רציו חתמה על הסכם התחייבות למימון חלקה בלוויתן

אסדת לוויתן, צילום: Getty images Israel
רציו דיווחה הבוקר (א') לבורסה על הסכם התחייבות שחתמה למימון חלקה בפיתוח לוויתן. מדובר בהסכם עם החתמים HSBC השוויצי ו-BNP פאריבה הצרפתי לפיו הבנקים יתחייבו לחתום על חלקה של רציו בעסקת המימון לפיתוח לווייתן בהיקף של 250 מיליון דולר עם אופציה להגדלת המימון ב-150 מיליון דולר נוספים. בסך הכל מדובר בהיקף של 400 מיליון דולר.
נבהיר כי מדובר בעסקת התחייבות לחתימה על העמדת מימון. הסכם המימון הסופי צפוי להיחתם בסמוך למועד קבלת החלטת השקעה סופית (FID) לפיתוח לוויתן. אם לא ייחתם הסכם המימון בתוך 120 יום מאתמול - כל צד יהיה רשאי לבטל את כתב ההתחייבות. קרן ההלוואה תיפרע בתשלום אחד בחלוף 24 חודשים מאתמול והיא ניתנת להארכה של עד 24 חודשים נוספים.
מדובר בהלוואה דולרית בריבית משתנה שתשולם מידי 3 חודשים, מחושבת לפי LIBOR ל-3 חודשים בתוספת מרווח. להבטחת פירעון ההלוואה תשעבד השותפות את זכויותיה בנכסים הקשורים לפרויקט לוויתן. ההלוואה תהא מסוג recourse-limited ולמלווים לא תהיה זכות חזרה לנכסי השותפות שלא שועבדו לטובתם. בסופו של הדיווח כותבת רציו, כי אם וכאשר ייחתם הסכם המימון, היא תפרסם דיווח מיידי מפורט על תנאי הסכם המימון. 
את רציו ייצגו במו"מ עורכי הדין דן הכהן ומיכל פרי ממשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'. 
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    חדרה
    תם 14/12/2016 00:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו יכול להסביר לי מה קורה עם אופציה 14 של רציו ומה גורלה
    סגור
  • 10.
    האופציות דופקות את המנייה
    אייל 04/12/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעוד שנתיים רציו תמכור את עצמה לפי שער של 35 בבורסה , ולכן לדעתי לא כדאי כל כך להיכנס ,
    סגור
  • כן רק שטעית קצת , ב350 לא 35 (ל"ת)
    מבין 04/12/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    יש כאלה שרק עומדים מהצד
    tr 04/12/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומאחרים רכבות ויש כאלה שיודעים מתי לעלות על הרכבת והם אלה שתמיד מרוויחים
    סגור
  • 8.
    רציו ההשקעה הטובה בשוק , ממש כסף על הריצפה !!!
    מבין 04/12/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אמנם מורטת את העצבים כי צריכה כבר לזנק באופן משמעותי אבל זה יקרה בכל מקרה ממש בקרוב. מתי בדיוק לא יודע להגיד , אולי היום אולי בעוד חודש אבל בודאות !!! של 99.999 % זה יקרה ( לא נעים להגיד 100% )
    סגור
  • 7.
    רציו
    בני 04/12/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למרות כל ההודעות הטובות כולל היום על רציו ומניות הגז ורציו אינם עולים להיפך הם יורדים מה קורה פה מישהו יודע להסביר שבוע טוב ובהצלחה
    סגור
  • כי הבורסה בארץ מנוהלת בידי יחידים, אני משקיע בחו׳ל
    אריק 04/12/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שווה להשקיע בארץ כולם נוכלים ומושחטים
    סגור
  • עד לפקיעה של אופציה 16לתאריך 6.12.16 אין עליה כדי שלא ת
    יצחק 04/12/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כדי שהאופציה לא תכנס לכסף ותדלל את המשקיעים.
    סגור
  • 6.
    למה הם לא עולות . אין אויר (ל"ת)
    מניות הגז 04/12/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    חתמה על הסכם למימון חלקה? חחח המאגרים חצי מולאמים
    רציו 04/12/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    והאדיוטים שופכים כסף. בקרוב נשמע על הנפקת אג"ח ועל תספורת תממן על חשבון הצבור הטיפש
    סגור
  • 4.
    אמרתי בשורות טובות .בקרוב יהיו עוד
    מקורב 04/12/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולאלו שכל הזמן שואלים מה עם המניות? בקרוב הם יטוסו. סבלנות
    סגור
  • 3.
    היא לא תעלה זה מניה שמנוהלת על ידי נוכלים (ל"ת)
    אפרת 04/12/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • שער מניה חייב לשקף שווי ולכן חייבת לעלות ותעלה בחדות
    כלכלן 04/12/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק עוד קצת סבלנות
    סגור
  • 2.
    ולכן תמשיך לדשדש... (ל"ת)
    אבי 04/12/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מצוין! קרובים להחלטת השקעה (ל"ת)
    אדי 04/12/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור