ההשתוללות בת"א: מניה שטסה 19% במחזור ענק, בדרך לגיוס?

 |  (18)
מחקר, צילום: Getty images Israel

בתוך הירידות עם פתיחת שבוע המסחר בת"א, קשה מאוד להתעלם ממחזורי המסחר והזינוקים במניות מודיעין והכשרה אנרגיה. זו הראשונה קפצה 19.5% במחזור השביעי בגודלו בשוק (10.6 מיליון שקלים!) וזו השניה קופצת 18% במחזור חריג מאוד (גדול פי כמעט 40 מהממוצע היומי במניה ברבעון האחרון). וזה לא התחיל מהיום, במודיעין זה כבר 5 ימים רצופים של עליות דו-ספרתיות במחזורים ערים ובהכשרה הזינוק היום בא לאחר זינוקים של 41% ו-37% בהתאמה בימים רביעי-חמישי.

משיחות שקיים Bizportal עם גורמים בשוק עולה כי לא הייתה לאחרונה כל התפתחות בגיזרת החברות. עם זאת, מאוד לא נופתע אם מודיעין יילכו לגיוס כסף אחרי העליות הללו, בצורה של הנפקת זכויות. נכון לרבעון השלישי, למודיעין היו מזומנים בהיקף של 2.8 מיליון דולר, זאת לעומת 4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. כלומר בהחלט יש צורך מבחינת מודיעין בביצוע גיוס - והראלי הנוכחי הוא בבחינת הזדמנות. אגב, למודיעין יש תשקף מדף פתוח לשנתיים עוד ממאי 2014, כלומר השותפות יכול לצאת במיידי לגיוס.
ייתכן שהדבר (כלומר הליכה לגיוס) נכון גם לגבי הכשרה שלפי דו"חות רבעון שלישי יש לה מזומנים בהיקף של 980  אלף דולר בלבד (מול 1.36 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד) אך במקרה הזה הדברים פחות ברורים שכן לא ברור לאיזו מטרה יש צורך כעת בכסף.
מודיעין יהש -2.49% מודיעין יהש 1,135 -2.49% מודיעין יהש בסיס:1,164 פתיחה:1,164 גבוה:1,163 נמוך:1,121 תמורה:338,900 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
הכשרה אלפא 0% הכשרה אלפא 189 0% הכשרה אלפא בסיס:189 פתיחה:189 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
נציין כי המשותף למודיעין והשכשרה זה רישיון 'גיא' כאשר לאחרונה הודיע משרד האנרגיה כי הוא דוחה את בקשת מודיעין, הכשרה אנרגיה ורציו לקבל את הרישיון שבחלקו נמצא בשטח 'מירה' ו'שרה'. לפני כשבוע וחצי דיווחו השותפויות כי הגישו ערעור על החלטה זו. עם זאת, אין כרגע שום אינדיקציה לגבי הסיכויים של הערעור. לגבי מודיעין, נזכיר כי באמצע החודש הקודם דיווחה השותפות על פוטנציאל משמעותי ברישיון 'דניאל' (ראו גרף). 


תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    האם יש חדש בקשר לשרה ומירה? (ל"ת)
    יעקב 08/02/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לא הייתה התפתחות בגזרת מודיעין... חחח. הרגת אותי
    נחום 08/02/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סה"כ מצאו פרוספקט שעשוי להכיל 10 TCF. זה בקטנה. חחח. מה אתה רוצה שהשווי של החברה ישאר 20 מיליון עם עשר מיליון בקופה? חחח. ברור שהיא תזנק.
    סגור
  • 13.
    הייתי והאמנתי במנייה ויצאתי בהפסד גדול
    אני 08/02/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשו המנייה עפה ואני בחוץ בקיצור אין לי מזל בזכיות .בהצלחה למי שבפנים.
    סגור
  • 12.
    במודיעין רק סולטן ירוויח מהפירמידה - הנפקות... (ל"ת)
    דני 07/02/2016 20:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    הנפקה או לא הנפקה משהו ענק בדרך!!
    אזרח 07/02/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עליות מטורפות כאלו במחזורים עצומים אין ספק שנכנסים פה קונים כבדים בשערים נמוכים מאוד הפונטציאל עצום!! פריצה של שער 3500 יעיף את מודיעין עד 8000
    סגור
  • 10.
    היום אף חברה לא תקדח עקב מצב הנפט בעולם.קידוח בכיסי
    שאול 07/02/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התמימים.
    סגור
  • ברור שיהיו קידוחים האסדות זולות!!
    אזרח 08/02/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההפך זו הזדמנות
    סגור
  • 9.
    שוק מת ספקולנטים משתלטים על מניות קטנות ללא עתיד
    צחי 07/02/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומריצים אותם. ואיפה הרשות לניירות בלי ערך?
    סגור
  • 8.
    תיזהרו מהנפקה
    זרגיהו 07/02/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    או בעצם כבר אכלתם אותה! מחר על הבוקר תקבלו תשקיף מדף לפני הפתיחה - צפי ל-25% פחות ממה שהשער היום
    סגור
  • על סמך מה אתה אומר את זה? (ל"ת)
    קשקשן 07/02/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    מודיעין
    אמיר 07/02/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 4
    במצב שוק אנרגיה נוכחי , כאשר יש ספק לפיתוח מאגר ענק מוכח - לויתן , זהו שטוט םוחלט להתיחס למניות מסוג מודיעין , אלא כספקולציה . קופה לזריזים , קרן צבי לתמימים.
    סגור
  • 6.
    איזה סגירה חלום וואי וואי מחר המשך טיסה
    מודיעין 07/02/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    6 6
    לפחות עוד 20% מחר ואני צנוע
    סגור
  • 5.
    מודיעין מתפוצצת למעלה וזו רק ההתחלה!!
    אזרח 07/02/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מניה זולה עם פונטציאל עצום הרבה קונים עכשיו בשערים הנמוכים שהיא נמצאת
    סגור
  • 4.
    הזהרו מהתרגילים של נימרודי (ל"ת)
    tt 07/02/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 3.
    פראיירים לא מתים
    אבנר 07/02/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    11 2
    תקלטו כבשים שכמוכם! מהחברות האלה רק צחי סולטן ונמרודי מרוויחים. כל היתר יימחקו
    סגור
  • בנתיים מי שנכנס בימים האחרונים הרוויח
    טלי 07/02/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכימה איתך שמי שנכנס להשקעה לפני מספר שנים הפסיד את מכנסיו וליבי עמו
    סגור
  • 2.
    תוך חודש המנייה מכפילה את עצמה
    מודיעין 07/02/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אוספים סחורה הרבה מאוד סחורה הודעה חיובית בדרך לריצה חזקה מעלה אני בפנים במודיעין ככה שאני מדבר מפוזיציה אספתי בשערים של 1100 ואני מכוון לשער 4000
    סגור
  • 1.
    מניות פח של מרוקאים ערסים וקופים (ל"ת)
    ee 07/02/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    11 8
    סגור