21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

18:01 מניית פייסבוק צוללת הערב, זאת כנראה הסיבה >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

האם רציו בנפילה של 10% זו הזדמנות? האנליסטים עונים

מניות הגז תחת לחץ ביום שאחרי בג"צ, אבל ניתן לראות שהקונים לא נעלמו מהשטח - אז מה נכון לעשות?
 |  47
שאלת מיליון הדולר
Share
מניות הגז בבורסה בת"א נסחרות תחת לחץ ביום שאחרי הכרעת בג"צ שהפיל את סעיף היציבות - דבר שתוך שנה עשוי לגרום לביטולו המוחלט של מתווה הגז. עם זאת, ניכר שהקונים מתחילים לפעול ורציו שפתחה במינוס 16%, מאבדת כעת 10% "בלבד". אבנר שפתחה במינוס 8% מאבד כעת 5.6%. ועכשיו השאלה המתבקשת היא האם זו סכין נופלת או הזדמנות קניה. Bizportal פנה לאנליסטים המסקרים את הסקטור בשאלה זהה -


האם רציו בירידה של 10% זו הזדמנות קניה?

רציו יהש (+0.45%) רציו יהש 222.9 +0.45% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:221.9 פתיחה:222 גבוה:224.8 נמוך:222 תמורה:2,105,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
{אבנר יהש}
דלק קידוחים יהש (-1.08%) דלק קידוחים יהש 1,097 -1.08% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,109 פתיחה:1,112 גבוה:1,113 נמוך:1,097 תמורה:5,028,328 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
ישראמקו יהש (-1.19%) ישראמקו יהש 49.9 -1.19% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ישראמקו יהש בסיס:50.5 פתיחה:50.5 גבוה:50.5 נמוך:49.8 תמורה:7,077,695 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ערן יונגר ממיטב-דש: "לא, זה לא קניה. כרגע לא ברור מה יקרה עם המתווה. חלק ממנו עבר אבל הרבה מאוד תלוי בסעיף היציבות והדבר שברור כעת זה שישי עיכוב - ולכך יש משמעות מבחינת השווי של רציו. לפני חצי שנה נקבתי במחיר יעד של 21.5 שקלים לרציו, כעת היא נסחרת ב-22.5 שקלים, כלומר גם אם המניה תרד עוד 4%-5%, זה עדיין לא קניה מבחינתי. אמנם מבחינה היסטורית המניה בשפל, אבל זו לא הזדמנות".גל רייטר, ירושלים ברוקראז': "לא, צריך לתת לדברים להתבהר. יכול להיות שזו תהיה דחיה קלה בלבד, אבל גם יכול להיות שיש פה עיכוב משמעותי ואולי שינויים נוספים. מה שבטוח הוא שביום שאחרי הכרעת בג"צ רמת הסיכון עלתה כיוון שאי הוודאות עלתה בצורה משמעותית. אנחנו חוזרים עכשיו מבחינת סקטור הגז לזירה הפוליטית ולא ידוע כמה זמן יימשך ההליך הרגלטורי, כיצד יסתיים, ומה תהיה השפעתו בראש ובראשונה על פיתוח לוויתן, אך גם על שווי מאגר תמר. החשש ביכולת להתקדם באבני הדרך המרכזיות במקביל להסדרה הרגולטורית משפיע באופן משמעותי על השווי, בעיקר ברמת הסיכון ואי הוודאות בלוחות הזמנים".   

לירן לובלין מ-IBI: "בהחלט היו הזדמנויות יפות בבוקר, בנפילה של כמעט 17%.  מי שרואה לטווח ארוך, וחושב שמאגר לוויתן יפותח במוקדם או במאוחר - זה בהחלט מעניין למיטיבי סיכון. הייתי אומר שדווקא  השותפויות של דלק נמצאות ברמת סיכון יותר נמוכה – וההזדמנויות נהיות מעניינות".
 

אלדד תמיר מתמיר פישמן: "אנשים מפרשים את העניין בהיבט די ילדותי. בגץ עשה דבר טבעי ונכון: לא מתערב בסעיף 52, לא במחירים, ולא בהשארת הגז בישראל.  לדבריו זה פשוט לא דמוקרטי להחליט שאי אפשר לשנות את החוק. מבחינתי זה 'קניה', אנחנו מתקרבים לסיום הפרשה מהר משחושבים. מה שלדעתי יקרה עכשיו זה סוג של ערבות של המדינה - ברמה העסקית - ולדעתי לזה גם בגץ כיוון. מעין אמירה 'תעשו עסקה, בלי התחייבות לסטטוס-קוו ממשלתי, תנו ערבות. אם תהיה פגיעה ביזמים בהמשך. המדינה יכולה לתקצב את הערבות הזו. גם לפני שהמתווה נפסל היה במחיר המניה מרכיב של אי ודאות - היא צריכה לעלות, כי העסק ייסגר בסוף." 

בהתייחסות כללית יותר, כותבים היום בברקליס בתגובה לבג"צ כי ההערכה כעת היא שה-FID (החלטת השקעה סופית) שאמורה הייתה להתקבל לקראת סוף 2016, תידחה ל-2017 כאשר עניין היציבות יצטרך להיפתר שנראה התקדמות עם חוזי ייצוא. בהסתכלות לטווח הארוך אנחנו חושבים שלוויתן יפותח כיוון שהמאגר חשוב מידי לישראל, אבל המניות הקשורות שנסחרות בדיסקאונט משמעותי כיום - ימשיכו להיסחר בדיסקאונט הזה עד שנראה חתימה על הסכמי ייצוא"
 
ומה אתם חושבים?
 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

47 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 שימקה 31/03/2016 14:08 מניית רציו
לטווח ארוך זו הזדמנות קניה חזקה מאד המניה תגיע ל50 שקל תוך שנתיים כמו כלום.
34 הכריש 28/03/2016 22:26 רציו
שער 21 תחתית שהחזיקה היום ו ב 5 שנים האחרונות....נראה טוב לעתיד...
33 אנאליסט 28/03/2016 22:22 רציו במחיר 18.2 ראוי לרכישה. (ל"ת)
32 פשוט לוקחים ישראמקו 28/03/2016 19:47 מחיר רציו עם פיתוח זרימה
מכירה לפחות שווי ישראמקו כלומר פי 4 שהוא בערך 4 כפול 23משהו 100 נק
31 פשוט לוקחים ישראמקו 28/03/2016 19:45 בנק ירושלים חישב ללא מיתווה
רציו שווה 28 נק עם מיתווה 38 חידוב טרי עלומר כעת רציו יעד 28 נק שווה עד השלמת מיתווה ל 38
30 פשוט לוקחים ישראמקו 28/03/2016 19:43 ישראמקו
עם 2.5 טריליון רציו כמות מלויתן 3.3 טריליון לעומת ישראמקו 2.5 טריליון מתמר רציו המחיר נמוך מאוד כחמישית מישראמקו כאשר לרציו כמות עודפת רציו מציאה לטווח פיתוח
29 פשוט לוקחים ישראמקו 28/03/2016 19:40 מפותח בעת 2.5 טריליון רגל
רציו לא מפותח עם 3.3 טריליון רגלמלויתן שווי מפותח ישקאמקו כ9 מליארד שח לעומת שווי רציו לא מפותח כ1.8 מליארד שח הפער הגדל מוצדק ? למכור ישראמקו לקנות רציוהשקעה לטווח ארוך פיצוח חויתן
28 יצחק 28/03/2016 18:42 הדלפה למקורבים
בגצ שאמון על שלטון החוק ושמירתו מעל באמון זה כאשר גורמים מתוכו או בסביבתו ידעו על ההחלטה לפני הציבור והראייה לכך הנפיחות שהיו טרם הפרסום ואולי גם בימים שקדמו לכך , לזה אין התייחסות בתקשורת וגם לא במערכת הפוליטית למה כי מדובר בבגצ ואסור לבקר אותו
27 ייאי 28/03/2016 18:40 לא צריך לחגוג כי:המפסידים מהשעיית עסקת הגז הם:המוסדיים,
, המשקיעים הפרטיים,כך שזה יפגע מעט בכולנו.ברם,חשוב לכולנו שמתווה זה בוטל כי הוא עשק את משאבי הטבע של כולנו ובצורה קשה.כך שהחלטת בג"צ הוא הרע במיעוטו וטוב שכך החליט בג"צ.יש כאן גם מסר חשוב:הממשלה אינה עומדת מעל לחוק.ההחלטה מלמדת על התנהלות שערורייתית של ראש הממשלה,הממשלה והצוות הממשלתי שהיה במו"מ עם חברות הגז שתפקד כמשרת את חברות הגז.במדינה מתוקנת הממשלה היתה נופלת ואצלנו ראש הממשלה ,שרת המשפטים וחבר מרעיהם מתנפלים על בג"צ.יש עדיין שופטים בירושלים.יש כאן שאלות קשות שראש הממשלה שר המשרדים השונים:איך העדיפו ממשלות נתניהו את האינטרסים של ברוני הגז והטייקונים על האינטרסים של המדינה ואזרחיה.ואלו שאלות רציניות שבדמוקרטיה היו מיותרות וכלל לא היו נשאלות:כי בדמוקרטיה כלל לא מגיעים למצבים שטיראניה מייצרת אותם.לדוגמא:הטיראניה בישראל בראשות הטיראן נתניהו.הוא כבר 3 קדנציות רצופות רוה"ה עתה מאשים נתניהו את התקשורת,השמאל ובג"צ;ואוךי גם הבריטים אשמים וחטא המרגלים?.. ולא לדאוג:ימצא הפיתרון הנכון,ליוייתן יפותח, הירידה במניות תמשך אך רק בטווח הקצר והבינוניץהמניות תשובנה להתאושש תוך חודש למחירן הקודם.
26 דני 28/03/2016 16:48 שומר נפשו ירחק.
כמה ממליצים מטעם! יש אלטרנטיבות טובות יותר.
25 המאמינה 28/03/2016 16:24 רציו המלכה ללא פחד
לא מוכרת וימים יגידו שאתם טועים בעזרת השם!!! בהצלחה לכולם!!!
24 אמיר 28/03/2016 16:23 רציו
מחי ריאלי של רציו לא עובר 18 אגורות , ומה שמחזיק אותה ברמה נוכחית - רוב משקיעים בהפסד ושוק מניות חיובי . כשירידות יחזרו לשווקים ( יש לצפות בזמן הקרוב ) , כך נראה גם רציו מתקדמת למחיר הנ׳ל .
23 לא נייר רגוע 28/03/2016 16:19 ב 2009 רציו היתה 1 שקל עלתה ל 60 ועכשיו 23 (ל"ת)
22 אילן 28/03/2016 16:10 קבוצת דלק - הנכון ביותר
פחות מסוכנת עם אפסייד מטורף , ברור שהמאגר יפותח . כל המניות יעלו חזרה , היום זה היה תקדים לכך , רוב המניות פתחו בירידות חדות וחכמים רכשו .
21 סיכונצ'יק 28/03/2016 16:05 הסיכון כפול גם תהליך ההסדר החדש וגם מחיר הגז (ל"ת)
20 אלון 28/03/2016 15:48 שאלת השווי לא מעשית
הסיפור האמיתי ש לא מספרים לציבור הוא***נובל מרוששת כספית ולכן גם השנה לא יתחילו בקידוחון ולו של חורון אחד יתרה מכך נובל החזירה כ 850 מליון דולר ל ארצות הברית להערכתי כדי לשלם סנטים בודדים כ דיווידנד ולמנוע ריסוק המניה שירדה ל 23.4 דולר לגבי רציו נראה לכם ש הצדיק מ נתניה יתן לרציו לשרוד??? בטוח ינפחו את עלות הקידוחים דבר שיגרום לרציו לרדת באחוזים בשדה לויתן אז מה השווי????תשאלו את האנלסטית פריד מ לאומי שירדה למחתרת לאור המלצותיה
19 אאא 28/03/2016 15:31 ליברמן הודיע כרגע שלא יתמוך במתווה. (ל"ת)
18 / 28/03/2016 15:17 אם אין סעיף יציבות כל התמחור עשוי להשתנות.
בטח ובטח שיש שדה גז ענק במצרים שיפתח אפשרויות יבוא משם. בהתחשב במחירי האנרגיה בעולם , ביטול של סעיף היציבות זה דרמה של ממש עבור התמחור.
17 יחזקאל 28/03/2016 15:07 אומרים ש..רציו..
כבר היום יש דיבורים בין נובל תשובה והממשלההפתרון ממש בקרוב קנו רציו
16 יונתן 28/03/2016 15:04 מתחת ללוויתן יש המון נפט
שמתם לב שבלוויתן יש 21 טיסיאף ולא 16ולרציו עוד נכסים ברטר שכדאי לקנות
15 רפי 28/03/2016 15:02 אני קניתי וממשיך
אין לי ספק שרציו תעלה משמעותית ומהר
/ 28/03/2016 15:18 שמענו זאת גם בפעמים הקודמות...בפעם הבאה תגיד
זאת שהמניה תהיה ב-15 ואז ב-11 ...נכון ?
14 שלומית 28/03/2016 14:30 רציו מחזיקה 15% מלוויתן
אכן ספק שתעלה משמעותית
13 ליאת 28/03/2016 14:29 כדאי לקנות רציו ומהר
כבר כעת נובל והממשלה עובדים על פתרוןשל ערבות מדינה לטובת חברות הגז
12 היונגר שווהלתחח 28/03/2016 13:48 קח 3.3 טריליון רגל תשווה לישראמקו
2.5 בלבד כאשר קווי ישראמקו 9 מליארד שקל משבון כיתה ג מא יונגר הכל כאשר זרימה מלויתן ויש חוזים יהיו חוזים יונגר מי מאמין לך? פתאים חשבון כיתה ג אתה יודע? תעבירו לא להתבייש הכה את "המומחה" יונגר לך תמכור עסבניות בשוק הכרמל לא להתבייש להעביר יואכל הרבה עגבניות
משה ראשל"צ 28/03/2016 14:55 ל-12 קודם כל תלמד לכתוב בעברית ואחרי תגיב - דביל (ל"ת)
11 דוקטור 28/03/2016 13:43 האנליסטים החכמים
רק הבוקר אפשר היה לקנות ולמכור רציו ולהרוויח כמעט 10%!טוב, ברור שזה לא מספיק לאנליסטים....??ברור שיש המון גז וכנראה המון נפט מתחת ללווייתןרוצו לקנות רואים שיהיה מאוד רווחי
דוד 28/03/2016 14:27 צודק (ל"ת)
10 60 מול 58 28/03/2016 13:34 זה הכוח יספיק
חהעביר יציבות היתר אושר בגצ שלא יעבדו עליכם מי שמכר אהבל שמע לספקולנטים המיתווה יעבור בכנסת יחסי כוחות תבדקו 60 לקואליציה מול 58 אופוזציה שניים מנועים מלהצביע גלנט ומיקי לוי אהבלים שמכרתם מי מוכר רציו 21 שווה לפחות 100 נקודות עפי חישוב כמות 3.3 טריליון רגל מעוקב אהבליםםםם שמעתם בקול הכתבים מעוררי הצמרמורת
9 השדרה החמישית 28/03/2016 13:12 רק מי שקונה לטווח של עשרים שנה,אבל אין
הרבה כאלו וגם אם יש הם רק חושבים שהם כאלו משום שהזמן יחלוף וכלום לא יזוז,המניה תמשיך להתדרדר ואנשים לא יעמדו בכאב ההפסד וימכרו...יש עוד זמן עד שזו תהיה הזדמנות
8 גל 28/03/2016 13:03 מה הפאניקה? בג"ץ מבקש רק לשנות את מתווה היציבות והחברות
מוכנות לתקן את הסעיף הזה. אז מה הבעיה. לוויתן תפותח גם ככה. אז מה מבהיל כל כך? זה הרי יסתדר, לא ישאירו את הגז באדמה בלי לנצל אותו לטובת שני הצדדדים. למה להתנהג כעדר, קצת לחשוב ולא להבהל.
שרון 28/03/2016 13:53 8-גל
הבעיה שזה לא עניינו של בג"ץ. ההתערבות שלו מחפירה ומשנה סדרי עולם דמוקרטיים. וכל עוד הציבור לא מבין כי התערבות בג"ץ מהווה פגיעה יסודית בדמוקרטיה ובאיזונים ובלמים בין רשויות השלטון, וכל עוד לא נפעל לבלום את עריצות בג"ץ, אלה יתערבו יותר ויותר בכל תחום בחיינו ויהפכו אותם לבלתי נסבלים. בדמוקרטיה הציבור לא בוחר בשופטים כדי לכהן ברשות המחוקקת והמבצעת.
כשמשהו לא מתוקן 28/03/2016 15:05 אז טוב שיש בג"צ. צריך בלמים של מקצוענים .ולא חברי כנסת
שבקושי סיימו לימודים והמפלגה בחרה אותם כי הם עסקונה. ואני ממש בעד מתווה הגז .ולדעתי התוצאה של החלטות של אנשים חכמים שיושבים בבג"צ במיוחד אלה שהיו במקרה זה, היא שכולם בסוף ירוויחו מזה כולל החברות. ובמיוחד המדינה שנמנעה מביצוע סעיף יציבות שיכול לסנדל אותה גם במקרים אחרים ולפגוע בעוד תחומים.לכן הבגצ הכריח את המדינה למצוא פתרון יותר טוב ליציבות ויש כזה פתרון אם המדינה תיקח יועצים מספיק מוכשרים ולא שלפנים.
60 מול 58 28/03/2016 13:36 זה יחסי כוחות קואחיציה מול אופוזציה
טיפשים אהבלים מי שמכר ב21 רציו רצוי שווה עם פיתוח לפחות 100 זה מנייה לפנסייה יחימוביץ. עדיין מזילה דמעות מנה האישה הזאת מדרו
פ 28/03/2016 13:22 אתה לא מבין את המהות הפוליטית של
מה שאירע אתמול, הקושי להעביר איזשהו מתווה רק עלה אחרי אתמול, המתנגדים קיבלו רוח גבית חזקה . סעיף היציבות הוא לא משהו שהאמריקאים יוותרו בקלות בטח אחרי אי היציבות שעברה עליהם בשש השנים האחרונות.
היונגר שווהלתחח 28/03/2016 13:50 קואליצי 60 מול 59
כמה נצעק תעשה חשבון כיתה ג יש רוב בכנסת להעברת חוק היציבות
7 ילד ילדותי 28/03/2016 13:01 לתמיר
יש היום כמות מכובדת של מניות גז/נפט שנמצאת על השולחן למכירה. רק שלם, הושט היד וקטוף אותם. כדאי לך למהר ולמלא את תיקי לקוחותיך המרוצים/ או שלא כדי שלא יחסר. יש מצב להרכיב תיק ממוצע ללקוח עם חברות סולידיות כמו רציו ודלק קידוחים ואבנר ומודיעין. אם יחסר באמת אולי כדאי לכבודו לדבר עם האחראים על השימור ולקנות את כל מניות גבעות ששם במחיר מבצע של 100 בלבד. ובאשר לשאלת מליון הדולר יש לי אישית בעיה. אני חפץ לקנות רציו ב2 מליון דולר. אז עשיתי חישוב שאולי לא כדאי /או אולי כן כי השאלה הגורלית שווה רק מליון דולר. אודה לאיש חכם שיתן לי עצה וגם שיילך להיות לקוח של תמיר פישמן וכך יזוכה בהרבה מניות גז בתיק איכותי/או שלא.
6 המקצוען 28/03/2016 12:57 רציו במחיר 18 = קניה
רציו במחיר 18 = קניה
5 ר 28/03/2016 12:56 זה שמניה נראית זולה לא אומר שהיא
באמת זולה , זה עניין שיכול לקחת שנים על גבי שנים עד שיהיה יצוא מהותי אם בכלל וזאת שהמצרים עם השדה שלהם ברקע.
4 מה קורה באתר 28/03/2016 12:49 לא עוברות להרסום
לקואליציה יש 60 מנדטים מול 58 אופוסציה 2 עם ניגוד אנטרסים גלנט ומיקי לוי בתוך ה60 כץ עם ניגוד אבל יפנה מקום לאחר כך המצב חוק היציבות יעבור תעבירו זאת מישהו לא מוצא חן בעיניו לא יקרא להעביר .מה שהולך באתר הזה מפחידים קטסטרופה מחריד להעביר מה שכתבתי
3 ליויתן יפותח 28/03/2016 12:47 רק עיניין של זמן. היהודים לא ישאירו אותו בים!!!!!
בעלי סבלנות ירויחו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 דני דבש 28/03/2016 12:44 סבלנות
ישששששששששש
1 אחת שמבינה א 28/03/2016 12:39 רציו תרד יותר מ-10% אולי תתקן קצת בהמשך אבל תמשיך לרדת
לא ממליצה היום על קנייה. עם קצת סבלנות אפשר להשיג את רציו במחיר יותר נמוך.
60 מול 58 28/03/2016 13:42 מוצי פוצי בחלום
תוך זמן 30 שווה ללא מיתווה 28 עפי ב.ירושלים 38 עם מיתווה לדעתי פיתוח זרימת גז לפחות עפי ישראמקו 100 נק סה לפנסייה פנסייה כ. אמר הדג אל תדאג
יעקב 28/03/2016 13:42 מבינה במה זו השאלה (ל"ת)
ג'ף 28/03/2016 13:29 לאחת
ומה עם כל ההמלצות שלך מהשנים האחרונות שאני תקוע איתן במינוס 70 עד 80 אחוז? מה לעשות איתן?
יריב 28/03/2016 13:26 אכן נכון רציו שווה לא יותר מ 16 נקודות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש