18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דרמה בסקטור הגז - בסביבת השותפויות נטען למניפולציה של סוחר שורט כבד

ל-Bizportal נודע כי תלונה נמסרה לרשות ני"ע, זאת בשל מסמך אלים שהופץ לצד פתיחת פוזיציית שורט גדולה
 |  81
בתוך הסחרור
Share
מניות סקטור הגז נסחרות בימים האחרונים תחת לחץ מכירות כבד ובסוג של סחרור וזאת כביכול ללא סיבה ספציפית. כך לדוגמה, מניית קבוצת דלק צללה 15% החודש, מניית תמר פטרוליום איבדה 14.5% ודלק קידוחים איבדה 12.5%. המפולת בניירות אף הביאה את ראשי דלק לצאת בהודעות בעניין השקת תכנית רכישה עצמית של מניות דלק קבוצה ובחינה של הצעת רכש חליפין של דלק אנרגיה לדלק קידוחים. היום נודע ל-Bizportal כי בסביבת שותפויות הגז שיגרו תלונה לרשות ני"ע בדבר מניפולציה שלטענתם בוצעה במניות תמר פטרוליום, וכנראה השפיעה על הסקטור כולו. התלונה נבדקת.


תמר פטרוליום (-1.11%) תמר פטרוליום 2,047 -1.11% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי תמר פטרוליום בסיס:2,070 פתיחה:2,070 גבוה:2,069 נמוך:2,021 תמורה:335,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דלק קבוצה (-0.36%) דלק קבוצה 52,360 -0.36% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:52,550 פתיחה:52,550 גבוה:52,800 נמוך:52,200 תמורה:3,809,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דלק קידוחים יהש (-0.83%) דלק קידוחים יהש 940 -0.83% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:947.9 פתיחה:947.9 גבוה:955 נמוך:936 תמורה:4,834,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  

בדלק מתכוונים למסמך בן 5 עמודים שהופץ לאחרונה תחת הכותרת  - "האם מניות 'תמר' הן מניות הסלולר של 2010". ונזכיר כי מניות הסלולר התרסקו אז בשיעור של עד 80% ברקע לרפורמה של כחלון. בסביבת שותפויות הגז טוענים כי החשש למניפולציה נובע מכך שעל המסמך אין כל חתימה של אנליסט או לוגו חברה כאשר במקביל להפצתו נפתחה פוזיציית שורט גדולה על מניית תמר פטרוליום. התאריך בראש המסמך ה-17 באוקטובר. אחת הסוגיות שברשות ני"ע יצטרכו להידרש אליהן במקרה הנוכחי היא שאלת הלגיטימיות של 'המלצה אנונימית', בטח אם היא מגיעה בצמוד לאינטרס של מפיץ ההמלצה. 

מבדיקת Bizportal אכן עולה כי סביב אותו תאריך נפתחה פוזיציית שורט גדולה על הנייר בהיקף של כ-30 מיליון שקלים. עם זאת, ייתכן שפתיחת פוזיציית השורט קשורה גם לכניסת תמר פטרוליום למדדים, מהלך שאיפשר בקלות יותר ביצוע השאלות מתעודות הסל לצורך שורט. נציין בעניין זה כי תמר נכנסה למדדים בעדכון של ה-16 באוקטובר, ואכן מאז המניה במסלול התרסקות (ראו גרף) וזאת לאחר שמאז ההנפקה ביולי המניה שמרה על יציבות למרות ירידות חדות במניות הסקטור, כלומר ייתכן שהייתה פה הדבקה של הפער שנפתח. כך לדוגמה בעוד מניית ישראמקו נפלה 5.5% באוגוסט ו-2.8% בספטמבר, תמר פטרוליום ירדה 1% בלבד באוגוסט ובספטמבר עלתה 1.5%. ועדיין נשאלת השאלה האם בוצעה פה מניפולציה. הדברים, כאמור, נבדקים ברשות ני"ע.

במסמך שהופץ קיימת התייחסות למספר איומים שעומדים בפני מאגר 'תמר', כאלו שלטענת כותב המסמך צפויים לפגוע משמעותית בשוויו. כך נפתח המסמך: "מאגר תמר כיום, מפיק כמעט את כל צריכת הגז של מדינת ישראל, כ-10BCM בשנה, ונהנה ממעמד מונופוליסטי מובהק, מרמת מחירים של כ-4.7 דולר ליח"פ (יצרני חשמל פרטיים) ועד לרמה של כ-6 דולר עבור חח"י ומרווח נקי חלומי של כמעט מיליארד דולר בשנה. אולם, תנאי שוק אלו צפויים להשתנות החל משנת 2020 בעקבות פתיחה של חוזים משמעותיים בתמר, פיתוחם הצפוי של לווייתן וכריש-תנין ואירועים נוספים שעלולים להשפיע מהותית על שורת הרווח".האיומים המרכזיים שמצוינים במסמך הם אבדן מכירות של תמר לטובת לוויתן וכריש-תנין וכמו כן התאמת מחיר מטה על הכמות ש'תמר' תמכור. עוד נכתב כי בניגוד לדעה הרווחת, החוזה עם ירדן בהיקף של 3 BCM בשנה איננו מחייב ומותנה באישורים שטרם התקבלו.  בשורה התחתונה נטען במסמך כי בתרחיש הסביר מניית תמר פורטליום צפויה לאבד 64% כאשר בתרחיש האופטימי המניה תאבד "רק" 41%. לסיכום נכתב כך: "תמחור מאגר 'תמר' הינו יקר בכל תרחיש עתידי, אלא אם כריש לא יפותח ולוויתן יחתום על חוזי ייצוא משמעותיים". עוד נכתב כי "לאור המינוף הגבוה, הדרך הטובה ביותר להיחשף לשורט על מאגר 'תמר' היא דרך תמר פטרוליום, שכן בתרחישים מסוימים תמר פטרוליום אף תחדל מלחלק דיבידנדים ואף לא תצליח לשרת את החוב שגייסה". לסיום, נכתב במסמך כי "חוסר ההפנמה של המשקיעים כי השוק השתנה ועלולה להיות פגיעה מהותית בנתח השוק של המאגר ובכמויות מזכירה את שוק הסלולר של 2010 אשר בזמנו לא העריך את אבדן נתח השוק ואת עוצמת ירידת המחירים". 

מניית תמר פטרוליום מאז ההנפקה, והנפילה החל מה-16 באוקטובר


כך נפתח המסמך, ללא לוגו או שם כותב האנליזה: 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

81 תגובות ב-43 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
43 ביני 31/10/2017 11:03 יוסי פינק על ישראמקו הוא מזמן לא רואה את תמר
הוא מזמן שונא את תמר כמו אמנון
42 פפ 29/10/2017 18:53 לא להתפתות החברות הנל שוות למרות הכל
גם ישראמקו וגם דלק קידוחים וגם רציו הם שוות הון עתק, מליארדים, ישראמקו ודלק כרגע מכניסים כל יום מליונים עם רווחים שיחולקו לבעלי המניודהכדיוידנד, רציו כרגע רק. הוצאות, בהשקעה לפיתוח שתוצרת העתידית יותר כפול מתמר, אין לי תשובה חמה הן מתכסחות תקופה ארוכה
41 פול 29/10/2017 15:54 מי שולט באנרגיה? לא השותפויות, בטח לא סוחרי יום. הממשלה
הממשלה, הבנקים, המוסדיים הם הם המרווחים הגדולים בענף והם שיחליטו מה יהיה. לכן אנרגיה מתחדשת נכנסת אלינו בעיטיות למרות אור השמש המעודף אצלנו מזה של גרמניה או בריטניה. כך היה, כך היום, וגם כך בעתיד--עד שמפיקים מלוא הרווחים ממאגרי הגז
40 YL 28/10/2017 02:00 חובה לחשוב מחוץ לקופסה
יתכן ו גופי השקעה גדולים במשק התיעצו עם משפטנים בנוגע להחלטת העליון לדון מחדש במחוזי בכל הקשור ליצוגית יתכן ו דעתם אומרת ש במידה ולא תימשך העתירה קבוצת דלק ונובל עלולים לשלם סכום דמיוני כ פיצוי אז למה לקחת סיכון!!!!
39 הצלף 27/10/2017 09:12 8 שנים מהיום הגז יהיה 0.50$ במקום היום 2.88$
ואני עוד אופטימי ...
38 תשובה האפס 27/10/2017 00:54 תשובה האפס האכיל אותי פעם בדלק נדלן. מחר אני
הולך לפתוח שורט ב 3 מליון ש ולחזק את החברה שכבר קוצרים פירות זו תהיה הנקמה המתוקה שלי נוכל מושחת גנב ומשחד הנה נוחי דנקנר הבא
ליוויתן 29/10/2017 12:42 נהפכת להיות שופר של הקנאים ושל אנרכיסטים ושל שונאי גז כ
תשובה הציל את כלכלת ישראל בכך שגילה את הגז הטבעיחסך מיליונים של שקלים למשרת הבריאות שיש פחות חולים בקני הנשימה מגיע לו פרס ישראל!!!!!!!!!
37 kobes 26/10/2017 20:11 מעכשו רציו אפ 17 נפט גז מפברואר (ל"ת)
36 משה ראשל"צ 26/10/2017 18:10 אין ספק מישהו בוחש מאחור רבותי הגז זה הזהב של ישראל (ל"ת)
שמטוב 27/10/2017 04:08 יש כוכבים עשויים יהלומים אבל זה לא עוזר לנו.
את הגז לא ניתן לשווק לאירופה מסיבות גיאופוליטית וכן תחרות אכזרית. . יש בארות נפט שופעות שסגורות רק משום שלא ניתן למכור את הנפט ברווח סביר. זה שיש גז לישראל לא אומר שניתן למכור אותו. חבל לשים כסף על עתיד הגז בישראל.
לשם טוב-או-רע 30/10/2017 12:31 עצות? בלי טובות!!!
תעשה טובה! אל תשים כסף ! ותפסיק לתת עצות לאחרים!!
35 קליבר 26/10/2017 17:17 טבע ומגזר הגז נפט
דינם אחד..ושנייהם רק באמצע הדרך לאבדון(יש עוד הרבה מניות דומות אבל לא רוצה לבאבס אותכם)
משה ראשל"צ 27/10/2017 07:30 מה אתה מבין אתה קליבר בשטויות כי
טבע נפלה לגלל ניהול רכישות כושל ותאוות הממון בגז במעמקי הים הוא מכרה הזהב לישראל וצוחק מי שצוחק אחרון
34 משה 26/10/2017 16:08 הצעה לקבוצת דלק
שקבוצת דלק תמכור מניות של חברות גז ונפט שקנו בחול ובכסף תבצע רכישה עצמית של מיליארד ש"ח
33 אודי 26/10/2017 16:00 חשוד הוא מי שנהנה מהמפולת וצריך לחקור מידית (ל"ת)
32 מדינת ישראל 26/10/2017 15:46 אוהבת אזרחים עניים . עבדי משכנתא ועבדי מעסיקים ולכן
כל סקטור שיש לאזרחים תקווה היא תרמוס ותקח ותלאים בגלל זה מכרתי מזמן את כל מניות הגז. כי המדינה הזאת פרצוף נאחס
משה ראשל"צ 27/10/2017 07:32 עוד מתוסכל שרואה איך ביבי מוביל את ישראל בגאון אולי
תרד לברלין שם המילקי זול יותר פפפחחחחח
31 kobes 26/10/2017 15:34 קניה חזקה הדוידנד גדול קרוב מאד (ל"ת)
30 האם דה מרקר בשורט .. 26/10/2017 15:06 דה מרקר מצטט בהרחבה אנליסט אינטרסנט סהרורי שמסתתר .. (ל"ת)
שחר 26/10/2017 19:53 גם ביזפורטל צטט אותו זה לא אנליסט זה "גורם בשוק ההון"
כנראה שהוא פנה אליהם מפחד שישבר הפוזיציה שלו
29 Rsi-69.1 26/10/2017 15:03 לרציו יש עוד מלא מקום לרדת עד לשער 165 ! (ל"ת)
בני 31/10/2017 12:04 צודק לרציו אן עתיד (ל"ת)
נותן בראש 27/10/2017 10:57 פלצן
תמיד יש פלצן שזורק פלוץ בלי להסביר למה איך ומה-העיקר נתנו לו צאנס להפליץ
משה ראשל"צ 27/10/2017 07:33 אז אתה לא מבין רציו עוד תכפיל ותשלש את עצמה ימים יגידו (ל"ת)
28 הרשות לני"ע קיימת? 26/10/2017 14:59 הצחקתם אותנו. האוזר, אתה קיים? אבד ובטל מן העולם.
מדוע שלא תטפל באיש השורטים הנבל הזה?תעשה פעם משהו למען הציבור, חוץ מדיבורים. שחקני מעוף עושים ממך קרקס, ולועגים לך. הם השולטים היום בבורסה. ברצותם מעלים אותה, וברצותם מורידים אותה.יש לך גדודים של פקידים והבורסה שוקעת ושוקעת בימיך. מאז שבאת, הבורסה לא עלתה אפילו אחוז אחד בודד. וזה הולך להימשך. אידיוט מי שקונה מניות ישראליות. רק מניות חו"ל. אמזון, מייקרוסופט, גוגל , פייסבוק ואפל. מי שהשקיע בהם בשנים האחרונות, ואני לשמחתי עשיתי זאת, ראה ברכה. ממניות ישראליות יש רק צרות. עיין ערך טבע ז"ל, שהיתה מניית העם, וירדה שאולה. ברוך ה' שאפשר להשקיע בחו"ל. את הישראליות נשאיר לנייטיבס. כל עוד האוזר ראש הרשות לני"ע, הבורסה לא תעלה. באחריות.
משה ראשל"צ 27/10/2017 07:35 אם תשקיע בסקטורים ספציפיים כמו נדל"ן תדבר אחרת (ל"ת)
27 אליהו 26/10/2017 14:40 המכונית החשמלית תפיל את מחיר הנפט ל-20$, ובהתאם הגז
מכוניות הבנזין כיום צורכות כמחצית מכמות הנפט המופקת בעולם. תוך 10 עד 15 שנה, בתהליך הדרגתי, כל המכוניות בעולם יהיו אוטונומיות וחשמליות. הם יצרכו חשמל מתחנות כוח חשמליות. תחנות החשמל מייצרות חשמל מאנרגיה גרעינית, מפחם, ממזוט, מגז ומאנרגיות מתחדשות כמו רוח ואנרגיה סולארית, ומתאים פוטו וולטאיים. לכן הביקוש לנפט ייחתכך באופן משמעותי, ומחיר חבית נפט צפוי ליפול ל-20$. ובהתאם מחיר הגז גם יפול באופן חד. כלומר אם מהוונים את הפוטנציאל של ערך הגז שיקבלו המאגרים תמר ולוויתן, הרי הוא משמעותית נמוך יותר ממה שחשבו בעבר. כלומר מחירי ישראמקו, דלק קידוחים ושאר מניות הגז צריכים להיות נמוכים הרבה יותר.
הצלף 27/10/2017 09:09 צודק , אבל בעוד 10 שנים לדעתי הנפט יהיה 10$
הגז יהיה 0.50$ במקום היום 2.88$
שמטוב 26/10/2017 16:27 אנרגיה סולרית נכנסת באופן מסיבי החל שנת 2020
זו התוכנית האיסטרטגית המוצהרת של סין. יש עוד מקורות כוח כגון LENR (הידוע בשם היתוך קר) שיהיה מקור הכוח העיקרי תוך מספר עשרות שנים. (זול לאין שיעור מכל מקור כוח אחרלעולם .) אנרגית רוח לא אמינה כי לא זמינה בזמנים קבועים. כל התוכניות של מאגר הגז הימי לא תקפות עוד כ- 30 שנה אבל בינתיים דופקים אותנו בגלל ההבטחות הריקות מתוקף לעשרות שניפ קדימה. השימוש בפטרוליום ישאר בעיקר כדלק מטוסים. השימוש בפחם יהיה בעיקר רק לכורי התכה של מתכות ועיבוד שלהן או עוד ייצור חומרים בטמפרטורות מעל 2000 צלסיוס.
26 חחחח 26/10/2017 14:38 חחחח
שורטיס אחד עושה בית ספר לאדון תשובה
25 משקיע 26/10/2017 14:32 פתרון לקבוצת דלק
אני במקומכם הייתי מרים את המנייה בקניות אגרסיביות משניי טעמים אחד השעריים נמוכים מאוד ווסיבה נוספת ויותר מתוקה...נותן לאותו שורטיס כבד לרדוף ולכסות את השורט שלו במחירים גבוהים על מנת שכולם יראו ולא יעיזו לנסות שוב
שמטוב 26/10/2017 16:44 קח כדורי הרגעה. התחלת לפנטז. (ל"ת)
24 אנונימי 26/10/2017 14:11 מחזור של זקנה בסיירן. (ל"ת)
23 הגלגל מסתובב 26/10/2017 13:52 לא תהיה ברכה למי שתמך במתווה הגז המושחת
מתווה הגז הוא אולי פרשת השחיתות הגדולה בישראל. כל פקידי הממשלה , השרים, וראש הממשלה עשו הכל כדי להעברי מתווה גזה שמאפשר לחברות למכור לאזרחי ישראל גז במחיר כפול! מעניין כמה כסף החליף פה ידיים. קללה רובצת על המתווה הזה ועל כל מי שמנסה להרוויח ממנו
משקיע 26/10/2017 14:36 יבורך המברך
מה כואב לך בדיוק חצוף
שמטוב 26/10/2017 16:28 מתווה הגז אוכל את אזרחי ישראל , זה מה שכואב (ל"ת)
huxh 26/10/2017 14:32 נבלה אוכל חינם
ציבור אזרחים השקיע את כספו מפסיד חסכונות פנסיה יש שיגיעו לפת לחם ואתהמקלל .ימח שמך
חייך אכלת אותה 27/10/2017 09:12 אם כבר: ציבור אזרחים הימר עם כספו בקזינו של תשובה הנוכל
נוכל לקח כסף ולא החזיר (דלק נדלן), נוכל שמי יודע באילו שיטות הביא מערכת ממשלתית שלמה מהפקידים ועד ראש ממשלה להעביר מתווה גז שמאפשר למכור את הגז ששיך למדינה במחיר כפול ממחיר השוק.
22 ב 26/10/2017 13:40 שותפויות הגז משדרות פאניקה....זה לא טוב. (ל"ת)
21 דורון 26/10/2017 13:39 סוחר אחד לא יכול לבד לרסק מניות
זה חייב להיות כמה בתי השקעות בתיאום.יש אנומליות קשה במעוף מצד אחד מניות שעולות שנים בלי סוף כמו פרוטרום נייס עזריאלי מליסרון אלביט מערכות ונדחפות למכפילי רווח קיצוניים של 30 לעומת זאת מניות שמתרסקות שנים כמו בזק מניות הגז למכפילי רווח של 7
שמטוב 26/10/2017 16:48 כמובן, הסיפור על שורטיסט הוא ספין שיקרי של תשובה.
לא יודע למה הספין הזה מיועד, אינני מבין חשיבה קרימינלית.
20 החתול קיפי 26/10/2017 13:37 להערכתי הנפילות במניות הגז קשורות לכניסת גזפרום למצרים-
הקטארים מתכוונים להעלות דרמטית את התפוקה , גם האוסטרלים, האמריקאים בונים נמלי יצוא עצומים, הרוסים נכנסים למצרים , הטורקים מתקרבים לקטארים ולאיראנים וזה מוביל למסקנה כזו שישאר למשק הישראלי הרבה יותר גז מאשר תוכנן- כך שיכול להיווצר מצב שלמרות שמחיר הגז ישאר נמוך מאד ברחבי העולם הרי שבישראל הוא יכול לרדת עוד יותר עקב התחרות. פרט אחד שלא ציינתם - מי עומד מאחורי השורט של ה-30 מיליון שקל ? בכל כתבה רצינית בחו"ל היו מציינים את הפרט הזה.
החתול קיפי 26/10/2017 14:17 רק אתקן את עצמי- הרוסים נכנסו למצרים באמצעות רוסנפט
ולא גזפרום.
19 kobes 26/10/2017 13:32 יצחק אסי ויוסי הבלון היצפוצץ לכם בפנים (ל"ת)
18 שימי 26/10/2017 13:18 דוברות
איני מבין היכן הדוברים של תשובה והוא עצמו ? הם לא חושבים להרגיע את הבהלה ?
17 ירון 26/10/2017 13:07 יש בזה משהו
ברגע שהמניה עולה - תוך שניות היא חוזרת לאדום. משהו לא הגיוני במסחר הזה.
אבי 26/10/2017 19:38 קזינו
הכול עבודה של מכונות,זה לא בורסה לא פלא שהזרים ברחו מזמן.
שמטוב 26/10/2017 14:24 להיפך, יש הרצות כלפי מעלה
וכאשר עובר זמן ארוך בלי שיש קונים, המוכרים נאלצים להוריד מחיר.
שמטוב 27/10/2017 04:23 הוכחות לדברי יש למי שעוקב מרגע לרגע אחר המסחר היומי.
לא צריך להאמין לי אלא להסתכל בגרפים והדפים של קניה ומכירה. מי שלא מבין מהגרפים מה קורה, מוטב שיפסיק להשקיע ישירות כי הוא יפסיד במוקדם או במאוחר. מול המשקיע התמים עומדים סוחרי יום שמנסים לרמות אותו כל הזמן לגבי ערך השוק האמיתי של נייר ערך. המסחר מפוצץ באנשים כאילו.
16 יוסי 26/10/2017 12:58 משקיע
כמשקיע וותיק ממליץ לאזרחי ישראל להתרחק מהשקעה בקזינו שאין בה דין ודיין .הנהלת הבורסה אינה שומרת על המשקיע .בעלי החברה דואגים רק לרווחתם .שורטיסטים בעזרת עיתונאים מושחתים מפרסמים כתבות להצלחת לקוחותיהם .
15 רחלה 26/10/2017 12:57 תזובה ומניות הגז
רשות לניירות ערך חייבת לפתוח בחקירה נגד תשובה והחברה שלו - חבורת פושעים שעושים בכספי במשקיעים כבשלהם - במשך חודש הוריד את מניית דלק אנרגיה ודלק קידוחים ב 30% וללא שום סיבה - גרמו לאנשים להפסיד את כספים הזויים - אני באופן אישי איבדתי את כל חסכונותי
ליבי איתך 26/10/2017 13:16 אני ברציו הפסדתי כ75 אחוז מהכסף. כסף של 37
שנות עבודה. פשוט לא יאומן כי באמת אין סיבה לירידות האלה.. ליויתן מתקדם
יוסי 26/10/2017 13:11 גם אני הפסדתי כי נתתי אימון במושחתים
יש כמונו המונים על חשבונינו הנוכלים מתעשרים
14 יצחק 26/10/2017 12:53 לבטל בחקיקה שורטים
כפי שטיפלו באופציות הבינאריות כך צריך לטפל בשורטים ולהוציאם מהחוק באופן מידי .
ס 26/10/2017 13:58 שטויות
אתה לא מבין כלום. שורט מאזנת את התנודתיות חריפה. בעיה ששורט יכולים לבצע רק גדולים שלא כמו בארה"ב. מבחינה טכנית אין שום הבדל בין עליות וירידות.
נו באמת 26/10/2017 13:31 שורטיסט שמשמתמש במניפולציות צריך לתת דין כמו מריצים (ל"ת)
נו באמת 26/10/2017 13:28 זה כמו לבטל מסחר במניות בגלל מקרים של הרצות (ל"ת)
יצחק 26/10/2017 14:07 רעיון לא רע בכלל (ל"ת)
שמטוב 27/10/2017 04:25 לא ניתן להוכיח משפטית שיש ספקולציות. הספקולנטים פיקחים (ל"ת)
שימי 26/10/2017 13:23 שוק הנגזרים
אכן חייבים במיידית לבטל את שוק הספקולציות,הרולטה !
13 אבל זה לא הולך.. 26/10/2017 12:47 גם פחלון מנסה להשפיע על מחירי הנדלן באמצעות מניפולציות. (ל"ת)
12 הצלף 26/10/2017 12:39 בולשיט , מניות הגז עוד יתרסקו יופי יופי (ל"ת)
ד״ר זיגריד 26/10/2017 17:00 צלף בול קליעה
שוב שכחת לקחת את התרופה וצלפת בול קליעה מהישבן לפה. למה עיניים כלות בגז, אז מה אם לא הרווחת והיית בטבע?
הצלף 26/10/2017 19:10 צודק , מושקע חזק בטבע ב-14$
אפרופו ד"ר יש לי בעיה , יצא לי פצע בחור של התחת,יש מצב אתה מעביר לי לק ? אבל אני מזהיר יש לי גם נפיחות חזקות !!!
יעקב 26/10/2017 13:10 אמא שלך יודעת שאתה זבל תאב בצע ? (ל"ת)
הצלף 26/10/2017 14:20 לא , אבל עדכנתי כבר את הבת שלך,לך תשאל אותה...$ (ל"ת)
LOL 26/10/2017 15:04 מה זה ה-$ הזה? ליקקת לה והרווחת מזה? (ל"ת)
הצלף 26/10/2017 19:13 מישהו צריך לשלם על ההפלה לבת של יעקב (ל"ת)
11 סוחר עם מצפון 26/10/2017 12:39 שופרסל ורמי לוי לא יותר רווחיות מהגז ונמצאות בשיא
כי העדר בוחר מספר מניות ומריץ אותן למעלה... וביתר מתעלל....
10 רובי יאנג 26/10/2017 12:34 הנפילות רק בגלל העתירה היצוגית לבג"צ זה אמיתי
זה מאיים זה מחסל את דלק קידוחים
9 kobes 26/10/2017 12:26 ממתי הזנב מכשכש בכלב (ל"ת)
8 עודד 26/10/2017 12:24 גזילת כספי המשקיעים
כמות הכסף שהמניות הללו בזבזו למשקיעים , זה עילה לתביעה , ואני מדבר מניסיון אישי , לא להתקרב אליהם , אי אפשר להיפטר מהסחורה , פשוט מציגים מצג שווא , בעיקר רציו (כל האופציות שלהם) להתרחק כמו מאש!
7 יעקב 26/10/2017 12:16 שורטיסטים = פושעים לחתוך להם את הידיים (ל"ת)
הצלף 26/10/2017 12:42 דביל (ל"ת)
6 PAN 26/10/2017 12:15 לפני כמה חודשים איזה אנליסטית פירסמה סיקור
על ישראמקו, כנראה כהחנה מה שקורה עכשיו , ושורטים ,,,אולי יש קשר ? מצריך בדיקה אם עם פרסום איזה מכתב אפשר להרויח מיליונים,,, אז שווה בדיקה לפי דעתי מי עומד אחרי כל זה
5 משקיען 26/10/2017 12:15 חחח ממתי זה לא חוקי לפתוח פוזיציית שורט
שיתעסקו בניהול החברה ולא ניהול המניה
4 צליקו 26/10/2017 12:08 למה המיסמך לא חתום?
כי הוא פאק ניוז.
שמטוב 26/10/2017 16:37 למה שהמסמך יהיה חתום ? זה לא רלוונטי
כאשר אנליסט עם שם חתום מפרסם בולשיט (כי משלמים לו לאמר בולשיט) זה יותר טוב ? כל אחד צריך לחשוב בעצמו ולא להאמין למומחים שאינך יודע אם הם דוברי אמת או ךא. בשביל זה יש ראש על הכתפים. למי שאין ראש לחשוב בעצמו --- שלא ישקיע .
3 שאלת תם 26/10/2017 12:07 נו, אז מה לא נכון בניתוח? (ל"ת)
2 שמטוב 26/10/2017 12:00 נוכל ורסוס נוכל. .... אפשר לעשות מזה סרט. (ל"ת)
1 אייל 26/10/2017 11:59 לא הבנתי מה הבעיה
מה המניפולציה שהוא כתב שהמניות מנופחות ושהוא עשה שורט זכותו.....
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש