16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

18:43 סגירה שלילית באירופה בהובלת הפוטסי שאיבד 1.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לקראת בוננזת נדל"ן בארה"ב: "אם יש לך דירה בתל אביב פשוט תחליף אותה באחת במנהטן"

 |  34
Share







מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 האם ההזדמנות קיימת 12/07/2013 21:30 ישראל הריס
לכבוד ישראל הריס האם עדיין נכון להיום קיימת אותה הזדמנות כפי שמופיעה בכתבה . אנחנו שומעים על עליית מחירים כבר זמן מה האם זה אומר שההזדמנות חלפה?
קליבלנד 01/08/2013 21:42 אני מקליבלנד איפה שהם קונים
צריך לדעת פה איפה לקנות אבל בגדול יש פה שכונות ממש יפות ואנשים ממש נחמדים. תשואה גבוהה פה יכולה להתקיים אם קונים מהבנקים ישירות וצריך קבלן אמין לכך כי הבתים מהבנקים מגיעים במצב ממש גרוע. את ישראל אני לא מכיר אבל הם מוכרים פה וראים שלטים שלהם פה בכל מקום...
15 cristobal columbus 22/01/2012 01:58 guayaquil ecuador
wwww.cristobalcolumbus68@hotmail.com
14 אלן 03/12/2011 22:08 השקעה שווה
נשמע מעניין,מי שלא לוקח שום סיכון לעולם לא יתפתח... החברה הזו משדרת אמינות ונראה שהוא יודע על מה הוא מדבר הבחור,מה שבטוח שווה בדיקה-מתאימה לי הכנסה משכירות
מתווך בארהב 04/12/2011 08:14 לפי מחירי השכירות שהוא מציג 25 אחוזי תשואה
ואני אומר לכם שאין כזה דבר המקסימום נטו הוא 5 אחוז ובעבור 5 אחוז לא כדאי להשקיע במקום שבחיים לא הייתם בו מה עוד שמדובר בבתים בני 60 שנה ומעלה שעדיף לא לגעת
אדי 04/12/2011 21:17 חשבון פשוט זו לא בקשה פשוטה...
מתווך בארה" ב. (אם אתה אומר) הוא הציג עסקה בה רכש ישראלי בית בכ 60,000 $ ומקבל שכירות של 1295 $ לחודש 25% תשואה בחשבון פשוט אומרים שלא הקשבת למשפט העוקב בו הוא מסביר כי מדובר בהכנסה ברוטו אשר מספקת בסופו של דבר נטו של 10% .
מתווך בארהב 05/12/2011 12:15 חשבון פשוט אתה טוען ל60 אחוז מדמי השכירות
כהוצאה שוטפת -מכונית משומשת לא הייתי קונה ממך
amit 01/01/2012 00:37 invest in florida
hi i invested in florida already 3 hauses prices around 50-60k bruto rent1100-1200utilities or hoa-associasion around 250 comission property manegment office 100 insurance 40 netprofit is around14-15%market value around170-250k its an israeli guy relaible you can buy from israel or to make ashort vacation and see all and sighn all the papers for full info write me to amitefrati12@gmail.com to all the people that read rich dad poor dad that it!!!
מתווך בארהב 05/12/2011 12:13 בכל העיסקאות התשואה המוצגת בין 25 ל30
חוץ מזה 15 אחוז המהווים 60 אחוז מדמי השכירות הולכים להוצאות על בסיס חודשי איפה שמע הדבר? אם היה איש הגון היה מצרף את הוצאות העיסקה והשיפוז שהן הוצאות חד פעמיות למחיר הבית אחר כך מחשב את הוצאות השוטפות מוריד אותן מדמי השכירות וקובע תשואה נטו ואני אומר לך אין תשואה מעל 5 אחוז נטו לבתים מהסוג הזה
13 עדי 03/12/2011 11:00 שיעור האבטלה בקליבלנד 7.1% ובארה" ב 8.6%
בדקתי שיעור האבטלה בקליבלנד 7.1% ובארה" ב כולה 8.6% נראה מקום מעניין להשקעה
12 י. קצבורג 02/12/2011 21:31 שיפור מסתמן בצימצום אבטלה בארה" ב
אחוז האבטלה בארה" ב ירד בחודש ינואר לרמת ה 8.6% הדבר אולי מצביע על המשפיע המשמעותי שיהווה את המגמה של שיפור השווקים. העיר שהוזכרה בכתבה " קליבלנד אוהיו" הינה מבין הוותיקות בערי ארה" ב המתמודדת בצורה מרשימה עם המשבר עם צימצום אחוז האבטלה בחודש אוקטובר ל 7.1% נתון זה מהווה שיפור של ממש
11 משקיע 01/12/2011 09:20 תשואה לאחר מס - פחות מ 5%
אז זהו, שמשקיע ישראלי בנדלן בארה" ב צריך לקחת בחשבון את כלל ההוצאות על הנכס - אחזקה, תיקונים, ביטוח, תשלום מיסי ארנונה ומיסי מדינה אם יש, הכל מתוך שכר הדירה שמתקבל. בנוסף תשלום דמי ניהול חודשיים למנהל הנכס, תשלום למנהל בעת החלפת שוכר ועוד. משקיע חכם גם לוקח בחשבון שהתפוסה לא תמיד 100%. יש גם לזכור שקיים מס בישראל על הכנסות משכר דירה בחו" ל. התשואה נטו לאחר כל ההוצאות הללו לא עולה על 5%. לגבי עליית מחירי הנכסים - מי יודע מה יהיה. צריך גם לזכור שקשה לישראלי לקחת משכנתא כנגד הנכס בארה" ב. הבנקים לא ששים לתת שם הלוואות לזרים. רבותי - רמת גן, גבעתיים, פתח תקוה - הרבה יותר אטרקטיביות למשקיע הישראלי הקטן.
צעיר מבולבל 01/12/2011 09:51 רוצה להיות משקיע קטן
אולי... ( את 3 הנקודות למדתי מהמבוגר מ NY ) איך כמשקיע קטן אקנה דירה ברמת גן השיייכת רק למיליונרים ( תמצאו דירה בפחות ממליון ) האפשרות היחידה שלי אם בנדל" ן זה ארה" ב ותשמעו גם נשמע לי יותר חכם שוק למטה לקנות שוק למעלה לברוח ראשון. בסיכומו של יום עדיפים לי 5% מארה" ב עם מאשר 5% מרמת גן שמפחידה אותי , אם עלתה כל כך הרבה ויש מדברים על בועה היא ודאי גם יכולה לרדת ב 5% . ואז מה יצא לי ?
10 איתן . ב 30/11/2011 21:13 מה עם לס ואגס ?
הציעו לי בווגאס דירה ב 75,000 $ והיא לא מ 5 המדינות הבעייתיות שהוזכרו בכתבה מה אומרים ...
9 ד 30/11/2011 18:40 מה יהיה עם הפעלת הוידיאו באתר הזה?! נמאס (ל"ת)
8 זבל עולה בזול 30/11/2011 17:50 אין חוכמות: דברים טובים עולים ביוקר,גם בארה" ב (ל"ת)
7 אריאל נ. 30/11/2011 09:45 ישראל, אין עליך, תצליח תותח!
זוכר??
6 תומר. ש 29/11/2011 22:29 נדלן ארה" ב
ברור שעדיף לקנות בית בארה" ב ואם יש אנשים אמינים (מברור קצר ישראל הריס יש לו חברה ותיקה ואמינה) אז זה גם פשוט לביצוע
5 נועה תמיר 29/11/2011 18:14 מחפשת
היי חברה,אני בחורה צעירה שמחפשת להשקיע בנדלן בסכומים האלה, אתם באמת חושבים שהשקעה בארה" ב כמו שמר ישראל הריס דבר,היא באמת כדאית ושווה? כי אותי הוא הרשים מאד.
חנן 30/11/2011 22:28 נפגשתי עם ישראל הנתונים מרשימים נראה לי שאלך (ל"ת)
ד 30/11/2011 21:58 לטווח ארוך במחיר מתאים השקעה מצוינת בארה" ב אם
את שם וחוקרת את שוק היעד והתשדואה שתוכלי לקבל ורצוי להיות שם או שיהיה שם מישהו שמאוד מאוד אמין עלייך אחרת זו השקעה לא כדאית כי רחוק מדי ויכולים לאכול לך את הפרי. אני חושב על השקעה ביוון - גם אפשר להשכיר לתיירים כולל מישראל וגם קרוב אם צריך לקפוץ לראות מה קורה.. בכלל כל המדינות שחוו משבר קשה שוות השקעה היום לטווח ארוך. בארץ גם טוב אבל יהיו כמה שנים של קיפאון והמיסוי והנגיד לא יתנו לנו להרוויח..
NY.NY 30/11/2011 14:57 הי נועה, הצגת עצמך כצעירה, אז אציג עצמי-מבוגר
שהצליח להגיע לגיל 60 עם קצת כסף... אף פעם!!! אבל אף פעם!!! אל תשקיעי במה שאת לא מבינה!! מבלי להתייחס לסרטון זה...: תזכרי טוב טוב, כי את העיצה שאני נותן לך בחינם, תצטרכי לקנות בהרבה מאד כסף (של הפסדים...) תשמרי את הכסף אפילו בתכנית סולידית ביותר, רכשי השכלה פיננסית ותשקיעי בעצמך. אף אחד לא ידאג לכסף שלך! יותר טוב ממך... בהצלחה, ומקוה שהועלתי לא רק לך
צעיר מבולבל 30/11/2011 18:41 תודה על העצה שלא תביא אותי רחוק..
אני לא רוצה להגיע לגיל 60 עם קצת כסף ... אז זאת אומרת שהעיצה שלך לא מתאימה לי ? אני רוצה להצליח ולכן חושב שסיכון מחושב יביא אותי רחוק יותר ... ואולי בגלל שאני צעיר אני יכול להרשות לעצמי לקחת סיכון ולנצל הזדמנות
NY.NY 01/12/2011 08:19 אכן, כפי שהעדת על עצמך, אתה מעט מבולבל. ראשית
רשמתי " מעט כסף שלוש נקודות" אני לא יודע מה קורה בדור שלך, אבל אותי חינכו על צניעות..., לא צריך להכריז בקול אני עשיר ולנקר עיניים. יש לך כסף? מספיק שאתה יודע מזה... תשמח לעצמך. נראה לי שהיום אם לא עושה רעש וצלצולים ומכריז אני מיליונר... אבל היות ואתה לא מוכן לקבל את העצה כי אינך רוצה להיות במצבי, רק אומר שמצבי טוב, אפילו טוב מאד...אני מקווה שכל האנשים בגילי יהיו כך, וכן, אני כבר בפנסיה 5 שנים, עם הכנסה! חודשית גבוהה משל מהנדס הייטק ממוצע, והכל תודות לשנים של עבודה קשה, חיסכון והשקעות שעשיתי בעצמי. אתה צעיר (ואמרת שגם מבולבל) ולכן אתה חושב כך, אבל אני שואל אותך: 1.מה עדיף לך, " לקחת סיכון" ואולי להיות מיליונר אבל אולי לאבד הכל... 2.אולי לא להיות מיליונר... אבל לפרוש בגיל מוקדם עם ביטחון כלכלי. תעשה חושבים, לדעתי מרגילים אותך לחשוב שאם אתה לא תשובה או דנקנר אתה לא שווה כלום. והנה, אני מבטיח לך שאני יושן יותר טוב בלילה מה" טייקונים שלך" שלקחו סיכון... אנשים היום כבר אבדו פרופורציה, ושכחו שגם לחיות בכבוד זה טוב, אפילו טוב מאד... פעם אם היה לך מה לאכול היית מאושר. תחשוב טוב על מה שכתבתי, ואם אני טועה, אשמח לשמוע... בברכת הצלחה בחיים
הייי 01/01/2012 21:09 אשמח לדעת מה עשית כדי להגיע למצבך
BL.ELANOT@GMAIL.COM
אריאל 01/12/2011 19:38 ny הסתכלות מעולה ונכונה מכל הבחינות! (ל"ת)
א 30/11/2011 18:16 תגובה יפה ונכונה של NY (ל"ת)
4 משקיע בנדל" ן 29/11/2011 18:07 מר ישראל הריס
שמעתי מחבר ואנשים סביבי שרכשו דרכך וילה בקליבלנד וחוץ מהתשואה הגבוהה הוא גם השליש את כספו בתוך שנה
3 ברור שתל אביב 29/11/2011 15:16 העיר השווה בעולם (ל"ת)
2 אופציה נוספת 29/11/2011 15:15 ברלין - כלכלה חזקה, העיר השווה באירופה
בקרוב ייפתח שדה התעופה החדש, בירת התרבות של אירופה
1 כלכלן 29/11/2011 15:00 המחירים בישראל רק יירדו בשנים הבאות (ל"ת)
כהןמרק - רחובות 29/11/2011 15:37 בישראל..המחירים יעלו..יותר תושבים וקרקע פחות! (ל"ת)
מנהטן 29/11/2011 15:45 בישראל יותר תושבים ?
מאיפה הבאת את זה בישראל יש פחות קרקעות מבמנהטן ?
י 29/11/2011 17:11 לא אבל
בכמות מטומטמים למ" ר שמוכנים לשלם 30 שנות משכורת לדירת שלושה חדרים אין לת" א שום תחרות.....
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש