ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אלדד תמיר: "החלטת הממונה זה חלם", ולא תאמינו מה דעתו כעת על מניות הגז

ההערכות: תשובה יציע לממונה למכור את אחזקותיו במאגר 'תמר' ולהישאר עם האחזקות ב'לוויתן'. המסחר במניות חודש
 |  66
המונופול נשבר
Share
הכרזת הממונה על ההגבלים עסקיים, דיויד גילה, הבוקר לפיה הוא מתכוון להכריז על כך שכניסת דלק ונובל ל'לויתן' הינה בגדר הסדר שלא קיבל את אישור בית הדין, עוררה לחץ מכירות עצום במניות הגז בת"א . לדבריו של הממונה - "דרוש טיפול שורש למונופול הגז". לנוסח המלא של דברי הממונה - לחץ כאן


לאחר חידוש המסחר (קצת אחרי 13:20) המפולת נבלמת. {אבנר יהש} שצללה הבוקר עד 20%, נסחרת כעת בירידה של 11%. רציו יהש (+0.17%) רציו יהש 231.6 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.2 פתיחה:230.2 גבוה:235 נמוך:226.9 תמורה:2,984,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצללה עד 24% הבוקר, נסחר כעת בירידות של 15% "בלבד".

בשיחה עם Bizportal אומר אלדד תמיר, מנכ"ל תמיר פישמן כי "זה חלם שכך מנהלים את הדברים, הממשלה הזאת מראה כל הזמן איך לא מתנהלים כמו שצריך. מדובר בעונש עצמי שמסב הפסדים אדירים – הממונה ידע על הבעלויות, הממשלה עשתה הסכם וכעת היא מבטלת אותו, זה דבר דיי הזוי במדינה דמוקרטית".

עוד אומר תמיר כי "יש בעיה בטיפול במונופולים במדינה, אי אפשר לחתום על הסכם ואז לחזור ממנו, אנשים שוכחים שרוב הכסף לפיתוח המאגרים מגיע מהציבור, הוא סופג את ההפסדים העצומים, זה דיי הזוי. אני מאמין שבסוף הצדדים יגיעו להסכמה, אין ברירה אחרת". לגבי המפולת היום מניות בגז, אומר תמיר כי "השוק מגיב בהיסטריה מיותרת. מבנה הבעלויות לא רלבנטי לשווי המשק, זו הזדמנות קנייה כרגע, בסיכון, אך בהחלט הזדמנות".

"לא יהיה איחור בהזרמת הגז"
בעניין הכותרות לפיהן שוק הגז יכנס לקיפאון של שנים, אומר תמיד "לא יהיה איחור בהזרמת הגז המתוכננת, לאף אחד אין אינטרס לדחות את מועד ההפקה. יכול להיות שיצחק תשובה יימכור כעת את תמר, יש המון פתרונות".

איש העסקים יצחק תשובה הגיב הבוקר להחלטת הממונה בגלי צה"ל, ואמר: האם אני צריך להיות קורבן אחרי שסיכנתי כל כך הרבה כסף? חמש שנים בוזבזו ולא צריך לשכוח את ההכנסה הגבוהה הצפויה לישראל ולחברת החשמל. אם תתקבל ההחלטה למכור את מאגר לוויתן - הדבר יוביל להורדת דירוג האשראי של ישראל ולבעיה עם הסכמים בינלאומיים שנחתמו עם מדינות אחרות".

רפי גוזלן, הכלכלן הראשי של IBI: "המשק בתהליך של טיפול בענפים אשר המבנה שלהם לא נמצא במקום הכי נכון, זה לא חדש – ראינו את זה בסלולר וגם במזון, משקיעים זרים בהחלט מודעים לזה – בטווח הקצר הם לא יגיעו לכאן, אין ספק שההחלטה תרתיע אותם, אבל בסופו של דבר הם יחזרו". ממחלקת המחקר של IBI נמסר כי "עוד מוקדם לדעת מהי ההשפעה של המהלך של הממונה על ההיגבלים, בכל מקרה רמת הסיכון בחברות עלתה באופן מהותי, מדיבורים על פיקוח ועד הכרזה על הסדר כובל ופירוק השותפים בלוויתן, הלחץ על מניות הסקטור צפוי להימשך וקשה לראות איך בתקופה הקרובה הם יתפקדו, כשברקע מחירי הנפט ממשיכים לקרטע והבחירות הקרובות מובילות את הפוליטיקאים להצהרות פופליסטיות לוחמניות". "עד שלא תובהר הסוגיה לא ניתן יהיה להתקדם בפיתוח המאגר"
נעם פינקו,
אנליסט
אנליסט
בעל מקצוע אשר עיסוקו הוא ניתוח חברות בהיבטים שונים (לדוגמא: פיננסי, תפעולי, ענפי), מטרת הניתוח הוא להעריך את מצבה הנוכחי של החברה ולהעריך את סיכויי הצלחתה בעתיד. לצפיה בריכוז המלצות אנליסטים
פסגות ברוקראז':
"אנו סבורים שעד שלא תובהר הסוגיה לגבי אישור האחזקה של דלק ונובל במאגר לווייתן לא ניתן יהיה להתקדם בפיתוח ובתכנון המאגר, ובוודאי בחתימת חוזים מול הלקוחות. הואיל ואנו לא יודעים מתי המאגר יפותח ועל ידי מי אנו שמים את כל המלצותינו למניות לווייתן (דלק קידוחים, אבנר, דלק קבוצה ורציו) בעדכון עד להבהרת הסוגיה. נציין כי בתרחיש הבסיסי שלנו אנחנו עדיין מניחים כי תושג דרך שתאפשר לשותפים הנוכחיים להחזיק ב-2 המאגרים, בין ישירות מול הממונה על ההגבלים (אולי באמצעות פשרה אחרת מול השותפות שתוכל להגדיל בצורה כזו או אחרת את יכולת התחרות) ובין במעורבות של גופים ממשלתיים ומדיניים או משפטיים. לאחר התבררות העניין נוכל להביע שוב את דעתנו לגבי שווי השותפות במאגר."

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

66 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 הבל 24/12/2014 01:20 הגז
ושקר הנפט BB = טייקון .....
41 שובה 24/12/2014 00:58 אשם
בכל הבעיות של לויתן , חסר תועלת.....
40 איציק 23/12/2014 23:48 למה לא מוזילים דרסטי את הגז?! זה שייך לכולם.! (ל"ת)
39 יעקב 23/12/2014 23:11 אני הולך להגיש תביעה ייצוגית כנגד המדינה יאלה להתארגן (ל"ת)
38 יעקב 23/12/2014 22:39 אני הולך להגיש תביעה ייצוגית כנגד המדינה (ל"ת)
עשיו 23/12/2014 23:28 אי אפשר להגיש תביעה ייצוגית נגד המדינה
ככה החוק עובד. בטח שאי אפשר להגיש תביעה נגד ממונה שתפקידו למנוע מונופולים שרק עושה את עבודתו - מונע מונופלים.
37 אלי 23/12/2014 22:00 הירידות בשווקים - משקפים את ההבדל בין רווח מונופליסטי
לבי רווח מתחרות. מי שתומך במונופול אומר בעצם שהוא בעד ש-7 מיליון ישראלים יסבסדו את המשקיעים בגז - במקום שהמשקיעים ירוויחו רווח הוגן, ניתן להם גם רווח מונופוליסטי. אולי עוד חברות ירצו לקבל סידור כזה? למה רק תשובה?
36 חזי 23/12/2014 20:26 יש להגיש תביעה יצוגית נגד הרגולטור
ותביעה אישית נגד דויד גילה
אלכס 23/12/2014 23:30 על מה בדיוק? על זה שהוא עושה את עבדותו?
ומונע קיום של מונופול גס בלי פיקוח? התביעה הבאה היא נגד המשטרה שלא נותנת לגנבים לפעול בשקט? הרצון של בעלי המניות להרוויח לא גובר על החוק שקובע שמונופול בלי פיקוח זה דבר לא חוקי.
חזי 23/12/2014 23:21 על מה ? על זה שהוא עושה את עבודתו נאמנה?
ומונע ממונופול לפעול בלי פיקוח? אולי תגיש תביעה נגד רונית קן, שאפשרה את המצב הזה והלכה להיות דירקטורית בחברת גז.
35 pan 23/12/2014 19:40 הפסדים של מיליארדים שנגרמו למשקיעים, יש לפצות בתביעות י
יצוגיות נגד מדינה ובמוסדות בינלאומיות
34 חבורה של צבועים 23/12/2014 16:59 כולכם תומכים ב"שוק החופשי" עד שזה מגיע לכיס שלכם נכון?
תשובה הוא מונופול שיוכל להכתיב מחירים למדינה , מבלי שיש לו תחרות . אז לכל אבירי השוק החופשי והתחרות שהשקיעו עצמם לדעת במניות הגז , המונופול של תשובה זה פתאום בסדר הא? חבורה של צבועים.
33 נורא . איפה הייתם ? 23/12/2014 16:54 מי ירצה לעשות איתנו עסקים ?
עסק זה לא עסק , מילה זה לא מילה . נותנים לאנשים לנהל , נותנים להם סמכיות ואחרי שנים , אופס טעינו ,הולכים אחורה ?!
32 אלי 23/12/2014 16:21 חימןביץ ברורמן גילה
זן הנבחרת הבולשביקית שתביא אותנן למצב שרוסיה נמצאת היום
31 יופיטר שוקי הון 23/12/2014 15:12 אין כסףףףףףף....לא יכול לקנות כלום.... (ל"ת)
30 אחד שיודע 23/12/2014 15:06 רציו תסיים בעלייות היום
ככה זה תמיד
29 אמיתי 23/12/2014 14:57 הכותב מטעם תשובה!!במקום שאין אנשים השתדל להיות איש!
יישר כח לגילה איש אמיץ נטול פניות, ולא פוחד לא מההון ולא מהשלטון....קם באומץ מול הטייקון המדושן ועוצר את החמדנות האדירה שלו.(זוכרים התספורת בדלק נדלן? תשובה חייב לנו הרבה כסף שלא שילם והפיל לנו את קופות הגמל). אם לא היינו ערב בחירות קרוב לוודאי שפוליטיקאים רבים כמו מירי רגב ועוד...היו מתערבים לטובת תשובה בשיטת שלח לחמך...
ק 26/12/2014 02:53 יתכן שצודק אבל התעורר מאוחר מדי.
מונופולים בארץ הם בעיה גדולה. בחיפושי נפט וגז תמיד היה נדמה לכולנו שאין סיכוי שיתממשו. סביר שמדינת ישראל כרגיל נותנת שינצלו אותה ולא גבתה את האחוז המגיע לה מהתמלוגים. אבל אחרי ועדות שישינסקי ובג"ץ ולחץ אמריקאי לטובת אנרג'י לקום ולשנות את כללי המשחק מעורר בעיות לא קלות. בחיי היום יום שלי לא הייתי רוצה לשחק עם מי שבאמצע המשחק הופך את הלוח.
28 מנד 23/12/2014 14:54 זה עלול לקחת שנים על גבי שנים עד שמשהו יזוז שוב (ל"ת)
27 שישקו 23/12/2014 14:40 ומאז יצא מתוק הערכות שווי של תמר ומכירת יקפיצו את לויתן
כמחזיק בלויתן תוך מספר ימים הירידה תהיה סבילה וכאשר תמר ימכר השווי של לויתן יהיה ראלי .לא אתפלא עם וודסייד יקנו את החלק של נובל ודלק בלויתן כ70% יתאים להם לסנרגיה עם קפריסין.
26 אנונימי 23/12/2014 14:22 תשובה - הקוזק הנגזל
אם בכלל ילך כסף לאיבוד, הרי אלו הם כספי הציבור שתשובה ברוב פקחותו, ובחר מרעיו, פועל כך. הרווחים אליו, ההפסדים על הציבור.
25 גוזלן 23/12/2014 14:13 בטווח הקצר משקיעים לא יגיעו לכאן בטווח הארוך כולנו נמות (ל"ת)
24 פלורליסט 23/12/2014 14:01 כל הבלגן הזה נובע מעסקנים שמנהלים כלכלה. הבעיה היא -
הבעיה אינה בהתנהלות של גילה היום. הצורך האקוטי הינו ניקוי אורוות העסקנים בכל משרדי הממשלה והרשויות, הנהגת שקיפות מלאה, מכרזים פתוחים מקצועיים לבעלי תפקיד ושימועים פומביים. ביבי ועסקניו העלו לרמת אבסורד את פרשנות המושג משילות ואת המינויים של אנשי אמון ודלתות מסתובבות. התוצאה כשלונות מהדהדים בכל תחום. מענין לבצע מחקר על כל הועדות שהוקמו ב-6 השנים האחרונות ומה היו תוצאות ההשקעה בהן. המדינה אינה עסק פרטי של ביבי, כץ או כל שר אופורטוניסטי. הגיע הזמן שתהיה שקיפות מלאה של הדיונים בועדות הכנסת וועדות יעודיות ושהציבור יוכל לשפוט את ההחלטות ואיכות השלטון במהלכו, לא בדיעבד, כדי שלא נגיע למשבר בכל ענין השכם והערב.
23 אנונימי 23/12/2014 14:00 להגיש תביעה יצוגית נגד דיויד גילה על הפסדי המשקיעים
צריך להתאגד כל המשקיעים הקטנים והפרטיים ולהגיש טביעת ענק ייצוגית נגד דויד גילה...
שי 23/12/2014 16:21 ?????? תביעה נגד נפרץ החוזים האיןמה של המדינה
החל מהמיסוי!
איתי 23/12/2014 14:54 נכון, הפרת הסכם של מדינה מחייב פיצוי. (ל"ת)
יוסי 23/12/2014 14:42 משקיע שהפסיד
מעוניין להצטרף
22 אחד 23/12/2014 13:52 המפקח ששינה את דעתו גרם לנזק רב,ויש לפטרו בהקדם. (ל"ת)
21 יגאל 23/12/2014 13:42 הדג מסריח מהראש
כמו שראש הממשלה מתנהל כך מתנהלים שאר הדברים במדינה אין דרך ,חתמתם על הסכם וכל הצדדים חתמו כמדומני אתה לא יכול לפתוח אחריי כמה חודשים מדינת עולם שלישי אבל מה לעשות הדג מסריח מהראש!!!!!!!!!!!!
משה ראשל"צ 23/12/2014 22:29 ברור - ביבי תמיד אשם גם שפקידי ממשלה סתומים
מחליטים החלטות שהם נגד"קפיטליזם חזירי " אבל אם תשובה לא היה מוצא גז כולם היו לועגים לו ושמחים לאיד עכשין אף אחד לא ישקיע בתחום חיפשי גז וכולם ילכו ללבנון וקפריסין - ואנחנו נפסיד
ארתור 23/12/2014 18:25 ביבי הביתה
עד כמה אתה צודק!
אזרח 23/12/2014 16:07 צודק בהחלט. זמנו של ביבי קצר (ל"ת)
משה ראשל"צ 23/12/2014 22:30 ביבי לעולם ועד ואתם המטומטמים תצביעו יהיר לפיד (ל"ת)
20 עילאי 23/12/2014 13:37 תקנו תקנו מטומטמים (ל"ת)
19 קובי 23/12/2014 13:27 הגז בישראל
עצוב לראות איך המדינה מנוהלת כל הזמן מבטלים הסכמים בלי לחשוב על כל האזרחים שהשקיעו במניות את החסכונות שלהם , ופוגעים בשם המדינה שלו יודעת לכבד הסכמים.
18 ג 23/12/2014 13:24 מר אלדד בטח מדבר מהפוזיציה (ל"ת)
17 יאיר 23/12/2014 13:24 שלטון הפקידים
הסכם הוא לא הסכם, פקידים מחליטים, משנים את דעתם, הכל נזיל. לא אקלים להשקעות. פחות שלטון של פקידים - יותר כלכלה מתפתחת.
16 יופיטר שוקי הון 23/12/2014 13:16 הן בתמר והן בליוויתן יש נפט סדר גודל עצום...חבל להרוס.. (ל"ת)
15 נפגע אגחי תשובה 23/12/2014 13:14 מסכן תשובה
בטח שלא אתה צריך להיות קורבן אתה רגיל להקריב את הציבור על חשבונך
יופיטר שוקי הון 23/12/2014 13:34 גם אני הפסדתי 44000 שח בדלק נדלן...גם אני כועס..
44000 שח שלי בדלק נדלן הלכו....ואינם....
אחד 23/12/2014 13:53 גם תשובה הפסיד-יותר ממך,למה לזרות לו מלח על הפצעים? (ל"ת)
14 מבין 100 23/12/2014 13:11 אין הנהגה בישראל - שוחטים את הכלכלה ומנועי הצמיחה
חלם ,טפשות, הפקרות. רשלנות. פשע!!! איזה חברה תרצה להשקיע בענף חיפושי הגז ונפט בארץ. לא מאמין. למה להשקיע בכלל בבורסה בארץ. כשיש אלטרנטיבה טובה פי 100 בארה"ב.
13 רונית 23/12/2014 13:06 תשובה
סוף סוף נעשה צדק עם עם ישראל וזה לא מוצא חן בעיני חברות ההשקעה והטיקונים שרגילים להרוויח מליארדים לעשוק את עם ישראל ולבצע תספורות באגחים מאגרי הגז הם של עם ישראל ולא של חבורת מליארדרים על חשבוננו
מרלו 23/12/2014 16:24 ומה עם הכסף של האנשים הקונים?! די עם הסיסמאות!
כני גם נגד פגיעה בעשירים, אני נגד רובין הוד,נחתם חוזה תכבדו!אבל לא לשכוח אותנו, צחהור המשקיעים הפרטיים שבזכותם עכשיו יש לך גז במעמקי הים,אסל מה אכפת לך שכנבו מאיתנו, כנראה את אוהב גז גנוב כי מןפ כנובים ימתקו, גנב!
ל 13 23/12/2014 13:39 מה לא הבנת? הוא השקיע מכספו בחיפושי הגז.
המדינה גם לוקחת 50% מהרווח . כשהוא מרויח המדינה מרויחה המאגרים של עם ישראל אז למה ממשלת ישראל לא מצאה בעצמה גז?
אורי 23/12/2014 13:30 כשהשקיע בחיפושים בטוח שלא ישן בלילה
הוא לקח סיכון שיכול להפסיד,היום המדינה בועטת בו, הטייקונים דבילים שמשקיעים פה, כשיעזבו יהיו כאן מלא מובטלים, מי יעסיק אותם ביבי ,או אולי הרצוג וציפי
עדי 23/12/2014 13:25 רונית למה המדינה לא עומדת בהסכמים
זה לא פייר כלפי מי שהשקיע ומצא,המדינה שלחה אותו לסכן את כספו, אם לא היה מוצא גז המדינה לא היתה משתתפת איתו בהפסדים
הפקידים החזירים 23/12/2014 18:16 רק רוצים לקחת ולחלק ביניהם
משכורות ופנסיות תקציביות על חשבוננו גם תמלוגי הגז יגיעו בסןף לכיס עובדי המגזר הציבורי החלמאי והמטומטם
pini_z 23/12/2014 14:04 עדי למה תשובה לא שילם את חובותיו?
יצחק תשובה המדושן גזל מיליארדים מהציבור באמצעות תספורות באג"ח דלק נדל"ן בעוד שבמקביל יש לו רווחי עתק במיליארדים מעסקי הגז. זו התנהגות חזירית לשמה והוא הצחיק אותי שעכשיו הוא טוען שהוא קורבן....אחחח איך הגלגל מסתובב.
12 באקס 23/12/2014 12:55 מה שווה שווי המשק אם הסיפור יגרר שנים על גבי שנים?
גם ככה שוק האנרגיה העולמי מצמצם הוצאות עכשיו אז מי בדיוק יכנס להשקעה כזו יקרה ומסוכנת ? אתה? גם ככה שום דבר לא זז , וודסייד כבר היו פה וברחו אז עכשיו יבואו שהנפט 60 דולר?
11 הבלתי מאמין 23/12/2014 12:54 איך הגענו למצב שפקיד אחד מחליט
בענין שיש לו כ"כ הרבה אספקטים ומעורבים בו עשרות מיליארדי $ ובוחר להכניס את כל המערכת לסחרור ללא יכולת תגובה חופשית של הפוליטיקאים ערב בחירות? מדינת עם תהליכי קבלת החלטות אומללים. בזמנו ועדת טרכטנברג שקלה להטיל מס עזבון - החלטה טפשית אם אינה מלווה בהטלת כנראה בלחץ הבולשביקים.
10 עילאי 23/12/2014 12:51 אפשר גם אפשר ואם ההסכם לא יבוטל אני אגיש תביעה לבגץ (ל"ת)
9 פיני 23/12/2014 12:51 יצחק תשובה
מגיע לו שילמד לשלם אגחים ולא להסתתר מאחורי חברה בעמ ?
8 מקס הזועם 23/12/2014 12:49 שפיות
איפו כל האנליסטים המלומדים״ שתמיד יש להם דעה בכל נושא בעיקר אם הדבר מוביל לירידות בניתוח פשוט ניתן להבין שלא גילה יקבע אלה בית המשפט ולמיטב שיפוטי יש כאן אבסורד שמצד אחד מורים לתשובה למכור את החברות שבבעלות צולבת ומצד שני חוזרים בהם מהסכם תוסיפו את נובל וקבלו התקלות של הממונה
7 שרוןן ב 23/12/2014 12:47 אני מניח
שיש עיוד כמה צדיקים בסדום ועמורה של מדינת ישראל שנותרה בולשביקית בנשמתה. רק פנייה לבית המשפט על הפרת הסכמים חתומים (מישהו בכלל מבין את המשמעויות שצד אחד מפר חוזה חתום לגבי תוהו ובוהו ואנרכיה), ולחץ של ממשלת ארה"ב על ישראל, יפתרו אחת ולתמיד את שלטון הפקידוקרטיה הבולשביקית בישראל. אנו זוכרים היטב את המסגד שרצו גורמים זדוניים לבנות ליד כנסיית הבשורה בנצרת, וממשלת ישראל הפחדנית לא עשתה דבר לשנות את התופעה הנוראה, עד שהגיע איום מהוותיקן, והכל הסתדר. אין שם מסגד. רק שפה כזאת מבינים הפחדנים.
So 23/12/2014 22:07 USA should dictate to Israel how to behave what is
Next.
6 זה לא רק חלם זה 23/12/2014 12:46 חוסר אחריות ציבורית ולאומית
למה המדינה צריכה להסתבך על ידי הריסת דברים במקום לפתור דברים.הנקמנות שאנשים מביעים מתוך קנאה למי שמפתחים את המשק הוא בלתי נתפס.
5 יופיטר שוקי הון 23/12/2014 12:45 ישראמקו מתחרה מול דלק!ורציו מול דלק!מה הבעייה?
ישרמקו ודלק שתי שחקניות ורציו תהיה שלישית..ונובל מתחרה בכולם.. מה הבעיה?
4 יופיטר שוקי הון 23/12/2014 12:42 דוויד גילה חיי בהזיות!אי אפשר לבטל הסכמים!
מה זאת אומרת לבטל הסכמים?זה לא חוקי...
גידי 23/12/2014 13:27 עובדה שאפשר (ל"ת)
3 יופיטר שוקי הון 23/12/2014 12:40 אני לא מסכים עם בתי השקעות אבל הפעם הם צודקים!
אי אפשר לבטל הסכמים חתומים!
אבי 23/12/2014 19:30 מדוע המדינה מטילה מיסים כמו מס בורסה מעם .זה בסדר
המדינה מטילה על האזרחים הפשוטים מיסים כמו מס בורסה מעלה מעם בלי לשאול את האזרחים אז מותר לשנות ולהפר חוזים ומיסים על טיקונים כמו אזרחים רגילים
2 עילאי 23/12/2014 12:40 אז תקנה למה אתה ממליץ לי לקנות ואם אני יפסיד אתה תשלם
לי את ההפסד תגיד שאתה עמוק מושקע יחד עם חברייך ומחפש למכור לאזרחים תמימים שיפסידו כמו שעשיתם עם רציו ומניות הגז בשערים בשמיים המלצתם ומאז אנשים מופסדים 70 אחוז
1 אלדד תמיר 23/12/2014 12:38 קול שפוי
אלדד תמיר מבין עניין כל הכבוד ! סוף סוף דיעה שקולה ומתונה לגבי הסקטורעם אמפטיה למשקיע הקטן !! שאפו אלדד
קול תקוע 23/12/2014 12:58 נתקעתם בפנים הא? (ל"ת)
כן אני בפנים 23/12/2014 13:22 כן אני בפנים
אני בפנים ומפסיד הרבה כסף זה עושה לך טוב על הנשמה ?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש