לשפשף את העיניים: קב' דלק ממשיכה בראלי חזק, והשווי - 17 מיליארד שקלים

פיצוץ השיחות עם וודסייד לא מרתיע את משקיעי הגז-נפט ששולחים חלק מהמניות הקשורות לשיא כל הזמנים. מה שווי האחזקה של תשובה?
 |  (15)
אסדת לוויתן
הדד-ליין לעסקת וודסייד אמנם חלף ואי הוודאות סביב גורל העסקה נמצאת בשיאה, אבל מבחינת מניית קבוצת דלק והשותפויות בהן היא מחזיקה - החגיגה בעיצומה.

16% עלתה מניית כבר דלק תוך חודש ימים וכעת נסחרת המניה בשיא כל הזמנים, מחיר המשקף מדהים של כמעט 17 מיליארד שקלים. שווי השוק הזה ממקם את חברת האחזקות של תשובה במקום השישי מבחינת שווי שוק בבורסה בת"א. מקום אחד מעליה נמצאת לאומי עם שווי שוק של 20.4 מיליארד שקלים.

בעניין שוויה של דלק קבוצה, נציין כי תשובה עצמו מחזיק ב-62.5% ממניות החברה ובכסף זה אומר אחזקה בשווי של 10.6 מיליארד שקלים. ללא ספק מדובר באדם הפרטי בעל האחזקה הגדולה ביותר במניה ספציפית בבורסה בת"א.

שוויה של קבוצת דלק ניגזר בעיקר משווי 2 שותפויות הגז שדרכן מחזיקה הקבוצה במאגרים 'תמר' ו'לוויתן'. {אבנר יהש} שעולה כעת 1.2% משלימה מהלך של 11% תוך חודש לשיא כל הזמנים ו דלק קידוחים יהש -0.47% דלק קידוחים 1,050 -0.47% דלק קידוחים יהש בסיס:1,055 פתיחה:1,055 גבוה:1,055 נמוך:1,037 תמורה:2,640,686 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעולה כעת 0.5% ומשלימה מהלך של כ-10% תוך חודש לשיא כל הזמנים.

מי שמעט פחות משתפת פעולה עם הראלי של הימים האחרונים היא רציו יהש -0.89% רציו יהש 279.3 -0.89% רציו יהש בסיס:281.8 פתיחה:282 גבוה:283.3 נמוך:278.5 תמורה:1,835,663 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמאז פיצוץ השיחות עם וודסייד ופספוס ה'דד-ליין' לא מצליחה לפרוץ לשיא כל הזמנים.

החברות בעלות שווי השוק הגדול בת"א

תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    המדינה תוקעת פרוייקטים ואחכ מספרים לנו על גרעונות
    חולה נפט 10/04/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקיצר כמו שתקעו את מגד ככה תוקעים את לוויתן . ואמחנו משקיעי הנפט והגז אוכלים אותה
    סגור
  • 11.
    רציו היא כמו האצן Usain Bolt שעדיין נמצא על קו הזינוק
    מבין 100 10/04/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חכו תראו מה יקרה שתתחיל לרוץ... רץ עם רציו
    סגור
  • 10.
    דרך אגב. חברת ההתפלה של דלק. במגעים רצינים לשת"פ עם יפן
    תקראו באתרים זרים 09/04/2014 18:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כרגיל האנליסטים הישראלים מרוטשילד מעשנים קנא ביס בחצרות כשבחול עמיתיהם עושים עבודת מחקר ומודיעין. אמנם פעילות ההתפלה היא יחסית קטנה לעומת פוטנציאל הנפט. אבל בכל זאת אף מילה בשום אתר? מספנות יפניות רוצות לבנות מגה קונסטרוקציות צפות ולהתקין עליהם תשתיות של אי די אי של דלק שיתפילו מים למיליוני יפנים. לא שווה אזכור ?
    סגור
  • 9.
    וזה רק ההתחלה (ל"ת)
    אנונימי 09/04/2014 18:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    דלק קבוצה לא אמרה את המילה האחרונה - לפני פריצה !
    דני 09/04/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ניר שפשוט שווה כי הגז זורם בכל הארץ יש חוזים חתומים לעשרות שנים - יש אולי נפט מתחת לליויתן . ויש המון כסף בקופה שאפשר לנצל אותו לפיתוח ליויתן ולתגליות נוספות
    סגור
  • יש גם את בלוק 12 בקפריסין... (ל"ת)
    נפטון אל הים 10/04/2014 00:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    שווי נמוך ביחס לתגליות ולפוטנציאל
    דוד 09/04/2014 17:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אל נשכח את הפוטנציאל לנפט ! את הגיוס הענק בחו"ל של 2 מיליארד דולר שמונע תלות באוסטרלים . ואת הרישיונות הרבים של החברה והעסקים בחו"ל
    סגור
  • 6.
    רציו עוד לא התחילה
    מוטי 09/04/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הדלקיות כבר מנופחות, רציו צריכה עכשיו ליישר קו עם העליות.
    סגור
  • 5.
    דאגה
    חכם 09/04/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    13 1
    פיתאום אתה אדון פינק דואג לרציו אל תדאג גם זה יגיע עם סבלנות תגיע הודעה של גל ואז תתחיל ללכלך על רציו הכל באינטרס של חברות ההשרעה אבל הנביא דניאל כתב מי שמאמין ומחכה יצליח יהיה הצלחה גדולה רציו פירוש רצון ד
    סגור
  • 4.
    נהנה גם הציבור שמחזיק כמעט 40% מדלק
    יוסי פינק תיתבגר קצת 09/04/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אתם העיתונאים עיניכם צרה וקצרה!!
    סגור
  • 3.
    דלק קבוצה
    ליאור 09/04/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מחזיק את המניה כבר 10 שנים - ולא מוכר עד הפנסיה. התשואות נאות ואין תלונות.
    סגור
  • 2.
    תתעוררו !!!
    שווי בעוד 7 שנים. 09/04/2014 15:03
    הגב לתגובה זו
    6 16
    תעשו הערכת שווי ותראו שזה שווי מנופח לחלוטין.... סופה של בועה להתפוצץ.
    סגור
  • תכירו זה טלירון-פסיכי עם קבלות (ל"ת)
    ee 09/04/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • עשה לי עם "דלק נדל"ן " (ל"ת)
    מאחל לו את מה שהוא 09/04/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 1.
    תמשיך לשפשף את העיניים עד 100 מילארד מינימום לפחות!!! (ל"ת)
    cvc 09/04/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    15 4
    סגור