20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בג"צ מטיל פצצה: הוחלט על ביטול מוחלט של מתווה הגז - היכונו לסערה ענקית

דרמה ענקית הערב, ויום סוער צפוי מחר בבורסה בת"א. שימו לב למשפט הקריטי שמביא לביטול המוחלט
 |  178
רגע האמת
Share
דרמה ענקית. שופטי בג"צ הודיעו היום על ביטולו של מתווה הגז, לא פחות. וכך נכתב בהכרעת הדין: "הוחלט על ביטולו של מתווה הגז בשל פסקת היציבות (בלא שמצאנו מקום להתערבות שיפוטית בנושאים אחרים שעמדו על הפרק), תוך השעית הצהרת הבטלות לשנה כדי לאפשר הסדרה". בשורה התחתונה, הסיבה לביטול המתווה היא סעיף היציבות בלבד.

והנה שורת המחץ של השופטים: "הוחלט ברוב דעות כנגד דעתו החולקת של השופט נ' סולברג, כי פסקת היציבות למתווה הגז אינה יכולה לעמוד". בתוך כך, נכתב בהכרעת השופטים כי "נוכח הצהרת המשיבים כי פסקת היציבות היא תנאי אין בלתו, דין המתוה כולו להתבטל". עם זאת, בג"צ משאיר פתח לשינויים כאשר הוא כותב כי "יש לתת למדינה פרק זמן של שנה שבו באפשרותה לפעול להסדרת הדרוש בהתאם לפסק דיננו. בתום שנה ממועד פסק הדין וככל שלא תהא הסדרה, יבוטל מתוה הגז. במובן זה נעשה הצו מוחלט".

משמעות הדבר היא ששופטי בג"צ, ברוב גדול של 4 מול 1, שולחים את המדינה לאשר את סעיף היציבות בחקיקה ועד אז המתווה כולו מבוטל. הבעיה היא שלממשלה אין רוב בכנסת לאשר את סעיף היציבות בחקיקה. הקואליציה מונה 61 ח"כים בלבד, ומזה יש להוריד את השרים יואב גלנט וחיים כץ שמנועים מלהצביע בנושא - כל אחד מסיבותיו. כלומר כרגע המתווה קורס. זאת, בהנחה כי אף ח"כ מהאופוזיציה לא יתמוך בממשלה בנושא זה.

לא שזה ממש משנה כרגע, אבל נציין כי שופטי בג"צ, למעט הערה מסוימת של השופט ג'ובראן, לא ראו שום פגם בעניין הפעלת סעיף 52 שעוקף את הממונה על ההגבלים העסקיים. כלומר שופטי בג"צ בכלל לא התרשמו מעניין הפעלת סעיף 52, הבעיה שלהם היא עם סעיף היציבות.

נזכיר כי בסיום הדיון בו הופיע נתניהו (ב-14 בפברואר), אמר השופט פוגלמן כי "אנחנו מתמקדים כעת בסעיף היציבות ותוהים האם הוראות המתווה בעניין זה אפשריות בלי חקיקה ראשית. השאלה היא האם אין מקום, כדי להסיר ספקות ולמנוע סיכון שצריך להביא בחשבון - ללכת לחקיקה ראשית". פוגלמן הוסיף כי "כדי להימנע בפסיקה, נדמה לנו שהאינטרס הציבורי לפחות מחייב שקילה של זה. כאמור, אנחנו לא מגובשים עדיין בדבר הזה". שבוע לאחר מכן התקבלה תשובת המדינה ולפיה סעיף היציבות לא נדרש בחקיקה. כלומר סירוב של המדינה להעביר את הסעיף בחקיקה בכנסת.

לסיום נציין כי טרם הדיון בבג"צ, ההנחה הייתה שהשופטים לא יתערבו ושהממשלה תעבור בקלות את המכשול הזה. כעת מתברר שהממשלה קיבלה נוק-אאוט מוחלט.

היום סגר מדד ת"א נפט וגז בירידה של 1.9% בהובלת רציו יהש שאיבדה 3.1% אחרי שמוקדם יותר נגעה בנפילות של 6.5%.

ההחלטה כמובן הביאה לתגובות רבות, הן מצד אנליסטים בהקשר של מניות הגז, והן בזירה הפוליטית.

לתגובות האנליסטים - לחץ כאן.
לתגובות של הצד המנצח - לחץ כאן.
לתגובות של הצד המפסיד - לחץ כאן.


וזו הייתה תגובתה של ח"כ שלי יחימוביץ':

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

178 תגובות ב-122 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
122 כתב שקרו 29/03/2016 10:14 כאשר אני בודק
כותרות הולך למערכת דיווחי החברות לבורסה ומאמת בדקתי דיווח אבנר גלק קידוחים הכל שקר בדברי יובי פינק מה שקובע דיווחי החברות לבורסה תעיפו כבר את הכתב השקרן הזה לנמן אמינות האתר ראו תגובות למטה מה לא אכפת לכם מזה ? יתכנו תביעות נגד האתר בגין הוגעות שקריות תהיעות משפטיות ראו הוזהרתם בפעם האחרונה
121 כתב שקרו 29/03/2016 10:08 תעיפו מייד את השקרן
הזה אני עוקב אחריו הוא שקרן כרוני בעל אינטרסים המיתווה בוטל ? או שקרן או בעל אינטרסים טוען שקרן היכן המיתווה בוטל במוח השקרי שלו בכל האתרים וידוע המיתווה התקבל למעט סעיף יציבות שלא התקבל לחברות יש שנה לבטל אותו או כל מוצא אחר כגון חקיקה בסעיף הזה כך גם הדיווח דל החברות לבורסה כתוב במערכת הבורסה לחברות ניתנה שנה לטפל בסעיף הזה המידה ולא יטפלו לאחר שנה המיתווה מבוטל. שנית הכתב רע למערכת ביזפורטל להעיף אותו מייד הוא גורם גאם להפסדי ענק למשקיעים עי יצירת שקרים ופכניקה ראו תגובות הקוראים תטיסו אותו החוצה מהמערכת מייד. ההוגעה הזאת מוםנת למערכת ביזפורטל נא להעביר כמה דיותר מהר למען נקבל הודעות אמינות הכל בשביל להטיב עם אתר ביזפואטל התודה
120 רק את סעיף היציבות 28/03/2016 13:05 למה הכותרת הלא נכונה הזאת? בג"צ לא ביטל את כל המתווה. (ל"ת)
119 אריק 28/03/2016 12:22 והפצצה נפלה על ראשם של העןתרים מתנגדי המתווה.....
מתברר עתה שהמתווה אושר במלואו ופה אחד ע"י שופטי העליון ,כולל סעיף 52, למעט סעיף היציבות, והתוצאה הזו טפחה על פניהם וגרמה להם לגמגם אתמול מול המצלמות .
118 יוסי 28/03/2016 08:56 בג״צ מנוהל ע״י השמאל
הרי ידוע שהבג״צ עובד בשירות השמאל והמטרה היחידה שלו זה להוכיח לביבי שהם חזקים יותר וביבי קטן אבל מה לעשות שהימין שולט במדינה וישלוט עוד 50 שנה והמלחמה בין שמאל לימין רק תלך ותתחזק וזה על חשבון כלל האזרחים
117 יניב 28/03/2016 08:47 יש לכם את זה ביותר שמחה לאיד? (ל"ת)
116 מייק .ב.א. 28/03/2016 08:15 יוסי פינק אתה משקר במצח נחושה,המתווה לא בוטל !!!
מי שמעלעל בדפי פסיקתם של שופטי העליון ימצא מיד כי לא רק שהמתווה לא בוטל אלא שהמתווה חי קיים ונושם ,ומי שנחל מפלה מוחצת אלה דווקא מתנגדיו שיצאו אתמול לתקשורת עם ידיהם על ראשם מבכים את כישלונם..!! לגבי סעיף 52 שכידוע אושר במלואו פה אחד ע"י השופטים זה היה הסעיף שהעותרים בנו עליו את כל תשתית עתירתם וזה כאמור דווקא אושר במלואו!! נותר עתה רק סעיף היציבות שהממשלה כבר הודיעה שתבחן דרכים חדשות להתגבר עליו.
115 יעזוב את הבורסה! 28/03/2016 07:46 הגיע הזמן שהסרחון מהנאד הנפוח של הגז (ל"ת)
114 ייאי 28/03/2016 07:30 לא צריך לחגוג כי:המפסידים מהשעיית עסקת הגז הם:המוסדיים,
הבנקים, המשקיעים הפרטיים,כך שזה יפגע מעט בכולנו.ברם,חשוב לכולנו שמתווה זה בוטל כי הוא עשק את משאבי הטבע של כולנו ובצורה קשה.כך שהחלטת בג"צ הוא הרע במיעוטו וטוב שכך החליט בג"צ.יש כאן גם מסר חשוב:הממשלה אינה עומדת מעל לחוק.ההחלטה מלמדת על התנהלות שערורייתית של ראש הממשלה,הממשלה והצוות הממשלתי שהיה במו"מ עם חברות הגז שתפקד כמשרת את חברות הגז.במדינה מתוקנת הממשלה היתה נופלת ואצלנו ראש הממשלה ,שרת המשפטים וחבר מרעיהם מתנפלים על בג"צ.יש עדיין שופטים בירושלים.יש כאן שאלות קשות שראש הממשלה שר המשרדים השונים:איך העדיפו ממשלות נתניהו את האינטרסים של ברוני הגז והטייקונים על האינטרסים של המדינה ואזרחיה.ואלו שאלות רציניות שבדמוקרטיה היו מיותרות וכלל לא היו נשאלות:כי בדמוקרטיה כלל לא מגיעים למצבים שטיראניה מייצרת אותם.לדוגמא:הטיראניה בישראל בראשות הטיראן נתניהו.הוא כבר 3 קדנציות רצופות רוה"ה עתה מאשים נתניהו את התקשורת,השמאל ובג"צ;ואוךי גם הבריטים אשמים וחטא המרגלים?..
113 עושה שכל 28/03/2016 06:08 כבל,שלי,זהבה-אתם תצטרכו לברוח מהארץ אם המתווה יבוטל!
תהיו כמו פרס, שלא מוכן להתראיין על "מזרח תיכון חדש" והבייבי שלו - מדינה פלסטינית.
אפרים 28/03/2016 09:06 לא יברחו, כי הם כבר ספגו מהלומה מוחצת מסעיף 52 שאושר
בהיוודע תוצאות הבג"צ, יצאו אתמול שלושת ההזויים הללו לתקשורת כשידיהם על ראשם מבכים את מפלתם ומגמגמים בקול ענות חולשה את "ניצחונם" שלא קרה....
112 גבעות עולם בשער 1 28/03/2016 01:02 רציו תגיע לשער 1 כגורל גבעות עולם האגדית (ל"ת)
111 הגולש 28/03/2016 00:26 והרי העובדות: בגץ אישר את המתווה , כולל מחיר הגז וס' 52
הדבר היחידי שבגץ לא אישר הוא את סעיף היציבות ונתן למדינה שנה לתקן זאת ניתן להעביר את הס כחוק בכנסת [תזכורת: המתווה עבר ברב גדול] ניתן להתקשר בעסקאת ענק לשנים רבות [מה שהיה צריך להעשות מלכחתחילה] אז מה יהיה מחר? כנראה ירידות , אך רק בגלל שהתקשורת עושה פניקה בהציגה מצג מטעה [שלא לומר שקרי] מומלץ לראות את תגובת השותפויות ....אשר מעונינות בפיתוח מהיר
110 המהמר 27/03/2016 23:46 גם פצצה וגם סערה... (ל"ת)
109 הכריש 27/03/2016 23:44 מחר
פצצת אטום נפלה בים התיכון בול על ליוויתן והגז נעלם....חחחחחח איזה כותרת מפחידה..יאאלה מחר לקנות רציו...המתווה אושר סהכ סעיף 1....מלחמת עולם 3 עוד לא פרצה...מחר אנחנו הכרישים חוגגים מלא דם..
108 המהמר 27/03/2016 23:27 משווים מרצדס חדשה עם פיאט אונו
רציו מול מודיעין...
107 איתן 27/03/2016 23:19 ביטול מוחלט?
שקרנים. כל המתווה התקבל למעט סעיף היציבות. כרגיל דרמות.
106 מניית רציו תיקרוס 27/03/2016 23:03 מניית מודיעין תעלה. מזל טוב (ל"ת)
105 המאמינה 27/03/2016 22:56 רציו המלכה
משחירים ברמה מוגזמת,,,הכל אושר חוץ מסעיף היציבות שבעזרת השם תראו אייך זה יסדר,, כי חברות הגז וביבי לא ירצו למשוך את זה יותר מדי,, יש כמה פתרונות,, ימים יגידו וכמובן אני לא מוכרת בטח לא עכשיו!!! תעשו מה שאתם חושבים רק תבינו את ההחלטה לפני שתהיו פזיזים!!! בהצלחה לכולם!!!
למאמינה 28/03/2016 01:26 מתי כן תמכרי.?
מתי שתפסידי את כל כספך..ולא יהיה דרך חזרה אל תלכי ראש בקיר הפסדת 50 אחוז קחי את ה50 אחוז הנותרים ותחשבי מסלול מחדש מה לעשות עם הכסף שנותר..בהצלחה
104 יוסי 27/03/2016 22:45 מחר רציו יורדת ל 4 אגורות (ל"ת)
103 עוזי 27/03/2016 22:39 השמאל רוצה את המתווה במשמרת שלו...
לא יעזור לכם...בעוד מאות שנים אולי תקימו ממשלה...הימין הולך להתחזק..גם בגלל התמיכה של השמאל בטרור..וגם לקלקל את הכלכלה
לעוזי 27/03/2016 23:05 תתעוררו! הזה כבר לא ממין ושמאל...
אתם מנותקים כולכם! זה כבר מדינה שלנו או של הטייקונים והמושחתים ומצטער להעיר אתכם מהחלום הרטוב אבל כולנו בתוך שקר וגם אתה. גידלו אותנו בעיוורון ושקר. ועד שלא יהיה לך מה לאכול לא תבין. ואז תתעוררו ותשאלו מה קרה.. זה הרצון שהרצון או ביבי ינהלו לכם את החיים ולא דמוקרטיה אמיתית כמו בתקופת בן גוריון
102 ראלי 27/03/2016 22:35 יש הודעות של אבנר ודלק קידוחים
בלי לחץ דחיה בלבד
101 רציו ז"ל 27/03/2016 22:35 ת. נ. צ. ב. ה (ל"ת)
100 שופטים על גבול הטרוף 27/03/2016 22:24 בג"ץ מחבל קודם כל במערכת המשפט, והורס את המדינה
בג"ץ ממשיך את דרכו ההרסנית של אהרון ברק שהרס את החברה ואת הממשל בישראל. עתה מלמדת הפסיקה המטורפת הזו כי שופטי בית המשפט העליון מנותקים מהחברה ומהכלכלה ופועלים בטרוף מערכות. אין דרך אחרת להגדיר את ההחלטה הזו אלא כהחלטה נוראית שתפגע קשות בכלכלת ישראל ולא פחות במערכת המשפט עצמה על שופטיה המנופחים, שהופכים להיות שמויי השופט רוזן הנפוח והפומפוזי שמטרת השיפוט שלו בפרשת הולילנד היתה חיפוש כותרות ופופוליזים זול.
99 המהמר 27/03/2016 22:20 רציו..
מחר יום מעולה לקנות רציו בשערים נמוכים...לפי דעתי מחר רציו תרד לשער 20.5 ....יש גם סיכוי שלא נראה לי רציו מחר נמוך יומי 15...או שמחר נראה עליות מי יודע הכל הימור..
98 אביר 27/03/2016 22:13 מזל טוב למודיעין כי אינה קשורה לליוויתן
לכל משקיעי רציו שיצאו בשן ועין ברוכים הבאים למניית מודיעין.
97 חברת קדישא 27/03/2016 22:10 רציו ת.נ.צ.ב.ה (ל"ת)
96 אורן 27/03/2016 22:02 מודיעין עולה מחר?
קראתי שאומרים שמודיעין תעלה מחר.מישהו יכול להסביר למה היא תעלה ולא תרד?
95 ראלי 27/03/2016 21:42 קצת פרופורציות
כאחד שמחזיק בכסף קטן רציו אני חושב שהכותרת בומבסטית כרגיל לאתר. גז ויש שווי לא קטן לשותפות המחזיקה ברשיון ,אז ייקח עוד קצת זמן. הזדמנות להגדיל אחזקות. דעתי הפרטית לחלוטין.תודה
94 יעקב 27/03/2016 21:37 פינק זה ההוא שמשלמים לפרסם כתבות שליליות נגד הגז ? (ל"ת)
93 יעקב 27/03/2016 21:37 המתווה אושר רק סעיף היציבות לא...קצת הבנת הנקרא פינק (ל"ת)
92 אחד 27/03/2016 21:33 מדינה עשירה = אזרח עני
זאת המשוואה במדינה פאשיסטית וזה מה שקורה כאן. בהתחלה שהודיעו על הגילוי שמחתי אבל לאט לאט הבנתי שמזה אני אראה כלום בריבוע מי שירויח זה תשדובה ומנגנון המדינה המושחתת. לא נכנס למי יש את הסמכות בג"ץ או בד"ץ אבל הצעד נכון למדינה. שיתחילו לחשוב גם על האנשים שחיים במדינה. מושחתים
91 השופטים יותר חכמים . 27/03/2016 21:13 בג"צ העביר ביקורת עקיפה על אלה שחושבים שזה נצחונם
ולמעשה העביר בקורת על הממשלה רק על סעיף היציבות. והם צודקים. יציבות לא קונים בהחלטות ולא בחקיקה. כי זה יכול להשליך גם על תחומים אחרים. יציבות צריכה להיות חלק אינטגרלי מתהליך העיסקה. כדוגמת השתתפות האזרחים בסיכון וברווח. שהממשלה תקצה אג"ח מיועדות ותלווה את הכסף לחברות לצורך הביצוע ובתמורה תקבל גם ריבית וגם השתתפות הרווחים. כך תהיה חלוקה בסיכון שרווח בצידו.
90 אלי 27/03/2016 21:07 כל הכבוד לשופטי בגץ (ל"ת)
89 משה ב 27/03/2016 20:50 החלטה שנוגדת את השכל הישר-הרי הכנסת אישרה!!!
לפטר את השרים שלא מצביעים למנות אחרים במקומם.
שרון 27/03/2016 22:15 89-משה
אתה מצפה מבג"ץ להיגיון? אהרון ברק החליט, ממחצית שנות ה-90 של המאה ועשרים, כי בישראל תהיה דיקטטורה של מערכת המשפט. הרשות המחוקקת והמבצעת - יוק. שתי הרשויות הללו מהוות סתם קישוט. בג"ץ מחליט בכל, כולל בעניינים צבאיים. בקרוב גם מתי התושבים, אין יותר אזרחים, יאכלו וישתו. הדמוקרטיה מתה במדינת ישראל מזה שנים, וההחלטה היום קברה אותה קבורת חמור. ואנא, לא להאשים את אויבי ישראל מבחוץ.
יצחק 27/03/2016 21:37 השמאל חוגג וצוהל אבל המדינה תפסיד מליארדים
השמאל חוגג וצוהל אבל המדינה תפסיד מליארדים
88 אבי 27/03/2016 20:42 זה התרגיל של ראש ממשלה
לגבי סעיף היציבות הוא לא צריך את זה מפני שהוא יהיה ראש ממשלה לעוד 10 שנים בית משפט אישר את כל הסעיפים החשובים.
87 ייאי 27/03/2016 20:36 לא צריך לחגוג כי:המפסידים מעסקת הגז הם:המוסדיים,הבנקים,
לא צריך לחגוג כי:המפסידים מעסקת הגז הם:המוסדיים,הבנקים, המשקיעים הפרטיים,כך שזה יפגע מעט בכולנו.ברם,חשוב לכולנו שמתווה זה בוטל כי הוא עשק את משאבי הטבע של כולנו ובצורה קשה.כך שהחלטת בג"צ הוא הרע במיעוטו וטוב שכך החליט בג"צ.יש כאן גם מסר חשוב:הממשלה אינה עומדת מעל לחוק.ההחלטה מלמדת על התנהלות שערורייתית של ראש הממשלה,הממשלה והצוות הממשלתי שהיה במו"מ עם חברות הגז שתפקד כמשרת את חברות הגז.במדינה מתוקנת הממשלה היתה נופלת ואצלנו ראש הממשלה ,שרת המשפטים וחבר מרעיהם מתנפלים על בג"צ.יש עדיין שופטים בירושלים.יש כאן שאלות קשות שהממשלה חייבת לענות עליהן לציבור:שאלות שעל וועדת הכלכלה לשאול את שר המשרדים השונים,את ראש הממשלה.הכנסו http://www.haaretz.co.il/tmr/1.2793635
לבכירים! 28/03/2016 07:48 אז זו ממש סיבה לחגוג! שיפסידו ויורידו שכר (ל"ת)
86 רמי 27/03/2016 20:31 אפשר להעביר ההצבעה בכנסת על סעיף היציבות
אם שני השרים יתפטרו מהכנסת
85 יויו 27/03/2016 20:02 ארץ זבת חלב ובגץ סכין בגב של העם (ל"ת)
84 ישעיהו 27/03/2016 20:00 מהרסייך ומחריבייך
לזה אנחנו ראויים? אחרי שמסוף סוף מצאו היהודים שדות אינרגיה. התחילו לריב ביניהם והעיקר שאף אחד לא ירוויח. לא היזמים ולא המדינה. בבקשה ששופטי העליון יזרימו את הגז ואת המיליארדים לאוצר המדינה.
83 אור לגויים 27/03/2016 20:00 יש שופטים בירושלים ונשארו מבוגרים שפויים במדינה
ראשית כל הכבוד לבג"ץ שלא נרתע מלפתוח חזית מול שרה נתניהו ובן זוגה ביבי. מתווה הגז הוא בלוף. הוא המסמר האחרון בארון הקבורה של הגז הטבעי היות והוא מנציח מחירי גז גבוהים ולא כדאיים. אין צורך לציין שאין כאן שום שיקול בטחוני מדיני הכל שטויות.
שרון 27/03/2016 22:19 צא ולמד
מה ביקש לבן הארמי לעשות ליעקב אבינו. כך נקרא בהגדה של פסח בעוד חודש. צא ולמד על הפרדת רשויות, ואיזונים ובלמים, ומהי דמוקרטיה אמיתית. לו למדת והפנמת, היית מתבייש בתגובתך. אך זה בסדר, כאשר ההפקרות של בג"ץ תביא להתפרקות השלטון, אולי תצטער על השמחה לאיד.
טיפש נשאר טיפש 27/03/2016 21:35 גם כשזה לא קשור אתה מזכיר את שרה! אתה פשוט שמלני טיפש (ל"ת)
82 עודד 27/03/2016 19:48 בגץ קיבל ציון אפס בשקול דעת .
ציון אפס בשקול דעת .
81 דולר 27/03/2016 19:42 האם ההודעה תשפיע על הדולר?
מישהו יכול להגיד מה דעתו המלומדת על השפעת ההודעה על הדולר ?
לדולר 28/03/2016 02:22 ללא שינוי
ממשיך במגמה העולמית.
ווו 27/03/2016 20:04 זה צעד שמשפיע לרעה על הצמיחה העתידית
בישראל...מסקנות תסיק לבד.
גוי של שבת 27/03/2016 19:54 בוודאי, יקנו נפט בחול והביקוש לדולר יעלה כך גם המחיר (ל"ת)
80 זיו 27/03/2016 19:41 הטמטום חוגג
יופי לכם שמאלנים חרוצים, בזכות ההתעקשות שלכם הצלחתם לגרום לנזק חסר תקדים למשק הישראלי, אבל מה זה משנה, הרי הכי חשוב שהכנסתם לנתניהו. בזכות יחימוביץ הבתחתם לעצמכם בעשור הקרוב חיי עוני, יוקר המחייה, בריחת חברות זרות, אובדן ההכנסות למשק,ו מוניטין של מדינת עולם שלישי. אבל כל זה מדגמד לעומת תחושת הניצחון במאבק שאין לכם מושג מהו!!
שרון 27/03/2016 22:22 זיו
מה אתה מלין על השמאל. השנאה שלו מעבירה אותו על דעתו, גם במחיר חיסול מדינת ישראל. הבעיה היא הפגיעה האנושה של בג"ץ באושיות הדמוקרטיה ובעקרונות הפרדת הרשויות והאיזונים ובלמים בין הרשויות. הדיקטטורה של בג"ץ תהרוג את כולנו.
79 םן 27/03/2016 19:37 השפעה קשה על הצמיחה העתידית בישראל
מניות כמו רציו,מודיעין יחטפו מחר כמו שלא חטפו מעולם
78 אמיר 27/03/2016 19:35 תשובה בבקשה
איך יגיב המעוף לביטול מתווה הגז? האם יכול לקרות מצב שבו המעוף יעלה מחר? מבקש תשובה מאנשים שמבינים
לאמיר 28/03/2016 02:24 זה יירד עד שתמכור את הפוזיציות שלך
ומאותו רגע יתחיל לעלות!!!
מנית רציו תחטוף 27/03/2016 20:24 רציו לא במעוף ,כך שלא צפוייה השפעה (ל"ת)
זיו 27/03/2016 20:17 המעוף יקבל את כל הצינור שבוטל
מעריך שביטול צינור הגז יעביר את כל הצינור למעוף ויוריד אותו בלחץ לכיוון 1450. מצד שני חוזים חיוביים מאוד בנאסדק אולי ירגיעו ירידות . אבל אם גם החוזים שלילים ירחם השם ..... הצינור ייהפןך למנהרה אדומה
לזיו 28/03/2016 02:25 איזה צינור...הכל מווסת פה בחייך!!!
אבל אם יחטוף אז כבר עד 1380
טוק טוק 27/03/2016 20:06 תא
ירידות קשות לדעתי
77 אמיר 27/03/2016 19:35 תשובה בבקשה
איך יגיב המעוף לביטול מתווה הגז? האם יכול לקרות מצב שבו המעוף יעלה מחר? מבקש תשובה מאנשים שמבינים
76 אמיר 27/03/2016 19:35 תשובה בבקשה
איך יגיב המעוף לביטול מתווה הגז? האם יכול לקרות מצב שבו המעוף יעלה מחר? מבקש תשובה מאנשים שמבינים
75 אליעז 27/03/2016 19:34 ביז פורטל,אתם משקרים ! הבג"צ לא דחה את המתווה!
שופטי הבג"צ בעצם אשרו את בסיס המתווה במלואו, למעט סעיף היציבות, שלגביו הוא מורה למדינה לאשרר בחקיקה בתוך פרק זמן של עד שנה ,יחד עם זאת הוא אישר את סעיף 52 שנתניהו החיל עפ"י חוק. מסקנה, הבג"צ דחה מכל וכל את רב טענות מתנגדי המתווה למעט סעיף היציבות שאני מאמין שנתניהו גם לכך ימצא פתרון מקובל על הצדדים
שרון 27/03/2016 22:29 אליעז
זו אפילו לא נחמה פורתא. במדינה מאוזנת ודמוקרטית באמת, בה יש הפרדת רשויות אמיתית, בג"ץ אפילו לא היה מעז להתערב. הוא היה דוחה על הסף את כל התביעות. אך בדיקטטורה שהנהיג אהרון ברק, הוא הפך את שופטי העליון לסגני אלוהים. ולצערי, שום בן אנוש לא יוותר על סמכויות העל הללו. הפיתוי להיות סגן אלוהים, מבלי להיבחר אפילו, גדול מדי.
74 יניב 27/03/2016 19:33 אז רגע הדולר צריך לעלות עכשיו? מול השקל (ל"ת)
73 אבי 27/03/2016 19:28 יתרונות לחברות הגז והם
יתרון לתשובה שלא יאלץ לקנות את כריש ותנין מנובל כי המתווה לא אושר . יתרון נוסף המשך החזקת התגלית לזמנים טובים יותר בלי אילוצים והמדינה לא תוכל להכתיב זמן פיתוח .יתרון נוסף סיכוי גבוהה לזכות בתביעה עתידית עם או בלי אישור המתווה .
72 יו"ר ועד בית 27/03/2016 19:27 שי..יו..וא וי וה ...הלכה עלי קניתי היום רציו בכל הכסף..
קניתי היום רציו בכסף של ועד בית בבנין (אני מופקד על הכסף יו"ר ועד ) משקיע להם מידי פעם לעשות תשואה . עכשיו מה אני אגיד להם ? גם ככה קמצנים לאלללה עד שמשלמים דמי ועד חודשי הנשמה יוצאת.............
הלך הכסף 27/03/2016 22:59 תעלה את מס הועד (ל"ת)
71 45 יחידות 27/03/2016 19:14 פוט 1430
ישפיע על המעוף בכלל ?
70 YL 27/03/2016 19:11 מחבק את ביםתהמשפט העליון זרקו את החזירון העליון
למה כוונתי האם מנכל נובל מר דוד ל סטובר יעז לבוא בדרישה ל ממשלת USA ב ב בקשת מונופול ל 10 שנים ו מחיר חזירי כ 35% מעל מחיר השוק???? ללא ספק הוא היה נזרק כ אחרון הכלבים מ בית הקונגרס אבל מכל הסיפור ליבי ליבי על הפילוסוף מר שטייניץ. מה הוא לא הבין שהוא כלי שרת של ראש הממשלה!!!!!!! הרי הוא היה חייב ללמוד ביבי משתמש וזורק****תשאלו את ביבי מי זה שר האנרגיה ב ביטחון אני אומר לכם הוא יגיד לא זוכר
69 דני 27/03/2016 19:07 מזל שקרנות הפנסיה לא מושקעות בגז
לפחות הפנסיה קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שלנו לא נפגעו- בציניות. כן בסוף נחסוך עוד דולר בהסכם אבל בפנסיות שלנו הפסדנו ובגדול. מעניין כמה עוד נשלם בתביעה ובאמינות שהפסדנו.
68 מחר חג ליהודים 27/03/2016 19:04 תחזית למחר
מחר הסתה אגרסיבית של כספים החוצה ממניות הגז לשאר מניות המעוף. אדום בוהק בגז, ירוק עד בכל השאר, כדי להצמד לתנועות המוסדים
מודיעין 27/03/2016 19:53 מודיעין תושפע לטובה?
תודה לעונים
67 דודי 27/03/2016 19:02 מחר צינור הגז של רצוי מתחבר לתחת של נתניהו 30 פעם
כמו ה30אחוז
רני 27/03/2016 22:07 צודק אבל רק ההתה עדין מדובר ב60 אחוז (ל"ת)
66 שלום 27/03/2016 18:55 אין צדק בבית דין לצדק
הקושי בחיים מוצא לנכון להמשיך.איפה הרווחה והשמחה לנזקקים הוא התחלף לשמחה של השמאל שרוצה לחזור לשלטון על חשבונם.למה לעגן בחקיקה דבר שאפשר לשנות בהסכמה.ואם היה רוב לממשלה בג"ץ היה פוסל בגלל הסכם היציבות.אני בספק.דיי זה לא נכון אם ההחלטה שהתקבלה.
שמטוב 27/03/2016 20:47 ביבי היה הופך את כל אזרחי ישראל לניזקקים כי מוצץ מהם את
הכסף. ביבי הוא ראש הממשלה הכי מחורבן שהיה לישראל, חוץ מרבין.
65 רונן 27/03/2016 18:54 מהפך מהפך מהפך... הכל נדחה חוץ מהיציבות.
אפשרות א - בחירות מהירות, כץ כחלון וגלנט אאוט, ביבי ולפיד אין ויש מתווה. אפשרות ב - הם נשארים ומצביעים בעד סעיף היציבות בחקיקה מהירה. אפשרות ג - חברות הגז מוותרות על חלק מזמן היציבות תוך הסתמכות על כך שנתניהו ימשיך לשלוט בעזר השם.
שמטוב 27/03/2016 20:46 בבחירות ביבי נוהר בהמוניו הביתה ולא נראה אותו יותר.
ניגמרו הספםינים של ביבי. ניגמרו ההבטחות שלו שהוא יחזק את הכלכלה ואז הוא דופק את האזרחים הפשוטים.
64 יש לי שאלה 27/03/2016 18:54 יכול להיות שביזפורטל שמח לנפילת מנית רציו מחר? (ל"ת)
63 למי שטרם קלט 27/03/2016 18:53 ההחלטה האווילית רק מגדילה את החשיבות של שותפויות תמר
וגם הגז בליוויתן לא מתאדה בגלל החלטה מטופשת כזו או אחרת
62 בצלאל 27/03/2016 18:49 גז
ממתי שופטים מבינים בעסקים. ראשי ביצה שמנופחים מעצם המעמד .
61 יעקב 27/03/2016 18:49 נתניהו,שטיפוץ,תאכלו לקרדה (ל"ת)
60 YL 27/03/2016 18:47 מחבק את ביםתהמשפט העליון זרקו את החזירון העליון
למה כוונתי האם מנכל נובל מר דוד ל סטובר יעז לבוא בדרישה ל ממשלת USA ב ב בקשת מונופול ל 10 שנים ו מחיר חזירי כ 35% מעל מחיר השוק???? ללא ספק הוא היה נזרק כ אחרון הכלבים מ בית הקונגרס אבל מכל הסיפור ליבי ליבי על הפילוסוף מר שטייניץ. מה הוא לא הבין שהוא כלי שרת של ראש הממשלה!!!!!!! הרי הוא היה חייב ללמוד ביבי משתמש וזורק****תשאלו את ביבי מי זה שר האנרגיה ב ביטחון אני אומר לכם הוא יגיד לא זוכר
59 כחלון ש 27/03/2016 18:43 אין צורך בבחירות בגץ שולט לפזר את הכנסת (ל"ת)
58 אורי 27/03/2016 18:36 שוד הגז בוטל - יש שופטים בירושלים (ל"ת)
57 מ.ב.א. 27/03/2016 18:36 לא פצצה ולא סערה, אלא מהומה שהתקשורת כהרגלה מלבה.
בסכ"ה הבג"צ מאשר את בסיס המתווה אך מבקש מהמדינה לתקן תוך פרק זמן עד שנה את סעיף היציבות. במילים אחרו השופטים דחו מכל וכל את טענות העותרים אחת לאחת, למעט כאמור סעיף היציבות. הבג"צ אף מאשר את החלת סעיף 52, שהעותרים טענו בעיקר נגדו.
56 יעקב 27/03/2016 18:35 ביטול מוחלט ? פינק בכלל קראת את פסק הדין יא אידיוט (ל"ת)
יוסי 27/03/2016 19:58 פינק
עוד פעם אתה בשורט על רציו
רבי 27/03/2016 18:58 ליעקב
היא אידיוט שהבאת כאן הביא אותך לפורקן מיני מלא? אם לא . החזק את הפיצפון וגרום לו לבכות יחד עימך. ועכשיו אידיוט או לא. זה ממש לא משנה . העיקר שחטפת בנפטיות שלך 70 אחוז עד כה. ומעכשיו תחטוף עוד 70 אחוז ואחרי זה עוד 70 אחוז ואז תתחיל לצעוק כאן שאתה רוצה לחלץ את מה שהיה כספך ששוכן לבטח ברשימת שימור.(איני מכיר את פינק. האם פינק פלוייד?)
55 רפי 27/03/2016 18:32 פסקת היציבות בוטלה זאת אומרת רע למונופול
אבל יחד עם זאת הממשלה צריכה לקבוע אישהוא מתווה למה שהמניות ירדו
54 מוטי 27/03/2016 18:32 יש לכם בעיה בהבנת הנקרא
בג"ץ אמר שיש למדינה שנה להסדיר את החקיקה ורק בעוד שנה, אם לא תהיה הסדרה, המתווה יבוטל. אני מאמין שייקח לממשלה הרבה פחות משנה.
53 avram 27/03/2016 18:31 בג"ץ בתגובה=השמאל נמצא בשורט על הגז (ל"ת)
מוטי 27/03/2016 19:11 השמאל נמצא בשורט על המדינה... (ל"ת)
52 רמי 27/03/2016 18:30 לא הבנתי פסקת היציבות אמורה להטב עם הטיחקונים
ובכך להטב אם מנחות הגז שכן אין מתווה והגז הוא עדיין מונופול .אז למה שאלו יירדו מי שיכול להסביר בבקשה סליחה על הבורות
שמטוב 27/03/2016 20:42 סעיף היציבות הוא מילה יפה שפירושה אזרחי ישראל יממנו
את הקידוח במקום שחברת נובל תממן בעצמה תממן את הקידוח. יותר מזה, חברת נובל יכולה לא לקדוח ורק לקחת את הכסף שלנו לכיס שלה.
51 שרון 27/03/2016 18:28 הוכחה נוספת
כי אהרון ברק הפך את מערכת הממשל בישראל לדיקטטורה של מערכת המשפט. כאשר הכל שפיט, משמעו, שהכל נתון תחת שלטון בג"ץ, ואין לרשות המחוקקת ולא לרשות השופטת דבר לעשות. בכנות רבה, בסגנון הגשש החיוור, מחר יקבעו שופטי בג"ץ מתי נבוא אל נשותינו בזחילה, אפילו שהן מרגישות. ובג"ץ כבר קובע אם הצבא יכבוש את גבעת בנדורה מימין או משמאל. כל תחקיר יגלה כי אין שום מערכת משפט במדינות הדמוקרטיות בעולם המתקרבות למה שעושה בג"ץ בישראל. שלום לדמוקרטיה תחי הדיקטטורה.
50 משה ראשל"צ 27/03/2016 18:26 תרגעו כולם ביבי יעביר את החוק הוא היה מוכן לזה (ל"ת)
49 הנסיך הרוסי 27/03/2016 18:25 זה היה ברור אם מכניסים חיל שהרג מחבל לכלא
אז מה הבעיה לדפוק את כל המדינה לעוני ולחוסר ודעות בכל הענין הכלכלי בארץ חלם חלם
48 ישששששששש 27/03/2016 18:24 ישששששששששששששששש (ל"ת)
47 מחר.... 27/03/2016 18:24 התרסקות קשה!!!!!! (ל"ת)
46 שי 27/03/2016 18:24 רציו
איייייייי מדינה של מטומטמים נותנים לכם אוצר אם לא היו מוצאים מישהו היה מפצה את המשקיעים ? ביבי תראה עכשיו את גבורתך לשלי הנחשית וואי וואי
45 דני המלך 27/03/2016 18:23 פוטים,פוטים,פוטים,הקריסה מתחילה מחר.... (ל"ת)
44 מיקי חומוס 27/03/2016 18:22 מחר=רציו=20% למטה!!!,ואני עדין.... (ל"ת)
43 שלומי 27/03/2016 18:19 רק מודיעין המלכה חחחחחח
מודיעין מחר טסה למעלההההה
SAG 27/03/2016 19:02 מודיעין
רק מודיעין
מודיעין 27/03/2016 18:56 סליחה על הבורות. אבל מודיעין
אבל מודיעין לא צריכה לרדת מחר? אפשר הסבר בבקשה?
רונן 27/03/2016 18:44 בהחלט הפוטנציאל שלה יתבלט בזמן הקרוב (ל"ת)
42 התנהלות כושלת ! 27/03/2016 18:18 ושוב האזרחים אוכלים אותה לטובת פופוליזם ..
יש לישראל מאגר שהוא מנוע צמיחה למשק ובכל מדינה אחרת לא היו חושבים פעמיים . אז בואו נקבור מיליארדים של גז באדמה כי מישהו רוצה להראות שהוא לטובת האזרח הקטן ... כמו שעשו בתמר בזמנו את הכל יגלגלו אל האזרח הקטן ..בגלל צרות עין ופופוליזם .
מנוע של 27/03/2016 19:27 אשליות. פשוטו כמשמעו אין יתרון בפתוח לויתן במחירי הגז
הנוכחים.נובל חלשה פיננסית ולא יכולה להרים את הנושא, במיוחד שאין לה חוזה עוגן חוזה עוגן ליצוא יהיה משמעותית נמוך יותר ממה שמשלמת חברת החשמל.ישראל משלמת היום 2 דולר לפחות יותר ממה שצריך וזה מס מונופוליסטי שכולנו היינו יכולים לחסוך(גם אם בעודמספר שנים לא מיידי ישלמו על זה 40-60% תמלוגים).תחשוב על הנתונים הפשוטים האלה בקור רוח לא בהתלהמות זה לא שמאל ימין זו מדינת ישראל. תודה.
41 נובל המרויחה העיקרית 27/03/2016 18:17 נצחון השמאל הוא מפולת כלכלית למדינה (ל"ת)
חכמובסקי 27/03/2016 19:06 הכלכלה קרסה כבר. אם משלמים פה מיליון דולר על דירה במחלף
בין 3 כבישים ראשיים בתל אביב (יו, ג׳י וכו׳), אז כולם ברחו לנדל"ן.
הימין יהיה בשלטון 27/03/2016 19:29 מאה שנים אבלתמיד יאשים את השמאל בכל
ואני שמח לגלות שזה עובד כל פעם מחדש.אולי גם תכעסו על בן גוריון שבכח רצונו ואישיותו גרם להקמת המדינה.
40 צריך להראות לבג"ץ 27/03/2016 18:16 ואאלללה..פראיירים כולם - עם דליים הייתי מוציא את הגז... (ל"ת)
39 חכו רגע 27/03/2016 18:13 ביבי מכניס את ליברמן לקואליציה (ל"ת)
38 משה 27/03/2016 18:05 בקיצור אין שופטים בירושלים... (ל"ת)
37 חיים 27/03/2016 18:02 שופטים קונים רציו ? (ל"ת)
36 אלי 27/03/2016 18:02 טוב שיש את תמר (ל"ת)
דני המלך 27/03/2016 18:23 גם תמר נופלת קשה מחר!!!!!! (ל"ת)
35 בן 27/03/2016 18:02 זה לא יגמר אף פעם (ל"ת)
34 אזרח מודאג 27/03/2016 18:01 שופטי בגץ מחריבים את המדינה,פעם אחר פעם
מי בחר אותם בכלל.
אורי כנעני 27/03/2016 18:41 הבג"ץ הוא השומר על הדמוקרטיה
אתה כנראה לא מבין שהבג"ץ הוא המבצר האחרון של הדמוקרטיה. הוא שומר עליה מהחרדים מהמתנחלים ומכל שאר הפרימיטיבים, מחלקי הקמעות ושורצי התפילות. במקרה הזה הוא שומר על הדמוקרטיה משלטון שהשתלט עליה על ידי שימוש בסיסמאות גזעניות
שרון 27/03/2016 22:36 כשמך כן אתה
כנעני שונא ישראל.
33 חחחחח 27/03/2016 18:00 איפה "רציו המלכה"? עכשיו היא בקושי שיפחה (ל"ת)
32 אחד המפגינים 27/03/2016 17:59 מתווה אומלל וטוב שבוטל
כשהפגנו נגד המתווה, ניסינו להראות לממשלה את הטעות במתווה האומלל זה, עד כמה הוא פוגע באינטרס של המדינה. אבל הממשלה בחרה שלא להקשיב לקול ההגיון, רק לטייקונים הממשלה בחרה להקשיב. אז עכשיו הממשלה תתבזה ובגדול כשבגץ הוריד סופית את הגרזן.
31 איקס 27/03/2016 17:58 ווי
איך פותח המעו"ף?
אלי 27/03/2016 18:13 המעו"ף
פותח מחר באדום דם בין 3% ל5% למטה.
30 אלי 27/03/2016 17:55 מחר צינור של 50 אחוז מטה (ל"ת)
29 דוד 27/03/2016 17:55 ישראמקו ומודיעין - המרווחיות הגדלות (ל"ת)
28 נגד ביבי 27/03/2016 17:54 עכשיו עם ישראל ישלם כפול לפצות את נובל
עם נבל ולא חכם
27 אלי 27/03/2016 17:53 ביבי ביבי ביבי
אני שומע עד כאן את המכות שביבי מקבל משרה אי אי אי ..........לא אם הגרזן.
ימי י 27/03/2016 18:59 עם , עילג
עם עילג
26 הרצל 27/03/2016 17:52 מדינה
כמה המדינה וכולל השופטים יכולים כל כך מטומטמים בלא להבין את המשמעויות וההשלכות של התנהלות חובבנית כל כך
25 יוס 27/03/2016 17:52 תרשמו לפניכם כנראה שביבי יביא את זה
לחקיקה בהצבעת אי אמון ואז נראה את כל הכחלונים איך הם מצביעים יפה עם אלף תרוצים
24 שימי 27/03/2016 17:51 ישששששששששששששששששששששששששששששש
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
23 רועי 27/03/2016 17:51 מעולה למודיעין כי אינה חלק מהמתווה
אינה חלק מהמתווה ואי הצלחה של לוויתן מחזק אותה משמעותית מול כל המתחרות.
22 שישקו 27/03/2016 17:48 יש , כל המשיקיעים קיבלו בולבול (ל"ת)
חכה לתורך 27/03/2016 18:05 הגז היה אמור להקל עליך את המיסים. עכשיו תשלם יותר
עוד יהודי צר עין וקנאי
שמטוב 27/03/2016 18:39 חלומות באספמיה. העשירים לא משלמים בפועל מיסים. (ל"ת)
שרון 27/03/2016 22:38 אידיוט בולשביק.
לך לברית המועצות, שנעלמה מזמן. צפון קוריאה היא אופציה לא רעה עבורך. פשיסט קטן.
21 ןןןן 27/03/2016 17:48 חחחח
איזה כייף הגז ישאר בים...מדינה של מטומטמים..עם תואר
20 ימני 27/03/2016 17:47 ידוע שהבג״צ מנוהל ע״י השמאל במדינה (ל"ת)
19 מיואש 27/03/2016 17:47 מגיבים מטעם
לכול המגיבים בעד מתווה הגז מדוע המדינה מתעקשת על מחיר גבוה וקבוע לגז? למה לא לקבוע מחיר התואם את מחירי השוק ולימיט למנימום ומקסימום?. הממדלה אמורה לדאוג לאזרחיה ולא לטייקון זה או אחר.
18 רוני 27/03/2016 17:46 לפתוח בחקירה פלילית נגד השופטים בחשד לריגול !!!
אם יקרה אסון כל שהוא הם יאשימו את הממשלה כמובן, ולא את עצמם.
רוני טיפשוני 27/03/2016 18:00 מקווה שיאתרו את כתובת ה ip שלך, ותיעצר בגין הסטה (ל"ת)
גד 27/03/2016 17:59 מי יפתח. מדינה מכורה (ל"ת)
שמטוב 27/03/2016 17:57 יקרה אסון רק להשקעות שלך עם ישראל ירוויח (ל"ת)
17 שמטוב 27/03/2016 17:46 ביבי מסיים את מנת הגלידה פיסטוק האחרונה. יתפטר בקרוב. (ל"ת)
ושלי עדיפה? 27/03/2016 18:05 שלי ההזויה ושפיר החוצפנית הצעקנית
ממש עדיפים על ביבי. יחימוביץ לא ויתרה על העלאת שכר לחברי הכנסת לא נלחמה אף פעם בבועת הנדלן נלחמה רק בטייקונים שכבר אינם כדי לעשות קריירה פוליטית לא תרמה שקל לעני מפוטר מכיל. גם לא מחתה נגד העלאת גיל הפרישה לנשים . הצבת תנאים לקבלת קצבה של 1500 שח לחודש. בשעה שלה העלתה בקלות ובצהלה. גם אין לה עניין לוותר על המשרה שלה בכנסת אצלה גיל הפרישה יכול להיות 80 עם משכורת והטבות כאלה ובטחון במקום העבודה היא כבר חסכה לדירה בצפון ת"א שלי שפיר ושמולי לא נבחרו בצורה דמוקרטית אלא חילקו לחברי המרכז דפים מסומנים בתקווה להביא קולות. גם הרצוג מנהיג פלסטלינה לא פחות מביבי . אז אם צריך לבחור בין חרא לדריק אז עדיף החרא הישן.
שמטוב 27/03/2016 18:38 לא יכול להיות יותר גרוע מביבי
ביבי מעביר כסף של אזרחי ישראל לעשירים. העשירים לא מחזירים כלום כי עשירים בפועל לא משלמים מיסים. כאשר יש לך כסף בחברות אפשר להעביר רווחים מכיס לכיס כך שלכאורה העסק מפסיד. זה תרגיל שלא ניתן להתמודד איתו. תשובה ונובל הגזימו: הם לא רצו להשקיע אלא רצו שמדינת ישראל תשקיה במקומם על ידי ייקור מחיר הגז לאזרחי ישראל ולתעשיית ישראל. אם הם רוצים לפתח את שדות הגז שיביאו כסף מהכיסים שלהם בלבד, אם לא משתלם להם להשקיע מהכיסים שלהם לא צריך אותם. עוד עשריןם שנה מחיר הדלק הדלק הפוסילי ימשיך לפול כח היום כבר הגיעו לפיתוח כורי היתוך קר. מה שיקרה אילו היה תתווה גז הוא שהמשק בארץ יתקע בעשרים השנים הקרובות בגלל שמחיר מוצרי תעשיה שמבוססים על גז יתייקרו ולכן לא יוכלו להיות מיוצאים. בקיצוק: מיתווה הגז זה רק נזק למדינת ישראל.
16 שטיינפליץ 27/03/2016 17:46 עם ישראל הוא לא הכספומט של הטייקונים
חברים של ביבי
אז למה שתקת 27/03/2016 18:08 עם שישנסקי? שישנסקי זה מס שמוטל עליך
כמו שמע"מ מוטל עליך אז ככה שישנסקי
15 היה לאנשים מידע פנים 27/03/2016 17:45 וזה מסביר את הירידות שהיו במניות הגז לפני ההחלטה (ל"ת)
14 אחד 27/03/2016 17:44 ככה זה כשממשלה רוקחת הסכם לא חוקי (ל"ת)
13 אלי 27/03/2016 17:37 שהחינו וקימנו והגיענו לזמן הזה -התווה אושר
ברכות למדינת ישראל לחברות הגז לנובל אינרגי וכמובן למשקעים שהרגו אותם בשנים האחרונות .מזל טוב
12 רן 27/03/2016 17:34 אנשים מטומטמים
רציו ''נפלה'' היום במחזור דליל מאד !!! וכולה 200 עיסקעות !!! למה זה לא מפורסם ?
11 אני מושקעולא מעניין 27/03/2016 17:33 בגצ צ יש 22טריליון
רגל מעוקב בלויתן עושה חשבון כמה שווה הנכס וזהו בגצ תגז את מי זה מעניין....
10 איתן 27/03/2016 17:18 תהיו מוכנים!!!!!!
הכוונה למדינה שלמה כולל אלו שלא השקיעו מהומה ואלו יצרו מהומה. עתיד המדינה הזאת בידי חמשה שופטים הנושאים בתואר סגני האלוהיס.
9 יעבור בתנאי 27/03/2016 17:10 הסכם פיצוי לחברות הגז
במקרה של הפרת הסכם היציבות
8 לאחר שחיזבללה מאיים 27/03/2016 17:10 תמר אז צריכים שניים תמר לויתן
יפגע אחד ישאר שני כרזרב ה. לויתן יאושר יאושר צורךחשוב
7 ארז 27/03/2016 17:09 שרה שולפת ציפורניים, ביבי הסתגר בחדר (ל"ת)
6 אבי 27/03/2016 17:00 בגץ יעמיד תנאי לאישור המתווה
התנאי הוא הסכם לגבי פיצוי במקרה של הפרת הסכם היציבות
5 אריק 27/03/2016 16:59 טעות
השופט שאמר את הדברים המיוחסים הוא אליקים רובינשטיין ולא עוזי פוגלמן. תבדקו נתונים לפני העלאת כתבות לאתר.
4 שרה לא תסלח 27/03/2016 16:57 מכה נוראית לביבי (ל"ת)
3 לילי 27/03/2016 16:40 גם אם בגץ יאשר לויתן לא יפותח (ל"ת)
לילי 27/03/2016 17:04 לילי..יש לך מידע פנים? (ל"ת)
2 תם 27/03/2016 16:39 שאלה מוזרה
מדוע כל היום הסקטור ירד באופן חד מאוד האם יש מידע פנים?? אם כן לחקור מייד!!
יוסי 27/03/2016 17:32 במשפ פרקליטות בורסה = מפיה (ל"ת)
סוחר 27/03/2016 17:01 ואולי
לפי דעתי תרגיל נעור קלאסי להוציא את כל התמימים או שלא אי אפשר לדעת המחזור מאוד נמוך...
חושם 27/03/2016 17:01 מה נראה לך? ולמה ביבי היה עצבני היום? ... (ל"ת)
גד 27/03/2016 16:59 תחקור (ל"ת)
אזרח 27/03/2016 16:58 באמת
סוף עידן התמימות
1 כלכלן 27/03/2016 16:31 המתווה יעבור עם השתיגויות. (ל"ת)
קלקלן 27/03/2016 16:41 התכוונתי השתגעויות. (ל"ת)
כלכלן 27/03/2016 16:57 הסתייגויות צודק אתה יותר חכם (ל"ת)
עבודי 27/03/2016 16:38 דווכא ההיפיך ..לא יהיה הישתיגוית בגלל המשק הכקלאי במדינ (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש