20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מודיעין מדווחות על עסקה בקליפורניה - והמניה עושה היום מהלך בלתי יאמן - לשפשף את העיניים

 |  84
מישהו מופתע?
Share
ברקע לטיסה במניה בימים האחרונים, שותפות מודיעין דיווחה הבוקר כי התקשרה במכתב כוונות לא מחייב עם חברה אמריקאית לרכישת זכויות נפט יבשתיות בקליפורניה. מודיעין תרכוש כ-25% מהזכויות והצדדים יפעלו במשותף לחיפוש גז ונפט בשטח הפרויקט בקליפורניה. 


נזכיר כי מניית מודיעין יהש (-0.55%) מודיעין יהש 849 -0.55% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מודיעין יהש בסיס:853.7 פתיחה:850 גבוה:865.2 נמוך:843.3 תמורה:57,795 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ממש התפוצצה בימים האחרונים. אתמול זינקה המניה 40.3% במחזור עצום של 35 מיליון שקלים (יותר משליש משווי החברה אחרי הזינוק!) והשלימה 9 ימים רצופים של עליות ובסה"כ מהלך של 430% בימים אלה. כלומר אפשר להגיד שמישהו 'קנה בשמועה'. למרות שלא ברור איך עסקה של מיליוני דולר בודדים מקפיצה את שווי החברה במעל 50 מיליון שקלים תוך מספר ימים. כאמור, משחקי סוחרים.

והיום מניית מודיעין עושה מהלך בלתי יאמן. הבוקר התרסקה המניה עד 60%, לאחר מכן הירידות נמחקו והמניה אפילו נגעה בירוק. וכעת היא קורסת 30%. הכל במחזור של 41 מיליון שקלים. המחזור הגבוה ביותר בשנים האחרונות. לפי הדיווח של מודיעין, הפעילות הראשונית המתוכננת בשטח הפרויקט כוללת, בין היתר, רכישת זכויות חכירה נוספות בשטח הפרויקט, עבודות גיאולוגיות, גיאופיזיות ומנהליות, רכישת קוים סיסמיים, ביצוע סקר סיסמי תלת ממדי בשטח של כ-27 מייל מרובע, עיבודו ופיענוחו וביצוע קידוח. עלותה של הפעילות הראשונית מוערכת בכ-9 מיליון דולר, כאשר עלות הסקר עומדת על כ-2 מיליון דולר, עלות הקידוח על כ-6.15 מיליון דולר, רכישת זכויות החכירה על כ-350 אלף דולר ועלות העבודות הגיאולוגיות מוערכת בכ-0.5 מיליון דולר. בתמורה לזכויות מודיעין התחייבה לממן כשליש מהעלות הראשונית, למעט בגין מרכיב הקרקע אשר את עלותו תממן השותפות בשיעור של 25%, כך שהיקף העלויות למודיעין צפוי לעמוד על כ-2.9 מיליון דולר. המוכר ו/או שותפים נוספים ככל שיהיו יממנו כשני שליש מהפעילות הראשונית (למעט בגין מרכיב הקרקע). צוות הניהול והצוות המקצועי של המוכר יהיו זכאים לתמלוגים בשיעור של 2% מנפט וגז שיופקו משטח הפרויקט. כל צד יישא בחלקו היחסי בתמלוג האמור בהתאם לחלקו היחסי בפרויקט.

נציין כי לפי דו"חות הרבעון השלישי, למודיעין יש בקופתה 2.8 מיליון דולר, כלומר אין ספק שהחברה תלך כעת לגיוס (ככל הנראה הנפקת יחידות רגילה). כבר אתמול דיווחנו כאן ב-Bizportal כי החבר צפוי לבצע גיוס, וככל הנראה גם תודיע על עסקה כלשהיא.   

עוד נכתב בדיווח כי שטח הפרויקט מצוי באזור בו היו תגליות נפט משמעותיות והמוכר הינו בעל ניסיון רב באזור והיה מעורב בקידוחים רבים באזור, והוא צפוי להמשיך להיות שותף בעל החזקות מהותיות בשטח הפרויקט ולשמש כמפעיל. עלות הקידוח היבשתי נמוכה יחסית ובאזור שטח הפרויקט קיימת תשתית של צנרת הולכה לבתי זיקוק. טווח ההפקה במקרה של תגלית הינו קצר יחסית. בשטח הפרויקט בוצע בעבר קידוח בו היו עדויות להידרוקרבונים, קידוח אשר הופסק טרם ביצוע מבחני הפקה בשל כשלים טכניים.

רון מאור, מנכ"ל השותף הכללי במודיעין אנרגיה: "הירידה במחירי הנפט הובילה להיווצרותן של הזדמנויות לרכישת נכסים אטרקטיביים בתחום הנפט והגז בארה"ב. העובדה כי מדובר בקידוח יבשתי הנמצא קרוב לתשתית הולכה לבתי זיקוק, כמו גם ההצטרפות לגורם מנוסה אשר מכיר את השטח בצורה טובה, הופכים את העסקה לבעלת פוטנציאל מעניין עבורנו. בכוונתנו להמשיך ולפעול בתחום הנפט והגז גם מחוץ לתחומי מדינת ישראל ואנו מקווים כי ההסכם הנוכחי יישא פירות". 

גרך המניה התוך יומי - השתוללות מוחלטת
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

84 תגובות ב-77 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
77 מכתב כוונות לא מחייב 22/02/2016 16:12 רשות ניירות ערך? (ל"ת)
76 YL 14/02/2016 13:46 תודו צחי תותח לקח את הבן של גליה מאור כ מנכל השאר שולי
שנודע לי ש מי המנכל****הבן של**** הבוסית מ בנק לאומי אמרתי לעצמי שאפו לצחי מי צריך גז ו או נפט יש מנכל מקושר עם דלתות פתוחות לצמרת העסקית בארץ ו הנפט....ממש לא חשוב המהלך שבוצעו במודיעין בתקופה האחרונה ברור לי היום יותר מ תמיד לי אן ספק צחי למד מ הטעויות של בן זקן לכן אל תנסו ליייל ל הנהלת הבורסה היו בטוחים המהלכים כשרים למהדרין אבל......אישית לא משקיע רופי אצל צדיק ש כמותו אם יבוא מהלך זה אך ורק מצד חברת ישראמקו שאגב בקופתה מזומנים ולא ישחתו את הציבור מה גם שיש לישראמקו בטוחות ב תמלוגים לקבלת אשראי לחיפושי גז ומה יש למודיעין?????את הבן של........חומר למחשבה
75 YL 14/02/2016 13:40 תודו צחי תותח לקח את הבן של גליה מאור כ מנכל השאר שולי
שנודע לי מי המנכל****הבן של**** הבוסית מ בנק לאומי אמרתי לעצמי שאפו לצחי מי צריך גז ו או נפט יש מנכל מקושר עם דלתות פתוחות לצמרת העסקית בארץ ו הנפט....ממש לא חשוב המהלך שבוצעו במודיעין בתקופה האחרונה ברור לי היום יותר מ תמיד לי אן ספק צחי למד מ הטעויות של בן זקן לכן אל תנסו ליייל ל הנהלת הבורסה היו בטוחים המהלכים כשרים למהדרין אבל......אישית לא משקיע רופי אצל צדיק ש כמותו אם יבוא מהלך זה אך ורק מצד חברת ישראמקו שאגב בקופתה מזומנים ולא ישחתו את הציבור מה גם שיש לישראמקו בטוחות ב תמלוגים לקבלת אשראי לחיפושי גז ומה יש למודיעין?????את הבן של........חומר למחשבה
74 הדגיג.. 13/02/2016 02:44 מודיעין..
השקעתי 200000 שח לפני כמה שנים..המניה קרסה נשארו לי 3500 שח..המניה עלתה 1850 אחוז..הכסף עלה ל70000 שח...היום 36000 שח אחרי מינוס 48 אחוז ביום ה..אני כמובן נשאר בנייר..לא לבעלי לב חלש..היו ימים שמודיעין נסחרה בשווי 3 מיליארד ולא היה טיפה של גז...ימים יגידו..זהירות נדרשת כי המידע פנים חוגג במודיעין...הדגיג
לדגיג 13/02/2016 16:13 אני באותו מצב קניתי לפני הכישלון
קניתי לפי שער 4100 יש לי 3875 יח.אם היה מגיע לקרן הייתי מוכר היה לי פק כבר לצערי היא נפלה אבל הייתה בטווח ירוק פעמיים אחרי מינוס 60 אז לא יודע מה קורה שם אבל יכול להיות שנראה שערים של 8000-10000 נק לפני הנפקה שבטוח תעשה.שיהיה לנו בהצלחה אחרי תיקון בנפט של שישי אולי נטוס השבוע חזרה חזק במודיעין
73 אחד שמבין 12/02/2016 09:02 תמיד אחרי עלייה יש תיקון
אין ספק שיהיו ימים של ירידות מאחר ואנשים נפטרים מסחורה לאחר רווח נאה. אבל אם החברה תמשיך בעיסקה כמו שמתוכנן יגיע ל 4000 מילת המפתח ״סבלנות״
72 טל 11/02/2016 21:10 חייבים לחקור את זה! מידע פנים!
מידע פנים זלג החוצה ובגלל זה המנייה עלתה לפני ההודעה. המנהלים צריכים להכנס לכלא
71 אורי 11/02/2016 20:26 לא נוגע במודיעין - לא מאמין בבעלים ובהנהלה (ל"ת)
70 YL 11/02/2016 19:46 לצחי יש רק אפשרות אחת
גם הפריירים מדקלמים את שמו של **הצדיק***מתוך שינה לכן לא נשארו ***לצדיק ***הרבה אופציות אלא אחת למכור אחוזים מ זכויות מודיעין על שטח התגלית תמורת כסף מלא ועל ידי כך לרכוש את אמון המשקיעים לא לבצע הנפקה ראשונית עם הגעת האסדה אלא עם התקדמות הממצאים בשטח
69 מרקו 11/02/2016 18:49 איזה מודיעין יעזור בסוף?
לא יודע לאיזה מודיעין תיצתרכו לפנות בעוד כמה ימיי מסחר לאחר שתאבדו את רוב כספכם תיזהרו זה משחק באש !!
68 הכי ותיק 38 11/02/2016 17:25 שאפו למדור ב bizportal היחידים ש לא חוששים לפרסם תגובות
לצערי רפיסות ופחד אחז מרקר פיננס והתגובות היחידות ש מתקבלות שם רדודות חבל ש העורך/ת ב מרקר לא פוקחת עיינים ושואלת **מדוע הכתבים מפרסמים חומר רדוד בלבד
67 אני 11/02/2016 17:24 אמרתי לכם לנצל עליות כדי לברוח
אין במודיעין כלום והשווי שלו גבוה ברגע שימצאו אז להיכנס בכל מקרה בהצלחה לכולם.
66 פול 11/02/2016 16:13 שטויות. כמויות קטנות של נפט לא כדאי הפקות לאור מצב השוק (ל"ת)
65 סיבוב שני 11/02/2016 15:50 המניה יורדת - מתכונן להיכנס שוב
תיגע ב2400 ותחזור לראלי עד שתחזור לרמת התנגדות של אתמול, מתחילת שבוע הבא המשך עליות
64 אפי 11/02/2016 14:42 כנראה עומדת לצאת הודעה על עסקת הגז עם שותפות הממשלה
לפי דברי שר האוצר ברדיו
63 הכי ותיק 38 11/02/2016 14:18 סולטן אשף המסחר בבורסה את הנפט שלו הוא מצא אצל הפריירים
ראשית חובה להודות צחי סולטן תותח. אבל האם אני היתי משקיע אצלו רופי????? ממש לא ו המשקיעים הכבדים חייבים להבין להרצת כל הדברים הטובים ובלי מרכאות צריך כסף והרבה לכן איש וגם לא צחי יכולים לתת תחזית כמה הנפקות ידרשו ו בשנים הקרובות***חשוב לזכור סבא תשובה בטוח לא אוהב מתחרים בתחום הגז ו אן לי ספק הפועל שלו מר נתניהו כבר קיבל הוראות בנדון
62 מרמים אותכם לאור יום 11/02/2016 14:04 אייייפ ..פאף ..איזה סירחון . זהירות רמאויות חופשי . (ל"ת)
61 י 11/02/2016 13:04 רמאות סידרתית הזהרו!!!
הרבה חכמים איבדו את התחתונים במודיעין.....
60 מכרתי בהפסד 11/02/2016 12:54 רימו אותי אני לא מאמין שוקל להתאבד
אך היא עברה מ 70% ריסוק לירוק?תעלה היום 50%?
אח שלי היקר. 11/02/2016 13:47 אח שלי היקרעכ
אל תחשוב על זה. זה כלום כסף בא כסף הולך זה לא העיקר. אצל יהודי.העיקר לעזור לאחר לא צריך כסף בארבע אצבעות שלך.ואם לא תעזור לעצמך לך להתפלל ועשה מצוות עדיין לא מאוחר קנה ב25% ממה שיש ברשותך וחכה להזדמנות נ.ב כי יש לך הזדמנות גם ברציו אופ אל תשכח יקרה מה שיקרה לא יוצרים והכול מ'ה
59 רמי 11/02/2016 12:52 אין על מודיעין (ל"ת)
58 סוחר ממולח 11/02/2016 12:43 סוף היום מודיעין שער 4000 סתם הפחידו אתכן
אתם בחוץ צחי סולטן ושות ואפילו אנוכי בפנים
אלי 11/02/2016 23:18 אתה מעדיף לקרדה או כובע?
פריירים נולדו ומתו ומנהלי החברות בבורסה שותים את הקופה דש לחולמי הביו בטח הטיפשים בהזד*נות שהפסידו 50% ביום חושבים איזה טיפשים אלו שהפסידו 50% בביו בשנה שלמה והאמת שניהם צודקים שותים לכם עם קש מהארנק
57 משקיע 11/02/2016 12:34 אתם תמכרו
אני אקנה
56 אזרח 11/02/2016 12:24 הכיוון של מודיעין זה למעלה!!
תפסיקו לתת לכותרות להפחיד או למהלכי פאניקה לזרוק אותכם החוצה! הנייר הולך לטוס בשנה הקרובה
55 שרה מירה דודות מחדרה 11/02/2016 12:12 אתם מפספסים פה את הפואנטה שהיא...
הנייר חזר לחיים ספקולציות חדשות ולדעתי היום נכנסו קונים רצינים שחיכו לקנות ביום אדום,שבוע הבא יהיה מעניין שער 800 או שער 8000 מי שגבר שיעשה שורט אני מוכן להלוות לו את היח שברשותי.נק התנגדות 2370-2400 מעל יכולה לחזור לזנק ובעצם לתת לנו את התיקון החריף שבו נכנס מר סולטן וחבריו ובימים הקרובים בטוח יקנו עוד והנייר הזה יטוס כן כן יטוס למעלה...היא כבר ב 2600 ניקנקו אתכם ביזפורטל בבוקר הבאה לטוס הזדמנות יהש יעד 2400 היא ב 140
54 אפי 11/02/2016 12:11 לא יאמן מודיעין תגמור בירוק
מניה פיצוץ
53 הרשות והאזור 11/02/2016 11:57 מגניב בבורסה שלנו - איזה הרצות ללמד ב SEC (ל"ת)
52 הסולטן 11/02/2016 11:56 איזה השחלה עשיתי לכם? כמו בימים הטובים של מירה,שרה ושמן (ל"ת)
51 שפוי 11/02/2016 11:45 בוז לבכיינים
כרגיל אצלנו תמיד יש בכיינים ומתוסכלים ורואי שחורות שבחיים לא ייפרגנו ולא ייתנו צאנס לחברה ישראלית שמנסה להשתלב בשוק הקידוחים בארה"ב וכל מי שסבל מכישלון שהיה בעבר והספיד בא וזורק בוץ והוא לא מבין שככה זה בשוק הקידוחים-פעם נכשלים ופעם מצליחים וכשלון אחד לא מעיד על חוסנה של חברה..והם חוטאים במעשה אשת לוט שבמקום להביט קדימה מעדיפים להביט לאחור ולהיות נציב מלח..די..נמאסתם..ואני לא אתפלא שכל רואי השחורות האלה מחכים בשקיקה להיכנס למניה במחירים נמוכים
50 רמי 11/02/2016 11:34 כמו שאמרתי מי שברח אכל אותה ברכות למחזיקים (ל"ת)
49 די נו אני לא מאמין 11/02/2016 11:30 היא מתקנת מכרתי בהפסד ניערו אותי אני לא מאמיןןןןוןן
דייי היא תסיים לי ירוק עכשיו אהההההה אני מתאבד
48 אני 11/02/2016 11:24 לא משנה מה ימצאו שם
כבר הפסדתי בשרה ומירה הכל למניה הזאת במיוחד אני לא יכנס.גם אם תעלה ל10000 .בהצלחה לכולם ואם היא תתקן לנצל לברוח מנסיון שלי במניה.
47 שושו 11/02/2016 11:24 פריירים
ואל תשכחו שחמישים אחוז ירידה זה הרבה יותר מחמישים אחוז עלייה. אבל מה לעשות אנשים פריירים קונים כלום במחירים מטורפים והסוחרים עושים קופה . כך הייה כך הווה וכך יהיה. כמו שאמר קוהלת אין חדש תחת השמש
46 האחד 11/02/2016 11:19 ככה מנערים עדר
בהצלחה לכולם אני בפנים משער 1350 היום
45 מורן 11/02/2016 11:15 איזה קישקוש אין הנפקה על מה יורדת בדיוק חוץ מ
מימוש רווחים מטומטם מי שנבהל אני נשאר עד שער 8000 סוף חודש.תמכרו תמכרו לצחי הוא אוסף היום אני מבטיח שאם תסתכלו על בעלי עניין תראו שצחי הגדיל היום את ההחזקה בכמות יפה יפה
44 תרד עד שתמחק! 11/02/2016 11:14 מישהו עשה סיבוב על המניה , עכשיו היא (ל"ת)
43 בני 11/02/2016 11:13 אבל זבל כמו טאוור אין (ל"ת)
42 אזרח 11/02/2016 11:11 איזה ניעור היום!
רק אנשים חלשים מוכרים העליות יחזרו מהר מאוד הפוטנציאל עצום במניה
41 שונא את סולטן 11/02/2016 11:06 דפקו לצחי את ההנפקה,אכל אותה הכי הרבה
עכשיו לא יכול להנפיק במחיר כזה כי הנייר חזר שוב למחיר של כמה מליוני שקלים
40 טלי 11/02/2016 10:54 שוב עושים שורט היא תסגר בירוק
אין באמור המלצה
צחי סולטן 11/02/2016 11:11 ששש שקט בבקשה (;
נוכלים נכנסו לפעולה היום
39 דואג 11/02/2016 10:53 אכלתי אותה מכרתי בהפסד של 30%
וכך נעלמו להם 15 אלף שקל ביום טפווו על המניות האלה תמיד אנחנו נדפקים מי מכר אתמול מי ידע?
38 ביז 11/02/2016 10:49 איזה זבל הביז האלה, הם מתים משמחה עכשיו
הרגו את אל על עם הכתבות שלהם ועכשיו יהרגו את מודיעין יהש
37 מודיעין 11/02/2016 10:43 למה יורדת 40%?
אני קונה חשבתי שברחה,היום תתרסק שבוע הבא תשוב לעלות חזק.רק דעה תנעל ב 2300 היום
36 מה יהיה 11/02/2016 10:35 שוב פעם מריצים מניה ושהציבור ישלם (ל"ת)
35 זיו 11/02/2016 10:32 מתחילה לצלול, מכרתי יצאתי ברווח 65% (ל"ת)
34 רפי 11/02/2016 10:20 פתיחה יפה למודיעין רק תעלה ברכות לידיעה (ל"ת)
33 יש מצב 11/02/2016 10:03 יכול לעלות עוד
תחשבו החברה הייתה לפני התגלית בשווי אפסי של 7 מלש״ח ! תגלית גדולה עם כל הקשיים בדרך יכולה להעלות אותה ל100 וגם להרבה יותר . העסקה בארה״ב יכולה להוסיף - ובעיקר לתת תקווה לטווח הקרוב .
32 מהלך חכם 11/02/2016 09:54 הנפקה יבשתית
סוף סוף הלך הסולטן למהלך חכם , קונה פרוייקט במחיר זול מאוד , ביבשה = הרבה יותר זול וקל, בקליפורניה - באזור עם סיכוי גדול , עם מקומיים מנוסים . צריך סבלנות > אבל פוטנציאל גדול . והעיקר ששווי מודיעין עדיין נמוך !
31 האחד 11/02/2016 09:53 שורטיסם נשרפים במודיעין כמו יתושים
במתקן נגד יתושים ,
30 רפי 11/02/2016 09:49 כל המספידים שתולים..המניה עוד לא היגיע למה שירדה
לאור הפירסום תזנק בעוד 3000 אחוז ברכות למשקיעים
29 חיים 11/02/2016 09:49 העליה קשורה לגז . לא לעסקה הזו .
מצאו כמות של תמר .
28 דני משקיע 11/02/2016 09:46 מודיען תצלול וצחי יגיס כסף
רכשו חלק מרשיון וצריך לעשות סקרים זה שלב מקדמי ולמודיעין צרכה כסף ועכשיו היא תגייסהיהש יצלול לקראת הגיוב ביום הגיוס ואחרי הגיוס
27 סוחר 11/02/2016 09:41 אם מישהו חושב שזו הסיבה לעלייה הוא
לא יותר מטיפש את מי זה מעניין,העלייה נבעה מרשיון דניאל שיש לו 9 tcf מודיעין תעלה עוד אלפי אחוזים עם גיוס הנפקה זכויות וכו הכיוון ברור והוא כלפי מעלה
26 גילגמש 11/02/2016 09:39 המורה, מה זה מסחר ע"פ מידע פנים? (ל"ת)
25 שודדים שוב 11/02/2016 09:38 מי מריץ את המנייה ?
מי
24 הכל חרטה 11/02/2016 09:36 מכתב כוונות לא מחייב...הכל הכנה להנפקה
חוץ מזה שחברות מפסיקות לקדוח ולהפיק בגלל המחיר הנמוך זה חוסר אחראיות להיכנס לעיסקה שאין נזילות.מודיעין עלולה לפשוט רגל בגלל זה ומסכנת את רשיון גל . אבל לא תהיה עיסקה בסוף לדעתי.והודעה כמו זו שיצאה בכלל לא מצדיקה עליה של יותר מאחוזים בודדים אם בכלל והמניה עלתה באלפי אחוזים.....
23 מושון 11/02/2016 09:24 זהו נגמר הסוס היום צלילות
מי שהצליח לברוח הרוויח מי שבפנים לא יספיק.לצערי אותו תרגיל ידוע
22 חבר 11/02/2016 09:19 קדימה סולטן...שדוד אותנו שוב
חברה של נוכלויות, בקופה יש בקושי 10 מליון שח... יכול לכסות לסולטן וצוותו את הטיסות לחו"ל בחלקה הראשונה. זה בטח לא יספיק לקידוחים .... קדימה...שדדו אותנו בגיוסים .
21 רמי 11/02/2016 09:18 חברה יש עוד מקום להיכנס תעלה עוד המון (ל"ת)
20 ירון 11/02/2016 09:18 עליה בנייר בגלל תגלית בגודל תמר לחברה ששווה 5 מיליון ש
זאת הסיבה בלי קשר לעסיקה החדשה . חברה שווה חמש מיליון שח ומצאה גז כמו תמר . זה מהפכה בשווי .
19 בלוף 11/02/2016 09:17 מי מחפש בימינו נפט
נסגרים שדות קידוח בארהב
האחד 11/02/2016 09:28 הלך השורט שלך
הושרטיסטים נשרפים במודיעין על בסיס יומי חחחחח
18 הסקרן 11/02/2016 09:08 כנראה שהטיסה ממשיכה לכיוון מעלה
למען האמת בתור אחד שהפסיד המון כסף במודיעין נראה באמת עסקה עם עלויות נמוכות ופוטנציאל גדול בטח יותר מהרשיונות הימים שיש לה שכנראה לא יפותחו כי לא יהיה כסף לשותפויות
17 סוחר 11/02/2016 09:07 שתגיע 8000 יהיה הנפקה כרגע הנייר ימשיך למעלה
למי שאומר שתתרסק היום אתם סתם צרי עין קנאים
16 התנהלות לא ישרה... 11/02/2016 09:06 וכרגיל...רק מקורבים ידעו,השקיעו והרוויחו יפה מאוד... (ל"ת)
15 RI 11/02/2016 09:06 איפה הרשות לניירות ערך שתחקור את ההרצה המטורפת בנייר ?? (ל"ת)
14 מודיעין 11/02/2016 09:06 עד שלא עלה הפרצוף..היה טוב
עכשו משעלה הפרצוף.....אני חושש{מנסיון בעבר}
ליאת 11/02/2016 10:28 הוא דווקא בחור יפה .. אחלה תמונה (ל"ת)
13 מודיין 11/02/2016 09:03 עולה היום 50% למה שתרד?
גם עסקי גז בחול וגם קידוחים בים שלנו
12 דן 11/02/2016 09:01 מדינה של רמאים!!!
איפה הרשות לניירות ערך???? אנשים סוחרים במידע פנים פעם אחרי פעם ואף אחד לא נענש בגלל זה משקיעים מדירים את רגלם מהבורסה (יותר נכון קזינו) שמואל אולי תתעורר!!!!!!!!!
11 רפי 11/02/2016 09:00 מה רע בהנפקת זכויות למרות שלא אמרו כלום עדיין
ברכות על הידיעה
10 ההודעה תשפיע 11/02/2016 08:59 לטובה על הזדמנות יהש? (ל"ת)
9 רמי 11/02/2016 08:58 קודם כל למה אחרי הראלי.אנחנו בתוך הראלי
היום עוד 200 אחוז למעלה אחרי שכולם יודעים על העיסקה בהצלחה
8 רן 11/02/2016 08:54 הנפקה בפתח וגיוס הון מהציבור הלך הכסףףףףףףףףףףףףףףףףףףף (ל"ת)
האחד 11/02/2016 09:06 ברור שהנפקה בפתח
מי הדביל שחשב שלא , אבל השווי מאוד נמוך משמע יש עוד הרבה לאן לעלות בשלב זה , אני חושב שהמשך עליות
7 אנליסט 11/02/2016 08:53 הנפט לא מכסה את ההפקה שם - היום צניחה (ל"ת)
6 רן 11/02/2016 08:53 פחחחח איזה התרסקות היום חבל על הזמןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (ל"ת)
5 נירו 11/02/2016 08:53 ההרצה הסתיימה מעניין מי יכבה את האור אחרון (ל"ת)
4 Dis 11/02/2016 08:50 טיסה נעימה למחזיקים (ל"ת)
3 מודיעין 11/02/2016 08:46 תעלה היום?אין סיבה שלא (ל"ת)
2 שרלוק הולמס 11/02/2016 08:44 סיפורי פוגי של סולטן
חה חה חה
1 השפוי 11/02/2016 08:42 זו ידיעה מדהימה... צריכה לעלות בעוד 1000-2000%
קדימה סולטן... גיוס כספים מחר בבוקר....לפני שהמזכר כוונות הלא מחייב...יתמוסס.. למלא את הקופה כדי שתוכלו למשוך משכורות עוד 10 שנים בלי לעבוד.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש