21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אבי גבאי: "מתווה הגז המושחת מתפרק - המחירים יירדו"

זאת בתגובה לקביעת בג"צ לפיה ניתן לתבוע ייצוגית את שותפויות הגז על גביית מחיר מונופוליסטי
 |  131
ברקע לייצוגית
Share
על רקע קביעת בג"צ לפיה ניתן לתבוע ייצוגית את שותפויות הגז על גביית מחיר מונופוליסטי, אבי גבאי שהתפטר בזמנו מהממשלה על רקע התנגדותו למתווה הגז, שיגר הודעה בפייסבוק.


דלק קידוחים יהש (-0.19%) דלק קידוחים יהש 1,033 -0.19% 17:24 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,035 פתיחה:1,032 גבוה:1,040 נמוך:1,027 תמורה:9,581,466 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דלק קבוצה (+0.47%) דלק קבוצה 64,300 +0.47% 17:24 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:64,000 פתיחה:63,810 גבוה:64,990 נמוך:63,810 תמורה:7,686,688 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  

וכך כתב גבאי: "מתווה הגז המושחת מתפרק. החלטת העליון להתיר לתבוע את חברות הגז על מחיר מופרז היא החלטה חשובה מאין כמוה. כשאושר מתווה הגז אמרתי שדברים לא הגיוניים סופם להתפרק. זה קורה היום בעוול הכי גדול במתווה - המחיר. העליון אומר בעצם שחברות הגז יכולות לגבות מחיר סביר ולא את המקסימלי והלא סביר שנקבע במתווה".
 נזכיר כי בחודש יוני 2014 הוגשה בקשה לאישור תובענה ייצוגית בהיקף של 50 מיליארד שקל נגד חברות הגז, וזאת בטענה כי מחיר הגז הטבעי שאותו הן גובות הוא מחיר מונופוליסטי מופרז. לפי הבקשה, מחירו ההוגן של גז טבעי עומד על 2.34 דולר ליחידת חום - פחות ממחצית המחיר שנקבע במתווה הגז. (לכתבה המלאה)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

131 תגובות ב-86 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
86 ישראל ישראלי 01/10/2017 16:37 מה שקובע את מחיר הגז הוא מתווה ששינסקי והתמלוגים
שלוקחים יותר מ60% מהרווח ועוד 12.5% מההכנסות שהם ככל הנראה הרבה יותר מ 75% מהרווח, ישר לכיס המדינה. וכל זה לפי דוח ששינסקי.
85 א 01/10/2017 11:15 החמאה נשפכת על הפרוקה
גבאי החוקרים כבר בדרך אליך. לבחירות לא תגיע כמועמד.
84 משקיע שלקח סיכון 01/10/2017 10:51 איבדתם עוד קול למפלגת העבודה (ל"ת)
שמטוב 02/10/2017 11:10 להיפך, רוב המצביעים לא מרוויחיפ ממץווה הגז אבל משלמים
את מחירו במחיר החשמל. הם לא מאמינים להבטחות שהם ירוויחן ממנו. לכן יצביען למפלגת העבודה.
83 בן אהרון 01/10/2017 07:48 לא הפסדנו כלום, צריך לעבור לאנרגיות שמש סולאריות.
השמש זה בחינם, הבעיה שקשה לגבות מיסים על השמש.
82 בן אהרון 30/09/2017 21:11 לא צריך גז !!! רק אנרגיה סולרית נקייה. הגז שיך לעבר. (ל"ת)
81 בן אהרון. 29/09/2017 23:05 צריך בכלל לעבור לסולארי. אנרגיה חינם מהשמש. לא צריך גז!
המחדל הגדול זה שיש מקומות באירופה שמפיקים כבר 35% מהחשמל באנרגיות נקיות כמו שמש סולארי ורוח ואנחנו מדינה עם כל כך הרבה שמש, רק 2%. זה המחדל האמיתי.
80 אריאל 29/09/2017 18:04 להעיף את שטייניץ ואת ביבי לכיבינימט (ל"ת)
אחריך 01/10/2017 20:29 מיד
ימח שמה של הקרן הארורה
79 אבי 29/09/2017 17:37 וואו וואו וואו (ל"ת)
78 בגלל גבאי ויחימוביץ 29/09/2017 09:31 הפסדנו כ 20 מיליארדי ש"ח בעיכוב הנורא. להקים ועדת חקירה
אם הממשלה הייתה אמיצה הייתה מקימה ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט, לחקור כמה נזק נגרם למשק בגין פעולותיהם של מתנגדי מיתווה הגז, בהם יחימוביץ, גבאי ובעיקר הממונה על ההגבלים הפרופ' הלא מכובד דיויד גילה. במסגרת סעיף זה צריך לחקור גם מי מימן את המחאות של מאות אנשים שיצאו למסע נגד המיתוים ותקעו את הגז ואת פיתוח ליויתן. נושא השני שעליו להיחקר הוא מה עמד מאחורי המסע המתוקשר של מערכת עיתון דה מרקר (הארץ) לחבל במיתוה הגז. ומילה קטנה לאבי גבאי ה"צדיק החדש". אולי תספר לנו מה חלקך בפשעים של שאול אלוביץ בזמן שכיהנת כמנכ"ל בזק? האם רק סטלה הנדלר החלה למעול באמון הציבור ואתה היית צדיק? כיום כשרואים שכל צמרת בזק פעלה להעשרת שאול אלוביץ בכניעה וברמאות מה היה חלקך בכך? האם ידך לא הייתה במעל?
שמטוב 30/09/2017 18:07 הבעיה היא לא העיכוב, אלא התוכניות הדמיוניות לייצוא הגז
כאשר אי אפשר לייצא את הגז לאירופה במחיר תחרותי. פיתוח לוויתן היה גורם לביזבוז נוסף של מיליארדים שלא היה מועיל במאומה. יותר גרוע מזה, העול של הגנה על בארוצ הגז היה מוטל על אזרחי ישראל בצורה של מיסים. אילולא הגז היעה בידי שודדים היו בונים צינור גז חילופי מתמר במחיר צנוע. לא בנו צינור חילופי כדי לסחוט את אזרחי ישראל בטענות השקריות כאילו מימון נוסף לתוכניות הדמיוניות מלוויתן הוא שיפתור את בעיות הגז של ישראל. צריך לבטל את המתווה ולחלק מחדש זכיונות כדי שתהיה תחרות בין בארות הנפט. לוויתן יצטרך לחכות שנים רבות כי אין קונים לגז .
77 מוקיל׳ה 29/09/2017 09:11 גבאי צודק. וכל מי שנגדו הם בעלי מניות מסכנים
ביבי רקוב ומושחת מסדר מונופולים לחבריו הטייקונים על חשבון עם ישראל. שירקב בכלא עד סוף חייו. מניות הגז במגמת ירידה והחוק בהשקעות הראשון אומר שלא משקיעים במניות חלשות במגמת ירידה. זה לא קשור לייחמיביץ או גבאי. כמו שטבע יורדת ופריון יורדת. יש לכל מניה תקופות של עליות ותקופות של ירידות!!!
76 בן אהרון. 29/09/2017 05:57 צריך בכלל לעבור לסולארי. אנרגיה חינם מהשמש. לא צריך גז!
המחדל הגדול זה שיש מקומות באירופה שמפיקים כבר 35% מהחשמל באנרגיות נקיות כמו שמש סולארי ורוח ואנחנו מדינה עם כל כך הרבה שמש, רק 2%. זה המחדל האמיתי.
שמטוב 30/09/2017 18:10 גז לא יכול לספק יותר מ- 30 אחוז מהתצרוכת כי אין שמש כל
בארץ אין אפשרות לאנרגיה סולרית ביתית כי אין מספיק בניה צמודת קרקע.
שמטוב 02/10/2017 11:13 הכוונה סולרי לא יכול לספק יותר מ- 30 אחוז מצריכת החשמל
בבניה צמודת קרקע סולרי יכול לספק יותר מ- 70 אחוז בתנאי שהסוללות זולות. אבל בארץ רוב האוכלוסיה לא גרה בבתים צמודי קרקע.
דב 29/09/2017 13:41 76
מדהים כמה שאתה חכם. כיצד זה שבכל העולם לא גילו את חוכמתך ופועלים על-פיה. והנפט היה נותר באדמה, והגז? מה זה? סתם אנכרוניזם. די נמאס מהטיפשות שלכם. כמה אחוזים מהשמש - נהדר. לחשמל ישובים כאלה ואחרים - מקסים. לא צריך את הגז או הנפט? ודאי השתגעת.
אריאל 29/09/2017 18:06 בואנה דב אתה מדרוב לך תזדכה על השכל שלא קיים (ל"ת)
75 בן אהרון. 29/09/2017 05:45 החברות צריכות לשלם תמלוגים אז אשרו להם מחיר גבוה.
אם יורידו להם את תשלום התמלוגים, המחיר ירד אולי לחצי ויהיה כמו בכל מקום אחר בעולם. אבל הכוונה כנראה היא לגבות דרך הגז עוד מיסים.
74 אביעד 28/09/2017 22:47 גבאי who?
מי זה הגבאי הזה? והמיליונים שמשכת מבזק?
73 בנימין 28/09/2017 22:45 המתוה מושחת??
אתה גבאי מושחת, מניפולטור ,ובלבלן מוח . אוי למפלגה שאתה בראשה . בגיחה
72 גבאי תהיה אמיתי 28/09/2017 21:19 ולא פופוליסט זול (ל"ת)
71 רמי 28/09/2017 19:37 המושחתים שהעבירו את מתווה הגז יעשו הכל בכדי למנוע הורדת (ל"ת)
70 מ.ב.א. 28/09/2017 19:03 ייצוגית הזויה..??
....מסתבר, כי התביעה הייצוגית הנ"ל שהוגשה בידי אזרח "תמים" לכאורה , כנגד מחירי הגז הטבעי, נועדה כנראה להסוות ולכסות על הנזק החמור כפי שנגרם לקופת המדינה, כמו גם לבעלי המאגרים, כתוצאה מהתערבות, פוליטית מופקרת, לפיה עתרו מנהיגי תנועות שמאל כנגד עצם קיומו של מתווה הגז, ואף דרשו להותיר את מאגר "לוויתן" במעמקי הים ולשמרו לדורות הבאים.?? .....דרישה מטומטמת וחסרת אחריות זו גררה בעקבותיה בזבוז זמן יקר של כ- 5 שנים שעיכבה את פיתוח לוויתן ,שלא לדבר על אבדן הכנסות של מאות מיליוני $ למדינה ולבעלים.!!...לדעתי, דווקא על מחדלים אלה יש להגיש ייצוגית, ואף לדרוש הקמת וועדת חקירה ממלכתית לבדוק מה למה ומי עומד מאחורי הנזקים שנגרמו..??
בן אהרון. 29/09/2017 05:51 הגז לא הלך לאיבוד ויסיימו להפיק אותו גם 5 שנים מאוחר.
כי הכמות המאגר לא פחתה בתקופה שלא הפיקו אותו. אם זו כמות לעשרים שנים לדוגמה, התחילו באחור ויסיימו באותו אחור והכמות תהיה אותו כמות בלי קשר לאחור. כך לדעתי לא נגרם נזק.
69 נו טוב 28/09/2017 17:45 נראה שתשובה וחבורתו הגדילו משמעותית את הטוקבקיסטים שלהם
מקווה שמשלמים טוב
שמטוב 29/09/2017 08:27 אתה טועה. לתשובה יש גדוד טוקבקיסטים בשכר כל הזמן
לא רק עכשיו. השודד ספר ההתחייבויות חושב שאם יעסיק טוקבקיסטים יצליח לשקר ולשדוד אותנו עוד ועוד. את ביבי שקרניהו הוא קנה אבל ביבי המושחת יזרק הביתה ומתווה הגז יחוסל.
מיכל 28/09/2017 23:51 קשקשן
כל מי שלא מסכים לדעתך הוא טוקבקיסט מטעם תשובה? מענין שכל אלה שרוממות חופש הביטוי בגרונם הם הראשונים שיסקלו באבנים כל מי שלא מסכים לדעתם.... קשקשן
שמטוב 11/10/2017 14:43 גם אתה טוקבקיסט שמתחזה ל"מיכל" או ל"יעקב" או ל"שמעון"
או כל מיני שמות אחרים. כמו כן, לאחר שאתה כותב את התגובה שלך אתה רושם "לייק" לעצמך 10 פעמים.
יעקב 28/09/2017 21:33 צר עין ישר מזכיר את תשובה ככה זה עם כישלונרים (ל"ת)
68 אריה 28/09/2017 17:33 מי זה גבאי? (ל"ת)
67 מ.ב.א. 28/09/2017 17:01 ייצוגית הזויה....
....מסתבר, כי התביעה הייצוגית הנ"ל שהוגשה בידי אזרח "תמים" לכאורה , כנגד מחירי הגז הטבעי, נועדה כנראה להסוות ולכסות על הנזק החמור כפי שנגרם לקופת המדינה, כמו גם לבעלי המאגרים, כתוצאה מהתערבות, פוליטית מופקרת, לפיה עתרו מנהיגי תנועות שמאל כנגד עצם קיומו של מתווה הגז, ואף דרשו להותיר את מאגר "לוויתן" במעמקי הים ולשמרו לדורות הבאים.?? .....דרישה מטומטמת וחסרת אחריות זו גררה בעקבותיה בזבוז זמן יקר של כ- 5 שנים שעיכבה את פיתוח לוויתן ,שלא לדבר על אבדן הכנסות של מאות מיליוני $ למדינה ולבעלים.!!...לדעתי, דווקא על מחדלים אלה יש להגיש ייצוגית, ואף לדרוש הקמת וועדת חקירה ממלכתית לבדוק מה למה ומי עומד מאחורי הנזקים שנגרמו..??
66 שלי הדפוקה 28/09/2017 16:56 חשבה שהיא תהיה ראש ממשלה ואמרה שאם היא תהיה
דבר ראשון תבטל את הסכמי הגז. ודבר שני תלאים את כיל ודבר שלישי תעלה מס בורסה ל 30%. אז שתדעו היא נדבקה לתחת של גבאי בתקווה שהוא יתן לה תפקיד והשפעה היא מתה להיות שרה. תהיה צרת העם .
65 בג"ץ 28/09/2017 16:54 לא ילך נגד המדינה. (ל"ת)
64 פירוק 28/09/2017 16:51 היחיד שמתפרק זה גבאי ומפלגתו. יחד עם כל הבולשביקים
ושרי האוצר לדורותיהם שטיינפלוץ שמחפש משקיעים בחו"ל ונוסע בכל העולם . בעבר הפיץ כל שבוע כתבה שיש מישהו שמשקיע עד שהפסיקו להאמין לו . בעתיד יסע שר האוצר לחפש משקיע לכיל אחרי שהבריחו את הטוב ביותר. ומצאו פטנט לכסות על הטימטום. שכיל תחזור למדינה ועידן עופר "ינהל" אותה כלומר ישקיע בחברה על חשבון המשקיעים. יום הכיפורים מתקרב וכל האשמים שגרמו הפסדים שיאבדו את כספם את בריאותם ואת ראייתם.
רמי 28/09/2017 19:40 עדיף להמשיך לשלם מחירים מטורפים ולשמור על המושחתיפ (ל"ת)
63 כולם בורחים 28/09/2017 16:48 וודסייד, נובל, פוטאש. לישראל יש שם רע בעולם מדינת עולם
שלישי. מדינה פרימיטיבית עם עמך מוסת וטיפש. לפוליטיקה יש צבע של עיתון שלטון. עיתונאים יחצנים בשירות עצמם ובשירות כמה פוליטיקאים. תפצו את האזרחים על העושק בגז ובכיל תלאימו את החברות ותיחנקו עם הגז והאשלג.
הפוך טמבל 28/09/2017 17:43 ישראל מדינת עולם שלישי כי הפוליטיקאים שלה נקנים בקלות
ראש ממשלה, , שר אנרגיה, פקידי ממשלה , כולם נקנים בקלות על ידי בעלי הון. דוגמה מובהקת לכך היא מתווה הגז המושחת
62 גבאי 28/09/2017 16:46 יותר מתאים להיות גבאי בית כנסת מאשר במחנה הבולשביקי
עוד אחד שמתפוצץ מרוב כסף ודואג לאזרחים. לך לעזה
שמטוב 29/09/2017 08:29 כמה תשובה משלם לך עבור השטויות ? (ל"ת)
61 קומוניסטים מליונרים 28/09/2017 16:45 יש במדינה אוסף של עיתונאים לשעבר שדאגו לעצמם עם
עבודה בכנסת. לכל אחד מהם יש מליונים בבנק. דירות להשכיר כמו שיש לרוזנטל שפנה לבג"ץ . יחימוביץ שכתבה פוסט שיש לה חושים נדלניים עילאיים וסיפרה כיצד היא הגיעה לבית וסגרה משכנתא. בשכר של 40 אלף שח לחודש לי בכלל לא היתה משכנתא. המזל שיחק לה והיא מגינת החלשים . רוצה 30% מס על הבורסה, רוצה שישנסקי , הכסף ילך לרווחה חינוך וכו. לפיד השפן סירב למכור את כיל בלי בדיקה ובלי ועדה והשויץ בחוכמתו היתרה שכעת המדינה תקבל דיבידנדים ולא המשקיעים והביא את שישנסקי זרע הרס וחורבן ועף כל אלה מטיפים לנו מוסר מטילים מיסים רק כדי להיות פופוליסטיים . הם עצמם לא צריכים השקעות בבורסה ולא צריכים דירות עם 40 אלף ומליונים בבנק אפילו בעו"ש לא צריך שום דבר יותר. שיהיה לכם לתרופות
60 שלמי 28/09/2017 16:42 מנוולים
שנים הפגינו שהגז ישאר עמוק באדמה,והיום בוכים על כך שיש תקלה בהספקה,הנה שוב ניגוח של הממשלה על ידי השמאל.
שמטוב 29/09/2017 08:31 התקלה היא תכנון מראש להחזיק יד ולסגור את השיבר
בעסק נורמלי בונים צינור גיבוי בכל באר שהיא באר יחידה. אף אחד לא מנע מתשובה הגנב לבנות עוד צינור גיבוי, זו היתה החלטה מכוונת של הגנב.
59 רפי אלעזר 28/09/2017 16:26 תביעה ייצוגית נגד גבאי
מאחר ואתה כ"סוציאליסט"גרפת עשרות מיליוני שקלים על לא עוול בכפנו (אנו תושבי המדינה שילמנו מחירים מופקעים לבזק בהיותך המנכל) הינך נדרש בזאת להחזיר את מרבית שכר העושק הזה שאם לא כן ניגש לבגץ
58 יעקב 28/09/2017 16:09 עוד אחד שחי על חשבון אחרים גבאי גב...איי (ל"ת)
57 יעקב 28/09/2017 16:07 אבי גבאי חכמולוג (ל"ת)
56 בן אהרון 28/09/2017 16:03 התמלוגים שתכננו לשלם למדינה על חשבון הציבור, מתפוגגים. (ל"ת)
55 טלי 28/09/2017 15:20 גבאי תמשיך לחיות בסרט , בעיני אתה פשוט אדם מגעיל
פופוליסט שלקח מיליונים על גב הציבור ופותח פה, אתה בושה למדינה, מי אתה חושה שאתה בכלל?? ילד כאפות
Xantippe 28/09/2017 16:33 לטלי ילדת הכאפות או אולי זה יאיר הון...???
מה גנב גבאי? את מה שמעליל עליו ביבי? ביבי סמל השחיתות שהימין מעריץ. הוא האוייב המסוכן ביותר לאזרחי המדינה ולמדינה. פופוליסט שהורס את המדינה ואת החברה בשביל טובות הנאה לו ולמשפחתו והאספסוף כהרגלו בארץ ובעולם נותן לו ולשכמותו (טראמפ, ארדואן, פוטין) את תמיכתו. נבערים עלובים התומכים במחריבי ביתם.
אהרון 28/09/2017 16:04 כה שילמו לך?
את חלק ממעגל מלחכי התוסיק של הטייקונים
שששששששששש 28/09/2017 16:37 אהרון תפנים!!! הפסדת בבחירות שב בשקט!! אתה לוווווזר (ל"ת)
54 מ. 28/09/2017 15:19 כל הכבוד מר גבאי
תתעלם מכל האינטרסנטים כאן
53 אזרח דפוק 28/09/2017 15:12 נובל צריכה לסגור את הברז
איזה אזרחים כפוי טובה . בלי הגז הזה מחיר החשמל היה פי שנים. כל מי שמדבר שיביא גז ב-2$ נראה אותו
52 מדינה של גנבים 28/09/2017 15:09 לא פלא שאף חברה לא רוצה להתקרב לכאן
המשקיעים בגז איבדו עשרות אחוזים, במקום להרוויח עשרות אחוזים. הכל בגלל חבורת שמאלנים צרת עיין שכואב לה לראות את תשובה המזרחי מצליח. הביאו את מכת ששנסקי והעלו את המס מ 30 אחוז ל 60 אחוז, אבל עד שלא יראו את תשובה מתמוטט כלכלית הם לא יפסיקו. ביום הכיפורים לכו לבקש סליחה מבורא עולם, מתשובה , ומהמשקיעים בגז !!!
שמטוב 29/09/2017 08:38 השקעת אצל תשובה הגנב ? אז אל תתלונן. לא תראה ממנו גרוש
לא נותנים כסף חגנבים מוכחים.
51 אזרח דפוק 28/09/2017 15:08 הפנסיה התקציבית
הפנסיה התקציבית היא פשע נגד העם..היא פוגעת בחצי מהאוכלוסיה והגיע הזמן לטפל בה..אבל זה ממש לא רק שופטי בג"צ...גם הפוליטיקאים שלך...ושאר עובדי המדינה וצבא העושק לישראל
50 50 מיליון 28/09/2017 15:07 אם מחיר הגז מופרז אז גם השכר של גבאי בבזק מופרז
לא קרה שום דבר טוב עם בזק להפך. כולם נטשו את בזק לטובת חברות הסלולר. . הוא סך הכל פיטר את כל עובדי בזק אנשים בני 50 מצאו עצמם מתווכי דירות. כל טמבל חסר השכלה עם סמכות יכול לפטר בשניה את כולם ועל זה הוא גרף הון תועפות. וזה הגימיק החדש של מפלגת סטלין .
49 גבי 28/09/2017 14:57 חלקלקות ואופורטוניסטים
זאת משאת נפשך ונפשה של הגב יחימוביץ משאת נפש אוולית מניפולטיבית המתאימה לאנשים חלקלקים כמוך שחושבי שהמציאו את החיים אילו הייתה ככול האדם אדם מן השורה אולי אפשר היה להאמין לך הלוא אתה איקון שכיר שמחזיק הון עתק שרוכב על הצדק החברתי החוקתי ו... ידידי אתה ולפיד חד הם אם את היתה מנהל את החברות הללו הייתה מתנהג לא בפיות חזירות ויעיד על כל יברך המפואר בקיצור אתה דוחה ובוכה ומתיפיף זו פוליטיקה מכובסת מלוקקת ומלוכלכת שבונה את עצמה על הרובד הכי נמוך
48 דוד 28/09/2017 14:33 חברי כנסת תחזירו כבודכם
במשכורתם מטפלים יפה עולה ,לנכים לניצולי השואה ולמחיר הגז שיחכו כולם, איפוא ההגינות.ואיפוא מזכיר ההסתדרות האם ישן או מתעלם ולא מענין אותו.גמר חתימה טובה לכל עם ישראל.
47 גבאי 28/09/2017 14:31 כל פעם שהוא פותח את הפה רואים שהחוכמה ממנו והלאה
אפילו התיצב עם המפגינים בפתח תקווה. איש קטן שלא מתאים להיות שום דבר חוץ מראש מפלגת האופוזיציה. והוא והרצוג חושבים שיחימוביץ רוזנטל טרכטנברג ושפיר זה נכס למפלגה אז ... לא. הפוך
46 גבאי 28/09/2017 14:29 כמו שלי יחימוביץ ורוזנטל הם עשו קריירה על גב כיל והרסו
אותה. רוזנטל לא ויתר חלילה וכל מאורע בכיל הוא מיד השחיז כתבה ארסית ומאשימה כולל בחירת לוקר שלא מצאה חן בעיניו כעת גבאי עושה אותו דבר עם הגז.מנסה לעשות קריירה על גב הגז . המתווה לא יעלם כי גבאי רוצה. חברות הגז לא מתנדבים לספק את המאווים של גבאי וחבריו. שכל מה שהם רוצים שלא יהיה לביבי הכנסות מהגז. הם נלחמו על שישנסקי בגז ובכיל כי חשבו שהכסף יעבור אליהם והם יהיו בשלטון. אז הכסף לא עבר אליהם אלא נשאר אצל ביבי שמחלק אותו דווקא לשנואי נפשם. ככה זה "עוצו עצה ותופר" ולידיעת כולם אין גז בזול וגם שישנסקי או זה או זה.
45 Asi635 28/09/2017 14:21 תמשיכו לחיות בסרטים חבורת שמאלנים (ל"ת)
44 מעניין 28/09/2017 14:15 גבאי באמצעות דמגוגיה שמאלנית
מנסה להסתיר את העובדה שהוא מגדולי הקפיטליזם החזיריץ לאחר שכיהן כרגולטור במשרד התקשורת עבר לעבוד בגוף העיקרי שעליו פיקח - בזק. הבנאדם התעשר ממשכורות עתק שמקורן בכספי הציבור ששילם לבזק במשך שנים עלויות מונופוליסטיות שערוריתיות
43 גבאי 28/09/2017 14:05 המתווה לא יתפרק והחוזים לא יפתחו. גבאי לא יהיה
ראש ממשלה. ויחימוביץ תישאר בזכרון כפגע רע וגורמת הנזק מספר 1 במדינה. לא נסלח ולא נשכח
42 שייקה 28/09/2017 14:04 הניתוח הצליח החולה מת.
חברות שמחפשות גז ונפט עומדות בתור ארוך. עכשיו בטח התור יגדל ולא יראו את סופו.
41 zoro 28/09/2017 14:03 איש מסוכן
זה מנהיג השמאל? ואו. מפחיד. בסוף הוא יגיד ברדיו, כמו שגילון ממרצ אמר: " אנחנו המפלגה הכי טובה בכנסת רק אין לנו מספיק מצביעים " אמיתי לחלוטין שמעתי אותו בגלץ או רשת ב'
40 איציק מ 28/09/2017 13:50 טיפש...סתם טיפש !!! (ל"ת)
39 שימו לב 28/09/2017 13:47 תגובת שותפות תמר
"משותפות תמר נמסר בתגובה, "החלטת בית המשפט העליון לאפשר דיון בלבד בעצם הבקשה לתובענה ייצוגית כנגד שותפות תמר אינה משנה את ביטחוננו המוחלט בכך שמדובר בבקשת סרק שדינה להידחות על הסף. הטענות המופיעות בבקשה מופרכות מיסודן, אינן עולות בקנה אחד עם העובדות ומנותקות לחלוטין מהפרקטיקות הנהוגות בעולם לקביעת מחירים ועריכת חוזים של גז טבעי".
אילנה 28/09/2017 21:28 גנבים שחצנים חצופים (ל"ת)
38 dw 28/09/2017 13:34 משקיעי תמר אגח לא מתרגשים מאבי גבאי
הנייר יורד ב 0.16% בלבד. הנייר עדיין נסחר מעל הפארי. אם מחיר הגז בתמר ירד, מי ישלם כסף בשנת 2028? הפיה הטובה? מידרוג נתנו לאגח דירוג A1.
שמטוב 28/09/2017 14:19 אל תתרגש בסוף תבוא התספורת
את מי מעניינת שנת 2028. לאנחנו לא רוצים להפסיד היום. היום אזרחי ישראל הם שמממנים את ההצלחות המדומות של תשובה והם גם יממנו את הכשלונות האדירים של הנוכל הזה, הם יממנו היום את הפנטזיות של המגלומן ביבי שקרניהו. להעיף הביתה היום את שני הנוכלים הללו.
37 דודו 28/09/2017 13:33 הו הא מי זה בא...גבאי ראש הממשלה הבא..! (ל"ת)
קרוז קונטרול 28/09/2017 14:45 חלומות באספמיה
חחחחחחחחחחחחחחחח..........ה
36 פנסיונר 28/09/2017 13:33 האם לקחת 50 מיליון מבזק לפני שפרשת? זה בסדר?
אם לא לקחת, קרנות הפנסיה היו מקבלות זאת כדיוידנד
ר 28/09/2017 14:20 הוא לא גנב. הוא קיבל משכורת טובה מאד ולפי דין. מה הקנאה
אם הוא היה עובר על החוק, היו מגישים נגדו כתב אישום מיידי. הרי מחכים לו בפינה כל מיני שרצים.
ב 28/09/2017 15:58 גנב עוד איך. הכל חוקי. (ל"ת)
35 אבי 28/09/2017 13:28 וכמה כסף הוא גבה בבזק? שגם מונופול (ל"ת)
34 1 28/09/2017 13:21 אבי גבאי פופוליסט שמסלף את דברי בגץ (ל"ת)
33 עידן 28/09/2017 13:16 חמור מאד מה שגבאי עושה!!
אם יש לו מידע שמתווה הגז מבוסס על שחיתות שילך למשטרה! כל עוד הוא לא עושה את זה זה פשוט קשקוש
32 עצמאי מחפש תעסוקה 28/09/2017 13:07 גם אני רוצה להיות מגיב בשכר של נובל ותשובה
איפה נרשמים? אני יכול לכתוב נגד גבאי לפחות 50 תגובות ב5 דקות
לעצמאי 28/09/2017 13:35 השאלה אם יש לך כישורים מתאימים
למשל לשון ארוכה שיכולה להכנס עמוק לתוך אבריהם של מנהלי חברות הגז. זה משהו שיש לכל מגיב בשכר של נובל ותשובה ובלי זה לא תתקבל לעבודה
כ"א תשובה 28/09/2017 13:13 קודם כל תודיע ליחימוביץ שאתה פורש (ל"ת)
חחח טיפש 28/09/2017 13:12 עוד שמאלני שלא קולט שהימין שולט (ל"ת)
שמטוב 28/09/2017 14:21 הימין שולט ? ככה זה ניראה
בלגן וכשלון על כל צעד
צודק 28/09/2017 15:11 הימין שולט ומבצע את מדיניות השמאל כדי להישרד
ביבי מעדיף את הכסא על טובת העם. לכן לא משנה מי יהיה בשלטון ביבי או השמאל. ביבי המבצע הכי טוב של מדיניות השמאל. ואכן זה רק נאחס ובלגן וגניבת כספי הצבור זה השמאל בעטיפת ביבי . העם הצביע ביבי כי חשב שיש לו מדיניות שונה אבל ביבי המציא כלכלה חדשה קוראים לה בולשיטקפיטליזים. לידעתך מר שמטוב
קרוז קונטרול 28/09/2017 14:42 האמת - השמאל שולט, באמצעות בג"צ (ל"ת)
31 העם חייב להתעורר 28/09/2017 13:06 שחיתות הון שילטון
(שקרים) אמרו לנו שתאגיד המים יורידו את מחירי המים - בפועל עלו במאות אחוזים. (שקרים) אמרו לנו שמציאת הגז בארץ יוריד את מחירי החשמל - סתם סיפור. (שקרנים) אמרו שכל הנכסים של מדינת ישראל עדיף ל"תת" לטיקונים במקום למדינה - כולם קרסו אחרי שחיתות ותאוות בצע, אחרי שגרמו נזק בלתי הפיך לפנסיה של הציבור. יש פה משהו שמסריח מהראש - והם חשובים שאנו מלמטה לא רואים/מרגישים את הסירחון... הגיע הזמן שיהיה אדם הוגן שדואג לאזרחים ולא לעצמו... בסיפורי שווא. פעם היו מנהיגים שראו את האזרח ואחר כך את עצמם - היום זה אחרת - וחייב להשתנות מהר... דיי עם הסיפרים לפני (שקרים) ומעשים אחרי (שכחנו מה אמרנו)
עם טיפש 28/09/2017 15:16 העם עבר בקלות הסתה ושטיפת מוח. לזה אחראית יחימוביץ
וכל חבורת העיתונאים. הסיתו ושיקרו את הצבור והפעילו קשרים בעיתונות כדי לבלבל במוח לאנשים שהנה הכסף מגיע אליהם בינתיים לא רואים את הכסף . שישינסקי הקומוניסט רק פגע בחברות. . העם השתתף בהפגנות נגד הגז כל מוצאי שבת נגד כיל נגד מכירת כיל עד שכיל נהיתה חברה זניחה וקטנה שאף אחד לא שם עליה. בשעה שחכמים בעולם התאחדו והתמזגו פה לעגו לעידן עופר ובסוף כיל היא כלום. וכדי לתקן את טעותם הם ממציאם פטנטים איך להשאיר את עידן עופר ולמכור את כיל או להשאיר את כיל. דהיינו איך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. העם יותר עני בזכות יחימוביץ רוזנטל לפיד טרכטנברג שישינסקי. ואיפה הם נמצאים ? במפלגה האבודה.
אזרח 28/09/2017 13:15 אם אתה העם, תן להמשיך לישון (ל"ת)
30 יוסי 28/09/2017 13:00 יוסי
בתפקידך מנכ"ל בזק קיבלת שכר של מאות אלפי שח לחודש לא אמרת השכר מוגזם היום אתה פופוליסט טול קורה מביו עיניך
29 אבינועם 28/09/2017 12:56 תרגיל מסריח של גבאי..??
נראה לי שגבאי הזה עומד להשקיע סכומי עתק נכבדים במניות הגז .....אחרת הוא לא היה יוצא בהצהרה ,אמנם מטופשת, אבל היא מכוונת בעיקר להוריד את שעריהן של המניות למשקיע התמים הפחדן שעשוי לברוח מההשקה בבורסה כל עוד נפשו בו
28 הקץ להתעללות 28/09/2017 12:56 נובל לא תוותר ולא תשלם אז מה ? ילאימו את תמר וליויתן ?
גם שופטי בג"צ לא יוכלו להכיל ו/או להפיל עלינו את התגובה האמריקאית על צעד כזה, זה יהיה סוף דרכה הבינלאומית של מדינת ישראל. כבר כיום שום מפיקת נפט בינלאומית קטנה או גדולה, לא רוצה שום עסקים עם ממשלת ישראל.
שמטוב 28/09/2017 14:25 כן ילאימו. אין צורך בקרציות , אנחנו לא מדינת בננות של
נשתמש בגז למען עצמנו. אין דרך למכור אותו להרבה מדינות מסיבות גיאו פוליטיות. יש היום עודף עצום של מוצרי נפט, עוד 10 שנים נוצף באנרגיה סולרית. אין שום עתיד לגז של תשובה, סתם חומסים אותנו.
ב 28/09/2017 15:59 הקרציה מספר אחד פוער את פיו (ל"ת)
שמואל 28/09/2017 14:00 בג"ץ
התכוונת שלא רוצים קשרים עם הבג"ץ ולא עם ממשלת ישראל.
27 אורן 28/09/2017 12:50 חבל"ז
על רקע התבטאות מופרכת על התפרקות מתווה הגז, מתווה "הפריימריס" המפוברק, שתוכנן כנראה בידי זה שנבחר לעמוד בראשו עשוי להתפרק בעודו באיבו ולהוריד את מפלגת העבודה לטמיון ....האיש הקטן הזה לא יודע איזה נזק חמור הוא מסב למפלגה כתוצאה מהתבטאות חסרת אחריות שלו שכל כוונתה לפגוע בעצם בבעלי המאגרים אבל מנגד ייפגע ציבור המשקיעים הרחב בבורסה כולל בוחריו של הפרסונה עצמו...
26 HHH 28/09/2017 12:49 מחיר ליחידת חום נקבע יחד עם משרד האנרגיה...שטייניץ שותק (ל"ת)
25 אבי 28/09/2017 12:46 בגלל העיכוב של גבאי אין גז בישראל
בגלל העיכובים של גבאי וחבריו הגענו לממב שיש לנו צינור אחד בלבד וכשהוא מתקלקל המדינה משותקת. ככה זה ישראלים תמיד נגד כל דבר ורק הם יודעים הכי טוב
24 שעולY 28/09/2017 12:42 מונופול? שיביא עוד חברה בנוסף לנובל,
כולן מחרימות את ישראל משנת 1948, החרם הערבי חי ובועט.
דוד 28/09/2017 13:32 מי רוצה לבוא לכאן בכלל?
כל שני וחמישי משנים רגולציות את האוסטרלים הבריחו ולאחרים יש אינטרסים במדינות ערב
23 מאיר פ 28/09/2017 12:33 כן גבאי כך הורסים מדינה
בגלל שאתה שייך למחנה המסכן של משחקי כס ורוצה בכל מחיר את השילטון מוכן אתה להרוס כל חלקה טובה במדינה על מנת להשיג את השאיפות החולניות שלך אבל הפתעה... החברים שלך מהמפלגה ישחטו אותך
22 ד"ר משה פרץ 28/09/2017 12:33 המחיר הגבוה נובע מהמיסוי הגבוה
בעיקבות ועדת ששנסקי, המיסוי על הגז עולה על 50%, בדומה למיסוי על הדלק, לכן אין להתפלא על המחיר הגבוה וגם לא על יוקר המחייה הגבוה בארץ. המדינה הגובת מיסוי מטורף היא האחראית העיקרית על יוקר המחיה. רובן המוחלט של הקרקעות בישראל נשלטות ע"י רמ"י. שיטת המכרזים לקרקע לבניה מאלצת את הקבלנים להציע מחיר גבוהה לקרקע על מנת שיזכו במכרז. כמובן את המחיר משלמים רוכשי הדירות. ניתן להוריד את מחירי הדירות ע"י מכירת קרקעות לקבלים במחיר מינימלי. הפחתה משמעותית יותר מאשר ויתור על מע"מ בתכנית של לפיד או מחיר למשתכן של כחלון.
21 חבר וותיק 28/09/2017 12:30 התבטאות אומללה ומופקרת..
.....מדובר בהתבטאות נלוזה שתביא לקץ להישרדותה של תנועת העבודה בראשותו של היו"ר החדש הנמהר שלה , האיש חסר ניסיון פוליטי ,מדרדר בהבל פיו ,את התנועה שלנו אל עברי פי פחת ......
20 אזרח 28/09/2017 12:27 היה מנכ"ל בזק להזכירכם!
האם ידע או לא ידע מה הולך שם ומה הקשר לראש הממשלה ?
19 נועם 28/09/2017 12:18 משעשע לשמוע מאדם שהיה מנכ"ל משרד התקשורת
ועבר לנהל חברת תקשורת על שחיתות ונקי כפיים.
אכן מגוחך 28/09/2017 12:44 אדם שקרע אותנו במחירים
מונופוליסטיים כשהיה מנכ"ל בזק וקיבל שכר עתק
18 מושחתים לכלא 28/09/2017 12:15 את הקול שלי קיבלת
כל הקוקסינלים שמכרו נשמתם בשביל בצע כסף ישלמו ויתנו את הדין.
17 תתבייש 28/09/2017 12:15 כמה לקחת בבזק???מושחת!!! (ל"ת)
16 דוד 28/09/2017 12:15 מסיתים ושקרנים
אדון גבאי וגברת שלי זבלנוביץ כדאי מאוד שתבדקו באתר איגוד הגז העולמי מה מחירי הגז שמשמלים בישראל לעומת רוב המדינות באירופה. יש פירוט לפי מדינות. בישראל כן25% פחות!!!!!
קורמורן 28/09/2017 12:53 דקתי ומצאתי שאתה לא ממש עיכלת את חומר הלימוד:
בקנדה ובארה"ב המפיקות ומייצאות גז, המחירים נעים בין 1.78 ל- 2.66 דולר ליחידת חום. חברת החשמל משלמת 5.7 – 5.8 דולר ליחידת חום, כ-25% יותר מאשר באירופה ובעולם, ומפעלי התעשייה הישראלים משלמים עוד יותר, 6-7 דולר ליחידת חום.
דוד 28/09/2017 13:36 אתה טועה, לא יודע היכן בדקת
וכמה משלמים על גז בבעלות המדינה (הגז מראש זוהר)? פי 3 בערך
15 איפה הבושה? 28/09/2017 12:12 לקח מיליונים מחברה ציבורית ובכלל מדבר? (ל"ת)
14 monka 28/09/2017 11:58 היכן ביבי ושטייניץ ?
אין ספק שהמתווה נגוע באינטרסים ויתכן גם בשחיתות.
שמטוב 28/09/2017 12:39 תיק 5000 . אין כלום כי לא קרה כלום יש רק ביבי כלום.
עסקי הגז בישראל הם בור מצחין של שחיתות. פואד התחיל בזכיונות לא כשרים, ביבי קיבל מתחת לשולחן כדי להמשיך את השחיתות. רק אזרחי ישראל ישלמו את ההפקרות הזו. סיפרו לנו שמאות מליארדי דולרים יזרמו לישראל מבארות הגז, בינתיים כלום ולא יהיה כלום חוץ ממחירי עתק עבור גז שנימצא מתחת לאף שלנו. היו יכולים לתעש את כל המדינה בגז זול ובמקום זאת ביבי מייקר הכל כולל הגז. מעניין כמה כסף ביבי מקבל עבור זה.
אחד 28/09/2017 13:37 כנראה קיבל הרבה. פרשת השחיתות הגדולה בתולדות המדינה (ל"ת)
13 דב 28/09/2017 11:54 המחנה
יראה העם היושב בציון, ערב יום הכיפורים, מי שעומד בראש המחנה שקרוי "ציוני". אוי לבושה. פראבדה היה אמין הרבה יותר. ובנוסף, עד כמה החקירות מגמתיות. חוקרים את בזק, ומה עם הדבר הזה שהפך ליו"ר?
12 ומה 28/09/2017 11:53 עם
הבוס הקודם שלך??? לא מושחת??? אתה עדיין הפודל של אלוביץ אהה - גם לקומבינות שאתה עשית עם אדונך יגיעו! כל כלב ביג' יאום!
11 לעולם 28/09/2017 11:48 לא אצביע למפלגת העבודה (ל"ת)
10 אריה 28/09/2017 11:45 ביום שתעיף את שלי יחימוביץ השמאל יזכה! כל עוד היא
איתך אין לשמאל סיכוי, בסוף תבין את זה
9 משה+ 28/09/2017 11:40 פרשת 7000
צריך לחקור איך , מי ולמה חתם על המחירים האלה והחוזה שמחייב את הצרכן על תיקון באסדת הגז אולי זה כבר פרשת כמה אלפים הבא
8 העיקר 28/09/2017 11:37 מניות הגז לא עולות ומניית טבע שעל סף פשיטת רגל עולה
עם מטומטם אז מגיע לו .
dw 28/09/2017 13:38 איזו פשיטת רגל?
במקרה שהיית בחול בזמן האחרון - טבע הודיעה על מימוש כמה נכסים ב 2.5B$, בקטנה, שזה מעל הציפיות. הוסף לכך מיליארד דולר שנתי דיבדינד שעבר מאיתנו לנושים מדי שנה, וכבר רואים שעד סוף השנה אנחנו ב 32B$ לכל היותר. החברה ממשיכה לייצר 7B$ תפעולי אז על איזו פשיטת רגל אתה מדבר? נכון. היו ועדיין יש קצת בעיות, אבל מכאן ועד פשיטת רגל? נו נו.
7 הטמבלים 28/09/2017 11:36 שקנו מניות גז וחשבו שזה לפנסיה כל פעם דיללו אותם מיררו
את חייהם והתעללו בהם. מזל שמכרתי את מניות הגז מזמן בחיים לא אקנה מניית גז זה הימורים .
ב 28/09/2017 16:00 הקנאה אוכלת אותך (ל"ת)
6 גבאי וחבורת סטלין 28/09/2017 11:34 חושבים שהחברות יהיו קבלני בצוע. את הרווחים תקח הממשלה
החברות יחפשו יעסיקו עובדים יסכנו את כספם כל זה תמורת החסד שהמדינה נתנה את אוצרות הטבע שאלוהים נתן לה והמשקיעים כמובן יתרמו את כספם כדי שהבורסה תרויח מעמלות. הממשלה מוזמנת להלאים את הגז לחפש בעצמה ולהעסיק את עובדי חברת החשמל והנמלים בחברה ניוד עובדים זה טוב.
5 צפוני 28/09/2017 11:33 תראו מי מדבר
מוזר שחקירות של בזק עדיין לא הגיעו לאבי גבאי... למה לא מספרים לנו על כל קומבינות ושוחיתות שהיו למונופול הזה בתקופתו?
קורמורן 28/09/2017 12:55 לא הגיעו ולא יגיעו. בזק היה אז חברה ממשלתית. (ל"ת)
4 גבאי משקר 28/09/2017 11:31 איך ירדו אם יש פה מס שישנסקי? (ל"ת)
3 פשוט מגוחך 28/09/2017 11:31 מישהו באמת מאמין שהתביעה תזכה? את מי תובעים
שהנדלן הדלק והכל יקר???
2 תנחום 28/09/2017 11:30 אתה תהיה ראש הממשלה שלנו .
גמר חתימה טובה .
1 פשוט בושה 28/09/2017 11:28 תחזיר את המיליונים שלקחת מחברה ציבורית, בזק, ואחרי זה
תדבר!!! אדם פופוליסט ולקח על הגב של הציבור מיליונים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש