ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הסיבוב של תשובה: מכר אתמול מניות קב' דלק, אחרי שעשה 1,140% על הקניה האחרונה שלו - לשפשף את העיניים

אחרי תקופה ארוכה בה בחר תשובה להחזיק ולא למכור אגורה, בעל השליטה בקבוצת דלק מימש אתמול מניות
 |  34
מבצע מימוש
Share
בעל השליטה ב דלק קבוצה (-2.14%) דלק קבוצה 52,550 -2.14% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:53,700 פתיחה:53,330 גבוה:54,500 נמוך:52,100 תמורה:24,713,719 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , יצחק תשובה, בחר אתמול לעשות מה שלא עשה במשך שנים ארוכות מאוד - לממש מניות קבוצת דלק. תשובה מכר מניות בסכום של 125 מיליון שקלים. באחוזים, תשובה ירד מאחזקה של 62.5% לאחזקה של 61.77%, לא סיפור דרמטי.


העסקה בוצעה מחוץ לבורסה לפי שער של 1,440 שקלים, וזאת לאחר מהלך עליות של 52% ב-12 החודשים האחרונים. 125 מיליון שקלים זה באופן יחסי כסף כיס עבור תשובה, שמחזיק עדיין במניות קבוצת דלק בסכום אדיר של 10.7 מיליארד שקלים.

הפעילות הממשית האחרונה של תשובה במניות קבוצת דלק הייתה די מזמן, ב-2008, אז הוא ביצע סידרה רכישות בבורסה בתוך הנפילה הגדולה במהלך המשבר העולמי. לא פחות מ-31 עסקות רכישה ביצע תשובה במהלך ימי המשבר של 2008 ותחילת 2009 והעלה את אחזקתו מאזור ה-58% ל-62.5%.

כך לדוגמה, תשובה רכש 21 אלף מניות של קבוצת דלק בסוף 2008 במחיר של 116 שקלים(!!!). כעת הוא מכר מניות לפי שער של 1,440 שקלים. באחוזים, סיבוב נאה של 1,140% בין הקניה אז למכירה היום. אגב, הדיווח הראשוני על על כך ששכבות המטרה ב'תמר' כוללות גז טבעי יצא ב-11 בספטמבר 2009. כמה ימים לאחר מכן דיווחו השותפות על היקף הגז במאגר - 3.1 TCF. מאז היקף הגז במאגר 'תמר' עודכן לכמעט 10 TCF, והתגלה מאגר נוסף - כפול בגודלו.

מניית קב' דלק - 12 חודשים אחרונים
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-22 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
22 להחליף רגולטור.המוסכ 13/06/2014 15:18 זה אותו תשובה המסכן שמחלו לו על החוב על חשבוני?. (ל"ת)
מירי 22/06/2014 17:22 זה לא אותו תשובה, מחקו לך מדלק נדל"ן
לא מתשובה, ושילמת את המחיר הטפשות
21 תום 12/06/2014 21:05 כל הכבוד בטח רוצה לשלם את הכסף ששדד בתספורות :):):):):) (ל"ת)
20 Max 12/06/2014 20:21 תשובה יצחק ~ אנחנו נבכה ! (ל"ת)
19 אנונימי 12/06/2014 14:29 מי מכר מניות דלק? בוצעה העברה לבנק הפועלים תקטיק (ל"ת)
18 למתלוננים 12/06/2014 11:52 גם אחרי לבייב שהחזיר מעל ומעבר רדפתם כמו חזירים
מרוב תינוקיות אי אפשר להבדיל בין חושך לאור.
יהודה 13/06/2014 12:33 מעל ומעבר, מה עישנת?
יש לאדם חוב, הוא החזיר חלק ממנו, אז איך זה מעל ומעבר?
17 הכתום 11/06/2014 14:14 גם אתמול בערב וגם היום בבוקר מדוע???????????
אתמול בערב פורסמה הכתבה הזו וגם היום בבוקר כאשר המניה הייתה בעליה אני מבין שזו כתבה עם השלכות וסיבות אחרת מדוע לפרסם פעמיים גם אתמול וגם היום
אייל 11/06/2014 17:38 שיהיו יותר קונים ויהיה לו פער שערים גבוה יותר (ל"ת)
16 רק בישראל 11/06/2014 11:54 רק בישראל בן אדם משבח את האיש
שדפק לו את כספי הפנסיה.
אייל 11/06/2014 17:36 בטח אין לא פנסיה לכן לא מבין
לא הוא לא מבין את גודל המשמעות .
15 קורא 11/06/2014 11:45 ביזפורטל, אולי תחליפו תמונה של תשובה ללא חיוך?
כשאני רואה אותו מחייך נהיה לי רע. מיליארדר קמצן שעושה תספורות בשעה שכיסיו מלאים. אכלתי אותה בגללו בגדול. לא סובל אותו.
14 עופר ז. 11/06/2014 11:08 שאפו ! לבריאות.
מפרגן לך ! כל הכבוד !! בהצלחה בהמשך.
13 ררמ 11/06/2014 11:07 תירגעו לא מדובר בגאונות פיננסית אלא במסחר פנים חוקי... (ל"ת)
12 DJ707 11/06/2014 11:00 תשובה נוכל בחסות החוק
מאחל לו שיפול מנכסיו מהר כי את נכסינו הוא זרק לפח בלי להניד עפעף . למרות שבמצבו היום הוא יכול לחזור בו במעט ולשפר את תדמיתו בכך שיתן צ'ופר לכל אלאו שחטפו ממנו תספורת הוא ממשיך להכות על חט ולשים פס על הציבור.
11 יובל 11/06/2014 09:53 מכר לנו הפריירים ביוקר,לקרנות הפנסיה שלנו, אנחנו הפח
זבל של הטייקונים!!!!!????
10 אריק 11/06/2014 09:20 לברוח ומהר
מה שהוא יודע שהמניות במחיר מופקע
9 אנונימי 11/06/2014 09:15 גנב (ל"ת)
8 חבר לשעבר 11/06/2014 08:52 אפס מאופס. נוכל! (ל"ת)
7 יריב 10/06/2014 23:34 תשובה מלך!!!!! רק מי שלא מבין בהשקעות בוכה!!
רציתם תשואה בלי סיכון?? קשקשנים
אלון 11/06/2014 11:49 מלך אבל גם גנב-דלק נדלן (ל"ת)
6 יובל 10/06/2014 20:35 איזה הפתעה!!! תשובה מחזיר למסופרים של דלק נדלן (ל"ת)
5 צוחק 10/06/2014 20:17 זה כותרת??????
לצאת בכותרת בומבסטית כזו כבר חשבתי שמכר לנעלה מחמישים אחוז.......מדובר בערך בחצי ואחוז ועוד קצת..כמו שכתוב בכתבה-דמי כיס...זה כותרת?????????????????
4 ירושלמי 10/06/2014 20:02 ספר בן חופפת! שילך לו כל הכסף על תרופות אמן!!!
כל בוקר אני מתפלל שאזכה ליום בו הנוכל עושק הזקנים הזה יפול! והיום הזה עוד יגיע! ואני ורבים מהאזרחים הנעשקים עוד נרקוד ברחובות משמחה! נוכל!!!!
3 אירוע נדיר תשובה חוב 10/06/2014 19:54 תשובה מחזיר חוב לדלק נדלן זה אירוע נדיר
בגללו אני פושט רגל והוא רק מממש וצוחק כל הדרך אל הבנק
2 פיני 10/06/2014 19:19 לא מאמין
תשובה לא מאמין לשער שהגיעה המניה. ומי יוכל אותה המשקיעים. מחר צניחה בכל מניות קבוצת דלק.
1 יופיטר שוקי הון 10/06/2014 18:36 האיש שגנב 1 מיל ולי 40000 ש״ח במניות חייב ללכת
שימכור את קבוצת דלק!!!! 40000 ש״ח התאדו לי במניות דלק נדלן תשובה הצהיר אלף פעם שיעמוד מאחורי דלק נדלן ונטש אין לי מה להוסיף יותר מכך!
מאוכזב לפיד 11/06/2014 09:55 לחייב אותו להחזיר מדינה דפוקה (ל"ת)
ג'ו 11/06/2014 02:49 יופיטר המקצוען
אולי כדאי שתצא למסע לכוכב שלך,מחכים שם למקצוען שכמותך ! לא חייבים לשתף את כולם בבורות.בהצלחה.
אהרון 10/06/2014 19:06 הגנב תשובה
רימה את כול מחזיקי אגח נדלן הסתיר נכסים של דלק נדלן באנגליה ורק אחרי התספורת של 70 אחוז הם צפו ועלו עם ערכים של פי 10 . תשובה פשוט נוכל וחמדן וגם לא משלם מס . בגללו הפסדתי 50000 שח באגחים שלו
אסף 11/06/2014 07:39 נוכל וערמומי
מי שלא מחזיר חובות ולא עומד מאחורי החובות שלו לא ראוי שמישהו ישקיע את כספו אצלו. אני משקיע בכל מיני מניות בבורסה אבל לא ישים אף פעם את כספי אצלו ולא לא נכוויתי ממנו אבל הרבה אנשים כן. אם היו עוד הרבה אנשים שהיו נוהגים כך אולי היה מחזיר את הכסף לאותם אנשים שכן ניכוו ממנו(נבלה).
יופיטר שוקי הון 10/06/2014 19:24 אז איך תשובה מחזיק בקבוצת דלק? להפיל את תשובה לקחת ממנו
40000 ש״ח שלי התאדו במניותה של דלק נדלן עכשיו נכסיה שווים פי 10 ואותנו זרק! אותי והציבור !
דן 10/06/2014 23:50 התבלבלתם
דלק נדלן אגח נסחר תמיד בפרמיה זא היתה תשואה גבוהה. לקחתם סיכון והפסדתם. רוצים בטוח ? תיקנו מקם
DJ707 11/06/2014 11:59 אתה תמים
כנראה שמי שהתבלבל זה אתה - מעניין למה מר תשובה הבריח נכסים טובים מדלק נדלן ואז יצא להסדר , יתרה מזאת לפני מספר חודשים הוא מימש נכס ברווח אדיר - נכס שהיה שייך לדלק נדלן ובהסדר עבר למר תשובה - תשובה לקח את הסיכון על הגב של הציבור ואתה עוד תמים להאמין שזה הפוך .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש