21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צינור גז לאירופה: מנכ"ל משרד האנרגיה מקדם את הנושא באתונה

עלותו של הפרויקט מוערכת בכ-5.2 מיליארד יורו
 |  37
מאגר לוויתן
Share
משרד האנרגיה הוציא הערב הודעה לפיה נפגש היום (ד') מנכ"ל המשרד שאול מרידור עם מנכ"לי משרדי האנרגיה של איטליה, יוון, וקפריסין ועם נציבות האנרגיה האירופי. זאת במטרה לקדם את שיתוף הפעולה המשולש בין ישראל יוון וקפריסין בנושא הקמת צנרת גז טבעי ישראל-קפריסין-יוון, ומשם לאירופה.


הפגישה הייתה בסימן הצגת ההיתכנות להקמת צינור להובלת גז טבעי מישראל, דרך קפריסין, יוון עד איטליה, על ידי החברה שמקדמת את הפרויקט מטעם האיחוד האירופי. מטרתו של הצינור היא לייצא גז טבעי מישראל וקפריסין לאירופה (יוון ואיטליה), ומשם למדינות נוספות באירופה. 

החדשות הטובות מבחינת העוסקים בדבר היא כי בדיקת הכדאיות הציגה התכנות גבוהה לפרויקט ועלותו של הפרויקט מוערכת בכ-5.2 מיליארד יורו (סכום נמוך מהערכות קודמות). כמו כן, ניתוח כלכלי של הביקוש וההיצע של הגז הטבעי, מראה כי הפרויקט הזה, במחירי הגז הטבעי החזויים באירופה, הוא פרויקט כדאי כלכלית ויוכל להוות גורם תחרותי בשוק הגז הטבעי ממקורות שונים לאירופה.המשרד מסר כי הפרויקט השאפתני מתאפשר הודות לפיתוח הצפוי של לוויתן ופתיחת הים הישראלי למתן רישיונות לחיפושי גז טבעי בחודש הבא, אותו מוביל שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ בשנה וחצי האחרונות ועולים בקנה אחד עם המדיניות שהגדיר בדבר גיוון דרכי הייצוא מישראל. 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 פה ושם 29/10/2016 13:55 לא יצא לפועל , הרוסים מקימים צנרת עם קו כפול לטורקיה+
הכפלת הצנרת לגרמניה. +טורקמניסטאן+איראן....ישראל ישנה בעמידה...מי שזרק את וודסייד ב-2013 גרם נזק בל יתואר ואולי בלתי הפיך.
25 משקיע 27/10/2016 10:43 לכל האופטימים
נו כמה רציו עולה???חחחחחחחח שרפו לנו את כל הכסף באופציות יה זבלים
24 רציו 27/10/2016 08:30 ההשקעה ברציו זו השקעה לטווח ארוך .שים 2 קבל 8
ההשקעה ברציו זו השקעה לטווח ארוך .שים 2 קבל 8 לא מחר אבל בטווח של שנתיים .
YL 30/10/2016 12:51 כמה ארוך יהההה חמו.....ר החיים קצרים
ואם אתה כזה נדיב כלפי ההנהלה ל****טווח ארוך**** עדיף להשקיע ב נדלן כעובדה תבדוק כותרות ב ידיעות מ לפני 30 שנה שמים כספם על קרן הצבי ברכישת מגרשים היום הכל ווילות$$$$
ee 27/10/2016 09:29 יותר שים 8 קבל 2 (ל"ת)
23 מודאג 27/10/2016 07:53 רציו
משהו פה מסריח ,מניות הגז לא עולות למרות שהוסרו כל החששות.מוזר,מי מחזיק ולא נותן למניות לעלות.לפי דעתי עניין של זמן ותהיה פריצה כלפי מעלה לכיוון שער 35.
22 די לשחיתות 27/10/2016 07:41 גז זול ומענקים לאזרחי ישראל (ל"ת)
21 קורניק 27/10/2016 06:08 זה יהיה מהר וקצר כי זה טוב לכולם
וגם לאיטליה
20 רציונל 27/10/2016 05:49 היעד הקרוב 40 מתקרב (ל"ת)
19 ל 2 27/10/2016 03:41 תמשיך לחלום. השקעה במניות הגז היא הימורים לכל דבר
וגם אם יהיו רווחים . הממשלה תקח הכל . אתה תקבל 10 אג דיבידנד וגם תשלם על זה 25%. שכחת את התמלוגים של המדינה ואת תמלוגי העל . חברת אבנר כבר מרויחה . הכסף הולך לתמלוגים והצבור מקבל פירורים. וזה אחרי שהם מושקעים ודיללו אותם הרבה פעמים. לאבנר קבעו מחיר יעד של 420 ואיפה היא היום.
18 לא פרייאר 27/10/2016 03:37 כל פעם שמניות הגז עומדות להתרסק
יש הודעת דמה. . יחימוביץ אמרה שמי שקונה מניות גז מהמר כמובן שהיא פעלה בנמרצות שזה יתגשם מניות הגז התרסקו בתקופה שאנליסטים העלו להם המלצות וכל מה שהממשלה עושה זה רק לגרום הפסדים לכספנו החל מועדת בכר וכלה בריסוק המניות שהם מושקע בהם טבע, גז, כיל. .
17 מבין 27/10/2016 00:32 רציו רציו רציו ועוד פעם רציו!!! (ל"ת)
16 מבין 27/10/2016 00:31 רציו ההשקעה הטובה בשוק , ממש כסף על הריצפה !!! (ל"ת)
15 איציק 26/10/2016 23:44 שקר הגז
נמאסתם הלואי שכל הגז יתנדף לכם
14 אני 26/10/2016 23:41 נוכלים
לכל התמימים זהירות רבה אתם מתעסקים אם מאםיונרים צוארון לבן הם לא יתנו לכם להרויח שקל
13 מיואש 26/10/2016 23:39 רציו מישחק מכור
גם אם יודיעו שמצאו נפט ויהלומים וכוכב חדש המניה לא תזוז
12 רון 26/10/2016 23:38 אופציות
האופציות של רציו על שער 1 אגורה מוזר מאוד אם יש כזו אופטימיות למה הם לא עולות??? אולי בעחי עניין מורידים אותם בכסף קטן יחסית עלמנת להעיף אותם בקרוב לשמיים!!?
11 עודד 26/10/2016 23:32 בעל ענין
מאז שהפניקס נהו בעליי עניין המניה רק יורדת והאופציות שוות לאפסססס
10 טמבל 26/10/2016 23:30 רציו
שרפתם לנו את כל הכסף ברציו
9 משקיע 26/10/2016 23:29 יבוא יום
עוד 5 שנים רציו בשער 31 אגורות מניה של זבלים
8 רוסי 26/10/2016 23:28 מכירת חיסול
מחקו את כל האופציות של רציו מענין למה מה יוצא להם מיזה?
7 בן 26/10/2016 23:11 טוב לרציו בטח מחר תיתן 10%
חדשות מצויינות לרציו חוזים ענקיים והקמת תשתית מפלצתית שכזאת תביא תמניה לשערי שיא
ee 27/10/2016 09:30 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
6 אברם 26/10/2016 22:40 Krossshoes@bezeqint.net
רק מודיעין
5 מניות הנפט 26/10/2016 22:32 מניות הנפט כהן פיתוח ואקויטל יעלו חזק מחר
לא המלצה משום סוג
4 תום 26/10/2016 21:59 אפסים מאופסים יכלו לעשות את זה לפני ארבע שנים (ל"ת)
יעקב 27/10/2016 07:46 יש לנו אופוזיציה שמעניין אותה רק לפגוע בכלכלה (ל"ת)
משה ראשל"צ 27/10/2016 06:31 כל החולארות של השמאל עצרו את פרויקט הגז - שכחת ???? (ל"ת)
3 בני 26/10/2016 21:30 רציו
הודעה מעולה מחר מניות הגז יגיבו במיוחד רציו העתיד ורוד רציו אמורה להגיע ל- 50 מינימום בהצלחה לכולנו.
יעקב 27/10/2016 07:46 רציו המלכה יש לומר (ל"ת)
משקיע שרוף 26/10/2016 23:23 גנסטרים
אתה לא קולט שהמנייה לא זזה וגם לא תזוז עד שהם לא ימחקו את כל האופציות שהם הנפיקו!! בושה!!!
רצ 26/10/2016 22:54 רציו
האופציה 16 המעצבנת הזו מונעת מהמניה לעלות כבר היה צריך להיות לפחות 40