מחיר הנפט התחזק 1.3%: 'זו תהיה ההשקעה הטובה ביותר בעולם'

להבת אש, צילום: Getty images Israel
מחיר חבית נפט עלה היום ב-1.3% אל מחיר של 45.7 דולר לחבית.
מניית אקסון מובייל;  EXXON MOBIL +0.45% EXXON MOBIL 83.03 +0.45% EXXON MOBIL סגירה:0 פתיחה:82.95 גבוה:83.25 נמוך:82.74 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
מניית שברון: CHEVRON CORP +0.42% CHEVRON CORP 120.42 +0.42% CHEVRON CORP סגירה:0 פתיחה:120.29 גבוה:121.11 נמוך:120.12 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
מוקדם יותר היום, הפילנטרופ ומנהל ההשקעות הידוע של חברת קרלייל דיוויד רובינסון, הגדיר את ההשקעה בנפט כ"השקעה הטובה ביותר בעולם". רובינסון מאמין כי לאורך זמן המחיר של הנפט יעלה בחזרה ואמור להימצא בכל תיק השקעות. לדבריו, התעשייה שמסתמכת על אנרגיות ברות קיימא כמו אנרגיית רוח הינה יקרה יותר ופחות בעלת תועלת. 
"הצריכה של אנרגיה היא דבר שחייב להיעשות אם אנחנו רוצים להמשיך להצעיד את העולם קדימה". כך אמר רובנשטיין. האחרון אינו מסתתר את זה שהוא עצמו משקיע בנפט. ההון של קרנות קרלייל מנהלות כ-192 מיליארד דולר - בין 10 ל-12 מיליארד מהם מוגדרים כהשקעה פוטנציאלית בנפט. 
מאוחר יותר ידווח סקר המלאי בארה"ב של ארגון הנפט האמריקני (API). זהו דוח שמתפרסם 24 שעות לפני הדיווח הרשמי של משרד האנרגיה. נזכיר כי בשבוע שעבר, מלאי הנפט הגולמי בארה"ב ירד במעל ל-4 מיליון חביות. הירידה במלאי תמכה בעליות יומיות חדות במחיר הנפט ויכולות לנהוג באופן דומה גם השבוע. 
אם כי רוב הכלכלנים מאמינים שכל עלייה במחיר הנפט היא עלייה לשם ירידה. חברת המחקר BMI דיווחה היום כי מחיר הנפט אמור להתייצב במחיר של 45 דולר עד סוף השנה. זאת כאשר הצפי כי איראן תגדיל את ההיצע העולמי, העלייה בשווי הדולר והירידה בביקוש הסיני תביא לחולשה מתמשכת במחיר גם בהמשך השנה. 
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    כל עוד חברות פצלי השמן לא יפשטו רגל מחיר הנפט יעמוד
    המסביר הלאומי 18/09/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר הרבה ילכו הביתה המחיר יעלה ואז שוב יחזרו חברות לפצלי השמן ואז ירד שוב ואז יפשטו רגל ואז שוב יעלה עד שארהב לא תתחרט על האפשרות הזאת מחיר הנפט יעלה וירד לסירוגין לפרוץ את השיא לא בעשור הקרוב אולי גם לא בעשור הבא
    סגור
  • 11.
    נפט השקעה טובה לדעתי
    ציקי 06/09/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך סבלנות מה שיורד עולה זה עניין של שיווי משקל כלכלות רבות נשענות על הנפט וכרגע חייבות שהמחיר יעלה הם יעשו קיצוץ תפוקות ואז הנפט יחזור לרמת 60-65 תוך זמן קצר פצלי השמן יש בו בעיה בנתיים טכנולוגיה מזהמת וכן עלות ייצור גבוהה
    סגור
  • 10.
    לפני יומיים דיברו ה"אנאל ליסטים" על 10-20 דולר לחבית
    היום"השקעה טובה" 30/08/2015 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אידיוט מי שמאמין לאוסף השקרנים הזה...
    סגור
  • 9.
    לך תספר לאימא שלך בן יונה מבית היצר של "רוטשילד"
    נפט יעלה??? 17/08/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחיר הנפט מעולם לא יחזור להיכן שהיה (120-140$ לחבית). בוא אני אספר לך סוד כלככלן רובינסון המלומד: מחיר הנפט לשנים קרובות יהיה בין 20 עד 60 דולר לחבית. זה טווח שהספקולנטים שלך ישחקו בו ובכל פעם יריצו למעלה או למטה בנימוק מחורבן זה או אחר. הרי ההמונים הם "עדר כבשים" או כמו שאומרים "הנייר יספוג כל דבר/שטות".
    סגור
  • 8.
    הלוואי שהשסינים ימצאו פיתרון אנרגטי לביטול השימוש בנפט (ל"ת)
    ששש 15/08/2015 17:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    אתר מביש
    אורן 06/08/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אולי תסירו את הכתבה כברהיא לא רלוונטית למה שקורההנפט צולל אם לא שמתם לבפשוט בושה שככה מנהלים אתר פיננסי
    סגור
  • 6.
    50 דולר זה מחיר לא רווחי להפקה בפצלי השמן (ל"ת)
    שכחתם דבר אחד 06/08/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אל תתקרבו- ההסבר בפנים
    אנונימי 05/08/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מי שרוצה להשקיע שקודם כל יקרא קצת על תהליך ביקוע של פצלי שמן , ארצות הברית משקיעה המון כסף כדי לייצר חבית נפט מפצלי שמן אבל זוכה לעצמאות אנרגטית ומשאבים כמעט בלתי נדלים של אנרגיה , הנפט לא יחזור לרמות שהיה לעולם
    סגור
  • בכתבה הזו אין בכלל התייחסות לפצל שמן.
    ranr 06/08/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מניח שהורדת מחיר הנפט, נובעת מהרצון של מדינות אופק להמשיך ולפגוע בכלכלה האיראנית כסנקציה נגד הפעילות הסמי צבאית של אירן באיזור. לכן אני מניח שמחיר הנפט יישאר נמוך או אף ימשיך לרדת עד שנראה תפנית מדינית.
    סגור
  • 4.
    יש מחיר לנפט רגיל ויש מחיר לגז שמחמם את הבית
    אודי 04/08/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ויש מחיר לסולר שמחמם את הבית זה לא אותו מחיר לכל דבר אתם מוזמנים לבדוק במסחר בחוזים
    סגור
  • ויש מחיר וריח גם לגז שאני מייצר מפסוליה (ל"ת)
    ומחומוס.... 30/08/2015 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אני מושקע בקסם נפט ואחרי ממוצע עדין מופסד 14%
    רפאל 04/08/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אבל אני משוכנע שהנפט בסוף יעלה.... בקיצור אני רץ למרחקים ארוכים אני עוד אחזיר את ההפסד וגם יעבור לרווח בה"
    סגור
  • הייתה בסדנאת אהבה באשרם עם סאמבהו? (ל"ת)
    סוחר 06/08/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    ב-45$ תעשיית הנפט בארה"ב בפשיטת רגל, דיפולט ענק
    שחר 04/08/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 5
    של אג"ח קונצרני בתחום האנרגיה. זה לא מחיר בר קיימא.
    סגור
  • 1.
    80$ בקרוב חורף הסקות וכו' (ל"ת)
    אבי 04/08/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • וואא,גאון
    אחד 04/08/2015 19:02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    איך שאר העולם לא לקח בחשבון שאחרי הסתו מגיע החורף.....איזה עולם טפש וקצר ראות.
    סגור
  • אתה בטוח? (ל"ת)
    ארבינקא 04/08/2015 20:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ואו חכמולוג. מה הקשר? כולם יודעים ועדיין המחיר בחורף עו
    TCH 04/08/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לה. תלמד קצת...
    סגור
  • החורף הקרוב צפוי להיות חם. חם מאוד אפילו. (ל"ת)
    ארבינקא 04/08/2015 18:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שקעת עם מניות הנפט? אנו לא הפתרון..וגם בחורף יתחממו מאהבה. (ל"ת)
    חי מאהבה 18/08/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור