20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו בהתייחסות חריפה להכרעת בג"צ - "החלטה תמוהה שמאיימת קשות על פתוח מאגרי הגז"

 |  40
תוקף קשות
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו שחרר תגובה קשה להכרעת בג"צ בעניין מתווה הגז. הנה הדברים: "החלטת בג"ץ מאיימת קשות על פיתוח מאגרי הגז של מדינת ישראל. ישראל נתפסת כמדינה עם התערבות משפטית מוגזמת שקשה לעשות בה עסקים. בוודאי שלאיש אין מה לחגוג על כך שהגז עלול להישאר במעמקי הים ושמאות מיליארדי שקלים לא יגיעו לאזרחי ישראל. נחפש דרכים אחרות להתגבר על הנזק הקשה שנגרם לכלכלת ישראל בעקבות פסיקה תמוהה זו״.


בג"צ ביטל היום באופן מוחלט על מתווה הגז, זאת בשל ההכרעה כי סעיף היציבות לא עומד במבחן החוק. וכיוון שסעיף היציבות הוא הבסיס למתווה - המשמעות היא שהמתווה כולו מבוטל.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 אבי 28/03/2016 09:46 זו דמוקרטיה ?שילטון חונטה בג"צ מזכיר תקופות אפלות בהיסט
יש חונטה שהיא מנהלת את המדינה ויש את בובות החוטים שהם הממשלה. אך הגענו למצב שאנחנו בוחרים ממשלה ראש ממשלה בכדי שימשלו ובעצם מי שבאמת מושל היא חונטה חשוכה שבוחרת את עצמה ושמה בג"צ.?
32 אורן 28/03/2016 08:27 גובראן מחליט על עתיד ישראל, אתה הבנת את זה ברוך! (ל"ת)
31 יובל 28/03/2016 07:34 הצמד שטיניציהו אחראי ישיר לטעויות והביזיונות בנושא הגז
אין להם למי לבוא בטענות אלה לעצמם, כמה שזה קשה!
30 שמטוב 28/03/2016 06:52 אה כן, זה סוף הקריירה של ביבי. הוא יופל תוך שנה שנתיים
יהיו בחירות חדשות, הליכוד יפול חזק ותקום ממשלה חדשה. לא ברור אם מי שינהיג את המדינה יהיה בנט, או לפיד או יחימוביץ. שלושתם יותר טובים מביבי הדמגוג. המשק מצליח לא בגלל ביבי אלא למרות ביבי. יש המון אנשים בארץ שרוצים לפתח ויכולים לפתח, הם אינם באוליגרכיה, צריך רק לא להפריע להם ולא לרוקן להם להם את הכיסים.
29 שמטוב 28/03/2016 06:47 ביבי - זמנך עבר. גרמת יותר מדי נזק למשק המדינה.
ביבי יצר מיתוס מדומה כאילו הוא מבין בכלכלה. ביבי תרם למשק רק בכך שהכניס למימשל את הצורך ללנהל תקציב מאוזן. ביבי חשב שיש לו פטנט להטיל מיסים על כל מה שזז ולהעביר כספים לאוליגרכיה הכלכלית (מתוך ציפיה נואלת שהאוליגרכיה תשתמש בכסף כדי לפתח את המשק). אילו הן שתי שגיאות נוראיות.שתי שגיאות נוראיות. שגיאה אחת: מיסוי עודף גורם של משקי בית ועסקים קטנים עוצרים צמיחה דמוגרפית וצמיחה כלכלית של רעיונות חדשים. מיסוי גבוה מייבש את המשק. שגיאה שניה: האוליגרכיה הכלכלית (כמו הפאודלים בזמנו) מעדיפה לצבור כסף לעצמה ולא להשקיע לטובת ההמונים. הרבה יותר קל לאוליגרכיה הכלכלית לחמוס את האנשים הקטנים מאשר לפתח רעיונות כלכליים ייצרניים חדשים.
28 מישהו 28/03/2016 00:46 נתניהו מפחד לישלוט (ל"ת)
מישהו 28/03/2016 12:05 צודק!! נקודה! (ל"ת)
שמואל 28/03/2016 08:06 נכון מאוד
נתניהו מפחד למשול! לא ברור מדוע היה צריך להופיע בפני בג"ץ. זה כמו ללכת לבעל סמכות ולבקש רשות. בנקודה זו בדיוק הפסיד מראש. כניעה מראש של רשות אחת בפני רשות אחרת. עליו היה לומר - "זה לא עניין לבית משפט, הכנסת והממשלה הם נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות ונתנו לכך את המנדט, הממשלה מחליטה בענייני משילות, יש לי את כל חוות הדעת הדרושות, זה יבוצע, וכך יהיה". מצב הפוך אף אחד לא מעלה על הדעת "שופט בג"ץ יגיע לממשלה כדי להסביר את החלטתו בעניין כלשהו". וגם לא צריך להיות כך. הפרדת רשויות אמרנו. אבל במקום זה, נתניהו הלך להסביר ולהתנצל.
27 סאם 27/03/2016 23:55 מאשים את בגצ בכישלון שלו... אפילו רוב בממשלה לא היה לו (ל"ת)
26 אריאל שרון 27/03/2016 23:01 נתניהוז - תחזור לגלידת הפיסטוק ומנעמי החיים שלך (ל"ת)
25 הכי ותיק 38 27/03/2016 22:51 העליון אמר למר נתניהו תזהר אנחנו יודעים שאתה עם טיטול
העליון נתן למר נתניהו אשראי לתקן את מעשה הפשע תוך שנה אז לידיעת הציבור......ביבי כלפי חוץ מראה שהכל תקין בפנים אבל......רבותי אן סודות במדינה הכל דולף כמו החלטת העליון תרם פרסומה ביבי קיבל סתירה וזו רק ההתחלה
24 צימר 27/03/2016 22:43 אכלנו אותה
מי שרוצה גז שירד עם בלון לים וימלא כאוות נפשו שופטי הבגץ אתם ריאשונים. פקינג מה אתם מבינים בכלל שאתם דוחפים את האף שלכם
23 eby 27/03/2016 22:34 ברור.כולם מושקעים כאן בגז מלבדי ומלבדך (ל"ת)
22 עופר 27/03/2016 22:06 בחייכם, אל תטרידו את הרודן עם שטויות כמו דמוקרטיה
נתניהו כעת ימצא דרך לפזר את בגץ , כל מי שעומד בדרכו במקודם או במאוחר ייפגע
21 מנחם 27/03/2016 21:42 מר נתניהו .. תחזור למציאות .. אתה מנותק לגמריא
מר נתניהו חשב שייתן הופעה בבג"צ והופ כולם יתיישרו לפי רצונו הוכח שבבית המשפט העליון יושבים שופטים שבוחנים רק את הצד המשפטי .... לא קשרים ולא סיפורי מעשיות והפחדות
20 בסה"כ בג"ץ גיבה את 27/03/2016 21:39 הממשלה. בסעיף היציבות יש יותר חסרונות מיתרונות.
במילא יש בעיות מימון לחברות. אז כולם יכולים להרוויח אם המדינה תשקיע בצורה ששכולם ירוויחו ויוותרו על הסעיף הבעייתי הזה. מתנגדי המתווה למדו את הלקח כתוצאה מהבג"צ בזה שהם יודעים שיכולתם להתערב בסוגיות שהם לא מבינים בהם מוגבלת. אני מאד מעריכה את שופטי הבג"צ ששפטו במקרה זה.
19 אורן 27/03/2016 21:31 צריך מלך בישראלולא 120 לוחמים אחד נגד השני (ל"ת)
18 גם זה ביבי 27/03/2016 21:22 וגם קשה להתגבר בה על הטרור ...
ישראל נתפסת כמדינה עם התערבות משפטית מוגזמת שקשה לעשות בה עסקים וגם קשה להתגבר בה על הטרור ...
17 בג"צ מעל לחוק. 27/03/2016 21:16 מחליט בשם הצדק שלו.הכל שפיט
בגצ מעל הכנסת מעל הממשלה מעל האזרח.הוא השליט על כל הארץ.ממשלה חותמת על הסכמים ובגצ מבטל.
16 ציניקן 27/03/2016 21:07 האיש סובל ממחלת "מגלומניה-נפשית" חמורה ביותר (ל"ת)
15 מעניין שכול התגובות 27/03/2016 20:45 רק נגד ביבי...מוזר... (ל"ת)
14 המאמינה 27/03/2016 20:09 רציו המלכה
בשם השם נעשה ונצליח!!!! ביב ידאג לעקוף את סעיף היציבות ,, שיהיה הסדר והמתווה ירוץ בעזרת השם!!! לא מוכרת!!!!!!
אלון 28/03/2016 00:47 מזל טוב קבורת חמור למאמינה (ל"ת)
13 אזרח 27/03/2016 19:55 כנעעני מתגובה 5/טול קורה מבין עיניך איש חצוף (ל"ת)
12 מני 27/03/2016 19:54 רק ביבי יכול (ל"ת)
11 א 27/03/2016 19:52 תשימו לב שביבי הביזיונר ישר מכפיש ומלכלך את בית המשפט.
ביבי מותק,במקום ללכלך,תתחיל לעבוד בצורה נורמלית.
10 רמי 27/03/2016 19:51 אין על ביבי תאכלו את הלב שמאלנים
ככה זה אצל היהודים אני לא ירוויח גם אתה לא תרוויח ואף אחד לא מרוויח טיפשים ביותר.הגז אכן תקוע.אילת תקועה.הכל משגשגים ואנחנו נובלים מדינת שמאל מפגר שבגללו אסור לדבר ואסור לירות במחבל שבא להרוג.ערים שלמות שנכבשות עי הערבים בשקט בשקט אנחנו עם כבוש לא הפלסטינים שרצו להשמידינו כליל.וכן הכל קשור בהכל תתעוררו לט תהיה מדינת יהודים עוד מעט כן כמו באירופה
9 יואב 27/03/2016 19:51 לפחות מישהו מגן על העם מפני הרודן רודף הבצע
ששולט עלינו. בג״צ לא נותן לביבי להיות פוטין. ואם מישהו דואג, הגז הזה ייצא מהאדמה ללא שום צל של ספק, אבל בצורה הוגנת. ודרך אגב, יש לי לא מעט כסף ברציו, ואני לא מצטער על זה לרגע וגם לא על החלטת בג״צ. יש שם המון כסף בתוך הים והוא ייצא החוצה במוקדם או במאוחר, בדרך זו או אחרת.
8 שי 27/03/2016 19:50 רציו
ביבי תכניס את איווט לממשלה ויהיה לך רוב לחוקק
7 שי 27/03/2016 19:50 רציו
ביבי תכניס את איווט לממשלה ויהיה לך רוב לחוקק
6 אלעזר איילון 27/03/2016 19:44 אז תחליף מדינה...חזיר (ל"ת)
5 אורי כנעני 27/03/2016 19:43 חוצפה של איש שגרף את קולות הגזענים מול גדולי האומה
על מר נתניהו להכיר את מקומו ולהבין שמי שקובע במדינה הוא הציבור הנאור ולא אוסף החרדים, המתנחלים והפרימיטיבים הנוספים שבחרו בו.
יהודה 27/03/2016 20:20 לפחות אתה מודה ברבים
שאינך דמוקרט.למרות שהשמאל מנופף בדגל הדמוקרטיה כל הזמן בשימוש אנטי דמוקרטי.ולא, איני מתיימר להבין את המתווה והאם נכונה ההחלטה.לפחות איני מנופף בבורותי ברבים.
שרון 27/03/2016 20:13 כנעני
אתה גזען, פשיסט, אנטישמי, בולשביק. מקומך אצל אויבי ישראל הקשים ביותר בהיסטוריה. אתה נאור כמו אלה שלפני 80 שנה.
יואב 27/03/2016 19:57 אני לא מבין
מצד אחד אתה אומר שהגזענים בחרו בו, מצד שני מהתגובה שלך עולה שאתה לא בחרת בו ומצד שלישי, אתה גזען. פרדוקס.
4 אזרח 27/03/2016 19:41 תגובה היסטרית ואיבוד עשתונות של ביבי.
עכשיו שרה בטח תזרוק אותו מהבית.
3 סיימון 27/03/2016 19:40 גז
אוציא לך שתי עיניים אם תוציא לי עין אין ספק מעורבות משפטית ופוליטית מיותרת ולא עיסקית
2 תשובה 27/03/2016 19:39 מאות מיליארדים ביבי? לא הגזמת? (ל"ת)
1 תפרוש כבר 27/03/2016 19:38 מספיק (ל"ת)
שרון 27/03/2016 20:16 1
על אפכם ועל חמתכם. תמיד תזילו דמעות תבוסה. וככל שתשנאו יותר, כך תפסידו יותר. וככל שתהיו אופוזיציה למדינה כך תתמעטו ותהפכו לאפס.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש