18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מניות הגז חוטפות היום - בגלל 2 פרמטרים עיקריים

יום דרמטי צפוי במניות הגז. Bizportal מתייחס לשני היבטים, וגם נזכר בנפילה הקודמת
 |  86
זה כואב
Share
מניות הגז בבורסה נסחרות היום תחת לחץ, זאת ברקע להחלטה הדרמטית (אפשר להגיד רעידת אדמה) מצד בג"צ לבטל את מתווה הגז - בשל הטענה כי סעיף היציבות לא עומד במבחן החוק. שופטי בג"צ אמנם נתנו למדינה שנה לתקן את המתווה כך שיעמוד במבחן החוק, אבל כבר כעת ברורים שני דברים: האחד זה שנוצרה פה דחייה משמעותית בלוח הזמנים לפיתוח 'לוויתן', והשני זה שאי הוודאות בכל הקשור ל'לוויתן' גדלה היום בצורה משמעותית.


לגבי הדחייה, אמנם חברות הגז הוציאו תגובה לפיה הם יפעלו באופן מידי עם הממשלה כדי לייצר יציבות בלוח הזמנים במטרה לעמוד ביעד שהינו פיתוח המאגר עד סוף 2019, אבל גיבוש המתווה הנוכחי לקח בערך שנה, ולא סביר שתוך זמן קצר פתאום ימצאו פתרון קסם למצב. כל מהלך כעת יחייב שקיפות מקסימאלית, וזה אומר התנגדויות ולחצים. כל מי שעבר דבר או שניים בסקטור הגז הישראלי יודע - שום דבר לא קורה מהר.

לגבי מרכיב אי הוודאות שגדל היום. צריך להבין שיש 3 תרחישים. הראשון הוא פיתוח 'לוויתן מקסימלי' למטרת ייצוא למצרים ואולי אפילו לטורקיה. השני זה פיתוח 'לוויתן קטן' למטרת צריכה פנימית ואולי ייצוא לירדן ולרשות הפלסטינאית. ושלישי - אי פתוח המאגר, הגז נשאר קבור במעמקי האדמה. את האפשרות השלישית אפשר כנראה לבטל, זה לא אינטרס של אף אחד. אבל לגבי האפשרות הראשונה, ביום שאחרי הכרעת בג"צ - הסבירות שהיא תהיה זו שתצא אל הפועל יורדת. אף אחד לא אמר שבמצרים ימשיכו לחכות לגז הישראלי, ואף אחד לא אמר שבישראל יצליחו לפתור את הפלונטר של אישור הייצוא. האפשרות של 'לוויתן קטן' מקבלת ביום שאחרי הכרעת בג"צ דחיפה מסוימת - ולעניין שווי השותפויות זה אומר אי ודאות.כעת לגבי תגובת המניות היום, זו שאלת מילון הדולר. לפי אירועים קודמים הצפי הוא לנפילות של עד 10%. ביום בו הטיל הממונה על ההגבלים העסקיים לשעבר דיויד גילה את הפצצה כאשר הודיע כי הוא בוחן מחדש את ההסכם עם השותפויות (ופתח את סאגת מתווה הגז), רציו סגרה במינוס 9.5% וביום שלמחרת התרסקה עוד 17%. חצי שנה לאחר מכן רציו כבר נסחרה סביב המחיר בו נסחרה טרם הפצצה של גילה - אבל אז הגיע גל נפילות נוסף.ואולי התחתית כבר קרובה עוד דבר ששווה להזכיר זה שמי שקנה באותו היום את רציו בסיום המסחר תוך מחשבה על הטווח הארוך - הפסיד בינתיים 32.5% (ומי שקנה אבנר הפסיד 25%), וזה עוד לפני הנפילות שצפויות הבוקר. ובכל זאת, תחת ההנחה ש'לוויתן' יפותח בסופו של דבר בצורה כזו או אחרת, יש שווי למאגר - ואולי אנחנו מתקרבים לתחתית. אחרי הכל רציו תצלול הבוקר לשפל של מעל 5 שנים.
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

86 תגובות ב-52 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
52 מייק 29/03/2016 17:21 מניות הגז חטפו אתמול בגללך יוסי פינק.....
בגללך ! כי דיווחת שהמתווה בוטל והוא לא.....פינק, המתווה אושר במלואו למעט סעיף היציבות שהשופטים הורו לשנותו בחקיקה וזה יקרה תוך פחות מחצי שנה......
51 דוקטור 28/03/2016 14:35 יוסי פינק די עם ההסטריה המטופשת!
כמה פעמים צדקת בתחזית שלך?כואב? לא נוראמניות יורדות ועולותיש המון גז, הכול ייפתר מהר
לדוקטור 28/03/2016 18:29 נכון וצודק
ממש לא נוראמניות ועולותיש. איזה תייש בראש שלך.
50 60 מול 58לעשות 28/03/2016 13:53 חשבון השפן הגדול של ביבי
אישור היציבות החוק השפן הקטן שכח לסגור תדלת הצטנן המסכן...
49 דובי 28/03/2016 12:32 ביזפורטל מאפשר ודוחף אנליסטים שלו להפיץ שקרים....
על רקע הכותרות המפחידות בהקשר להחלטת בג"צ ,זה לא רציני כאשר מדובר באתר כלכלי שאמור להציג נתוני אמת, נתונים נכונים, לקוראים ולמשקיעים שסומכים על אמינותם,אלא שהמשקיעים מאבדים מיום ליון יותר ויותר את אמונם בפרסומי האתר ...וחבל מאוד על כך..
48 ראלי 28/03/2016 12:24 מה מצב הפניקה אצלכם..... (ל"ת)
47 אבירם 28/03/2016 12:14 פינק אתה ושכמותך...הצלתם לגרום לצלילתם של מניות הגז
והרשות לני"ע מעלימה עיין ,טומנת ראשה בחול ומאפשרת לקניבאלים לזעזע ולשבש את מהלך המסחר בבורסה לטובתם.
46 המאמינה 28/03/2016 10:27 רציו המלכה ועוד אייךולמרות הכל ימים יגידו!!!
לא ביבי ולא חברות הגז ,,, ינוחו ויחכו אתם תראו שבמהרה יימצא פתרון הולם והכל יעבור בשלום!!! צוחק מי שצוחק אחרון!!!!!! זוכרים שביבי ראה שהבחירות בורחות לו בין הידיים מיד יצא ואמר שהערבים רצים לקלפי,,,,, ואז בוזי אכל את הכובע,,, תתרגמו את זה עכשיו על המתווה והמניות,,,,,,
60 מול 58לעשות 28/03/2016 13:55 תעביר יחסי הכוחות קואחיציה אופוזציה
השפן של ביבי נא להמתין חהעברת חוק היציבות
45 עמי 28/03/2016 10:24 טורקיה ואנחנו
עד לפני שבוע הבננו שאוטוטואוטואוטו!!!ההסכם עם טורקיה עומד להחתם ואתו ההסכמים ןהגדלת הסחר וכבילתה של טורקיה להסכמים כלכליים להן היא זקוקה ובייחוד ייצוא האנרגיה שבראש מעייניה.עכשיו שופטי בג"ץ החוכמולוגים שלמדתם הרבה בחייכם אבל רובכם הברזתם בשיעורי הכלכלה ומדיניות חוץ הברזתם!!! מהשיעורים ונוצר אצלכם חור בהשכלה לה אתם נדרשים בבואכם לפסוק במתווה.לי לא היה ספק שזה מה שתפסקו אתם שפוטים על התיאוריה של אהרון ברק מורם ורבם שהכל שפיט אז זהו שלא, לא הכל שפיט.קראו מה כתב היום סבר פלוסקר הכלכלן החכם והמאוד מוערך בידיעות כל מילה בסלע.יש להפקיע מבג"ץ תחומי שיפוט שלא עומדים באמות מדה סבירות בשביל זה יש ממשלה נקודה......
44 לשם טוב 28/03/2016 09:51 איזה תגובות מרושעות יש לך . רואים שאתה מחברה של
יחימוביץ . עוד אשה הרסנית שמה שמשמח אותה זה פגיעה במי שיוזם ועושה. אשה מסיתה כולה רעש וצלצולים שמנצלת את המדיה והקשרים עם הברנג'ה העיתונאית לטפטף ארס נגד מי שמצטייר בעיניה כטייקון. אשה שלא תרמה מימיה שקל אחד לטובת המסכנים אבל העלתה לעצמה את המשכרות הפרזיטית שלה בכנסת. אשה שמעולם לא אמרה מילה על בועת הנדלן ולא עשתה אף מהומה נגד העלאת גיל הפרישה ובכך תרמה לעוד שנות עוני למסכנות שאין להם עבודה בכנסת או במשרד ממשלתי. אשה של סיסמאות והסתה. אבל אתה ושכמותה מה שמשמח אותכם זה השמחה לאיד ואנחנו אומרים על אנשים כמותכם ששמם הולך לפנים וימח שמם הולך מאחוריהם.
שמטוב 28/03/2016 13:23 אני שמח שעם ישראל ניצל זמנית משיעבוד כלכלי ל- 15 שנה
באדיבות ביבי קלקלן הצמרת. אין שום דבר חיובי כלכלית במיתווה הגז. מדינת ישראל לא תקבל ממנו כלום כי כאשר עשירים מרוויחים הם לא משלמים כלום, למרות שהם "כאילו משלמים". קוראים לזה מפלטי מס. בשום מדינה קפיטליסטית העשירים המופלגים לא משלמים, מקסימום אחוזים בודדים מהרווח. לא חושב ששלי יחמוביץ תהיה גרועה יותר מביבי. ביבי הוא אסון לכלכלת ישראל. מה שהוא מנהיג אינו קפיטליזם אלא ניאו-פאודליזם. מה זה פיאודליזם ? זה משטר שבו המנהיג המרכזי חלש ולכן הוא אוסף סביבו אוליגרכיה של "אצילים" שיחזקו אותו. מה השליט נותן בתמורה לתמיכת האצילים ? הוא מעניק לאצילים זכויות יתר כלכליות על העם הפשוט. בימינו ה"אצילים" הם הטייקונים והתאגידים. ביבי מחלק להם זכויות כלכליות כהנה וכהנה, את הכסף הוא מוציא מהעם, העם נאנק תחת העול הכלכלי. אין אפשרות נורמלית להקים משפחות בארץ, אם המצב ימשיך 10 20 שנה - אנשים יהגרו מהארץ.
צודק 28/03/2016 11:27 למה הם לא קופצים שיש דואפול בזק הוט? העלות למשק בית
מטורפת. מעל 500 ש"ח לחודש עבור טלויזיה בכבלים, טלפון קווי ואנטרנט. העלות למשק בית הרבה יותר קריטית ממחירי הגז. המסקנה-פופוליטיקה לשמה. בדיוק כמו שרמת
43 חיים 28/03/2016 09:51 פתיחה אנגלית? (ל"ת)
42 העם 28/03/2016 09:32 40 מליון ש"ח ליום הפסד למדינה על כל יום עיכוב
40 מליון ש"ח ליום הפסד למדינה על כל יום עיכוב בפיתוח ליוויתן שיכולים ללכת לתרופות וחינוך. העדר משקיעים חדשים . ופיתוח משק הגז . העדר חלופה לתמר , סיכון בטחוני . חתירה ללא ליאות להרס כלכלת מדינת ישראל . וכל זה גורם ליחימוביץ ולגלעון וזועבי כמובן לדמעות של שימחה !!!
41 למערכת ביזפורטל 28/03/2016 09:29 מדוע לא ניתן לכתוב תגובות בכתבה של "באחוזת בית" של היום (ל"ת)
40 רטושילד 28/03/2016 09:22 דב חנין מהרשימה הערבית והשמאל כולו שמחים מנפילת המתווה,
דב חנין מהרשימה הערבית והשמאל כולו שמחים מנפילת המתווה, סימן רע למדינה! למה לא שומעים את המרכז? איפה לפיד?
לפיד 28/03/2016 09:42 לפיד הוא ימני קפיטליסט שהתחפש למרכז או שמאל
האיש מר נזק כלכלי אז עדיף שישתוק העם צריך גם להתחשבן עם כחלון השקרן
39 Asi635 28/03/2016 09:19 שתתרסק עם האוטו שלך אפס מאופס
בטח אתה מאנשי יחימוביץ האוכלי חינם
38 בנק ירוש 28/03/2016 09:00 לגבי רציו בנק ירושלים
נותן 28 ללא מיתווה להכנס
37 אורן 28/03/2016 08:58 שיתרסקו לריצפה כל החמדנים
שגם הגז יתרסק כמו מניות הנפט.
36 לשים לב להודעת נובל 28/03/2016 08:57 אל מדינת ישראל איום בתביעה
משפטית צריך רוב הכנסת להעביר חקיקה ומהר כמה יתבעו געתי 20 מליארד דולר ביבי הסיר. עליו את העניין והטיל הכל על האופוזציה ובגצ יכול לשבת בשקט ינסה לקדם חקיקה זאת האפשרות היחידה תביעה כנראה תגיע לבית הדין זוהי הדרמה הגדולה ולא פארמטרים ...
35 משקיע 28/03/2016 08:54 לוויתן
רוב מתווה הגז אושר מלבד סעיף היציבות שנתניהו ימצא פתרון קסם תוך זמן קצר אין שום פניקה
שמטוב 28/03/2016 09:23 ביבי נפל מהחבלים בקירקס שלו ויתרסק. סוף הקרירה שלו. (ל"ת)
34 אלי ד. 28/03/2016 08:48 על הרשות לני"ע להפסיק את מחול השדים סביב מניות הגז.....
אתרי התקשורת הכלכלית עושים מאמצים בלתי נלאים להפיל את שערי מניות הגז היום בבורסה בעוד שהם מפרסמים שקרים לגבי החלטת הבג"צ שבעצם אישר את רוב סעיפי המתווה לרבות סעיף 52 ולמעט סעיף היציבות שגם לגביו עדיין זה לא סוף פסוק והממשלה מבטיחה לטפל בו בהקדם ככל האפשר,,, אלא שליוסי פינק וחבורתו אצה הדרך להפיל את מניות הגז מסיבות מובנות שלם.....
33 מנכ"ל פריגו 28/03/2016 08:48 גרף 45 מליון שקל בשנת 2015 בזמן שישנתם (ל"ת)
32 אבנר 28/03/2016 08:48 הגז מתמר כבר זורם ויש למדינה תמלוגים
כך שאין סיבה שאבנר תרד היום . כל ירידה לצורך עליה המניה גם ככה נסחרת פחות משוויה
שמטוב 28/03/2016 09:25 איזה תמלוגים ? משלמים פרוטות. (ל"ת)
הפרוטה והירח 28/03/2016 09:52 וכמה אתה תורם לכלכלת המדינה? (ל"ת)
שמטוב 28/03/2016 13:27 אני לא לוקח כסף מאף אחד. נובל ותשובה רק לוקחים
ולא נותנים כלום.
פרוטות 28/03/2016 09:44 משלמים מה שנקבע . העובדה היא שהגז זורם
עדיף פרוטות מאשר שלי יחימוביץ שבוכה משמחה לאיד לא ? השמאל = עוני לאזרחי המדינה.
31 יחימוביץ 28/03/2016 08:43 בכתה מרוב שמחה לאיד
עכשיו תור הצבור לבכות.
30 אורן 28/03/2016 08:40 בחוזים עתידים הsp עולה, עליות באחד העם היום
מה זה מעניין הגז
29 א 28/03/2016 08:36 מזל שהחוזים חיוביים. חוץ מרציו האחרות לא יפגעו כמעט
ישראמקו אפילו תעלה לדעתי.
מה 28/03/2016 08:52 אתה
אומר. אתה בטוח. או רוצה או שואף או מצפה או יודע או סתם משגל את המוח?
28 ידיד לקרוא 28/03/2016 08:34 את מומחה מאי בי אי ibi אמיתי ונכון לעניין
רוב יש את החוק הנור גי וכץ יאלץ להתפטר כידי שבמקומו יכנס אדם שיוכל להצביע שימו לב גם נובל מדברת על גורם הזמן דחייה של כמה חודשים וזה. לא קריטי חיכו 6שנים אז עוד כמה חודשים הלא יקרא פרמטר בושה וחרפה חשבתי מספר שנים .דעתי החוק יעבור והיתר כבר אושר עי בגצ נא לקרוא .קריסות נפילות מטחים ספיגה ח חהחה לטובת ספקולנטים כמו עם הנפילה האחרונה בבורסות עולם אלף דובים הופיעו פה צעקו הנה. קריסה הגדולה והפסדי ענק לאלו שנכנסו לפחד.
27 רועי קלמן 28/03/2016 08:32 חבל לחבל במשקיע הפשוט
הרי ברור לכל מי שבשוק, שהיקץרידה בסוף היום תהיה מינורית. רב המכשולים הוסרו. נושא היציבות יוכרע בכנסת או בהסכם מול השותפות. גם נובל אנרגי שקועה כבר בבוץ. ומי אמר שלממשלה או כנסת חדשה, יהיה אינטרס לשנות תנאים? מה ההגיון? נקודה נוספת, ההשוואה להחלטה מלפני שנה פלוס, היא פסולה ולא ראויה, המניות האלו כבר חטפו מאז ירידות של מעח 30%, כך שהסיכון חושב כבר
26 אהרון 28/03/2016 08:30 דעאש משפטי
מה שאנחנו רואים אובדן דרך למערכת המשפטית, שכחו מה זה הרשות השופטת שאין. לה אחריות בעניני המדינה
25 בני 28/03/2016 08:27 מתווה הגז
מי שימכור יפסיד אל תהיו פזיזים בסופו של דבר המתווה יאושר תהיה פשרה לסעיף היציבות לא אתפלא לקראת סוף היום הירידות יחלשו תזכרו לא למכור יום טוב לכולכם.
מוקי 28/03/2016 09:11 לבני
לא מוכר. אכלתי ברציו כבר 70 אחוז אז אני מחוסן. אז מה זה עוד 70 אחוז בקטנה.
שמטוב 28/03/2016 09:27 7 אחוז זה יפה בתור שארית
יפול ועוד איך.
לשם רע 28/03/2016 09:57 לך לעבוד במקום להיות שפוט של יחימוביץ ולקבל פרוטות
על טוקבק בזכות הרס וחורבן גם אם ביבי לא יהיה ראש ממשלה. אין סיכוי למחנה הבזיוני השנוא עם יחימוביץ סתיו שפיר ושמולי . זה לא מחנה דמוקרטי זה מחנה תאב שלטון שמנסה לגייס כל דבר לטובתו ע"י הסתה ושקרים הרצוג חילק לחברי המפלגה דפים מסומנים עם 3 עלובים בתקווה שזה יביא לו את השלטון. ורק בגלל זה רבים לא בחרו בו הרצוג לא מנהיג בכלל . חסר צבע וחיים. מנוהל ע"י צעקנים הזויים נוסח סתיו חסרת התרבות הפרזיטית שבזבזה את כספי הוריה בלימודי זבל בלונדון ולא נשאר להם לקנות לה דירה אז כעת היא חוסכת כסף ורוצה שנסדר לה שכירות בזול כדי שתחסוך יותר. נראה לי שדוסטויבסקי כתב את הספר אנשים עלובים בשביל המחנה הציוני וחבריו
שמטוב 28/03/2016 13:32 לא מקבל כלום. אילו שבעד המתווה מיצרים על ההשקעות
הכושלות שלהם ורוצים שעם ישראל יפסיד כסף ובלבד שהם לא יפסידו מההשקעות הכושלות שלהם. הם מרמים את עצמם וחושבים שהשתעבדות לנובל ותשובה היא לטובת המדינה. אף אחד לא חייב לסבול מהטעויות של משקיעים כושלים. לחילופין, תומכי המתווה הם טוקבקיסטים של תשובה-נובל. אבל לפי התרשמותי רובם הם מהסוג הראשון (משקיעים כושלים שרומו).
24 אליעז 28/03/2016 08:23 משקיעים אל תתפלאו אם בסופו של יום מניות הגז עוד יעלו !
יוסי פינק השליח מנסה כאן להטעות את הציבור כי הרי הבג"צ בכלל לא ביטל ולא פסל את המתווה להיפך הוא אישר את רב סעיפיו פה אחד, לרבות סעיף 52, למעט סעיף היציבות שגם לגביו הוא מאפשר לממשלה למצוא דרכים לשנותו תוך שנה מהיום.
לאליעז 28/03/2016 09:09 אהה. אז הסיפור
העתיק שיורים בשליח שמביא הידיעה ולא קשור בכלל. נכון הוא?
23 לקחתם צד 28/03/2016 08:21 שקוף
ביזפורטל אתם שקופים
22 שימי 28/03/2016 08:20 תשעים אחוז מהמתווה בגץ אישר
הזאבים מחכים לטרוף את כל המשקיעים
21 שאלה 28/03/2016 08:19 שאלה לביזפורל
את מי אתם מייצגים?? מנסים ליצור פאניקה וכאוס!! תבינו אנחנו המשקיעים לא נמכור לכם ערך נקוב אחד במחיר הפסדקקאפיש???
שמטוב 28/03/2016 13:33 עתונאים מתפרנסים מסנסציות. (ל"ת)
מי צריך 28/03/2016 09:07 בכלל הפסדקקאפיש? (ל"ת)
20 מושקע 28/03/2016 08:15 לא מוכר מניות
הלואי שהכל יתהפך לכם והסקטור יהיה ירוק!! אמן
הלוואי 28/03/2016 09:07 אבל לא יקרה (ל"ת)
19 איירפליין 28/03/2016 08:10 פינק..אתה לא יועץ וממליץ?! (ל"ת)
ידיד לקרוא 28/03/2016 08:39 לגבי כתבים כאלה נאמר בדיל ויעבור...
דלג עליהם ישנם מומחים טובים אפשר לזהותם בגצ הכניס שטוזה למתנגדי המיתווה והבר חלק צועקים נמכרנו רומינו.. תקרא תגובות הכי טוב תגובות
ידיד לקרוא 28/03/2016 08:36 אומר לך מניסיון שנים
חלק מהכתבים שליחי סוחרי בורסה בתמורה לכתבות מקבלים צופרים בלשןן המעטה חהחהחה....
18 מחישי 28/03/2016 08:08 ההיפך המיתווה אושר ב 90% ולפי
מנכל ראש הממשלה יהיה פיתרון מהיר
17 רוסי 28/03/2016 08:06 חד פעמי
מחכה לנפילות עם הרבה מזומן
16 אזרח 28/03/2016 08:05 חחחחח
ביזפורטל תבינו ביבי נלחם כאן גם על יוקרתו והפתרון יהיה מהיר ומפתיע אז אם מטרתכם לזרוע פחד על מנת לאסוף מניות בזול אזגם אני מצטרף לחגיגה
חחח 28/03/2016 09:06 לאזרח
כמה אתה משיל היום?
אחי 28/03/2016 14:37 לא נורא
סהכ לא נורא
15 מר פינק התחלת להפחיד 28/03/2016 08:05 אמרתי בגצ נתן מוצא
לחברות לפתח את לויתן ואואה נחיצות ביטחונית כלכלית אנרגטית כאשר המדינה החלה לפתח תשתיות לאורך הנתיב המזרחי של המגינה ליד כביש 6 רואים תעבודות פיתוח לויתן חיוני למדינת ישראל כמקור אנרגיה נוסף על תמר נקנו ספינות חיל הים בסך כמליארד שקל הושקעו מאות מיליוני דולרים למה לחכות האינטרס לפתח ובגצ נתן לחברות פתח עי חוק יציבות שיובא לכנסת התודה שוב.ונא להעביר
14 מר פינק התחלת להפחיד 28/03/2016 08:01 בושה לאתר לתת לאדם
כזה לכתוב המיתווה התקבל כולל סהיף 52 נמפור,ם ההל עבר למעט יציבות בו בגצ דורש חקיקה זה הכל תוך שנה.על מה מדבר שני פרמטרים בושה לכתב כזה דחייה של כמה חודשים זה פרמטר ? גם הפרמטר השני כלום ממש כלום לעניין ההעברה בכנסת יש רוב לקואלציה שיקרט את החוק הנורבגי בו יכול להתפטר מהכנסת ולהמשיך להיות שר כך לגבי כחלון כץ וכו יצירת הפאניקה על כלום דבר חמור שגורם להפסדים לקוראי ביזפורטאל מי שקלע בול המומחה מאי הי אי ibi נא לקרוא אותו למה ליצור פאניקה ? לא חבל על כספי האנשים הפרטים דעתי החוק בגין היציבות יעבור וזה מה שדורש כעת בגצ תוך שנה . יש רוב גם ליברמן תומך גם יש עתיד נחהה ונראה וחבל ליצור פאניקה המומחים השועלים מחכים לפריירים למכור לתמימים קוראי האתרים חבל על כספם נא להע יר ה ודעתי חוקית לחלוטין וסוהי דעתי התודה קורא בשקיקה אתר ביזפורטאל.
מר קניפ 28/03/2016 09:05 אין מושג כזה תת אדם.
יש מושג של: תגובה 14 היום מתכסח. ומה באשר ללמוד לכתוב שנבין?
13 משקיע 28/03/2016 07:59 אין שמחה לאיד
דווקא הפוך ממתין כבר הרבה זמן להזדמנות לאסוף מניות בזול כי בעוד חודש הכל יכפיל את עצמו כמובן שאין כאן שמחה לאיד אבל כן יש כאן הזדמנות חד פעמית לאסוף מניות במחיר מצוין
12 מ.א.ב. 28/03/2016 07:55 המתווה לא בוטל ! אתם שם בתקשורת משקרים !
מי שמעלעל בדפי פסיקתם של שופטי העליון יכול מיד להבין כי העותרים מתנגדי המתווה נחלו אתמול מפלה כואבת מוחצת ויצאו עם ידיהם על ראשם, מדובר בסעיף היציבות לבדו שהבג"צ הורה לממשלה לבחון מחדש,בעוד כל הסעיפים האחרים במתווה אושרו במלואם פה אחד כולל סעיף 52 שהיה ליבת התשתית של העתירות שהמתנגדים קיוו כי זה יפיל את המתווה כולו וזה לא קרה!!
11 בני 28/03/2016 07:54 הגז בו יבוא !
סעיף היציבות בוטל . הראש היהודי ימציא עוקף יציבות וישראל תממש את הנס !
ראש ערבי 28/03/2016 09:01 ומה איתנו? (ל"ת)
10 שמוכנים לשלם עבורה! 28/03/2016 07:44 בבורסה אין תחתית! מניה שווה בדיוק כמה (ל"ת)
9 וכרגיל המטומטמים 28/03/2016 07:38 ימכרו מניות החכמים יקנו ויחכו,סבלנות זה שם המשחק
בסוף ליויתן יפותח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מטומטם 28/03/2016 09:01 אין לי מהשיא אי שם. רק שורט מהשיא אי שם. קונה בשער 3. (ל"ת)
8 רציו=גבעות עולם 28/03/2016 07:33 לאומללים תתנחמו שזה לא טיל של חיזבללה
בגץ זה איום קטן
7 ייאי 28/03/2016 07:29 לא צריך לחגוג כי:המפסידים מהשעיית עסקת הגז הם:המוסדיים,
הבנקים, המשקיעים הפרטיים,כך שזה יפגע מעט בכולנו.ברם,חשוב לכולנו שמתווה זה בוטל כי הוא עשק את משאבי הטבע של כולנו ובצורה קשה.כך שהחלטת בג"צ הוא הרע במיעוטו וטוב שכך החליט בג"צ.יש כאן גם מסר חשוב:הממשלה אינה עומדת מעל לחוק.ההחלטה מלמדת על התנהלות שערורייתית של ראש הממשלה,הממשלה והצוות הממשלתי שהיה במו"מ עם חברות הגז שתפקד כמשרת את חברות הגז.במדינה מתוקנת הממשלה היתה נופלת ואצלנו ראש הממשלה ,שרת המשפטים וחבר מרעיהם מתנפלים על בג"צ.יש עדיין שופטים בירושלים.יש כאן שאלות קשות שראש הממשלה שר המשרדים השונים:איך העדיפו ממשלות נתניהו את האינטרסים של ברוני הגז והטייקונים על האינטרסים של המדינה ואזרחיה.ואלו שאלות רציניות שבדמוקרטיה היו מיותרות וכלל לא היו נשאלות:כי בדמוקרטיה כלל לא מגיעים למצבים שטיראניה מייצרת אותם.לדוגמא:הטיראניה בישראל בראשות הטיראן נתניהו.הוא כבר 3 קדנציות רצופות רוה"ה עתה מאשים נתניהו את התקשורת,השמאל ובג"צ;ואוךי גם הבריטים אשמים וחטא המרגלים?..
6 איתן 28/03/2016 06:41 יום חג לאנליסטים
צמאי הדם אשר במו ידם תורמים לנפילות במניות. שכחתם רק להזכיר שמניות דלקד ואבנר מתומחרות בחסר לפי מאגר תמר הנמצא ברשותם. מאגר המניב רווחים.
5 פינק 28/03/2016 05:34 בהמשך לראיון הלילה כלכלי
אתה ממשיך להיות נביא הזעם ומעניין למה! בסוף הכל חוזר לשורה, ואתה גם מכיר. מצבים אלו הנם הזדמנות פז לעשות כסף לאנשים ממולחים.
דן 28/03/2016 08:11 הפחדת משקיעים
כרגיל מנערים חלשים שלוקחים את הכסף בהפסד ובורחים
איזה 28/03/2016 08:59 יופי
שאנשים משכנעים את עצמם על מה שבאמת יודעים שלא יהיה ואף לא מאמינים. אשליות.
4 הכריש 28/03/2016 04:04 מחר יום חג לכרישים...
לקנות רציו מתחת ל 22...מחיר מציאה שלא יחזור בשנים הקרובות... רציו שער 80 עד 2020 ...כי לא כל יום חג לכרישים מחר כן....
הכריש 30/03/2016 00:35 רציו
הכרישים קנו רציו בשער 2 לפני כמה שנים ומכרו אחרי שנה בשערים מעל 50....ועכשיו הכרישים רוצים נקודת כניסה טובה..
כריש 28/03/2016 08:57 מתחיל לקנות בשער 2. (ל"ת)
3 גדי 28/03/2016 02:14 רציו תרד היום בנמוך יומי ל 4 אגורות (ל"ת)
פחחחח 28/03/2016 08:11 פחחחח
פח זבל
באמת 28/03/2016 08:55 היא פח
זבל
2 עוד זמן כמונופול גז 28/03/2016 02:05 נפילות ברציו מחר הגיוניות אבל למניות תמר זה חדשות טובות (ל"ת)
טובות או לא 28/03/2016 08:54 אבל יירדו הרבה (ל"ת)
1 יעקב 28/03/2016 01:44 מחר זה יום לקנות המאגר יפותח בסופו של דבר (ל"ת)
מחר או היום? 28/03/2016 08:53 תקרנה הרבה שלא יחטפו לך את הכל. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש