09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ח"כ יחימוביץ: "זה נצחון סוחף ועצום, יש לי דמעות בעיניים"

ח"כ דב חנין: "הציבור ניצח היום את נתניהו ואת חבריו הטייקונים"; גלאון: "הניצחון סותם את הגולל על הנסיון להפוך את ישראל למדינת עולם שלישי ששבויה בידי אוליגרכים"
 |  55
הצד הזוכה
Share
עם פרסום החלטת בג"ץ לבטל את מתווה הגז, פורסמו תגובות רבות במערכת הפוליטית להחלטה. באופן לא מפתיע, התגובות החיוביות הגיעו בעיקר מהצד השמאלי של המפה הפוליטית:


ח"כ שלי יחימוביץ', מהבולטות שמתנגדים למתווה הגז, כתבה בפוסט בפייסבוק: "נצחנו נצחון סוחף ועצום. שופטי בג"צ ביטלו את "פסקת היציבות" ועמה בטל בעצם מתווה הגז כולו. יודעת שלמנהיגות אסור לבכות... אבל יש לי דמעות בעיניים.

"שוב מתברר שלפעמים מה שנראה דמיוני מתגשם, אם עובדים קשה, מתמידים ומאמינים. החלטת בג"צ היסטורית ודרמטית, והיא מעצבת את אופיה של מדינת ישראל ערכית, דמוקרטית, כלכלית, סביבתית."פסקת היציבות שנתניהו בישל עבור חברות הגז הייתה מלכתחילה מעוותת ונטולת כל הגיון חוקתי, והיא הפכה את חברות הגז לטריטוריה נפרדת עם חוקים משלה ועם חסינות ועוצמה שלא קיימות בעולם הדמוקרטי החופשי."למרות מסע האיומים והלחצים האדירים, הכסף הרב שנשפך לטובת הקמפיינים של חברות הגז, סוללות עורכי הדין, היחצ"נים, הלוביסטים והמומחים, העובדה שנתניהו הפעיל את כל כובד משקלו ואת כל אימתו וכוחו –

"שופטי בגצ בחרו היום להגן על הפרדת הרשויות ועל שלטון החוק בישראל... זה ניצחון אדיר עבור אלפי הפעילים והפעילות שסירבו לשתוק אל מול חוסר הצדק של מתווה הגז. שהיו חכמים ונחושים ובקיאים וחרוצים, והוכיחו שהרבים והצודקים יכולים להכריע את האינטרסים של המעטים והחזקים. זה נצחון למדינת ישראל".

בתנועה לאיכות השלטון ובארגונים 'אדם טבע ודין' ו'הפורום הישראלי לאנרגיה' הגיבו בסיפוק רב לפסיקת בג"ץ בנושא מתווה הגז: ״אנו שמחים כי המאבק הממושך, אותו הובילו הארגונים האזרחיים ואליו נרתם הציבור הרחב, נשא פרי והצליח לבלום בישורת האחרונה מהלך בלתי הפיך שהיה נזכר לדיראון עולם".

בארגונים האזרחיים, שהיו חלק מהעותרים לבית המשפט העליון, אמרו כי "אנו מברכים על פסיקתו ההיסטורית של בית המשפט העליון שקיבל החלטה אמיצה אך הכרחית להגנה על הדמוקרטיה הישראלית. בית המשפט יצא להגנה על מערכת האיזונים והבלמים אשר בלעדיה שלטון החוק נתון בסכנה.

"להחלטת בג"צ היום משמעויות סביבתיות-בריאותיות דרמטיות: פירוק משמעותו עידוד שימוש בגז והפחתת השימוש בדלקים מזהמים המזיקים לבריאות, וכך יתגשם החלום שבו הגז הטבעי יהווה ברכה סביבתית לכל תושבי ישראל.

"בית המשפט התיר את השלשלאות הבלתי חוקיות בהן ניסתה ממשלת ישראל לכבול את הרשות המחוקקת והממשלות העתידיות. אלמלא היה בית המשפט מתערב, אזרחי ישראל היו מוצאים עצמם כבולים במשך שנים קדימה לקרטל מונופוליסטי אימתני תוך סיכון הביטחון האנרגטי של מדינת ישראל״.

גם חברת הכנסת יעל כהן פארן (המחנה הציוני) הגיבה בסיפוק להחלטה: "יש שופטים בישראל, אני מברכת את בג"צ על ביטול סעיף היציבות במתווה הגז, זה יום שמח לאזרחי מדינת ישראל, אנחנו נפעל לכך שגם בכנסת סעיף היציבות לא יעבור".

חברת הכנסת המשיכה ואמרה "מאבק ממושך שהובלנו כנגד המתווה נושא פירות, האינטרס הציבורי גדול יותר מהאינטרס הצר של חברות הגז. אמשיך לפעול מהכנסת לדאוג לטובתם של אזרחי מדינת ישראל ושמירה על האינטרסים שלהם בגז הישראלי".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "אין שום דרך לסובב את זה: הציבור ניצח היום את נתניהו ואת חבריו הטייקונים. בג"צ פסל את מתווה הגז. זהו רגע משמח והוכחה שכשאנשים מתגייסים ויוצאים לרחובות - קולם נשמע וגם משפיע. וזה גם ניצחון במאבק הגדול של זמננו: דמוקרטיה או אוליגרכיה. 1:0 לטובים."

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון שעתרה עם סיעת מרצ נגד מתווה הגז הגיבה לנצחון בבג"צ: "מדובר בהישג אדיר בזכות העתירות שלנו, של חברי כנסת נוספים וארגוני החברה האזרחית. בית המשפט לא נבהל מנסיון רה"מ להלך עליו אימים והגן היום בגופו על הציבור ועל כספו מול מעשה הנבלה שנקרא "מתווה הגז" וכל כולו עשיית יד אחת של הון שלטון כדי לשדוד את משאבי הטבע של ישראל מאזרחיה".
 
גלאון הוסיפה: "הניצחון הענק היום סותם את הגולל על הנסיון המושחת להפוך את ישראל למדינת עולם שלישי ששבויה בידי אוליגרכים השולטים במשאבי הטבע שלה. במשך שנים היינו עדים לנסיונות בלתי חוקיים וחסרי בושה של נתניהו להפוך תגלית שאמורה היתה להיטיב עם כלל הישראלים לפרה חולבת של מזומנים עבור קומץ בעלי הון שמקורבים אליו. הניצחון היום הושג על ידי האזרחים שיצאו לרחובות ויטיב קודם כל עם מדינת ישראל, על אפו ועל חמתו של ראש הממשלה.
 
"נתניהו שם את מלוא כובד משקלו על המתווה הכושל הזה, הגיע לבית המשפט והעיד בפעם הראשונה אי פעם עבור ראש ממשלה, אמר שכל מה שהוא רוצה הוא משיג, איים שאם המתווה נפסל זה יחזק את איראן וירסק את הכלכלה - המתווה זה הוא והוא זה המתווה. לכן לאור הכשלון הנחרץ והמהדהד הזה בספינת הדגל שלו הדבר היחיד שראוי זה שיתפטר".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

55 תגובות ב-48 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
48 דוד 04/04/2016 16:13 להאזין לפוחלץ שלי יחימוביץ ולשאול האם היא ראויה
לשבת כלל בכנסת.
47 אופטימי 31/03/2016 15:29 יחימוביץ דמעות של תנין על מה את בוכה
שבג"ץ אישר את סעיף52 שאישר את המנופול שאישר את מחיר הגז.תמשיכי לבכות כל הדרך את, בוזי, כבל להרבה שנים באןפוזיצעה
46 עזור 28/03/2016 15:53 יחימופליץ
את סכנה לכלכלת ישראל ..מה אני לא מבין את שונאת את העם שלך?שיהיה לך דמעות בעיניים כל חייך ...אשה מרירה
45 מורפי 28/03/2016 13:47 הכל פוליטי
לו היא היתה היום חלק מהקואליציה אולי שרת האנרגיה היו לה דמעות בעיניים בגלל דחיית מטווה הגז.
44 אזרח מופסד 28/03/2016 07:52 מנה כנגד מנה
אף פעם לא הצבעתי לליכוד, אבל כשאני רואה לאן מחריבי המדינה משתייכים - נודר אני נדר שמעכשיו אצביע רק ליכוד!!!!!
43 ישראל 28/03/2016 07:40 הקומוניסטית הממורמרת .
הסירי דאגה , הגז לא ישאר במעמקים . ביבי יוציא אותו לטובת עם ישראל .
42 ייאי 28/03/2016 07:18 לא צריך לחגוג כי:המפסידים מהשעיית עסקת הגז הם:המוסדיים,
לא צריך לחגוג כי:המפסידים מהשעיית עסקת הגז הם:המוסדיים,הבנקים, המשקיעים הפרטיים,כך שזה יפגע מעט בכולנו.ברם,חשוב לכולנו שמתווה זה בוטל כי הוא עשק את משאבי הטבע של כולנו ובצורה קשה.כך שהחלטת בג"צ הוא הרע במיעוטו וטוב שכך החליט בג"צ.יש כאן גם מסר חשוב:הממשלה אינה עומדת מעל לחוק.ההחלטה מלמדת על התנהלות שערורייתית של ראש הממשלה,הממשלה והצוות הממשלתי שהיה במו"מ עם חברות הגז שתפקד כמשרת את חברות הגז.במדינה מתוקנת הממשלה היתה נופלת ואצלנו ראש הממשלה ,שרת המשפטים וחבר מרעיהם מתנפלים על בג"צ.יש עדיין שופטים בירושלים.יש כאן שאלות קשות שהממשלה חייבת לענות עליהן לציבור:שאלות שעל וועדת הכלכלה לשאול את שר המשרדים השונים,את ראש הממשלה,אלו שאלות רציניות שבדמוקרטיה היו מיותרות וכלל לא היו נשאלות:כי בדמוקרטיה כלל לא מגיעים למצבים שטיראניה מייצרת אותם.לדוגמא:הטיראניה בישראל בראשות הטיראן נתניהו. שטייניץ פילוסוף על הנייר של הדיפלומה שלא שווה אפילו גז פליטות ובפועל הוא סתם עסקן פלספן העסוק ללקק ת'התחת של נתניהו מכל החרא שהוא מחרבן עלינו
41 רונן 28/03/2016 04:50 כותב ללא פוזיציה - לא מסוגל לשמוע את הילדה הבכיינית הזו
שלי.... שלי..... שלי מזכירה לי סרט ילדים כל שהוא, לא מבינה כלום, וציבור שלם של אפסים שיוצאים במחאה לכל סיבה, (מה זה משנה נשב עם הגיטרה עם החברה ויהיה על מה לדבר, מה גם אנחנו סיקסיטיז) תומכים בה, ובכלל היא נזק אמיתי, אני גם לא מאמין בנתניהו, אבל חושב שבלונג נראה שפעילות כזו שבכלל באה ללא שום רצפה חזקה וכלכלית תביא נזק כלכלי גדול יותר ממה שביבי עושה, מה שטוב במה שקרה זה שפיפי ..... ביבי ראה שהוא לא כל יכול, הוא על סף להיות מושל אבסולוטי ואני ממש נגד, אגב אני גם לא סובל את תשובה, מבחינתי הוא שם נרדף ל״זבלון״, תעשו חיפוש ״דלק״, תמצאו אין ספור אגחים של כל חברות הקבוצה של תשובה, הכסף הזה הוא שלכם גם שלי, מוסדיים ופרטיים ממנים לו את הפעילות , עד כאן הכל בסדר, אבל כשאחת החברות שלו נקלעו לקשיים, זבלון גילח אותנו בלי בעייה בכלל וממשיך עפ״י חוק החברות בדרכו הוא ללא מצפון. 65 אג זה לא מעט כסף, לדעתי כל הבורסה צריכה לרדת מחר, הסביבה הופכת להיות פחות מעניינת, מושפעת מבחוץ ע״י ציבור טועה ומדינאים חלקלקים, אם הייתי טייקון לא הייתי משקיע בארץ וחבל, כי אני ממש רוצה להשקיע בארץ שלנו.
40 אחד 28/03/2016 01:37 נצחון
אם מחיר גילוי גז בהקף כזה לא מוזיל כלום לאזרח הקטן אז שישאר באדמה. לא רוצה שחתעשרו על הגב שלי. ושיזמי חוץ יבינו שזה לא רפובליקת בננות לעשות עליה סיבוב. לפני תשתית אנרגטית צריך לבנות כאן תשתית אזרחית מוסרית.
39 המומחה 28/03/2016 00:47 אני נייטרלי לא שותף לגז כלל
אבל מאמין שצריך לעודד השקעות ולא ההיפך
38 המומחה 28/03/2016 00:46 יחמוביץ מבריחה השקעות מהמדינה
יחימוביץ הרווחת שקל והפסדת 10 - לא רואה חכמה מלבד שנאה וכותרות מטופשות , זו דוגמא לנבחר ציבור שכאילו דואג לציבור בפועל דואגת לעצמה ולכותרות והציבור הלא מבין בכלכלה לא מבין שהוא מרוויח 1 ומפסיד 10 .
37 אריאל שרון 27/03/2016 23:08 אני מקווה שיחימוביץ תביא מתווה טוב יותר
אבל חבל אין לה סיכוי להבחרכל עוד מפלגת העבודה ילקקו לאחינו הישמעלים יחד עם מטיפי הקמעות - הם תמיד ישארו בחוץהיום האלטרנטיבה הטובה לביבי הוא בנטוהאלטרנטיבה הטובה לבוגיק הוא לפיד.שני המפלגות הדגולות עומדות להיכחד כי לשניהם לא נשאר דלק במיכלים
36 מקס הזועם!!!!!!!!!!! 27/03/2016 22:56 יחימוביץ'
יחימוביץ' השמחה שלך תהיה יותר קצדה ממה שאת חושבת ימים יגידו!!!!!!!!!!!!!
35 YL 27/03/2016 22:41 יחימוביץ היא אסון בגללה עוד נקבל גז זול
ומה ההשלכות על גז זול??????? לחזירים היה פחות והגרוע מכל מחר בכנסת ינסו להגביל את שכר מנכלי הבנקים נורא כנקמה ביבי מחר יתנקם בנו וימנע הורדת שכר ל רקפת עמינוחח ***עוד אסון מ בית יחימוביץ**
34 דמעות של נבלה 27/03/2016 22:41 שהסבה למשק הגז נזקים במיליארדים
לא יודעת לבנות כלום אבל אלופה בחבלות ונזקים שמאל קיצוני שכוחו הולך ומתפוגג
33 חבורת טיפשים 27/03/2016 22:03 הטיפשות נוזלת לכם מכל מקום בגוף-זה לא סוף הסיפור והצדק
ינצח, אתם פשוט חבורת קומוניסטים הזויה ואין לכם מקום במדינה דמוקרטית שפויה. עד שתפנימו הבוחרים יזרקו אותכם למקומכם הטבעי, שלי עדיף לך לחזור להחזיק מיקרופון, בושה...
32 אבי 27/03/2016 21:24 "איזה ניצחון"
אני באמת לא מבין איזה ניצחון. הגז נשאר באדמה יששש
31 להחריב וכמה שיותר 27/03/2016 21:08 ניצחון ? סוחף ? דרמטי ? דמעות ? ממה בדיוק ? כמה רוע
שימו לב ממה יש כאן שמחה אדירה כמה פופוליזם הרסני יש בצד הזה של המפה. זה יום עצוב לדעתי
30 אחח ריח שׁלֹ כסף,מטח 27/03/2016 20:59 ח;כ יחימוּביץ ;זה נצחוּן סוּחף
וּמי יקוּם וּיעשׁה כדי לֹשׁנוּת? עוּלֹם כמנהגוּ נוּהג
29 א.י 27/03/2016 20:40 מסכנים, כל השמחה שלהם זה תמיד רק מההפסדים של השני...
תגידו חבר'ה, היא לא מסכנה שהדמעות שלה בעיניים זה רק מההפסד של השני ואף פעם לא מהנצחונות שלה, מה לעשות משעמם באופציה היא אפשר להעביר שם כלום...
28 אלי 27/03/2016 20:21 נקוה שלנו לא יהיו דמעות בעיניים כשיתבררו התוצאות (ל"ת)
27 ל שלי יחימוביץ 27/03/2016 20:18 דמעותיך הן דמעות תנין (ל"ת)
26 Ml 27/03/2016 19:48 כל הכבוד
אני מוריד את הכובע בפני שלי . אני במקום ביבי הייתי מתפטר ונותן לשלי לנהל את המדינה.זה יהיה הזמן לקנות כרטיסים לי ולמשפחתי לארה״ב ולעזוב את המדינה שמחריבה את עצמה . הרוע עיוור אותך את אפילו לא מבינה כמה נזק את גורמת ולכמה אנשים. בא לי להקיא רק מהמחשבה שאת חברת כנסת. את אחד האסונות הגדולים שקרו למדינה.
25 שלי קובה קסטרו 27/03/2016 19:47 האשה הזו לא תנוח עד שהיא תהרוס את המדינה מגעילה (ל"ת)
24 ו 27/03/2016 19:35 קומוניסטים
תזכרו להתראיין גם שהכלכלה תתרסק
23 יוסי 27/03/2016 19:34 גזלנים
כמשקיע החלטת היום גוזלת ממני את כספי .לא הגנתם עלי מדוע עלי לסכן את חיי ולהגן עליכם
22 שוקו 27/03/2016 19:32 כל המטרה של השמאל זה לימנוע פיתוח המאגרים כדי שהימין לא
יוכל להשתמש בכסף לטובת הציבור בתיקווה שהשלטון יתחלף והמיליארדים יפלו לידיי השמאלנים תאויי הבצע. רק דבר אחד הם לא לקחו בחשבון: אין להם סיכוי לזכות בבחירות דמוקרטיות,גם לא בעזרת הציבור הערבי.
21 gg 27/03/2016 19:16 שלי את גאוות כולם בואי תשני את הקו המדיני ותהיי ראש המ
ותהיי ראש הממשלה הבא את חייבת לשנות את הקו השמאלני אם תודיעי שאת משנה קצת כיוון את זוכה בבחירות הבאות וכן העם יידע להעריך את מה שעשית בשבילנו
20 השמאל הקיצוני 27/03/2016 19:11 עשה למדינה מה שדעש חיזבאללה וחמס ניסו ולא הצליחו
טמטום השמאל יעלה לכל אזרח ביוקר רב לטמטום הזה הצטרפו שופטי בגץ בושה וחרפה
19 Ml 27/03/2016 19:01 כל הכבוד
אני מוריד את הכובע בפני שלי . אני במקום ביבי הייתי מתפטר ונותן לשלי לנהל את המדינה.זה יהיה הזמן לקנות כרטיסים לי ולמשפחתי לארה״ב ולעזוב את המדינה שמחריבה את עצמה . הרוע עיוור אותך את אפילו לא מבינה כמה נזק את גורמת ולכמה אנשים. בא לי להקיא רק מהמחשבה שאת חברת כנסת. את אחד האסונות הגדולים שקרו למדינה.
18 מרשעת 27/03/2016 19:00 אשה הרסנית שרק רוצה לעשות חורבן במדינה
עלתה לגדולה בזכות הפתקים המסומנים שהרצוג חילק לבוחרים עם 3 מנהיגי המחראה יחימוביץ שפיר והנחנח שמולי זה לא דמוקרטיה זה לא בחירת העם וזה גרם לי לא להצביע ליחימוביץ ושותפיה.
17 יוסי 27/03/2016 18:58 בבחירות הבאות לא הצביע שוב לבוזי ושות
לצערי הנחישות לחבל יותר חשובה לכם מבטחון ויציבות המדינה..מצידי מהיום שתלכו...
eby 27/03/2016 22:51 אתה פרי הבלבול שהתשקורת במדינה מזינה אותנו.
ביבי נבחר בין היתר גם בזכות הפלח באוכלוסיה שבטוח שהוא מצביע לטובתו האישית וכשהוא מבין שטעה .זה כבר מאוחר ומי שלא התכוון שיעשה על גבו את הקופה .כבר לקח את הכסף ונעלם.דור הטרגדיה.
16 שלומי 27/03/2016 18:55 שלי רואה פוליטיקה לקקנית ולא כלכלה
שלי משחקת אותה שהיא לטובת העם אבל במה שהיא עשתה כל העם ישלם בהפסדים של עשרות מילארדים גם מכניסת מיסים וגם מבחינת משקיעים זרים חבל שעיתונאים מנהלים תמדינה ולא כלכלנים . תמשיכו להראות שאתם עושים לנו מלחמות לשיפור המצב הכלכלי ובוא בזמן תדרדרו אותנו למצב כלכלי בלתי ניסבל . מסתכלים מה יהיה עוד 20 שנה את מי זה מעניין ש70 אחוז מהמדינה לא גומרים תחודש .!!!
15 לא נהיה מדינת בננה 27/03/2016 18:52 ניצחון לצדק, לדמוקרטיה, לשפיות ולשלטון החוק (ל"ת)
עמי 27/03/2016 20:26 סיסמאות ריקות ופופוליזם מאפיינים מדינת בננה (ל"ת)
14 אזרח מספר 1 27/03/2016 18:51 הפוליטיקאים ופקידי מדינה שקיבלו מעטפות מתבקשים להחזירם
לתשובה ונובל אנרגי
13 יעקב 27/03/2016 18:43 אז מה?
אז להסכם שנחתם עם ממשלה בישראל אין משמעות?
12 שי 27/03/2016 18:42 רציו
נתניהו תראה לכולם שאתה שולט תכניס את ליברמן לשר החוץ ויהיה לך רוב בכנסת ותראה לשלי מאיפה משתין הדג בקשר לרציו יש ימים שצריך לנצל את הירידות החדות לקנייה לא להיתייאש מה יעשו? ישאירו את הגז בים ? בסוף יוציאו אותו ורציו תגיע ל 40 אג אין יאוש בעולם נחכה לימים יפים יותר
11 רפאל 27/03/2016 18:37 ההשפעה
מעניין מה תהיה ההשפעה על מניות הגזקופות הגמל קרנות הנאמנות ומה תהיה ההשפעה על משקעים מחו"ל בישראל יכול להיות שהשמאל שנתן רובים בשם השוויון זה אותו שמאל שירחיק לנו משקעים בשם אותו השוויון מקווה שלא
10 יעקב 27/03/2016 18:37 גלאון כדאי לך לשקול מילים . תקבלי תביעה על דיבה (ל"ת)
9 נפתלי 27/03/2016 18:36 אל תשמחי מוקדם עדיין ביבי יכול לעשות
הצבעת אמון ואז כחלון יוכל לבחור בין לחזור לעשות לביתו או להמשיך לעשות במשרד האוצר וכל בר דעת מבין מה הוא יבחר כך שעדיין ביבי ישאר המילה האחרונה. כנראה שהוא יעשה עוד כמה שינויים קלים ויעביר את זה להערכת כל המומחים.
ביבי נחוש 27/03/2016 19:06 כחלון מסובב את ביבי על האצבע הקטנה וסוחט אותו
כחלון האיש הכי הזוי בכנסת אחרי שפיר ויחימוביץ
8 תשובה 27/03/2016 18:36 יום שמח למדינת ישראל (ל"ת)
7 חסרת בושה 27/03/2016 18:34 קומוניסטית סהרורית
בסוף תקהלי את עונשך הפוליטי, תודחי לאלתר הרסת את כלכלת המדינה.
6 מסקנה 27/03/2016 18:34 אין הפקרות לא הכל מותר. (ל"ת)
5 יויו 27/03/2016 18:33 הדמעות ישארו גם בבחירות שהמפלגה שלך תפסיד (ל"ת)
4 הרצל 27/03/2016 18:31 אם כך, ממשלה יכולה לבטל גם את הסכם אוסלו. (ל"ת)
משה 27/03/2016 19:02 בודאי שאפשר לבטל
בודאי שאפשר לבטל. תשאל את עצמך מדוע ממשלה שרוב חבריה יצאו נגד הסכם אוסלו , לא מבטלת אותו. כנראה שהם מעדיפים אותו.
3 דלי גופמן 27/03/2016 18:31 בכייה לדורות
החלטה פוליטית של בג"ץ אשר יוביל את להפסדים ענקיים בהכנסות המדינה. כפי שציינתי בעבר , בזמן שאנו היהודים רבים ביננו ובג"ץ פוסק פסיקות פוליטיות, מדינות העולם מחפשות ומוצאות גז (מצריים, הסינים באפריקה, צפון אירופה, ארה"ב ועוד). עד שנפסיק לריב ביננו הגז שנמצה באדמה ישאר באדמה כי לא יהיה שווה להפיקו..............אני הכותבת הינני אחד מהציבור הרחב. אנני שייכת לשום מלפגה (לא שמאל ולא ימין), לא מקורבת לתשובה או לתייקון אחר. אני רק רואה את הדברים בצורה אחרת.........
2 דני 27/03/2016 18:28 צדק צדק
רגע של שמחה
1 פול 27/03/2016 18:16 הגיע הזמן לבטל סמכויות בג"ץ לקבוע במקום ממשלה נבחרת
ישראל מדינה ביורוקרטית ולא דמוקרטית
דלי גופמן 27/03/2016 18:40 גועל נפש
חברות כנסת מטומטמות אשר לא מבינות את משמעות הפסיקה. עכשיו שיתנו פיתרון או ימצאו חברה שתיהיה מוכנה להפיק הגז בחצי חינם כפי שהן רוצות..........מטומטמות.........אם היו חושבות באמת על הציבור הרחב, אזי לא היו מגישות את הבג"ץ לביטול המתווה..........עם ביטול המתווה פיתוח הגז מתעכב.........המיסים והתמלוגים בגין המכירה שהמדינה יכלה לקבל (4 מיליארד דולר לשנה) המדינה לא תיקבל.........המשתמע מכך, מעכרת הביראות תמשיך לקרוס, הזקנים והחלשים ימשיכו לסבול, החינוך תמשיך לקרוס ועוד............חבורת מטומטמות ועלוקות..........שהציבור הרחב ממן אותן מהכיס שלו (המיסים שהציבור משלם)
גם ככה לא נקבל כלום 27/03/2016 19:04 מישהו מהצבור צייץ כאשר כחלון והנגידה העלו את גיל
הפרישה ועשו תנאים לקבלת קצבה כי הממשלה לוותה את הכסף מבטוח לאומי ואין לה להחזיר. כחלון והנגידה עשו יד אחת ודפקו את המסכנים וליתר דיוק נשים מסכנות שצריכות לחפש עבודה בהשגחה בבחינות עם הכנסה של 400 שח לחודש העיקר לשלם עוד כספים לבטוח לאומי . בשעה שיחימוביץ כחלון ושותפיהם העלו את השכר לחברי הכנסת ב 1550 שח לחודש. וגם אין להם סיבה לעזוב ולפנות ג'ובים מסיר הבשר שהם יושבים עליו.
אחשורוש 27/03/2016 18:28 למה?יותר פשוט להמליך את ביבי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש