בורגן מסמן מניית ביומד עם אפסייד של 100%, "היא אופטימלית"

האנליסט יואב בורגן מפועלים סהר מזהה פוטניצאל אדיר במניית הדסית ביו. "תמחור זול וסיכון מפוזר"
יואב בורגן
מחפשים השקעות בתחום הביומד בתמחור זול ועם סיכון מפוזר? פועלים סהר משיק הבוקר (ד') סיקור למניית הדסית ביו בהמלצת 'קניה' ובמחיר יעד של 2.1 שקלים למניה, המשקף אפסייד של 104% על מחיר הסגירה האחרון.

האנליסטים יואב בורגן וליאת גולן כותבים בפתח הדברים כי "הדסית ביו הינה מניית ביומד אופטימלית: תמחור זול וסיכון מפוזר". האטרקטיביות הגבוהה שמייחס בורגן להשקעה במניית הדסית נובעת בין היתר מ"ייחודיות יוצאת דופן בזכות הקשר לביה"ח הדסה שמאפשר נגישות לידע המחקרי והקליני של ביה"ח". בנוסף הוא מציין כי הדסית ביו מחזיקה בתזרים מאסיבי ומגוון של פטנטים.

"לחברה אסטרטגיית אקזיט (exit strategy) ברורה, על רקע העובדה כי הדסית רואה בעצמה גשר מימוני עבור חברות הפרוטפוליו שלה". בורגן נזהר ומציין כי "לצד היתרון שיוצרת אסטרטגיה זו בהיבט של הקטנת סיכונים, אסטרטגיית האקזיט של הדסית גם מובילה לרמה נמוכה יותר של תמלוגים עתידיים ושל וולואציות לחברות הפורטפוליו."

בפועלים סהר מדגישים גם את כי לחברה מודל עסקי בעל פיזור סיכונים אינהרנטי, כדרך התמודדות עם הסיכונים הגבוהים למדי הכרוכים בהשקעות בתחום מדעי החיים.

בנוסף, החברה מתמקדת בתחומים המאופיינים בצרכים שטרם נענו (unmet needs) ועם פוטנציאל לבלוקבאסטרים (מכירות שנתיות של מיליארד דולר ומעלה).

להדסית פורטפוליו של 7 חברות סטארט-אפ בתחום מדעי החיים, כש-4 מתוכן מצויות בשלב הניסויים הקליניים (כל החברות כבר הציגו הצלחה בשלבי ההיתכנות - proof of concept).
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    ל-4
    פישמן 09/03/2011 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אתה שותף להרצת הדסית??????
    סגור
  • 16.
    חממה טכנולוגית
    הדסית ביומד= 09/03/2011 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הונפקה לפני 5 שנים. לפי 3 ש" ח למניה. עברו 5 שנים והיא ב1ש" ח. אז נכון שעכשיו היא זולה- החברה שווה על הנייר 25מ' דולר כשכל חברת " ביומד" בארץ קקיונית שווה פי 2-3 . להזכירכם גם אם אחת מהחברות בהדסית ביו תמצא תרופה לסרטן מדובר בשנים רבות של ניסויים , פיתוחים ועוד- אבל מתיד טוב שיהיה כרטיס לחלום..
    סגור
  • כל מי שעיניו בראשו והגון יודע- כללביו
    בורגן לא פוקח עיין 09/03/2011 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספינת הדגל של הביומד שממתינה כמו קפיץ לדוח השנתי. הזדמנות למבינים בסיכון נמוך מאוד ופוטנציאל ראוי.
    סגור
  • 15.
    אם כבר ביומד אז די מדיקל (ל"ת)
    u.s 09/03/2011 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    רציו נפט הענק (ל"ת)
    חעיעל 09/03/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    פרוקוגניה תתעוררו תשלחו הודעה משהו
    קו אדום 09/03/2011 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכלתם לי את הכסף תתעוררוווווווווווווווווווווווווווו נמאס ממכם אינשאללה תיפלו כמו שאני נפלתי . זהו אני מוכר בהפסד עצום
    סגור
  • 12.
    אם כבר אז מדיגוס ללא סיכוני פיתוח...
    Medi 09/03/2011 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מדיגוס תפציץ
    סגור
  • 11.
    קשקוש (ל"ת)
    א 09/03/2011 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אם מחפשים פיזור ואיכות רק ביומדיקס
    תומר 09/03/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לחברה פוטפליו של חברות בוגרות וצעירות והמניה סובלת מלחץ עצום של מכירות עקב שינויים בקבוצת השליטה והקצאות של מניות ביומדיקס כנגד הגדלת אחוזים במניות הפורטפוליו כשהלחץ ייגמר יש סיכויים לאפסייד יפה
    סגור
  • 9.
    ל6 אתה עובד במדע...לא כי חשבתי
    6 09/03/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל6 פלוריסטם מנייה מיותרת לחלוטין לא שווה פרוטה
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    רק פרולור. נמצאת לקראת סיום שלב II שלאחריו
    אנליסט בכיר. 09/03/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסחר בשער דו סיפרתי. סביר להניח שתירכש ע" י אחת מחברות הפארמה הגדולות. עכשיו היא רק 5$.
    סגור
  • 7.
    תובנות בביו כנסו
    היודעת 09/03/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדסית מניה מאוד מעניינת אכן שווה להוסיף קצת לתיק ההשקעות אני ממליצה גם על קצת ביוקנסל והכי הכי מעניינת ואטרקטיבית לבקרוב מאוד היא פלוריסטם בקרוב מאוד מאוד היא תתן תיקון חד למעלה עקב תוצואות חדשות תעקבו גם אחרי כלל ביו גם מעניינת בהצלחה
    סגור
  • 6.
    פלוריסטם הפתעה קרבה
    TAM 09/03/2011 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תגידו לא ידענו
    סגור
  • פלוריסטם
    סופה 09/03/2011 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכים איתך, יום טוב
    סגור
  • 5.
    סוף-סוף מישהו שמבין שיש כאן כסף על הרצפה.
    רק בעיה אחת 09/03/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בעיה אחת יש, צריך לשכנע את המשקיעים, שאכן החברה מתקדמת. מנית ביומד לא יכולה לעלות אם לא מטפחים את המניה בעדכונים שוטפים לגבי אירועי התקדמות בחברות שבפרוטפוליו. לכן, האפסייד הזה הוא תיאורתי כרגע. שהחברה תשנה את מדיניות השקיפות שלה, המניה תגיב.
    סגור
  • 4.
    כדאי להקשיב טוב לבורגן הוא האנליסט עים אחוזי
    שגיא 09/03/2011 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אחד האנליסט עים האחוזי הצלחה הגבוהים בארץ!!
    סגור
  • 3.
    בורדן ממליץ כל יום על משהו אחר
    לירן 09/03/2011 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם גז, פעם ביומד. בכל הוא מבין ?
    סגור
  • 2.
    ביומד
    הדסית 09/03/2011 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד כמה שילמו לך על ההודעה הזו ,בכל יום אופסייד אחר במניה אתם מכורים כולכם בפועל לא קורה כלום
    סגור
  • הדסית
    סופה 09/03/2011 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה ונשמע כהרצת מניה
    סגור
  • 100% (ל"ת)
    olra 09/03/2011 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כלל ביוטכנולוגיה שווה 40% יותר ,
    אי בי אי, נטלי גוטלי 09/03/2011 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    17 חברות בת , 5 תרופות בשלב 3
    סגור
  • שווה פי 3 לפי אחזקותיה, הכל בדוק !!!!!!! (ל"ת)
    כלל ביוטכנולוגיה 09/03/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כלל לא שווה שקל