ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זה הגיע - שימו לב לדיווח הלא מפתיע הבוקר של מודיעין

 |  31
אחרי הראלי
Share

אחרי הראלי במניה והדיווח על מזכר הבנות לעסקה בקליפורניה, השותפות מודיעין מפרסמת הבוקר תשקיף מדף לגיוס בצורה כפולה - היום גיוס בדרך של הנפקת מניות פלוס 2 סוגי אופציות בהיקף של 4-20 מיליון שקלים (החברה תחליט על גובה הגיוס הסופי) ובהמשך גיוס נוסף בדרך של זכויות (מי שמשתתף בהנפקת היחידות היום תהיה לו הזכות להשתתף בהנפקת הזכויות). עבור המשתתפים בהנפקה יש הטבה (כלומר הנחה) של כמעט 30%

*עדכון סגירה. מניית מודיעין יהש (-2.01%) מודיעין יהש 766.8 -2.01% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מודיעין יהש בסיס:782.5 פתיחה:765 גבוה:772.8 נמוך:750 תמורה:214,273 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה היום בתנודתיות חריפה וסגר בירידה של 6.6% במחזור השני בגודלו בת"א (רק מעט אחרי טבע!). אין ספק שיש פה אינטרסים של סוחרי יום ששולטים כעת במניה וייתכן גם הדבר מעיד על כך שהסוחרים מתקשים כעת לתמחר את שווי האופציות (בעיקר שווי אופציה 14 שהינה בעלת מנגון ייחודי). 

מניית מודיעין זינקה 1,800% מתחילת השנה ועד ליום חמישי האחרון בו צללה 48% במחזור עצום של 51 מיליון שקלים, המחזור הגבוה במניה מזה כמעט 4 שנים (מאז סאגת 'מירה' ו'שרה'). באמצע ינואר דיווחה השותפות על פוטנציאל משמעותי ברישיון 'דניאל'. ביום הדיווח מניית מודיעין זינקה ב-400%, בעיקר בשל העובדה שטרם הדיווח כשבה על הריצפה עם שווי אפסי. בהמשך פתחה המניה מבערים וללא שום סיבה זינקה עוד מאות אחוזים במחזורים גדולים. בתוך כך, בשבוע שעבר דיווחה השותפות על מזכר הבנות לעסקה בקליפורניה לרכישה חלק מרישיון לחיפוש נפט. 

מניית מודיעין בחודשים האחרונים:



מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

31 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 ברנדה 24/02/2016 18:27 שמענו על רשיונות בקליפורניה
אני משקיע רק בבתי-אבות , אין בטוח מזה .
22 אני 14/02/2016 18:18 מה נסגר בהנפקה? (ל"ת)
רוצים להרוויח 14/02/2016 21:03 עדיין לא יודעים העיקר שתעלה ל 4000 (ל"ת)
21 יובל 14/02/2016 17:43 מודיעין
אז מי יצא הלוזר?
רוצים להרוויח 14/02/2016 21:02 רוצים להרוויח
אף אחד מהמגיבים לא באמת יודע מה יקרה למניה אבל צריך לפרגן אחד לשני. אין לי מושג מה יקרה לה אבל לדעתי תמשיך לעלות ל 4000
רוצים להרוויח 14/02/2016 21:02 רוצים להרוויח
אף אחד מהמגיבים לא באמת יודע מה יקרה למניה אבל צריך לפרגן אחד לשני. אין לי מושג מה יקרה לה אבל לדעתי תמשיך לעלות ל 4000
20 יובל 14/02/2016 15:29 מודיעין
מסיימת היום באדום
ליובל 14/02/2016 17:17 וואו אתה גאון
מחר היא עולה ל 2400 משם ל 3200 ומשם 4100 וכל זה תוך זמן קצר.אז יובל אתה הלוזר
19 סוחר 14/02/2016 14:37 לכל הקנאים תשבו בחוץ ותנו לסולטן להקפיץ לנו את
מודיעין בעוד כמה מאות אחוזים ממש בקרוב.מכרתם בזול או שלא קניתם וזו בעיה שלכם אל תקנו ואל תבלבלו לנו את המוח יא לוזרים
איך אתה יודע 14/02/2016 21:02 איך אתה יודע (ל"ת)
משקיע 14/02/2016 17:07 איך אתה יודע (ל"ת)
יובל 14/02/2016 16:47 אתה הלוזר (ל"ת)
חוזר בי 15/02/2016 09:00 אתה אלוף (ל"ת)
18 YL 14/02/2016 14:33 חומר למחשבה למשקיע ה***תותח-- החכם --ו שיודע הכל
מי המנכל של תשובה????ביבי **טוב זה היה לחימום מי המנכל של צחי סולטן????קשה נכון!!!! רמז בנק לאומי....... בקיצור הבן של גליה מאור מה שאומר לדעתי מי צריך גז או נפט צריך מנפיק חכם ומקושר וציבור שחולם על עושר כמו אנשי רציו לדעתי לא לתת אגורה לצחי עד שלא יביא תוכנית מסודרת עם ישראמקו לפיתוח השדה מה ש קורה ב USA יש לי תהיות מה לא נשארו משקיעים שמסוגלים ב USA להשקיע מליונים בודדים בשדה עם פוטנצייל!!!! מוזר ש היה צריך להגיע עד ארץ הקודש אגב אני מבחין שלפי התנהגות הנייר בבורסה השועלים יוצאים לאט אבל בטוח משאירים את השטח לדור חדש של פריירים
17 אמיר 14/02/2016 14:26 מודיעין
חברה עם קופה ריקה . עכשיו יהיו להם כספים לזםן מה למשכורות של הנהלה , וכשיגמרו ידפיסו עוד נירות חסרי ערך במחיר מוזל .
16 האחד 14/02/2016 13:24 זהירות - כרגע שורטים
נכנסים לנייר , ירסקו אותו למטה ויתכסו בהנפקה , שימו לב ז-ה-י-ר-ו-ת שלא תגידו לא ידענו.
15 בפנים 50k 14/02/2016 13:18 יגיע ל 4000
עניין של ימים עד שיגיע ל 4000
14 אזרח 14/02/2016 13:13 תיפול או תעלה? (ל"ת)
13 הכי ותיק 38 14/02/2016 13:08 מזל טוב לסולטן מתחיל לחגוג על דור חדש של פריירים
אדם נבון לא ישקיע רופי אחד עד......שתתקבל ותאושר תוכנית עבודה *******מסודרת*****בשיתוף ישראמקו לדעתי הציבור לא מבין על מה ההנפקה בדיוק הדבר היחיד ש ברור זו עמלת ההנפקה ש לרוב היא 5---7% אז תחשבו לבד סולטן צריך נפט!!!!!! אגב להערכתי הנפקה זו היא הסנונית שמבשרת את ***אביב*** ההנפקות ש בעזרת השם בטוח היו ו....הרבה
12 סולטן 14/02/2016 12:16 מבטיח להריץ אותה גבוה יותר תסמכו על צחי סולטן
אין נוכל בורסה ממנו בעולם
11 את רוב/ כל כספם.... 14/02/2016 11:54 הפראיירים שקנו במחירים הגבוהים יפסידו (ל"ת)
10 XX 14/02/2016 11:51 זה שמכר ב-10% בטח מגרד בראש ושואל את עצמו מה עשיתי (ל"ת)
9 בחייכם 14/02/2016 11:43 נתניהו לבג"ץ: "ללא מתווה הגז ייתכן נזק של ממש לביטחון
נתניהו לבג"ץ: "ללא מתווה הגז ייתכן נזק של ממש לביטחון ישראל" אין איש שיכול להגיד לראש הממשלה שהוא לא צודק בנושא . יש ממשלה היא והעומד בראשה אמרו את דברם בעניין. אולי לפני יציאה למבצע צבאי , פעולת סיכול וכ"ו נביא את הדברים לדיון בבג"צ .? זה פשוט מגוחך!!! תנו לממשלה למלא את תפקידה!!!
8 מני 14/02/2016 11:39 על פי ניתוח שלי בגרף
מודיעין צריכה להגיע ל 2400 פריצה תביא לשיאים חדשים . גילוי נאות אני בפנים.
7 לא לומדים לקח 14/02/2016 11:15 סולטן הרמאי ישדוד אותכם (ל"ת)
6 אם העיסקה 14/02/2016 10:55 בקליפורניה
מה קורה בדניאל יש קידוחים?? הבעיה מימון
5 אוסף אוסף ממכם 14/02/2016 10:54 מודיעין,הזדמנות יהש,רציו
ניפגש בשמחות חברים בהצלחה לנו
4 סוחר מבין 14/02/2016 10:53 הנפקה שמנפקה חחח
מטומטם מי שחושב שהנייר הזה יפסיק לעלות הוא בכיוון מעלה וחזקקק מאודד גילוי נאות אני בפנים ב50k
3 אני 14/02/2016 10:53 לא לתת לסולטן כסף - כבשים לשחיטה! (ל"ת)
2 היום 50 אחוז 14/02/2016 10:31 נפילה
מנצלים את המשקיעים
1 סולטן 14/02/2016 10:29 הנפקה שמנפקה הנייר הזה חזר לעניינים
אני חושב שהיא תעלה חזק מאוד כל השבוע אני בפנים לא מוכר עד שער 120000
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש