דיור בר השגה ברמת גן: דירות שני חדרים ימכרו עבור החל מ-825 אלף שקל

חברת למיר יזמות נדל"ן החלה לשווק 40 יח"ד ברחוב ארלוזורוב ברמת גן לסטודנטים וזוגות צעירים
 |  (20)
בנייה
המחאה החברתית מתחילה לתת את אותותיה בתמהיל הדירות בפרויקטים ברחבי הארץ. למיר יזמות נדל"ן החלה בשיווק פרויקט בן 40 יחידות דיור בנות 2 חדרים בשטח של 45 מ"ר ברחוב ארלוזורוב פינת מעלה הצופים ברמת גן.

לדברי החברה, הפרויקט מיועד לסטודנטים ולזוגות צעירים. הבניין בן 5 קומות מעל 2 קומות מסחריות, מרתף וחניה.

החברה מוסרת כי תשכיר עבור הרוכשים את הדירות בשלוש שנים הראשונות עם התחייבות כי השכירות לא תפחת מ- 5% . בנוסף, בימים אלו מתנהל מו"מ להשכרת הדירות כמעונות סטודנטים במכללת שנקר.

הבניין יכלול חברת ניהול אשר תתחזק שטחים משותפים, הכוללים מעליות, שירותי אחזקה לדיירים, ניקיון ועוד. בנוסף, חברת הניהול תגבה שכ"ד עבור בעלי הדירות. מחיר הדירות החל מ- 825 אלף שקל.
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    חרא של בניין דירות קטנות ויקרות שום בר השגה
    חרא של בניין! 07/09/2011 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבניין היה סגור 5 שנים בשל בעיות ברישוי המיקום מחורבן!!!
    סגור
  • 13.
    גם אם זה1 1 בארלוזוזורוב זה יקר!!!!!!! (ל"ת)
    yan 07/09/2011 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    העלויות זולות מאוד לאזור
    למיר 07/09/2011 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כל מי שכותב כאן על המחיר יעשה בדיקת שוק קצרה הוא יבין שבאזור הזה דירות חדשות בגדלים האלו עולים החל מ- 1200K בזמן שבפרוייקט הנ" ל המחירים הם החל מ- 825K
    סגור
  • 11.
    המחיר למ" ר הוא כמו בדירות יוקרה. אל תרכשו.
    מתמטיקאי-1 07/09/2011 07:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדים עלינו. עדיף להמתין.
    סגור
  • 10.
    זה זול????????????
    חסר דיור 07/09/2011 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2 חדרים במחיר של 900K. תגידו, אתם שפויים? באמות המידה שלי זה ממש לא זול. זה אפילו יקר. מה אתם מקבלים.... סלון וחדר שינה. זה לא נחשב " דיור בר השגה" . מישהו מנסה לעשות ספין. אלק דיור בר השגה.....
    סגור
  • 9.
    פתרון החניה כבר קיבל את אישורי העירייה
    למיר 07/09/2011 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הספקנים והשכנים לידעתכם פתרון חניה כבר יש ובזמן הקרוב עומדים להתחיל חפירה של מרתף חניה אשר יאפשר את סיום הפרוייקט תוך שישה חודשים ואיכלוס כל הדירות נכון שהיו לבעלים הקודמים בעיות אבל הבעיות האלו ניתנות לפיתרון ועובדה שהוועדה הולכת איתנו היזמים החדשים יד ביד ואישרה לנו את התוכנית החדשה של חפירת מרתף חניה ומתקני חניה רובוטים בכדי לסיים את הפיל הלבן שהיה תקוע שם לצערי השכנים מעדיפים שישאר שם פיל לבן ולא יהיה איכלוס של הבניין הזה ולא כי הבניין לא טוב אלא כי הם חוששים שיגורו בדירות קטנות אנשים ממעמד סוציואקונימי נמוך ואז ילדהם בני העשירים יתערבבו עם בני עניים אני מזמין את כל השכנים לסור למשרדי חברתינו ולראות איך מצאנו להם פיתרונות מושלמים למצוקת החניה באזור הרי הם צעקו לא להרוס את גן הקופים והם צודקים זה לא צודק להרוס את הגן הזה בשביל חניה לבנין אז הבעלים הקודמים מכרו לנו את הבניין ואנחנו הלכנו לעירייה ומצאנו פיתרון שהוא חפירת מרתף חניה בשתח הבניין וגם זה לא טוב להם מה שמראה שהטענה שלי היא הנכונה והפחד שלהם הוא מדיירים עם יכולת כלכלית נמוכה בשכונה העשירה . למזלנו אנחנו חיים במדינת חוק ואנחנו עובדים אך ורק לפי החוק וקיבלנו את כל האישורים הנדרשים בכדי לסיים את הבניין הזה ועדין למכור אותו במחיר זול משמעותית ממחיר השור לדירות מקבילות באזור
    סגור
  • עוד לא הגשתם בקשה להיתר בניה לחניה
    רנ 07/09/2011 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מספיק
    סגור
  • מעניין אותי הפרוייקט, איך ניתן ליצור קשר איתך (ל"ת)
    יוסי 07/09/2011 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יאללה -עוד מאכר ... לכו תחפשו פריירים אחרים (ל"ת)
    שיר 07/09/2011 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    דירות פצצה במיקום מצוין
    א" ש 07/09/2011 00:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי למהר
    סגור
  • אתה איש מכירות קטן ושפל
    ערן 07/09/2011 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    45 מ" ר - במיקום רועש עד השמיים - לדעתי הפריירים אזלו - כדי לך להתחיל לחפש עבודה אחרת - למה מזה לא תראה הרבה פרנסה
    סגור
  • 7.
    דיור בר השגה
    שכן 06/09/2011 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזור התחנה המרכזית נימכר יותר יקר בפרוקטים על הניר שוה בדיקה אולי באמת הפיתרון לזוגות צערים זה דירות קטנות כהתחלה לאכולם הבנים של תשובה
    סגור
  • 6.
    40 דירות בחמש קומות
    בלי קשר למחיר 06/09/2011 20:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה סלאמס.
    סגור
  • 5.
    כרגע אין חניה
    שכן 06/09/2011 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שקונה במחיר הזה פשוט אדיוט -המחיר פר מטר זה מחיר של דירות יוקרה . הפרויקט תקוע כבר שנים ונמצא במיקום גרוע ....כנראה שבמדינת ישראל אפשר למכור היום כל סוג של נדל" ן אם רק תקרא לזה " דיור בר השגה" (ע" ע אור סיטי)
    סגור
  • 4.
    20 אלף שקל למ" ר לצ' קמוק ברחוב רועש קומה א' (ל"ת)
    בדיחה לא מצחיקה 06/09/2011 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    45 מ" ר, סרדינים. בשכם בונים וילות 3 קומות (ל"ת)
    למה לא 35? 15? 06/09/2011 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה נחשב זול מאוד לאזור הזה בר" ג (ל"ת)
    אחד שיודע 06/09/2011 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • CHEAP
    gaI 06/09/2011 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    GOOD JOKE 40 MR BROTO ITS CHEP THAT MUST BE A JOKE A GOOD ONE
    סגור
  • 1.
    זה נחשב זול??? (ל"ת)
    בדיחה. 06/09/2011 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדיחה גרועה
    חיים 06/09/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    45 מטר במליון שקל ???
    סגור