23:17 AIG פרסמה את דו"חותיה: רווח של 65 סנט למניה בלבד מול צפי של דולר

23:14 אפל ירדה זה היום ה-8 ברציפות - רצף הירידות הארוך ביותר מאז שנת 1998

23:13 המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים של עד 0.88% בהובלת הנאסד"ק

21:58 ענקית הביטוח AIG תפרסם את דו"חותיה הכספיים לאחר סגירת המסחר בוול סט...

21:55 מניית מיקרוסופט עולה 1.5% במסחר בדאו ג'ונס

21:44 הזהב השחור ננעל בירדה של 2.5% ונקבע על 44.78 דולר לחבית

20:57 בית המשפט בברזיל הורה לחסום את וואטסאפ למשך 72 שעות

20:25 העליות בוול סטריט מתחזקות: ה-S&P500 עולה 0.6%

19:42 הזהב השחור צולל 2.7% לאור גידול בייצור הנפט של מדינות אופ"ק

19:31 מניית אפל יורדת 0.9% - בדרך לרצף הירידות הארוך ביותר מזה 18 שנים

18:41 הנפט עבר לירידות - מאבד 1.2% ממחירו ועומד כעת על 45.3 דולר לחבית

18:26 מניית גולדמן זאקס מזנקת 1.8% במסחר בדאו ג'ונס

18:23 מחקר של הבנק המרכזי האירופאי טען כי מידע מאקרו-כלכלי בארה"ב דולף טר...

17:22 התפרסם מדד ISM במגזר הייצור: קריאה של 50.4 בלבד אל מול צפי של 51.4

15:46 הדולר נקבע על 3.74 ש' לאחר ירידה של 0.4%; האירו עלה 0.7% ונקבע על 4.3

14:52 כחלון: הקצבאות לקשישים וניצולי שואה תגדלנה ב-350 מיליון שקל בשנה

14:16 קמהדע מקבלת שני תשלומי אבני דרך כחלק מההסכמים עם קייסי ובקסלטה

13:49 אביליטי: 52 מיליון דולר הכנסות ב-2015; 14.8 מיליון דולר רווח נקי

13:46 הזהב קופץ ב-1% מעל לרמה של 1,300 דולר לאונקייה

13:10 אחרי הזינוק אתמול: מניית הזדמנות ישראלית יורדת 5%

12:33 מינהל הדלק והגז סוגר את פעילות "אובק גז בע"מ" בעקבות התנהלות עבריינית

11:44 מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי, הודיע שיפרוש מתפקידו תוך חצי שנה

11:26 מקס ברנר פתחה את הסניף הראשון שלה בסין, שהוא הסניף השמיני במזרח אסיה

10:03 אליום חתמה על הסכם הפצה בארגנטינה בהיקף של 2 מיליון שקל ל-5 שנים

09:38 אספן גרופ תממש את פעילות האנרגיה הסולארית כדי להתמקד בתחום הנדל"ן

09:13 סוריה: טורקיה תקפה מטרות דאע"ש בתגובה לירי רקטות, 34 פעילים חוסלו

08:37 פלורידה: סוכל פיגוע בבית כנסת - נעצר אדם שתכנן להשליך מטען על מתפללים

08:22 הנפט נסוג משיא של 5 חודשים: מאבד כ-1% ל-45.5 דולר לחבית

07:51 מושל פורטו ריקו: לא נעמוד בתשלום החוב לארה"ב - סך 420 מיליון דולר

07:49 טראמפ: "אנחנו לא יכולים להמשיך להרשות לסין לאנוס את המדינה שלנו"

16:58 נאמני מגה: הרשת סיימה את מארס ברווח של יותר מחצי מיליון שקל

16:47 מח"ש על התקרית בקלנדיה: המאבטחים הרגו את הפלסטינים, לא השוטרים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יגאל סרנה פוטר מידיעות

סרנה חתום על הסכם קיבוצי וועד העיתונאים מתנגד לכך
 |  53
יגאל סרנה פוטר מידיעות
Share
בחר אפליקציה והישאר מעודכן ברשתות חברתיות
מספר עיתונאים בכירים יפוטרו מידיעות, כך דווח פה לפני שבוע .

אחד מהעיתונאים שפוטרו בינתיים הוא יגאל סרנה, 58, עיתונאי וסופר העובד בידיעות כ-25 שנים.
סרנה נקרא ביום שני השבוע לשימוע אצל רון ירון, עורך העיתון, ופוטר.

כל העובדים שפוטרו חתומים על הסכם קיבוצי. כלומר, קשה יהיה לפטר אותם ללא הסכמת ועד העיתונאים בידיעות.

הוועד הודיע על התנגדותו "לפיטוריו הבלתי מוצדקים של יגאל סרנה", פנה לירון, וביקש לכנס ועדה פריטטית שתדון בפיטורים.

הוועדה בעניינו של סרנה תכונס בקרוב.
בהמשך תכונס הוועדה לדון גם בעניינם של שאר המפוטרים.



הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

53 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 מפחדת 05/03/2011 11:10 סרנה פוטר בגלל מאמרו על ישראל ביתנו
באופן תמוה גם נמחקו כל מאמריו מיולי 2006 מאתר YNET. הגיע הזמן שיעשו משהו בנידון
0
0
15 סרג׳יו בלת״ם 21/02/2011 12:14 יגאל סרנה הוא פרימדונה לא קטנה, בלשון המעטה.
תפסיקו להאשים את ״ידיעות״. אין לכם קצה של מושג על ההתנהלות מול סרנה, פרימדון מתנשא שעושה מה שבא לו. אתם קוראים את הטקסטים המתייפייפים שלו בסוף השבוע וחושבים שאתם יודעים משהו... ובכן - אתם לא. היו צריכים לפטרו הרבה קודם, לפני שפיטרו רבים וטובים שלא הגיעו לקרסולי שכרו של האיש.
0
0
גדי כלום 21/02/2011 18:34 זה בסדר, גדי
גדי בלום אתה יכול להפסיק לכתוב פה טוקבקים שרק גורמים לך לצאת כזה קטן קטן קטן. כל מה שאתה עושה מגיע מתוך פחד וידיעה שיום אחד- זה תהיה אתה שמפוטר
0
0
סרג׳יו בלתי מספיק 21/02/2011 12:26 אני חושש שאתה צודק, וחבל (ל"ת)
0
0
סרג'יו ממשיך הניק 21/02/2011 15:58 בתור קורא לשעבר של ידיעות
נראה לי שיש בזה משהו. כשעוד קראתי את ידיעות, בזמנו, הכתבות שלו נראו לי פיוטיות מידי פואטיות מידי שפה קצת מנופחת - לא יודע להגדיר בצורה יותר מדוייקת, רק שלא התלהבתי לקרוא את הכתבות שלו. די נמאס עלי הסגנון המאולץ הזה. פעם הוא צץ לכמה דקות באיזה סרט תיעודי שראיתי. זה היה מזמן. נראה לי טיפוס די ביקורתי ומתנשא. אמנם מכמה דקות אי אפשר לשפוט אופי של אדם, אבל, זה הרושם שנוצר אצלי.
0
0
יקיר אביב 21/02/2011 17:24 מה זה, כל עובדי ידיעות גוייסו לכתוב כאן
תגובות נגד סרנה?
0
0
14 מ' 21/02/2011 10:46 עצוב שרק פעוטות הדיוטות שולטים כיום בתקשורת
ובכלל ברוב המקומות. טרגי ממש. לפטר אדם כמו סרנה - נבון, רהוט, אנושי ופואטי כל כך - זה גובל בטיפשות מוחלטת ובגסות לשמה. את מי תשאירו שם ב"ידיעות"? את בוגרי גל"צ הנפוחים והב?רים, ילדים שעורם עדיין מבעבע? אנשים שלא קראו יותר מארבעה-חמישה ספרים טובים בחייהם? אנשים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם אם יש הפסקת חשמל או שהמחשב פתאום קרס? איך תיראה התרבות הישראלית והעברית בעוד כמה שנים? מי יהיו הסופרים והעיתונאים הבאים? אנשים שכותבים עוד לפני שהם חושבים לקרוא משהו? עצוב. פשוט עצוב. וליגאל סרנה אני מאחלת למצוא במה חדשה במהירות האור, את קוראיך (הרבים והנאמנים) לא תאבד. זו הבטחה.
0
0
13 גלובליסט 21/02/2011 02:15 החדשה הטובה של היום
סרנה הוא מסית שמאלני מוכר בכסות של 'עיתונאי'. הוא אחד הפרצופים המכוערים בתשקורת השמאלנית בישראל.
0
0
12 אלון 20/02/2011 22:05 אנשי ניר חפץ ממשיכים לנהל את העיתון
גדי בלום עושה מה שהוא רוצה בשבעה ימים. ניקי לוי (לא מבדיל בין ליאור אליהו לטל בורשטיין) מנהל את מדור הספורט. שני האנשים הרדודים האלה הם החברים הכי טובים של ניר חפץ, עובדים בשיטות שלו וקובעים הכל בעיתון
0
0
velvet 20/02/2011 23:24 גדי בלום עורך את 7 ימים, למה שלא יעשה שם מה
שהוא רוצה?
0
0
גיא 21/02/2011 10:45 כי הוא מקבל הוראות מניר חפץ ולא מרון ירון (ל"ת)
0
0
סרג׳יו בלתי מספיק 21/02/2011 12:27 וגם מההיא... (ל"ת)
0
0
יקה פוץ 21/02/2011 09:30 יש לי כמה רעיונות בשבילו (ל"ת)
0
0
אחת מידיעות 20/02/2011 22:25 בולשיט (ל"ת)
0
0
11 עובר אורח 20/02/2011 22:02 עיתונאים
אם זה ממשיך ואם מעריב יגיע במהרה להיכן שהוא הולך, אז בזמן הקרוב ימכרו עיתונאים שנים בלירה. טוב לא יצא מזה. בעצם מי מדבר בכלל על טוב. נראה מה יצא מהועד, הגדלת הפיצויים תפצה את האיש, אולי, אבל לא תפתור את הבעייה. .
0
0
יקה פוץ 21/02/2011 09:29 מה יהיה עם נ.א.?
איך היא תשרוד עכשיו?
0
0
10 קורא עצבני 20/02/2011 20:29 רון ירון זה בואש של מוזס וחפץ (ל"ת)
0
0
9 עטל 20/02/2011 20:13 ואני נזכר...
איך סרנה ועוד כמה מכוכבי "חדשות" זצ"ל המוכשרים - נקנו בממון רב ע"י ידיעות - בנסיון להרוס את ה"בייבי"... "איך שגלגל מתהפך, לו..."
0
0
8 סתמית 20/02/2011 20:11 אוי ואבוי
אני מאוד מקווה שזה לא קשור לשגיאת הכתיב, הנדירה יש להגיד, שמצאתי אצלו לפני כמה ימים. הוא כותב מאוד מוכשר ומאוד קריא אצלי כשהוא לא בפוליטיקה. מעניין איפה נקרא אותו עכשיו.
0
0
אייל 20/02/2011 21:10 נו באמת
זו לא היתה שגיאת כתיב, זו בסך הכל היתה טעות הקלדה. היתה שם אות שנמצאת במקלדת בדיוק ליד האות הנכונה. זה קורה לכל הכתבים כל הזמן. הטעות פה היתה של המגיהים/עורכים.
0
0
אנונימי 20/02/2011 22:54 זו לא היתה טעות הקלדה. זו היתה שגיאת כתיב.
בידיעות יודעים את זה טוב מאוד ולא יכלו לעבור על זה בשתיקה. אפשר להבין אותם.
0
0
למר טייאר החטייאר 20/02/2011 23:07 כמה שטויות, אלוהים,
פיטרו את סרנה בגלל שנון סופית התחלפה במם? את מטורפת או מה? זו הייתה טעות הקלדה. מם. נון. זה הכל. ממתי מפטרים מישהו בעולם בגלל שגיאת הקלדה? אם כך צריך היה לפטר את כל העיתונאים במדינה! באיזה עולם את חיה?
0
0
אנונימי 21/02/2011 00:29 זו לא היתה טעות הקלדה זו היתה שגיאת כתיב
על טעות הקלדה לא מפטרים.
0
0
בטלני 21/02/2011 09:28 גם אותי פעם פיטרו בגלל טעות כתיב
כתבתי ביבי עם פ
0
0
פחחח 20/02/2011 23:04 עאלק השגיאת כתיב
עיתון שמדפיס את סמדר שיר לא יכול לעבור על שגיאת כתיב בשתיקה חחחחחח עאלק
0
0
סדר דפוס 20/02/2011 21:29 אני לא יודע אם זה המקרה
בימינו הכתבה מועברת אלקטרונית בשלמותה. זכור שפעם ולווט איזכרה שאצל ברנע אפילו אם יש שגיאות אסור לתקן את האלוהים ובד"כ גם מפחדים להגיד לו.
0
0
מנקבת כרטיסים זולה 20/02/2011 21:30 אגב ברנע
יש מצב שגם הוא במקוצצים?
0
0
אנונימי 20/02/2011 20:54 ודאי שזה קשור.
אם סרנה חתום על קיבוצי הוא לא יפוטר כל כך מהר.
0
0
7 זיו 20/02/2011 19:55 בסדר גמור (ל"ת)
0
0
6 חיים 20/02/2011 19:43 ynet וידיעות בדרך להתרסקות
ככה ייעשה לעיתון השמאל . זהו תסריט שסופו ידוע : מי שלא אמין ומגמתי , סופו להיעלם . כה יאבדו אוייביך ה'.
0
0
חיים בזבל 20/02/2011 21:52 תגיד, מי אתה?
"כן יאבדו אויביך ה'"? אתה אמיתי? לא, ברצינות: אתה מאחל אובדן, שמד, כלייה, שריפה, טבח - לעיתונאים ישראלים? לאנשים ישראלים? ליהודים? לבני אדם בכלל? מאיפה הגעת? ספר לנו על עצמך, חיים. אולי נוכל לעזור.
0
0
בטלני 21/02/2011 09:27 וידיעות - עיתון של השמאל?
החיים הזה אפילו לא מבדיל בין שמאל וימין. עזבו אותו לטירחוניו
0
0
5 לצטע נייעס 20/02/2011 19:17 ידיעות אחרונות
זה רק מוכיח שבידיעות סובלים מהתסמונת המסוכנת של טייסים: נדמה להם שהם ממריאים אבל הם מתרסקים ישר לתוך הקרקע. נא הדקו חגורות
0
0
טייאר 20/02/2011 19:56 אתה בטוח שטייסים סובלים מהתסמונת הזו?
או שהמצאת אותה כדי לחזק דימוי עלוב?
0
0
למר טייאר החטייאר 20/02/2011 23:03 קצת השכלה כללית בשבילך
http://tinyurl.com/6hn6v89 בקישור הזה תמצא מידע על ורטיגו טיסה- תופעה שגרמה להתרסקויות. "תאונות מטוסים רבות התרחשו עקב ורטיגו. במקרים רבים סברו הטייסים שהם עולים כלפי מעלה, בעוד שלמעשה היו הפוכים על גבם, וטסו לכיוון הקרקע."
0
0
אנונימי 21/02/2011 00:36 אל תאמין לכל מה שכתוב באינטרנט.
תאונות מטוסים רבות? מי קבע? כמה זה רבות? יש לינק? מאיפה יודע הכותב מה סברו הטייסים? אם טייס עבר את זה הוא מן הסתם מת. איך אפשר לדעת מה הוא סבר? יש לינק? נראה לי מצוץ.
0
0
בטלני 21/02/2011 09:26 וואו, איזו בורות (ל"ת)
0
0
אנונימי 20/02/2011 22:52 זו תסמונת שבדרך כלל מדווחת אצל אינסטלטורים
למה שטייסים יסבלו ממנה? לא סביר.
0
0
4 תמר דרסלר 20/02/2011 19:12 לא יאומן
לפטר את סרנה? ואיתו עוד כמה מאלו שעושים עיתונות ראויה שם בידיעות? מי ישאר? מה ישאר? צעד תמוה ולא ברור, ועצוב.
0
0
3 אנונימי 20/02/2011 19:09 עוד סיבה לא לקרוא את הצהובון הזה
אפילו בחינם, ברכבת, אני כבר לא טורח לקחת אותו.
0
0
אנונימי 21/02/2011 00:41 אתה רותם את הסוסים לפני הרפתנים.
הוא עוד לא חתם. הבחור מלמעלה מהמר שיחתום.אתה יכול להמשיך להנעים זמנך ברכבת בקריאת העיתון המשובח הזה. לכשיחתום, תודיע פה בחגיגיות שידך לא תגע יותר בעיתון.
0
0
צ'יף צ'יף 20/02/2011 19:53 מי שנוסע רכבת ממילא אין לו כסף לקנות עיתון
ראוי. תמשיך לצרוך את מהדורת הלייט של הג'רוזלם פוסט.
0
0
נוסעת 21/02/2011 00:30 כנראה לא נסעת מזמן ברכבת
המחירים לא זולים בכלל - הרבה יותר מאוטובוס.
0
0
אנונימי 20/02/2011 20:20 צ'יף, אתה אמיתי?
יהיר, נפוח ומזדקן לא יפה. קצת כמו "ידיעות", כשחושבים על זה.
0
0
צ'יף צ'יף 20/02/2011 20:43 לא. אני עוד אחת מההזיות שאתה רגיל להן (ל"ת)
0
0
אנונימי 20/02/2011 20:49 אתה סתם נשמע לי כמו פוץ משועמם
ולצערי יש הרבה כאלה, הלוואי והייתי הוזה
0
0
אנונימי 21/02/2011 00:37 כולנו פוצים משועממים. אדם עסוק
שחייו מלאי עניין היה כותב כאן?
0
0
בטלני 21/02/2011 09:24 זה נכון... לפחות אני לא קורא
עיתונים
0
0
צ'יף צ'יף 20/02/2011 22:58 ברכות על חידוש הפעילות הבינ-אוזנית אצלך
ואני מסכים עם מה שאתה מאחל לעצמך.
0
0
2 meirsik 20/02/2011 19:05 ברכות על הסקופ
כמה זמן ייקח עד שסרנה יחתום בישראל היום הימור שלי עד סוף השבוע
0
0
חיימון 25/02/2011 16:43 סרנה נצפה ביום חמישי שותה קפה עם עוד עתונאי
שרב עם נוני ועבר לישראל היום -מרדכי גילת. ומי שילם על הקפה -שלדון
0
0
velvet 25/02/2011 21:36 מי אמר לך מי שילם על הקפה? (ל"ת)
0
0
1 לטצע נייעס 20/02/2011 19:00 ביזיון
חבורת טיפשים. תמשיכו ככה יהיה עיתון בדיוק כמו שאתם אוהבים: מזלזל בקורא, נמוך מים המלח. יגאל סרנה ברמה גבוהה מידי בשבילכם
0
0
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים חיפוש באתר
חיבור לתיק אישי