ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

שלב הגמר בתחרות האפי 2011: דו קרב בין אדלר למקאן בקטגוריית הפלטינום

אדלר עם 2 עבודות ומקאן עם עבודה אחת, הם היחידים להתמודד בפלטינום ומחזיקים גם ברוב המועמדויות. שלמור עם 4 עבודות בגמר ו-3 לראובני פרידן
אורי עיני ואיריס בק (צילום: ינאי יחיאלי, גדי דגון)
עם ייצוג ל-29 מפרסמים ו-15 משרדי פרסום - תחרות ה-Effie Awards 2011לאפקטיביות בפרסום נכנסת לשלב הגמר. 2 משרדי הפרסום הבולטים ברשימת הפיינליסטים הם אדלר חומסקי עם 2 מועמדויות בפלטינום ו-4 עבודות נוספות ומקאן אריקסון עם מועמד אחד בפלטינום ו-6 עבודות נוספות.

מתוך 33 העולים לשלב הגמר, החברות שיופיעו ב-Effie Platinum (הישגים לאורך זמן) הם: בזק (מחברת תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל); חוגלה קימברלי (המהלך הדיגיטלי של קוטקס יאנג: בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד); ותמי 4 (תמי 4 ממציאה מחדש את קטגוריית מי השתייה). בנוסף לפלטינום יתחרו החברות ב-10 קטגוריות נוספות.

אחרי מקאן אריקסון ואדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי יתחרו בשלב הגמר עם 4 עבודות, ראובני פרידן עם 3 עבודות ובאומן בר ריבנאי עם 2 עבודות. המשרדים הנוספים בשלב הגמר עם עבודה אחת כ"א הם: דרורי שלומי, שמעוני פינקלשטיין ברקי, יהושע TBWA, גליקמן נטלר סמסונוב, זרמון גולדמן, פובליסיס גלר נסיס וענבר מרחב שקד. האורח החדש בחבורה המכובדת הזו הוא 'דה בריף' - המשרד הצעיר בבעלותו של נמרוד ניר.

בקטגוריית המגזרים, המשרדים המתחרים הם מקאן קאלצ'רס מקבוצת מקאן אריקסון, אפיקים ואפאק טריו.

תהליך הדירוג והמיון ייעשה עד אמצע יוני. ב- 10 ביולי 2011 יתקיים טקס הענקת פרסי ה- Effie. חבר השופטים כולל למעלה מ- 80 שופטים, ביניהם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר.

פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: "גם השנה תחרות ה- Effie מוכיחה שהיא התחרות המובילה בישראל בתחום השיווק. התחרות יצרה מהפכה בסטנדרטים למדידה של אפקטיביות שיווקית. אני סמוכה ובטוחה שהעבודות הראויות ביותר עלו לשלב הגמר. אנחנו מברכים את כל מתמודדי ה- Effie וברכה מיוחדת לכול העולים לשלב הגמר".

תחרות האפי מנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.
תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סחטיין לאסא שפירא שהוביל את המהלך הזה.
    נמרוד ניר 17/05/2011 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמוהן לכל הצוות המדהים שלנו ולטל הריס מנכ"ל קול אחד. יהלומים כבר יש לנו, עכשיו צריך לדאוג לזהב!
    סגור
  • 2.
    אז אדלר הכי אפקטיביים מסתבר.. (ל"ת)
    זבוב 17/05/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    במגזר החרדי רק שני משרדים ניגשו- ולכן...
    אחד שקורא מעבר ליחצ 17/05/2011 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רק אפיקים ומקאן נגשים ברור שרק שניהם בגמר, הבחירה היא בין לקוחות ולא בין משרדים...
    סגור