ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ייצוא גז מ'לוויתן' לטורקיה? שימו לב מה אמר היום דוברו של ארדואן

בתקופה האחרונה אנו עדים לניסיונות קישור בין חברות גז טורקיות לישראל - אך הדיווח הנוכחי עשוי להערים קשיים
 |  22
לא בקלות
Share
טורקיה מבהירה היום כי אינה מתכוונת לשנות את דרישותיה בנוגע לסיום המצור על עזה כחלק מהסכם הפיוס עם ישראל. בדיווח בסוכנות 'רויטרס' צוטט דוברו של הנשיא הטורקי, ארדואן, ולפיו בטורקיה מצפים מישראל להסיר את המצור מעל עזה.


מעבר לדרמה בגזרת יחסיה הבינלאומיים של ישראל - הקשר לבורסה ברור: בימים האחרונים דווח כי לא פחות מ-15 חברות אנרגיה טורקיות מעוניינות לחבור יחד לטובת קידום עסקת יבוא גז ישראלי  ממאגר 'לוויתן' לטורקיה. כעת, עם ההצהרה הברורה מכיוונה של אנקרה - הדבר בהחלט נראה בעייתי.

הדיווחים בנושא האפשרות כי חברות טורקיות יקדמו עסקת יבוא גז לא נאמרו בחלל ריק, כשלטענת מנכ"ל חברת הגז 'טורקס' טורקיה תהיה לקוח העוגן של 'לוויתן' ותצרוך לא פחות ממחצית מכמות הגז במאגר.משיחות שקיים Bizportal עם מספר גורמים המעורים בנושא, נאמר כי הסקטור העסקי נמצא כעת בעמדת המתנה לפריצת דרך מצד הגורמים המדיניים.מיותר לציין כי קשה (מאוד) להניח כי ישראל אכן תסיר את המצור על עזה, ובמידה והטורקים אכן יציבו תנאי זה כאולטימטום לנרמול היחסים - גם אפשרות ליחסים כלכליים כגון אלו עשויים שלא לצאת אל הפועל.

תגובת המניות: הדיווח אמנם לא מביא לתנודה חריפה, אך לאורך כל היום נסחרות מניות הגז בירידות שערים של עד 3%, ובניגוד גמור למגמה החיובית הנרשמת באחוזת בית, ובבורסות העולם.

רציו יהש (-1.53%) רציו יהש 219.5 -1.53% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:222.9 פתיחה:222.8 גבוה:223.5 נמוך:219.5 תמורה:5,567,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות {אבנר יהש}   דלק קידוחים יהש (-1.05%) דלק קידוחים יהש 1,035 -1.05% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,046 פתיחה:1,050 גבוה:1,053 נמוך:1,023 תמורה:10,193,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות

מאז החלטת בג"ץ לבטל את מתווה הגז בשל פסקת היציבות שבו (לפני שבועיים) נסחרו מניות אבנר ודלק קידוחים ללא שינוי מהותי. מנגד, מניית רציו הגיעה בשל ההחלטה לשפל כל הזמנים, ומאז התחזקה בכ-7%. מתחילת השנה איבדו 3 המניות הנ"ל כ-12% מערכן.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

22 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 גוי של שבת 12/04/2016 10:31 בסוף רק הטורקים יהנו מליוויתן לנו לא ישאר
ליוויתן תפותח עבור הטורקים ולנו לא ישאר גז טבעי, חלומם הרטוב של תשובה ונובל !
15 מיכה 12/04/2016 10:07 צריך לסגור חוזה על 50 % מלויתן לטורקיה. הכל יסתדר אחכ (ל"ת)
14 אבי 11/04/2016 21:53 ביבי הבטיח להוריד רגולציה...
זוכרים השמן והרזה....ובינתיים השמן כבר לא יכול לזוז והרזה עוד מעט מת...
13 מ.אריאל 11/04/2016 19:35 ישראל צריכה לדרוש הקמת מדינה כורדית ושחרור מנהיג PKK (ל"ת)
12 שישקו 11/04/2016 18:42 ישראל רק כלי משחק של ארדואן מול גז רוסי .
רוצים נרמול יופי הגז לא מיועד לכם אלא למצריים.
11 העם 11/04/2016 17:57 פיתוח ליוויתן מיד !!!
על אפן וחמתן של יחימוביץ , זועבי וגלעון עוכרות ישראל
דורון 14/04/2016 09:32 מחיר הגז במתווה הוא גנבה
הגז הוא שלנו ולכן אנחנו צריכים לשלם עבורו את מחיר השוק, שנמוך בחצי מזה הרשום במתווה. לא טוב להם, שיחזירו את ליויתן למדינה ושהמדינה תפתח אותו בעצמה, או שימצאו מישהו שיפתח וימכור את הגז במחיר שפוי למשתמשים בארץ.
10 גל 11/04/2016 17:31 ארדואן מחפש לשלוט על ישראל על רוסיה לא יכול (ל"ת)
9 ארדואן 11/04/2016 17:30 חייב להמחק מהעולם (ל"ת)
8 גידי 11/04/2016 17:29 ארדואן יורק עלינו-אנחנו אומרים גשם-אדיוטים אנחנו (ל"ת)
7 הכתב הזויכמה פעמים 11/04/2016 16:46 נגיד רק סעיף היציבות בוטל
המיתווה התקבל למעט יציבות כמה הכתבים יכולעם להיות הזויים? יום ב ג ד ה ו חמישה ימי מסחר לקראת ה17.4 יום א כינוס מדיהות הנפט מנועי הנפט התחממו כל יום והמתח שלו רק ירוק בנפט יום א אין מסחר בחוזי הנפט לדעתי הנפט ימשיך לטפס עד יום ו המכריע השורטיסטים רועדים משקשקים סוגרים פוזיציות הלונג הוא המנצח השוורים מניסים את הדובים בדרך כלל שוורי הנפט הם גם שוורי המניות בשווקים יהיה שמייחחח...
6 YL 11/04/2016 15:55 דיי מספיק גם עם ביבי ינשק את רגלי ראדואן לא יעזור
החנפנות והתרפסות כמו שאנו רואים בחודשים האחרונים של צמרת מדינת ישראל לא היתה מעולם האם זה קשור ל עמלת ***פנמה??? או אולי כמו שהפילוסוף צועק תחת כל גיבעה.....אנו צריכים לפצות את נובל שיוסיף גם את ארדואן לרשימת הפיצוי
הכתב הזו יכמה פעמים 11/04/2016 16:51 ביבי עושה מה שהאמריקאים
רוצים לתת לארדואן המניי גז כך הם רוצים לנטרל את השפעת פוטין על ארדואן ארדואן נתפס בביצים עי פוטין בעניין הגז מנסה להחלץ בעזרת ביבי . האם ביבי יחלץ אותו? אין לו ברירה האמריקאים לוחצים את ביבי ארואדן נלחץ ענ פוטין כל אחד נלחץ הלוחצים פוטין על ארדואן וביבי עי האמריקאים .
דודי 11/04/2016 19:52 זה נכון אבל עד לאן ביבי מוכן להמשיך להירפס
ביבי נישק אפילו את רגל***שמאל** למרות זאת ארדואן בשלו.חובה להבין לויתן הוא מאגר קטן עבור טורקיה הוא לא מהווה פתרון עבורם לאומת הערך המוסף עבור ישראל רבותי ארדואן לא פרייר
5 אבל 11/04/2016 15:24 ביבי נחוש !!
יהיה פה פעם טוב כשביבי יעוף. כשארודאן יעוף ששלי , רוזנטל וסתיו שפיר יעופו לנו מהעיניים כשיהיה פה מנהיג שיעשה דברים במקום למות מפחד שיוריד מס על הבורסה ולא יפחד שמא יחימוביץ ההזויה תגיד שהוא עוזר לטייקונים. שיבטלו את שגיאת שישנסקי ויוזילו לצבור את הגז ומהרווחים יקחו מיסים ולא יגזרו קודם כל קופון על חשבון האזרחים. שביבי יסכים שגולן תשמשת באנטנות של סלקום ותשלם על זה ולא יסבסד מכספי הצבור את גולן שיפסיקו עם מחיר למשתכן לברי מזל. ובכלל שסוף סוף יהיה פה מישהו שיודע להחליט ולא מת מפחד דרוש מ נ ה י ג !
אלעד 11/04/2016 15:36 כשבית המשפט הוא המילה האחרונה אי אפשר
לגבי מנהיג גם משה רבנו לא היה יכול בלי לבקש עזרא מהקדוש ברוך הוא
4 לגיא ארז.. 11/04/2016 15:21 רוצה לקנות ????????? (ל"ת)
3 עמי 11/04/2016 15:16 לא לכניעה לגחמות
אתם לא מבינים שאלה איומי סרק שצריכים להצטייר רק בעיני העזתים שפרנסה מהם הוא לא יכול לראות כי אין להם מה למכור.זה סוג של תחזיקו אותי אדרבה שינסה אותנו אף אחד במרחב המדיני כלכלי לא סופר אותו.בסוף הוא יבלע את הגלולה המרה לכבוד הטורקי הדפוק שלו מה לו ולעזתים הכל אצלו בסדר? התיירות פגועה קשות הכלכלה מקרטעת מצבו המדיני בכי רע אז העזתים יצילו אותו מהכבוד שלו .בשכונה כבר לא סופרים אותו.הוא יחתום באבו אבוהה אין לו ולא תהיה לו ברירה הרוסים לא שכחו ולא ישכחו את הדם הם ישתו לו בקש
2 בני 11/04/2016 15:10 מה שחשוב זה שאנחנו הישראלים נסבסד את הגז לטורקים
נרכוש גז ב $5.15 ונייצא לטורקיה ב $4
יצחק 11/04/2016 15:33 התורכים קונים היום ב 8 $ .אצלינו ב 7 $ (ל"ת)
יצחק 11/04/2016 18:42 באור:התורכים יקנו מאצלנו ב 7 $. (ל"ת)
1 באבאג'י 11/04/2016 15:07 בנתיים הטורקים זקוקים לגז יותר מישראל (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש