ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הנה זה קורה: אבנר ודלק קידוחים יוצאות היום לגיוס אג"ח עצום - 2 מיליארד דולר

שותפויות הגז של של דלק מתחילות היום ברוד שואו בישראל, ארה"ב ואירופה. כמיליארד דולר ישארו ביד לאחר המהלך - לפיתוח 'לוויתן'
 |  53
מגיעות לשוק
Share
קבוצת דלק אנרגיה (+0.91%) דלק אנרגיה 143,400 +0.91% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק אנרגיה בסיס:142,100 פתיחה:142,300 גבוה:143,900 נמוך:136,000 תמורה:1,990,786 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שבשליטת דלק קבוצה (-2.14%) דלק קבוצה 52,550 -2.14% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:53,700 פתיחה:53,330 גבוה:54,500 נמוך:52,100 תמורה:24,713,719 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צפויה להתחיל היום רוד שואו לקראת גיוס
אג"ח
אג"ח
תעודת התחייבות, בה מתחייב המנפיק לשלם לרוכש התעודה תשלומים בסכומי כסף שנקבעים מראש ובמועדי פרעון קבועים. רוכש התעודה זכאי לקבל את התשלומים המובטחים גם אם החברה המנפיקה בהפסדים, לעיתים החוב מובטח על ידי שעבוד נכסי החברה.
בהיקף של 2 מיליארד דולר. מטרת הגיוס: להחליף את המימון הפרוייקטאלי של פרוייקט 'תמר' באג"ח של פרוייקט מניב. המהלך צפוי להקטין את הוצאות המימון העומדות כנגד הפרוייקט ולהשאיר בידי השותפות {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש (-0.74%) דלק קידוחים יהש 947.9 -0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:955 פתיחה:950 גבוה:972 נמוך:931 תמורה:13,150,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עודפי מזומנים בהיקף של כמיליארד דולר.


את הרוד שואו מטעם קבוצת דלק צפוי להוביל גדעון תדמור כשלצידו בכירי השותפויות יוסי אבו ויוסי גבורה. הרוד שואו יחל היום בישראל אך יבוצע גם באירופה ובארה"ב. בקבוצה מקווים לסיים את תהליך הגיוס בתוך כשבועיים. את ההנפקה מובילים החתמים ג'יי פי מורגן וסיטי. כמו כן, במהלך התהליך לוקחים חלק גם מרבית מגופי החיתום המקומיים.

כחלק מן הגיוס מתכננת קבוצת דלק לשעבד כנגד ההלוואה 28% ממאגר 'תמר' - ולהותיר בידם נתח קטן שאינו משועבד (כ-3%). השותפות מתכננות לגייס חוב באמצעות הנפקת חמש סדרות אג"ח אשר נושאות
מח"מ
מח"מ
משך חיים ממוצע של אג''ח. משך התקופה הממוצעת בשנים עד לקבלת התשלומים מהאיגרת.באיגרת שאינה משלמת ריבית המח''מ הוא משך התקופה עד לפדיון האיגרת. באיגרת המשלמת ריבית המח''מ תלוי במחיר האיגרת, בשיעור הריבית ובמספר הפעמים שהיא משולמת. לצפיה בנתוני אג"ח
ממוצע של כ-7 שנים. פירעון האג"ח צפוי להתבצע על ידי תזרים המזומנים השוטף שינבע לשותפות ממכירת גז טבעי. איגרות החוב שיונפקו נושאות דירוג ישראלי של AA על ידי סוכנות S&P מעלות. כמו כן, איגרות החוב יקבלו דירוג בינלאומי של BBB-.

בשותפויות הגז כבר לוטשים עיניים קדימה. את מיליארד הדולר שיישארו להם ביד אחרי שיבצעו את תהליך המימון בחדש הן מתכננות להשקיע בפיתוח מאגר 'לוויתן'. גם המזומנים אשר עשויים להתקבל מעסקת וודסייד (ככל שזו תיחתם) יספקו להן עודפי נזילות לטובת המהלך.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

53 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 אתי 30/04/2014 20:03 דלקן הופרדה כחוק
מעניין מה ידעו בדלק קבוצה שלא הגיע בשקיפות למשקיעי דלקן בזמן ההפרדה ,ולאחריה לימים הודלפו אמירות בתקשורת שאדון תשובה עומד מאחרי משקיעי דלקן ולא יתן להם להפגע ואף החזיק אותם זמן ממושך באשליות על גיוס משקיע מחו"ל לדלקן ושלא ניתן לציין את שמו.......
41 הכי ותיק 38 30/04/2014 15:19 תודה למנכל וודסיד הוא סידר לתשובה את הראש
ללא ספק האמירה ואופיו של מנכל מנבל וודסייד סידרה לתשובה את הראש ו יתכן ש זה לטובתו וטובת קבוצת דלק אבל רק דבר אחד מטריד אותי *****התרגיל החשבונאי של עלות יום אסדת הקידוח***** מי שלא הבין ש יחפש מה מצאו רשויות החוק בUSA על נושא עלות הקידוחים באסדות ימיות
40 את ההנפקות שלו בחול 29/04/2014 14:07 די לציבור מתשובה לא עח הציבור (ל"ת)
39 שיעשה הנפקות בחול 29/04/2014 14:06 שיקח הלואות בחול ולא עח המוסדים שזה
הציבור דיי לנו מהתספורות שלו
38 סם 29/04/2014 08:26 יישר כח
בזכותך אנחנו מעצמת אנרגיה וכמובן עוד היו תגליות כל הכבוד לך והשאר קנאים!!!
37 david 28/04/2014 23:10 למה לא להחזיר קודם לבעלי האג"ח דלק נדלן שווה ערך בדלק ק
בוצה
36 המוכיח בשער 28/04/2014 15:33 תשובה ל-34
כתוב בספר משלי-"ענה אויל כאיולתו"- אם הייתי מכיר את האויל הזה הייתי תובע אותו על הוצאת דיבה כי אני בכלל לא מכיר את תשובה ואני מתעלם מהשטויות שלו..אבל כתב החכם באדם ענה אויל כאיולתו ודי לחכימא ברמיזה ולשטיא באגרופא ואשאל בשפת הרחוה המסריחה שלו(בדברין שלו על תחת ומחט) ואשאל-מה עינין דאנרגיה לענייננו?? ובתור מומחה לתחת תענהלי מה הקשר בין תחת למחט? לך דחוף לפסיכיאטר שימצא מזור למחלתך
יעקב 29/04/2014 08:28 תשובה
תשובה לוקח את הרוחים לעצמו וועדת ששינסקי עזרה לו ואת ההפסדים לוקח מהציבור הון שילטון עולם תחתון תרתי משמע
35 צדק זה רצונו של החזק 28/04/2014 13:54 זה כולל גם תספורות חינם למשקיעים (ל"ת)
34 מזור 28/04/2014 13:43 תשובה לתגובה 31
האם שחדו אותך כדי שתכתוב את תגובתך הארוכה ומה הקשר בין תחת למחט די לחנפנות ולקקנות האם אתה עובד אצל תשובה הנוכל או פשוט מאוד לא הפסדת את חסכונותיך בדלק נדלן תשובה תמכור את נכסיך כדי לקדם את אבנר ודלק קידוחים ההנפקה שלך זה פשות מאוד נקרה לגזול כסף מציבור מטומטם שיזרים לך ולא למד לכך די לרמאות ולנוכלות מקווה מאוד שההנפקה לא תצליח ושלא תעיזו שוב לפגוע בקופות גמל וקרנות פנסיה עד כאן
33 ,aucv 28/04/2014 13:32 האם הית רוכש סוס אפילו ניתן ב מימי שגילח חוב למלווים?? (ל"ת)
32 tch136 28/04/2014 13:30 חוק
צריך חוק דחוף שבעל שליטה שעשה תספורת בכל חברה בשליטתו לא יוכל לגייס בארץ ואם לא חוק לא לאפשר למוסדיים לתת לו
31 המוכיח בשער 28/04/2014 12:28 באנו חושך לגרש
רק אצלנו -במדינת חלם הקטנה שלנו זה יכול לקרות שחבורה של מתוסכלים וצעקנים תמיד יחשיכו אורות ויצעקו-דם ונקם ולעזזאל פיתוח וקידום.....כולם רוצים דם ועכשיו....ביום השואה אני מזכיר לעם בציון דברים שאמר בן גוריון לכל אלה שהתנגדו לשילומים מגרמניה וצעקו שיילכו הגרמנים לעזזאל עם נכסף שלהם-שלולי השילומים של אז לא היה לנו ישראל חזקה בטחונית וכלכלית היום- הוא אמר"אני לא יודע מה העם רוצה...אני יודע מה העם צריך"....תמשיכו לצעוק וליילל ולקלל ולאמר "לא ניתן"....אבל מתנה אחת אלוהית קיבלה החלקה המדממת הזו בעולם וגם אותה אתם רוצים להרוג??מצידי שתשובה ירויח כמה שירויח....אני יודע וכל המומחים יודעים שעל קרן האור הזו אסור לוותר כי החלופה היא חושך ובכי לדורות
יעקב 29/04/2014 08:34 באנו
הפסדים לוקח מהציבור ורוחים לעצמו!!!!! ממש אור מקבל תמלוגים בכל חודש ולציבור המשקיעים שמכספו התגלו המאגרים לא מקבל תמלוג שקל ששינסקי עזרה לתשובה ודפקה את המשקיעים הון שילטון עולם תחתון!!!!
א .ב.צ 28/04/2014 13:41 מי שהקישו נחש מפחד וניבהל גם מחבל ואים תהייה תקלה אז מה (ל"ת)
30 חנן לוי 28/04/2014 12:25 בושה!!!
אוי למדינה שמאפשרת לעושיי תספורות לסחור בבורסה
29 jחנן לוי 28/04/2014 12:17 מי שילווה שידרוש ערביות . לא להאמין
במידה והמוסדיים ישקיעו בלא אחריות ויתרשלו שיתבעו על ידי הציבור
28 למי 28/04/2014 12:15 שעדיין
לא הבין כאן......גיוס ההון בהנפקת האג"ח היא לא בישראל כי אם בחול ארה"ב ואנגליה......תפסיקו להתבכיין על הנדל"ן של מר תשובה ! הוא לא מבקש מכם ולו סנט אחד ! תשובה הוא איש עסקים עושה מה שטוב לעצמו ולחברה שלו......כמו טבע וכי"ל
אתי 30/04/2014 19:58 מדוייק
נכון אמרתה עושה טוב לביתו רק שכחתה לציין שבמקרה של הפסדים ,זה ע,ח האג"ח,למרות שכלכלית היתה ויש לו האפשרות להחזיר מוסרית בכדי להמשיך לגייס מהציבור ,לכל הפחות את הקרן,שכן המשקיע הקטן נפגע מהתספורות קשה מאוד,להבדיל ממנו שממשיך להכניס רווחים בעסקיו שמבוססים על הלוואות כספי משקיעים. תשובה במצב הנ"ל לא ראוי לאמון המשקיעים ואף רצןי למנוע ממנו בחוק את האפשרות.
27 מחירי 28/04/2014 12:07 הגז
הטבעי רק עולים ! הזמן משחק לטובת מאגר לויתן !
26 לא משקעי דלק נדלן 28/04/2014 12:03 לא עליתם על הסוס הנכון - כל הכבוד לתשובה !
בורסה והשקעות יש בהם אלמט הימור וסיכון - כל מי שקיבל תמורה חלקית מדלק נדלן שיגיד תודה למרות התספורת כי הוא יכל לא לקבל כלום עם פשיטת רגל ! דלק נדלן לא שייכת לדלק קבוצה . היא הופרדה כחוק ! ומי שלרא רצה יכל למכור את דלק נדלן כבר אז ! אז כל מי שהפסיד שיקח זאת בכבוד ולא יבוא בתלונות - הוא יכול להלין רק על עצמו !דלק קבוצה זה כבר סיפור אחר כאן יש תגליות - יש הכנסות - יש ערבויות - יש מאגרים - יש פוטנציאל לתגליות נוספות עקב הרישיונות הרבים כולל נפט מתחת לליויתן. ויש חוזים חתומים לעשרות שנים ! במקום לרטון תשקיעו במקום הנכון !!!!!!!
25 יעקב 28/04/2014 11:34 אסור להלוות לתשובה שקל אחד ללא בטחונות מלאים
תשובה שוב מחכך ידיים בהנאה ואומר שהמטומטמים לא למדו כלום. יתנו לי כסף. אם אצליח אחזיר להם . אם יהיו תקלות ביטחוניות ואחרות באספקת הגז זו תהיה בעיה שלהם. אני לא מסכן את כספי.
שלמה - פתח תקוה 28/04/2014 12:27 גם עם בטחונות לא להפקיר שקל לספר הזה. (ל"ת)
24 שלומי 28/04/2014 11:32 ביזיון
לא לתת לו אגורה
23 אזרח 28/04/2014 11:20 אנחנו נותנים לאזרחי העולם להתעשר
אין כאן הגנה על המשקיעים. אנחנו מפסידים פה השקעה מצוינת שאמורה להיות כחול לבן!!! למה זה קורה? כי פה אסור למשקיע להרוויח, אידאולוגית. אז אנחנו נותנים לגויים להרוויח. מדינת חלם זה פה
22 אנציקלופדיה 28/04/2014 11:16 שיתפוצץ
הלואי יתפוצץ תמר ליוויתן . ממני שקל לא תראה. גם לא קונה בדלק אפילו מסטיק.
21 אנונימי 28/04/2014 11:14 לפרסם ברבים מי נותן כספי ציבור לנוכל
את כספי לא אתן שוב לגזלן בלי עירבון וודאי לכסף כולל ערבות אישית.
20 דויד יוסף 28/04/2014 11:05 מקווה שהגופים הפיננסיים ידרשו ערבויות אישיות וצולבות
מקווה שהגופים הפיננסיים למדו את הלקח "מדלק נדלן" וחברות אחרות וידרשו ערבויות אישיות וצולבות, שעבודים וכן את האפשרות להשתלט על כלל הנכסים במידה ולא הלווה לא יעמוד במלוא התחייבותיו. מי שלא לומד מהעבר יסבול בעתיד!!
תרגע 28/04/2014 11:32 הנפקת
האג"ח היא בכלל לא בארץ כי אם בארה"ב ואנגליה !
19 אנונימי 28/04/2014 11:04 אך עושים משקיעים מכספי אחרים בלי לקחת סיכון
מקסימום תספורת
18 אחד שלא מבין 28/04/2014 10:57 מה ההבדל בדירוג אג"ח בישראל לעומת בינלאומי?
למה דירוג האג"ח בישראל הוא AA אבל יקבלו דירוג בינלאומי של -BBB ? הגוים זוכרים לתשובה משהו שהמוסדיים אצלנו שכחו?
17 כן, בטח 28/04/2014 10:50 את מיליארד הדולר שיישארו להם ישקיעו בלוייתן
צריך להיות אידיוט אמיתי בשיל הלאמין לזה, הם יחלקו את הכסף כבונוסים ומענקים לעצמם, נו באמת, מה חשבתם? כשיגמר להם הכסף יעשו תספורת לפרייארים, ככה זה עובד.
16 ציון 28/04/2014 10:42 עים הכנסות אדירות ומכירת דלק אירופה עוד זקוק לכספי העני (ל"ת)
15 הכי ותיק 38 28/04/2014 10:41 שפו לסבא תשובה
שימו לב כמה הוא חכם דלק אנרגיה ש בבעלותו לא לוקחת כל סיכון מי כן? העבדים אבנר ודלק קידוחים אני מניח ש כ אבא***שדואג לילדים*** דלק אנרגיה תגזור קופון שמן הריי כביכול הוא סידר הוא דאג לנתינים בדיוק כמו ביבשת באפריקה
14 שון 28/04/2014 10:36 מישהו יודע מה מספר נייר האג"ח? תודה (ל"ת)
13 האג"ח 28/04/2014 10:35 שמונפק
בארה"ב ולא בישראל , אז כולם יכולים להירגע !
12 לא להעז לגעת!!! 28/04/2014 10:35 התספורת הבאה של הנוכלים תהיה עם מכונה לא עם מספריים!! (ל"ת)
11 ארז 28/04/2014 10:28 יריית הפתיחה להסדר החוב הבא (ל"ת)
10 אנונימי 28/04/2014 10:20 דלק נדל"ן ! (ל"ת)
9 ינתי פרזי 28/04/2014 10:17 כל מי שעוזר לנוכל עושק הזקנים תשובה קללה תרבוץ עליו!
לא יראה נחת ורווח מכל השקעה! זיכרו את דברי!
8 מאוכזב לפיד 28/04/2014 10:13 אגח תובה לא לשכוח זהירותתתתת דלק נדלן (ל"ת)
7 co007 28/04/2014 09:59 גם ישקיעו במספרת צמרת
בשלב זה ואחר , הספר יעשה אחלה תספורת לאלה שרכשו מתשובה אגח"ים..........:-))
6 אריק 28/04/2014 09:55 מקווה שהעם בישראל למד את הלקח , תשובה זה כסף אבוד (ל"ת)
5 אנונימי 28/04/2014 09:55 התספורת הבאה (ל"ת)
4 רואה חשבון 28/04/2014 09:54 הנה זה מגיע
הליויתן מתעורר.... הגיוס יוזיל עלויות וידחוף את קדימה...ברכות
3 ניסן 28/04/2014 09:54 מי שקונה אגחים של תשובה- פושע
אל תתפלאו עם בעוד כמה שנים, תשובה יבקש תספות. זו גניבה עם תעודות.
אהרון 28/04/2014 11:10 התכוונתה גנב
תשובה שלפעמים נקרא שרון גנב לי 65 אחוז מהאגח נדלן ולאחר מכן התברר שלדלק נדלן יש נכסים ששווים היה יכול לכסות את כול ערך האגחים שעברו תספורת . ממש גנב אסור לתת לו הלוואות במטבע ישראלי ואסור
אנונימי 28/04/2014 10:58 לא פושע - טיפש (ל"ת)
2 רגולציה = שחיתות! 28/04/2014 09:50 ולמה לא בישראל? כי הרגולציה מבריחה מפה!
יותר קל למוסדי להשתתף בהנפקה של גוף ישראלי בחו"ל מאשר של אותו גוף בארץ! אבסורד!
Hadshen 29/04/2014 15:50 כי הלקוחות יהרגו אותו כאן, זה למה!
דלק נדל"ן
1 תום 28/04/2014 09:44 שאלה חשובה מאוד
מה המשמעות של הכתבה ? עליות או ירידות?
גיוס 28/04/2014 12:28 כספים
למטרות פיתוח - כל החב' הגדולות עושות כך ! וזה גורם להם להתפתח בקצב הרבה יותר מואץ !
שאבי 28/04/2014 11:09 בטווח הרחוק ירידות האג"ח ישחוק את הנייר (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש