20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לוסקין מנסה לטרפד את כניסת שפיר לגבעות - שיגר מכתב

 |  29
הוא חזר
Share
לא באמת חשבתם שכניסת שפיר הנדסה לשותפות גבעות המסוכסכת תעבור ללא הפרעות? בתחילת השבוע דיווחה ענקית התשתיות שפיר הנדסה כי חתמה על מזכר הבנות לרכישת 10% ממניות גבעות עם אופציה להגדיל את ההחזקה ל-25% (ראו כתבה מלאה). אז הבוקר מדווחת שפיר כי נתקבל מכתב מצד טוביה לוסקין ובו טענות כי בהליך אישור ההתקשרות במזכר ההבנות מצד השותפות והשותף הכללי נפלו פגמים מהותיים.


גבעות יהש (0%) גבעות יהש 1 0% 02:00 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  

לוסקין שהינו גיאולוג ומוכר כמי שייסד את השותפות והוביל אותה בקידוחים במגד 5 ומגד 6, מחזיק כיום בכ-25% מהשותף הכללי בגבעות אך לא נמצא במוקד קבלת ההחלטות בשותפות לאחר שהודח בתחילת 2014 מתפקיד מנכ"ל השותפות ברקע לחוסר היכולת לגשר על חילוקי הדעות בתוך השותפות, שבין היתר גם הובילו לכך שיחידות ההשתתפות נכנסו להשעיית מסחר. במכתב ששיגר טען לוסקין כי מזכר ההבנות עם שפיר חסר כל תוקף ואינו מחייב את השותפות ו-או את השותף הכללי.   
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 מנדלה מוכר סיפורים 06/09/2017 14:51 סיפור הסיפורים
יכול להיות שטוביה לוסקין הוא לא אחר מאשר טוביה החולב הידוע (והמבין יבין...) או אולי טבייה מכנר על הגג...(לו הייתי רוטשילד...) ואולי אפילו טוביה זורקין(במקום לוסקין)השודד הידוע עם הזקן מחסמבה המכונה גם אבו ג'ילדה ... טוביה טוביה ... מתי כבר יגמרו הסיפורים אתך ???
17 מישהו פרטי 04/09/2017 12:54 גילוי נאות - אני מחזיק ביהש״ים גבעות ומציע לעיין היום
בפורום גבעות עולם ולראות שם את מה שנכתב ע״י זוריק שאינני מכירו כלל, אך הוא נשמע לי אדם אמין. הדברים שהוא כתב,עודדו ושימחו אותי באופן אישי ומקווה לבשורות טובות לעם ישראל ולכל טוב.
16 אחד העם 04/09/2017 10:47 מנסיון מר אסור להאמין לרוסי עם זקן (לוסקיו)
לנסראללה אני מאמין הרבה יותר .....
15 אסתר 29/08/2017 16:00 לשפיר הנדסה ולגזבר הראש עמית
אין לכם שום צורך בגבעות לדעתי מה יש לכם לחפש שם אם אתם רוצים להתרחב קצת לכו תרכשו משהו מאפריקה שהיא על הפנים כיום אפריקה עוסקת בתשתיות לא מעט והיא הזדמנות לרכוש כמה % בודדים ללא התחייבות למחזיקי האגח רק מניות מדניה סיבוס למשל או אפריקה תעשיות ונכסים למה לכם ללכת על גבעות החולה עם הבעיות בין השותפים והמריבות שם ויש עוד ועוד הצעות לרכישה כמו שהודיע מר אדלשטיין שנכסים ובנין שלו חלק קטן על המדף לא הכל אבל הוא צריך לממש חלק קטן ויש עוד ועוד הצעות בשוק אז שפיר השקעות שהוציאה דוח מצוין יכולה להתרחב בתחום שלה לא בנפט שזה יכול לבסוף להפיל חלק לא קטן ממנה
דעה אישית 29/08/2017 17:44 עוד טוקביסטית מטעם.... כמה שזה מלוכלך לדעתי מה
שטוקביסטים בעלי שמות בדויים מנסים כאן לעשות. תאמינו לי שפשוט חבל על הזמן שלכם ושל כולם! לכל הקוראים הנכבדים, אני מציע שלא לשים לב לשטויות שנכתבים כאן, כולל כל ההשמצות וההכפשות, דברי הבלע והרוע הרב שיש כאן! לצערנו הרב, יש בשוק ההון כרישים מסוכנים מאד שמוכנים ממש לדרוך ולרמוס אנשים בשביל תאוות בצע ורדיפת ממון. אני קורא לציבור הרחב להיזהר מהם ולקבל ייעוץ אך ורק מיועצים מוסמכים בבנקים השונים. כל טוב לעם ישראל.
14 יצחק 29/08/2017 15:16 שפיר לא נכנסים סתם ככה
אם אני לא טועה יש להם מחצבה באיזור ההוא. הם כנראה רוצים להרחיב אותה. לא ממש בטוח רק חושב ....
13 Saloki 29/08/2017 14:29 שפיר תמימים...עוד לא קלטו
שנפלו לבור ללא תחתית
מאיר 29/08/2017 15:35 saloki
חבל על שפיר אבל לדעתי הם לא תמימים הם עשו שעורי בית ומעוניינים בעיקר במוצרי הלוואי של ההפקה כמו הזפת שמתלווה להפקה שמתאים להם לסלילת הכבישים שהם סוללים או לנסות להציל חלק מהשקעתם בזמנו בשות כ10 מיליון שח ואז להשקיע עוד לשפר את ההפקה בכמות עם השתלטות על בעיות ההפקה כולל הלחצים בבאר שיש כיום וכן חילוץ הצינורות שנתקעו קידוח אלכסוני נוסף וקידוחים נוספים כגון מגד 7 ו 8 אז לא הכל רע יש גם עתיד למגד לידיעתך
12 דניאל 29/08/2017 14:18 גבעות עולם
מתי כבר נוכל לסחור במניה הזו שבגלל חילוקי דעות בתוך השותפות הגיעה לנקודה והמסחר הופסק במניה בלחץ של אסתר לבנון שהחליטה שמניה שמגיעה ל1 נקודה לא נסחרת יותר והמסחר בה יושעה עד שהכמות תפוצל או יעשה ספלייט או כל דבר אחר כולל הנפקה כדי שהמניה תכנס שוב למסחר זה קרה לא פעם במניות אחרות אבל בגבעות לוסקין לא מעונין בהסדר כלשהו וחבל אולי עכשיו אם שפיר יכנסו בדלת האחורית יקרה משהו חיובי במניה והיא תוכל שוב להסחר לאחר שאסתר לבנון עם הפקיעה השבועית שלה הלכה מהבורסה לפנסיה אבל המחליפים שלה לא משנים כלום כלום מההחלטות שלה הלא רלוונטיות כיום
11 הכי ותיק 38 29/08/2017 14:17 מה שהציבור לא מבין גבעות משולה ל זבל אבל.......
לדעתי שפיר מעוניינת ל הכנסת ערך מוסף ב השקעות בעולם ראו כ דוגמה רציו---דלק ----- ו אפילו מודיעין זה עלול להיות קרש הצלה לכול החולמים
10 דעה אישית מפרטי 29/08/2017 12:35 לעניות דעתי, יתכן שיש מספר גופים או פרטיים בשוק
שלוטשים עין על השדה ומעוניינים להשתלט עליו ועל השותפות ולכן הם מנסים אולי לטרפד את העיסקה! אנשים או גופים מסוג שכזה אינם בוחלים בשום אמצעים ושולחים לפירסום כל מיני טוקביקים שיקריים שיש בהם הרבה הכפשות והשמצות שווא, כולל לשון הרע ורוע לב, וכל זה בשביל בצע כסף ותאוות הממון! אני כותב מתוך הגיגי לב ומחשבה אישית בלבד. באופן אישי, אני אחד מהמשקיעים הוותיקים במניות השותפות ועוקב כל הזמן אחר המצב. אני מקווה מאד באופן אישי שכל אלה שחטאו שיחזרו בתשובה שלמה ושיהיה טוב לכל עם ישראל.
סלוק 29/08/2017 14:30 אין אף גוף (ל"ת)
מרים 29/08/2017 14:05 לבעל הדעה האישית
אני לא שולחת סתם טוקבק אני לא מכירה את הנפשות הפועלות באופן אישי לא יודעת על חייו האישיים של לוסקין רק אכלתי לוקשים ממנו בזמנו וקניתי אז גבעות ואני אכלתי אותה בגלל שלוסקין אמר אז בזמנו באסיפה שהכל טוב והביא איתו בקבוק נפט כביכול שהופק מהבאר אז אז אני לא מטעם ולא מחפשת כותרת או שליחות כלשהי פשוט כואב הלב שנפלתי ככה ועד היום הוא לא לקח אחריות על מה שקרה וזה אוכל אותי עד היום לידיעתך
9 אליעזר לוי 29/08/2017 12:29 לעמית בירמן ומנהליו בשפיר הנדסה
לדעתי קחו צעד אחורה ורק בעוד שנה תנסו להשתלט על גבעות אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק הוא נוכל והוא לא יוותר לכם במאומה הוא יפתח עליכם במלחמה עד הסוף חבל לכם על בריאותכם יש לו ללוסקין הרבה תחמושת ועד שלא תציעו לו תפקיד אחר בשפיר הנדסה הוא ימשיך למרר לכם את החיים או שתשלחו אותו לפנסיה מתגמלת כראוי או שתתנו לו תפקיד ניהולי משתלם אחר בחברתכם או שתאכלו מרור ולא סתם מרור אתה ומנהליך לא יודעים עם מי יש לכם עסק ואני לא אינטרסנט רק מביע דעה אישית כי אני עקבתי אחריו ויודע מה הוא יעשה יש לו מהלכים בגבעות גם כיום שהוא כביכול מחוץ לעניינים וזה לא כל לתשומת לבכם וחבל על בריאותכם קחו הפסקה כרגע ותפנימו
משה 29/08/2017 13:28 לאליעזר
מה זה יש לך משהו אישי נגד לוסקין האם אתה מחזיק במניות שפיר הנדסה או בגבעות לשעבר מצפה לתגובה
אליעזר לוי 29/08/2017 15:16 למשה
תגובה לידיעתך אני לא מחזיק בגבעות ובשפיר הנדסה וכתבתי בטוקבק אולי לא קראת שאני לא אינטרסנט ורק מביע דעה אישית אין לי קשר לחברות הללו ואם אתה מעונין אני מחזיק בטאואר בבנקים ובאורמת שבטח ובטח אין להם שום קשר לנפט או לתשתיות אני גם נכנסתי לאחרונה לבזק כך שגם שם אין לחב הללו שום קשר כל טוב לך יום טוב
8 שושו 29/08/2017 12:10 יכה יוסי את יוסי
אין רגע דל בגבעות. . לוסקין ובן דוד מחזיקים אחד השני מלמטה, ושניהם ביחד מחזיקים את בעלי המניות בציבור ומה שמנחה אותם זה לא לי ולא לך. היגע זמן שיקחו איזה מפשר שיוציא את גבעות מהבוץ בסיסמה חיהו תן לחיות זה נקרא וין וין סיטיואישן. שמעת את זה לוסקין, אחרת גם אם אתה צודק, הנכדים שלך ושל בן דוד עוד יריבו על הירושה ונחת אף אחד לא יראה, לא חבל?
7 מושקע 29/08/2017 11:27 יש עתיד?
שמישהו שמבין שיסביר לי אם המניות שאני מחזיק שוות משהו?
ראובן 29/08/2017 11:57 למושקע כרגע אין לך מה לעשות רק לשבת בשקט ולהמתין (ל"ת)
6 נחום 29/08/2017 11:25 לעמית משפיר הנדסה
אמנם אתה הצלחת בעבר אבל פה לדעתי אתה תיכשל כי לוסקין הוא לא פראייר ולא יוותר לך ולמנהלי שפיר כהוא זה תקרא בביספורטל מה כתבו חברים פה בפורום באותו היום שפורסם על הרכש משות גבעות לפני יומיים ואז אתה ומנהליך תפנימו ותקחו רוורס קצת כי לדעתי לוסקין למרות שהוא כביכול מחוץ לשות לא יושב בשקט וממשיך לבחוש ולטלטל את השות עד בלי סופ ואתה אם לא תוכל לשלוח אותו לפנסיה מהר מהר אז תאכל אתה ומנהליך מרור ממנו וחבל על הבריאות שלך מר עמית קח הפסקה שנה לפחות ותתרחק מהנוכל הזקן הזה כי אנחנו ואני בתוכם אכלנו הרבה חרה ממנו יום טוה לך ולשפיר הנדסה נב ואל תשכח לקרוא מה כתבו לך לפני יומיים
מתרשם מהצד 29/08/2017 12:06 סתם רכילות, לשון הרע
הכפשות ווהשמצות ורוע לב לכתוב דברים שכאלה. לדעתי האישית: ייתכן מאד שיש מספר גורמים בשוק שמעוניינים להשתלט על השותפות ועל השדה ומנסים בכל מיני אמצעים פסולים לטרפד את העיסקה.
5 אחד שמבין 29/08/2017 11:01 לא הבנתם שם בביזפורטל ששפיר קונה את הכללי?
שפיר לא קונה חלק בשותפות או בחזקת שדה מגד. היא קונה חלק בשותף הכללי שזו חברה שמנהלת את השותפות וזכאית לתמלוגים. בכל אופן על פניו נראה שהעסקה הזו לא תצא לפועל כי השותפות צריכה גוף שיזרים עשרות מיליונים לפיתוח השדה ולא שתתן כסף לכללי שילך הביתה. זה לא מספיק.
4 מנחם 29/08/2017 10:55 לך מאיתנו איש רע (ל"ת)
3 מרים 29/08/2017 10:51 לבירמן משפיר הנדסה מנכל הכספי
אני מבינה שאתם מנסים לעשות משהו חיובי בגבעות אבל חבל שלא קראת את התגובות פה בפורום של אלו שנכוו מלוסקין והזהירו אותך שאתה הולך לנפול בבור ללא תחתית וחבל על הבריאות שלך כי עד היום הצלחת בפרוייקטים אחרים אבל פה אתה והמנהלים שלך שהצליחו עד היום יפה יפה תיפלו ובגדול כי אתם לא יודעים איפה נפלתם נפלתם עם נוכל מדופלם שהפיל רבים מאיתנו למצב עגום למרות שפוטר כביכול הוא ממשיך וממשיך לבחוש ולסכסך ולעשות הכל נגד השות אז מר בירמן חבל על הבריאות שלך ותנסה לקחת צעד אחורה כי לפעמים זה נכון כרגע אבל בעתיד תנסה לחסל לא פיזית אבל כלכלית את הלוסקין הזה מתי שלא יהיו לו מהלכים ותומכים ומתי שהוא הוא יראה שהוא לא כל יכול כמו היום שמבחוץ הוא ממשיך וממשיך לבחוש לתשומת לב שלך ומנהלי שפיר הנדסה חבל לי עליכם שתסתבכו עם הנוכל המדופלם הזה כל טוב לשפיר הנדסה ויום טוב
מתרשם מהצד 29/08/2017 11:53 במשפט אחד לדעתי האישית:
סתם רכילות, הכפשה, הוצאת שם רע, לשון הרע ורוע לב לכתוב דברים שכאלה.
מרים 29/08/2017 12:36 למתרשם זו לא סתם רכילות זו אמת לאמיתה ולא זדון (ל"ת)
2 AD 29/08/2017 10:41 גבעות
מה קורה במניה . חיה? מתה? ומה זה אומר אם יקנו 10 אחוז . האם זה יעיר את המניה והמסחר בה. תה מראש על תשובת המומחים