נטוויז'ן 013 ברק יוצאת במהלך מיתוגי חדש: 013netvision – "הכל במרחק נגיעה"

במסגרת השקת המותג תציג החברה לראשונה בישראל את "FREE NET " : -לקוחות האינטרנט יקבלו את כל כספם בחזרה לרכישת מחשב חדש של Apple
 | 
נטוויז'ן 013 ברק יוצאת במהלך מיתוגי חדש: 013netvision – "הכל במרחק נגיעה"
חברת נטוויז'ן 013 ברק מקבוצת IDB, יוצאת היום יום א', 6.7.08, בתהליך מיתוג מחדש תחת השם 013netvision בהמשך למיזוג החברות נטוויז'ן, 013 ברק וגולבקול לפני כשנה וחצי, בינואר 2007.

מאז המיזוג ועד עתה קצרה החברה הישגים רבים כולל זכיות חוזרות ונשנות בכל הסקרים שנערכו השנה, כנותנת השירות הטובה ביותר בישראל. החברה הציגה תוצאות כספיות מצוינות ברבעון הראשון של השנה, ומצפה להמשיך לקצור את פירות המיזוג שיובילו לשיפור בביצועיה במהלך 2008.

כחלק מחזון החברה העתידי - הלוגו עוצב מחדש והוא כולל את דמות הלטאה וסימן של טביעת אצבע המסמל את האסטרטגיה השיווקית החדשה "הכל במרחק נגיעה". ערכי המותג החדש הם: Intimate, Surprising, International ו- Desirable.

יעוד החברה הממוזגת: "להיות חברת התקשורת המובילה, המשרתת בהתלהבות את לקוחותיה, עובדיה, ובעלי המניות, ומספקת פתרונות העולים על ציפיותיהם".

שרותי המגזר העסקי ימותגו תחת השם: 013netvision business
מהפכת ה- "FREE NET " - לראשונה בישראל 013netvision מציעה את "FREENET" לכל לקוחותיה ולמצטרפים חדשים. כחלק מהמהפכה, כל לקוחות החברה הגולשים באינטרנט מקבלים חזרה את מלוא כספם לרכישת מחשב Apple חדש.

גיתם BBDO ו-JWT מוציאים לדרך את המותג החדש

המותג החדש כולל שם ולוגו חדשים ומאחד תחתיו את הטוב משני העולמות הישנים: המובילות בשרות, המובילות במגזר העסקי, הזיקה לאינטרנט של נטוויז'ן והעוצמה של מותג אמין ואהוב בשיחות הבינלאומיות של 013 ברק.
לחברה המאוחדת נתח שוק של 36% באינטרנט והיא משרתת כ- 50% מהלקוחות ה Enterprise במגזר העסקי.

המותג החדש מושק תחת האסטרטגיה השיווקית "הכל במרחק נגיעה", לפיה 013netvision מאפשרת לכל אחד להיות קרוב למי שהוא אוהב ולמה שהוא אוהב באמצעות האינטרנט והטלפון ומעניקה ללקוח את החופש להיות בכל מקום ובכל רגע.

במהלך החודשים האחרונים בוצעה עבודה אסטרטגית נרחבת בהובלת משרד הפרסום גיתם BBDO, ובשיתוף משרד הפרסום JWT. הלוגו והשפה התקשורתית החדשה והיחודית עוצבו ע"י ברוך נאה.

המהלך ילווה בקמפיין יוצא דופן שנעשה באמצעות גיתם BBDO ואשר יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובמדיית חוצות בעלות של 5 מיליון שקלים. בקמפיין מתואר משחק מחבואים של ילד ישראלי המשחק עם חברים בכל העולם. בצילומים שנערכו במהלך שלושה ימים, השתתפו מאות ניצבים מכל העולם: סינים, אפריקאים, אמריקאים, ורוסים, ונעשה שימוש בסטים ייחודיים ששימשו לצילומי פיצ'רים בינלאומיים.

ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013netvision אמר: "אנו רואים היום את השלב האחרון של מיזוג החברות ושל עבודה מאומצת של כל אנשי החברה בשנה וחצי האחרונות.

"אנחנו חברת התקשורת היחידה אשר מציעה "FREENET" באמצעות החזרת כל כספי הלקוח לרכישת מחשב כל שנה. ממחקרים שביצענו, למדנו כי רוב בתי האב בישראל רוכשים מחשב חדש כל שנה וחצי - שנתיים ולכן רצינו לעזור להם לרכוש את המחשב הבא - למעשה אנו מסבסדים את רכישת המחשב בדומה למצב בעולם הסלולארי אולם אנו מחזירים את כל מה שהלקוח משלם עבור שרותי הגלישה".

המהפכה השיווקית והמותג שמושקים היום מסמלים את השקפת החברה ואת החשיבות שאנו מעניקים להבנת צרכי לקוחותינו. הפעילות שלנו נובעת מתוך אמונה בצורך המתמיד לחדש, להפתיע, לרגש ומניעה אותנו לחפש ללא הרף אחר האתגר הבא, אשר יאפשר ללקוחותינו להיות חלק בלתי נפרד מקהילת העולם הגדול".

צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק013 netvision אמרה: "בתהליך המיתוג מחדש לקחנו שני מותגים מובילים וחזקים וחיברנו אותם למותג אחד אשר מכיל את החוזקות משני העולמות. המותג החדש משקף את המוטיב הרגשי הנמצא בלבה של כל העשייה שלנו: "הכל במרחק נגיעה", בינינו לבין הלקוח ובין הלקוח לקרובים לו בחייו".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה