ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

170,000 הצבעות לקמפיין 'ופלים או בפלות' של עלית תוך 48 שעות

הקמפיין שעלה באמצעות באומן בר ריבנאי הזמין את הגולשים להצביע באתר ייעודי ולקבוע מה יהיה שם המותג - 'ופלים' או 'בפלות'. בחברה מדווחים על כניסה של כ-30 אלף 'יוניקים'לאתר. כל גולש יכול להצביע יותר מפעם אחת
 | 
Share
48 שעות לתוך קמפיין הופלים מול הבפלות של עלית נרשמו כבר כ-170,000 הצבעות באתר שהקימו עלית ובאומן בר ריבנאי לטובת המהלך. המספר אמנם נשמע מרשים אך יש לציין כי לכל גולש יש אפשרות להצביע יותר מפעם אחת.


הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי עלה בטלוויזיה, ואינטרנט, וימשך 12 יום. בתאריך 3.12 יוכרז הזוכה על גבי אריזות הופלים החדשות. המהלך כולו מוערך בכ-4.5 מיליון שקלים. לדברי שי חגואל, מנהל שיווק עלית שוקולד ומאפה: "ההיענות של הציבור לקמפיין גבוהה מאד גם כמותית - נרשמו עד כה כ 30 אלף כניסות יוניקים לאתר".

את הקמפיין מובילה שוב חבורת ה"עליתים" הכוללת את 4 דמויות האנימציה: נמרוד, דנה, קאשי וויצמן - העליתים אשר נבחרו להוביל לפני כשנה את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.