09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

התאוששות: מחיר הנפט קפץ 9% - רשם את הראלי הדו יומי החזק מאז 2009

הבורסות ברחבי העולם הגיבו בעליות חדות, מחיר הנפט עלה בשבוע האחרון ב-9.4%
 |  59
לשפשף את העיניים
Share
אחרי פתיחת שנה חלשה במיוחד במהלכה מחיר הנפט השיל יותר מ-20% מערכו, נראה כי הגיע התיקון המתבקש עבור הזהב השחור. העצבנות במסחר בשוק הנפט רק החריפה השבוע, כאשר התנודתיות במחיר הנפט הגיעה לשיא שלא נראה מזה שבע שנים.


מחיר הנפט קפץ היום (ו') בסיום 9% אל מחיר של 32.19 דולר לחבית. העלייה הזו נזכיר מגיעה לאחר שגם אתמול מחיר הנפט רשם ראלי מרשים של 4% בעקבות דוח המלאים האמריקני. עוד נציין כי מדובר בראלי הדו יומי הטוב ביותר שנראה בשוק הנפט מאז 2009.

ההתאוששות הזו נרשמת לאחר שמחיר הנפט נפל השבוע לשפל שלא נראה מאז ספטמבר 2003, אל מתחת למחיר של 27 דולר לחבית - מחיר שמשקף צלילה של 75% מאז יולי 2014. למרות העליות, הנפט עדיין רושם חודש ינואר חלש במיוחד כאשר הוא צלל יותר מ-13% מתחילת השנה במה שעלול להרשם כחודש ינואר הגרוע ביותר מזה 25 שנים.

בתוך כך, מחיר הנפט סיים את שבוע המסחר בעליות, לראשונה מאז תחילת שנת 2016 כאשר הוא הוסיף לערכו 9.4% בשבוע האחרון. האנליסטים והסוחרים בשוק מציינים מצידם כי לא חל שינוי פונדמנטלי מהותי בשוק הנפט, כך שככל הנראה מדובר בתיקון מתבקש נוכח הירידות החדות בסחורה לאחרונה. במקביל, מציינים האנליסטים כי גל הקור העז שפוקד כעת את החוף המזרחי בארה"ב יחד עם ערים רבות באירופה מביא להתחזקות הביקושים לזהב השחור.

עוד נתון שתדלק הערב את העליות במחיר הנפט היה מניין אסדות הקידוח לפי חברת Baker Hughes שהצביע על סגירה של 5 אסדות קידות. מספר אסדות הקידוח כעת בארה"ב עומד על 510 בלבד, כאשר בתקופה המקבילה בשנה שעברה המספר עמד על 1,317. בתגובה לעליות החדות בסחורה, גם הבורסות הגיבו בחיוב כאשר המדדים המובילים באירופה טסו בסיום בכמעט 3% בהובלת הקאק הצרפתי. גם בוול סטריט נרשמו עליות חדות בהובלת מדד הנאסד"ק דטיפס יותר מ-2.5%.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

59 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 אל על לא אופצית מעוף 23/01/2016 21:24 אל על חברת תעופה
אנשים תצאו מהעניין הזה שאל על חיה על הנפט אומנם היא זקוקה לנפט אבל היא תמשיך להטיס אנשים גם אם הנפט יעלה 100 דולר לחבית,וכך גם מחירי הטיסה בהתאם.היא חברת התעופה הגדולה בארץ . אל על חברה רווחית והגענו לעונת הדוחות ודוח קודם היא הראתה לנו שהיא עלתה 820 אחוז.מה יהיה בדוח שנתי? אני צופה 1000 אחוזי עלייה . תקנו ולא תצטערו במיוחד עכשיו שהיא ירדה משמעותית המקום שלה הוא 450 לפי המלצות של אנליסטים.
28 די להיות פאתטיים 23/01/2016 20:37 הנפט עלה אתם עפים כאילו אין מחר
אתם יודעים לא נסגר לנצח המסחר בנפט,זה שהוא עלה לא אומר שעכשיו צריך לקנות את כל הבורסה.הנפט עלה אבל המגמה שלו היא למטה,הוא בסך הכל תיקן וכל העולם מנסה לשקר לעצמו שהכל הסתדר. תאמינו לי תקנו אל על מחר וביום שני הנפט אדום תעשו 6 אחוז מינימום .
27 עודד 23/01/2016 16:43 מחר יגיגת עליות תירשמו. וזה לא קק מחר (ל"ת)
26 מיגה 23/01/2016 16:33 קנו פרוטרום פועלים טבע.פריגו הכל ותהנו (ל"ת)
25 מיגה 23/01/2016 16:32 מה לא מובן הכל ברור הירידות הסתיימו קנו הכל (ל"ת)
24 לפי ניתוח טכני 23/01/2016 11:30 התחתית בשוק כבר מאחורינו !! נראה כרגע כהיפוך למגמה עולה (ל"ת)
מוטי 23/01/2016 23:43 תקוע עם הסחורה
לא נורא עכשיו תמכור הפסד של 20% ואם אתה כ"כ גרידי חכה עוד שבועיים ותמכור בהפסד של 50%.
23 יודע 23/01/2016 11:11 מחר לאומי עולה בטרוף (ל"ת)
22 אלי 23/01/2016 09:18 הזדמנות ורציו יהש יגיבו בהתאם
מניות השנה ל2016 לדעתי, הנפט יתאושש והיעד שלהן רציו 42 אגורות אפסייד של 90% מהיום, הזדמנות יעד 210 אפסייד 80% בהצלחה
משה ראשל"צ 23/01/2016 18:40 כבר שמענו שנה שלמה רציו 43 - זה לא יקרה שנה זו
למרות שהייתי מאד מאד רוצה שכך יהיה
21 משקיע קטן 23/01/2016 08:53 השוק עדיין מסוכן,כנראה שמדובר בתיקון זמני. (ל"ת)
20 הכריש 23/01/2016 03:40 בורסה..
יום א מניות הגז יובילו את העליות....לפי ראייתי מניות הביומד חלקן לפחות הולכות לתת מהלך עליות פי 10...לסולידים יותר מדד הביומד שיא 1200 היום 400..המדד לבדו יתן מהלך 200 אחוז למעלה..כמובן לא ביום ויתכן שעוד נמשיך לראות נמוך יותר במדד הביומד אז זהירות נדרשת..אבל לפי דעתי ראינו ביום ד האחרון תחתית ומכירות יתר פניקה בציבור..
מוטי 23/01/2016 23:45 מי הפסיכיאטר שלך
ההתמכרות לגודל ודמיון אצלך כמו אצל הערבים בדובאי!!!
הכריש 24/01/2016 21:44 והם הכי עשירים..יא פסיכי (ל"ת)
19 רציונל כי 44 באופק 23/01/2016 03:07 BP ייכנסו ללוויתן ואז שער 100 לפחות כולל אועי וגל ???????????????????? (ל"ת)
18 ניר 23/01/2016 00:21 כל היום ראלי... כולכם בראלי חזק ל....
גהנום!!!
17 דני 22/01/2016 23:09 UWTI - 25% - איזה שורט סקוויז בנפט!
ניראה שהרבה סגרו פוזיציה נסגר מעל 32$ צריך עוד יום ו PUSH כזה לסגור מעל 34$ ואז ל 42$...
מוטי 23/01/2016 23:46 אמן עליך!!!
אני יושב ב-UWTI משער 1.42 , 1.53 ו-1.95 ועדיין לא מימשתי. מחכה ל-3 מינימום וזה יקרה באזור 42$ לחבית WTI
רון 23/01/2016 17:06 התעודה עלתה יפה נראה לי זה הזמן לצאת עכשיו. (ל"ת)
16 אל על 22/01/2016 22:50 לא מובן מה שקורה פה
למה אתם נלהבים כל כך מזה שיתכן שאל על תרד? אנשים מפסידים כסף . התלהבו מזה שאתם מחוץ למניה,הגלגל מסתובב וזה כואב.איך אתם יכולים לשמוח שמישהו אחר מפסיד כסף כאשר הוא מתעסק במה שאתם מתעסקים?היום זה אנחנו מחר זה אתם. קצת רחמים גם ככה קשה המחשבה על כל מה שקורה !!ובנוגע למנייה יש המון סיכוי שהיא תעלה ומי שמשלה את עצמו כשהוא רואה שהנפט עלה שיפקח עיניים הנפט במגמת ירידה תקופה לא קצרה וכרגע יש לו את כלללל הסיבות בעולם לרדת . בעיניי מדובר פה בתיקון סביר שהיה צריך להגיע ללא ספק אבל חבר'ה בביקוש של הנפט קטן לעומת ההצע אז בואו נחשוב ביחד,האם הוא ימשיך לעלות ? לא. בטח ובטח לא כשאופ"ק בתמונה.תודה על ההקשבה.
מאיר ברק 22/01/2016 23:19 חבר כדי להרוויח בבורסה צריך שמישהו אחר יפסיד (ל"ת)
למאיר ברק 23/01/2016 20:32 גם "לנצח" צריך לדעת
נאמר ואתה צודק וכדי שאתה תרוויח אני צריכה להפסיד אבל גם לזה יש דרך ולא להתרברב זה לא נעים כולנו בני אדם.היום זה אני מחר זה אתה. ושלא תבינו לרגע אני לא דואגת לשנייה לאל על אני יודעת שהיא צפויה לעלות פשוט התגובות פה לא הולמות.
הברבור השחור 23/01/2016 19:26 לא נכון
בניגוד לשחמט שהוא משחק סכום אפס שאחד יכול לנצח רק אם השני מפסיד, הבורסה היא ממש לא משחק סכום אפס. במניות יכול להיות מצב שכולם מרוויחים או כולם מפסידים, ואין הכרח שאחד ירוויח והשני מפסיד.
ווטסאפ 23/01/2016 19:04 זה לא בדיוק נכון
כשמניות שוברות שיאים כלפיי מעלה כולם מרוויחים! אבל גם כשמישהו אחר מפסיד לא צריך לרקוד על הדם שלו!
סוחר 23/01/2016 20:28 וגם זה לא מדיוק
שורט וגידור שמעת?
15 נפט 22/01/2016 21:29 כבר 10 אחוז עליה (ל"ת)
14 ערן 22/01/2016 19:55 אל על אוי ואבוי
פתיחה של מינוס 20
אבי 22/01/2016 22:15 חחחח היא עולה בראשון (ל"ת)
לאבי 22/01/2016 23:37 אני גם חושב
מוכרים רציניים ממשיכים להחזיק ולא נכנעים לעלייה של הנפט , פה נאמר שאל על היא אופציה של הנפט,שטויות במיץ. לפני שאל על מסתמכת על מחירי הנפט היא חברת הדגל שלנו,חברת התעופה המובילה בארץ ובנוסף היא לא יושבת בחיבוק ידיים,החברה קונה ומתחדשת,מנסה ליצור שיתופי פעולה עם חברות אחרות . צאו מזה שהיא אופציה של הנפט.אין ספק שהנפט מוזיל לה עלויות אבל אף על פי שהיא ירדה יש קונים והמון,היא סוגרת יום עם 10 מיליון שח מחזור , ו4000 עסקאות לערך,תאמינו לי 4000 איש לא טועים .
13 מעניין איזה 22/01/2016 19:23 תרוץ ימצאו עכשו להוריד את ליויתן ורציו (ל"ת)
האיש שבקיר 23/01/2016 15:41 אל תדאג בתוך השנתיים הבאות מניות הגז
הבולטות כולל רציו יטוסו מאות אחוזים המשבר נפט הבא יגיע בקרוב ולוויתן הוא מאגר מטורף ושווה פי כמה וכמה מהשווי העכשוי אז אל תהיה לחוץ הגז והנפט שם לא בורח
משה ראשל"צ 23/01/2016 18:42 לויתן זה מכרה זהב ומי שלא שותף היום שלא יבכה מחר (ל"ת)
12 לאתרוש 22/01/2016 18:53 יש מקום להעלות את כתבתו ל מר גורביץ' מהיום
למקום מרכזי. דברים שמועלים שם היום עוד ילמדו רבות.
11 משה 22/01/2016 18:21 גם שזורקים חתול מת מבניין אחרי
שהוא פוגע בקרקע הוא קופץ למעלה פעם אחת
יוסי 22/01/2016 19:27 כל הכבוד יוסי, מצטט את מאיר ברק??? כדאי שתלמד שלא זו
הכוונה כאשר אומרים dad cat bounce
10 david 22/01/2016 18:10 כולם חכמים
תקופה ארוכה קורה את התגובות ומגכך לא פלא שי שמתעשרים מהבורסה מאנליסטים שכמוכם שמפאנכחים כך את התחזיות ליום המחר לעולם עוד לא ניתקלתי. בהמלצה נכונה שרשומה כאן וגם היום לדוגמא. ניבדוק מה י.קרה אל על. סיום ביום ראשון תרשמו שיורד. גשם כולם נרטבים בלי קשר לנפט יש סוחרים שמחכים לבריחה שלכם תזכרו על כל אחד שבוכה יש אחד שצוחק
9 לוויתן 22/01/2016 18:03 ראו את נובל ואוווו איזה טיסה דו יומית (ל"ת)
8 סוחר נבון 22/01/2016 18:01 יום א אל על יורדת 15%
אבנר רציו וכו עולות 10% לגזור ולשמור
לך תישן על האף יקנאי 22/01/2016 23:38 אם היא יורדת 15 אחוז
אני קונה חצי מיליון מותק .
7 ביו 22/01/2016 17:49 ורק ביו כתב פה שהנפט יזנק וגם הבורסות
עוד באמצע השבוע
6 ירון 22/01/2016 17:41 תמיד האמנתי בנפט- ימריא עד 48 דולר במיידי. (ל"ת)
אבי 23/01/2016 10:35 איזה חכם אלוהים איפה היתה עד היום נוכל..... (ל"ת)
27 23/01/2016 20:57 27
בטח הוא קנה ב27 חחחח
5 אבי 22/01/2016 17:41 איפה השורטיסטים העליזים בטח עכשיו סובלים מכאבי עיניים
איזה מסכנים
4 בוננזה 22/01/2016 17:32 אל על
מתומחרת היום לפי 50/60 דולר לחבית כך שבמחיר הנ״ל היא שווה הרבה יותר מה גם שהעליה בנפט ביומיים האחרונים זה סה״כ תיקון טכני כך שלא צריך להתרגש יתר על המידה
כל כך נכון 22/01/2016 23:38 שקוף שמנסים להוריד את המניה
כדי לקנות בזול.
ניר 22/01/2016 18:08 לא צריך להתרגש?
ביום ראשון יהיה נחיתת אונס נראה לי איזה עשר אחוז למטה תהיה בריחה בריחה
כלכלן 22/01/2016 19:08 10 אחוז?אתה אופטימי אל על תרד 20 אחוז בראשון (ל"ת)
3 שאלה? 22/01/2016 16:50 איך קוראים למניית הנפט (ל"ת)
madmamx200 23/01/2016 11:15 או DWTI תלוי בכיון ;) (ל"ת)
khalid 22/01/2016 17:48 אל תתקרב
אל תתקרב למנייה הזו, מאד מסוקנתץ
מוטי 23/01/2016 23:51 זה לא מניה יא אהבל
זה ETN.
נאור 22/01/2016 17:33 UWTI (ל"ת)
2 שלמה מעוז 22/01/2016 16:49 מי שמושקע באל על יום ראשון שאלוהים יעזור לו (ל"ת)
1 הלורד השקעות 22/01/2016 16:28 אל על
ביום ראשון הלוויה של מניית אל על נצא מאחד העם ב-9:40 הטמנת המניה ב-17:24 תראו את מחיר הנפט חחחח
מוטי 23/01/2016 23:55 ז"ל על המניה :)
איזה דפוקים לפני חודש הזהרתי אתכם מספר פעמים שתוך שנה היא בשער 70-80 !!!!
איזה השקעות יש לך 22/01/2016 23:45 שאתה לא יודע שיום ראשון נסגר ב16:30
א ל ע ל עולה ותאכל את הכובע חמוד .
מוטי 23/01/2016 23:53 הוא התכוון להטמנת המניה (או הגופה)
ב-16:24. כל המעוניינים לקחת חלק במסע ההלויה מוזמנים לאחד העם מחר!!!
יוס 22/01/2016 18:13 חחח אהבתי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש