ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מטורף: הביקוש בהנפקת האג"ח שמוביל כעת יצחק תשובה - 14 מיליארד דולר

הלילה תושלם הנפקת האג"ח של אבנר ודלק קידוחים בהיקף של 2 מיליארד דולר. Bizportal חושף נתונים חדשים מהעסקה
 |  44
לשפשף את העיניים
Share
לא רק המוסדיים הישראליים מסתערים על הנפקת האג"ח של יצחק תשובה - אלא גם המשקיעים הזרים מחו"ל. ל-Bizportal נודע כי המשקיעים בארץ הזרימו ביממה האחרונה ביקושים של 4 מיליארד דולר להנפקה ומשקיעים זרים הזרימו ביקושים של כ-10 מיליארד דולר. ההנפקה צפויה להיסגר הלילה ואז יפורסמו ריביות הסגירה הסופיות של הגיוס.


בסה"כ מתכננת קבוצת דלק לגייס במסגרת העסקה כ-2 מיליארד דולר. בעקבות הביקושים הערים צפויה הריבית לרדת. סכום הגיוס אשר הובטח למשקיעים מישראל עומדת על 350 מיליון דולר אך סביר כי סך הגיוס מהמשקיעים בארץ יעלה ל-500 מיליון דולר.

שותפויות {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש (-0.74%) דלק קידוחים יהש 947.9 -0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:955 פתיחה:950 גבוה:972 נמוך:931 תמורה:13,150,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות פועלות מזה מספר חודשים כדי לבצע מימון מחדש של החוב לפרוייקט 'תמר'. בשבועיים האחרונים עורכים בכירי דלק ובהם מנכ"ל אבנר ויו"ר דלק קידוחים גדעון תדמור ומנכ"ל דלק קידוחים יוסי אבו רוד שואו לגופים מוסדיים בארץ ובעולם ומחר צפוי התהליך להגיע לסופו.

כחלק מן הגיוס אבנר ודלק קידוחים מגייסות 2 מיליארד דולר באמצעות הנפקת חמש סדרות של
אג"ח
אג"ח
תעודת התחייבות, בה מתחייב המנפיק לשלם לרוכש התעודה תשלומים בסכומי כסף שנקבעים מראש ובמועדי פרעון קבועים. רוכש התעודה זכאי לקבל את התשלומים המובטחים גם אם החברה המנפיקה בהפסדים, לעיתים החוב מובטח על ידי שעבוד נכסי החברה.
- כל אחת בהיקף של 400 מיליון דולר. כל סדרה הנה מסוג בלון (bullet) אשר הפידיון שלהן יבוצע בסוף 2016, 2018, 2020, 2023 ו-2025 בהתאמה. המח"מ הממוצע של החוב יעמוד על כ-6-7 שנים. בתמורה להנפקה, ישעבדו אבנר ודלק קידוחים כ-28% מהזכויות במאגר 'תמר' לידי המלווים. התזרים השוטף מהפרוייקט צפוי לפרוע את החוב למחזיקי האג"ח במלואו לאורך השנים.

איגרות החוב שיונפקו מדורגות בדירוג בינלאומי BBB- על ידי סוכנות S&P ובדירוג Baa3 על ידי מודיס. הדירוג המקומי של איגרות החוב עומד על AA (מעלות) ו-Aa2 (מידרוג). איגרות החוב צמודות לשער הדולר והריבית תשולם למחזיקים בחודשים יוני ובדצמבר. נכון להיום עומד החוב של אבנר ודלק קידוחים לפרוייקט 'תמר' על כ-900-1000 מיליון דולר. הגיוס יותיר בידי השותפות כמיליארד דולר במזומן אשר ישמש אותם לטובת פיתוח פרוייקט 'לוויתן'. אתמול פרסמנו כאן את האינדיקציות הראשוניות של בלומברג להנפקה - אך סביר להניח כי הריביות הסופיות יהיו נמוכות יותר. הנתונים שפורסמו אתמול הצביעו על
ריבית
ריבית
הפיצוי הכספי הניתן על ידי לווה למלווה על
של 3.22% לאג"ח הקצר ל-2018 והריבית לאג"ח הארוך שנפדה ב-2025 שמגיעה ל-5.98%.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 *** גזור ושמור *** 09/05/2014 20:59 בסופו של דבר, הרמאי הזה יישב בכלא (ל"ת)
30 הו תמימות קדושה 09/05/2014 20:50 היום תקנו, מחר תבכו! (ל"ת)
29 KAMPOS 09/05/2014 13:22 הנפקה לוהטת? נו טוב תישרפו או תסתפרו בבקשה (ל"ת)
28 לא רוצה להיות פראייר 09/05/2014 13:03 הנוכל הלאומי מצליח שוב פעם להונות את הציבור
כאשר מי שמשתף כאן פעולה זה בעיקר המוסדיים שמחזיקים את כספי הציבור איזה הטבות אישיות הובטחו למנהלים שהיום קונים ?
27 ינתי פרזי 08/05/2014 22:45 ספר בן חופפת! אלוהים יעניש אותך על גזל ועושק!!! (ל"ת)
26 יהודה 08/05/2014 21:35 תביאו רשימה של המוסדיים שמתכוונים לקנות ממנו אג"ח. (ל"ת)
25 יואב 08/05/2014 17:47 הוא למד את השיטה להיות גנב ובגדול בחסות החוק (ל"ת)
24 אנונימי 08/05/2014 16:30 הנפקה לוהטת לאג"ח של תשובה
הכותרת מתאימה -חכמים היזהרו לא להישרף שוב
23 דני 08/05/2014 15:41 התספורת הבאה......... (ל"ת)
22 vr65638 08/05/2014 15:15 לשפשף את העיניים
אותה גברת בשינויי אדרת -שוב תשובה מוכר אשליות הציבור קונה ומחר עוד תספורת ולאחריה הציבור יבכה וישפשף עיניים מדמעות .מתי תלמדו לקח ,מותר לטעות פעם אחת אך מי שחוזר על אותה טעות פעמיים כנראה טיפש
21 מאוכזב לפיד 08/05/2014 15:05 הימורים בכספי הפנסיות זהירותתתתת (ל"ת)
20 אמנון 08/05/2014 14:51 לא יאמן ..כסף של פסיונרים לאחד שלא עומד בהתחיבויות.
כרגיל ללא בטחונות ..חלק מהם כנראה חעבדו אצלו. אם החוק היה מעמיד את המוסדיים לדין על רשלות ..היינו רואים תמונה אחרת.
19 משה - חיפה 08/05/2014 14:49 איפה מבקר המדינה ? בשביל מה יש את המוסד הזה לעזאזל ? (ל"ת)
18 נפיחה קלה מתחת לכנף 08/05/2014 14:48 גיוס אגח אומר שוודסייד בחוץ.
ז"א שפני לוויתן לתורכיה ואולי קפריסין. רציו תגייס כי אין לה הון ויכול שתבקש לגייס גם בשביל גל.
17 יוסי 08/05/2014 14:16 הספר מסביליה
במקום לקטר על עודף רגולציה כדאי שתחשבו על כמה מיליארדים התשובה הזה "גילח" כבר מהמוסדיים, קרי = כספי הפנסיה שלנו. ממש חוצפה להכניס שוב את הכספים שלנו לידי הטייקון הנוכל הזה מבלי לשאול אותנו אם אנחנו מסכימים לכך. הכל בגלל רפורמת הפנסיה של מר ביבי ששמה את כספי הפנסיה שלנו על קרן הצבי.
16 האיש 08/05/2014 14:03 הפך
להיות עם הרבה כסף אבל יפסיד את נכסיו בלויתן ! הרגולציה הישראלית ואו וודסייד יעיפו אותו ואת נובל מהלויתן !
אפריים 08/05/2014 14:38 חס וחלילה אבל אנו באיזור מלחמה מה הוא יעשה במקרה כזה
יש לקחת בחשבון שאם המאגרים יפגעו וזה סביר במקרה הנל אז הוא יפסיד וגם אנחנו אניות אירניות מסתובבות ליד המאגרים זה פורסם בחול ואין אפשרות כרגע לעשות כלום נגדן אז לא הכל טוב ונכון ויש קיצוניות בכל צד כל טוב לכולם
15 לא נפגעתי 08/05/2014 13:59 מה הקטע מגישים את הלחי השנייה ? (ל"ת)
14 יוני 08/05/2014 13:48 מי שעשה תספורת אסור לתת לו לגייס אג"ח. (ל"ת)
13 אזרח בוכה 08/05/2014 13:19 בהצלחות בורחים מרגולציה לא יאמן
במקום שהמדינה תעזור, היא מקשה. עדיף לישראלי היום להשקיע דרך בורסות זרות ולא בישראל.
12 אלי 08/05/2014 13:19 כנפגע דלק נדל"ן אני לא מבין את ההתנפלות הזו (ל"ת)
בבורסה צריך להבין 08/05/2014 14:51 אם היית מבין לא היית קונה את דלק נדלן אלא את ההנפקה הזו (ל"ת)
מוש 09/05/2014 09:18 כמאמר קלינטון: זו לא ההנפקה , טמבל ! זה האיש (והתספורת)
לא יאמן , ככה זה שמספרים לך סיפורים ואחר כך מספרים אותך רגולציה שטוחנת בטפסים על עשרת אלפי ש"ח אבל מעלימה עין על מליארדים....
משה - חיפה 08/05/2014 13:42 זהירות, המוסדיים שמים את כספינו אצל נוכל
לא רק דלק נדל"ן ז"ל, גם ההתנהלות של הנוכל הזה בהפניקס אומרת הכל. תיבדוק כמה דמי ניהול שילמת השנה, חופשי מכניס את ידיו לכיסם של התמימים כדי לשלם למנהלים שלו מליוני שקלים על חשבוננו. אין גבול לרמאי הזה.
11 קורא 08/05/2014 12:54 רוב הדברים הטובים כבר מתומחרים במחירי המניות הללו (ל"ת)
10 אבישלום 08/05/2014 12:45 ורק אצלנו האידיוטים חושבים שיש למנוע ממנו להנפיק
האידיוטים והפופוליסטים שלא מכירים את העובדות.
9 YYYYY 08/05/2014 12:37 קודם שיחזיר חובות הרמאי הזה
חבל שלעם המטומטם הזה זיכרון כזה קצר
YXZ 08/05/2014 14:49 לעם יש יותר שכל ממה שאתה חושב. תבין בחברות קודם (ל"ת)
עזרא 08/05/2014 12:59 אתה הרמאי תשובה צריך לקבל פרס ישראל (ל"ת)
עושק אלמנות ויתומים 08/05/2014 14:40 תשובה צריך לקבל 10שנים בפנים. (ל"ת)
bjoseph1 08/05/2014 13:48 למה התגובה הזו ? הוא קרא לך רמאי ? (ל"ת)
משה - חיפה 08/05/2014 13:22 עוד לא התחלנו לחלק פרס ישראל לרמאים (ל"ת)
מיכה 08/05/2014 15:30 שטייניץ הרמאי יקבל (ל"ת)
orenzeee 08/05/2014 14:00 יצחק תשובה = נוכל בחסות החוק
אין שום בושה לאיש הזה ואנחנו דפוקים במדינה אחרת היו יוצאים לרחובות על דבר כזה
8 חולה נפט9 08/05/2014 12:35 רציו גם יגייסו אגרות חוב נקווה בקרוב (ל"ת)
רציו 08/05/2014 13:18 תהיה
החברה הישראלית היחידה ב- לויתן ! לדלק ונובל אין את היכולת לפתח את לויתן ! אלא רק ל- וודסייד ! הם יהיו בעצם מחוץ למשחקי לויתן , נחיה ונראה.....
7 רגולציה = שחיתות! 08/05/2014 12:33 הזוי שיותר קל לחברה ישראלית לגייס בחו"ל ממוסדי ישראלי!
רוב הביקוש הזר יתגלגל גם למוסדיים הישראליים אחרי דמי תיווך. הזוי שיותר קל לחברה ישראלית לגייס ממוסדיים ישראליים בחו"ל - גם החברה וגם המוסדיים צריכים להתכסת"ח פחות. מנפלאות עודף הרגולציה.
משה - חיפה 08/05/2014 15:16 בחו"ל כניראה לא מכירים עדיין את תעלוליו של הנוכל הזה (ל"ת)
6 solomon2 08/05/2014 12:32 למאגר הגז יש סיכונים (חבלה ,פיצוץ ,מלחמה,)
ואם אחד מהסיכונים יתרחש.... אז פוווף אין החזרת החוב . ראו הוזהרתם !!
5 איציק11 08/05/2014 12:31 אג"ח גם ברציו בקרוב
אי"ה
4 לא 08/05/2014 12:20 מאמין
שמר תשובה ונובל אנרג'י מסוגלים לפתח את לויתן ! נראה לי שהוא יפסיד את לויתן גם בגלל חוק ההגבלים העסקיים ! לטובת וודסייד ! כבר 5 שנים הרבה דיבורים על לויתן ומעשים אפס ! גם מר דוידסון פוטר !
3 שאול לא המלך 08/05/2014 12:19 כולם פריירים??? כולם טיפשים???
כולל המוסדים בחו"ל??? אני חושב שהתגובות לגבי רמאים, נוכלים זה מראה קינה נגד הצלחה. מדובר על אותם משרתים של שלי, רבותאי לא בושה לאומר: אני הטיפש שלא המנתי שיש גז או נפט, זה הכל
2 קונה אגח 08/05/2014 12:18 קונה מחוץ לבורסה אגח דוראה,אולימפיה,טאו
גם נידר,מלרג,לידקום,גילאון ואחרות. עסקה תמורת מזומן. מוכר כמגן מס. פרטים במייל: DOR123DORI@WALLA.COM
1 משה - חיפה 08/05/2014 12:07 הלוואה לתשובה ? מהר מאוד שכחו כאן את רמאות דלק נדל"ן
מי אלה המוסדיים ששמים שוב כספים אצל הנוכל הזה ?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש