מקים דף הקוטג' בפייסבוק: "כל הציבור איתנו, מלבד אלו ששולטים בשוק החלב"

68 אלף כבר עשו 'לייק' והצטרפו למאבק. לדבריו של איציק אלרוב, מספר התומכים במאבק גבוה בהרבה, "יש חצי מיליון איש שהולכים איתנו יד ביד"
 |  (67)
מקים דף הקוטג' בפייסבוק: "כל הציבור איתנו, מלבד אלו ששולטים בשוק החלב"
המאבק במחיר הקוטג' הולך ומחריף כאשר עד כה הצטרפו למחאת הצרכנים בפייסבוק הקוראת להחרים את המוצר למעלה מ-68 אלף איש. המחאה נולדה לאחר שמחיר הקוטג' נסק לאחרונה לכמעט 8 שקלים, כמוצר אחד מיני רבים שהתייקר בקרב מוצרי המזון נעדרי הפיקוח.

בראיון ל-Bizportal, אמר איציק אלרוב, שפתח את הקבוצה בפייסבוק, כי הרבה יותר מ-68 אלף איש תומכים במאבק - "אנחנו מקבלים המון הודעות של אנשים שלא יכולים לחתום, ביניהם גם עובדים בחברות השיווק של החברות שמייצרות קוטג'. יש חצי מיליון איש שהולכים איתנו יד ביד, ביניהם גם חרדים, ערבים ואנשים מבוגרים שאין להם פייסבוק, כל הציבור איתנו מלבד המשפחות ששולטות בשוק הזה".

בנוגע להקדמת מועד המחאה, שנקבע ל-1 ביולי, אמר אלרוב כי היום בערב תתקבל החלטה בנושא.

בתגובה למאבק, אמר היום שר האוצר יובל שטייניץ- "אנו שוקלים התרת ייבוא מקביל של מוצרי חלב וגבינות כדי להוביל לירידת מחירים, כי אם המחיר של קוטג' באירופה, הוא חצי מהמחיר בארץ, אז זו הדרך הטובה ביותר להוריד את מחירי הקוטג'. במקומות שאין תחרות חופשית צריך להיות פיקוח. עוד הוסיף כי בחודשים הקרובים לא יוסרו שום מוצרי חלב וגבינות בסיסיים מפיקוח, כל עוד קיים מונופול שמונע תחרות חופשית.

ח"כ שלי יחימוביץ', אמרה בתגובה כי "פתרון הקסם' של שר האוצר, לאפשר ייבוא מוצרי חלב, הוא פתרון הרסני, ושליפה מהמותן, ויביא לסגירת מפעלים ולפיטורי עובדים שיועלו על המזבח האופנתי של סערת הקוטג'. מוטב לשר האוצר שיעשה בדיוק ההיפך: עידוד של יצוא הקוטג' הישראלי ומוצרים דומים לאירופה. צעד זה יעלה את היקף הייצור, יגביר צמיחה במשק, יוזיל עלויות לצרכן, יגדיל את הכנסות החקלאים, ויוסיף עובדים לתעשיית ייצור מוצרי החלב בארץ, המעסיקה אלפי עובדים".

יחימוביץ' הוסיפה כי "לא ייתכן ששר האוצר אינו יודע כי גם האיחוד האירופי מקיים מדיניות המגנה על החקלאות המקומית, ועל נגזרותיה בתעשייה המקומית, וכי בכל מדינה מערבית מתוקנת היה זה בלתי מתקבל על הדעת ששר האוצר ישלוף שפן בדמות ייבוא מוצרי חקלאות. זאת ועוד: אלמלא היה האוצר מעלה את המיסוי העקיף, הפוגעני ולא שוויוני על הדלקים, היו נחתכות באופן משמעותי עליות המחירים האחרונות."
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 55.
    מחיר הקוט׳ג
    ציון אביסרור 23/06/2011 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי קל לבוא ולהגיד שתנובה עושקת את הציבור אבל לידיעה כללית המחיר המומלץ לצרכן הוא 6.97 שח בלבד אבל בעלי החנויות והסופרים הגדולים הם אלה שמתמחרים את הקוט׳ג ב8 שח מיכוון שהם רוצים להרוויח יותר אז אנחנו ארץ אוכלת יושביה כמו שכולם יודעים וצריך להיסתכל קודם על עצמנו כחברה לפני שאנחנו תוקפים את החברות הגדולות
    סגור
  • 54.
    כאחד שהתפקד בשבילך איכזבת אותי
    נסראללה 22/06/2011 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שגם הבמבה והביסלי יקבלו את הטיפול של הקוטג.
    סגור
  • 53.
    קוטז/ ומוצרי חלב
    היינה שוקי 20/06/2011 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרם כללי כל העם על כל מוצר שמיתיקר ללוא אבחנה
    סגור
  • 52.
    עלית מחיר מוצרי החלב
    יצחק גוראריה 19/06/2011 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעת צרכני מוצרי החלב: בעצם ימי מחאת הקוטג היום בחוצפתם הרבה העלו את מחיר היוגורט של תנובה ב-24א" גת מ2.21א" ג ל- 2.45 א" ג, נאלו ימים כמנהגם ממשיכים, צריך להחרים את כל מוצרי החלב לשבועיים, הצרכן יכול לעמוד בזה אבל היצרנים לא יעמדו בזה.
    סגור
  • 51.
    אתם יודעים שלקיבוצים ולמושבים אסור למכור חלב?
    שרון 19/06/2011 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם היו לי חברים באיזה קיבוץ דתי - וכשבאתי לבקר, סיפרו לי שהם מייצרים חלב ותנובה קונה מהם מכסה מסוימת, ואת השאר אסור להם למכור, כדי שלא יתחרו בתנובה, אז הם מייצרים לעצמם גבינות לשימוש עצמי של חברי הקיבוץ ומשפחותיהם. כך שלמעשה אם קיבוץ זה ושאר הקיבוצים/מושבים לא היו מוגבלים במכירת התוצרת שלהם, אולי היה פה שוק חופשי באמת. יש פה איזשהם חוקים שמאפשרים לחברות כמו תנובה להיות מונופול.
    סגור
  • 50.
    יבוא - זה למסור את הלחי השנייה
    בן דוד 19/06/2011 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש ילד שובב מטפלים בו, לא מחליפים אותו בילד זר!!!!!
    סגור
  • 49.
    מלחמת הקוטג
    פרד עורי 19/06/2011 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמנו שפכו חלב בהמבורג בגלל המחיר הגבוהה לצרכן, לרגל זה ירד המחיר לצרכן. אני מצטרף ל מחאה
    סגור
  • 48.
    מלחמה בכל המחירים המוגזמים-בראש ובראשונה-הדלק
    איריתפינקלברג 18/06/2011 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי-צריך לערות שביתת צרכנים בכל מוצא או שרות שהמחיר שלו מוגזם. כך נהפך לחרה חזקה וצודקת יותר.
    סגור
  • שימו לב --העלו את מחיר גבינה לבנה בשקל בשקט (ל"ת)
    נסים ישוב עומר 18/06/2011 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    מחאת הקוטג
    דוד זכריה 18/06/2011 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאים לליכוד לעשוק את העם
    סגור
  • טען עוד
  • 46.
    פניה אליך
    בוזי 17/06/2011 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגבתי בוואלה אבל הםלא פרסמו את תגובתי הראשונה -לידיעתך! פנה אליהם אולי יעדכנו לך!
    סגור
  • 45.
    יחימוביץ עד מתי ?
    לא שואו אוף 17/06/2011 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו זה החיים הם בפייסבוק, בצעקות , בהשמצות , במקום לחיות בצניעות ובמחשבה
    סגור
  • 44.
    שלי-את מאכזבת
    ברלה 17/06/2011 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה השמידה ענפים שלמים ואפילו את מדי צהל ונעליים קונים בסין, אולי גם פה יטילו מס של 150 אחוז כמו בחלב ופתאום נראה שענף הטקסטיל משגשג? מתי שנוח להם ואין לובי חזק ואוליגרכים הם כאילו בעד שוק חופשי אבל עם החלב חס וחלילה. כל אזרחי ישראל משלמים בסופר מחיר מופקע בגלל הפוליטיקאים העלובים שלנו
    סגור
  • 43.
    פרסמו בדף הפייסבוק מחיר יעד מקסימלי לכל מוצר
    צריך לקבוע מחיר מקס' 17/06/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לאפשר לצרכן לקנות רק במחיר שניקבע והוסכם
    סגור
  • 42.
    קוטג
    ציון 17/06/2011 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כולם נופלים על הקוטג שזה מוצר שנימצא על המדף כמו כל מוצר אחר שעלה בעשרות אחוזים לאחרונה?זהו לא מוצר הכרחי כמו דלק או חשמל או סיגריות שאנשים לא מסוגלים להפסיק לעשן אותם גם במחיר של 25 שח לחפיסה..... אם כבר צריך להפגין אז להפגין שיכניסו לפיקוח את הסיגריות שהם מוצר נרקוטי ואת הדלק שאי אפשר בילעדיו ומוצרים אחרים שהם חובה כמו חשמל או מים או לחם בשוק החלב ייש תחרות גדולה ולכן תמיד ישנם מחירים זולים ברשתות שונות ....
    סגור
  • הצחקת אותי...
    דניאל 18/06/2011 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעשנו קש
    סגור
  • שיעשנו קש
    ציון 23/06/2011 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי טוב קש אבל שיהיה ירוק
    סגור
  • 41.
    הסופרים עובדים עליינו
    יוסי שדה 17/06/2011 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה עתה חזרתי מהסופר. אמנם גבינה לבנה של טרה,שלישיה ב15 ש" ח אבל מצאתי כי ייקרו את מחירי הקפה והשמן ב1 ש" ח בערך ויתכן כי ביו אלפי הפריטים בסופר מתחבאים מחירים המפצים על מחירי הגבינה. לדעתי צריך להחרים רשת שלמה על מנת שהחרם יהיה אפקטיווי
    סגור
  • 40.
    שלי תחליט, את בעד הצרכנים או לא, אם לא יבוא
    דור 17/06/2011 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבילי אז לפחות פיקוח
    סגור
  • 39.
    לטוח הקרוב פיקוח על כל המוצרים ללא יבוא מקביל (ל"ת)
    דור 17/06/2011 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    הרבנות הראשית ומחירי המוצרים
    רמי 17/06/2011 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אישורי הכשרות של הרבנות הם חלק מהסיבה שהיבוא יקר כל כך?האם הרבנות אומרת באופן ברור שאין שום מגבלה על יבוא המוצרים מח" ול?בלי שום ספינים ?איו לה אינטרסים בעניין?
    סגור
  • 37.
    אקנה קוטג' עד 120 טעים ושווה את הכסף
    גבינוביץ 17/06/2011 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל קונספרציה של חברות תנובה ושטראוס
    סגור
  • 36.
    שר האוצר
    חזום אשר 17/06/2011 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק השר היות ומציע דבר קשה לבצוע. יש דבר אחר מתחת ליד והוא להכניס את המוצרים שעלו מעל הנדרש לפיקוח. ולא לשלוף שפן מהכיס
    סגור
  • 35.
    החלום הרטוב של כל ישראלי ממוצע
    חנל' ה 17/06/2011 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הישראלים עצלנים ומפונקים מחד ושונאים להיות פראיירים מאידך. הפייסבוק הוא דרך קלה. בלחיצת כפתור אפשר להשפיע ולהוביל ולא רק להיות מובלים. ואולי גם אנחנו בסוף נצא לרחוב להפגין בכל פעם שבעלי השררה יטילו עלינו עוד גזרה
    סגור
  • 34.
    הרשת החברתית מחזירה לנו את הכח להשפיע
    חנל' ה 17/06/2011 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייסבוק נותנת הזדמנות לחברה הישראלית להיות חברה אקטיבית. להיות חברה בריאה שיש לה מה להגיד.. ולהפסיק להיות עם מובל ומנוצל על ידי אילי הון ותאגידי ענק. היום זה התחיל בקוטג' - הקוטג' מוצר די בסיסי, לא יוקרתי בעליל ובכל זאת עולה המון כסף,
    סגור
  • 33.
    אפשר גם להגן על הסקטור החקלאי
    וגם לאפשר תחרות חפשי 17/06/2011 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לסבסד מגדלים ולהתיר תחרות.
    סגור
  • 32.
    העלאת מחירים
    סבן יצחק 17/06/2011 07:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להגיב על כל העלאת המחירים במצרכים נוספים כמו דלק חשמל ומים ולא לרפות ידיים
    סגור
  • 31.
    תפגינו על מחירי הדירות והדלק אבל על קוטג' ?
    מישהו שכח לקחת כדורי 17/06/2011 03:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים המאבק הוא מיותר כי הכסף הגדול של כולנו הולך על שכר דירה ודלקים קוטג' ?? מישהו כנראה שכח לקחת כדורים ...
    סגור
  • 30.
    ברור שבסוף זה יהיה חלב עם הרוח (ל"ת)
    BENGELY 17/06/2011 02:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    צריך להחרים את כל מוצרי החלב ואז הם יפגעו (ל"ת)
    רמי 16/06/2011 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    הסרוגים, חברים לייט בקיבוץ
    חנן וייס, סא" ל במיל' 16/06/2011 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יהיו חברים שווים בשדה ולא יהיו חברים שווים ברפת ו/או בעלי מניות בתנובה הם בעצם לא יהיו באמת חברים שווים, לסגור חור. לא יהיו חברים שווים בשדה ולא יהיו חברים שווים ברפת ו/או בעלי מניות בתנובה הם בעצם לא יהיו באמת חברים שווים, לסגור חור.
    סגור
  • 27.
    איך מצטרפים ועושים לייק לדף המאבק
    nisimi 16/06/2011 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפייס בוק
    סגור
  • 26.
    אני ממש לא מבינה את ההיסטריה סביב מחירו של
    אחת שמבינה 16/06/2011 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקוטז, מה רק הקוטז יקר?.. מה עם יתר המוצרים הבסיסים כמו לחם, לחמניות וכו,הכל יקר בארץ, אני אישית מגלה אדישות להעלאת מחירי המזון, אם אתם תצליחו במאבק שלכם להוריד את מחירו של הקוטז אשמח בשבילכם
    סגור
  • לאחת שמבינה
    ישראלי מצוי 17/06/2011 04:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו מריחים טוקבקים מטעם מק" מ
    סגור
  • 25.
    הקוטג'
    יוסי 16/06/2011 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של גנבים בלי לב
    סגור
  • 24.
    ביבי מעלה מיסים ומוכרי מזון מעלים מחירים יש
    יעקב 16/06/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממי ללמוד
    סגור
  • 23.
    מה קרה שלי? איפה טובת הציבור פה.?? פופוליסטית (ל"ת)
    רועי 16/06/2011 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    להחזיר את הפיקוח על כל מוצרי החלב (ל"ת)
    יעקב 16/06/2011 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    כן, אנחנו יכולים
    ענת 16/06/2011 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר בלי קוטג' . אנא הצטרפו מעשית ואמיתי למאבק.........
    סגור
  • 20.
    מה קרה??? העלו את מחירי הקוטג'
    יגאל 16/06/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש חוצפה ,חוצפה גדולה יותר היא הטלת מיסים רטרואקטיבית על תגליות הגז והנפט,אך דוקא רוב הציבור תומך בכך ,אז תאכלו קוטג' קצת יותר יקר או אל תאכלו ,למי איכפת
    סגור
  • 19.
    לא לשכוח שמחיר ליטר בנזין עולה יותר מקוטג'
    דן 16/06/2011 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל דלק אחד מכיל יותר מ 50 קוטג' ים. נכון שמחיר הקוטג' מופרז. אבל לא לשכוח שהממשלה היא הגורם מספר אחד בהעלאת המחירים. הם שודדים אותנו במים, בדלק ובמיסים עקיפים הם הראשונים לתת לגיטימציה למחירים המטורפים. נוח להם להסיט את האש ולהתמקד בקוטג' . חייבים להלחם במחירי בקוטג' אבל לא לשכוח מי הגזלן האמיתי.
    סגור
  • אבל איך נגיע לעבודה ?
    דניאל 18/06/2011 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי קוטג' אפשר אבל בלי דלק לא...
    סגור
  • קוטג' יקר יותר מבנזין
    קוטג יקר יותר מבנזין 17/06/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קופסה של קוטג' = רבע ליטר בערך. מה שאומר שקוטג קרוב לפי 4 ממחיר של בנזין...
    סגור
  • 18.
    התיקשורת מנסה לרכוב על גב הקוטג'
    מאיר 16/06/2011 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחירי הדירות עלו-איפה הייתם? שמחירי הדלק עלו-איפה התחבאתם? איפה תהיו שמאות אלפים יסעו לחו" ל אוטוטו ובכסף שחסכו על הקוטג יוציאו בחו" ל על פיצוחים? חרטא ברטא. בולשיט אחד גדול.
    סגור
  • 17.
    שלי
    קצין 16/06/2011 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד של שלי !!!!! ראש על הכתפיים.
    סגור
  • 16.
    במקום לצרוך מוצרי חלב, התחילו לאכול טחינה וחל
    אבי טל 16/06/2011 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחלבה מתוצרת עצמית. יותר בריא [בידקו את הרכבי המזונות הללו], יותר זול, פשוט ומהיר להכנה.
    סגור
  • צודק 100%
    דניאל 18/06/2011 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון מאד
    סגור
  • 15.
    הערה לשלי
    עלי באבא 16/06/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם עליות המחירים האחרונות היו נחסכות, עדיין הצרכן הישראלי היה משלם כפול מהצרכן האירופי. לכך אין שום הצדקה.
    סגור
  • 14.
    לחץ מכירות מורגש במניית שטראוס!!! (ל"ת)
    הילד 16/06/2011 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    גם אני לא אתכם, חבורת עלובים
    הומלס 16/06/2011 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על כמה אגורות של קוטג' אתם הופכים עולמות אבל כשמחירי הדירות נוסקים וגורמים לנו להשתעבד לכל החיים אז אתם שותקים!!!!! איזה פאתטיים!!! אני מגדיל את צריכת הקוטג' שלי מהיום מגביע אחד לשניים.
    סגור
  • אתה צודק ,אבל צריך מתישהו להתחיל את המחאה
    לסקר 17/06/2011 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומהדברים הקטנים לעבור לדברים הגדולים ,יש פה בעיה בארץ ,דופקים אותנו הצרכנים ואנו מקבלים הכל,באהבה או לא זאת שאלה אחרת , אין פה מחאה או הפגנה על כלום ,כמו באירופה למשל ואני מתכוון למחירי הדיור שאמרת , רשתות הסלולר , הכבלים , הדלק מוצרי המזון שלא בפיקוח וכו'
    סגור
  • 12.
    עד שמחיר כל המוצרים יהיה כמו באירופה לא נעצור (ל"ת)
    אירופה 16/06/2011 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    יחימוביץ' תומכת בהמשך מס עפרה שטראוס בית אב
    אהוד 16/06/2011 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אני קונה למשפחתי מעדני חלב וקפה פילטר בצריכה מתונה, אני מעביר כל חודש כ-400 ש/" ח עודפים לעפרה שטראוס ביחס למחירים באירופה. לא לפועל של עפרה שטראוס. הוא ימשיך לקבל שכר מינימום.
    סגור
  • 10.
    לייק לא צספיק חברים לא לקנות קוטג ולבקש ממי (ל"ת)
    שקונה לא לקנות. ועוד 16/06/2011 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    חברה של גנבים (ל"ת)
    מוטי 16/06/2011 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אני וכל חברותי גם איתכם (ל"ת)
    טמי 16/06/2011 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    גם אני שלא רשום לא אקנה ומתתף עם כולם למאבק . (ל"ת)
    פיני 16/06/2011 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שלי יחימוביץ ... חבל ... הפעם את טועה (ל"ת)
    מחרים קוטג' 16/06/2011 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    קוטג'
    אסנת 16/06/2011 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תילחמו על דברים יותר רציניים, משעמם לכם יש מוצרים הרבה יותר בעייתיים. מי שזה יקר לו שלא יקנה אז יורידו מחירים, במלחמה הזאת תשיגו את ההיפך יתחילו לייבא מוצרים, יפטרו עובדים ואז הכל יחזור אלינו בבומרנג. המאבק הזה מסוכן
    סגור
  • אנחנו מריחים טוקבקים מטעם תנובה מק" מ (ל"ת)
    ישראלי מצוי 17/06/2011 04:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    צודקת
    בידי 16/06/2011 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי יחימוביץ דוגלת בדברי שהכל החל בזילות הממשלה בכספי הציבור בהעלאת המסים על הדלק ועל המים שהם הבסיס לגל ההתייקרויות האכזרי שנוצר במשק. מה חושבת הממשלה שהיא רשאית להעלות מחירים להגדיל הכנסות ממסים והשאר לא רוצים להנות מאותו נתח של מסים מהציבור?
    סגור
  • 3.
    " הקוטג
    יפתח גבאי 16/06/2011 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר מאד מוגזם. מופקע. שוד לאור היום.
    סגור
  • 2.
    מתי הממונה להגבלים עיסקיים יכנס לתמונה ?
    אורי 16/06/2011 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין ,הוא חכם רק על חלשים. ראו מה היה עם הבנקים ועכשיו נראה מה יקרה בשוק המזון. האם הם מעל החוק ?
    סגור
  • ל 2
    ישראל 16/06/2011 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממונה על ההגבלים הוא פיקציה, הוא נועד לציין לגורמים חיצוניים כמו האמרקאים שאנחנו שוק חופשי תקני. במדינת ישראל כמעט כל ממלא תפקיד כלכלי ממלכתי, מסתכל על יום המחר, על היום שבו יצא לשוק החופשי, רוב בעלי התפקידים הכלכלים לא רואים בשירות הציבורי קריירה אלא קרש קפיצה לשוק הפרטי. מכאן שכל אחד יסיק מה שהוא רוצה, לגבי כל אותם תפקידים בעלי הגדרה מפוצצת כמו הממונה על ההגבלים. היה נבון אם אחד כמו הממונה על ההגבלים היה מפרסם דוח כל שנה כמו מבקר המדינה מה הוא עשה באותה השנה את מי בדק ואת מי לא בדק. אבל לצערנו יש פרה קדושה שנקראת נערי האוצר שכולם מפחדים לגעת בה.
    סגור
  • 1.
    פופליסטית
    ג' וני 16/06/2011 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד התבטאות פופוליסטית של יחימוביץ כמו ששאר החברות בארץ יכולות לייצא מוצרי מזון אותו הדבר תקף לגבי שטראוס טרה ותנובה-הם פשוט יותר מידי חמדנים- או שיוזילו את המחירים או שהייבוא יגרום להם לירידה ברווחים
    סגור
  • קוטג
    אוניד 17/06/2011 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם פאקא-פאקא.מדברים על70000אלף?מחוץ לפיסבוק יש 7000000 מיליון איש שלא מקירים פייסבוק!צריך להגיע אלהם
    סגור
  • והיכן היה השטיייניץ הפילוסוף עג היום ??? (ל"ת)
    ג' וני 1 16/06/2011 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור