יוסי אבו: "הסכמי המימון ל'לוייתן' הם בשלבים סופיים של מו"מ"

אסדת הסדקו אקספרס, צילום: אלבטרוס
יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים יהש +0.93% דלק קידוחים 984 +0.93% דלק קידוחים יהש בסיס:974.9 פתיחה:974.2 גבוה:986.2 נמוך:967.1 תמורה:3,636,851 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , נשא הבוקר דברים בפתיחת וועידת האנרגיה והעסקים בכפר המכבייה. "אנו צפויים להשקיע בפיתוח השלב הראשון של מאגר לוויתן קרוב לארבעה מיליארד דולר ובכוונתנו לקבל החלטת השקעה  בחודש הבא "
עוד אמר אבו כי "עבורנו זו היתה שנה שבה יצאנו סוף סוף מקיפאון עמוק שנגזר ממשבר רגולטורי מתמשך. שנה שבה החלפנו ישיבות ארוכות במשרדי ממשלה ובבתי משפט במשימה שבשבילה אנחנו כאן: פיתוח מאגרי גז, והבאת אנרגיה לטובת המשק הישראלי ואזרחי המדינה. כך זה צריך לעבוד, כך נשקם את משק האנרגיה המקומי."
אבו פירט את פעילות השותפויות בתחום הייצוא, וציין את ההסכמים שנחתמו עם ירדן לאספקת גז מתמר ומלווייתן, וכן את המגעים האינטנסיביים המתנהלים עם מדינות האזור, ביניהן מצרים וטורקיה. בנוסף, התייחס אבו לספקות שהועלו לאורך השנים לגבי פיתוח מאגר לווייתן וחתימת הסכמי היצוא: "אנחנו לא פוליטיקאים, לא פעילים ולא מומחים לטרנדים או לרשתות חברתיות. אנחנו יזמים ואנחנו פטריוטים. אנחנו חברה עסקית שפועלת כאן ולא שוכחת לרגע את זהותה הישראלית ואת מחויבותה למדינה לחברה הישראלית. נמשיך לקדם את הטמעת הגז הטבעי במשק הישראלי, שאיפתנו היא להגיע לכל תעשיין, במרכז ובפריפריה, על מנת לאפשר להם ליהנות מתועלות הגז הטבעי״
מהמצגת שהציג היום אבו:
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    רציו המלכה
    המאמינה 24/11/2016 01:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מי שדואג לא להעלות את המניה בפירוש!!! אבל אל דאגהבשורות טובות בקרוב!!!!!!!!
    סגור
  • 8.
    מניות העשור
    אלי 23/11/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הזדמנות אמיתי למניות אבנר היא תעלה במאות אחוזים בשנתיים הקרובות וגם דלק קדוחים ויחלקו כל שנה רווחים גדולים ואסור שיהיה מיזוג
    סגור
  • 7.
    מקווה ש למשקיעים ברור ארדואן לא יתן לגז ישראלי להכנס
    בני 22/11/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חלום הצינור ל טורקיה גם אם ימומש כל זמן ש ארדואן בשלטון גז ישראלי לא יעבור ולא יכנס למולדת ארדואן את זה יודעים גם המנהלים של דלק אבל הערכתי נוח להם להתנהג כ שלושת הקופים
    סגור
  • ארדואן הוא זה שמשתוקק לגז הישראלי וזו הסיבה שהוא מקבל
    יאיר 23/11/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשיו שגריר ישראלי בטורקיה. לא מאהבת ישראל או אהבת נתניהו, רק אינטרסים.ולכן, חייבים להתנהל מולו בחכמה, ולהתעקש שהטורקים הם אלו שישקיעו את הכספים בצינור ולא ישראל, והגז ימכר בפי הבאר. יתהפך ארדואן בעתיד, יפסידו הטורקים את 2 מליארד הדולר שהשקיעו בבנית הצינור, והגז עדיין ישאר אצלנו, וימכר למישהו אחר.
    סגור
  • כמה עצוב חלק מ קהל המעריצים ו המשקיעים לא קוראים עיתון
    אור 23/11/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת.ארדואן סיכם עם פוטין על צינור גז נוסף ל טורקיה ו.....הורדת מחיר דרסטית .כך ש הגז ***תוצרת הארץ*** הן בכמות והן במחיר חסרת יכולת להתחרות אבל כ יהודים אנו יודעים דבר אחד נוסף השינאה של ארדואן ל ישראל היא כו גדולה ש גורלו של ה***צינור** ידוע מ ראש את זה יודע גם תשובה ו ראשי הממשלה אגב....אחרי ש ביבי נישק את רגלו של ארדואן גם עם הפילוסוף יוסיף נשיקה זה לא ישנה דבר
    סגור
  • 6.
    מי שלא נכנס היום שלא יבכה מחר כי השמיים הם הגבול (ל"ת)
    משה ראשל"צ 21/11/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 5.
    איפה שהם דורכים לא יצמח דשא. שמניות הגז יעלו כבר
    מדינת ישרא הל 21/11/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חסר לי כמה אחוזים בודדים כדי להחזיר לי את השקעתי בזבל הזה. לא צריך להיות שותפים ברווחים עם המדינה מתכון לאסון. תראו מה קרה לכיל . שהמדינה תתעסק בעצמה ומצידי שתלאים את הגז .
    סגור
  • אם יש לך סבלנות אל תשבר זה מכרה זהב גם אני מושקע חזק (ל"ת)
    משה ראשל"צ 21/11/2016 18:06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    רציו
    האופטימי 21/11/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    28 3
    ישנם גורמים אינטרסנטיים שמחזיקים את המניה בשער נמוך .זה רק עניין של זמן והמניה תטפס שוב לכיוון ה-30 ובהמשך ל-40 וצפונה.ישנם מספר כתבות טובות וכלום לא זז מאוד לא הגיוני שינוי מגמה לפי דעתי כרוב מאוד.*אין בדברי המלצה רק דעה אישית.
    סגור
  • 3.
    בקרוב היא תמריא (ל"ת)
    אבי 21/11/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    26 2
    סגור
  • 2.
    מצויינות ושוב רציו ,בקושי מגיבה ????????????????????? (ל"ת)
    שוב בשורות 21/11/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 1.
    פיתוח לויתן
    פיתוח לויתן 21/11/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    20 1
    הפיתוח יצא לדרך.כל המשבים מופנים לכיוון הפיתוח ושדות חדשים קידוח אקספלורציה
    סגור
  • רציו
    חזי 21/11/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    17 3
    מניה לפני נסיקה מעלה!!!!
    סגור
  • אמן כן יהי רצון - זאת הולכת להיות ההמראה הגדולה - פיצוץ (ל"ת)
    משה ראשל"צ 21/11/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור