09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סלקום משיקה מודל חדש: 45 דקות 'זמן אוויר חינם' תמורת 45 פרסומות, מתאים לכם?

זמן IS MONEY - ההשקה החדשה של סלקום בונה על זה שתשבו לראות פרסומות בזמנכם הפנוי באתר סלקום כדי לחסוך בעלויות. קסטרו, תנובה וקוקה-קולה כבר שם
 | 
Share
כבר בשנה שעברה הוגדרה סלקום כאחת מהחברות עם ההוצאה הגבוהה ביותר לפרסום באינטרנט. היום (א') עשתה סלקום צעד קטן נוסף אל העתיד המאוד קרוב של פרסום באינטרנט, בשילוב הסלולר והשיקה מודל חדש שעושה שימוש בפלטפורמת האינטרנט בשם זמן IS MONEY.


המהלך השיווקי אותו מציגה סלקום בשם זמן IS MONEY אמור לייצר מצב של WIN-WIN לטובת הצרכן והמפרסם כאשר בין שניהם ניצבת סלקום ומחייכת למראה הרווחים הצפויים. העקרון המוביל במודל השיווקי שהוצג הוא זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות באתר סלקום.

בונים על הצעירים שמחפשים עוד זמן אוויר

קהל היעד המרכזי של סלקום הם הצעירים, אחריהם בני 21-30 וקהל משני הוא למעשה כל מי שנותר מעבר לאלו. כדי לזכות בזמן אוויר חינם נדרשים לקוחות סלקום לגלוש לאתר החברה, לעבור תהליך רישום הכולל פרטים דמוגרפיים (למען הפילוח המכסימלי), ואז לבחור את הפרסומת אותה הם רוצים לראות.

לאחר צפייה בפרסומת ישאלו הגולשים שאלת הוכחה לגבי הסרטון בכדי לוודא שהם צפו בה ו/או שאלה מחקרית, כדי לדייק בפלוח של הגולש. על-פי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, יכולים הגולשים לחסוך באמצעות המודל החדש בין 10-20% בעלויות השימוש החודשיות בהתאם למאפייני השימוש שלו.המפרסם ישלם 1.70 עבור כל צפייה מוכחתהגולשים יכולים לבחור בכמות צפיית הפרסומות החודשית עד 45 דקות זמן אוויר חינם. על-פי התחזת הוורודה של אנשי סלקום, "הפרסום הוא PULL טהור. הלקוח מגיע עם STATE OF MIND בו כולו מרוכז בצפייה בפרסומת ומוכן ומזומן לכך. בדרך זו המפרסם מרוויח צפייה מוכחת ומותאמת לקהל".

המודל של הפעילות מול המפרסמים הוא לתשלום תמורת צפייה מוכחת בלבד. בעבור כל צפייה מוכחת ישלם המפרסם לסלקום 1.7 שקל. המפרסם יכול גם להגדיר את קמפיין שלו לפי פילוח הקהל ולפי כמות צפיות מתבקשת ל"יוניק".

15 מיליון שקל בשנה הראשונה

הצפי הכספי של סלקום עומד על מחזור של 15 מיליון שקל בשנה הראשונה למהלך. סלקום תשקיע לא פחות מ-7 מיליון שקל בקמפיין פרסומי שיקדם את זמן IS MONEY, באמצעות גיתם BBDO.

עמוס שפירא, שהעלה זכרונות לצד עדי כהן אמר: "יש למהלך פוטנציאל שאין לאף ענף מדיה אחר, ושיזכרו הציניקנים מה נאמר על האינטרנט בתחילתץ הדרך. אין לי ספק שהמדיה בסלולר תצליח ובגדול. אנחנו לא בטוחים האם הפתרון שאנו מציעים היום הוא זה שיהיה בעתיד במדויק אבל באופן כזה או אחר זה יקרה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.