ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הלחץ מעט משתחרר? רציו ביצעה תנועה חזקה מעלה וסגרה בירוק - צפו בגרף

השותפות שמחזיקה ב-15% מלוויתן נסחרה במחזור של 41 מיליון שקל. אלון ליאל לבלומברג: "ארדואן מאוד רוצה את הגז הישראלי"
אסדת לוויתן, צילום: אלבטרוס
אחרי ירידות שערים שנמשכו מאז שעות הבוקר, מניות השותפות במאגר 'לוויתן' שינו כיוון בשעה המסחר האחרונה. הסנטימנט השלילי החל כבר אתמול, זאת לאחר שביום חמישי בלילה דווח על מזכר הבנות שנחתם עם וודסייד לפיו זו האחרונה תרכוש 25% מהמאגר. על אף שמדובר בהתפתחות חיובית, באחד העם הגיבו בעיקר לתג המחיר שמקשפת העסקה, ושלחו את המניות הקשורות לירידות.

בשעת המסחר האחרונה היום הגיעו הקונים. רציו יהש -1.18% רציו יהש 225.6 -1.18% רציו יהש בסיס:228.3 פתיחה:228.1 גבוה:230 נמוך:225.2 תמורה:3,749,167 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרה לאורך מרבית שעות היום בירידות של סביב 1.7%, עברה לעליות של עד 1.3% לפני שסגרה בפלוס 0.4%. (בגרף, מניית רציו בתוך יומי). מניות {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש -0.53% דלק קידוחים 927.1 -0.53% דלק קידוחים יהש בסיס:932 פתיחה:935.9 גבוה:943 נמוך:922.2 תמורה:10,073,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמו אף הן שינוי כיוון לקראת הסגירה.

נציין כי סביב השעה 15:30 (שעון ישראל) פורסם היום מאמר רחב בבלומברג המתייחס להתחממות היחסים שבין ישראל לטורקיה לאחר ההתנצלות מצד ישראל על אירוע המשט הטורקי. במאמר נכתב כי הרצון להגיע לעסקת גז בין המדינות עשוי אף הוא לתרום להתחממות היחסים. במאמר צוטט אלון ליאל, לשעבר ממשרד החוץ הישראלי, שאמר כי "ארדואן מאוד מאוד רוצה את הגז הישראלי וארדואן יכול להוביל מהלך שכזה אחרי ההתנצלות".



על פי בדיקת Bizportal שווי המאגר ע"פ העסקה המתגבשת עם וודסייד עומד על 6.7 מיליארד דולר, כאשר ערב העסקה רציו נסחרה בבורסה (בניטרול תמלוגי העל) לפי שווי של 6.8 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    ליויתן
    סבסטיין 11/02/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו מה כתבתי אתמול לכם משהו מיתבשל איך שכתבתי לכם בערב הודיעו בחדשות בלומברג שהטורקים מעונינים להניך צינור לטורקיה ומישם לאירופ ה חברה הבלנות מישתלמתלא לימכור
    סגור
  • 27.
    רציו תרד לכיוון 40 הא..ותיק ולא מבין כלום! (ל"ת)
    לותיק בגז ונפט 11/02/2014 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם ותיק גם לא למד כלום-כישלון! (ל"ת)
    לותיק 11/02/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    הכל בגדר הימור,עוד לא יצא גז ומפריחים אופטימיות (ל"ת)
    עוד חזון למועד עד שה 11/02/2014 02:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    רציו. תתביעה את כל האנליסטים עמוק עמוק בתוך הנפט !!!!
    מוטי כ 10/02/2014 23:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רבותיי שום הפחדה לא תשנה את דעתנו החיובית מאוד על מניות הלוויתן רציו עוד תעלה ותרקיע. לשחקים ואיש לא יוכל לעצור. אותה ,,,,,,,,
    סגור
  • 24.
    שמתי על רציו 150 אשח-ים - הכל או כלום (ל"ת)
    אין לך רציו גבר ? 10/02/2014 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    זה ידוע מסכנים מכרו בזול עבוד עליכם
    יצחק 10/02/2014 22:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תלמדו כבר-אל תשמעו לאף אחד לחזיק רציו
    סגור
  • 22.
    כולנו יודעים את האמת במיוחד המושקעים תברחו והכי מהר
    הכי ותיק 38 10/02/2014 21:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם אם תאריכו חיים מעבר ל 120 ברציו הסיכוי הסביר לראות רווח שואף ל אפס++++ אחד התרגילים הידועים של חברות נפט זה להיכנס שותפים לעוד שדות קידוח והרווח הוא תמיד של ההנהלות בלבד מ דמי ניהול שמנים כוללללללל המקורבים ועוד אחוזים מ ה הוצאות של הקידוחים החדשים רבותי תפנימו לא תראו אגורה
    סגור
  • 21.
    רציו. עומדת. להיתפוצץ למעלה למעלה לא יעזור שום דבר !!
    אלי י 10/02/2014 21:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רבותיי שלא יעבדו. עליכם. האנליסטים התכמנים הכוון. של מניות הלוויתן. הוא. למעלה. וחזק. איש. לא יוכל. לעצור. את. המגמה. הזאת רציו. תגיע. בקרוב. מאוד. ל100 ו היד עוד נטויה
    סגור
  • 20.
    שלא תטעו , רציו תמשיך לרדת לכיוון שער 40 (ל"ת)
    ותיק בגז נפט 10/02/2014 21:03
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • טען עוד
  • הכלבים נובחים והשיירה עוברת!
    לותיק שלא למד כלום 10/02/2014 22:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נמאס לך לנבוח?
    סגור
  • 19.
    ביזפורטל לא מבינים בנפטיות שפועלות על צפיות ולכן
    איציק1 10/02/2014 20:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביז תמיד בכשל
    סגור
  • 18.
    וודסייד וטורקיה... תמהיל נפיץ!
    ירושלמי 10/02/2014 19:26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    להזכירכם... את שני הפרמטרים האלו האנליסטים שכחו ולא האמינו... תשובה סוחר... נראה לכם תורקיה תשאר מחוץ למשחק?! את הפיצויים על המרמרה תשובה ישלם במזומן מהכיס שלו... וידחוף להם גז בעוד מליארד דולר... ונראה אותכם מהוונים את זה...חח
    סגור
  • 17.
    ארדואן והגז כמו מובארק. יוריד אותנו על הברכיים וההסכם
    יהיה שווה קדחת 10/02/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני בעד תשובה, אבל קודם כל כבוד המדינה. לא צריך להתנצל בפני אנטישמי מטורף שאנשיו זרקו לוחמי שייטת מהסיפון
    סגור
  • 16.
    הסיבה לזינוקים-הביקושים מטורקיה
    גו'ני קאש 10/02/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    10 0
    פוטנציאל בלתי נתפס של מניות לווייתן . דעה,לא המלצה.
    סגור
  • 15.
    לביזפורטל ולמירון
    אשר 10/02/2014 18:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדוע אתם מתעלמים ממס ריוחי הון שהחברות הישראליות אמורות לשלם נעת החתימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 14.
    אלון ליאל = הקרן החדשה לחיסול ישראל כמדינה יהודית (ל"ת)
    זהירות מפרשנות שלו 10/02/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ל-14
    שרון ב 10/02/2014 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה. סוף כל סוף יש גם המבחינים מיהם שונאי ישראל. שמה האמיתי של הקרן זה: "הקרן החדשה לחיסול מדינת ישראל היהודית ציונית." מעבר לכך שפרשנותו לתורכיה שואפת לשטחיות עלובה ברמה של עיתון.
    סגור
  • 13.
    רק נובל ורציו שוות משהו-כל השאר לזבל (ל"ת)
    השאר לא שוות 10/02/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • כל הקשור לתמר וליוויתן יעלה מעלה מעלה! (ל"ת)
    לא מסכים,ממש לא! 10/02/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 12.
    כמו שאמרתי, להמתין עד יעבור זעם(הקנאים)
    משקיע בנפט וגז 10/02/2014 17:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מתחילה ההתפוצצות למעלה,אין שום היגיון בירידות,מלבד פחד,אז לא לפחד עתיד ורוד(ירוק בטבלה)מצפה לנו!לבריאות!!
    סגור
  • 11.
    קראו בגלובס,הטורקים בדרך לליוויתן,בהצלחה! (ל"ת)
    אוהב ישראל 10/02/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 10.
    ליויתן
    סבסטיין 10/02/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    9 0
    למיספר שניים אתה ותיק בגז ונפט מימתי אתה נהנה שמשקיעים מפסידים כסף יבלי עמוד שידרה עדיף שתידעג לגיבנת שלך ושלא תיתכל על המשקיעים ומחפש שרק יפסידו כמוך יש הרבה במדינה הזאת כמו שלי יחימוביץ וברורמן שקראו לנו שחקני קזינו יזיפי ת אחת
    סגור
  • 9.
    מגיבים 3,4,5,7 הם המריצים הרגילים של רציו. 3 שנים כבר (ל"ת)
    מריצים עלובים 10/02/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • שבו בחוץ ותאכלו את הלב,בהתפוצצות למעלה,בקרוב מאד! (ל"ת)
    ללועגים! 10/02/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • משקיע כן,מריץ לא!
    משקיע בנפט וגז 10/02/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל אחד יעשה כרצונו,אבל לא ברור לי המניע לכל אלה שכותבים בשלילה,האם מתוך דאגה לזולת?אז שלא ישקיעו ולא יקבלו שערות שיבה מרוב דאגה לזולת!(או אולי כותבים מהסיבה שהם בחוץ וקשה להם כי הם מפספסים בגדול!).
    סגור
  • 8.
    הפושעים מהתקשורת הכלכלית העלובה ממציאים לחץ..מעניין למה (ל"ת)
    יעקב 10/02/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 7.
    אכן מי שמאמין לא מפחד!
    משקיע בנפט וגז 10/02/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אנו עומדים בפני התפתחויות דרמטיות בכל הקשור לליוויתן ותמר,ראוי לשבת ולהמתין בסבלנות,היא משתלמת,כל יציאה וכניסה מלווה בהוצאות מיותרות שלא נדבר על כך שלא תמיד יוצאים או נכנסים בזמן,לכן ישלהמתין בסבלנות היא משתלמת וההצלחה הגדולה לפנינו!
    סגור
  • 6.
    האנליסטים הפוזיציונרים מפילים את לויתן בשביל המקורבים (ל"ת)
    יעקב 10/02/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 5.
    "החיפזון מהשטן " מי שמוכר -יצטער
    הבדואי 10/02/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    10 0
    " הערך מגולם " ? תזכירו לי בעוד שנתיים כשיגלו...
    סגור
  • 4.
    ליויתן
    סבסטיין 10/02/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    20 0
    האי ודעות הוסרה קדימה צפו נה האנליסטים מקלקלים את החגיגה עבל לא נורא לא נישארו הרבה פריירים שימכרו נכון לעכשיו יש משהו חיו בי מיצד טורקיה על עיסקת ענק היחסים מיתבשלים המבין יבין הסבלנות מיתלמת חברה לא לימכור לאנליסטים זה מה שהם עושים כותבים ומקשקשים ביכדי ליקנות בזול חברה לא להיות פרייר
    סגור
  • סימני פיסוק
    שחר 11/02/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוזרים לנשום.
    סגור
  • 3.
    חכו תראו מה תעשה בקרוב אבנר ורציו הכייון 400, 60 (ל"ת)
    מי שמאין לא מפחד 10/02/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 2.
    כפי שאמרתי לכם וזילזלתם. המניה תמשיך לרדת לכיוון 40
    ותיק בגז נפט 10/02/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 24
    אין חכם כבעל נסיון...
    סגור
  • מדובר בטייקון שרכש מניות גז במאה שקלים שלמים (ל"ת)
    יעקב 10/02/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לא הבנתי איזה ניסיון יש לך . חוץ מקשקשת כל יום בפורום (ל"ת)
    בחזרה לעתיד 10/02/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    תורכיה