18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דריכות ענקית: הכרעת בג"צ בנושא מתווה הגז מתקרבת - מה צופים המשפטנים?

ההכרעה עשויה להתקבל בכל יום - ומניות הגז צפויות להגיב בקיצוניות לכל תרחיש בנושא
 |  55
זה מתקרב
Share
הכרעת בג"צ בעניין מתווה הגז עשויה להתקבל בכל רגע, והדריכות היא ענקית - גם בבורסה בת"א, שכן להכרעה תהיה השפעה של ממש על מניות הסקטור. אתמול דיווחנו כי כבר ביום חמישי הגישו חברת הגז את התייחסותן לעניין התיקונים בפרוטוקול שדרשו העותרות - והמשמעות היא שהחלטת השופטים עשויה להתקבל בכל רגע.


הסיפור המרכזי הוא ללא ספק סעיף היציבות במתווה הגז. בסיום הדיון בו הופיע ראש הממשלה בנימין נתניהו (ב-14 בפברואר), אמר השופט פוגלמן כי "אנחנו מתמקדים כעת בסעיף היציבות - ותוהים האם הוראות המתווה בעניין זה אפשריות בלי חקיקה ראשית. השאלה היא האם אין מקום, כדי להסיר ספקות ולמנוע סיכון שצריך להביא בחשבון - ללכת לחקיקה ראשית". פוגלמן הוסיף כי "כדי להימנע בפסיקה, נדמה לנו שהאינטרס הציבורי לפחות מחייב שקילה של זה. כאמור, אנחנו לא מגובשים עדיין בדבר הזה". שבוע לאחר מכן התקבלה תשובת המדינה ולפיה סעיף היציבות לא נדרש בחקיקה. כלומר סירוב. 

השאלה הגדול כעת היא האם בג"צ יחליט להפיל את סעיף היציבות שהוא לב ליבו של מתווה הגז, לפחות עבור חברות הגז. בשיחה עם Bizportal אומר היום עו"ד בכיר מאוד כי "מניסיון בכל הערכאות אני יכול להגיד שאין ממש קשר בין מה שנאמר בדיון לבין ההחלטה הסופית, וגם העובדה שהמדינה דחתה את המלצת בג"צ לא אומרת הרבה. אין ספק שהשופטים הבהירו שהם לא מרגישים בנוח עם סעיף היציבות ובהמלצתם הם למעשה ביקשו מהמדינה להוציא עבורם את הערמונים מהאש, אבל זה לא אומר שיהיו לכך השלכות על ההכרעה".עו"ד בכיר אחר איתו שוחחנו אמר כך: "ראיתי לא מעט מקרים בהם בית המשפט מפעיל לחץ בצורה שכזו, ברוב המקרים השופטים ילכו עם הכיוון הראשוני שלהם, אבל העובדה שהשופטים טרחו להבהיר שהם לא מגובשים בדעתם הופכת את העניין למורכב יותר. השופטים ככל הנראה רצו לאותת על הלך רוח ראשוני, לא יותר מזה. אם היית מבקש ממני  להמר על ההכרעה, אני אגיד שזה פשוט בלתי אפשרי - צריך לחכות ולראות". ועבור מניות הגז בבורסה בת"א, מדובר ברגע קריטי. במידה ושופטי בג"צ יבחרו להפיל את סעיף היציבות - הדבר בפועל יגרום לקריסת המתווה כולו (ושופטי בג"צ שבדר"כ נוטים שלא להתערב בהחלטות ממשלה יודעים זאת). דחיית העתירות מצד השופטים ואישור המתווה כפי שהוא - כמובן תשלח את מניות הגז למהלך עליות גדול - בדגש על רציו יהש (+0.45%) רציו יהש 222.9 +0.45% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:221.9 פתיחה:222 גבוה:224.8 נמוך:222 תמורה:2,105,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות .  

נציין כי טרם הדיון האווירה הציבורית הייתה שהכרעת בג"צ בעניין מתווה הגז היא כמעט לפרוטוקול בלבד, שכן בג"צ לא נוטה להתערב בהחלטות ממשלה (בטח כזו שכבר עברה את הצבעת הכנסת). הדרמה הגדולה הינה בשל אותה המלצה בסיום הדיון - להעביר את 'סעיף היציבות' בחקיקה. וכאמור, השאלה היא האם בג"צ יהפוך את אותה המלצה לדרישה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

55 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 אלגרבלי 26/03/2016 22:52 השבוע כנראה כבר ביום שניהחלטה מצויינת לרציו ודלק
טיפש שמכרתי
46 אליעז 16/03/2016 08:53 אתמול פירסם בנק ישראל מחקר מעניין בנושא הגז...תקראו..!!
המאמר מתפרסם באתר בנק ישראל ....חפשו המאמר וקראו פרטי המחקר המעניין.
45 טוביה 15/03/2016 16:57 רק החלטה עניינית ברוח המתווה תתקבל באהדה בציבור הרחב!
רוב הציבור מימין ומשמאל, לרבות כל רחבי הקשת הפוליטית , תומכים במתווה ובהחלטות הממשלה בסוגיית הגז, לכן חבל על כל יום שעובר והנזק מתגלגל במסדרונות הבג"צ בהובלת קומץ מתנגדים במחנות השמאל.....
44 הבגצ לא מזיז לנו 15/03/2016 11:28 משקיעי הגז
למה הם סוחבים תעניין ? כידי שאנו נקנה המחירים נמוכים ונחכה מי הם שיקבעו אם יפותח הם למדו משפטים וזה לא ענינם עסקי נפט משעמם להם אגו
43 מ.ב.א. 15/03/2016 11:02 זו תהיה טעות בלתי מתקבלת על הדעת לרצות את תתנגדי המתווה
מתקבל הרושם שהבג"צ משהה את אישור המתווה רק כדי לרצות את מחנה המתנגדים, שכל מגמת פניהם היא פוליטית, ולאו דווקא טובת הציבור ,,,,במילים אחרות לתקוע מקלות בגלגלי פעילות הממשלה ולשבש את מהלכיה בזירה הכלכלית.
42 דני 15/03/2016 10:26 גרירת הרגליים של הבג"צ ומתיחת העצברים משדרת תמיהה.....
לא יעלה על הדעת התערבות הבג"צ בהחלטות ממשלה בסוגיות ובעניינים הקשורים לבטחון המדינה....והרי הממשלה כבר הבהירה כי כל יום שבו מתעכב פיתוח המאגר לוויתן עשוי לגרום לנזק עצום לבטחון המדינה קל וחומר לכלכלתה......
41 הכריש 14/03/2016 23:05 רציו
תעלה נרוויח תרד נקנה עוד..
40 העם 14/03/2016 19:58 אישור המתווה חובה ואינטרס לאומי ראשון במעלה למדינה
התערבות בג"צ כמוה כאסון לאומי !!! לא פחות מזה!!!
39 יאשרו לא יאשרו 14/03/2016 19:45 רבי נחמן מברסלב
אמר רק לא לפחד כלל מי שמפחד לא מאמין בפיתוח לויתן .אני מאמין ומחזיק להשקעה מסוגל לשבת הרבה זמן מי שמפחיד אתכם אלו הכתבים מי ששמע להם לפני חודש ברח מהמניות היו ם. אופוריה הפחידו מי שהיה אמיץ חוגג היום מי שפחד אכל אותה.
38 יאשרו לא יאשרו 14/03/2016 19:34 אנחנו מחזיקים מניות גז
להשקעה הבגצ ידחה הגז לא בורח מחירו יאמיר עם הזמן כמו יין
37 אנחל 14/03/2016 19:22 מקווה שבית משפט יסיים את הפארסה
נתנו לפוליטיקאים קטנים לתקוע מקלות בגלגלי הגז. המדינה הפסידה ים כסף וחבל.
36 שימי 14/03/2016 17:44 לא סתם דריכות.. ע נ ק י ת! אאמאאא
תודה ביזפורטל תודה
35 הערב ההחלטה 14/03/2016 17:30 דחיית העותרים
לא סתם שטיניץ נפגש . ההחלטה יודעה ותפורסם בקרוב כמה שעות לאחר תום המסחר בבורסה
34 לצנזורים 14/03/2016 15:33 תנו לנגח את הכתב הזה
תקראו כתבה נוספת קודמת תבינו מי העגל הזה ומי שלח אותו הוא מנסה להפחיד את השפנים שתברחו מהמניות הגז משרתם שת ספקולנטים בבורסה
33 זיו 14/03/2016 15:15 בקשר לרציו ואישור המתווה
בכתבה שפורסמה כאן אתמול בקשר למתווה הכתב אמר שבמידה ויוותרו על סעיף היציבות יהיה ראלי גדול במניות הגז בדגש על רציו כי המוסדיים לא נמצאים בה מטעמים כאלה ואחרים. עכשיו אני מסתכל על רציו כבר תקופה ארוכה והיא נסחרת בין 23-25 אג' שזו התחתית הנמוכה ביותר אי פעם במניה ולכן אני מתלבט: אם בג"ץ יתעקש על חקיקה לסעיף היציבות יש מצב שרציו תיפול מתחת ל-23-25 אג'? או שבגלל שהמוסדיים לא נמצאים בה תהיה ירידה מזערית של 1-2% ורק בדלק, אבנר והנוספות תהיה ירידה חזקה? בנוסף אין שום אנדיקציות במניות הגז לפי הימים האחרונים כי מחזורי המסחר רגילים ועליות מתונות ככה שאין לאף אחד קמצוץ מידע מה יחליטו בבג"ץ. בקיצור הייתם נכנסים לרציו עם 10 אלפים שקל?
32 הכתב העצבני 14/03/2016 14:57 לכל אלו שרוצים
לתקוע את המיתוה נגיד אתם מושחתים אוצים להכניס תיד שלהם למשקיעי הגז חזירים בולשביקים רוצים לשדוד את הגז ממשקיעי הגז.
31 הכתה העצהני 14/03/2016 14:51 הכתב מנסה לעשות דרמה
ערך לויתן הכמות המחירים והחוזים במידה ויחתמו אותי לא מעניין בגצ והשטויות שלכם אותי מעניין כאמור הכמות המחיר והחוזי מכירה בגצ כאמור לא מעניין וכאמור גם אפשרויות הפיתוח המימון חשובות .מי שמאמין לויתן יפותח שישקיע
30 יואל הראון 14/03/2016 14:30 צודק כבוד השופט פוגלמן
את הנושא צריך להסדיר בחקיקה ראשית. השאלה היא האם בגצ יפסול לחלוטין את המטווה או רק יעביר המלצה לממשלה להסדיר את העניין בחקיקה בכנסת.
29 שימי 14/03/2016 14:25 ל22 אתה המחורבן הראשון תשלים את זה אנחנו העם
תביןזה מה יש לא טוב סע לברלין ישגם מילקי וגם גז בחינם
28 דני 14/03/2016 14:11 המתווה חייב לאשר
לטובת כלכלת ישראל חייבים לאשר המתווה כפי שהוא בלי עיכובים נוספים מספיק עם הסחבת ופופוליזים שופטי בגץ מספיק חכמים כדי לא להתערב ולהרוס מה שכבר עבר בממשלה
27 סבירי 14/03/2016 13:36 חבל שבגץ יהרוס הכנסות לתקציב
זה טיפשי
26 גלילי 14/03/2016 13:35 שחצנות מוגזמת של בג"ץ רק שלילית
יותר להערכה כלפיהם...הכל סביר ואושר בממשלה ובקבינט ובכנסת..זה שלפיד נגד זה פופוליסטי..שהרי הוא יזם את המיתווה בעיקרו.
25 יוסי 14/03/2016 13:32 בגץ לא יעיז לפסול את המתווה, כי זה יהיה סופו של בגץ
נתניהו יקצץ להם את כל ההתנשאות המופרזת,,,
24 רמי 14/03/2016 13:21 בג"ץ מייצג את הציבור הנאור ונלחם בפרימטיביות
הוא זה שצריך לקבוע, אם לא רוצים להיות בקבוצה אחת עם מדינות אפריקאיות נחשלות.
23 דודו 14/03/2016 13:07 בגץ יאשר המתווה
המתווה יאושר סופית כפי שהוא בלי שום שינויים אין זמן זה טוב לכולנו יכנס הרבה כסף למדינה וכל הפרוייקט הגדול הזה יצא לפועל לאחר כל העיכובים המיותרים הפופוליזים אלה
22 לא נקנה מניות גז 14/03/2016 12:45 הכסף שלנו נעלם בעסקי אויר של ביבי
שהממשלה המחורבנת הזאת תלאים את הגז תפצה את תשובה על השקעתו ותמכור בזול לצבור . בלי רשות הגז בלי ג'ובים למקורבים בלי מזכירות ותת מזכירות . לא צעקתם זה של כולנו אז רוצים מנהל בשכר סימלי וזהו. הציבור לא ישקיע בגז הזה הוא נגזל כמה פעמים.
ee 14/03/2016 13:10 אתה יודע על מה אתה מדבר בכלל?
אתה קונה גז? למה להתשמש אצל אישתך במנוע?
משה ראשל"צ 15/03/2016 07:42 ל-22 הלאמה כבר לא קיימת בעולם גם לא בקובה
אצל החברים המטומטמים שלך במפלגה האבודה אולי כן בגלל זה הם אבודים
21 אחד 14/03/2016 12:23 כתבה שבעקיפין מנסה להשפיע על השופטים "לא להתערב"
כמה פעמים חוזרים שם על המנטרה "בגץ לא נוטה להתערב בהחלטות הממשלה". כמה שקוף. אבל בגץ כן נוטה להתערב בהחלטות הממשלה כאשר אלה מנוגדות לדמוקרטיה כמו מכבסת המילים "סעיף היציבות" שבעצם אומר לאף ממשלה נבחרת אין זכות לשנות את התנאים.
20 S 14/03/2016 12:11 הבטחה מינהלתית כולא...ואין סיבה לא לאשר דבר שניתן להפרה
בהמשך
19 צלישי 14/03/2016 12:04 בג"ץ הוא לא מפלגת חבלות. (ל"ת)
18 G 14/03/2016 12:02 זה חוקי לגמרי כהבטחה מנהלתית
לדעתי בעצם שאלתה של שופטת חיות.
17 אליקו 14/03/2016 12:02 החלטת בגץ
אני מניח ומקווה שבגץ יחליטו שלא להתערב .זו החלטה כלכלית מדינית ולא החלטה של קבוצה פוליטית קטנה זו או אחרת.
16 G 14/03/2016 12:01 הממשלה נבחרה ע"י הכנסת ולכן זה חוקי לגמרי כהבטחה מנהלתי (ל"ת)
שמטוב 14/03/2016 12:39 ביבי נישען על 61 חברי כנסת בלבד, חוץ מקומבינות
אין לו תמיכה ציבורית משמעותית. בקרוב ביבי יסולק בבושת פנים. למה ביבי הקלקן יקבע נזקיו לעשרות שנים הבאות ?
15 יגאל 14/03/2016 12:00 כשהראש נדפק אין תקווה
נשיא ומועמדים לנשיאות ראש ממשלה ושרים שופטים ועורכי דין, על מי נותר לנו לסמוך??!! בושה וחרפה , מכרנו את הבית במחיר משוגע ואנחנו בדרך מערבה, לעולם אחר , עולם שלילדי יהיה סכוי לפרוח ולמצות את כשוריהם מבלי לשעבד את עתידם.
S 14/03/2016 12:12 תעוף (ל"ת)
14 G 14/03/2016 11:59 אמורים להשקיע מיליארדים רבים ולא יהיו עלה נידף בפני מרצ (ל"ת)
13 G 14/03/2016 11:59 בג"ץ לא יתנהג כמחבל במדינה...במיוחד שזה הגיוני וסביר
יציבות הגיונית שהרי הם אמורים להשקיע מיליארדים רבים ולא יהיו עלה נידף בפני מרצ והשמאל.
שמטוב 14/03/2016 12:47 בגץ יפסול את המתווה מכיוון שאין לו תמיכה פרלמנטרית.
ביבי בורח מחקיקה כי אין לו תמיכה ציבורית אמיתית. אם אין לטייקונים כסף להשקיע שילכו מפה. מה שביבי רוצה הוא שהמשקיעים עלק יעשו תספורת לכל אזרחי ישראל במקום שהם יביאו כסף להשקעה. מהכיסים שלהם. אם הטייקונים לא מסוגלים לייצא שלא יקחו מאיתנו כסף. כל המתווה הוא בדיחה - במקום שלווייתן יכניס כסף לאזרחים לוייתן לוקח כבף מהאזרחים. בשביל מה אנו צריכים את הצרה הזו ?
12 משה ב 14/03/2016 11:49 הממשלה היא המושלת מכח רצון העם - לא בגץ. (ל"ת)
שמטוב 14/03/2016 12:50 איך מושלת אם אין לה 61 חברי כנסת לחקיקת חוק ?
הממשלה היא כעלה נידף , אינה שולטת בכלל. חוץ מקומבינות אין לביבי תמיכה להמשך שלטונו.
עדי 14/03/2016 12:04 מנחם בגין נתן להם את האפשרות לקבוע בכל דבר (ל"ת)
11 חליצי 14/03/2016 11:47 בגץ הוא לא ניבחר בבחירות..ממשלה נבחרת (ל"ת)
10 אבי 14/03/2016 11:47 אם בגץ מבטל את המתווה אין משמעות לדמוקרטיה ולממלכתיות
אין גוף בעולם שימשיך לעשות פה עסקים
9 דוד 14/03/2016 11:46 אני מאמין שבגצ יאשר המתווה
לטובת כולם והמדינה
8 הקרן החדשה 14/03/2016 11:45 התרומות עלו ב54% כמה מזה לשוברים שתיקה? (ל"ת)
7 אחד העם 14/03/2016 11:45 לא סביר שבג"ץ יתן הכשר למתווה הזוי שכזה (ל"ת)
6 דוקטור 14/03/2016 11:45 שופטי בגצ חכמים ולא רוצים לפגוע במדינה ובמשקיעים
אני מעריך שמתווה הגז יעבור אבל יכלול המלצה לממשלה להעביר את סעיף היציבות גם בחקיקה.זה יאפשר מצד אחד התקדמות מהירה בעניין פיתוח לוויתן וישאיר בידי ביבי ושטייניץ מרחב פעולה המאפשר חקיקנ אבל לא מיידית, כלומר, החקיקה תעבור בשנה הקרובה כשביבי יהייה בטוח שיש לו רוב יפהוהכול יבוא על מקומו בשלום, למעט!אני מניח שמאות אלפי משקיעים קטנים שהפסידו הרבה בגלל העיכוב הנוראי לא יצביעו יותר לעבודה ומרצ שהובילו את הנגד. וזה אומר שהשמאל שוב מתרחק מהשלטון. ככה זה שלי!
בני 14/03/2016 12:16 גיבוב מילים חסר משמעות
למה מחיר הגז לחברת חשמל ולך קובע על מחיר גבוה כשבעולם הוא חצי?. גניבה אין מילה אחרת.
5 ביביזים 14/03/2016 11:41 זה מה שקורה בכלכלה ובניהול הכושל של משטר הביביזים
שלטון אקלקטי שמורכב מבולשביקים וקפיטליסטים משטר שמשעבד את האזרח לכסף כדי שלביבי יהיה קל עם שותפיו הטבעיים שיתמכו בו תמורת תשלום ושהוא ימשיך לשלוט למען ארץ ישראל השלימה. לאף ישראלי לא כדאי כבר לחיות פה בג"ץ לא צריך להכריע בעניין הגז . השלטון של ביבי צריך להיעלם איש מסוכן ומדכא לכל אזרח ישראלי הוא ורשות המיסים ממאיסים לנו את החיים. די לביביזים
4 עדיקל לוין 14/03/2016 11:39 היו בחירות ויש ממשלה ..אין מפלגת בג"ץ
אם יתחצפו...הם אחראים לחבלה כמו מחאס..זהו.נזק לתקציב ולביטחון המדינה ממש
3 אזרח 14/03/2016 11:28 אם בגץ יפיל את המתווה יהיה פה באלגן רציני
אסור לתת להם להרוס את עתיד הכלכלה של ישראל,לא מבין מה קורה פה איזה מדינה משנה את החוקים אחרי.צפון קוריאה זה פה אולי אפילו קובה
2 עדיי 14/03/2016 11:28 מסוכן מאוד אני בחוץ אבל בהיכון בג"ץ הפך את לרולטה רוסית (ל"ת)
1 מניות הגז 14/03/2016 11:20 רק רוצה שהמניות יעלו לקזז הפסדים ואז
למכרר.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש