18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

וודסייד מאשרת: העסקה לא נחתמה, "השיחות עם משרד האוצר נמשכות"

אתמול היה המועד הסופי לחתימה על הסכם מכירת רבע ממאגר 'לוויתן' לענקית האנרגיה האוסטרלית, אך סוגיית המס הביאה לדחייה נוספת
 |  24
עוד דחייה
Share
חברת האנרגיה האוסטרלית וודסייד הודיעה רשמית שההסכם המיוחל ליצוא הגז ממאגר ליוויתן נדחה בשנית. אמש היתה אמורה החברה לחתום על הסכם סופי לרכישת 25% מהגז במאגר תמורת כ-2.71 מיליארד דולר, אך בגלל חילוקי דעות עם משרד האוצר בסוגיית המס נדחתה החתימה.


לאחר שנה של דיונים עם הנהלת דלק קבוצה (-0.36%) דלק קבוצה 52,360 -0.36% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:52,550 פתיחה:52,550 גבוה:52,800 נמוך:52,200 תמורה:3,809,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות של יצחק תשובה, הסכימה הנהלת החברה האוסטרלית בחודש שעבר להסכם רכישה של 25% מהמאגר לפי שווי גבוה ממה שדווח בעבר. המועד המתוכנן לחתימת ההסכם הסופי היה אמור להיות אמש (ה') בשעות הערב אך כאמור נדחה בשנית.

מהנהלת וודסייד נמסר בהודעה רשמית כי "השיחות בין הצדדים (דלק, רציו יהש (-1.08%) רציו יהש 229.1 -1.08% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.6 פתיחה:230 גבוה:231.5 נמוך:228.4 תמורה:1,478,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , נובל אנרג'י ווודסייד) לממשלת ישראל ממשיכות במטרה לפתור את הבעיות שנותרו ולהגיע להסכם סופי".

לפי דיווחים, הנושא העיקרי שעדיין מפריע לחתימת ההסכם הוא סוגיית המיסוי. וודסייד אמרה בעבר שהחתימה על ההסכם מותנית במיסוי לפי דרישותיה. וודסייד מעוניינת שמודל המיסוי חבטא הכרה בתשואה על ההון של 17% עד 19% לפחות לפרויקט הנזלת הגז שהיא מתכוונת להקים לצורך שינוע הגז ליצוא.

לעומת זאת, בהחלטה שהוציא משרד האוצר לא נקבע שיעור מיסוי מוחלט אלא רק עקרונות למיסוי, ושיעורי המס בפועל נשארו לקביעת רשות המיסים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 איך 30/03/2014 10:45 אפשר
שהם לא יחתמו ? - זה בניגוד לכל היגיון כלכלי ! השוק יותר חזק מכל דבר - כולל שלי ,שחושבת שהמדינה על כל אוצרותיה שייכים למפלגה שהיא כבר פסה וחולפת מהעולם !
19 אלין 30/03/2014 10:11 הלאמה
מדוע לא להלאים את המשאב הלאומי שאין לו תחליף? מי שינזקו הם אלו הקשורים להון-שלטון.שיפגעו.אנחנו רק נרוויח.
18 לותר מחלקו 30/03/2014 09:23 הספר שעשק גזל יתומים ואלמנות שרק הלוו לו כספים יואיל
בחברה אחת פושט רגל..ובשניה מילירארדר? מדינת עולם שלישי כאן.
17 בר תל אביב 30/03/2014 01:32 ביום שני אחרי התפקחות מ הבירה והיחצנים יחתמו
מי שמכיר את כלבי הדינגו ב אוסטרליה יודע הם לא עוזבים עד.... שמסיגים את השלל היו בטוחים שלל כמו לויתן ומשקיעים פריירים ש נותנים את רכושם ב נזיד עדשים לא מוצאים גם בארצות ערב זה דבר ש יכולים ללמוד מ קדאפי הוא ולא אחר העלה את מחיר הנפט ב עשרות רבות של אחוזים ואצלנו????? מתקופפים
16 ארקדי 28/03/2014 17:22 רק הסכם עמ תורקים
הסכם עם תורקים עלידי שוטפים ללא גורם נובף זה הרווחים אני חושב ש זה תרגיל מתוכנן לא צריך שוטפים דלק רציו רוצים ליברועך מההסכם
15 ערוץ 28/03/2014 16:54 10
כשמו כן לא הוא....זכור יזכרו לכם הקנאים , את מה שעשיתם בלילה כלכלי.....למניות הגז והנפט בעיקר כל הזמן הזכרתם את : רציו......למה עלתה למה עלתה......וודסייד הלכו ואוליי לא יחזרו וכן הלאה וכן הלאה....רק שלילת העליות ברציו .....גם כל מיני "פרשנים" ניבאו כך : "כמו שעלו כך יירדו".....הקנאה צעקה מגרונם ! ועל כך כבר נכתב בגמרא: "הקנאה התאווה והכבוד מוציאים אדם מהעולם !"נראה שהצד של הגמרא זה הצד האפל שלהם ! אבל השם יתברך , הוא האל שישמור עלינו : "המשקיעים הקטנים"....כבר עכשיו סתרו את את דבריהם שכן וודסייד בסה"כ מעקבים וממשיכים את המו"מ ולא מנתקים אותו !חסר הגיון להחליט שוודסייד יוותרו על מאגר כ"כ גדול כמו : לויתן ! זה קיים רק בראשם של קנאים ותו לא ! ע"כ השם יתברך יהפוך את קללתם ל- ברכה ! כמו שעשה לבילעם ! וערוץ 10 יקרא ערוץ : 01! כלומר הפוך על הפוך !
14 אנונימי 28/03/2014 16:19 אים אין עסקה הנפקה מידית ברציו
העסקה הזו גרועה ומיותרת גם ככה מאשרים רק 7-8 bcm יצוא בשנה מי צריך את האוסטרלים להנזלה במצב כזה רק בעלי רציו שלא רוצים דילול... אבנר ודלק יכולים לקבל מימון לפיתוח השדה.
13 אור 28/03/2014 16:13 יום רישון אבנר 320 רציו 45 (ל"ת)
12 זיפו 28/03/2014 15:55 רציו. אודרוב עוד סיבוב 46-51 כמו שעון (ל"ת)
11 המאמינה 28/03/2014 15:28 רציו המלכה
חברים יהיה בעזרת השם חתימה ועצת השם היא תקום!!!!! אל לחשוש אציו המלכה ואין עוררין לה!!!
10 דניאלי 28/03/2014 13:21 תקשורת קאניבאלית,,,נואלת,ומשוללת אמון ואמינות
למרות שכלי התקשורת ידעו כי חתימת העסקה רק נדחתה לצורך המשך דיונים עם הממשלה יצאו אתמול בערב אמצעי התקשורת הקאניבאלים בתרועות "שמחה לאד" ובישרו לציבור הרחב כי ההסכם נכשל (לכאורה) והעסקה עם האוסטרלים בוטלה ...בעוד העסקה שרירה וקיימת וההסכם עוד ייחתם על אפם ועל צרות עינם של רואי השחורות...
9 גזוז 28/03/2014 13:19 טריפוליטאים
שר אחד כחלון הוריד את מחירי הטלפון כמובן טריפוליטאי תשובה מוריד את מחירי החשמל גם הןא טריפוליטאי אבל אם הוא היה שטינמץ או דנקנר אף אחד לא היה מקנא כמובן לא שלי יחימוביץ האדומה
8 תעיפו אותם 28/03/2014 13:09 את האוסטרלים החולירות שלא רוצים לשלם מס
צריך ללמד אותם לקח ולבטל את העיסקה ומייד !!!
7 רמי 28/03/2014 12:48 העסקה תתבצע הכל תרגיל
השהייה מכווונת כדי להוריד מתנגדים, חושבים שהציבור פסיכי, חברה אל דאגה החתימה בדרך. והם צוחקים כל הדרך וכל הזמן. מטומטמים תתעוררו-לוקחים לכם הכל כולל הכול במיוחד החזיר הגדול מכולם שלא נהיה שבע.
6 ככ 28/03/2014 12:06 נקווה שיסתדר (ל"ת)
5 דחוף 28/03/2014 11:57 דחוף פקידיי אוצר חכמים
עצה שלי לממשלת ישראל עוד אחוז פחות אחוז .בינתיים כל שנה שעוברת הפסד של מיליארדים וכמובן שהקדמה אולי תעבור לאנרגיה סולרית ואז מה יגידו פקידיי האוצר החכמים
4 YL 28/03/2014 11:39 נס בכנסת ישראל סרבו ללקק את הפטריות ברגלים של וודסייד
למי שהיה ספק האוסטרלים עשו תרגלי שרירים כ עצת נובל/תשובה זה לא צלח ומדוע האוסטרלים יודעים היטב יש מועמדים אחרים להשקעה כך אחרי 65 שנה להקמת המדינה אולי בפעם הראשונה שר אוצר לא משתחווה אפיים ארצה
ד.כהן 28/03/2014 14:02 בול פגיעה התגובות השליליות רק מחזקות את כתיבתך
אבל על פניו ברור ש רוב התגובות הן של משרדי יחצנות עלובים ש בעברית קוראים ל שכמותם משתפים כן כן בדיוק כמו החבורות שמקיפות אותנו..........משהו פתח את הגז? יש ריח של צחנה
3 דלק קבוצה 28/03/2014 11:28 מחר ירידות (ל"ת)
מחר 28/03/2014 12:07 ירידות ?
מי שלא יודע איזה יום מחר (שבת), יודע אם יהיו ירידות ?
'' 28/03/2014 11:44 ירידות בשבת? ואוו זה כבר חמור (ל"ת)
קורע 28/03/2014 19:27 מצחיק (ל"ת)
2 נאום הליוויתנים 2 28/03/2014 11:27 כמו ליוויתנים מסתערים על ליוויתן והעם רוצה תשובה
מפלגת האבודה (ברוורמן ושלי) מעוניינים במצב כלכלי קשה ותשובה עם ליוויתן מקלקל להם את התרחיש.אבל העם עם תשובה. ההצלחה של תשובה תביא לירידת מחירי הדירות,והדיור יהיה בר השגה לזוגות צעירים.על מה תרוץ מפלגת האבודה?צריכים מצוקה.ותשובה הורס להם עם ליוויתן.עושה להם בית ספר,או יותר נכון גננות.הלועס.
1 dd 28/03/2014 10:53 דה מרקר תמיד אחרונים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש