ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

התרסקות ללא תחתית: מחיר הנפט צלל 5.5% - ופרץ רמה פסיכולוגית קריטית

לאור הצניחה במחיר - בתוך פחות משנתיים שני שליש מבארות הנפט בארה"ב פשוט הפסיקו לפעול
 |  23
שפל נוסף
Share
אחרי פתיחת שנה איומה לנפט במהלכה צלל הזהב השחור ביותר מ-15%, אתמול (ה') הגיע מהלך עליות משמעותי ראשון בשנת 2016 כאשר הסחורה זינקה 2.4% וסחפה את וול סטריט לראלי גדול. אבל בינתיים, זה בעיקר נראה כמו צעד קדימה ושניים אחורה. מחיר הנפט צנח היום ב-5.5% למחיר של 29.4 דולר לחבית אל מתחת לרמה הפסיכולוגית הקריטית של 30 דולר.


תגובת הבורסות לא אירחה לבוא והמדדים באירופה סיימו בירידות חדות וגם בניו יורק נרשמה מפולת

המלאי בארה"ב: סקר האסדות בייקר יו (Baker Hugh) הציג ירידה שבועית של אסדה אחת בארה"ב. לאור הירידות החדות במחיר הנפט, בהווה פעילות 515 אסדות בלבד. לפני שנתיים, בתור הזהב של חברות הנפט בארה"ב, היו פעילות במדינה יותר מ-1,600 אסדות. כלומר בתוך תקופה של פחות משנתיים, סקטור הנפט פשוט התמוטט בארה"ב כאשר יותר משני שליש מהאסדות נסגרו. 

נציין כי מוקדם יותר השבוע הנפט כבר נגע במחיר של 29.9 דולר, והנפילה כעת רק מכניסה את הנפט לשפל נוסף. המפולת הגדולה השבוע בנפט הגיעה רק לאחר דו"ח המלאים בארה"ב ביום ד' שהציג המשך גידול במלא הנפט ובעיקר במלאי הבנזין.

מעבר לזה, מה שמדאיג בימים האחרונים את הסוחרים בעניין הנפט זה בעיקר הסרת הסנקציות על איראן שצפויות להתפוגג בתוך ימים ספורים. החשש הגדול הוא כמובן שאיראן, לה יש מצבורי נפט עצומים, תציף עוד יותר את השוק הרווי ותגדיל את ההיצע משמעותית.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

23 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 רציו 16/01/2016 21:08 מישהו יודע אם יש סימנים של שמן במאגרים (ל"ת)
17 לא לשכוח דבר אחד 16/01/2016 20:34 כנסו
כשהנפט יורד אל על עולה
16 לא לשכוח דבר אחד 16/01/2016 20:34 כנסו
כשהנפט יורד אל על עולה
15 דני 16/01/2016 18:54 מתכון טוב לחיזוק השקל
משק באטה ו השקל מתחזק מיום ליום .
14 איציק 16/01/2016 18:42 שובר רמה פסיכולוגית
ולא פורץ רמה פסיכולוגית
13 אמיר 16/01/2016 08:10 שווקים
מעז יוצא מתוק - זה נופל מהר מדי , סימן שלא יימשך הרבה זמן עד שיגיע לאיזון . אין לי ספק שסוף שנה בורסת יסגרו ברמות יותר גבוהות מאשר התחילו , נוכח חוסר אלטרנטיבות אחרות וחמדנות של בני אדם .
12 זיו 16/01/2016 07:44 שטויות יורד יעלה בחזרה
חברס הנפט נפל בעבר ועלה מאות אחוזים גם הפעם וחמה ? כי העולם הערבי לא יחזיק מעמד נפט זה מלחמות כמו המים אז קדימה מי ימצמץ ראשון ....בבוםםםם עליות
11 ירידת מחירים דרסטית 15/01/2016 14:53 יהודה
חברים יקרים! אנו עומדים לפני מהלך היסטורי שלא היה כמותו בישראל!!אם מגמת הירידה תמשך עד לסוף החודש ויסגר במחיר של 25 דולר לחבית, תוך השלמת ירידה חודשית של כ-40%. נזכה לחוות ירידה של מחיר הדלק ב40 אג'!!!מדובר בירידה הכי משמעותית שידענו, של כמעט 6%.חברים תתחילו להתרגש, כי החל מהחודש הבא אתם הולכים לשלם הרבה פחות על הדלק...
10 שמריהו 15/01/2016 14:37 נפט
אירן מתחילה למכור נפט שבוע הבא,ואתם חושבים שסעודיה תשב בשקט? היא תרסק את המחירים כדי שהאיראנים לא ירויחו...!!!!!רק תעודות סל בחסר!!!! בהצלחה, שמריהו 0526432311 כתבו לי תגובות, רק בשורות טובות, שבת שלום
9 קולים 15/01/2016 13:57 עליות
נשבעע לכם נשבעע שהנאסדק יעלה לפחות 1% היום כבר תרגיל ידוע חוזים 1.6 למטה פותחים בסוף 0.9 בא גל של קונים ניהיה ללא שיינוי שוב יורד 0.3 שוב בא גל קונים ניהיה חצי אחוז למעלה מתמתן ל0.3 בערך ולקראת שעה 20:00 בלילה תופס כיוון ברור ועולה בלי סוף
אמיר 16/01/2016 12:58 היית קרוב.. (ל"ת)
8 מישהו 15/01/2016 13:38 לברוח מהבורסות! 2008 היתה משחק ילדים..
נפט זה לא סאב פריים, ויכולת הממשלות והבנקים לעזור כבר לא קיימות. ארה"ב ביחס חוב תוצר הזוי והבנק הסיני יפרק את ערך הדולכ כדי להציל את הכלכלה הסינית. עזבו 2008 1929 הולכת להיות משחק ילדים לעומת הפעם. נקווה שזה לא יצית מלחמות..
7 ישראלה וישראל ישראלי 15/01/2016 13:24 לא צריך דלק! מלאו מיסים,וסעו קיבינימט! (ל"ת)
6 חוזים 15/01/2016 12:41 החוזה על הנסדק כבר 2- (ל"ת)
5 רם 15/01/2016 12:25 אני יצאתי ממניות כרגע משקיע רק במדדים
שגם כרגע צוללים לי.אבל רכשתי ממש עכשיו זול יחסית ואני עוקב בדריכות.לא קניתי לשבוע מתכוון לשבת כמה חודשים קדימה.מאמין שלטווח ארוך המדדים באירופה ובוול סטריט יעלו.
איציק 15/01/2016 13:41 כשהמניות יורדות גם המדדים יורדים
אתה מוריד את סטיית התקן אבל ממשיך להפסיד.
רם 16/01/2016 15:27 אתה צודק אבל כפי שרשמתי אני ממתין עד אמצע השנה
ועד אז נראה לי שהמדדים יעלו. מה איכפת לי מה קורה עכשיו אני לא סוחר יומי ויש לי סבלנות. מי שנפל ב 2008 ולא ברח ,תוך פחות משנה אפילו הרוויח. עם מניות זה סיפור תראה מה קרה ל AIG מאז שהתרסקה ,לא חזרה אפילו לרבע ממה שהייתה. במדדים זה סיפור שונה,הסיכוי שמדד יקרוס לחלוטין וישאר למטה שנים ארוכות זה סיכוי קלוש.
4 מיקי 15/01/2016 12:08 להוריד מייד את מחירי הנסיעה במונית
למה נסיעה ספיישל ת"א ירושלים 380 שקל ? גנבים.
3 העם דורש ירידה של 50 15/01/2016 11:41 להוזיל החשמל מיד ב50 אחוז כך גם הבנזין מיד!!!!
כחלון העם יזרוק אותך אם לא תוריד מיד המחירים גם גז לבישול ולחימום חברות הגז גם עושקות הציבור לאף אחד לא איכפת רק בצע כסף
2 ליאור 15/01/2016 11:24 הנפט צולל אבל ממשיכים לשלם כמעט 6 שקל לליטר
לא משנה כמה הנפט יירד אנחנו עדיין נשלם ביוקר על הדלקהממשלה אפילו תיקח 99 אחוז מס בלו ואחוז אחד על הדלק.
1 זקן חכם 15/01/2016 11:22 מפולת מפולת
זהירות מ. פ. ו. ל. ת
עדי 16/01/2016 00:09 האם הנפט מומלץ במחיר 25
זקן חכם
מני 15/01/2016 14:54 אתה נשמע אברשקה.זקן וטיפש. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש