18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הסאגה נמשכת: נתניהו הורה לפרופ' יוג'ין קנדל לבדוק את החלטת דיוויד גילה

ראש הממשלה מתערב בדרמה בסקטור הגז - המועצה הלאומית לכלכלה תחל לבחון החל ממחר את סוגיית פירוק מאגרי הגז
 |  79
מפנה בסיפור?
Share
משבר הגז שהוצת אתמול והגיע לשיא היום מקבל תפנית נוספת. כזכור, הממונה על ההיגבלים העסקיים דיוויד גילה הודיע כי יש לפרק את מונופול הגז של קבוצת דלק ונובל אנרג'י אך כעת מתברר כי גילה לא זוכה לגיבוי מלא, לפחות לא מצידו של ראש הממשלה.


נתניהו הורה מוקדם יותר הערב לבחון מחדש את החלטת גילה. בהודעה שנמסרה מלשכת ראש הממשלה (שאחראי כיום גם על תיק האוצר) נכתב כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את ראש המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' יוג'ין קנדל לבצע עבודת מטה בעקבות עמדתו של הממונה על ההגבלים". עוד ציינו גורמים במשרד רוה"מ שיש למצוא את האיזון הנכון שיאפשר גם להפיק בקרוב גז ממעמקי הים וגם לספק אותו במחיר תחרותי לכל אזרחי ישראל.

בחדשות ערוץ 2 דיווחו כי המינוי הוא בשל פניה של נציגי נובל אנרג'י, השותפה האמריקנית שמחזיקה ב-39.66% ממאגר לויתן ועוד 36% ממאגר הגז תמר. נכון לכתיבת שורות אלו, מניית החברה צונחת בבורסת ניו יורק 4% בתגובה לאירועים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-52 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
52 תלמדו מההיסטוריה 24/12/2014 22:16 מרוב פרופסורים הגז יישאר בים
בעולם הזה צריך להיות חכם ולא רק צודק, מה שאפשר היה לעשות לפני כמה שנים אי אפשר לעשות היום, גם הפלסטינים מתחרטים עכשיו שלא קבלו את החלטת החלוקה מ 1947. אם רוצים שגורל מאגרי הגז לא יהיה כגורל חלומות הפלסטינים צריך להגיע לאיזשהו הסדר שיתקבל על דעת תשובה ונובל אנרג'י ולהמשיך לעבוד ומהר.
51 אלי 24/12/2014 19:18 ביבי שוב מוכיח שהוא דואג לטיקונים ולא לאזרחים הפשוטים (ל"ת)
50 בא 24/12/2014 09:06 מה שאסור לקרות לאדם בחיים הוא להיות מושחת ,כנסו ליוטיוב
מוות קליני באנגלית ועברית ,תתרכזו באנשים שירדו לגיהנום ,במיוחד תשובה , כסף זה לא הכול בחיים . שדים כמוהו הם נשמות אבודות .
49 ליאור 24/12/2014 07:30 ביבי עוזר לטייקונים! ביזיון של ראש ממשלה (ל"ת)
אלי 24/12/2014 09:05 ביבי טייקון
רעה לפנסיונרים ביבי לא יפה ממש לא יפה יאיר היה טוב אתה מנותק ממש
48 צדק אמיתי 24/12/2014 07:18 צבועים מסריחים
עשה לכם נס חנוכה למה לפני הקידוח בליויתן דיברתם נתתם לכושי קודם לקרוע תתחת והתחת של משקיעים שמרויחים 8000 ועכשיו כולכם גיבורים מסריחים אשכנזים זבל פח אשפה
47 דני 24/12/2014 07:14 הפסד נטו של הציבור
רוב מניות השותפויות הודח הציבור הרחב וחלקן הגדול נרכש לאחר תחילת הקידוחים. החלטת גילה, משנה את כללי המשחק לאחר תחילת המשחק!
46 הליכוד טוב לטייקונים 24/12/2014 07:13 ביבי רע לישראל. הליכוד טוב לטייקונים
ביבי רע לידראל. הליכוד טוב רק לטייקונים
אלי 24/12/2014 09:00 ביבי ביבי ביבי ראה לפנסיונרים
תיתפתר לך הביתה מספיק מספיק טייקון גם אתה
45 גמלאי 24/12/2014 07:11 ביבי ממהר להגן על הטיקונים זה הדבר החשוב ביותר. (ל"ת)
44 אתם יודעים באיזה צד 24/12/2014 07:01 ביבי מנסה למנוע הוזלת הגז לציבור
ביבי ממשיך לחלוב את העם
43 אחד 24/12/2014 06:34 המגיבים של תשובה נותנים פה עבודה יפה...
עם קריצה לנהנתניהו הנה לפניכם הון-שלטון. בהמשך צפוי ג'וב מפנק לאבנר וליאיר, ש"כישוריהם" עוד יתגלו. בינתיים, אבא רק צריך להמשיך את מה שהוא עשה באופן כל כך יסודע, להחריב את מדינת ישראל, להקריב עוד כמה משפחות ושעוד כמה ילדים ילכו לישון רעבים. העיקר שתשובה יוכל להיות שני שלבים למעלה ברשימת העשירים וששרה תטוס במיטה.
אחד 24/12/2014 08:43 ר"מ שמתערב בהחלטה מקצועית, הון-שלטון בהתגלמותו.
וממליץ לראות את סדרת סרטי "השיטה" ביוטיוב ( החל מפרק 3) בשביל להבין בדיוק איך המדינה מתנהלת, מוסבר יפה על ידי מישהו שהיה במעגל הפנימי של ההון שלטון.
שרון ב 24/12/2014 07:58 תתעורר
ילד. לא נמאס לך מהססמאות השחוקות? אתה לא מבין כי בפועל אתה רצה לחיות בצפון קוריאה או קובה. תלמד קצת מה משמעות השתלטות המדינה על עסקים. המדינה תמיד היתה המעסיק הגרוע ביותר. ראה מה קרה בברה"מ שהתפרקה ובצפון קוריאה היום. לזה אתה מייחל? טול קורה מבין עיניך: הכותבים כאן מייצגים את עצמם ודעותיהם, ובעיקר בעד יוזמה חופשית. ססמאות מפגרות מקומן בפח הזבל או בבית השימוש. אך אני בטוח: "איש בעיר לא יידע."
הוי המניפולציות 24/12/2014 09:05 שרון ב, הסיסמאות המפגרות הן שלך, טוקבקיסטית מטעם
צפון קוריאה? קובה? השתלטות מדינה על עסקים? ככה לימדו אתכם בבית הספר לתקשורת, להפריח ססמאות קליטות גם אם הן לא רלונטיות בעליל. לא זכור לי שמישהו החליט שהמדינה תשתלט על לוויתן,מה שהמדינה רוצה זה שהוא ימכור את לוויתן לחברה אחרת כדי שתהיה תחרות . אבל מה הטעם לענות לטוקבקיסטית מטעם...
42 מרכוס 24/12/2014 06:02 לקחיהו, תעשה פעם את מה שטוב למדינה ולאזרחים.
כאשר החברים נהנים הפירורים שנופלים גדולים יותר. אם לא מקבלים כמו אולמרט,מקבלים ג"וב פיקטיבי. ביבי...כשלת .
ארז 24/12/2014 09:07 מה טוב למדינה?!
איך זה טוב לה לגנוב לאדם שהשקיע שנים ומליארדים? זה מה שאתה רוצה? מדינה קומוניסטית? כל היום שתו לי ואכלו לי. תפסיקו כבר לבכות ולז..ן בשכל.
41 לא יאומן 24/12/2014 06:01 בושה וחרפה
מנהלים רמי דרג ,כשצריכים לקבל החלטות הם נכנסים לתרדמת . כשמתעוררים אחרי שנים עבורם הזמן עצר מלכת . זה קורה רק בעולם השלישי שנדמה לנו שאנחנו לא שייכים אליו .
40 יוני 24/12/2014 05:47 מניות הגז
זה ניקרה שוחד בחירות והמבין יבין
שרון ב 24/12/2014 07:59 תלמד לכתוב
ילד. כותבים "נקרא" ולא "ניקרה." וכל היתר אין לך מושג קלוש.
39 עמי 24/12/2014 05:46 צריך טיקונים בכל מדינה מתפתחת (ל"ת)
38 יואל 24/12/2014 05:16 סוף סוף יוצא מחר מהגז הארור--מוכר הכל הכל נמאס לגמרי (ל"ת)
37 בני 24/12/2014 04:59 ביבי פועל נגד באינטרס של אזרחי ישראל. (ל"ת)
36 ייאי 24/12/2014 01:01 כשטייקון מיילל ביבי מייד מתלהק.למה הוא לא התערב למנוע
את מונופול הגז של תשובה? למה? כי ביבי היה ונישאר טוב לעשירים.אז הטיפשים ימשיכו לבחור בו וימשיכו לייבב כמה רע הוא עושה להם.
35 אברום 24/12/2014 00:54 מי המטומטם שנתן זיכיון כזה? כמה קיבל בשחור? (ל"ת)
34 דן 24/12/2014 00:45 דוד גילה
לאור הזיגזוג שלך אינך ראוי לתפקיד,עצתי לך להניח את המפתחות על השולחן ועדיף שתעשה זאת כבר אתמול
33 איציק 23/12/2014 23:25 תגידו , משהו טוב ייצא מהגז הזה?
אולי נראה מחירים נורמלים בגז, חשבנו שמציאת הגז תיטיב איתנו,עם מחירי הגז ,אבל.....נאדה. כנראה שלא סופרים אותנו.
32 איתן 23/12/2014 23:22 עכשיו אני יודע בברור למי אני מצביע.
ביבי ביבי ביבי. ואני כל חיי הייתי מרכז שמאל.
31 אלון 23/12/2014 23:21 איך מחיר תחרותי אם ביבי לא מאפשר קיום תחרות? (ל"ת)
30 ביבי בום 23/12/2014 23:08 מחר ראלי מטורף (ל"ת)
29 שרון ב 23/12/2014 22:49 נתניהו אם תחזור
ותחזיר לשפיות, ותתחיל להתמודד מול הפקידוקרטיה הבולשביקית ההורסת כל חלקה טובה, אני מודיע כי אצביע עבורך ואתמוך בך כל עוד נפשי בי. נמאס כבר מההרס של הפקידים, שגורמים נזקים יותר מאויבי ישראל הנחרצים ביותר מבחוץ.
יוסי 23/12/2014 23:55 לפני שתתלהב מביבי תבדוק מה המשמעויות
למשל למה אנשים בודדים צריכים להנות ממשאבים של כולנו ולגרוף רווחים של 500 מיליארד ₪ (ע"פ גלובס היום). אפשר לחלק גם לעם ...
28 אבי 23/12/2014 22:45 כל הכבוד ביבי קח פיקוד תוביל מהלך מגשר (ל"ת)
27 כלכלן צ 23/12/2014 22:35 גילה רצה לרצות את השמאל תמורת כסא בכנסת
גילה יצא בסוף טמבל עם הנזקים שיגרום לעם ישראל
עמיטל 24/12/2014 07:48 רציו אהובתי
לא יעזור כלום כבר היום רציו תעלה 5 אחוז לפחות מחירי קנייה אי אפשר לבטל הסכם שנחתםוהאמריקאים לא יתנו יד לזה ביבי ימשיך להיות ליצן ונקווה שיתערב פה בעסקלגבי תשובה מה רוצה גילהתשובה הלך לחפש את הגז לבד אם היה שורף שם מליונים אף אחד לא היה מחזיר לו כסף אבל ברגע שמצא כולכם רוצים להיות בחתונה הגז של המדינהארץ אוכלת יושבה
26 הנביא 23/12/2014 22:27 ביבי זה ההזדמנות שלך לגלות מנהיגות! אם תבטל את ההחלטה
אתה תזכה בבחירות ברוב גדול אם לא אתה לא ראוי להיות מנהיג.
25 חגי 23/12/2014 22:22 איזה מין "תחרות" יש כאן - כלומר מונופול
הכל אפשר למכור לציבור. כל שטות. גם זה שאת הפקת מאגר בשווי מאות מיליארדים אפשר לבצע רק עם ישמרו על מונופול. אמת זה שקר ומלחמה זה שלום.
24 אא 23/12/2014 22:18 שחיטה
מה אתם מבינים בהשקעות יא חבורה של כלומניקים שתומכים בשלי החזירה לולא המשקיעים הקטנים לא היה פה גז והייתם נמצאים בחשכה או תלויים במיצרים!
23 יעקבי מאיר 23/12/2014 22:18 השכל הישר ינצח (ל"ת)
22 פיבו 23/12/2014 22:16 טוב מאוחר...
אינני תומך של ביבי, אבל חייב היה לעשות את הדבר הנכון. זה שבכלל נעשתה החלטה גורלית כזאת למדינה, ע"י פקיד מבלי שראש הממשלה היה מודע לו, זה לא תקין בממשל מסודר. הצעד של ביבי מתבקש והכרחי. טוב מאוחר ממאוחר מדי.
21 אבירם 23/12/2014 22:16 כבר הוכח שלא אנחנו נהנה מהגז
מחירי החשמל לא יורדים. כשהופסקה הזרמת הגז ממצרים הם עלו ומאז לא ירדו חזרה. נבלות
20 ביבי בום 23/12/2014 22:14 מחר ראלי מטורף (ל"ת)
19 דוד 23/12/2014 22:12 פקיד
אני לא מביין פקיד אחד .מחליט לבד על כלכלת ישראל. ?
מרכוס 24/12/2014 06:10 הפעם לא כול הפקידים נהנים. זה נכון
אבל תשובה הזמין את זה לעצמו ,זה טוב לנו וגם לתשובה. הוא יתן חמצן למשק, ויפזר את ההשקעות שלו. והדואופול בעזרת הממשלה ימשיך ויתנהג כמונופול.
18 ישראלי 23/12/2014 22:01 חייבים לשים את הממונה במקום ,דחוף!!
הבחור בעל האמביציה ההרסנית , מוביל לפגיעה אנושה בכלכלת המדינה ובאלפי המשקיעים מכל שכבות הציבור וכמובו בפרצופה של המדינה בפני המשקיעים הזרים שיאבדו אמון במדינה ובשילטונה.
מבין 100 23/12/2014 22:46 המבוגר האחראי חייב לחסל את הפרודיה הטפשית של גילה ומיד (ל"ת)
מבין 100 23/12/2014 22:45 החלטת גילה= אסון כלכלי ומדיני
החלטה טפשית ביותר . כל כך ברור שחבל להסביר לא זוכר החלטה כל כך גרועה ב 20 שנה האחרונות . איך האדיוט קיבל עמדת כח כזאת .
מבין 100 23/12/2014 22:45 אם זאת ההחלטה של גילה יש לו רק מקום אחד - פח הזבל (ל"ת)
מבין 100 23/12/2014 22:39 אם זאת ההחלטה של גילה יש לו רק מקום אחד - פח הזבל (ל"ת)
17 אלון 23/12/2014 22:00 איך מחיר תחרותי אם ביבי לא מאפשר קיום תחרות? (ל"ת)
16 סעיף 52 לחוק ההגבלים 23/12/2014 22:00 סעיף 52 לחוק ההגבלים העסקיים: "השר רשאי, לאחר התייעצות
סעיף 52 לחוק ההגבלים העסקיים: "השר רשאי, לאחר התייעצות עם ועדת הכלכלה של הכנסת, לפטור הגבל עסקי מהוראות חוק זה, כולן או מקצתן, אם הוא סבור שהדבר דרוש מטעמים של מדיניות חוץ או בטחון המדינה." יכול לקבוע שההסכם עם ירדן מחייב מתן פטור למונופול. הבעיה: זה לא יכול להיעשות עד הבחירות כי אי אפשר להתייעץ עכשיו ועדת הכלכלה, מה גם שועדת הכלכלה היא בדרך כלל ניתנת לאופוזיציה, וכרגע היא אצל מפלגת העבודה.
15 סעיף 52 לחוק ההגבלים 23/12/2014 22:00 סעיף 52 לחוק ההגבלים העסקיים: "השר רשאי, לאחר התייעצות
סעיף 52 לחוק ההגבלים העסקיים: "השר רשאי, לאחר התייעצות עם ועדת הכלכלה של הכנסת, לפטור הגבל עסקי מהוראות חוק זה, כולן או מקצתן, אם הוא סבור שהדבר דרוש מטעמים של מדיניות חוץ או בטחון המדינה." יכול לקבוע שההסכם עם ירדן מחייב מתן פטור למונופול. הבעיה: זה לא יכול להיעשות עד הבחירות כי אי אפשר להתייעץ עכשיו ועדת הכלכלה, מה גם שועדת הכלכלה היא בדרך כלל ניתנת לאופוזיציה, וכרגע היא אצל מפלגת העבודה.
14 וביבי יושן ? הלו ? 23/12/2014 21:54 בושה ! פקיד מחליט להפיל את ביבי לקול תרועות השמאל
פקיד רם ככל שיהיה בא באישון לילה בתקופת בחירות ומחליט להחליט שחוזה שהוא חתם לא מקובל עליו... מה קורה כאן רוצים לגנוב מאגר גז ? ששינסקי אחר כך הסכם חתום "תמכרו את תנין וכריש" אחרי שמכרו עכשיו תפרקו.. מה זה סלמי.. תלאימו וזהו אולי לתשובה יותר טוב עם הרצוג - האמריקאים יחליטו והוא יבצע...
13 כנראה מה שקרה 23/12/2014 21:52 נובל בכו לשר המסחר האמריקני, הוא צלצל, ונתניהו התקפל.. (ל"ת)
יעקב 23/12/2014 23:44 שתוק אידיוט (ל"ת)
שרון ב 23/12/2014 22:53 ואם זה קרה כך
גם השכל, גם ההיגיון וגם הצדק היסודי ביותר פעלו, השפיעו ונצחו. טרוף המערכות של פקידים חסרי דעת ושועלים מהרסים צרכיך להיפסק. די, נמאס.
אמנון 23/12/2014 22:38 האמרקאים מכבדים הסכמים
לא בכו לביבי הזכירו לו כללי יסוד שאנחנו גם אותם שוכחים
12 איש 23/12/2014 21:48 נו למה ציפיתם? ביבי שומר על הטייקונים
ואת העתיד של מי הוא מחסל? של המצביעים שלו שהולכים אחריו בעינים עוורות לאבדון וחוסר עתיד לילדיהם ולדורי דורות. אוי לנו שכך אנו נראים
שרון ב 23/12/2014 22:54 אידיוט,
לך תצביע ליחימוביץ הקומוניסטית, ותצעד בראש חוצות להביא את ישראל למעמד של צפון קוריאהנ. אנשים כמוך מתפכחים רק כשהאסון כבר כאן. ואז הם מצטערים, כשלא ניתן לתקן.
11 יחצ"ן ואחד העם 23/12/2014 21:47 נתניהו,עם הכותרת הזאת איבדת היום 3 מנדאטים!
אתה מוכיח לנו היום שהון ושילטון זה לא סיסמה- זאת מציאות! וידיך מגואלות ברפש הזה. ולנו ...נימאס ובא להקיא מהשחיתות הזאת רוצים אויר וגז ושילטון נקי! גילוי נאות:בבחירות האחרונות בחרתי בך.
לא נכון אם מתערב אני 23/12/2014 23:05 בוחר בך ביבי למרות שמעולם לא בחרתי ליכוד
כי בכל מקרה כולם כולל כולם לא מסוגלים לשנות פה משהו אז לפחות אצביע על דבר קטן שכן יכול להשתנות אז שים את הפקיד שלך במקום ושילך לעשות פוליטקה על מישהו אחר
שרון ב 23/12/2014 22:55 טמבל,
עם הכותרת הזאת הוא זכה בחמישה מנדטים. אך זה לא מעניין אותי כמו עתידה ומעמדה של מדינת ישראל במערכת ההתקשרויות החוזיות. אך, מה לעשות: אין שכל אין דאגות.
מבין 100 23/12/2014 22:40 הפוך גוטה הפוך. (ל"ת)
דדה 23/12/2014 22:40 טעות הרוחת קןלות והרבה (ל"ת)
10 אזרח פשוט 23/12/2014 21:46 הריגולציה מושלת בממשלה , ביבי סתם עושה גלים (ל"ת)
9 ביבי אתה בושה למדינה 23/12/2014 21:46 כולנו לצאת להפגין נגד ביבי! צדק חברתי! בוז הון-שלטון!!! (ל"ת)
שרון ב 23/12/2014 22:56 המפלגה
הקומוניסטית מחכה לך. לך עם צ'ה גווארה ותגיע לקובה. תחיה שם נראה אותך, חדל אישים.
דוד 23/12/2014 22:21 אתה רוצה שר אוצר חסר ניסיון וידע בכלכלה כמו לפיד רק ב
רק ביבי נקוד
8 עופר 23/12/2014 21:46 תצוגת קשרי הון-שילטון במיטבה, ביבי לך כבר הביתה! מאסנו
בך ובאשתך!
7 בנימין 23/12/2014 21:43 רק ביבי
עשרות אלפי המשקיעים סומכים על ביבי שישנה את ההחלטה השערורייתי
6 ג 23/12/2014 21:40 הון - שילטון (ל"ת)
5 אר 23/12/2014 21:30 מתן חודורוב הסביר את זה טוב מאד הערב (ל"ת)
4 אבי 23/12/2014 21:24 היידה ביבי - יציל אותנו ויוגין ווואווו !!!
סתם פחחחח
3 ירוק בנשמה 23/12/2014 21:23 מחר ראלי מטורף (ל"ת)
2 משה 23/12/2014 21:20 פיגוע כלכלי של יחימוביץ והרצוג, הורסים לנו את הפנסיה וה
יחימוביץ לא מבינה איזה אסון היא ממיטה עלינו?
שרון ב 23/12/2014 22:57 היא מבינה היטב
היא קומוניסטית. זה בדיוק משאת נפשה.
1 יקר לי 23/12/2014 21:16 שוב הוכח שביבי עובד בשביל הטיקונים
ביבי נגד אזרחי ישראלי הנחנקים תחת יוקר המחיה ובעד הטיקונים שרוצים למכור מוצרים ביוקר. זה היה ברור לכל בר דעת עד היום אבל כעת זה נחשף לכל הציבור. מענין מה ביבי מקבל מהם חוץ משוחד שנקרא "ישראל היום" .
אני לא טיקון אפילו 23/12/2014 23:08 לא פיון סתם אזרח פשוט שמנסה לשרוד ולהרוויח משהו
עובד משלם מיסים השקעתי בגז סתם אזרח פשוט אז ביבי עובד גם בשבילי אז אל תבלבל את המוח הוא עובד גם בשבילך רק אתה לא מודע לזה כי שטפן לך את המוח ביבי עובד בשביל הטייקונים וגם בשביל העם תדייק
Oren 23/12/2014 23:08 Try
ביבי כל הכבוד
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש