ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יום שחור למשקיעי הגז: החלטת הממונה יצרה מפולת - רציו התרסקה

הממונה על ההגבלים הודיע הבוקר כי בכוונתו לפרק את מונופול הגז. לפי ההערכות - תשובה יוותר על 'תמר'. צפו בטבלה - מניות הגז היום
 |  138
סקטור במשבר
Share
הממונה על ההגבלים העסקיים, דיויד גילה, הודיע הבוקר סופית לדלק ונובל כי הוא חוזר בו מהסכם הפשרה וכי הוא שוקל להוציא קביעה כי כניסת דלק ונובל ל'לוויתן' הינה הסדר שלא קיבל את אישור בית הדין. לדברי גילה, "דרוש טיפול שורש למונופול הגז" - להודעה המלאה של גילה - לחץ כאן .


ההערכות בשוק הן שתשובה יציע לממונה למכור את אחזקותיו במאגר 'תמר' ולהישאר עם האחזקות במאגר לוויתן. לגל"צ אמר היום תשובה - "למה אני צריך להיות קורבן אחרי שהשקעתי כ"כ הרבה כסף??" לכתבה המלאה - לחץ כאן

תגובת סקטור הגז בבורסה בת"א הייתה קשה מאוד. אחרי שאתמול צלל מדד הגז-נפט ב-5% בלבד, היום המדד התרסק בעוד 9.5%. רציו צללה 16.9% במחזור של 134 מיליון שקלים (השני בבורסה) וקבוצת דלק צללה 16.5% במחור של 109 מיליון שקלים (הרביעי בבורסה) . גם ישראמקו חטפה חזק וסגרה בירידה של 7.5% תוך שהיא מרכזת את המחזור הגדול בשוק - 144 מיליון שקלים (בעיקר בגלל שלא נכנסה לשום הפסקת מסחר)

רציו יהש (+0.17%) רציו יהש 231.6 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.2 פתיחה:230.2 גבוה:235 נמוך:226.9 תמורה:2,984,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
{אבנר יהש}
דלק קידוחים יהש (-0.74%) דלק קידוחים יהש 947.9 -0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:955 פתיחה:950 גבוה:972 נמוך:931 תמורה:13,150,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
דלק קבוצה (-2.14%) דלק קבוצה 52,550 -2.14% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:53,700 פתיחה:53,330 גבוה:54,500 נמוך:52,100 תמורה:24,713,719 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
ישראמקו יהש (-2.09%) ישראמקו יהש 46.8 -2.09% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ישראמקו יהש בסיס:47.8 פתיחה:47.5 גבוה:47.9 נמוך:46.8 תמורה:12,799,928 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
מדד ת"א נפט וגז (-0.65%) מדד ת"א נפט וגז 916.21 -0.65% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א נפט וגז בסיס:922.24 פתיחה:915.66 גבוה:925.27 נמוך:905.73 תמורה:39,262,278 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

האפשרויות כעת: הכרזה הסדר כובל ב'תמר' ו'לוויתן' (וזה אומר שהמדינה תקבע את דרך הפעילות העסקית), דרישה למכור את האחזקות ב'לוויתן' לצד ג', מכירת הגז בנפרד (כל חברה תמכור את הגז בנפרד, אבל מאותו מאגר), פשרה כלשהי (האופציה הסבירה) - שתכלול פיקוח על המחירים, התחייבויות נוספות מצד החברות וכו'. נציין כי אתמול בשעה 15:02 הייתה עסקה בבורסה בה גוף כלשהו מכר מניות דלק קידוחים יהש בהיקף גדול של כ-20 מיליון שקלים בירידה של 4%. העסקה הפילה את המניה ולאחר מכן נרשם תיקון מעלה - ואז הגיעו הנפילות ברקע לדיווחים על המהלך של הממונה - והמניה סגרה במינוס 6.1%. בחיוך נגיד כי ככל הידוע - מידע על החלטת שלטון איננה נחשבת מידע פנים.ערן יונגר ממיטב-דש: "אין כל טעם בחישובים כלכליים כשבוקר אחד, רגע לפני פיתוח, הרגולטור משנה החלטתו. בחוסר הוודאות שנוצר אין יכולת להעריך את שווי החברות ואנו משהים את סיקור החברות". ובכל זאת, יונגר מפחית את שווי לוויתן מ-10.5 מיליארד דולר ל-5.4 מיליארד דולר בלבד, זאת בעיקר תוצאה של דחייה של כ- 3 שנים בפיתוח המאגר, עליית שיעור ההיוון ושינויי במועד תשלומי ההיטל. שווי תמר מופחת מ-16.5 מיליארד דולר ל-12.5 מיליארד דולר בשל ביטול חוזי הייצוא וירידת מחיר הגז המשוקלל עם חוזים אלו.

יוסי לנגוצקי, אבי תגליות הגז: "דויד גילה הפגין אומץ לב והגן על הציבור מחמדנות וחזירות. החלטת הממונה על הגבלים עסקיים אתמול זה נס חנוכה. גילה הסיר את האיום שהמדינה תהיה שבויה של יצחק תשובה". לכתבה המלאה - לחץ כאן

ביני זומר מנובל אנרג'י: "ההחלטה המסתמנת של הממונה על ההגבלים לחזור בו מההסכם, מטילה צל על עתידה של תעשיית הגז והנפט בישראל ותשפיע על המשך ההשקעות של נובל אנרג'י במדינה. נובל אנרג'י עוקבת כל העת אחר ההתפתחויות בנושא, ותנקוט בכל האמצעים שידרשו על מנת להגן על זכויותיה החוקיות והלגיטימיות".

יו"ר מרצ, זהבה גלאון: "ההחלטה של הממונה לשנות החלטה שגויה היא החלטה אמיצה, שנובעת ישירות מהמאבק הציבורי להקטנת הריכוזיות במשק ולפירוק מונופול הגז. אני קוראת לרגולטורים הנוספים שמפקחים על שוק ההון ועל המערכת הבנקאית ללכת בעקבותיו, ולפעול להקטנת השליטה של מספר מצומצם של טייקונים במשאבים הכלכליים של המשק כולו. בתקופה הקרובה אנחנו צפויים לחזות במתקפת איומים מצדם של תשובה ושל נובל אנרג'י. אני מחזקת את ידי הממונה על ההגבלים וקוראת לו לא להיכנע לאיומים וללחצים שיבואו."

עידן אזולאי מאפסילון: "להודעת הממונה על ההגבלים העסקיים בנוגע לקידוחי הגז יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת. מעבר להשפעה הברורה על החברות הקשורות לקידוחים, יכולות להיות לזה השפעות על הנכונות של משקיעים זרים להשקיע בארץ, על התעשייה המקומית ואולי אפילו על הדירוג של המשק. נקווה רק שההחלטות בעניין הזה תתבהרנה בהקדם על מנת לצמצם במידת האפשר את הנזקים שעתידים להיגרם כתוצאה מהמצב החדש שנוצר".

מניות הגז בנעילה היום:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

138 תגובות ב-83 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
83 שחור בעיניים 24/12/2014 13:21 צריך חקירה
אני חושב שפה יש מקןם לחקירה פלילית , הצעד הזה היה מחושב , ויש גוף שיעשה הרבה כסף מהמפולת הנוכחית . חייבים לחקור את הגוף שגרם למפולת ואת הגוף שקנה את רוב המניות .... יש פה סרחון פוליטי
82 משקיע 24/12/2014 08:58 עדיף כבר לרכוש כרטיס הגרלה "גבעות עולם"
לפחות גבעות עולם לא יכולה לרדת מאגורה ויש לה קידוח אחד שהפיק כבר מעל לחצי מליון חביות נפט. * מדובר במניה שעלולה להיות מושעית מהמסחר
81 חיים 23/12/2014 22:52 תירגעו...מחר יהיה תיקון בשבוע הבא יהיו עליות..זוהי החלט
אומללה....ביבי מיתנגד לה..ובאוצר מיתנגדים..
80 הכי ותיק 38 23/12/2014 19:55 הזדמנות שלא תחזור ***דלק אנרגיה*** לאסוף
תשובה עשה הכל למחוק את דלק אנרגיה מחזיק מעל 92% לכן נראה לי שלאור הנפילה ב מניה זו היא שווה קניה מהירה לאסוף ו....להמתין ברור שהוא יאלץ לשלם מחיר כבד לרוכשים על מחיקת המניה
יופיטר שוקי הון 24/12/2014 09:27 יש לך דרך שבה אוכל להנפיק אגח?איך אאסוף?אין כסף (ל"ת)
79 הכי ותיק 38 23/12/2014 19:40 לנגוצקי משחק אותה מבודח אבל הריר נוזל כמים
יש להפריד בן מחיר הגז לבן לקיחת /גזל המאגרים ש אף אחד לא עמד בתור לפיתוח לאור חתימה על הסכם מכירת הגז ל ירדן כאשר הכלה היא ממשלת ארצות הברית ברור לכולנו התרגל נובע אך מרצון הממשלה להגדיל את התמלוגים ולא להוזיל לתושבי הארץ את המחיר
78 אורי 23/12/2014 19:37 בורסה
בבורסה 30 שנה .20 שנה היו שנים שהרווחנו כולנו יחסית יפה בא מס מאז לא מכיר הרבה אנשים שמשקיעים בבורסה ומרוויחים 10 שנים של הפסדים והרבה שוחטים אותנו בעמלות דמי משמרת והפסדים בנוסף המס גם שמרווחים לא עושים קיזוזים זאת אומרת מפסידים מכל הכיוונים זאת השיטה של המדינה לקחת לאלה שיש קצת חסכונות עוד כסף היום הורידו בעשרות % את מחזיקי הגז על החלטה שהיא אולי צודקת אבל אולי קצת מאוחרת בקיצור עובדים עלינו ובכל זאת עדיין בפנים עמוק
נילי 24/12/2014 01:06 ההחלטה של הממונה בפירוש אינה צודקת !
כל אלה מששינסקי דרך חיימוביץ ועד דוד גילה לא היו במעמד חתימת החוזה עם חברות כמו נובל/תשובה. אז הממשלות בתוריהן לא היו מוכנות להשקיע בחיפושי נפט והסתמכו על חברות ציבוריות לחיפושי נפט שהוקמו בארץ .סיפור חיפושי נפט התחיל בערך בשנות השמונים של המאה הקודמת .עד כמה שידוע לי חברת נפטא היתה בין הראשונות . כולם הסתמכו אז על גיוסי כספים מהציבור. אי אפשר שביום אחד יבוא פקיד ממשלתי ויכריז על הלאמה בשם הציבור . זו צביעות ! זהו תרגיל מסריח לפני הבחירות !מדוע לא עשה את זה למשל, לפני שנה ? הכל התבשל לו 3 חודשים לפני הבחירות? צירוף מקרים? הבל הבלים !
דיוגנס 29/12/2014 23:15 צודקת ומטופשת (ל"ת)
77 pan 23/12/2014 19:35 האם ממונה השקיע שקל אחד בחיפושי נפט?
האם גב יחמיגו השקיעה שקל אחד בחיפושי נפט? לא ולא, אלה לא הפסידו שקל אחד בחיפושי נפט ועכשיו רוצים גז בחינם,,, יא ממונה,,,,, לך לטפל בעוד הרבה מונופולים אחרים במדינה ,,,, עכשיו התעוררת ?להזיק לנו המשקיעים במיליארדים ? מה אתה רוצה ממנו? בן אדם השקיע וחיפש והיגיע לתגליות עכשיו אתה אומר לו למה גילית? ח ח ח מצחיק או מרגיז או טיפשי פסיכי ,,,,
76 זועבי 23/12/2014 19:26 פעם זכיתי 700קולות בכפר נין
הפעם בחלום לכי גילה יעזור לך נתראה בבחירות
75 עומר 23/12/2014 19:26 רציו הורידה אותי לקרשים .. חבל . אני אשם שיחקתי באש (ל"ת)
74 המיד ששון ישר 23/12/2014 19:11 שמחים?אל תדאגו כסף נשאר כאן אני הולך לבד לקבר ומעשיי! (ל"ת)
73 יופיטר שוקי הון 23/12/2014 19:10 לא מאפשרים להנפיק אפילו אגח!אל תדאגו לא לוקח איתי לקבר! (ל"ת)
72 שושבה 23/12/2014 18:37 לא
מתאים לנהל שדות גז ואו נפט......לחייב אותו למכור את לויתן מהר ככלן האפשר ! זרק את הסיכוי היחידי שהיה ללויתן - ווד ס יי ד ! האיש הלא נכון בזמן הנכון......
71 יעקב 23/12/2014 18:29 אדון תשובה,השקעת מכספך?
להזכירך,את הכסף לקחת מאזרחי המדינה.לך היה הכסף להשקעה?אתה חוצפן,עשית תספורות באיגרות חוב של דלק נדלן,לא הוצאת אגורה מכיסך אך שדדת את המשקיעים.המאגרים שייכים למדינה ולך מגיע אחוז מהרווחים.תפסיק להתבכיין.
70 tr 23/12/2014 18:25 הפעם לביבי אין כאן יד זליכה אמר עכשיו שזאת שלי יחימוביץ (ל"ת)
69 ואז תתבהר התמונה 23/12/2014 18:11 נשאר רק להמתין ולראות מי יקפוץ ויקנה את תמר (ל"ת)
68 אל 23/12/2014 18:05 מדינה אוכלת יושבייה!
זה לא יגמר אנחנו חיים במדינה אוכלת יושבה מה עשו המשקיעים הקטנים שהם צריכים לספוג התעללות וכל מיני החלטות ראטרואקטיבית במשך שנים זה פשוט בזיון. אלדד תמיר צודק לחלוטיין זו התנהלות חלמאית.
67 משקיע בתחום 23/12/2014 17:44 לדעתי הרבה אנשים למדו היום שיעור מעניין בשוק ההון (ל"ת)
66 משקיע בתחום 23/12/2014 17:40 הממונה צדק ויש לו כוונות טובות אבל הדרך...
ברור שצריך לרסן את כוחו של המונופול אבל למה חיכו 3 שנים? לפחות בששינסקי ידעו לחתוך את הנושא מהר כדי לא לעכב את הפרוייקט אבל כנראה זה נבע מכך שבאמת היתה דחיפות מבחינת חברת החשמל לקבל את הגז כמה שיותר מהר
65 אחד העם 23/12/2014 17:26 לכל מי שעומד להצביע מרצ ולעבודה
זו רק ההתחלה, הרגולטור ישלוט בכלכלה עד שנחזור למשק ריכוזי המנוהל ע"י הממשלה. ת"א 100 מכירה חזקה
מצביעי ליכוד חטפו 23/12/2014 17:48 אל תפחיד אותנו - ביבי ביקש מהממונה לעשות את זה ! (ל"ת)
64 מגיבים צבועים 23/12/2014 17:00 כולכם תומכים בתחרות ושוק חופשי עד שזה מגיע לכיס שלכם.
תשובה הוא מונופול שיוכל להכתיב מחירים למדינה , מבלי שיש לו תחרות . אז לכל אבירי השוק החופשי והתחרות שהשקיעו עצמם לדעת במניות הגז , המונופול של תשובה זה פתאום בסדר הא? חבורה של צבועים.
האחד 23/12/2014 17:59 המונופול האמיתי הוא המדינה עצמה
שמתנהגת כמו דיקטטורה ומשנה הסכמים רטרואקטיבית כרצונה ולמען המטרות הפוליטיות לאחר שכבר התבצעו השקעות ענק. תענה לי למה מלכתחילה המדינה נתנה זכיון לשטח של לוויתן לדלק ונובל אם כבר היתה תגלית בתמר? כי היה להם נוח שאותן חברות יקחו סיכון ויקדחו על חשבונן. כשהייתי ילד בנהריה לפני 35 שנה היינו הולכים לשחק במכונות המשחק בחנות אחת במרכז העיר, וכמובן שהיו שם גם כמה מכונות הימורים. פעם אחת הכנסתי מטבע לאחת מהן ומשכתי בידית וזכיתי, והמוני מטבעות נשפכו ברעש מצלצל. פתאום צץ איזה בחור מגודל ואמר לי שהוא שם מטבע לפני ובגלל זה זכיתי, גרף את כל המטבעות, נתן לי מטבע אחד והלך. אני הייתי בן 10 ולא יכולתי לעשות כלום חוץ מלבלוע את העלבון. כך גם נוהגת המדינה, זכיתם, אה בעצם זה שייך לנו. בלי אותם משקיעים שאתה מכנה מהמרים לא היה גז היום למדינת ישראל, אז תן קצת כבוד. אין הבדל בין השקעה במניות חברת גז שמשום מה מתוארת על ידך ושכמותך בזויה להשקעה בסטארטאפ או כל חברה צומחת אחרת, שניהם מהווים הימור. אישית אני מושקע בסכום גדול בישראמקו ולא באחרות כי לוויתן בעיני מהווה סיכון גדול מדי, אין הבדל מכל מניה אחרת בבורסה.
rr 23/12/2014 17:24 שתתהפך בדרך הביתה (ל"ת)
מרגרט 23/12/2014 18:59 אמן (ל"ת)
כבר בבית תודה 23/12/2014 17:49 rr: לא נעים לשמוע את האמת ? (ל"ת)
63 ברור 100 23/12/2014 16:50 מדינת הטיפשים. (ל"ת)
62 קליין יורם 23/12/2014 14:10 החלטת גילה
אני מבין את ההחלטה ,מה שאני לא מבין איפה היו כל הגאונים שמתיימרים לנהל את המדינה שנתנו לו את האפשרויות להגיע למצב הזה.הם צריכים לתת את הדין
ומצביעי ליכוד חטפו 23/12/2014 17:49 מה לא ברור לך ? ביבי רצה להרוויח מנדטים בפופוליזם (ל"ת)
61 תפסיקו להפחיד 23/12/2014 14:09 היכן שיש מרבצי גז- תמיד יהיו חברות שישקיעו עוד ירוויחו (ל"ת)
60 לוקח סיכונים 23/12/2014 13:47 דלק קבוצה + ישראמקו
לקחתי היום בשיא הירידות , 20 K כל אחת. אמרנו כבר שהבורסה קזינו. הגז יזרום בסוף בכל מיקרה. יום נעים לכולם.
יעקב 23/12/2014 15:54 נכנסתי גם אך בסכומים קטנים יותר. (ל"ת)
59 חי 23/12/2014 12:52 יום חג לעם ישראל שלי ניצחה את הטייקונים (ל"ת)
58 בא 23/12/2014 12:40 כתבתי לכם שאין מניות יש רק אופציות ,אבל אתם לא מקשיבים
אולי עכשיו תקשיבו .
57 סתם אחת 23/12/2014 12:26 ליבי עם משקיעי הגז. מעניין העיתוי שבחר לו גילה לפעול
האם זה תרגיל בחירות להראות לעם שהם פועלים להורדת יוקר המחיה? מחירי הגז בהשוואה לעולם הם מבין הנמוכים.גם אם יש מונופול השורה התחתונה היא המחיר . עכשיו הגז יתקע לשנים מרובות והעם יפסיד. המסקנה שלי שהדג מסריח מהראש והמבין יבין.
אמרו לביבי לשתוק 23/12/2014 17:51 ברור לגמרי - רק לא אמין. משיג את הפעולה ההפוכה
ביבי תמיד עושה את אותן טעויות מגיב. במקום לשתוק ולקחת את הבחירות הוא פוגע במי שבוחר בו
56 עוד שנה חוזרים לסולר 23/12/2014 12:19 המדינה מפסידה טימטום (ל"ת)
55 הרואה בעבר 23/12/2014 12:13 לקרוא בספר הספרים
שאול הלך לחפש אתונות מצא מלוכה. בישראל כמו בישראל מצאו ליוויתן נשארו עם סרדין.....
54 חזי 23/12/2014 12:12 מטומטם מי שמשקיע בישראל.
מדינה שמפרה הסכמים חלוטים זו מדינה שאיבדה את זכותה המוסרית לדרוש מאחרים שיתנהגו איתך בדרך מוסרית.הדו פרצופיות וחוסר הלויאליות יחזרו אלינו כבומרנג
53 מה לקח גילת? 23/12/2014 12:12 מה הוא נזכר עכשיו? ואיזה דמות יש למדינת ישראל
בעיני העולם? בושה וחרפה
52 בא 23/12/2014 12:06 לא כתבתי לכם שאין מניות ,יש רק אופציות ,עכשיו אתם מביני
ם .
51 זקן חכם 23/12/2014 11:59 בועת הנכסים היקרים מתפוצצת לנגד עיננו- ברח משקיע
ישראל כמו מדינות אחרות מבינות שתהליך נפילת ערך נכסים החל מנפט, פננסים ובהמשך נדל"ן החלה. המדינה רוצה יוצר כסף על הגז.... זה כדור שלג שהתחיל בעולם עם ירידת מחירי הנפט...ויעבור לנכסים אחרים כולל מניות ובעיקר מניות בנקים... ברח משקיע קטן ברח
ואיפה האינפלציה? 23/12/2014 14:10 לנוכח הזרמת הכספים כולם ציפו לאינפלציה וזה לא קורה (ל"ת)
יחי ההבדל 23/12/2014 13:30 אצלנו הכל יזום (ל"ת)
בא 23/12/2014 12:47 שאלה ,מה עם דרגי בינואר ,תהיה תוכנית תמריצים או לא,מה
תגיד .
50 פלא ששונאים אותנו ?? 23/12/2014 11:58 כולם לגבעות יהש - האופציה היחידה (ל"ת)
49 פלא ששונאים אותנו ?? 23/12/2014 11:58 ככה היהודים - לא יהיה לאף אחד העיקר שלא ירוויחו (ל"ת)
עם ישראל חי 23/12/2014 12:54 אנו עם סגולה אשר נבחרנו מכל העמים. כולנו קיבלנו עלינו
את התורה במעמד הר סיני וענינו פה אחד נעשה ונשמע. למרות שיש גם יהודים שחטאו, הם יכולים תמיד לחזור בתשובה. יהודי נשאר תמיד יהודי! אסור ולא נכון לעשות הכללות.
חזרה בתשובה? 23/12/2014 13:31 מה זה קשור לגז ולתשובה תרתי משמע (ל"ת)
48 טכנאי גז 23/12/2014 11:51 בישראל כמו בישראל - ומה עם הציבור ?
מדהים איך בכל העולם מפיקים מזבל גז ומהגז עושים זהב. בישראל עושים מגז זבל והזהב הולך לעורכי דין, רואי חשבון, פוליטיקאים ושאר מקורבים. כולם רוצים את טובת הציבור, כולם מדברים בשם הציבור ומה יהיה בסוף עם הציבור. בסוף יבוא מישהו מהצד, ישאב וירוקן את המאגר והציבור בישראל ישאר עם תשובה ביד !
47 שאפו ענק לדיוויד גיל 23/12/2014 11:50 הגיע הזמן להעמיד את האוליגרך תשובה במקומו! (ל"ת)
דויד גיל 23/12/2014 13:33 מי זה האיש הזה? איך להעמיד את האוליגרך במקום
לתלותו על עץ?
46 תמיר 23/12/2014 11:49 לא מבין למה ישראמקו יורדת
בכל תרחיש השווי שלה לא משתנה. שילשתי את ההחזקה שלי הבוקר. נקווה לטוב :)
אנונימי 23/12/2014 12:31 בגלל התחרות.. החוזה עם חברת החשמל יפתח
מה שאומר מחירים נמוכים יותר, ולכן פחות רווחים...
שועלי 23/12/2014 12:20 בגלל שהפיתןח ידחה (ל"ת)
יכול להיות שימכור חל 23/12/2014 11:56 ק מתמר (ל"ת)
45 הכל מושחת 23/12/2014 11:46 למה נזכרו עכשיו?אי אפשר לבדוק בזמן?מעניין מי האינטרסנט (ל"ת)
44 עילאי 23/12/2014 11:45 אגב אם הוא פעל בניגוד לחוק שיחזיר את כל מה שהרוויח פלוס
קנס הוא הרוויח בניגוד לחוק האין זה מהווה הצדקה לפחות להחזיר את מה שהרוויח ומה עם הקנס והמשפט שצריך להיות
מה עם אפריקה? 23/12/2014 12:12 תתעסק במה שאתה מבין (ל"ת)
43 קרדוזו 23/12/2014 11:40 תשובה שחכת מאיפה באת
התאווה הגדולה ביותר זו התאווה לשלטון והשניה זה כסף תדע לך שאין כיסם בתכריכים
42 גבי 23/12/2014 11:38 צריך גם לטפל בחברות הסלולר הגדולות שמוכרות ציוד ומכשירי
הם מבטיחות כל מיני הבטחותת שווא כמו טבלטים ומכשירי סלולר בחינם ואז מחייבות את הלקוחות בתשלומי עושק.
עילאי 23/12/2014 11:44 תתבע ממה אתה מפחד תתבע בבית משפט ואני בטוח שתזכה (ל"ת)
41 דור 23/12/2014 11:31 תשובה הוכיח במעשים שאין לו שום עכבות לעשוק את הציבור
אסור לתת לתשובה כוח מונופוליסטי מפני שאין שום ספק שאם יוכל לשדוד את הציבור הוא יעשה את בלי נקיפות מצפון כמו שעשה בדלק נדל"ן.
40 אלי 23/12/2014 11:25 לא הסוף של שום דבר.גם אם תשובה ימכור
אחזקות זה ייעשה בתבונה. לא תהיה על המשק השפעה מהותית
39 אר 23/12/2014 11:25 היה צריך לעשות הפסקת מסחר במיידי שרלטנות לשמה (ל"ת)
38 אלון 23/12/2014 11:18 רציו
מישהו יודע להסביר למה רציו מתרסקת כך ? ברור שהשותפות תורשה להמשיך להחזיק במאגר ואולי אף להגדיל את חלקה אם אכן דלק ונובל יוכרחו למכור את אחזקותיהן ??
37 סתם קשקוש 23/12/2014 11:16 תשובה לא השקיע שקל אחד מכספו הפרטי
שלא יבלבל את המוח, הכסף הוא של הבנקים
36 א 23/12/2014 11:14 זה סופו של לוויתן , לפחות ל-10 שנים הקרובות
מסכן מי שהלווה להם כספים באג"ח
מבין 23/12/2014 11:34 מהיכן הבאת את השטות הזאת.פיצול אחזקות
זה כנראה מה שיידרש. מספיק להטעות
א 23/12/2014 11:52 הם בעצמם אומרים בראיונות שלפחות 5 שנים עיכוב
כתוצאה ממה שקרה , לא ראית אתמול לילה כלכלי? אם הם אומרים 5 זה כנראה יותר , מי יבוא לפה?
נדב 23/12/2014 13:03 ציפית שיגידו משהו אמר?
הרי דוקטרינת ההפחדה היא השיטה הכי נפוצה לבלבל את העם. רצית שיגידו שהם מברכים על החלטה נדירה ואמיצה שתשרת גם את הנכדים שלנו ותצמצ מעט את התפשטות ההון-שלטון? ברור שהם יינבאו שחורות
35 טל 23/12/2014 11:12 היו נרד ל 1450 אולי פחות (ל"ת)
34 תשובה תסגור את הגז מ 23/12/2014 11:10 מתמר ברגע זה אתה השקעת תסגור מיד (ל"ת)
33 עידן 23/12/2014 11:07 פשוט לא ייאמן
מדינה חולנית!! איך אחרי 3 שנים של תכנון והשקעות מהציבור הישראלי הפשוט מוציאים החלטה כזאת משמעותית? איזה תחרות כבר יכולה להיות? כמה גז כבר יש לנו כאן? זו לא סעודיה! יש איזה בסה"כ 2-3 מאגרים, חסר פרופורציות. אפשר היה פשוט להגדיר פיקוח כלשהו על המחיר וזהו. פשוט בזיון וגניבה מאנשים פשוטים מהמעמד הבינוני.
32 מבין עניין 23/12/2014 11:06 הכל פוליטיקה לקראת הבחירות
ובסוף מי שישלם זה אנחנו כולנו. מחיר הדלק לא יורד בהתאם, מחיר החשמל לא יורד למרות כל התגלית הגדולה של הגז-כי חברת חשמל במינוס גדול עזה והרשות הפלסטינית לא משלמים חובות ולהם לא מנתקים את השלטר
31 אדי 23/12/2014 10:57 ואני מנצל הפאניקה...וקונה
משתתף בצערם של המשקיעים שהפסידו
סתם קשקוש 23/12/2014 11:17 מניות הגז ירדו בעוד 50% יא סתום (ל"ת)
או 23/12/2014 11:16 אני לא גיבור -זה יכול לרדת עוד המון
רציו חייבת המון כסף באג"ח , המניה יכולה לדעתי להתדרדר למחוזות שנראים כרגע בלתי אפשריים במהירות.
צחי 23/12/2014 11:48 למה?יכנסו משקיעים אחרים במקרה הכי גרוע.המאגד נשאר. (ל"ת)
עילאי 23/12/2014 11:30 שער 12 דברו איתי אני ישקול אם לקנות (ל"ת)
30 אר 23/12/2014 10:54 היה מידע פנים ואתם שותקים? (ל"ת)
29 איפה ביבי תתערב יא ז 23/12/2014 10:49 זבל ממשלה רשויות כולם מושחתים חבורה של אפסים
תשובה נובל תלכו לביו דין לאומי תתבעו אותם מה זה פנסיות של כולם מושקעות גילה יא אידיוט
חגי 23/12/2014 11:27 למה? כי הפסדת 3000 ש"ח על 10000?!
תחשוב כמה הציבור מרוויח, כולכם כאן אגואיסטים אינטרסנטים. גם אני מושקע ברציו, ומוכן להפסיד מעט למען הרווח הגדול שלי בהמשך בזכות הקטנת יוקר המיחייה, תפסיקו לבלבל ת'מוח. בראיה אוביקטיבית - מעולה! הגיע הזמן.
לחגי החכם חלם 23/12/2014 12:16 הכסף לא יגיע אליך אלא לממשלה שהיא הטייקון הכי גדול
הם לוקחים 50% מהרווח על הגז ככל שהגז ירויח יותר הם ירויחו יותר. בכל אופן הכסף לא יגיע אליך כבר הפסדת את הכסף בפנסיה שלך. כבר הפסדת כי הגז יהיה תקוע שנים. והכסף ילך להתנחלות או לחרדים. אתה מוכן להפסיד כי אתה חכם חלם
מדבר שטויות כולם הפ 23/12/2014 11:46 מיליארדים בשנתיים האחרונות על עיכוב פיתוח שהיה מכניס
מיליארד דלור בחודש וזה עובדות ולא השטויות שאתה מקשקש
חגי 23/12/2014 12:38 היה מכניס לתשובה ולא לך... (ל"ת)
28 להזכירכם חברת החשמל 23/12/2014 10:47 היא חברה ממשלתית ולא פרטית וכל מה שאנחנו מקבלים זה
זרנוק
חברת חשמל 23/12/2014 12:16 מחלקת חשמל חינם לעובדיה. זה מה שיש שם (ל"ת)
27 מושקע בגז 23/12/2014 10:45 למה תשובה לא מפוצץאת צינור תמר
שלא יהיה טיפה אחת של גז לאף אחד.במקומו אני משבית את תמר עד להודעה חדשה וששלי יחימוביץ שישינסקי וגילה יביאו גז מהבית שלהם..בחיים שלי לא חשבתי שניתן לעשות מה שהמדינה עשתה.זהו חזרנו 20 שנה אחורה
לשקוע בגז 23/12/2014 12:18 למי תצביע בבחירות? לשלי או ביבי? זה היינו הך
מי שהתחיל זה שטייניץ ומי שחגגה זאת שלי יחימוביץ בבחירות הבאות אני בבית
26 אנונימי 23/12/2014 10:44 השקעתי בדולר והגז גרם להורדת הדולר (ל"ת)
25 אתמול היה צריך הפסקת 23/12/2014 10:42 מסחר בושה של מדינה
גילה יא מטומטמים
24 פוטין 23/12/2014 10:40 השקעתי בנפט והנפט נפל את מי להאשים?
תביעה ייצוגית , מי איתי
23 אנונימי 23/12/2014 10:37 סוף סוף הציבור יקבל גז בזול כפי שמגיע לו
ולא ימשיכו לעשוק אותו
משקיע 23/12/2014 17:50 חלומות פז תתכונן לשלם יותר (ל"ת)
מבין עניין 23/12/2014 11:07 לא תקבל כלום מזה רק ההיפך אתה עוד תשלם כמו כולנו
למה מחיר החשמל לא ירד למרות שכבר חודשים משתמשים בגז והעלויות ירדו פלאים???????
למבין עניין 23/12/2014 12:19 הבטיחו שבינואר החשמל יוזל. זה יהיה עד מרץ מועד הבחירות (ל"ת)
נעמי 23/12/2014 10:50 עלות צריכת הגז למשפחה הוא זניח
לעומת מחיר החשמל!
22 דעה אישית 23/12/2014 10:30 יש גם משאבי יבשה לכל מי שלא הבין עד כה! כניסת שותף
רציני לגבעות, יכולה לדעתי להיות טובה לכל הצדדים ולתרום רבות למשק הנפט והגז במדינת ישראל. אני מקווה באופן אישי, שגם הנהלת נובל תצטרף.......
21 מישהו איבד באוצר את 23/12/2014 10:29 הצפון. ואיפה ראש הממשלה?
ראש הממשלה ישלם בבחירות אם לא יעשה סדר בנזק שנגרם למדינה מפקידי אוצר קטנים.מדובר בדבר לאומי חמור ביותר.
ראש הממשלה? 23/12/2014 12:20 זוכרים את הציורים של איפה הילד? איפה הכד? איפה אמא?
שם נמצא ראש הממשלה
20 משקיע בגז 23/12/2014 10:23 היום גזרו לי גזר דין מוות ביסורים
אמן ודאעש יכבשו את ישראל וישחטו פה את כולם אמן מוות למדינה שמחקה לי 2 מליון שקל כל מה שהיה לי
אלה 23/12/2014 13:13 אתה נסחף -במקרה קיצווני זה יתעכב ואז יכול לעלות בגדול
אל תתייאש!!! אתה סתם בפאניקה. המאגר עדיין נשאר. והמהלך לא חוקי.
גיל 23/12/2014 10:46 אם השקעת 2 מיליון שקל שם
רק ירדה 20 אחוז כלומר יישארו לך 1.6 מיליון זה לא שנמחק הכל , תצא ותישאר עם 1.6 לא רע . אגב מי שמשקיע 2 מיליון במניה כזו לא חכם במיוחד
19 עמוס 23/12/2014 10:22 חחחחחח צחקו על המשקיעים (ל"ת)
18 עילאי 23/12/2014 10:21 יחי מדינת ישראל וחוקיה יש חוקים בישראל מה חשב תשובה
שתפס פה רפובליקת בננות ויתעשר על חשבון העם אחחחח יש אלוהים
לעילאי 23/12/2014 12:22 נראה לי שההלם מאפריקה לא גמר אותך סופית עדיין נשארת
צר עין כמו שטייניץ. שישינסקי זה רק מצרות עין למה שיהיה לתשובה יותר מהפרופסורים. תתביש
מבין עניין 23/12/2014 11:08 לא צריך לכאוב לך שאחר מצליח, במיוחד אם הוא עבד קשה בשבי (ל"ת)
עילאי 23/12/2014 11:32 לא רק שאני שמחחחחחחחח יש גם תביעה שתשובה יחזיר את כל
הרווחים הוא עבר על החוק ומי שעובר על החוק משלם כדאי לו להחזיר את הרווחים אחרת אני פונה לבגץ
17 עילאי 23/12/2014 10:17 אמרתי לכם רציו בשער 12 11 ובסוף כרגיל 1 (ל"ת)
16 אבי 23/12/2014 10:15 אחרי שהפסדתי
המון כספים ברציו ב״ה יצאתי לפני שנתיים בהפסד אבל טוב שיצאתי בלי לחזור,המדינה הזו היא מדינה של נוכלים בזמנו היה את ששינסקי שבגללו הפסדתי המון עכשיו לוקחים את כל המאגרים בצורה מכוערת,אסור להשקיע במדינה שמשנה את כללי המשחק באמצע משחק,ביזיון של מדינה לא אשקיע חצי שקל פה לעולם
15 מאיר 23/12/2014 10:14 מה רוצים מתשובה? לוויתן יהיה מונופול לתקופה מסוימת
לוויתן בכל מקרה יהיה מונופול לתקופה מסוימת לא משנה מי יהיה הבעלים. המפקח צריך להתנות מכירת הגז במחיר השוק העולמי ולא לקפח אף משתמש שירצה להתחבר וזהו. אין למפקח מה להתערב מי הבעלים של המאגר
עילאי 23/12/2014 10:52 לא יהיה שום מונופול ואם יהיה אני יתבע בבגץ ואני לא צוחק (ל"ת)
סתם אחת 23/12/2014 12:30 לעילאי יש לי עורך דין מדהים בשבילך. לך תתבע בבג"ץ
בסוף העורך דין יקח לך מה שנשאר מאפריקה
14 איפה הבן זונה 23/12/2014 10:06 הזה ראש הממשלה איפה המנייק ששותק ? (ל"ת)
13 לצערנו אם יהיה 23/12/2014 10:03 פרוק מצבה של רציו הכי טוב יש לה את נטע ורואי 70 אחוז (ל"ת)
12 יופיטר שוקי הון 23/12/2014 09:46 חבל שאין כסף פנוי !אחרת הייתי קונה עוד!אבל אין כסף!חבל. (ל"ת)
11 הרצל 23/12/2014 09:42 המדינה שלנו טובה האנשים רעים חארות אניטרסנטים
גילה גילה לנו שהוא אדם לא הגון וחסר אחריות .
10 בשם המשקיעים 23/12/2014 09:29 לא נותר
ב ו ש ה
9 בושה 23/12/2014 09:25 צדק תרדוף
אם כך תחזירו לי את כל ההפסדים על ההשקעות היבשות בקידוחי הגז לאורך כל השנים
8 חוק ינצח 23/12/2014 09:21 צדק ינצח
תרגעו כולכם אי אפשר לשנות החלטה באופן חד צדדי לאחר שנחתם הסכם באישור המדינה נובל והממשל בבית הלבן ינצחו בכל בית דין בינלאומי וגם פה בארץ בבגץ ישנם חוקים אוניברסליים נקודה!!!
7 מנשה סגל 23/12/2014 09:18 מי נותן את הדעת על הפסדי פשוטי העם מהמניות ??
מה שנעשה עי האינטרסנטים לפרסום עצמי לפני הבחירות גורם למשקיעים הקטנים להפסדי עתק .. זה פשע בחסות המדינה .. מי נותן לגילה לעשות מה שבא לו על חשבון האזרחים.
mottyc 23/12/2014 11:12 מדינת חלם - יכולים היו להתריע בפני ציבור המשקיעים הפשוט (ל"ת)
6 מלכיצדק 23/12/2014 09:08 הכל בחסות הליכוד
כל מיני תרגילי שיווק נלוזים ועלובים מטעם יוצר הימין השלטוני.. בנוסף להעלאת שכר המינימום הורדת מחירי יסוד המצרכים הבסיסיים , ועכשיו מנסים להראות סולידריות עם העם כנגד חברות הגז?.. פשוט רדוד ומזלזל בהבנת האינטרס .. כל-כך שקוף מעניין שזה דווקא לפני הבחירות ?
חיים 23/12/2014 10:07 יש משקיעים ויש טובת מדינת ישראל! גילה פועל לטובת העם!
תשובה נחש חלקלק מדבר בממלכתיות אללק על טובת המדינה ודואג לכיסו המתנפח. ראו מה כתבה עליו השופטת כשלא פרע את האגחים שלו.והפיל ופגע בכל מי שנתן בו אמון. האיש גם כשהו שואל שאלה הוא משקר. גילה צריך להיות נועז ואמיץ מול הטייקון שרוצה לצאת עם כל תאוותו בידו !
ג 23/12/2014 19:17 גם סטלין פעל לטובת העם (ל"ת)
5 משה ב 23/12/2014 09:07 למשקיעים-תשקיעו-כשתצליחו המדינה תקבע לכם את הכלליים.
אם לא תצליחו ההפסד עליכם. וגם הכללים ניתנים לשינו , לפי שקול דעת של הממונה הרלוונטי.
מרקו 23/12/2014 09:26 אל תשקיעו במדינת ישראל
כלום. רק בחו"ל. עסקים, דירות, לברוח
4 מרקו 23/12/2014 08:37 המסע המאורגן להשמדת ישראל, בניצוח הדה מרקר
הארץ הקרן להשמדת ישראל ושאר הגופים העומדים מאחוריהם עם עבר נאצי ואנטישמי
שרון ב 23/12/2014 08:59 אין כמוך.
אכן זו המציאות שלנו.
3 שאול לא המלך 23/12/2014 08:36 אני לא יכול להבין את הבלאגן
מר גילה, יכול לחייב את מי שגלה את המאגרים, למכור אותם? מי הוא ראש הממשלה, נשיא המדינה, בעל החותמת? זה מעשה טיפשי כי הם כבר השקיעו הרבה כסף והרבה זמן, המפסידים הם עם ישראל הכול בגלל שר שלא מתפקד. איך יכול רגולטור לנהל את המלחמה על דעת עצמו, נחתם הסכם והוא מבטל אותו, ואני לא רואה קונים באופק, מי מעוניין לקנות את לויתן? ולעמוד בתנאים של הרגולטור. מר גילה לפי דעתי הוא עבר את גבול הסמכות שלו והשר עוד לפני הבחירות חייב לפטר אותו.
סטופ לתשובה 23/12/2014 09:18 תבוא בטענות לתשובה
חשב להמשיך לעקוף נהלים ולחרטט. קבל stop
2 טימטום 23/12/2014 08:30 גילה אתה עושה נזק עצום תתעורר חלם (ל"ת)
שרון ב 23/12/2014 09:02 זו עונת המלפפונים
וכל ממזר מלך.
גילה חלם 23/12/2014 08:41 לטימטום
בוקר טוב ויום נאה.
1 אחד שיודע 23/12/2014 08:27 פקיעה 1470 ומטה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש