22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זיהו שם פוטנציאל? סילבן שלום קבע שרישיון 'ערן' יוחזר למדינה

שותפות 'לוויתן' ערערו על ההחלטה לקחת להן את אחד מרישיונות 'רציו ים' אך הערעור נדחה
 |  22
המאבק מחריף
Share
רישיון 'ערן' יוחזר למדינה - כך קבע שר האנרגיה סילבן שלום. הודעה על כך נמסרה לשותפות שהחזיקו ברישיון - נובל אנרג'י, {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש (+1.08%) דלק קידוחים יהש 1,127 +1.08% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,115 פתיחה:1,101 גבוה:1,136 נמוך:1,097 תמורה:13,063,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו רציו יהש (+0.76%) רציו יהש 224.5 +0.76% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:222.8 פתיחה:222.8 גבוה:226 נמוך:222 תמורה:3,764,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . בעקבות ההחלטה השותפות הודיעו על כוונתן לבדוק את האפשרויות המשפטיות העומדות למימוש הזכויות ביחס לרישיון.


רישיון ערן הוא חלק מרישיונות 'רציו ים' (יחד עם רישיונות עמית, רחל, דוד וחנה) שבהן נתגלתה תגלית 'לוויתן' בהיקף של כ-22 טריליון רגל מעוקב של גז טבעי. עם זאת, מאחר ובשטח הרישיון לא בוצע קידוח בהתאם לתוכנית העבודה - פקע הרישיון לפני כשנה. השותפות החליטו לערער על כך - והיום ההחלטה נדחתה.

לא הרבה פרטים ידועים אודות הפוטנציאל הקיים בשטח הרישיון - אך נראה שהשותפות מצאו ברישיון זה עניין. הסיבה לכך נובעת מן העובדה כי רישיון 'דוד' אשר אף הוא הינו חלק מרישיונות 'רציו ים' פקע והשותפות לא ערערו על החלטה זו.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

22 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 סבסטיין 19/08/2014 08:34 המשך הנושא על סיל בן
אתה קורא לתת למורקאים את הדרקון לפחות להם יש דרקון ולך מה יש שאתה קורא לעצמך אשכנזי מאיזה גם את זה אני חכרתי עליכם אתם קוראים לעצמכם אירופאים אולי אולי ליפני מילחמת העולם היתם באירופה אך ורק באירופה כי העני האירופאים יפח זבל שכמוך אתם ניחשבים באירופה כלום לא פולנים ולא כלום בשום מדינה באירופה לא סבלו אותכם פח זבל בזכות מדינת ישראל והמשקיעים שהיו להם ביצים להשקיע יש גז בארץ גם ליצוא וגם גז למדינת ישראל יפח שזבל אתה קורא מרוקאי בא ניראה אם מישהו באירופה יקבל אותך יפח אשפה או יתן לך דרקון אירופאי שאתה מחשיב את עצמך לאירופאי זבל גזעני מרוקאי עלק אשכנזי עלק מירומניה מיפולוניה מאיפה יפח זבל
12 וואשו 15/08/2014 10:09 עושים את המוות למשקיעים
המדינה הזו תלך פארש עם אנשים כמו סילבן האדיוט
11 אנונימי 12/08/2014 20:27 הכל ריגשי נחיתות של הפארח, לא ניבחר לנשיא יראה לנו (ל"ת)
10 גג 12/08/2014 13:12 לותיק 38
לך תקנה חיים. או תשלם לזונה להעביר לך את הזמן
9 חייקי 12/08/2014 11:18 רק בית משפט יקבע (ל"ת)
8 סבסטיין 11/08/2014 20:32 נפט וגז
סילבן שלום יתחלתה אם העלת מס רוחים ביום שכל המשקיעים הפסידו את רוב כספם הוספתה מלח לפצע סיליבן שלום יתוניסי חרא צר העיין יתחלתה אם מס של חמש עשרה אחוזים ובמחאה החברתית העלתה שוב פעם מחמש עשרה העלתה לעשרים וחמש על מס רוחים ימניק איפה הרוחים יצר העיין שכמוך ועכש ו עברתה לרשיון ערן שמתה העיין עליו ימניק בזכותנו המשקיעים גילינו את הליויתן ועכשיו אתה רוצה פלח מהמעגר יפח זבל שכמוך תיתביש לך אוי לעבד כי ימלוך פח זבל שכמוך חוץ מינזק למשקיעים אתה שום דבר לא עשיתה במישרד האנרגיה בושה וחרפה יתוניסי זיפט מה שכחתה מה שהיתה בבאר שבע בושה ממש בושה רק בארץ אוכלי יושביה קוראים דברים כאלה ליגזול את ציבור המשקיעים זה מה שיש במדינה הזאת על ידי צוק איתן משכיחים את ההיתנהלות שלהם בממשלה לא ניסלח סילבן שלום לא לך ולא לביבי בבחירות הבאות הפעם ליברמן הציל אותכם עבל הפעם אתם תישלמו על כל הנזקים שגרמתם למשיעים בענף הגז והנפט יפחי אשפה שכמותכם צרי העיין אתם לא פחות משלי יחימוביץ וברורמן צרי העיין
רמתגני 12/08/2014 15:52 לביבי וסילבן שפו על הנקיון מהזבובים בלכוד
מה נשאר? רק להחזיר לזבובים את הדרכון המרוקאי ש יחזרו ל בית אבא נכון ש כבר מרגישים אויר יותר נקי? עצוב ש במקום להתקדם בחיים גם הדור השני והשלישי דבק בעצלות מחזיקים רבע תעודת השתתפות שהיא אפילו לא מניה וצובחים מגיע לי מגיע לי הלו ....בארץ ישראל יהודים עובדים ולא בונים את עתידם על תעודת הגרלה של תשובה
7 להכי ותיק 11/08/2014 17:12 אתה לא עובד?רק מבלבל לנו את המוח?
הסקסמניאק הזה,מלבד לתקוע מקלות לא עושה דבר,אני פוסק משמע אני קיים,משרד התשתיות יפעל יותר טוב בלעדיך!השותפות שמפעילה את תמר וליוויתן היא היחידה שעשתה משהו טוב למדינה ולענף,אז למה לפגוע?יש לך תשובה מניאק!
הכי ותיק 38 12/08/2014 10:38 ביקשת יפה ........אז קבל עד העצם
נכון להיום מחירי הגז בריסוק כללי ירידה של 44 אחוז בעולם ובאירופה בפרט יש לך כמה משמעויות הראשונה לויתן היה סגור עוד שנים רבות שתיים מושקיעי רציו צפויים ל...אכזבה ויתכן גם ירידת ערך המניה שלוש מסירת השטחים ש מר מחזיק תשובה והעברתם לגורם אחר יתכן ויאפשרו פיתוח נוסף ואולי תחרות בריאה במשק הגז ///הוזלה לצרכן מה שלא קורא בארץ מונופול אגב האם גם אתה מפליטי רציו? שחלמו על העושר במקום לעבוד ולפרנס את המשפחה? נוסח הכתיבה העשיר שלך נותן לך את הזהות הברורה למוצא משפחתי ברור אגב שם יש נפט? או עדיין רוכבים על חמורים כמוך
6 הכי ותיק 38 11/08/2014 15:15 לראשונה בחיי אני מברך את סטיב ב שפו ענק
הריי מה קורה בענף הרשיונות אחד על אחד כך נהגה ישראמקו בתקופתו של מר יוסי לוי אספה רשיונות אבל לא מימשה את בדיקתם כמתחייב לובת הציבור כך נוהג הגברתן תשובה קוראים לזה במסדרונות הכנסת ****מסרים ***כלומר איומים ולחצים שוב שפו סטיב יש תמורה לאגרה****רק תחליף את האאודי אתה נראה בו כמו.....תבין להד
5 ho 11/08/2014 13:08 סילבן שלום וגדעון סער נתראה בבחירות
ואם ביבי וליברמן לא יעשו משהו בקרוב אז גם דרכם הפוליטית תיגמר.
ענת אור 11/08/2014 15:19 רישיון ערן
מה עושה סילבן בממשלה ובכנסת,המטרידן צריך לעוף לכל הרוחות.הם לא מודעים שהם הסרטן המכרסם בעצמות המדינה,ובמיוחד בחברה.מה אנחנו אשמים שביבי רוצה שקט תעשייתיץ
4 אנונימי 11/08/2014 12:28 רישיון "ערן" ,"קעקער"! מה עשית בשביל מדינה? סקסמאניאק
החברות היחידות שהוכיחו יכולת בענף, חבל שלנגוצקי אינו עימן, זוכות לכל המיכשלות שחכם ציון יודע לייצר
אנונימי 15/08/2014 23:26 סטיב, אתה תיפול פעם נוספת על האף! בית המשפט יקבע בסוף
אתה תתבזה פעם נוספת, אינך מבין שאתה אינך שר האנרגיה, אתה בסה"כ בובה בממשלה, נירדף ע"י גורמים עויינים, אשר לרשיונות, אין זה קשה להוכיח כי אתה מתנהל משיקולים זרים שיגרמו נזק למדינה, ובדרך למשקיעים רבים
3 ko 11/08/2014 11:17 דייייי נמאס מהמדינה הזאת !
ומהחכ"ים הסתומים שלה בהובלת גדעון סער וסילבן שלום. רק נזק הם עושים, רק עוד גזרות ועוד צרות מפילים עלינו בזמן שהחמאס עושה מהם (ומאיתנו) צחוק. רציתם ליכוד ? גם ברמה הכלכלית וגם בביטחונית מר"צ כבר היו עושים עבודה יותר טובה מזה!
2 השר הזמובי התעורר 11/08/2014 09:59 סילבן שלום האסון הגדול ביותר שקרה לאנרגיה במדינה (ל"ת)
הכי ותיק 38 11/08/2014 15:19 לזומבי החזיר עם כמה כפות אתה אוכל?
הריי תשובה לא סופר אותך ושכמותך אז למה לשונך דבוקה כל כך תתאושש יש טיפול תרופתי לשכמותך
הזומבי 2 12/08/2014 10:21 הכי ותיק 38 ראיתי את תגובתיך בעבר אין לך שום מושג בנושא
אתה כל הזמן מתבטא בגז ונפט וכל תגובותיך זה גבבת שטויות והערכות מופרכות. לפחות האיש הזה יותר מזומבי במשרד האנרגיה. שנתיים במשרד ולא קידם את הנושא במילימטר . כל עיסוקו בלהוסיף את יום א' לחופש ולנסות להיות נשיא ובין לבין לבלות .
1 אנונימי 11/08/2014 09:51 למה דחית את הערר סילבן? תהיה יותר מגעיל, תתן להם ולנו
המשקיעים להשקיע מאות מליוני דולרים בקידוח, ואז תקים ששינסקי ז' ותחזיר את הכל למדינה המחורבנת הזו, אבל כמובן רק אם ימצאו גז/נפט. אם לא ימצאו, שישארו המשקיעים עם ההשקעה שירדה לטמיון.
הכי ותיק 38 11/08/2014 15:23 לפחדן שלא מרוצה מ המדינה
הגבול הדרומי פתוח לרווחה בעזה יקבלו אותך בזרועות פתוחות אפס שכמוך מי אתה ש תנבל את הפה על המדינה
אנונימי 11/08/2014 18:31 אגיד לך מי אני.אני אחד שגנבו אותו רימו אותו וסחטו אותו
ולמדתי משהו מהגנבה של שישינסקי ולא מוכן שיגנבו ויחמסו אותי שוב. הבנת פרזיט מיץ של הזבל?
הכי ותיק 38 11/08/2014 23:53 יש לך טעות האם באמת חשבת שלא היה מיסוי כנדרש?
אם תבדוק תגלה ש המצב בארץ הוא עוד טוב ביחס למיסוי ו או גרוע מכך ממשלות מלאימות נכסי נפט ראה כדוגמה דרום אמריקה מזרח אירופה לכן כך בפרופורציה נכונה את ***הנזק*** שאתה חושב ש נעשה לך
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש