ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנכ"ל נובל אנרג'י: "לא נחכה לוודסייד, אנחנו ממשיכים קדימה"

לאחר דחיות רבות של הסכם שיתוף הפעולה עם הענקית האוסטרלית, מנכ"ל השותפה האמריקנית של תשובה מכריז "לא נחכה להם"
 |  22
לא ממתינים
Share
נובל אנרג'י ותשובה לא מחכים לאף אחד - גם לא לוודסייד. השותפה האמריקנית במאגר 'לוויתן' הודיעה שלא תמתין לוודסייד לחתום על ההסכם כדי להתחיל לפתח את המאגר הענק, ושייצור הגז יתחיל עם או ללא החברה האוסטרלית, כך מדווחים היום (ב') כלי תקשורת באוסטרליה.


"אנחנו נשמח שהם (וודסייד) יהיו שותפים במסגרת הפרויקט הזה", אמר צ'אק דייווידסון, מנכ"ל נובל אנרג'י, ביום ו' בשיחה עם משקיעים. "אבל כרגע אנחנו והשותפים הקיימים שלנו ממשיכים קדימה, ונתחיל לעשות צעדים שיבטיחו שנצליח בפרויקט הזה".

כזכור, ראשי וודסייד היו אמורים לחתום על הסכם לרכישת 25% ממאגר הגז הענק בסוף חודש מרץ, אך ברגע האחרון דחו את החתימה בגלל חילוקי דעות לגבי שיעור המס.

נובל אנרג'י פרסמה את דוחותיה בשבוע שעבר, ו מנכ"ל החברה הודיע כי השותפות קרובה "לסגירת מספר הסכמים למכירת גז טבעי לשוק המקומי בישראל ולייצוא של גז טבעי אשר יסייעו לפיתוח מאגר לוויתן".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

22 תגובות ב-14 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
14 Natural 28/04/2014 15:58 Gas is
Bull market The opportunity is Huge זה המאמר שמופיע ב- cnbc! מי האם לא מניות לויתן עוסקות בתחום ??
13 כל 28/04/2014 15:23 עכבה
לטובה , מחירי הגז הטבעי בעליה מתמדת.....
12 המאמינה 28/04/2014 14:51 רציו המלכה
חברים הכל טוב מה שיהיה זה רק לטובה!! אני לא דואגת ולא מוכרת אני מאמינה שרציו עוד תמריא בעזרת השם ועצת השם היא תקום
איפא 28/04/2014 15:12 נעלמת
התגעגתי אלייך.....מי שמאמין לא פוחד ! השפנים בורחים מהדלת הראשית ומתגנבים בדלת האחורית....
11 חן 28/04/2014 13:15 סתם הפחדה
וודסייד יחתמו ויש לנובל דלק ושאר ירקות כל אינטרס שהם יחתמו...
10 דוד 28/04/2014 11:03 צנרת
להניח גם צינור לנפט. ככה חוסכיים גם שינוע של .מיכליות. בהצלחה בקידוח לנפט.עוד כמה חודשיים מתחיליים.
9 ככל 28/04/2014 10:57 שוודסייד
יחכו יותר ישלמו הרבה יותר ! כי , מאגר לויתן רק הולך ומשתבח מרגע לרגע ! מחירי הגז הטבעי רק עולים ! ובמיוחד בזמן של משברים......חרם על רוסיה הוא סממן שזה הזמן להיכנס לשוק האירופאי !
8 ככל 28/04/2014 10:50 שוודסייד
יחכו יותר ישלמו הרבה יותר ! כי , מאגר לויתן רק הולך ומשתבח מרגע לרגע ! מחירי הגז הטבעי רק עולים ! ובמיוחד בזמן של משברים......חרם על רוסיה הוא סממן שזה הזמן להיכנס לשוק האירופאי !
7 אם 28/04/2014 10:38 יהיו
עסקאות ענק עם האירופאים אז באמת לא צריכים את וודסייד.....ירצו יאכלו ,לא ירצו לא יאכלו.....
6 יש 28/04/2014 10:20 הזדמנות
פוליטית חדשה וכתוצאה מהסנקציות על רוסיה לחתום על חוזה ארוך טווח לספק גז לאירופה.....יכול להיות שצא'ק עובד על זה ?!
5 דעה אישית 28/04/2014 09:28 יש מצב לדעתי (תחושה אישית בלבד), לכניסה לגבעות. להדגיש
כי אין לי שום מידע בנושא וכי אני בעצמי מושקע קצת בגבעות. אני מדגיש כל זאת למען ההגינות וכל אחד כמובן יכול לחשוב אחרת ויפעל כראות עיניו.
הלווין 28/04/2014 10:26 תקנה GPS כדי שלא תטעה במיקום התגובות שלך. (ל"ת)
הלווין חחחחחחחחח 28/04/2014 12:22 שידרת כנראה מפלנטה אחרת. רוצה בזול ??? חחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
מישהו 28/04/2014 10:00 פמפם פמפמן ??? (ל"ת)
דעה אישית 28/04/2014 09:55 פמפם פמפמן. (ל"ת)
דד 28/04/2014 09:45 הייתי בכייף נכנס לגבעות אבל...
אני לא אוהב בננות ושומע אייל גולן
לדד, זוהי תגובה 28/04/2014 12:17 טיפשית ביותר של תינוק מגודל!!! תאמין לי שלא הצחקת אף
אחד! האם כל כך משעמם כבר לך ואין לך כבר מה לעשות, מלבד להתעסק בשטויות ולכתוב שטויות ?!!!!
4 עודד1 28/04/2014 09:21 איפה האנליסטים המצחיקים..חחח
חח
3 שניל8 28/04/2014 09:20 צינור לטורקיה בקרוב וזה עדיף על וודסייד (ל"ת)
2 עידו 28/04/2014 09:15 כל הכבוד (ל"ת)
1 יצחק 28/04/2014 08:50 רמז עבה לעסקאות הבאות שבדרך. (ל"ת)
לא 28/04/2014 10:28 סתם
אלא עסקאות ענק כנראה בגלל זה השתהה.....אבל בלויתן ככל שמשתהים הרי זה משובח יותר !
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש