13:18 הלמ"ס: יצוא הסחורות עלה ב-17.9% בחודשים נובמבר 2016- ינואר 2017

13:10 הפינוי בעופרה: 5 שוטרים נפצעו באורח קל

13:13 נעצרו בכירי CITYR Group בחשד שהונו משקיעים בכ-100 מיליון דולר >>

12:17 פינוי הבתים בעפרה: 3 מבנים פונו, צעיר נעצר

11:16 מנרב פרויקטים גייסה בשלב המוסדי 118 מיליון שקל בהון מניות

10:02 אקסלנס: "הראלי בשוק המניות עשוי להיבלם השבוע נוכח נאום טראמפ בקונגרס"

08:44 הדולר נסחר הבוקר בירידות לרמה של 3.679 שקלים

08:39 חברת SpaceX הכריזה כי בשנה הבאה יטיסו שני אזרחים לירח

08:37 רויטרס: ראש תאגיד סמסונג יואשם בעבירות שוחד ומעילה בדרום קוריאה

19:03 סגירה ירוקה בוול סטריט: הנאסד"ק הוסיף 0.3%, מניית אפל המשיכה לעלות >>

22:54 הזהב נחלש היום 0.4% למחיר של 1252.8 דולר לאונקיה

21:51 הנפט סגר בעליות קלות את היום, מחיר חבית 54 דולר

19:32 מחיר הנפט עולה 0.4% למחיר של 54.2 דולר לחבית

19:32 אלאור אזריה יערער על העונש שנגזר עליו

19:30 ארה"ב: "אין קשר בין אנשי קמפיין הבחירות של טראמפ לרוסיה"

18:47 סגירה יציבה באירופה: הדאקס והפוטסי הוסיפו כ-0.15% >>

17:56 נאום טראמפ: יעלה את תקציב הבטחון בארה"ב ב-54 מיליארד ד'

15:29 אופנהיימר: ממליצים להגדיל את האחזקות במניית צ'קפוינט

14:44 לפיד על נתניהו: "דו"ח המבקר מוכיח מעל לכל ספק שהוא טעה"

13:40 לידר על דסק"ש: למרות העליות עדיין קיים אפסייד

12:42 מידרוג קובעת דירוג A3.il באופק יציב לאג"ח שתנפיק אפקון החזקות בע"מ

12:41 YBOX נדל"ן השלימה את השלב המוסדי בהנפקת האג"ח וגייסה כ-54 מיליון שקל

11:43 בבורסות אירופה: הדאקס ללא שינוי, הקאק יורד 0.1%

11:42 בולטות בת"א: מניית כיטוב פארמה מזנקת 5.1% במחזור חריג

11:41 בולטות בת"א: לאומי עולה 0.45% במחזור הגבוה בשוק

09:24 ירידות שערים הבוקר באסיה בהובלת הניקיי היפני >>

09:18 הדולר נסחר הבוקר בירידות לרמה של 3.689 שקלים >>

09:15 היום יפרסם בנק ישראל את עדכון הריבית לחודש מארס >>

08:55 מעלות S&P: העלאת דירוג ל-BBB כתוצאה מירידה במינוף לדיסקונט השקעות

08:49 נשות הכותל הגיעו הבוקר לרחבת הכותל. אלפי מתפללות ומתפללים הגיעו למחות

08:48 ערפל בכל הארץ, שיבושים בשדה דב

12:23 חו"ד פסיכיאטרית קבעה: נדב סלע שרצח משפחתו ובן השכנים, כשיר לעמוד לדין

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סלקום משיקה מודל חדש: 45 דקות 'זמן אוויר חינם' תמורת 45 פרסומות, מתאים לכם?

זמן IS MONEY - ההשקה החדשה של סלקום בונה על זה שתשבו לראות פרסומות בזמנכם הפנוי באתר סלקום כדי לחסוך בעלויות. קסטרו, תנובה וקוקה-קולה כבר שם
 | 
Share
כבר בשנה שעברה הוגדרה סלקום כאחת מהחברות עם ההוצאה הגבוהה ביותר לפרסום באינטרנט. היום (א') עשתה סלקום צעד קטן נוסף אל העתיד המאוד קרוב של פרסום באינטרנט, בשילוב הסלולר והשיקה מודל חדש שעושה שימוש בפלטפורמת האינטרנט בשם זמן IS MONEY.

המהלך השיווקי אותו מציגה סלקום בשם זמן IS MONEY אמור לייצר מצב של WIN-WIN לטובת הצרכן והמפרסם כאשר בין שניהם ניצבת סלקום ומחייכת למראה הרווחים הצפויים. העקרון המוביל במודל השיווקי שהוצג הוא זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות באתר סלקום.

בונים על הצעירים שמחפשים עוד זמן אוויר

קהל היעד המרכזי של סלקום הם הצעירים, אחריהם בני 21-30 וקהל משני הוא למעשה כל מי שנותר מעבר לאלו. כדי לזכות בזמן אוויר חינם נדרשים לקוחות סלקום לגלוש לאתר החברה, לעבור תהליך רישום הכולל פרטים דמוגרפיים (למען הפילוח המכסימלי), ואז לבחור את הפרסומת אותה הם רוצים לראות.

לאחר צפייה בפרסומת ישאלו הגולשים שאלת הוכחה לגבי הסרטון בכדי לוודא שהם צפו בה ו/או שאלה מחקרית, כדי לדייק בפלוח של הגולש. על-פי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, יכולים הגולשים לחסוך באמצעות המודל החדש בין 10-20% בעלויות השימוש החודשיות בהתאם למאפייני השימוש שלו.

המפרסם ישלם 1.70 עבור כל צפייה מוכחת

הגולשים יכולים לבחור בכמות צפיית הפרסומות החודשית עד 45 דקות זמן אוויר חינם. על-פי התחזת הוורודה של אנשי סלקום, "הפרסום הוא PULL טהור. הלקוח מגיע עם STATE OF MIND בו כולו מרוכז בצפייה בפרסומת ומוכן ומזומן לכך. בדרך זו המפרסם מרוויח צפייה מוכחת ומותאמת לקהל".

המודל של הפעילות מול המפרסמים הוא לתשלום תמורת צפייה מוכחת בלבד. בעבור כל צפייה מוכחת ישלם המפרסם לסלקום 1.7 שקל. המפרסם יכול גם להגדיר את קמפיין שלו לפי פילוח הקהל ולפי כמות צפיות מתבקשת ל"יוניק".

15 מיליון שקל בשנה הראשונה

הצפי הכספי של סלקום עומד על מחזור של 15 מיליון שקל בשנה הראשונה למהלך. סלקום תשקיע לא פחות מ-7 מיליון שקל בקמפיין פרסומי שיקדם את זמן IS MONEY, באמצעות גיתם BBDO.

עמוס שפירא, שהעלה זכרונות לצד עדי כהן אמר: "יש למהלך פוטנציאל שאין לאף ענף מדיה אחר, ושיזכרו הציניקנים מה נאמר על האינטרנט בתחילתץ הדרך. אין לי ספק שהמדיה בסלולר תצליח ובגדול. אנחנו לא בטוחים האם הפתרון שאנו מציעים היום הוא זה שיהיה בעתיד במדויק אבל באופן כזה או אחר זה יקרה".




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | קונספט וממשק משתמש ע"י קישור לאתר הקסו| קישור לאתר inkod hiperaDesign by| לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.