ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סקירה צוננת למניות הגז נפט: "הסיכון להערכת השווי לתמר טמון במחיר הגז"

האנליסט גיל בשן מ-IBI אומר כי הרגולציה בענף עלולה לגזור שווי נמוך יותר למניות 'תמר' ו'לוויתן' - מה הדאונסייד הצפוי ברציו?
 |  93
דאונסייד גדול
Share
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב נתנו עד כה השנה תשואות חד ספרתיות נמוכות, ובין הסקטורים בבורסה יש שונות גדולה מאוד. בעוד מדדי הביומד והטכנולוגיה איבדו גובה מתחילת השנה, סקטור אחד בולט לחיוב מעל לשאר - סקטור הגז נפט.


מתחילת 2014 טיפס סקטור האנרגיה כ-11%, לעומת עלייה של 9.2% בשנת 2013 כולה. בין המניות שבולטות לחיוב במדד מתחילת השנה, הזדמנות יהש (+0.96%) הזדמנות יהש 126.6 +0.96% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי הזדמנות יהש בסיס:125.4 פתיחה:125.4 גבוה:127.5 נמוך:124 תמורה:153,771 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 35.7%, כהן פיתוח (-0.3%) כהן פיתוח 7,405 -0.3% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כהן פיתוח בסיס:7,427 פתיחה:7,427 גבוה:7,475 נמוך:7,154 תמורה:420,145 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות טיפסה 35%, ו לפידות חלץ יהש (+1.19%) לפידות חלץ יהש 145.1 +1.19% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לפידות חלץ יהש בסיס:143.4 פתיחה:143.4 גבוה:145.8 נמוך:144 תמורה:76,302 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 21%. רק
מניה
מניה
תעודה המציגה אחוזי בעלות והשתתפות בחברה.תעודה זו מעניקה למחזיק בה זכות לקבלת חלק בחלוקת הרווחים של החברה, להשתתף ולהצביע באסיפה הכללית של בעלי המניות בחברה.כמו כן במקרה של פירוק החברה זכאים בעלי המניות להשתתף בחלוקת הנכסים שיוותרו לאחר פרעון חובות החברה.
אחת מהמדד איבדה גובה ב-2014 - מניית גבעות יהש (0%) גבעות יהש 1 0% 07:05 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שהשילה 8.6%.

גיל בשן, IBI
בסקירה מקיפה שהוציא בית ההשקעות איביאי מציין האנליסט גיל בשן כי למרות הצלחת גיוס האג"ח הגדול של שותפות 'תמר' וחתימת הסכם ההבנות לייצוא גז למצרים, הרגולציה ממשיכה להעיב על סקטור הגז כולו. בשורה התחתונה, מרבית מניות הסקטור מתומחרות ביוקר נכון להיום, לפי הערכתו.

"עיקר הסיכון למודל הערכת השווי לתמר (שווי מאגר במודל של 13.6 מיליארד דולר) טמון במחיר הגז", מציינים באיביאי. בקשת רשות החשמל לפתוח מחדש חלק מהחוזים שנחתמו עם שותפויות תמר לתחנות הכוח הפרטיות מעלה חשש שמחירי הגז יעודכנו מטה.

מחיר היעד לרציו משקף דאונסייד של 27% "תחנות הכוח הפרטיות מהוות את עיקר הגידול בקיבולת ייצור החשמל בישראל וכמה מהן מתוכננות לקום כבר בשנים הקרובות", מציין בשן. "במקביל ישנם גם דיבורים על קידום מהלך לקיבוע מחיר תקרה לעסקאות מכירת גז לתחנות כוח", כך שבהחלט יתכן שמחיר הגז בעסקאות עתידיות ירד, והשווי שייגזר למאגר ירד בהתאם. מסיבות אלה, מחירי היעד שנגזרים למניות מאגרי הנפט 'תמר' ו'לוויתן' נמוכים משמעותית ממחירי השוק. בשן לא נותן המלצת קניה אף לא לאחת ממניות הסקטור, עם דאונסייד שנע בין 4%- למניית ישראמקו עד 27%- למניית רציו.
נתונים: מחלקת המחקר IBI, סופר ביזפורטל
נתונים: מחלקת המחקר IBI, סופר ביזפורטל

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

93 תגובות ב-82 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
82 שי 05/06/2014 05:35 אני לא מושקע מזמן
לא משקיעים במדינת ישראל כלום כי לא יתנו לכם להרוויח אז עושים סיבובים.. ואתם שנכנסתם אחרונים אחרי שעשינו בוכטות. טוב תשמעו אם ימצאו נפט זאת בוננזה ושווה שוב להכנס ואם לא אז הקידוחים תלויים ביותר מדי אנשים. ויותר מדי גורמים ומכאן הסיכון. תעשיית הקידוחים היא מסוכנת. בעיקר בארץ והמחירים לא מגלמים סיכונים.
81 נעימים 17/05/2014 08:45 לא מפתיע
במדינה שנשיא יושב בכלא ,ראש ממשלה בדרך, שר אוצר יצא לא מזמן ועוד שרים לשעבר ,לא פלא שיש אנליסטים כאלה הזויים
80 ספקולנט 14/05/2014 14:14 באיצטלה
של כלכלן ......
79 מציע 14/05/2014 14:06 לך
לפרוש בכבוד , לפני שתחשב לליצן שוק ההון ותמחור ניירות ערך !
78 משקיע 14/05/2014 13:41 אני פורש מאי בי אי אם אלה הענליסטים שלו! (ל"ת)
משקיע 14/05/2014 21:33 אנליסטים כמובן ולא ענליסטים, סליחה טעות. (ל"ת)
77 גייס 14/05/2014 13:30 נראה שבשן מועסק על ידי השורטישטים
ואולי היא בעצמו פתח את השורט-לא חראם ככה להפיל בהבל פיך מניות רבות נכסים? מי הרגיז אותך מר בשן שגרם לך להתנקם?
76 דווקא 14/05/2014 13:05 לרציו
יש את האפסייד הכי גבוהה.....כשזה יתברר , הנייר כבר יעשה את שלו......בדאונסייד של איביאי אני מוכן להשקיע את כל רכושי .....מה באמת יש מאן דהו שימכור לו בשערים הנכונים להיום ?
75 יונה 14/05/2014 12:50 שימו לב למחזורים הגבוהים ברציו כל יום
כל היצע נקלט מיד
74 אין 14/05/2014 12:42 ספק
שרציו לא מתומחרת נכון גם עכשיו ובטח ובטח לא לפי תמחורו של ה- "מלומד " כביכול......
73 אלון 14/05/2014 10:57 לא לחלום בעמידה לפידות זה הדבר הבא
הסקר הימי חיובי מאוד אבל........אזהרה לא לפידות חלץ שם יקרעו לכם את ה....בהנפקות קנו את מנית האם לפידות שהבעלים מחזיקים מעל 80% שם לא היו הנפקות רק רווחים לאורך שנים אגב מאוד מעניין ש האנליסטים או שהם בורים מדעת או....שהאינטרס של החברה שהם עובדים בא נוגד את ההמלצות הטובות למשקיע הפרטי תמיד היו חשדנים ותשאלו שאלות תראו מה קרה עפ דלק אנרגיה תשובה מחזיק מעל ל 94% מדוע???
זהירות 14/05/2014 13:43 לא לתקרב ללפידות! הבעלים קרימינאל עם תעודות! (ל"ת)
72 דינה 14/05/2014 08:39 אין נפט, נגמר הגז, בשן שואב מים... (ל"ת)
71 חייק 14/05/2014 07:21 מזכיר את ירון זר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
70 ש 13/05/2014 23:17 גיל - מה אתה רואה שוודסייד רואים אחרת? תיכנס בבקשה
ניתחת את עסקת וודסייד? או שגם אתה שבוי בחישבוים מתמטיים סבוכים של שויי והיוון ותגיע לשווי של 6 או 8 מיליארד דולר למאגר? לא חשבת אולי מה וודסייד רואה שווי, וערך על פני 15 שנים. גם אם נלך איתך, לחומרה - שווי 5.5 מיליארד - היום - למאגר, הרי וודסייד רואים תשואה של 15% לשנה.... אחרת הם לא נכנסים 15 שנים ב 15%.. אתה המומחה לכלכלה.. זה ערך של פי 8 בערך. למה אתה לא רואה את זה? מה יש לך עם האג'נדה ארוכת הזמן של נגד הסקטור שמוביל היום את מדינת ישראל לעצמאות כלכלית?
69 שלומי 13/05/2014 19:47 בשן אתה מגזים..!!
IBI ....לתשומת לבכם, גם אם התרגיל הצונן שלכם יצליח הוא יהיה למיטב הערכתי לפז"מ קצר ביותר ויחול בעיקר על המשקיע החלש שממילא מקבל רגליים מכל פרסום של שטיק וטריק שלכם....יחד עם זאת, התוצאה שתקבלו אתם הוא בעיקר אבדן האמון כלפיכם שממילא שנוי במחלוקת......
68 מקס הזועם!!!!!!!!!!! 13/05/2014 19:43 כל מה שאמר גיל בשן עד היום תמיד היה הפוך.....
גיל בשן מצטיין בדרך כלל כמשקיע מתוחכם. אבל בכל הנוגע לאנרגיה.גיל בשן עושה שרות גרוע למשקיעים.עם הנבואות הלא מדוייקות בלשון המעטה.בשנה שעברה בשן אמר שהמחירים של מניות הגז גבואות מידי.וזה לא קרה.קחו למשל את קבוצת דלק קבוצת דלק .עלתה פי שלש אז איפה כאן הידע מר בשן.??? מקס הזועם!!!!!!!!!!!
67 צוחקת 13/05/2014 17:30 מסכן בשן
לא ראיתי אחד שהגן עליו כאן..ביזפורטל הבינו שיש פה ברווז צולע ומיד הורידו את הכתבתה לאי שם למטה...
66 עודד1 13/05/2014 17:30 כשאמרתי שיש אנליסטים שצריכים לשבת בכלא
התכוונתי בין השאר לגיל בשן . הנייר הרי סופג הכל ואפשר לכתוב הרבה שטויות , האנליסט הלא מוכשר הזה בעצם הוציא המלצת מכירה במיוחד לרציו , אבנר , דלקד, ודלק קבוצה . אפילו ישארמקו מקבלת המלצת מכירה כי אם באמת היה לעבודה שלו בסיס אז מי יקנה את ישראמקו ב 76 שהיעד הוא 73 ???? בעבר המלצות כאלה היו מורידות את המניות , היום השוק התבגר , אנשים מבינים יותר את התחום ואת המניעים של אותו אנליסט , שפוגע קודם כל במקצוע שלו , שפוגע בבסיס של המקצוע שלו . הזמן עובר מהר והממלצות של גיל בשן שהוא בסך הכל ילד עם קרחת , אין לבן אדם שום ניסיון עיסקי אמיתי , יתבררו אפילו בטווח הקצר כבדיחה , בטווח הארוך זה בכלל יהיה קשקוש . אני לא מושקע ברציו , אבל חושב שהשוק מתמחר את רציו נכון , 15 אחוז מ 19 TCF זה בוננזה אדירה . 3 TCF לרציו ועוד במחירי יצוא זה אומר שרציו היא אימפריה . אז לתת יעד 38 ??? איפה הוא חי האנליסט הזה ?? 3 שנים אחורה הוא חי , אין לו שום ראיה עתידית שזה הכי חשוב לאנליסט , אין לו הבנה בתהליכים , אפילו לא התייחס לעסקה מהותית שכנראה היא סגורה והיא יצוא בסביבות 20 מיליארד דולר לחברה הספרדית שמנזילה ב
שרלוק 13/05/2014 21:47 עודד צודק ב100 אחוזים (ל"ת)
משטרה יכולה 13/05/2014 19:30 צודק (ל"ת)
בוגד 13/05/2014 19:18 הוא מקורס רב ברמאללה
רשע
65 יורוליג 13/05/2014 17:15 גיל בשן, מה שאתה אומר זה תמיד הפוך!!!ילוזר
הבן אדם אינטרסנט וכל פעם שהוא יצא באיזה כתבה , המגמה היתה הפוכה למה שאמר........מדובר בנוכל ולא אנליסט !!!!
64 המאמינה 13/05/2014 16:54 רציו המלכה
כל הכבוד לנאמני רציו שלא כל כתבה מפחידה אותם!! יישר כוח!!וסליחה מר גיל בשן או לפי הכתבה מר עוג מלך הבשן( שהפחיד את בני ישראל) בעזרת בשם רק בשורות טובות!! ועצת השם היא תקום!!
63 שורט 13/05/2014 16:05 סקוויז
במניות לויתן.......רואה את הפאניקה בעיניים.......
62 האם 13/05/2014 15:40 ראש
הממשלה מנסה למכור גז ליפנים דרך וודסייד ?! מה יש לישראל למכור להם ? טכנולוגיה ? הצחקתם אותי ! זה כמו למכור קרח לאסקימוסים ! בארץ ניסו לייצר : מכוניות כמו ביפן.......טלויזיה כמו ביפן......אז מה שנשאר שהיפנים צריכים בכמויות = גז וזאת ניתן לתת להם מלויתן דרך וודסייד ! אין משהו אחר למכור להם.....גז ורק גז......
61 לפי 13/05/2014 15:29 דבריך אפשר להסיק
ש ישראמקו ימכור פחות ופחות כל שנה......ואז התמחור שלו יירד....נשמע הגיוני או הזוי ? ורציו שבלי הנפט בלויתן ,שווה לגודל המאגר של ישראמקו תהיה צמודה לאותו המצב.....ככה מלמדים אותך ? מאיפא התורה הזאת לעזאזל מאיפא ? על זה מקבלים תואר בשוק ההון ? או באקדמיה ?
60 ברור-100 13/05/2014 15:28 רציו כבר אחר הפריצה ועבר שער 67 ומשאה ל100 ויותר
מנועי הסילון כבר הופעלו. ברמה שבועית 10% מעלה לכל שבוע ואולי יותר
59 ברור-100 13/05/2014 15:27 מה שגיל בשן אומר תעשו תמיד ההפך. האיש מטעה מאנטרסים
רוצו עם רציו - והפנסיה שלכם מובטחת.
58 ip 13/05/2014 15:20 בשן מנבא למעשה עצירת פיתוח לויתן
גם במיקרה זה שהו אפשרי לפרק זמן זה או אחר הנפילה של שערים היא הודות הצפי לספקולציה קצרת טווח וקשה יהיה לתפוס אותה לאנשים פרטיים. רק ההספקות של גז לישראל צריכות להגדיל את שווי תמר בהתאם לעלית הדרישה והתפוקה וירידת החיוון
57 חי 13/05/2014 15:20 בושה שיש כאלו עדיין (ל"ת)
56 האם 13/05/2014 15:04 פרץ
עליות בפנינו ? זו הסיבה שהוא כותב ? האם זה הזמן הקריטי לקנות ?כך , אני מפקפק בכוונותיו הטובות......
55 הסטאטיסט 13/05/2014 14:59 מר אנליסט -אני פטאליסט שמקבל דיבידנד כל רבעון מדלק קב (ל"ת)
54 קורא בקפה 13/05/2014 14:57 אולי תעלו את הסקירות הקודמות של גיל בשן??
ותראו בכמה הוא מפספס ???? ואז אולי תתבישו להעלות את הסקירות שלו ??? אולי הסקירות משרתות גורם כל שהוא??
53 עוד 13/05/2014 14:50 רציו
לא הגיע ל- 150 ואתה אומר דאונסייד ? אתה ב- שורט סקוויז על מניות הנפט והגז ?
52 GS 13/05/2014 14:41 בשן לא הבנת...המפעלים הקטנים לא רוצים TAKE OR PAY
זה הכל ...אין להם בעיה של מחיר שהרי הוא מהנמוכים באיזור...תראה איזה מחיר ימכרו לקפריסין...קרוב ל 15$ לBTU
51 ילדון 13/05/2014 14:34 מצחיקן ..... מי שילם למי? (ל"ת)
50 מסטמר 13/05/2014 14:33 לכלא כל הרמאים..בושה...שלרציו אותו גז כמו ישרמקו
והמחיר בבורסה עדיין קרוב ל שליש
49 עודד1 13/05/2014 14:30 מרוב שקרים בטעות כתב "אפסייד"...ממש מסכן
יריקה לןסרח
48 עודד 13/05/2014 14:29 השוק אמר את דברו ועליו ללכת לכלל ביטוח ג"כ
ממש מרחם עליה
47 השם 13/05/2014 14:27 בשן
בתנ"ך , שם גנאי : "פרות הבשן !" אוליי כדאי להחליף שם , אז תכתוב פחות שטויות..... בקשר לעניינו : אתה באמת מאמין שתשובה ואו רציו יתנו סחורה במחירים מגוכחים ? מה קרה : עשית שורט ? או אחרת את הרכבת ? אדוני "המלומד "לדעתי פרץ העליות , עדיין רק בחיתוליו.....
46 קובי 13/05/2014 14:19 מה שעושה עכשיו המניה הוא ההוכחה הכי טובה!
שימו לב איך המניה מגיבה לשטויות של גיל בשן. האנשים מאמינים בחברה ובצדק!!!
45 חיים 13/05/2014 14:19 בשן
ראה המניות, אנליסט בגרוש, לא הצלחת להפילם.
44 מדבר 13/05/2014 14:11 שטויות
בכל נתון יש 2 קצוות : אחת אפסייד והשני : דאונסייד...... האפסייד של מניות הנפט הוא אינסופי בעצם , למה כי עדיין לא בחנו את כל פוטנציאל הגז והנפט בישראל אלא רק חלק זעיר ממנו..... שהאפסייד שלו : מאות שלא לדבר על אלפי אחוזים......ולעומתו הדאונסייד שלו נמצא בערכים הנוכחיים......אוליי בכמה אחוזים פחות אז אם הוא רוצה למכור דאוון , אני מוכן לקנות בדאון......ותודה לו שהוא מוכר.....או עושה שורט......ואם ימכור לי במחירים שנקב , אני מוכן להשקיע גם את הדירה ולקנות......
43 אבי 13/05/2014 13:48 מי שלח אותך ופתח שורט? אה בשן? (ל"ת)
42 אם 13/05/2014 13:38 הוא כתב
דאונסייד הוא בעצם התכוון : הפוך גוטה הפוך ! כמו בלעם שבא לקלל ונמצא מברך........
41 עודד 13/05/2014 13:31 זה הסימן לראלי. הקרוב וקידוח הנפט הבא (ל"ת)
40 חיי 13/05/2014 13:31 מזכיר את ירון זר.....הכל שקןף (ל"ת)
39 הכלכלן 13/05/2014 13:30 לא נכון.בשן לא מתיחס לאופציות היצוא. תחנות פרטיות
צפויות להיתקל בקשיי רגולציה,עיצומים מצד חברת החשמל,קשיי מימון,ועוד. בנוסף בשן אינו מתייחס לצמיחה העולמית הצפויה והגידול הצפוי בדרישה לגז בעולם בכלל ובאסיה בפרט (לרבות סין). רק סין לבדה נאבקת כעת בצורך לספק צרכי אספקת גז להפחתת זיהום אוויר כאשר הגידול השנתי הממוצע הינו בשיעור 18% , זאת כאשר הפיתרון מהשוק המקומי שם אינו נראה באופק.
38 המאמינה 13/05/2014 13:29 רציו המלכה
לא נמאס לכם לראות כל פעם אייך מנסים לקלקל דברים!! רציו המלכה ועוד יהיו בשורות טובות בעזרת השם, ועצת השם היא תקום!!! ( עד עכשיו לא טעיתי תודה לאל)
37 אביב 13/05/2014 13:24 אנליסטים שווים כקליפת שום ולמה?
ב5 שנים האחרונות הרוידו העלו כהאהבת נפשם שווים פחות שווים יותר .....לסיכום מי שנשאר בדלק קבוצה אבנר כהן פיתוח דלק קידוחים ישרמקו ...יואל בעיקר אלו שיש להם אחזקות מוכחות בידיים עשה מאות אחוזים אז שהכלבים ינבחו והשירה ממשיכה לטפס למעלה .....בעוד חודש חודשיים או יום יומיים יחזור הליצן וירקד עם מזמור חדש כמה מניות הגז שוות ...אז בשביל זה אלוהים נתן גם אוזניים יכנס מאוזן ויצא מאוזן ....
36 מישהו 13/05/2014 13:23 בדק
איי פעם את היכולות המקצועיות שלו , איך הוא קיבל תעודה וממי ?
35 יודע 13/05/2014 13:19 מחר המגמה תתהפך וכל מי ששמע לבשן יצטער! (ל"ת)
הכתום 13/05/2014 13:36 עוד היום (ל"ת)
34 טלטל 13/05/2014 13:18 רציו מנופחת-השער שהיתה 68 לא יחזור
כל כך מהר.אז היא היתה מנופחת וגם היום היא מנופחת.לגבי שאר הנפטיות המוזכרות,הן מזמן עלו מעבר לרמה הגבוהה שהיו שם אי פעם.נפט כמובן ישנה התמונה אבל הסיכוי לנפט נמוך מאד!
דווקא 13/05/2014 13:32 עפ"י
קריטריונים בינלאומיים הסיכוי נחשב לגבוהה מאד אם לא מהגבוהים שבהם ! אותו הדבר קרה עם תמר ולויתן......בעוד שמבחינת הסיכויים לנפט הוא להסיכוי הכי גבוהה שאפשר לתת ! לך תלמד קצת על חיפושי נפט לפני שאתה מגיב !
מבחינה 13/05/2014 13:48 סטטיסית טהורה
הסיכוי למציאת נפט בלויתן הוא מהגבוהים בעולם ! ולא קרה מקרה אחד כשנתנו סיכוי כזה ולא מצאו ו-או לא הפיקו ! טלטל חפש במקורות לפני שאתה מגיב !
33 ההמלצה של בשן 13/05/2014 13:17 גם אם היא זדונית היא תשפיע. עשו אותו דבר לפרוטרום והיא
צנחה
32 רציואיסט 13/05/2014 13:14 חביבי לא מוכר עד שאני רואה את הזרנוק של הנפט עף באוויר (ל"ת)
31 מוני ב.י. 13/05/2014 13:12 בשן חבל על כל המאמצים שלך לזעזע את מניות הגז המנצחות
למיטב הערכתי, כל הנסיונות הנואלים שלך, כמו גם של כמותך, לבצע סיקול ממוקד להתפתחות החיובית שנוצרה עם הצלחת גיוס ההון של דלק לא יועילו לכם ואפילו עשויים לפגוע קשות באמינות שציבור המשקיעים רוחש לכם אם בכלל....אז מוטב שתחפשו נתונים וסיבות טובות ומשכנעות יותר לניסיונותיכם ...
30 אלי 13/05/2014 13:12 בשן זר
שני האפסים האלו גרמו עד היום רק לנזקים אחד כבר נעלם בקרוב יעלם השני
29 הציבור כבר לא מאמין 13/05/2014 13:06 לכם יא טיפשים (ל"ת)
28 אליפלט 13/05/2014 13:03 גולשים.!! שימו לב לנתונים השגויים בטבלה ......
נראה שהאנליסט המבולבל התרגש כל כך מהרעיון שלו להפיץ את הסקר הצונן לגבי מניות הגז הוא שיבש את הנתון העיקרי, לפיו רצה להמחיש למשקיע את השינוי הצפוי, ובמקום לציין בעמדת אחוז השינוי "דאונסאייד". הוא רשם "אפסאייד" במינוס ובכך , עפ"י פרוייד, חשף בעצם את כוונתו הזדונית....
27 רק 13/05/2014 12:59 הנפט של לויתן
שווה אפסייד של אלפי אחוזים , על מה הוא מדבר ?.....
הנביא 13/05/2014 13:23 מי אמר שיש נפט (ל"ת)
26 יעקב 13/05/2014 12:58 הכלבים נובחים והשיירה עוברת!
הבחור לא מתיאש ומשיך לנבוח, אבל מה לעשות התוצאות הפוכות,ראו המחירים בבורסה, מה הוא המליץ ומה קורה בפעלץ
25 חתמזלו 13/05/2014 12:55 אנליסט
תבדקו המלצות אנליסטים לפני חמש שנים מה כתבו על דלק קבוצה ואז תבינו מה שוות ההמלצות למי שלא יודע מה קרה במשך חמש שנים בדק קבוצה עלתה ב104% אז שלא יעבדו עליכם
24 מי 13/05/2014 12:54 שמאמין
לשטויות שהוא כותב , שימכור ! אני קונה ! ו- ב. אם היה בזה קמצוץ של אמת......האם כל הבנקים הגדולים ובתי ההשקעות הבעולם היו עושים עסקה כזאת של מניות תמורת כסף ל- תשובה ? עסקה תמורת דאונסייד ? זה לא נשמע זה הגיוני ! במקרה הטב : הזוי , במקרה הגרוע רוע ורשעות......
23 משקיע בבורסה 13/05/2014 12:53 ראשית , זו כתבה לכותרת?המבין יבין!
בעבר ניהלתי את תיק ההשקעות שלי באי בי אי,התוצאות היו עגומות,בשנים שהבורסה עלתה התוצאות אצלי היו ירודות ונמוכות, בשנים שהבורסה ירדה, הירידות בתיק שלי היו חזקות במיוחד, אז תגידו לי אפשר לסמוך עליהם?
22 Eran 13/05/2014 12:49 לבשן "אחוזי קליעה" של ילד בן שתיים :) (ל"ת)
21 מ.א.ב.צ 13/05/2014 12:48 הפעם זה "סקרים צוננים" למניות הגז.....
מסתבר, שכאשר אין כל סיבה או טריגר להשפיע על שערי מניות הגז ולנענע אותן כלפי מטה אז מיד יצוץ האנליסט התורן שיפיץ סקרים צוננים כאלה ואחרים כשמגמת פניו לייצר אי וודאות ולנסות בדרך זו לבצע סיקול ממוקד למגמת צמיחתן של מניות אלה שעושות דרכן צפונה באופן מידתי ..
20 רואה שחור 13/05/2014 12:47 מי מתיחס אליו בכלל-
אם היתה התיחסות רצינית כי אז היינו רואים ירידות של 5 אחוז ולא עליות כמו דלק קבוצה
19 קובי 13/05/2014 12:47 איזה בדיחות חמודדייי!!
חחח הלוואי שתרד כל כך הרבה בא לי לקנות עוד בחינם..
18 עזוב את התחום 13/05/2014 12:45 גיל בשן עד היום נכשלת בכל הניתוחים שלך בגז/נפט . די כבר (ל"ת)
17 הקנאה 13/05/2014 12:43 התאווה
והכבוד......מוציאים את האדם מהעולם ! צא בחוץ.....
16 זהבי עצבני 13/05/2014 12:41 לך תסתפר
איך קוראים לו?נו....זה שהכתב מצטט. .גיל בשן?. אז הוא קיבל את דקות החסד שביזפורטל נתן לו -הפריח נפיחה.....ועכשיו לפחות יודעים מי זה גיל בשן....איזה מדינת חלם אנחנו.......במקום למחות ולצעוק על כל מיני פקידונים במשרדי הממשלה שמעכבים את פיתוח המאגר- מביאים כל מיני משלשלים שעושים נאחס וממשיכים להרדים את המלחים ואת הקברניט בדוגית שעושה דרכה אל החוף....על זה נכתב השיר-דוגית נוסעת ומלחיה נרדמו כולם....איכה תגיע הדוגית לחוף.....בשן..לך תמכור קרח
15 מחירי 13/05/2014 12:39 הגז
הטבעי והדרישה שלהם רק עולים ועולים.....תשאלו את פוטין מה הוא אומר......אירופה והמזרח הרחוק משוועים לגז ! ו- וודסייד יספקו אותו להם !
14 משקיע מטומטם 13/05/2014 12:37 הוא צודק
למה כלכם נגדו הוא צודק שהוא ימכור לנו מניות רציו עד שער 38 ואנחנו המטומטמים נאסוף עוד ועוד ... עד פרסום גל ב15.6 חחחחח
13 עכשיו אני בטוח שהאפס 13/05/2014 12:37 אפסייד גדול שוות הרבה יותרר (ל"ת)
12 הוא 13/05/2014 12:33 זורע
חול בעיניים ! אבל אף אחד כבר לא מאמין לו ! סתם מחפש כותרות בד"כתמיד טועה !
11 דור 13/05/2014 12:30 המחיר שנתן בעבר לרציו היה 35 ראו היכן היא (ל"ת)
10 משקיע בניות נפט וגז 13/05/2014 12:27 מזמן הפסקתי להתיחס לאנליסטים הישראלים ובראשםמר בשן!
מהניסיון של השנתיים האחרונות, התוצאות הפוכות לחלוטין!מהמלצותיו! אף אחד לא זוכר לו זאת אבל אני כן! לסיכום ,אם הוא אומר דאון סייד בפעל המחיר הנכון אפ סייד, ראו המחירים בבורסה,ראו ההנפקות האחרונות(בליווי בנקי השקעות רציניים מחול) לפי איזה ערך שועבדו 28% של דלק? מה הוא חושב שאנו מטומטמים?לא יודע מה המניע שלו, אבל לא לעיניין בכלל!
9 הכי ותיק 38 13/05/2014 12:27 המטמון נמצא היום במנית **לפידות** שהבעלים מחזיק כ 81%
יש הרבה דמיון בן מנית לפידות של לוקסי ל מנית דלק אנרגיה ש של תשובה אני צופה ש הכסף הגדול/ענק היה בפרוייקט של לפידות הוצאות הקידוח היו קטנות לאור המיקום אגב לדעתי האישית זהירות מ תחזית כמות הנפט/ כל המקרים שצלחו הראו שכבת נפט רדודה המגבילה את השאיבה
ותיק בענף 13/05/2014 12:43 לוקסי הוא גנב ופושע מדופלם(הורשע בדין)תזהרו ממנו! (ל"ת)
הכי ותיק 38 13/05/2014 17:04 אולי אתה צודק אבל הוא מביא תוצאות
חשוב להבדיל בן הכאב בלב ---לבן תוצאות בשטח גם אני אישית נפגעתי וסולד מ אישיות מסוימת אבל....יש לו קבלות על תוצאות בשטח למרות הכל חובה להיות זהיר ולא לשים הכל בסל אחד
8 מודיעין 13/05/2014 12:27 אז גיל בשן אמר, נו?!
הוא כזה גאון?! כזה מבין?! הכל אינטרסים של קטנים. וחוץ מזה אם אכן הוא מתכוון למה שכתב- שלא יקנה מניות גז נפט, ושיאכל את הלב. קדימה רציו!!!
7 גיאולוג 13/05/2014 12:12 מי זה בכלל?
שוב ביזפורטל מחפש מתחת לאדמה כאלה שיראו רק שחרות.. וככה רוציםצ לפתח אצלנו מאגרים.....תמיד הינו ותמיד נישאר קטני-אמונה-קשקשנים-בכיינים כאותו עני שכל חייו היה בזבל וכשנקרתה על דרכו תרנגולת מטילה בצי זהב פשוט אכל אותה...ביזפורטל מביא רואי שחורות והוא עצמו הולך ומצהיב לקראת קבלת התואר צהובון.....אז גיל בשן אמר......אתם רוצים עשרה אנליסטים-גיאולוגים שיגידו הפוך???
6 הכתום 13/05/2014 12:10 תלוי מי שילם עבור הסקירה
רק לפני כמה חודשים בכנס של רציו אמרת דברים שונים לפני כחודשיים היללת את מניות הנפט . כדי למנוע רינונים חייב כל אנליסט לציין בגילוי נאות מה הוא מחזיק או מקום עבודתו ואז נחליט אם להאמין ץ
5 חיים 13/05/2014 12:08 בשן
איש חסר הבנה שחזר לקשקש ולהפיל מניות.
4 משקיע 13/05/2014 12:07 אתה תמכור אני אקנה (ל"ת)
3 דוד 13/05/2014 12:04 גז
יתכן. ויתכן שימצאו נפט.
2 רציו 13/05/2014 12:02 רציו
נראה לי החתימה בדרך עם וודסיד תמיד לפני זה יש כתבה רעה כדי לקנות בזול לא למכור
1 אבירם 13/05/2014 12:02 כשאחד כמוך ממליך למכור אני קונה
מספקולנטים נישמר
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש