23:20 נעילה בארה"ב: הדאו איבד 1.45%, ה-S&P500 השיל 1.3% והנאסד"ק ירד 1.03%

20:43 מיט רומני לא יתמודד במירוץ לנשיאות ארה"ב בשנה הבאה

19:58 סחורות: החוזים על הנפט הגולמי מזנקים 2.1% למחיר של 45.4 דולר לחבית

18:48 נעילה באירופה: הדאקס יורד 0.4%, הפוטסי מאבד 0.99% והקאק משיל 0.54%

18:25 התשואה על אג"ח ארה"ב ל-10 שנים יורדת 4.8% לתשואת שפל של 1.66%

17:05 סנטימנט הצרכנים של מישיגן לחודש ינואר עומד על 98.1 נק' - מתחת לצפי

16:49 ארה"ב: מדד מנהלי הרכש של שיקאגו עם קריאה של 59.4 נק' - מעל לצפי

16:25 שברון: הכנסות של 40.69 מיליארד דולר עם רווח למניה של 1.85 דולר

15:54 לפני פתיחה: החוזים העתידיים בוול סטריט צוללים עד 1.1%

12:40 לאחר חודש בלבד: הבנק המרכזי ברוסיה מוריד את הריבית ל-15%

12:20 משרד הבינוי פרסם מכרז ל-450 יחידות דיור בהתנחלויות

12:17 מדד המחירים לצרכן ירד השנה 0.6% ביבשת אירופה

10:47 ניו יורק טיימס: הדלק הביולגי מזיק יותר מאשר מועיל סביבתית

10:46 הארץ: אונ' בן גוריון הוציאה 70 אלף שקל על מסיבה לאיש סגל בכיר

10:42 בלומברג: נפט זול יגרום לחור של 390 מיליארד דולר בכיס המשקיעים

08:02 מחיר הנפט ממשיך לעלות גם הבוקר: מחיר חבית 44.7 דולרים

08:02 רווחי אמזון מנפצים את תחזיות וול סטריט, המנייה טסה 12.3% לאחר המסחר

08:00 המסחר באסיה: מגמה מעורבת כאשר הניקיי מוסיף 0.77% בעוד שנגחאי יורדת...

22:27 שופט בקליפורניה קבע סופית: גומא אגיאר אינו בין החיים

20:21 הדוחות של פוטאש: הכנסות של 1.9 מיליארד דולר, המניה יורדת 0.6%

20:18 בעקבות פרסום הפד: מחיר אונקיית הזהב יורד 2.4% אל מחיר של 1,254 דולר...

20:15 מחיר הנפט יורד 1.1% אל מחיר של 44 דולרים- שפל חדש של 6 שנים

16:57 ריח של בחירות? ראש הממשלה מפחית את מחירי הביצים

16:26 די.אס.פי.ג'י צופה צמיחה של עד 19% ברבעון הראשון של 2015

16:23 אירופה: בורסות היבשת נסחרות בשעה זו בירידות שערים של עד 0.3%

15:55 ארה"ב: כמות תביעות דמי האבטלה הצטמצמה לשפל מאז חודש אפריל 2000

15:52 פיטורים במפעל הברום של כיל: 140 עובדים הולכים הביתה

15:30 חוזר לעניינים: נתניהו ביקש לאשר שיריונו של בני בגין למקום 11 בליכוד

15:28 ראש הממשלה ושר החקלאות חתמו על צו להפחתת מחירי הביצים בשיעור של כ-3%

14:31 טלי פלוסקוב, ראשת עיריית ערד, מצטרפת למפלגת כולנו בראשות משה כחלון

14:09 האבטלה ירדה ב-2014 ל-5.9%, גידול בשיעור המשתתפים בכוח העבודה

13:34 יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, הודיע על פרישתו ממפלגת הבית היהודי'

X
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנכ"ל לוריאל ישראל:"ביותרם יחליף את קליניק בטיפוח"

השגת מותג הטיפוח החדש-ישן של לוריאל תתמקד בעיצוב נקודות מכירה, בקמפיין פרינט ולא בקמפיין טלוויזיה; בעתיד יוצבו בפארמים חדרי טיפול של ביותרם
 | 
מנכ"ל לוריאל ישראל:"ביותרם יחליף את קליניק בטיפוח"
Share
בחר אפליקציה והישאר מעודכן ברשתות חברתיות
במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (ג') השיק קונצרן L'Oréal העולמי בישראל את מותג הקוסמטיקה היוקרתי לנשים וגברים תחת השם BIOTHERM.


יצויין, כי השקת המותג אינה חדשה כי אם מחודשת ולפני כ-15 שנה נעשה ניסיון ראשון להשיק את סדרת מוצרי "ביותרם" בארץ, אך הניסיון כשל והמוצר לא תפס מקום בענף הקוסמטיקה. נאוה רביד, מנכ"ל לוריאל ישראל, מסבירה את הכשלון בשיטת השיווק של המותג באמצעות ספקים חיצוניים לחברה. "זאת לעומת היום, בו מושק ביותרם בחברת-בת של לוריאל, בדיוק כמו לנקום, הלנה רובינשטיין, קרסטס ועוד חברות-בנות של הקונצרן".

מנתונים שהעלתה לוריאל, תחום מותגי היוקרה בטיפוח העור זוכה לגידול של 4 עד 5 אחוז לשנה. ביותרםמדורג בעולם במקום ה-6 כמותג טיפוח לנשים, ובמקום החמישי באירופה. בתחום הטיפוח לגבר ממוקם ביותרם במקום הראשון בקנדה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, אוסטרליה וניו-זילנד. עוד מדווחת לוריאל, כי ביותרם מוביל בכל העולם עם שיעורי צמיחה גבוהים ונהנה מדי שנה מגידול של שתי ספרות במכירות.

ביותרם נוסד ב-1950 על ידי קבוצת ביולוגים ונרכש על ידי קונצרן לוריאל העולמי ב-1970. כיום, נמכרים מוצרי ביותרם ב-60 מדינות ברחבי העולם ומופצים באופן סלקטיבי בלמעלה מ-13 אלף נקודות מכירה. מקור השם ביותרם מחלק את המילה לשניים: "BIO"- על כך שהינו מותג המושתת על ביולוגים מומחים, ו-"THERM" על כך שעוצמתו נובעת ממקורותיו המגיעים ממעיינות התרמיים.

כאמור, תחת המותג נמצאת מטריית מוצרים לפנים ולגוף אשר פותחו על ידי ביולוגים מומחים על בסיס המרכיב הייחודי P.E.T.P- תמצית טהורה של אצה פעילה ממי מעיינות תרמיים. "הדגש", לדברי רביד, "הוא במפגש של המדע עם הטבע עם מוצר שמתאים לכל גיל ומין, תוך התמקדות בגילאי 25-35. ביותרם ממותג כקוסמטיקה יוקרתית, המקבלת השראה מתחום הבריאות בשילוב ערכים של אנרגיה, מודרניות ואופטימיות".

מהו טווח המחירים של מוצרי ביותרם?

"אנחנו מתמחרים את מוצרי ביותרם כ-5% פחות ממוצרי קליניק וכ-10% פחות ממוצרי קלרינס, המהוות את המתחרות העיקריות של ביותרם, מבחינת ה-BRANDING". במספרים מדובר על טווח מחירים של מוצרי הטיפוח הנע בין 180 שקל לכ-300 שקל ותכשירי האיפור בין 80 שקל ל-280 שקל.

מבחינת מיצוב המותג בקטגוריית הטיפוח, היכן שואפת לוריאל למצב את ביותרם?

"אנחנו בלוריאל ישראל מתכוונים להיות אחד מ-3 המותגים המובילים בקוסמטיקה יוקרתית, מספר 2 אחרי לנקום, במקום קליניק הממוצבת כיום במקום זה". כיום, ארבעת מותגי הקוסמטיקה היוקרתית הינם לנקום, קליניק, אסתי לאודר ודיור. לביותרם תהיה עבודה לא קלה להשתחל ברשימה המכובדת והמוכרת. רביד מאמינה, כי ביותרם תהווה גם אחת משלוש החטיבות המרכזיות של לוריאל, יחד עם חטיבת הלנה רובינשטיין וחטיבת לנקום.

היכן יימכרו מוצרי ביותרם?

"מוצרי ביותרם ישווקו ברחבי הארץ ברשתות "סופר פארם", "ניו-פארם", "המשביר החדש לצרכן" ובקרוב גם ברשת "אפריל". בישראל ישווקו כל הקטגוריות שמציע המותג- טיפוח פנים לנשים וגברים, טיפוח הגוף ואיפור בסיס לפנים".

רביד טוענת כי בהשקת מוצרי ביותרם לא מדובר בעוד השקה של מוצרים חדשים, אלא בהידברות אחרת עם הצרכן, ונותנת דוגמא: "בנקודות המכירה בישראל בהם יושק המותג, יעמוד לרשות הצרכנים צוות אשר עבר הכשרה מקצועית באקדמיית ביותרם בישראל ומוסמך לאבחן את צרכי העור של כל לקוח ולקוחה בשיטת האבחון הייחודית של ביותרם ולהתאים את המוצר ההולם לסוג העור ולצורך הספציפי".

"בנוסף, בתקופת ההשקה יתקיימו אירועי אבחון עור מקצועיים בהם יעשה שימוש ב-BIO-SCAN (ביו-סקאן), מכשיר בלעדי לביותרם, המאבחן את סוג העור, רמות הלחות בו, הגמישות ורמת השומניות. בהתאם לתוצאות יותאם ללקוח/ה שגרת טיפוח ספציפית, מתוך מגוון המוצרים והמרקמים שמציע המותג".

עוד מציינת רביד, כי מעבר לנקודות המכירה ופינות היופי בפארמים, יוצבו בעתיד בפארמים חדרי טיפול של ביותרם, המציעים טיפול קוסמטי מלא עם מגוון מוצרי החטיבה, ואף טיפולים המשלבים טכניקות הרגעה, כגון: עיסוי וטיפולים אלטרנטיביים.

האם ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה?

"לא. ההשקה של ביותרם תלווה בפרסום בנקודות המכירה ובקמפיין מסיבי בעיתונות היומית ובמגזינים הנשיים. הסיבה לכך היא שבשוק הסלקטיבי, נקודות המכירה הן החשובות ביותר להשקעה ולאו דווקא פרסום במדיה". כהוכחה לכך, מציגה החברה את העובדה כי מוצרי ביותרם נמצאים בנקודות המכירה כשבועיים ונכון לאתמול (ב') נמכרו 1,521 יחידות של המותג- נתון מרשים לדעת מנכ"ל לוריאל ישראל.

עוד במסגרת הקמפיין, מוזמנים לקוחות להירשם למועדון ביותרם- "Keep In Touch" ולקבל ערכות התנסות בשיטת שלושת השלבים של ביותרם במתנה.

לסיכום, מדגישה רביד כי "ביותרם זורם עם טרנד ה-WELL BEING של מותג המספק מעבר לטכנולוגיה גם חוויה אישית, ניחוחות מעוררים ויצוב יוקרתי".

תחום הטיפוח הינו הגדול ביותר בעולם בתחום הקוסמטיקה. בשנת 2005 מחזור המכירות העולמי של מוצרי טיפוח לעור עמד על 56 ביליון דולר- גידול של 6.8% לעומת 2004.
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.