ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

זו כנראה הסיבה לנפילות כעת במניות הגז בת"א

אסדת הסדקו אקספרס, צילום: אלבטרוס

סקטור הגז-נפט בבורסה בת"א נסחר היום תחת לחץ מכירות כבד בהובלת דלק קבוצה שסגרה בירידה של 4.3% אחרי שכבר נסחרה בירידות של סביב 6% וכל זאת במחזור הרביעי בגודלו בשוק. דלק קידוחים צלל 5.8% ורציו איבדה 3.75%. מיד עם פתיחת המסחר החלו המניות לאבד גובה אך לקראת צהרי היום הלחץ הלך והחריף. 

כתב ערוץ 2, משה נוסבאום, אמר במהדורת 'אולפן שישי' כך בהקשר של פרשת הצוללות: "אחרי פרק א' ופרק ב' של מעצרים שעסקו בעיקר בכלי השייט, פרק ג' של המעצרים צפוי להיות קשור לחשד בפלילים בכל מה שקשור בגז הטבעי, גם כאן - מיקי גנור הוא הציר המרכזי וגורם המעורב בחקירה אומר לנו שאין זה מן הנמנע שבפרשה זו יזומנו לחקירות פוליטקאים".
דבר נוסף שעומד ברקע למסחר הוא הדיווח מסוף השבוע לפיו קידוח שביצעו ענקיות האנרגיה ENI מאיטליה וטוטאל מצרפת ב'בלוק 11' בקפריסין נמצא לא מסחרי (נמצאו עתודות גז בהיקף קטן מאוד של 0.5 TCF בלבד). אם יש כוונה לפתח את הגז באזור קפריסין-ישראל כאגן אחד - אז הכישלון בקידוח מעיב מעט על אפשרות שכזו. ועדיין, בהודעה צוין כי בשטח הימי של קפריסין צפויים עוד 4-5 קידוחים במהלך 2018 כך שזה ממש לא סוף פסוק.
דלק קבוצה -0.45% דלק קבוצה 51,000 -0.45% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:50,990 גבוה:51,480 נמוך:49,520 תמורה:26,715,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   דלק קידוחים יהש -0.39% דלק קידוחים 923.5 -0.39% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:920 גבוה:929 נמוך:899.4 תמורה:26,522,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רציו יהש -0.8% רציו יהש 223.8 -0.8% רציו יהש בסיס:225.6 פתיחה:225 גבוה:225.8 נמוך:219 תמורה:4,550,323 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:

תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    אז יורד או עולה תחלתו
    ישדאלי 13/09/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבולבלים תבדקו ועל תמצאו שערים ומגמות שלכם
    סגור
  • 23.
    רציו המלכה
    המאמינה 11/09/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזמן לא רשמתי כי הכל בילבולים ואייך לאסוף מניות אני נשארתי ואשאר עד המפץ הגדול בעזרת השם בלי נדר!!!!!!!
    סגור
  • 22.
    יש סקטור שלא נגוע בשחיתות? משקיעים צריכים לגלם >>
    ישראל999 10/09/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    במחיר המניות גם שחיתות
    סגור
  • 21.
    חחחחח נהפוך הוא... העדר אלטרנטיבות רק יעלה את המניות
    אבירם 10/09/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כי יצטרכו לסגור איתנו
    סגור
  • 20.
    למי שחושב ששולם שוחד ע"י דלק ו/או נובל
    מתווה הגז הוא עובדה 10/09/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
    24 3
    על מה בדיוק שולם השוחד ? על שהוציאו להם את הנשמה בכפית? על תהליך של 7 שנים שבמדינה נורמאלית לוקח חודשים? על מיסים ותמלוגים של 62% ? על שנים בבתי משפט ? על הטלת מגבלות יצוא ? אחד האשמים הגדולים בסחבת ובגזרות הוא שטייניץ. עצם החשד לפעולות לא כשרות הוא הצלחה בולשביקית מרשימה, המשך טבעי למסע ההכפשה רב השנים.
    סגור
  • גיוס תומכים כו רבים בתגובה מאשר ש...אן עשן בלי אש
    הכי ותיק 38 11/09/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם סבא תשובה חכם אני חושב ש ילמד מ קובי מימון הבעלים של ישראמקו ש ברח מ המדינה ומנהל הכל ב שלט רחוק
    סגור
  • אני אסביר לך על מה שולם שוחד
    מתווה מושחת 11/09/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    6 9
    1. על להעיף את עובד המדינה היחיד שהעז להתנגד למתווה. 2. על לחייב את חברת חשמל לשלם מחיר מופקע , כמעט כפול , ליחידת גז , לעומת מה שנהוכג בעולם. 3. על האפשרות לייצא את מרבית הגז, במקום שישמש לצריכה פננימית למאה השנים הבאות. 4. על לחייב את חיל הים להגן על האסדה. איפה נשמע דבר כזה שצהל שומר על רכוש פרטי ??? על כל זה שולם שוחד.
    סגור
  • נהפכת להיות שופר של הקנאים ושל אנרכיסטים ושל שונאי גז כ (ל"ת)
    תמר 12/09/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למה לספק אבטחה בחינם?
    צוללת 10/09/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 8
    יש לדרוש תמלוגי אבטחה גבוהים מכל אסדה שרוצה שספינות חיל הים יגנו עליה. בלי זה? שתשובה יפטרל בעצמו ויגן בעצמו על הקידוח. זהו. חיל הים לא עובד יותר בחינם.
    סגור
  • 19.
    עכשיו קרחת
    sus 10/09/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    7 5
    קודם תשובה עשה תספורת בדלק נדלן עכשיו קרחת בקבוצת דלק עוד מה צריך להיות שתבינו אסור להשקיעה בבורסה חפשו מקום אחר לכסף שלכם שנה טובה
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    תיבת פנדורה
    קבוצת דלק היא המושחת 10/09/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    8 10
    תשובה חשב שאם יקיף את עצמו במפכלים הוא יוכל לשחד את אלוהים,נראה לי שהולכת להתפוצץ פה פרשיה מביכה מאד
    סגור
  • 17.
    יש ויש עבירות שוחד
    אהרון 10/09/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 6
    רק עיוור לא ראה את המתרחש בשלוש שנים האחרונות בהתנהלות המעורבים והמצדדים והממליצים כול אלה שהופיעו בועדות השונות כמו וועדת צמח .. הרי חילקו טופונים על ימין ושמאל שלחו את המשטרה להשתיק ולעצור את המפגינים שהייתי שם וראיתי . סירסו את כול שומרי הסף קיבלו החלטות הכול לטובת המפיקות ולעיטים הזויות בחסות הרגולטור כמו ההסכם עם חברת החשמל ( גם את מנכל חברת החשמל יחד עם היושב ראש צריך לחקור ) . רבותי דובר פה בכסף מזוהם בסדרי גודל שעוד לא היה כאן וכמובן השוחד בהתאם
    סגור
  • 16.
    :(''' טעות חיי ..... (ל"ת)
    א 10/09/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    משחק כיסאות מוזיקלים מתאים לאזרחי ישראל
    הכי ותיק 38 10/09/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לאור מה שאנו שומעים ו 344 מגלים *מסתבר ש בסוף כולם שרים * לכן ייטב אם חברת דלק ונובל יעשו חושבים ו מיוזמתם יודיעו על הורדת מחירי הגז באופן חד צדדי
    סגור
  • חברת חשמל תשמח
    חברת חשמל 10/09/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם יורידו את המחיר ל 2$ והמשקיעים? אז המניה שלהם תרד. לא שונה מירידת מניות הסלולר.
    סגור
  • 14.
    לא היה כלום, לא היה יכול להיות שוחד שיש מאות אנשים
    pan 10/09/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מעורבים במשא ומתנים וועדות וכ', זוכרים? סך הכל מצאו איזה מאגר גז ומאז רק נוכלות נגד המשקיעי גז בכדי רק לגרום להם נזק
    סגור
  • 13.
    שוק פסיכופטי
    רועי ק. 10/09/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    23 3
    עוד הוכחה לכך שהשוק בארץ פסיכופטי שמאמין רק לשמועות. שום דבר לא קרה !!! מי שמבין קצת אוסף סחורה בזול וירוויח בעתיד. מניות הגז הן השקעה מצויינת לעתיד, אך לצערינו הישראלים לא כל כך מצטיינים בחשיבה לגבי משהו שמעבר לעתיד הקרוב מאוד. שוב פעם, המלצה שלי זה לאסוף סחורה בזול !!!
    סגור
  • נוסנבאום
    יוסי 10/09/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לחקור מדוע פרסם השערה חשש לחקירה בעניין הגז
    סגור
  • 12.
    עסקי הגז
    כלכלן בכיר 10/09/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    16 4
    למרות שאני שמאלן בוגד, מתווה הגז היה נכון והגיוני. לדעתי חברת דלק נסחרת במחצית משוויה , הזדמנות פז לרכישה. ראה גם חוות דעת לידר השקעות.
    סגור
  • 11.
    אתה חי בסרט והוא נגמר
    Asi635 10/09/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תחזיר אותו בבקשה רציו במקסימום תעלה בין 30 -40 אחוז אדון קולומבו כי את המכה כבר נתנה
    סגור
  • 10.
    ירידות לא קשורות למציאות (ל"ת)
    יעקב 10/09/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 9.
    נוסנבאום
    יוסי 10/09/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    19 3
    עיתונאי אינו צריך לפרסם השערות ראה הנזק שגרם למשקיעי מאגר תמר לוויתן .אם יתברר שאין כלום האם מר נוסנבאום יפצה המפסידים !
    סגור
  • הפיצוי היחיד למהמרי גז הפודדלים של תשובה זה השתלת מוח (ל"ת)
    תשמע 10/09/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • הקנאים חיים בסבל ומתים בסבל.... (ל"ת)
    יעקב 10/09/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • הפיצוי היחיד המגיע לך זה השתלת מצפון ומוסר (ל"ת)
    ורנקר 10/09/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 8.
    מתווה הגז המושחת יהיה אם כל פרשות השחיתות
    אזרח 10/09/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    6 20
    מתווה הגז עבר בגלל שלמונים לבכירי הפוליטיקאים ופקידי הממשלה. פוליטיקאים ופקידי ממשלה שהפקירו את העתיד האנרגטי של המדינה תמורת שוחד.
    סגור
  • האשמות חמורות, אם על חמגשיות מגישים כתב אישום אז
    אלי 10/09/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    על הפשעים שגילית בודאי שיחקרו ויאשימו. למה לא תשתף את רשויות החוק במידע שיש לך?
    סגור
  • "חמגשיות" , עוד אחד מהספינים של הקיסר ומארי אנטואנט
    אלי הספינולוג 10/09/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא ידעתי שמסעדות יוקרה דוגמת קרן מחנהיודה וכו מספקות חמגשיות. תיכף יטענו השקרן ורעיתו הפסיכופטית שהם נאלצים לאכול בבתי תמחוי
    סגור
  • ישראל במצב הכי טוב מעולם אבל אתה גמד לא רואה (ל"ת)
    יעקב 10/09/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הבולשביקים פותחים במסע תעמולה חדש והעיקר להרוס את
    ברגר 10/09/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    16 2
    המדינה. קודם יזמו את ועדת ששינסקי עכשיו חותרים להמשך ההרס
    סגור
  • הגז עדיין באדמה אז עדיף תשתוק (ל"ת)
    יעקב 10/09/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 7.
    נ
    f 10/09/2017 12:38
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מה עם שילטון גולדה ובן גוריון ? מה גילוח של הקיבוץ הארצי ותספורת ענקית של החובות של הקיבוצים?? ומה עם חובות ענק של קופתח חולים של האסתדרות .???? תחקרו גם
    סגור
  • 6.
    בושה וחרפה
    שימי 10/09/2017 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 7
    כל יום עוד סיפור שחיתות ככה מתנהליםכספי הציבור הפנסיותשל אזרחי המדינה בבקשה תסגרו את הבורסה עד שיתנקו כל השחיתויות
    סגור
  • 5.
    ירידות חסרות כל הגיון
    עידן 10/09/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    27 4
    חברות הגז חייבות להוציא דיווח על מה שידוע להן.
    סגור
  • נוסנבאום
    יוסי 10/09/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    17 3
    מדוע פרסמת השערתך טרם יש עצורים או הדלפה לשחיתות אם יתברר שאין חשד לפלילים האם תשלם על הנזק שגרמת למשקיעים
    סגור
  • 4.
    לפי דעתי צריך לחקור את ששינסקי ואת הקרן לישראל חדשה
    מרקו 10/09/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    22 5
    ואת חה"כ שאמה
    סגור
  • 3.
    הקץ לשחיתות ולמשפחת המלוכה המושחתת (ל"ת)
    סופסוף 10/09/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 2.
    לא היה כלום כי אין כלום (ל"ת)
    ביביהו 10/09/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 1.
    רציו בדרך הבטוחה ל180 תעצר שם
    שור 10/09/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    10 16
    נקווה שלא תרד מתחת לזה
    סגור
  • קנאים סובלים ומתים מיתות משונות (ל"ת)
    יעקב 10/09/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור