21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אור ירוק ל'לוויתן': המדינה ושותפויות הגז הגיעו להסכמה על פסקת יציבות חדשה

פסקת היציבות במתווה הגז - בגללה פסל בג"צ את המתווה - תוחלף בהתחייבות ממשלתית, רכה יותר
 |  34
המכשול הוסר?
Share
סוף הפלונטר? לפי דיווחים ראשוניים הערב, המדינה הגיעה להסכמה עם דלק ונובל לגבי פסקת יציבות מרוככת, כלומר החלפת פסקת היציבות בהתחייבות ממשלתית לאי שינוי התנאים. בשורות. ההצעה תובא לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב.


לפי הדיווחים, המדינה ושותפויות הגז סיכמו על סעיף יציבות חדש, ממנו הוסרה ההתחייבות להתנגדות אוטומטית של הממשלה לחקיקה בכנסת, מעין סעיף 'חלקי ומופחת'. כזכור, בג"צ פסל את מתווה הגז בשל פסקת היציבות (ולא בשל סעיף 52 שהשימוש בו בנושא זה היה שנוי במחלוקת), והשגת הסיכום החדש עשוי לתוות את הדרך לאישור המתווה כולו.

לפי הנוסח החדש שהושג, תוכלנה הממשלות הבאות לבצע שינויי מדיניות בתחום הגז הטבעי - וזו בעצם הייתה הבעיה של בית המשפט העליון עם סעיף היציבות - התחייבותה ארוכת הטווח של ממשלה קיימת, וכבילתן של הממשלות הבאות להסכם זה - אינה סבירה. "כולי תקווה, שפיתוח שדה הגז לוויתן שהחל בינואר האחרון יימשך כעת בהתאם ללוחות הזמנים המקוריים שנקבעו במתווה", אמר שר האנרגיה, יובל שטייניץ, שקיים את הפגישות עם חברות הגז. "לאחר עבודה מאומצת, הצלחנו לגבש תחליף הולם לסעיף היציבות בהתאם לעקרונות שהתווה בג"צ, מטרתו של הסעיף החדש היא לייצר סביבה רגולטורית מעודדת השקעות".מנובל אנרג'י נמסר: נציגי נובל אנרג'י השתתפו בדיונים עם נציגי הממשלה במסגרת מאמצי הממשלה לגבש נוסחה ליציבות שתאפשר לנו להמשיך ולהתקדם עם פרויקט לוויתן בלוחות הזמנים שהוצבו. בדיונים אלו נובל לא ויתרה על זכויותיה המשפטיות. זו אבן דרך חשובה המייצרת סביבת השקעות יציבה. נובל מחוייבת להמשיך לפעול יחד עם הממשלה להשיג את מטרתנו המשותפת שהיא להביא גז מלוויתן במועד המוקדם ביותר. 

מיותר לציין, כי הדברים כמובן עשויים להביא לתגובה חיובית (מאוד) בסקטור הגז, מחר עם פתיחת המסחר.

נזכיר כי גם היום סיימו מניות שותפויות הגז בעליות שערים נאות, כנראה בשל הדיווחים כי ישראל ומצרים הגיעו לפשרה בנושא הפיצויים שתשלם השכנה מדרום לחברת החשמל.

רציו יהש (-1.38%) רציו יהש 220.8 -1.38% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:223.9 פתיחה:222.3 גבוה:223.4 נמוך:220.5 תמורה:2,947,704 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש (-3.64%) דלק קידוחים יהש 979 -3.64% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,016 פתיחה:1,012 גבוה:1,021 נמוך:975.8 תמורה:22,092,820 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 המאמינה 19/05/2016 09:05 רציו המלכה
הנני פה ותמיד הייתי ותמיד האמנתי ותמיד האמין שיהיה טוב בעזרת השם ונתחיל לראות עליות בעזרת השם יתברך!!!!!!!!! מי שמאמין לא מפחד!!!!!
ץ 19/05/2016 09:21 טיפשה (ל"ת)
25 אזרח 19/05/2016 08:45 מתווה גז שעושק את המדינה זה הדבר הכי חשוב לביבי כרגע
ראש ממשלת ישראל הוא לוביסט של תשובה ונובל אנרגי'
אליהו 19/05/2016 13:49 מתווה הגז
מי שיסבול מהתמליך הנוכחי הם אזרחי ישראל.מחיר הגז לא ירד.
24 רציו 19/05/2016 08:15 רציו לעליות מטורפות !!! (ל"ת)
23 גל 19/05/2016 07:00 רציו תפתח שער 27 ותתמתן ל26
העליה האמיתית תיהיה בחתימת חוזה עם טורקיה או מצרים והנחת צנרת יקח שנה אבל הכפלת כסף די בטוחה
22 למרות הידיעה הטובה 19/05/2016 00:39 למה נובל אנרגי ירדה בניו יורק 2% jQuery2030023386344262343206_1463607159855 (ל"ת)
21 הדוקטור הזקן.. 18/05/2016 23:14 רציו אופצייה..פי 5 תוך שנה..בדוק.. (ל"ת)
20 טל 18/05/2016 22:44 זינוק בממיות הגז
החגיגה מתחילה בבורסה כול המכשולים הוסרו עליות חדות לאורך זמן פיתוח לוויתן ממשיך להתפתח
19 יהודה 18/05/2016 21:59 מנית הלוויתן יזנקו מחר בחדות מאוד ,!!
אבנר , רציו , דלק ק , ישראמקו יהש צפויות. לעלות חזק מאוד בימים הקרובים ,,,,,,
18 דודו 18/05/2016 21:51 הזדמנות אמיתית
לקנות מניות גז זה הזמן כל המכשולים הוסרו ורק כיוון מעלה לאורך שנים עם מימושים טבעי בדרך זו ההשקעה אמיתית לעשור הקרוב כל המשקיעים יקבלו כל רבעון חלוקת רווחים כל החוזים יחתמו במזרח התכון וכל השכנים ירדן טורקיה מצרים
טל 18/05/2016 22:43 זינוק
מחר מניות הגז מזנקות בחדות הכול פתוח הסכם עם מצרים סגור
17 המהמר 18/05/2016 21:42 רציו אופצייה..
שרציו היתה בשער 50 האופצייה היתה בשער 8..במידה ורציו תגיע לשיא 69 ..האופצייה תעלה מעל שער 10...היום האופצייה שער 1.7 בהצלחה..
16 מוטי ע 18/05/2016 21:31 מחר חגיגה ענקית במניות הגז עליות חזקות מאוד !!!
מניות הגז לקראת זינוק אדיר יש הרבה חדשות טובות מאוד בימים האחרונים בקרוב מאוד חוזה ענק עם מיצרים + חוזה ענק עם תורכיה לוויתן ימכר במלואו !!!
15 שמטוב 18/05/2016 21:29 לא יהיה שינוי משמעותי במניות הגז כי כל הסיפור הוא ספין
בממשלה הבאה, לאחר שביבי השקרן יזרום הביתה וניפטר ממנו - יבוטלו כל ההגבלות של מיתווה הגז כי הן לא מועילות מאומה למשק הישראלי ורק גורמות לו נזקים.
משקיע 18/05/2016 23:38 בסדר... (ל"ת)
14 הכריש 18/05/2016 21:19 רציו
בהצלחה למחזיקים..רציו..רציו אופצייה ..היום כבר התחילה החגיגה 4 אחוז ירוק....רציו שער תמיכה 22 הולך ומתרחק..
13 רוני 18/05/2016 19:48 דלק"א
הכי טובה. לא סתם תשובה רוצה למחוק אותה
12 יובל 18/05/2016 19:45 נובל
לא טיסה ולא נעימה.אז למה נובל נורדתjQuery20305053412601369889_1463589643207
11 YL 18/05/2016 19:22 זהירות משתי סיבות
מצבה הכספי של נובל ידוע לכל יתכן ו לא שונה מ מצבו של מר לבייב. סיבה נוספת ואף חשובה מכך חברת החשמל קונה גז במחיר נמוך מ מקורות זרים ובלי טובות . יותר מ מה ש**הנדיב* מ נתניה סגר עם העובד אצלו סוכן רים לשעבר אגב במקרא היום הוא ראש ממשלה
10 ל 4 אני לא 123 אבל 18/05/2016 19:14 אתה ממש. דפוק כי יהיה מתווה יש ליברמן והם יעלו ויעלו (ל"ת)
9 אנונימי 18/05/2016 18:56 מושקע חזק
בתחום הזה פשוט צריך סבלנות, ולא לקנות/למכור בכל נפיחה של יודעי דבר למינהם. בהצלחה
8 ג'וני 18/05/2016 18:30 לא מוותרים
מתאמצים בכל דרך ותעלול לשפד את כל אזרחי המדינה עם הסכם גז יקר ומחורבן. עם טיפש.
7 כתבתי בבוקר 18/05/2016 18:26 המלצה
תגרפו כסף הרבה כסף תביאו מגרפה רציו עפי הערכה אחרונה המלצה 33-34 היא המנייה הכי הכי עם פוטנציאל של 30% היתר ממוצע 20% שנית ההסדר עם מצריים מסיר עננה לגבי הסכם לויתן עם מצריים זוהו ההסכם שהושג מצריים נותנת 50% מהתביעה בתמורה ישראל תספק גז למצריים לפי דעתי זה ההסכם נחכה ימים טובים על הגז הגיעו פלוס עלייה מטאורית בנפט 100% מה אתם רוצים עוד??
6 על בטוח 18/05/2016 18:26 כשרציו תהיה בשער 80 אני אשקול למכור לכם
תקנו מחר אולי תוכלו גם למכור בשער 80
5 רציו המלכה 18/05/2016 18:12 רציו תקפוץ
על אפם וחמתם של כל המלעיזים
כתבתי בבוקר 18/05/2016 18:27 היכן המאמינה
נעלם?
4 שוני 18/05/2016 18:11 1 2 3
תמימים.
שמטוב 18/05/2016 21:31 לא תמימים.רק מנסים למכור את המניות שקנו ומוכרים לוקשים
לתמימים כדי שימכרו את מה שיש להם בעד בנזק מיזערי. מניות הגז הן מניות זבל.
כתבתי בבוקר 18/05/2016 18:28 נגרוףףף כסף
הכינו מגרפה היכנו מגרפה
3 רציו 18/05/2016 18:04 רציו בחזקת 2 !!! (ל"ת)
2 המשקיע 18/05/2016 18:03 מחר רציו צריכה להכפיל את עצמה. יודע שזה לא יקרה ביום 1
מחר רציו צריכה להכפיל את עצמה . יודע שזה לא יקרה ביום אחד אבל יקרה גם יקרה ואף יותר מכך!!!
שמטוב 18/05/2016 21:32 לא יקרה מחר, לא יקרה עוד שבוע, לא יקרה לעולם. (ל"ת)
1 נותנים גז 18/05/2016 17:55 מחר טיסה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש