ביפר זכתה במכרז להפעלת המוקד הטלפוני של רכבת ישראל

תקופת המכרז הינה ל-5 שנים בהיקף כספי של כ-3 מיליון שקל לשנה. מוקד המידע של רכבת ישראל מעמיד לשירות הנוסעים מידע ביחס לקווי הרכבות, יעדם, לוחות הזמנים ותעריפים
 | 
ביפר זכתה במכרז להפעלת המוקד הטלפוני של רכבת ישראל
חברת ביפר, זכתה בימים אלו במכרז להפעלת מוקד המידע ושירות הלקוחות הטלפוני של רכבת ישראל. מוקד המידע של רכבת ישראל מעמיד לשירות הנוסעים מידע ביחס לקווי הרכבות, יעדם, לוחות הזמנים ותעריפי הנסיעה וכן מידע נוסף הנוגע להסעת קבוצות, כרטיסי תלמיד, נגישות לנכים ועוד.

אילן פרידלנד, מנכ"ל חברת ביפר, מציין שזכייתה של ביפר בפרויקט לתקופה של כ-5 שנים בהיקף כספי של 3 מיליון שקל לשנה, נבעה מן הסתם מיכולתה של החברה במתן שירות מענה טלפוני וניסיונה המוכח לאורך שנים במתן שירות מיידי בזמני תגובה מהירים ובאיכות יוצאת דופן.

מהודעת רכבת ישראל עולה, כי מכרז הפעלת המוקד וההתקשרות מול הספק נקבעו כך שהאינטרס הכלכלי של מפעיל המוקד יהיה לתת שירות יעיל ומהיר יותר לציבור גדול של פונים. במסגרת המכרז התחייבה חברת ביפר לתת מענה ל-80% מהשיחות תוך 30 שניות.

מהנהלת רכבת ישראל נמסר עוד שבעקבות הפעלת מוקד המידע והשירות ע"י חברת ביפר יחול שיפור משמעותי בשירות המידע הניתן לנוסעים באמצעות המוקד הטלפוני. במכרז להפעלת מוקד המידע והשירות השתתפו מלבד חברת ביפר עוד כ-7 חברות תקשורת נוספות.

ביפר מפעילה כיום מספר מוקדי שירות ומכירה במיקור פנים ובמיקור חוץ (בבית הלקוח) וכן מוקד מענה עסקי, TELE SERVICE, המספק פתרונות מענה טלפוני מיידי 24 שעות ביממה לעסקים קטנים ובינוניים.

חברת ביפר מפעילה CALL CENTER מהגדולים בארץ המעסיק 550 עובדים במגוון יישומים בתחומי התיירות, תקשורת, תחבורה, ומרכזי מכירות ייעודיים.

פרידלנד מציין, כי בשנת 2005 חל גידול של כ-20% בפעילות המוקד הטלפוני CALL CENTER ובשנת 2006 הצפי הינו לגידול נוסף. בהתאם לכך שוקדת ביפר בימים אלה על הקמת מרכז CALL CENTER חדש בצפון.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה