הסיבוב של תשובה: מכר אתמול מניות קב' דלק, אחרי שעשה 1,140% על הקניה האחרונה שלו - לשפשף את העיניים

אחרי תקופה ארוכה בה בחר תשובה להחזיק ולא למכור אגורה, בעל השליטה בקבוצת דלק מימש אתמול מניות
 |  (34)
יצחק תשובה, צילום: בוצ'צ'ו
בעל השליטה ב דלק קבוצה +2.85% דלק קבוצה 61,710 +2.85% דלק קבוצה בסיס:60,000 פתיחה:60,610 גבוה:61,860 נמוך:60,590 תמורה:3,507,356 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , יצחק תשובה, בחר אתמול לעשות מה שלא עשה במשך שנים ארוכות מאוד - לממש מניות קבוצת דלק. תשובה מכר מניות בסכום של 125 מיליון שקלים. באחוזים, תשובה ירד מאחזקה של 62.5% לאחזקה של 61.77%, לא סיפור דרמטי.

העסקה בוצעה מחוץ לבורסה לפי שער של 1,440 שקלים, וזאת לאחר מהלך עליות של 52% ב-12 החודשים האחרונים. 125 מיליון שקלים זה באופן יחסי כסף כיס עבור תשובה, שמחזיק עדיין במניות קבוצת דלק בסכום אדיר של 10.7 מיליארד שקלים.

הפעילות הממשית האחרונה של תשובה במניות קבוצת דלק הייתה די מזמן, ב-2008, אז הוא ביצע סידרה רכישות בבורסה בתוך הנפילה הגדולה במהלך המשבר העולמי. לא פחות מ-31 עסקות רכישה ביצע תשובה במהלך ימי המשבר של 2008 ותחילת 2009 והעלה את אחזקתו מאזור ה-58% ל-62.5%.

כך לדוגמה, תשובה רכש 21 אלף מניות של קבוצת דלק בסוף 2008 במחיר של 116 שקלים(!!!). כעת הוא מכר מניות לפי שער של 1,440 שקלים. באחוזים, סיבוב נאה של 1,140% בין הקניה אז למכירה היום. אגב, הדיווח הראשוני על על כך ששכבות המטרה ב'תמר' כוללות גז טבעי יצא ב-11 בספטמבר 2009. כמה ימים לאחר מכן דיווחו השותפות על היקף הגז במאגר - 3.1 TCF. מאז היקף הגז במאגר 'תמר' עודכן לכמעט 10 TCF, והתגלה מאגר נוסף - כפול בגודלו.

מניית קב' דלק - 12 חודשים אחרונים

תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    זה אותו תשובה המסכן שמחלו לו על החוב על חשבוני?. (ל"ת)
    להחליף רגולטור.המוסכ 13/06/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • זה לא אותו תשובה, מחקו לך מדלק נדל"ן
    מירי 22/06/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מתשובה, ושילמת את המחיר הטפשות
    סגור
  • 21.
    כל הכבוד בטח רוצה לשלם את הכסף ששדד בתספורות :):):):):) (ל"ת)
    תום 12/06/2014 21:05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 20.
    תשובה יצחק ~ אנחנו נבכה ! (ל"ת)
    Max 12/06/2014 20:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    מי מכר מניות דלק? בוצעה העברה לבנק הפועלים תקטיק (ל"ת)
    אנונימי 12/06/2014 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    גם אחרי לבייב שהחזיר מעל ומעבר רדפתם כמו חזירים
    למתלוננים 12/06/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מרוב תינוקיות אי אפשר להבדיל בין חושך לאור.
    סגור
  • מעל ומעבר, מה עישנת?
    יהודה 13/06/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יש לאדם חוב, הוא החזיר חלק ממנו, אז איך זה מעל ומעבר?
    סגור
  • 17.
    גם אתמול בערב וגם היום בבוקר מדוע???????????
    הכתום 11/06/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתמול בערב פורסמה הכתבה הזו וגם היום בבוקר כאשר המניה הייתה בעליה אני מבין שזו כתבה עם השלכות וסיבות אחרת מדוע לפרסם פעמיים גם אתמול וגם היום
    סגור
  • שיהיו יותר קונים ויהיה לו פער שערים גבוה יותר (ל"ת)
    אייל 11/06/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    רק בישראל בן אדם משבח את האיש
    רק בישראל 11/06/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שדפק לו את כספי הפנסיה.
    סגור
  • טען עוד
  • בטח אין לא פנסיה לכן לא מבין
    אייל 11/06/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הוא לא מבין את גודל המשמעות .
    סגור
  • 15.
    ביזפורטל, אולי תחליפו תמונה של תשובה ללא חיוך?
    קורא 11/06/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כשאני רואה אותו מחייך נהיה לי רע. מיליארדר קמצן שעושה תספורות בשעה שכיסיו מלאים. אכלתי אותה בגללו בגדול. לא סובל אותו.
    סגור
  • 14.
    שאפו ! לבריאות.
    עופר ז. 11/06/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מפרגן לך ! כל הכבוד !! בהצלחה בהמשך.
    סגור
  • 13.
    תירגעו לא מדובר בגאונות פיננסית אלא במסחר פנים חוקי... (ל"ת)
    ררמ 11/06/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 12.
    תשובה נוכל בחסות החוק
    DJ707 11/06/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    14 4
    מאחל לו שיפול מנכסיו מהר כי את נכסינו הוא זרק לפח בלי להניד עפעף . למרות שבמצבו היום הוא יכול לחזור בו במעט ולשפר את תדמיתו בכך שיתן צ'ופר לכל אלאו שחטפו ממנו תספורת הוא ממשיך להכות על חט ולשים פס על הציבור.
    סגור
  • 11.
    מכר לנו הפריירים ביוקר,לקרנות הפנסיה שלנו, אנחנו הפח
    יובל 11/06/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    10 2
    זבל של הטייקונים!!!!!????
    סגור
  • 10.
    לברוח ומהר
    אריק 11/06/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מה שהוא יודע שהמניות במחיר מופקע
    סגור
  • 9.
    גנב (ל"ת)
    אנונימי 11/06/2014 09:15
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 8.
    אפס מאופס. נוכל! (ל"ת)
    חבר לשעבר 11/06/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 7.
    תשובה מלך!!!!! רק מי שלא מבין בהשקעות בוכה!!
    יריב 10/06/2014 23:34
    הגב לתגובה זו
    8 9
    רציתם תשואה בלי סיכון?? קשקשנים
    סגור
  • מלך אבל גם גנב-דלק נדלן (ל"ת)
    אלון 11/06/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 6.
    איזה הפתעה!!! תשובה מחזיר למסופרים של דלק נדלן (ל"ת)
    יובל 10/06/2014 20:35
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 5.
    זה כותרת??????
    צוחק 10/06/2014 20:17
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לצאת בכותרת בומבסטית כזו כבר חשבתי שמכר לנעלה מחמישים אחוז.......מדובר בערך בחצי ואחוז ועוד קצת..כמו שכתוב בכתבה-דמי כיס...זה כותרת?????????????????
    סגור
  • 4.
    ספר בן חופפת! שילך לו כל הכסף על תרופות אמן!!!
    ירושלמי 10/06/2014 20:02
    הגב לתגובה זו
    18 8
    כל בוקר אני מתפלל שאזכה ליום בו הנוכל עושק הזקנים הזה יפול! והיום הזה עוד יגיע! ואני ורבים מהאזרחים הנעשקים עוד נרקוד ברחובות משמחה! נוכל!!!!
    סגור
  • 3.
    תשובה מחזיר חוב לדלק נדלן זה אירוע נדיר
    אירוע נדיר תשובה חוב 10/06/2014 19:54
    הגב לתגובה זו
    14 6
    בגללו אני פושט רגל והוא רק מממש וצוחק כל הדרך אל הבנק
    סגור
  • 2.
    לא מאמין
    פיני 10/06/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    10 5
    תשובה לא מאמין לשער שהגיעה המניה. ומי יוכל אותה המשקיעים. מחר צניחה בכל מניות קבוצת דלק.
    סגור
  • 1.
    האיש שגנב 1 מיל ולי 40000 ש״ח במניות חייב ללכת
    יופיטר שוקי הון 10/06/2014 18:36
    הגב לתגובה זו
    24 7
    שימכור את קבוצת דלק!!!! 40000 ש״ח התאדו לי במניות דלק נדלן תשובה הצהיר אלף פעם שיעמוד מאחורי דלק נדלן ונטש אין לי מה להוסיף יותר מכך!
    סגור
  • לחייב אותו להחזיר מדינה דפוקה (ל"ת)
    מאוכזב לפיד 11/06/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • יופיטר המקצוען
    ג'ו 11/06/2014 02:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי כדאי שתצא למסע לכוכב שלך,מחכים שם למקצוען שכמותך ! לא חייבים לשתף את כולם בבורות.בהצלחה.
    סגור
  • הגנב תשובה
    אהרון 10/06/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    30 7
    רימה את כול מחזיקי אגח נדלן הסתיר נכסים של דלק נדלן באנגליה ורק אחרי התספורת של 70 אחוז הם צפו ועלו עם ערכים של פי 10 . תשובה פשוט נוכל וחמדן וגם לא משלם מס . בגללו הפסדתי 50000 שח באגחים שלו
    סגור
  • נוכל וערמומי
    אסף 11/06/2014 07:39
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מי שלא מחזיר חובות ולא עומד מאחורי החובות שלו לא ראוי שמישהו ישקיע את כספו אצלו. אני משקיע בכל מיני מניות בבורסה אבל לא ישים אף פעם את כספי אצלו ולא לא נכוויתי ממנו אבל הרבה אנשים כן. אם היו עוד הרבה אנשים שהיו נוהגים כך אולי היה מחזיר את הכסף לאותם אנשים שכן ניכוו ממנו(נבלה).
    סגור
  • אז איך תשובה מחזיק בקבוצת דלק? להפיל את תשובה לקחת ממנו
    יופיטר שוקי הון 10/06/2014 19:24
    הגב לתגובה זו
    17 5
    40000 ש״ח שלי התאדו במניותה של דלק נדלן עכשיו נכסיה שווים פי 10 ואותנו זרק! אותי והציבור !
    סגור
  • התבלבלתם
    דן 10/06/2014 23:50
    הגב לתגובה זו
    8 4
    דלק נדלן אגח נסחר תמיד בפרמיה זא היתה תשואה גבוהה. לקחתם סיכון והפסדתם. רוצים בטוח ? תיקנו מקם
    סגור
  • אתה תמים
    DJ707 11/06/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כנראה שמי שהתבלבל זה אתה - מעניין למה מר תשובה הבריח נכסים טובים מדלק נדלן ואז יצא להסדר , יתרה מזאת לפני מספר חודשים הוא מימש נכס ברווח אדיר - נכס שהיה שייך לדלק נדלן ובהסדר עבר למר תשובה - תשובה לקח את הסיכון על הגב של הציבור ואתה עוד תמים להאמין שזה הפוך .
    סגור