ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

קידוח 'מגד 6' הסתיים, בגבעות נערכים לביצוע מבחני ההפקה

העומק הסופי של הבאר הינו 4,754 מטרים; יחידות ההשתתפות של גבעות מגיבות בבורסה בחיוב לדיווח
גבעות קידוח יבשתי
קידוח 'מגד 6' שמבצעת גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הסתיים וכעת נערכים בשותפות למבחני ההפקה שיתקיים במהלך הרבעון השני של 2014. לפי הדיווח של גבעות, העומק הסופי של הבאר הינו 4,754 מטרים. קידוח 'מגד 6' נתקע בחודש דצמבר ובוצע מעקף.

עוד נכתב בדיווח כי בכוונת השותף הכללי לבצע לוגים אלקטרונים בבאר ולהשלים את הבאר לצורך מבחני ההפקה ופעולות הפרופנט. כמו כן יבוצעו עבודות להכנת אתר הקידוח לצורך ביצוע המבחנים. השותף הכללי מעריך כי יידרשו כשלושה חודשים לביצוע פעולות אלו.

ב-11 בנובמבר דיוחחה גבעות כי "במהלך הקדיחה ב'מגד 6' החל לזרום לפני השטח נפט למשך מעל לשעה...עם גז נלווה בשיעור גבוה".

יחידות ההשתתפות של גבעות מגיבות בחיוב לדיווח ומזנקות בניגוד למגמה הכללית בבורסה.

גבעות, בניהולו של טוביה לוסקין, מתמקדת בפיתוח שדה הנפט 'מגד' הנמצא בראש העין. השותפות כבר מפיקה נפט מקידוח 'מגד 5' מיוני 2011 ובמקביל מפתחת פרוייקטים נוספים סמוכים: 'מגד 6', 'מגד 7' ו-'מגד 8'.
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    מחלבת גבעות עובדת ועובדת זה הזמן לחזק את טוביה החולב
    ראל000000026 09/02/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכן הוא לא מרוויח כמו המשקיעים שעושים סיבובי רחמנות עליו ועל איחילנד האלוף שרק מגבעות חולב 50000 בחודש על כלום .רחמנות על כל כנופית גבעות .רחמנות על העורך דין של גבעות יש לו כיפה מסכן
    סגור
  • 20.
    בא לי להקיא מדברי הבורות והכפירה שכתבת בפורום ספונסר
    למי שמכונה פרפר כחול 09/02/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    19 1
    לפני שאת כותבת, את צריכה ללמוד קודם את הנושא על בוריו ולא להלעיט את הקוראים בדברי שקר והבל! במקום ללמוד תנ״ך עם הפירושים האמיתיים שלמדו בכל הדורות. הבאת פירוש של מומר וכופר! כל מה שכתבת שקר יסודו, כולל ההקבלה שלך כביכול להנהלת גבעות! תתביישי לך!
    סגור
  • 19.
    טוביה מבחני הפקה עוד חודש ועוד חודש חליבה (ל"ת)
    ראל00000026 07/02/2014 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • זה הזמן לחיזוק. חחחחח. שכחת??? (ל"ת)
    לראל, בתגובה 12 רשמת 07/02/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • אני לא כתבתי אני אלישע יפיל אנשים (ל"ת)
    ראל00000026 08/02/2014 20:37
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 18.
    לא מופתע מ הירידות משהו שמע על תוצאות הלוגים החשמליים?
    YL 06/02/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 15
    לוסקין ב שתיקה עמוקה ואולי מתוך זהירות????? או כתוצאה מ הבדיקות המקדמיות לא דווח על המצאות הדרוקרבונים לא דווח על סימן חיובי בבדיקות החשמליות אז..... מה נשאר? אשליות
    סגור
  • אתה צודק האמת כואבת (ל"ת)
    בני 07/02/2014 00:24
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • 17.
    חשד כבד***לא מבחין בשמץ של שימחה בהנהלה
    YL 05/02/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 20
    אז הגיעו ל מטרה וסתמו את הפה .....לא שמענו ולו בשורה טובה אחת מדאיג
    סגור
  • סייג לחכמה שתיקה. תגיד לי אתה רציני? אתה חושב שסתם
    פנסיונר צעיר 05/02/2014 19:52
    הגב לתגובה זו
    25 2
    רוצים לעשות מבחני הפקה? או למשל סתם רוצים לחפור בור לניטור?
    סגור
  • ילד תלמד 7.5% מ כל הוצאה נכנס ל...לכיס של ההנהלה
    YL 05/02/2014 22:57
    הגב לתגובה זו
    1 22
    ללא ספק זה עוד כסף לשכר ההנהלה בנוסף לכל ה הוצאות אז למה לוותר????
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    בהתייחס לתגובת צ׳אמפ מהיום בספונסר, לדעתי, אתה מנתח
    פנסיונר צעיר 05/02/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    22 0
    נכון את המצב. אינני מכיר אותך אמנם, אך התרשמתי שהינך אדם מבין עניין ובעל חכמה רבה. כל הכבוד לך על הדברים שכתבת וכל טוב. בברכה, פנסיונר צעיר (מנהל השקעות בדימוס באחד מהבנקים הגדולים). מקווה שתראה את דעתי.
    סגור
  • 15.
    עד שיתחילו להפיק ממגד 6 מגד 5 יפסיק להפיק
    איציק 04/02/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 17
    מצפה מבחני הפקה של עד 2000 חב בכול השכבות הפקה סדירה של 1000 חביות תוך שנתיים בעזרת האל ,וטוביה החולב
    סגור
  • 14.
    טוביה החולב מנסה לעבוד על התדמית שלו
    ראל00000000000 04/02/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 30
    הוא ידוע במילים עדינות אין לו מילה עכשיו הוא עומד במילים זה רק לתדמיתו הנייר או גבעות מעניינים אותו ככליפת השום טוביה יש לו תוכניות חליבה זה לא אם יש או אין נפט בוגר אוניברסיטת לנין בקרמנולוגיה
    סגור
  • 13.
    מסכנים אנשים הפסידו שם את התחתונים. (ל"ת)
    avi2498 04/02/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • 12.
    מסכים לחלוטין עם דני משקיע.שער מצויין לחיזוק
    אלישע 0528928464 04/02/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    18 3
    הסיכון נמוך מאוד והסיכוי לעליות גבוה מאוד מאוד.הפריצה עשויה להגיע בכל רגע
    סגור
  • זה הזמן לחיזוק (ל"ת)
    ראל0000026 06/02/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • דווקא עכשיו? שמעת אולי משהו? האם לדעתך יש
    מה קרה ראל? למה 06/02/2014 22:17
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סיכוי להחזיר את ההפסדים שלנו?
    סגור
  • לדעתי נקודת אור במערה החשוכה של טוביה והכנופיה
    ראל00000026 07/02/2014 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 13
    רכבת שבאה ממול .............למחוק הכל ואני אופטימי
    סגור
  • אלישע הרשע הסיסמא שלך לחיזוק משער 8.5
    ראל0000000002 05/02/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 27
    איפה המצפון שלכם אתה אחד מהם מכנופית גבעות אנשים מפנטזים וטוביה והשליחים שלו כמוך מרוויחים אתם לא מבינים המצפון שלכם כמו של איילנד וטוביה החולב
    סגור
  • תודה מודה לך באמת בלי ציניות שיבו כמותך מילים אמיתיות
    ראל00000002 05/02/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 24
    סור מרע בקש שלום ו........אין לי בעיה שהיפסדתי ומפסיד בגבעות השימוש בחומרים מהתנ"ך ובשקרים זה מרתיח אותי במראה של טוביה בשם הרבי מלובביץ זצ"ל גבעות עולם .ומגד ביודעין שיש פה משחק זה מרתיח אם תפסיד תבין אם זה לא חילול שם שמים לא מדבר על הכסף באמת יש יש אין אין לקחנו בחשבון
    סגור
  • ולהתפקח! אתה חי כנראה בפראנויה ומדמיין לך כנופיות
    לראל, מציע לך להתפכח 05/02/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    22 0
    ואנשים רמאים ורשעים ועוד כל מיני דברים. בקיצור, הכל הוא פרי דמיונך הקודח! אף אחד פה אינו רשע וגם אין שום כנופיה - לא דובים ולא יער! לסיום, אני מברך אותך שתפסיק לדבר רעה על אנשים וברגע שתעשה את זה, תראה שכל הברכות יחולו עליך. ממני, פנסיונר צעיר. ״ מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב, נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מירמה, סור מרע ועשה טוב, בקש שלום ורדפהו ....
    סגור
  • 11.
    אין ספק שהשער בלתי הגיוני לחלוטין
    אלישע 0528928464 04/02/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    18 2
    לא יתכן שביום המים היינו ב-3.3 ועכשיו לאחר שמגד 5 מפיקה כ-500 חביות מידי יום 365 יום בשנה והסתיים קידוח מגד 6 בהצלחה אנו בשער 3.6
    סגור
  • 10.
    גבעות סימו את הקידוח בהצלחה.רמת הסיכון ירדה ל0
    דני משקיע 04/02/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
    19 4
    כרגע המחיר אטרקטיבי מאוד . הבעיה שיקח עוד כמה חודשים אבל הסיכון ירד וזה בשורה טובה למשקעים
    סגור
  • 9.
    ברור שיש נפט
    הרבה נפט 04/02/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הצפי 1000-1500 חביות מינימום
    סגור
  • 8.
    כמו שכתבתי אתמול
    הבנאי 04/02/2014 11:14
    הגב לתגובה זו
    11 4
    ממליץ בחום לקנות לפני שהשער יהיה באזור 5
    סגור
  • 7.
    איפה כל ההזויים שהבטיחו עליות אדירות בסיום הקידוח .
    באר נפט 04/02/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    4 22
    כל אותם מופסדים שמבטיחים לעצמם ולצאן מרעיתם במיוחד מפורום דיבורסה/תפוז שמהללים את לוסקין בטח לא מבינים למה גם הפעם היה"ש תקוע על 3.7 . הרי הבטיחו שברגע שהקידוח מסתיים תהיינה עליות של עשרות ומאות אחוזים. תבינו כל עוד לוסקין וחבורתו ינהלו את גבעות לא תראו שקל כי אף אחד לא מתקרב לדבר הזה שנקרא גבעות. תמשיכו להלל ולתמוך בלוסקין ותשארו תפרנים. עכשיו בטח כל ההזויים מהםורום יצביעו נגד אבל המציאות חזקה מהאשליה
    סגור
  • 6.
    בשעה טובה ומוצלחת הקידוח הסתיים
    zur5 04/02/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    17 3
    יוצאים למבחנים ומכאן הדרך סלולה רק למעלה וכל מי שחושב אחרת שימשיך לישון...ולוירוסים שהסתובבו כאן במשך השנים זה הזמן לרוץ ולקנות גבעות כי רק בגבעות תוכלו להרויח...יאללה רוצו לקנות
    סגור
  • צור עוד פעם אתה מפחיד את אלה שמכרו ב12 והרוויחו . וירוס
    צנצנת נפט 04/02/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    6 23
    חבל שאתה מתמיד בהכפשות ובכינויים לא ראויים כמו וירוסים את מי שכבר הוכיחו לך שאתה פשוט לא מבין ואין לך מושג בגבעות . אתה וראובן האיש שעדיין לא חזר בו מדבריו האנטישמיים בערב השואה ובשאר דברי ביבים על המשקיעים האחרים והוא האליל שלך ושל חבריך בתפוז ושוב אתה חוזד על אותם הדברים ה"מאיימים" שמי שלא יקנה עכשיו יפסיד . אז לא שמעתי בקולך ב6 וב 5 וב4 ורק חסכתי לעצמי את ההפסדים שניסית למכור. אני מבין את התיסכול שלך ושל חבריך מהאיגוד או מה שאתם קוראים לעצמכם. אבל את המציאות אי אפשר לשנות אתה תקוע מתחת ל4 וייקח לך הרבה זמן להחזיר את ההפסדים. על רווחים תמשיך לחלום.
    סגור
  • אצלנו בפורום גבעות בתפוז מוגנים מוירוסים כמוך
    zur5 04/02/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    3 18
    אני שמח שאתה עושה אותי מפורסם בכל פעם שאני כותב....אם אתה חושב שכשאתה מגיב כמו עלוקה לכל כתיבה שלי ומפזר שקרים בלי הכרה או דברים שלא אמרתי וזה פוגע בי...יש לך טעות...בכל פעם אתה גורם לי לפרסום מעבר למצופה...כל מי שקורא אותך מייד רץ לבדוק מי זה צור...אז תודה מראש ותמשיך במה שאתה עושה....ושיהיה ברור לכולם אני נמצא כאן.....http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=2378 תבואו
    סגור
  • 5.
    מחיר נמוך לאור העובדה שהבאר ליד מפיקה נפט
    היי טק 04/02/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אנשים לא שמים לב שמהקידוח הניסיוני מפיקים ומוכרים נפט במאות חביות ליום. עד כה הופקו למעלה מחצי מיליון חביות. לקידוח הנוכחי יש פוטנציאל גבוה יותר לאור יישום הפקת הלקחים מהקידוח הניסיוני.
    סגור
  • 4.
    גם אם ימצאו נפט זה יממן את משכורת לוסקין וחבריו, השאר
    התפכחתי 04/02/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    6 27
    יקבלו קדחת. בינתיים לא ממש משנה לאותם אנשים שמקבלים כל חודש הרבה כסף מה באמת יהיה שם.
    סגור
  • 3.
    ימצאו שם ביצים של התנינים הגדולים שרשומים בתורה
    ראל00000000 04/02/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 30
    וכך טוביה החולב וכנופית גבעות מחזירים אותנו לבראשית הכוונה הקידוח היסתיים לקחנו כסף ועכשיו עוד קידוח תכינו עוד כסף ומחילים מההתחלה מגד 7 מגד8 ועוד ועוד ככה מחלבת טוביה אשליות מכר מוכר וימכור
    סגור
  • כמה בן אדם משועמם יכול לזיין את המוח???
    ראלי 04/02/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    25 3
    מה כל כך מעניין אותך בגבעות?,אם אתה לא מאמין במיזם אתה מן הסתם גם לא מושקע ואם אתה לא מושקע למה מעניין אותך מה שקורה שם ,כל כתבה אתה דוחף תאף שלך כמו משועמם שלם יום רק מחקה שתצה הודעה של גבעות, לך תעבוד פרזיט!.
    סגור
  • יפה שאתה מגיב לטוקבק שלי פנטזיונר תמשיך להשקיע
    ראל0000000 04/02/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 25
    ואל תיתייחס למה שכותבים אתה סתם ילד מפנטז פראזיט זה לא היה במקום אני מבטיח לך שאתה ואבא חייתם על חשבוני מה ששילמתי מס הכנסה ומה שנתתי למדינה בטוח אתה וכל המשפחה שלך !
    סגור
  • 2.
    עדיף כבר לקרוא במאיה. שם זה מלא (ל"ת)
    זה הכל? 04/02/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    בשעה טובה , מהשטח גם ראו סימני נפט על המקדח (ל"ת)
    TAM 04/02/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור