להגיד את האמת. היום למוסדות ממשלתיים רק פולנים ואשכנזים מקבלים למקומות עבודה אפילו במחיר להטעות מכרזים. לא משנה מה תהיה רמת ההשכלה שלך. אם אתה לא אשכנזי. הסיכויים שלך להתקבל למוסד ממשלתי הוא אפסי. דרך אגב שלמה מעוז. אל תיקח ללב אחד כמוך אני מוכן לקלוט בחברה שלי כיועץ כלכלי. הכל בא לטובה...........................
    סגור
  • 57.
    אם יפוטר זה ברור שהוא צדק ראו את זהבי עצבני
    אבי 5 11/01/2012 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את שי ודרור ואת אילנה דיין כל אלה בוטים במשך שנים ואף אחד לא פיטר אותם אפילו חברי כנסת לא פוטרו שדיברו נגד המדינה אז...... אם יפוטר זה יצביע על כך שהוא צדק
    סגור
  • 56.
    מי שלא רוצה אותו באקסלנס אף הוא גזען . (ל"ת)
    הוא עוד יגיע רחוק 11/01/2012 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    אתם תפטרו את שלמה הציבור יפטר את קסם
    שי 11/01/2012 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותו להביע דעה חופש דיבור שמעתם פעם ?חצופים!! אישית לא קונה שום תעודת סל שלכם יותר יש לכם מספיק חלופות.
    סגור
  • 54.
    " אל תדיו אדם טרם הגעת מקומו ..."
    לוכד הברבורים 11/01/2012 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שטוען שאין במדינתינו אפליה על רקע מוצא אתני, הינו, במקרה הטוב, אדם מאד מוגבל ביכולת ההתבוננות שלו. כיוון שכולנו בני תמותה, המוגבלים לחמשת חושנו. וכמו שקיומן של מרבית תופעות הטבע, אינו מותנה ביכולתינו לחוש בהן, כך גם אי חווית אפלייה, גם אם אתה מזרחי, אינה פוסלת קיומו. ולכל אלה מאיתנו, שחושבים שאינם בני תמותה, לא הייתי ממליץ להעמיד זאת במבחן ללא הכנות ל" ברבור" כלשהו גם אם אינו " שחור" . לגופו של עניין. לשלמה מעוז היה מספיק אומץ, ולא טיפשות, להעז ולומר דברי טעם ואמת, גם אם לא תמיד בצורה נוחה לשמיעה. אבל אנחנו כמו שהיינו תמיד " עושים" לפני ש" שומעים" , ולכן כאומה אנו טובים רק בכיבוי שריפות, אבל אף פעם לא במניעתן. אני מציע לכולם להקשיב מכיוון שההסטוריה שלנו מלמדת שלא את כל השריפות יש ביכולתינו לכבות, למרות שנצפו מראש ע" י מוכיחים בשער, ולא היו תופעות " ברבור שחור" .
    סגור
  • 53.
    הקשבתי לכל הנאום שלו
    אשכנזי לבן כמו שלג 11/01/2012 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מנטרלים את זה שהוא אומר שם כמה פעמים " אשכנזים" ולבנים אז לא שמענו ממנו שום דבר חדש. בגין אמר את זה לפני שלושים שנה, עלה לשלטון, ועדיין יש צעקנים שקוראים " בגין לשלטון" . שס ודרעי אמרו את זה כבר לפני 20 שנה, נכנסו לממשלה, ועדיין " המקופחים" צועקים. בנק לאומי שייך לשלמה אליהו, שהוא לא אשכנזי למיטב ידיעתי. אז בגלל שועדת האיתור לא רצתה את מעוז כדירקטור הוא נעלב? הם דחו גם הרבה אשכנזים בועדה הזאת. אבל שלמה לא יכול לקבל את האמת בפנים. כשהוא מצליח הוא בטוח שזה בזכותו, וכשהוא נכשל - כמו כל אחד לפעמים - הוא בטוח שדופקים אותו. זה מאפיין אדם חסר בטחון עצמי עם פה גדול ומוח קטן.
    סגור
  • 52.
    הדברים יסתדרו ושלמה יהפוך לאשכנזי
    צוק 11/01/2012 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזען נשאר גזען
    סגור
  • 51.
    למעוז-- מותר להשתין בבריכה אבל לא מהמקפצה (ל"ת)
    א 11/01/2012 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    בושה לאקסלנס
    משקיע 11/01/2012 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אמר את האמת לא צבוע .ברור שלא שמעו את כל .
    סגור
  • 49.
    כעירקית שעשתה הרבה כסף בזכות מוח
    עירקית מליונרית 11/01/2012 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי שבגלל מוצאי א. לא מאמינים לי. ב. לא מפרגנים לי. ג. מזלזלים ומתנשאים עלי.ד. ההלם כשנודע למזלזלים בי שיש לי כסף והרבה גרמה לכעס עלי דוקא איך זה שעירקית הצליחה כל כך? אז עברו לזלזל במראה החיצוני (אני לא בלונדינית) פשוט גם כשיש עירקית מוצלחת זה אוכל את האשכנזים. כל כך עד כדי כך שהם מתכחשים להכל.
    סגור
  • שלמה ממתי בודקים מוצא של אדם בחברה ?
    אזרח מבוהל 11/01/2012 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה אולי תפסיק עם ההיסטריה שלך !! בכל מקום יכולה להיות אפליה נגד עירקים מרוקאים או אשכנזים,אין שום קשר אני עובד שנים רבות במקום עבודה מוביל בשוק ומעולם לא שאלו מישהו מה המוצא שלו!!הרבה מהמנהלים הם ממוצא " מזרחי " אז מה ? בסוף הבן אדם נבחן לפי יכולתו אנחנו לא בשנות החמישים תתעורר !!!
    סגור
  • 48.
    אקסלנס - חד משמעית לפטר אותו
    עד כאן 11/01/2012 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירד מן הפסים האנליסט שלכם .
    סגור
  • 47.
    אל תסתכל אחורה - אקסלנס לא תגיע לקסולך לעולם
    נוגה 11/01/2012 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכשר וכן אתה . עלה והצלח ! לגבי אקסלנס , מה ציפית מחבורת מתנשאים (מצויינים בתח...)
    סגור
  • 46.
    הוא אומר אמת הרבה כלומניקים אשכנזים
    מעוז צור ישועתי 11/01/2012 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוגעים בספרדים. המדינה הזאת שייכת לאשכנזים איך יתכן שמתאמצים לבחור שופט ספרדי? עדיין מתייחסים לזה שיש פה ספרדים ואשכנזים צריך לבחור אנשים לפי כישורים אבל כנראה רק לאשכנזים יש כישורים ולספרדים אין. מדינה שמלמטה עד למעלה כולה דעות קדומות בפת עיר הרוסים כל נהג מונית מחזיק רוסיה (זה בנוסף למדינה שנותנת להם דמי הבטחת הכנסה ) והטבות של חד הוריות הם מרויחות פעמיים הרבה נהגי מונית , פועלים במוסכים , אנשים עם קצת כסף משלמים להם ואת נשותיהם הם עוזבים למה? כי הם רוצים אשכנזיות זה לא גזעני? אפילו שהם יודעים שהרוסיות אוהבות כסף בלבד. עדיין יש אנשים שמתיחסים לאשה ספרדיה כאל עוזרת בית וצוחקים ומנצלים אותה במיוחד אשכנזים נחותים תופסים ספרדיות רק לשם הניצול בחברה הם מחביאים אותה ומתיחסים אליה כאל ספקית שירותים. זו עובדה וזה מתחיל מלמטה ועובר למקצועות אחרים תמיד מישהי ממוצא אשכנזי יכבדו אותה יותר. ואם יתקלו בעירקית עשירה או מליונרית שעשתה כסף בזכות עצמה לא יאמינו לה ויזלזלו בה
    סגור
  • 45.
    בושה לאקסלנס!
    א 11/01/2012 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתימת פיות. זכותו להביע דעה גם אם היא לא מקובלת על מישהו. הוכחתם כמה שהוא צודק.
    סגור
  • 44.
    שלמה דובר אמת
    אשכנזי 11/01/2012 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אם הוא אומר אמת לא נעימה אז מפטרים אותו
    סגור
  • סוף סוף האמת יצאה לאור וחבל שהוא לא סיים
    רפי 11/01/2012 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק ליד כל קיבוץ אשכנזי קיים מושב עובדים של הספרדים שחורים
    סגור
  • 43.
    אז אמר... ויצא לפנסיה -אין מה לדאוג לו (ל"ת)
    T 11/01/2012 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    אני אתגעגע למיקצועיות שלו (ל"ת)
    יוסי 11/01/2012 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    מעוז הגדול
    אשכנזי 11/01/2012 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם שלמה מעוז מפוטר אני מוציא את הכספים שלי מאקסלנס
    סגור
  • 40.
    מעוז
    y 11/01/2012 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ישר כח שלמה צודק הוא לא צריך את אקסלנט שיפתח בית השקעות משלו וכולם יפקידו אצלו כסף ולא בבנקים העושקים!!!
    סגור
  • ההפסד כולו שלכם-ושלנו כמשקיעים באקסלנס (ל"ת)
    ימנה 11/01/2012 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    סוף סוף עיראקי אחד שלא הולך בתלם ומתחנף.
    אבוס עיניק יא-שלמה 11/01/2012 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהחיינו. שסוף סוף יש עיראקי אחד לא פחדן, שלא פוחד לפתוח את הפה. אחיי האשכנזים אל תפגעו - אוהב גם אתכם. אין מה לחשוש מבקרת גם היא נאמרת בזעם.
    סגור
  • 38.
    הוא צודק !
    הגזענות לא תמה במדינ 11/01/2012 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הרבה אשכנזים מתנשאים למשל חבר שלא רצה להכיר לי את גיסתו כי היא גזענית לדבריו. אבל ילדיו נשואים לספרדים. ועוד הרבה דוגמאות דרך אגב שמו יוסי גולדברג אם המושבות פת
    סגור
  • 37.
    יבוא יום שאנחנו האוכלוסיה החלשה בעולם נצא על
    עוז 11/01/2012 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העשירים שחיים על חשבוננו וביגללנו
    סגור
  • אתה שוכח מי הוא עשיר שלוח את הכסף של העובדים (ל"ת)
    יוסי 12/01/2012 06:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    מעוז שלמה
    רוני אסלייח 11/01/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הראשון שאציא כספיי ותיק ההשקעות מאקסלנס. בושה לחברה אשר לא מבינה את האמת ומסרבת לקבל אותה.כנראה שרוצים לדפוק אותנו בחברה ולשים את הידיים על כספנו..ורוצים להעיף הפקחים שנותרו וחבל.אוי למדינה אשר מחסלת את בניה הצודקים..בדיוק כמו שקורה בסוריה
    סגור
  • 35.
    חרא מדינה הכול קומבינות החתך החלש אוכל חרא (ל"ת)
    עוז 11/01/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הוא אמר רק את האמת
    מזרחי 11/01/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה שייכת לאשכנזים
    סגור
  • 33.
    מפגרים מי היה אומר להם בשיא הפאניקה תקנומניות (ל"ת)
    gg 11/01/2012 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    יש חלק יחסי שהוא אמת בדבריו אבל תיבת פנדורה א
    עוז 11/01/2012 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור ליפתוח
    סגור
  • 31.
    עד מתי המזרחיים ימשיכו להתבכיין ??
    די כבר עם השטויות 11/01/2012 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העולם היה לך.... כסף , כוח , פרסום , משרה מפוארת.... ומה היה לך בראש? איך האשכנזים דפקו אותך..... אתה איש חולה.... מאחל לך רפואה שלמה
    סגור
  • עד מתי?
    דדי 12/01/2012 06:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שהדור המפלה ימות. זה יקח המון זמן. לאמת יש תכונה אחת , היא אוהבת את אור השמש.
    סגור
  • אל דאגה הפערים הצטמצמו לכן אתם חוששים וסותמים
    יגאל 11/01/2012 23:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיות
    סגור
  • בכל פעם שמציגים לכם מראה זו בכיינות
    אזרח 11/01/2012 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא מכיון שהאיש עשיר ובעל מעמד יש להניח שדיבר מתוך כאב ורצון לשינוי אבל האמת מלחיצה כנראה את בעלי השררה הלבנים והם מעדיפים לחזור על המנטרה של בכיינות ורגשי נחיתות . מזל שלא מזכירים לנו שוב שהאשכנזים בנו את המדינה ובכך להצדיק את הגזענות וההדרה בחברתנו
    סגור
  • 30.
    מדינת ישראל גזענית
    הוא צודק 11/01/2012 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין נשמעים מפי אשכנזים עלבונות כמו " עירקית" " פרימיטיבית" " פרנקית" וכו' זה לא מסתיים ועובדה שכל נהגי המוניות מחזיקים רוסיות לא עירקיות. חחח אז אין אפליה?
    סגור
  • 29.
    מה קרה גיזען מחורבן?? מפחד מהפיטורים אה?.... (ל"ת)
    מעוז הפחדן רועד! 11/01/2012 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    לא שמח בפיטוריו של איש אבל אם הוא נשאר...
    שלמה מעוז חוצפן 11/01/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מושך את הכסף
    סגור
  • אתה לא אוהב לשמוע את האמת? זה פוגע ? (ל"ת)
    למה אתה מושך את הכסף 11/01/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אמרתה את האמת בלי לפחד איך מחזקים אותך
    ראל0520000 11/01/2012 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאמרתה בשיא הנפילות כשכולם (האנליסטים)ראו החרפה ואתה אמרתה שתיקון טכני .הפסד שלהם
    סגור
  • 26.
    אבל הוא דיבר על החרדים זה לבד סיבה לש
    מעוז צור 11/01/2012 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן
    סגור
  • 25.
    הכל אמת. מה לא נכון?
    יובל 11/01/2012 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שנאמר היו דברי אמת. התבטאות אולי מוגזמת אבל הכל דיברי אמת. מה עושים באקסלנס סותמים פיות. אליטה אשכנזית סותמת פיות.
    סגור
  • שלמה מעוז
    אזרח 12/01/2012 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי מושג מה לא נכון?את מי נשאל?שאלת תם!!!
    סגור
  • אין בושה
    רונן האשכנזי 11/01/2012 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד יובל התחלקת על השכל אין שום אפליה אלא להפך דווקא מזרחיים שולטים בבתי ההשקעות אני לבן ודווקא בגלל זה מקפחים אותי יש הרבה מזרחיים שהם לאו דווקא מוכשרים שיש להם משרות שלאשכנזים פרופסורים עם שם עולמי אין
    סגור
  • בתי השקעות הם מוסדות פרטיים
    יובל 11/01/2012 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן הם בוחרים אנשים לפי האיכות שלהם! לא סתם יש בבתי השקעות הרבה מיזרחיים. ראה דוגמא שלמה מעוז. שים לב, לא על זה דיבר מעוז, הוא דיבר על מקומות הנשלטים בצורה כזו או אחרת ע" י הממשל. עם עובדות קשה להתווכח.
    סגור
  • יובל המבולבל
    רונן האשכנזי 12/01/2012 07:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתכל על חלוקת פרסי נובל נראה לי שיש יותר זוכים אשכנזים מספרדים המזרחיים שנמצאים בבתי השקעות הם לאו דווקא המוכשרים אלא דווקא המקושרים
    סגור
  • 24.
    עד מתי? לא נמאס לכם מעצמכם כבר?
    עד מתי תייללו... 11/01/2012 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגב, גם אני מזרחי אבל נשבר לי מהרגשי הנחיתות והמגדרנות הזאת...איפה הכבוד ואיפה האחדות, לעזאזל?!....
    סגור
  • זה מתאים למזרחים אל תחפש כבוד
    למה אתה מחפש כבוד? 11/01/2012 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתנו לך כבוד ולא יעריכו אותך כי אתה ספרדי למה אתה לא מבין?
    סגור
  • 23.
    בית משפט העליון ובל" ל באמת גזעניים (ל"ת)
    שלום 11/01/2012 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    סתימת פיות באקסלנס - יש לי קופת גמל שתעוף (ל"ת)
    דן 11/01/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מעניין מי ביקש את ראשו של שלמה
    איציק חן 11/01/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא לא נהיה תמימים, נראה לי שבנק לאומי ביקש את ראשו בסופו של דבר הכל כסף
    סגור
  • כנראה אחרת יסגרו לאקסלנס אשראים וכו (ל"ת)
    יגאל 11/01/2012 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    האיש אמר אמת , מחר אני סוגר החשבון בבנק לאומי (ל"ת)
    רן 11/01/2012 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שלמה מעוז הוא אחד הכלכלנים הטובים בארץ!!!
    אופיר 11/01/2012 20:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב ששלמה מעוז הוא אחד הכלכלנים הטובים בארץ וחבל שהוא אמממ... קצת חמום מוח ולא שוקל מילים. אני בטוח יכול לומר עליו שהוא ישיר ויודע להטיח את האמת שלו בפניי מי שרוצה לשמוע. שלמה העם איתך!!!
    סגור
  • הבנאדם הזה הוא כמו חזאי מזג אויר
    דוד 12/01/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם בשנה פוגע :)
    סגור
  • 18.
    אויויויי...אנחנו המזרחיים המקופחים...אויויויי
    בכיינים נמאסתם! 11/01/2012 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו כולנו נבכה ביחד.....
    סגור
  • עוד אדיוט עם תגובה מפגרת (ל"ת)
    אתה נמאסת מזמן 11/01/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לפטר??? מה קורה שם באקסלנס
    ר 11/01/2012 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז הביע דעה אישית ולא ייצג בדבריו את אקסלנס. בטח קיבלו שם כמה טלפונים מאנשים חזקים והיתקפלו. חבל.
    סגור
  • בכל הופעה שלו מעוז מייצג גם את אקסלנס.נקודה. (ל"ת)
    אין הפרדה 11/01/2012 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    האיש הגזים באמירות גזעניות
    אפי 11/01/2012 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל מצטער על מעוז איש מוכשר אשר נסחף ולא בפעם הראשונה לאמירות גזעניות הנובעות מרגשי נחיתות
    סגור
  • מאיפה הסקת שיש לו רגשי נחיתות?
    אפי היהיר 11/01/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבייש לך. יהיר ושחצן שכמותך. הוא אומר את האמת ורק אנשים כמוך מדקלמים את המטרה הקבועה שהדביקו לך בשטיפת מוח רגשי נחיתות? הא? ההפך הנכון הוא צודק ועוד איך ישראל מדינה בזיונית וגזענית סתם האתיופים פתאם קמו לתחיה? היום זה נגד האתיופים בגלוי ובסתר יש אמירות גזעניות ואשכנזים שחושבים שהם משהו
    סגור
  • ומי האוכלוסיה שמפלה ופוגעת באתיופים?
    דודו 11/01/2012 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי בדיוק הגזען שמפלה את האתיופים? האליטות האשכנזיות שגרות בקרית מלאכי? גזענות יש בכל מקום. לא צריך להיות אשכנזי בשביל להיות גזען..
    סגור
  • אפשר לחשוב שהאשכנזים ממש מחזרים אחרי האטיופים
    קיבוצניק - צפון 12/01/2012 07:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס מהשבט הלבן החוצפן.
    סגור
  • 15.
    שלמה מי שלא רוצה אותך לא שווה אותך!!!!
    t 11/01/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בכל מילה שאמר!!!!!
    סגור
  • צדק ושיויון
    לא גזען 12/01/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה לך ואף יותר
    סגור
  • 14.
    אתמול אנסטסיה מיכאלי. היום שלמה מעוז.
    מאיר 11/01/2012 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילכו הביתה כל הביריונים
    סגור
  • 13.
    אקסלנס~~~~תעודת סל קסם פי 3
    ברווז 11/01/2012 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף שתיתרכזו איך לא יעלו אותכם על טיל על איך שאתם גונבים כסף מהציבור !!!!!! זה שהוספתם לאתר שלכם הזהרה לא מכסה אותכם מישפטית נגד תביעה שמתבשלת !!!!!!!!!
    סגור
  • 12.
    סוף למעוז
    אפי 11/01/2012 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד כך צריכה חברהרצינית להגיב גם מהר וגם חד ,ממחר אני עובר לאקסלנס
    סגור
  • 11.
    שלומו מעוז
    צדיק 11/01/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זמן חיה צריך לזרוק אותו
    סגור
  • 10.
    סוף ידוע מראש ... (ל"ת)
    גוגה 11/01/2012 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    שלמה מעוז
    אורי 11/01/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוצפה ממדרגה ראושנה מה קרה הוא הרג משהו הוא גנב אקסלנס תתבישו לכם הרי מחר ישכחו מה שהוא אמר אני בכל אופן לא התקרב אליכם והמליץ גם לאחרים
    סגור
  • 8.
    בושה לאקסלנס
    הסוחר הריאלי 11/01/2012 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש צודק אמר את האמת צריך לטפל בבעיה ולו במעוז גם את האמת אסור להגיד במדינה הזאת
    סגור
  • 7.
    היה צורך באזהרה,מי פה ועד לפטר???
    אחד העם 11/01/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שהוא לא צודק,היה צריך להזהיר אותו ולמדר את התגובות שלו,לא מעבר!!!
    סגור
  • 6.
    זו מדינה קומוניסטית, שעושקת את אזרחיה, וסותמת
    מדינה בראשות נתניהו 11/01/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיות. חייבים להעיף את הליכוד מהשלטון.
    סגור
  • מה הקשר לליכוד ולנתניהו. אתה כנראה קומוניסט (ל"ת)
    שמעון 11/01/2012 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    העם עם שלמה. סתימת פיות
    שלום 11/01/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו בדרגים הגבוהים ביותר. מחר אני עוזב את אקסלנט
    סגור
  • יאללה תחפפף עוד גיזען
    מתעב גיזענים מנוולים 11/01/2012 21:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני מצטרף לאקסלנס ועוד 1000! חתיכת אפס ...
    סגור
  • מתעב גזענים במסווה.
    ליאור ק.8. 12/01/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה לא אמר שום דבר שלא נכתב בסיפרי מבקר המדינה.הוא היה בוטה יותר ופותר בגלל ...??? אולי בגלל מוצאו?
    סגור
  • תצטרף לאקסלנס ותראה איך הכסף שלך נוזל (ל"ת)
    יגאל 11/01/2012 23:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אני עוזב את אקסלט (ל"ת)
    תכלס 11/01/2012 20:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חחח איזה בדיחה הבגדדי הזה (ל"ת)
    בדאלללק יא שלמה 11/01/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אכן נראה תמוה שאדם מתלהם, עתיק ולא שקול
    ehud 11/01/2012 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמוהו החזיק במשרה רמה בבית השקעות שבו נדרש אדם שקול, אחראי, חסר דעות קדומות
    סגור
  • כשהתחזיות לא מתממשות...התסכול מחזיר אנשים לרי
    מתי מתחיל הראלי שלמה 11/01/2012 22:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לריגשי הקיפוח שלהם....
    סגור
  • קדומות? הרי הוא טוען נגד. תתבייש (ל"ת)
    אתה מאשים אותו בדעות 11/01/2012 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אתם יודעים למה הדג בצלחת כי הוא פתח את הפה
    שמוליק 11/01/2012 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז חשב שדרך פרובוקציה הוא יהפוך להיות מבוקש וניחשב מה לעשות לא תמיד זה עובד
    סגור
  • למה לא הפגנת נגד קיפוח אתיופים ע" י מזרחיים!
    מה עם האתיופים שלמה? 11/01/2012 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המזרחיים בקריית מלאכי טענו שהם לא אוהבים את הריח של האתיופים....ולא תגידו שהגזענים הללו הם דוגמנים ודוגמניות....
    סגור
  • בטח שכן, תראה את ההרצאה (ל"ת)
    הוא כן מחא נגד זה 12/01/2012 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה בדיוק העניין לתפוס כותרת ורייטינג
    אבי 5 11/01/2012 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבים עוברים את הסף הזה ראה זהבי עצבני עובד שנים ולא מפוטר למרות קללות והכפשות שהוא זורק לכל עבר
    סגור
  • חחח עכשיו הדג הזה לא בצלחת - בזרם (ל"ת)
    גוגה 11/01/2012 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    י ש צדק (ל"ת)
    אופיר 11/01/2012 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאומי מימן את תשובה כשהשתלט על דלק..ומשם הלאה
    מהיכן המימון לתשובה? 11/01/2012 22:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שלאומי זיהו שמדובר באיש עסקים רציני, ולא וכחן חסר טעם כמו מעוז....
    סגור
  • טעית
    דדי 12/01/2012 06:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמימן את תשובה היה בנק הפועלים
    סגור
  • היה מנכ" ל לאומי ומשם עשה חייל לפז ולבינלאומי.
    מה עם בינו צדיק? 11/01/2012 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי הוכחנות שלו הפחידה את הועדה???
    סגור