ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

זיהו שם פוטנציאל? סילבן שלום קבע שרישיון 'ערן' יוחזר למדינה

שותפות 'לוויתן' ערערו על ההחלטה לקחת להן את אחד מרישיונות 'רציו ים' אך הערעור נדחה
אסדת הסדקו אקספרס, צילום: אלבטרוס
רישיון 'ערן' יוחזר למדינה - כך קבע שר האנרגיה סילבן שלום. הודעה על כך נמסרה לשותפות שהחזיקו ברישיון - נובל אנרג'י, {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -1.85% דלק קידוחים 932 -1.85% דלק קידוחים יהש בסיס:949.6 פתיחה:950 גבוה:953 נמוך:932 תמורה:5,515,087 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש -0.31% רציו יהש 228.3 -0.31% רציו יהש בסיס:229 פתיחה:229 גבוה:230 נמוך:227.2 תמורה:923,526 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . בעקבות ההחלטה השותפות הודיעו על כוונתן לבדוק את האפשרויות המשפטיות העומדות למימוש הזכויות ביחס לרישיון.

רישיון ערן הוא חלק מרישיונות 'רציו ים' (יחד עם רישיונות עמית, רחל, דוד וחנה) שבהן נתגלתה תגלית 'לוויתן' בהיקף של כ-22 טריליון רגל מעוקב של גז טבעי. עם זאת, מאחר ובשטח הרישיון לא בוצע קידוח בהתאם לתוכנית העבודה - פקע הרישיון לפני כשנה. השותפות החליטו לערער על כך - והיום ההחלטה נדחתה.

לא הרבה פרטים ידועים אודות הפוטנציאל הקיים בשטח הרישיון - אך נראה שהשותפות מצאו ברישיון זה עניין. הסיבה לכך נובעת מן העובדה כי רישיון 'דוד' אשר אף הוא הינו חלק מרישיונות 'רציו ים' פקע והשותפות לא ערערו על החלטה זו.
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    המשך הנושא על סיל בן
    סבסטיין 19/08/2014 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה קורא לתת למורקאים את הדרקון לפחות להם יש דרקון ולך מה יש שאתה קורא לעצמך אשכנזי מאיזה גם את זה אני חכרתי עליכם אתם קוראים לעצמכם אירופאים אולי אולי ליפני מילחמת העולם היתם באירופה אך ורק באירופה כי העני האירופאים יפח זבל שכמוך אתם ניחשבים באירופה כלום לא פולנים ולא כלום בשום מדינה באירופה לא סבלו אותכם פח זבל בזכות מדינת ישראל והמשקיעים שהיו להם ביצים להשקיע יש גז בארץ גם ליצוא וגם גז למדינת ישראל יפח שזבל אתה קורא מרוקאי בא ניראה אם מישהו באירופה יקבל אותך יפח אשפה או יתן לך דרקון אירופאי שאתה מחשיב את עצמך לאירופאי זבל גזעני מרוקאי עלק אשכנזי עלק מירומניה מיפולוניה מאיפה יפח זבל
    סגור
  • 12.
    עושים את המוות למשקיעים
    וואשו 15/08/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המדינה הזו תלך פארש עם אנשים כמו סילבן האדיוט
    סגור
  • 11.
    הכל ריגשי נחיתות של הפארח, לא ניבחר לנשיא יראה לנו (ל"ת)
    אנונימי 12/08/2014 20:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    לותיק 38
    גג 12/08/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לך תקנה חיים. או תשלם לזונה להעביר לך את הזמן
    סגור
  • 9.
    רק בית משפט יקבע (ל"ת)
    חייקי 12/08/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 8.
    נפט וגז
    סבסטיין 11/08/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סילבן שלום יתחלתה אם העלת מס רוחים ביום שכל המשקיעים הפסידו את רוב כספם הוספתה מלח לפצע סיליבן שלום יתוניסי חרא צר העיין יתחלתה אם מס של חמש עשרה אחוזים ובמחאה החברתית העלתה שוב פעם מחמש עשרה העלתה לעשרים וחמש על מס רוחים ימניק איפה הרוחים יצר העיין שכמוך ועכש ו עברתה לרשיון ערן שמתה העיין עליו ימניק בזכותנו המשקיעים גילינו את הליויתן ועכשיו אתה רוצה פלח מהמעגר יפח זבל שכמוך תיתביש לך אוי לעבד כי ימלוך פח זבל שכמוך חוץ מינזק למשקיעים אתה שום דבר לא עשיתה במישרד האנרגיה בושה וחרפה יתוניסי זיפט מה שכחתה מה שהיתה בבאר שבע בושה ממש בושה רק בארץ אוכלי יושביה קוראים דברים כאלה ליגזול את ציבור המשקיעים זה מה שיש במדינה הזאת על ידי צוק איתן משכיחים את ההיתנהלות שלהם בממשלה לא ניסלח סילבן שלום לא לך ולא לביבי בבחירות הבאות הפעם ליברמן הציל אותכם עבל הפעם אתם תישלמו על כל הנזקים שגרמתם למשיעים בענף הגז והנפט יפחי אשפה שכמותכם צרי העיין אתם לא פחות משלי יחימוביץ וברורמן צרי העיין
    סגור
  • לביבי וסילבן שפו על הנקיון מהזבובים בלכוד
    רמתגני 12/08/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה נשאר? רק להחזיר לזבובים את הדרכון המרוקאי ש יחזרו ל בית אבא נכון ש כבר מרגישים אויר יותר נקי? עצוב ש במקום להתקדם בחיים גם הדור השני והשלישי דבק בעצלות מחזיקים רבע תעודת השתתפות שהיא אפילו לא מניה וצובחים מגיע לי מגיע לי הלו ....בארץ ישראל יהודים עובדים ולא בונים את עתידם על תעודת הגרלה של תשובה
    סגור
  • 7.
    אתה לא עובד?רק מבלבל לנו את המוח?
    להכי ותיק 11/08/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הסקסמניאק הזה,מלבד לתקוע מקלות לא עושה דבר,אני פוסק משמע אני קיים,משרד התשתיות יפעל יותר טוב בלעדיך!השותפות שמפעילה את תמר וליוויתן היא היחידה שעשתה משהו טוב למדינה ולענף,אז למה לפגוע?יש לך תשובה מניאק!
    סגור
  • ביקשת יפה ........אז קבל עד העצם
    הכי ותיק 38 12/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 6
    נכון להיום מחירי הגז בריסוק כללי ירידה של 44 אחוז בעולם ובאירופה בפרט יש לך כמה משמעויות הראשונה לויתן היה סגור עוד שנים רבות שתיים מושקיעי רציו צפויים ל...אכזבה ויתכן גם ירידת ערך המניה שלוש מסירת השטחים ש מר מחזיק תשובה והעברתם לגורם אחר יתכן ויאפשרו פיתוח נוסף ואולי תחרות בריאה במשק הגז ///הוזלה לצרכן מה שלא קורא בארץ מונופול אגב האם גם אתה מפליטי רציו? שחלמו על העושר במקום לעבוד ולפרנס את המשפחה? נוסח הכתיבה העשיר שלך נותן לך את הזהות הברורה למוצא משפחתי ברור אגב שם יש נפט? או עדיין רוכבים על חמורים כמוך
    סגור
  • 6.
    לראשונה בחיי אני מברך את סטיב ב שפו ענק
    הכי ותיק 38 11/08/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    2 14
    הריי מה קורה בענף הרשיונות אחד על אחד כך נהגה ישראמקו בתקופתו של מר יוסי לוי אספה רשיונות אבל לא מימשה את בדיקתם כמתחייב לובת הציבור כך נוהג הגברתן תשובה קוראים לזה במסדרונות הכנסת ****מסרים ***כלומר איומים ולחצים שוב שפו סטיב יש תמורה לאגרה****רק תחליף את האאודי אתה נראה בו כמו.....תבין להד
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    סילבן שלום וגדעון סער נתראה בבחירות
    ho 11/08/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ואם ביבי וליברמן לא יעשו משהו בקרוב אז גם דרכם הפוליטית תיגמר.
    סגור
  • רישיון ערן
    ענת אור 11/08/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה עושה סילבן בממשלה ובכנסת,המטרידן צריך לעוף לכל הרוחות.הם לא מודעים שהם הסרטן המכרסם בעצמות המדינה,ובמיוחד בחברה.מה אנחנו אשמים שביבי רוצה שקט תעשייתיץ
    סגור
  • 4.
    רישיון "ערן" ,"קעקער"! מה עשית בשביל מדינה? סקסמאניאק
    אנונימי 11/08/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    החברות היחידות שהוכיחו יכולת בענף, חבל שלנגוצקי אינו עימן, זוכות לכל המיכשלות שחכם ציון יודע לייצר
    סגור
  • סטיב, אתה תיפול פעם נוספת על האף! בית המשפט יקבע בסוף
    אנונימי 15/08/2014 23:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה תתבזה פעם נוספת, אינך מבין שאתה אינך שר האנרגיה, אתה בסה"כ בובה בממשלה, נירדף ע"י גורמים עויינים, אשר לרשיונות, אין זה קשה להוכיח כי אתה מתנהל משיקולים זרים שיגרמו נזק למדינה, ובדרך למשקיעים רבים
    סגור
  • 3.
    דייייי נמאס מהמדינה הזאת !
    ko 11/08/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    5 6
    ומהחכ"ים הסתומים שלה בהובלת גדעון סער וסילבן שלום. רק נזק הם עושים, רק עוד גזרות ועוד צרות מפילים עלינו בזמן שהחמאס עושה מהם (ומאיתנו) צחוק. רציתם ליכוד ? גם ברמה הכלכלית וגם בביטחונית מר"צ כבר היו עושים עבודה יותר טובה מזה!
    סגור
  • 2.
    סילבן שלום האסון הגדול ביותר שקרה לאנרגיה במדינה (ל"ת)
    השר הזמובי התעורר 11/08/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • לזומבי החזיר עם כמה כפות אתה אוכל?
    הכי ותיק 38 11/08/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    3 10
    הריי תשובה לא סופר אותך ושכמותך אז למה לשונך דבוקה כל כך תתאושש יש טיפול תרופתי לשכמותך
    סגור
  • הכי ותיק 38 ראיתי את תגובתיך בעבר אין לך שום מושג בנושא
    הזומבי 2 12/08/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אתה כל הזמן מתבטא בגז ונפט וכל תגובותיך זה גבבת שטויות והערכות מופרכות. לפחות האיש הזה יותר מזומבי במשרד האנרגיה. שנתיים במשרד ולא קידם את הנושא במילימטר . כל עיסוקו בלהוסיף את יום א' לחופש ולנסות להיות נשיא ובין לבין לבלות .
    סגור
  • 1.
    למה דחית את הערר סילבן? תהיה יותר מגעיל, תתן להם ולנו
    אנונימי 11/08/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    16 1
    המשקיעים להשקיע מאות מליוני דולרים בקידוח, ואז תקים ששינסקי ז' ותחזיר את הכל למדינה המחורבנת הזו, אבל כמובן רק אם ימצאו גז/נפט. אם לא ימצאו, שישארו המשקיעים עם ההשקעה שירדה לטמיון.
    סגור
  • לפחדן שלא מרוצה מ המדינה
    הכי ותיק 38 11/08/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 10
    הגבול הדרומי פתוח לרווחה בעזה יקבלו אותך בזרועות פתוחות אפס שכמוך מי אתה ש תנבל את הפה על המדינה
    סגור
  • אגיד לך מי אני.אני אחד שגנבו אותו רימו אותו וסחטו אותו
    אנונימי 11/08/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ולמדתי משהו מהגנבה של שישינסקי ולא מוכן שיגנבו ויחמסו אותי שוב. הבנת פרזיט מיץ של הזבל?
    סגור
  • יש לך טעות האם באמת חשבת שלא היה מיסוי כנדרש?
    הכי ותיק 38 11/08/2014 23:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם תבדוק תגלה ש המצב בארץ הוא עוד טוב ביחס למיסוי ו או גרוע מכך ממשלות מלאימות נכסי נפט ראה כדוגמה דרום אמריקה מזרח אירופה לכן כך בפרופורציה נכונה את ***הנזק*** שאתה חושב ש נעשה לך
    סגור