23:05 סגירה מעוברת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים הגיבו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

משקיע של גבעות: "אנחנו מפסידים את התחתונים - והם לוקחים דמי ניהול"

והמניה - מתאוששת לאחר שנפלה לשפל של מעל שנה. כעת - קבוצה של 5 משקיעים דורשים להחליף את המפקח והבלגן חוגג
 |  45
הקרב על המפקח
Share
אין רגע דל בשותפות גבעות עולם - אחרי שקבוצת משקיעים ניטרלה תוכניות שונות של טוביה לוסקין לגייס הון, 5 תובעים (שלטענתם מייצגים יותר מ-10% מהשותפות המוגבלת) דורשים לכנס בדחיפות אסיפה כללית מיוחדת אשר על סדר יומה יעמוד לדיון שאלת החלפת המפקח. בדיון שהתקיים בשבוע שעבר בביהמ"ש המחוזי בירושלים טענה גבעות שלקבוצת המשקיעים אין סמכויות לרבות לבקש לכנס את האסיפה.


משקיע של גבעות שאינו חלק מאותם 5 שחתומים על הדרישה נשמע הבוקר כעוס מאוד בשיחה עם Bizportal. "התפקיד של המפקח להגן זה על השותף המוגבל, אך בפועל הוא מגן על השותף הכללי שמשלם לו. המפקח עובד עבור מי שמינה אותו ולא עושה את העבודה - כל הבלגן בגבעות זאת שערורייה, חוסר שקיפות. המבנה הזה של השותפות לא הוגן וצריך לשנות אותו - אנחנו מפסידים את התחתונים והם לוקחים דמי ניהול".

עו"ד ניר יוסטר , המייצג את המשקיעים, מספר כיצד התחילה הפרשה לפני מספר חודשים: "לאחר שהשותף המוגבל לא קיבל תשובות לשאלותיו בין היתר ביחס לכספו המצוי אצל השותפות ובאופן פיקוח עבודת המפקח, ביקשנו לכנס אסיפה שבה תישאל שאלת תפקיד המפקח - האמון על שמירת זכויות הציבור".

משקיע נוסף אמר ל-Bizportal כי "אנו לא מנסים להתערב בניהול גבעות, אלא להחליף את המפקח".

עו"ד יוסי עבאדי: "מחזיקי היה"ש נכנסו למגרש עם כללי משחק ברורים"שופט המחוזי בירושלים, ארנון דראל, העניק לתובעים 30 יום בכדי לברר את צירוף החברה לרישומים המטפלת בגבעות עולם- החברה לנאמנויות של בנק לאומי. התובעים מבקשים לזמן אספה של בעלי יחידות ההשתתפות בכדי להחליף את המפקח עו"ד יונתן קורן, המכהן בתפקיד זה כבר 19 שנה הן כמפקח והן כנאמן האמון על שמירת זכויות השותף המוגבל.את המפקח ואת הנאמן מייצג עו"ד יוסי עבאדי : "המפקח שומר נגד קיפוח של בעלי יחדות ההשתתפות. חלקם רוצים להפוך את השותפות לבעלת סמכויות ניהוליות, אך הם רוצים לשנות את מבנה השותפות בטיעון דמגוגי נגד המפקח. הם נכנסו למגרש עם כללים ברורים ואי אפשר לשנותם עכשיו".

עו"ד יחיאל כשר: "בשותפות מוגבלת אין למחזיקי היה"ש השפעה על הניהול"

את השותפות המוגבלת, שביקשה להצטרף לנתבעות, מייצגים עוה"ד יחיאל כשר וחיים אינדיג. עו"ד יחיאל כשר : "הם לא הפנימו את כללי המשחק. לא מדובר בבעלי מניות בחברה ציבורית. זאת שותפות מוגבלת ולא
חברה ציבורית
חברה ציבורית
.1 חברה אשר מספר בעלי המניות בה אינו מוגבל . החברה רשאית להתחיל לפעול רק לאחר קבלת רישיון שמונפק מרשם החברות. חברה זו רשאית לפנות לציבור בבקשה לקנות את מניותיה שהנפיקה על פי תשקיף .החברה חייבת בפרסום של הדוחות הכספיים שלה וכן בדיווח שוטף לבורסה לניירות ערך לגבי כל פעילות או אירוע מהותי בחברה בטווח הזמן הקרוב ביותר בסמוך לאירוע..2 חברה שנוסדה על ידי הממשלה או על ידי רשות ציבורית אחרת. לצפיה ברשימת כל החברות הציבוריות הנסחרות בבורסה בתל אביב
ולכן אין להם השפעה על הניהול ואסור שתהיה להם השפעה על הניהול".

המבנה של שותפויות חיפושי הגז ונפט בישראל בנויות בפירמידה שמטילה סיכון משפטי על הבעלים ומנהלים (אך כמעט ללא כל סיכון כספי). נטל הסיכון והמימון נופל על כתפי בעלי יחידות ההשתתפות (אך ללא כל סיכון משפטי). השותף הכללי נמצא מעל השותפות המוגבלת.

בכדי לכנס אספה חייבים התובעים להוכיח החזקה של 10%

חלק מהמשקיעים העבירו במשך השנים ביקורת רבה על גובה דמי המפעיל שנגבו על ידי השותף הכללי בגבעות. בשנת 2012 התארגנה קבוצת משקיעים המבקשת לקבל מידע ופעם הראשונה גם להבין לאן כספה הולך, כולל תוכניות שונות לגיוס הון. בכדי לכנס אסיפה הם צריכים להוכיח שהם מייצגים לפחות 10% מבעלי יחידות ההשתתפות.

גבעות יהש (0%) גבעות יהש 1 0% 04:25 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עוסקת בחיפושי גז ונפט בעיקר ביבשה. הפרויקט המרכזי שלה נקרא 'מגד' והוא נמצא באזור ראש העין. השותפות מפיקה נפט משדה מגד 5 עוד מיוני 2011. קצב ההפקה הנוכחי עומד על כ-470 חביות ליממה והכמות המצטברת שהופקה עד אוגוסט 2013 היא 449 אלף חביות במחיר מכירה ממוצע של 107 דולר.

יחידת ההשתתפות של גבעות נחתכה ב-19% בתוך שנה למחיר של 3.8 אג', המשקף לשותפות שווי של 402 מיליון שקל. בסוף שנת 2010 הגיעה גבעות עולם לשווי של 1.2 מיליארד שקל.

כניסה ל פורום גבעות עולם באתר האינטרנט 'תפוז'.

ראובן ברסלויער, דובר איגוד המשקיעים, מסר כי "אנו מתנגדים בתקיפות לצעד שננקט להחלפת המפקח על ידי קבוצה מיליטנטית מהמשקיעים. אין זה מתפקידו של המשקיע המוגבל להתערב בניהול השותפות הכללית, המפקח ממלא תפקידו נאמנה והניהול כיום בגבעות הוא מקצועי וטוב".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 נו גבעות 23/01/2014 13:08 יש או אין ? (ל"ת)
רוצים תשובת אמת! 26/01/2014 20:28 רק אלוקים יודע! (ל"ת)
ראל0000000 23/01/2014 18:37 יש חבית ללא תחתית למזומנים שמוציאים נפט אין (ל"ת)
27 ראל00000026 21/01/2014 15:04 ביזפורטל בבקשה תורידו את התמונה שלו
רוצה לראות אותו איך הוא היה ניראה באוניברסיטת לנין בלי זקן כנראה איזה שרשרת עם צלב
26 ראל0000026 21/01/2014 11:02 יתיראו איזה אדום בפנים שבע מאושר (ל"ת)
25 ראל000000026 20/01/2014 18:30 טוביה זה אחד האנשים הכי מסוכנים שהיכרתי אין לו מצפון
המראה מטעה הוא למד גם משחק מעושה קול אבאי כזה אנגלו סקסי והוא רוסי שלמד באוניברסיטת לנין
24 ראל000000026 20/01/2014 12:37 שאלה לביזפורטל ל
למה תמיד התמונה שטוביה צוחק זה מכוון או להעלות את חמםשל המשקיעים השחוטים בגבעות בבקשה תרחמו עלינו האיש צוחק כל הדרך אל הבנק ועלינו
23 שאלת תם 19/01/2014 23:36 האם חלה חובת דיווח על ההנהלה כאשר יש לה מידע מהותי
לפני סיום הקידוח? אינני יודע מה ידוע בשלב זה להנהלת גבעות, אך השאלה היא האם במצב "הרגיש" שבו נמצאים עתה (קדיחת המעקף לאחר פריצת הנפט והתקלה, התקרבות ממשית ליעד המטרה), האם המשקיעים צריכים לקבל את המידע המינימלי המגיע להם דווקא מהפורומים האינטרסנטיים ולא מהנהלת החברה? האם זה נראה תיקני בעיני הרשות? תמהתני!
זוהי דווקא שאלה 20/01/2014 12:32 מצויינת ומעניין לדעת האם מישהו רציני משוק ההון חשב עליה
בכלל? לפי התגובות עד כה, נראה לי שלא!
22 אחד העם 19/01/2014 18:04 @ כאשר "הרשעות" לני"ע אינה ממלאת תפקידה @ המשך
המצב נכון להיום שהשותף הכללי עושה כל שלאל ידו כדי להכביד ולהקשות על כינוס האסיפה כך שלשותף המוגבל לא נותרה ברירה אלא לבקש סעד מבית המשפט כדי לכפות על השותף הכללי כינוס אסיפה לבחירת מפקח חדש. וכדי לסבר את האוזן אוסיף עוד נתון כדי שאפשר יהיה להכיר את השותף הכללי. זו השותפות היחידה שחורגת מהמקובל בענף וגובה מעל ל-20% דמי מפעיל כאשר הנורמה בשאר השותפויות בין 5% ל10%. וכל זאת למה ? - כיוון שלפני מספר שנים נחתם הסכם עם חברת שייר שהייתה אמורה להכניס לשותפות סך של 50,000,000$ תמורת אחוזים שהשותף המוגבל וויתר לטובת גיוס הכסף. סוף מעשה - חברת שייר נסוגה מההסכם ולא הזרימה כסף לשותפות אולם השותף הכללי אימץ אל חיקו בשמחה את האחוזים הללו ומסרב בכל דרך להורידם ולהשוות את התמלוגים למקובל בענף..
אנונימי 20/01/2014 09:55 כרגיל לא כל האמת ! גם המשקיעים עצמם סירבו ולא הסכימו
ולא הסכימו להכנסת השותף הנ"ל.
אחד העם 21/01/2014 01:20 @ OK ומדוע דמי מפעיל נותרו פי 4 מהמקובל כאשר אין @
עסקה ? ? ? למה השותף הכללי לא מחזיר את גובה דמי המפעיל למקובל בענף? או לחילופין מוצא שותף אחר שיזרים הון לשותפות תמורת האחוזים שהמוגבל וויתר לטובת הזרמת הון ??? אפוא כאן כל האמת ! ! !
21 אחד העם 19/01/2014 18:02 @ כאשר "הרשעות" לני"ע אינה ממלאת תפקידה @
כאשר "הרשעות" לני"ע אינה ממלאת תפקידה על המשקיעים עצמם ליטול יוזמה ולפנות לעזרת בית המשפט כדי לעצור את העוולה שנעשית תחת עיני הרגולטור תוך כדי עצימת עין. כאן המקום לציין למי שלא בקיא בסוג זה של חברה אזי מדובר על שותפות מוגבלת המורכבת משותף כללי ושותף מוגבל. השותף הכללי מחזיק בפחות מ-5% בשותפות והשותף המוגבל מחזיק בכ-95% מהון השותפות . השותף הכללי - לא משקיע כמעט כסף בשותפות ,כל סמכויות הניהול בידיו, ורק בידיו וכך גם יישאר ! השותף המוגבל - ללא כל סמכות, תפקידו ( אך ורק ) להשקיע כספים כדי שהשותפות תהיה בעלת אמצעים לגלות ולהפיק נפט ! המפקח - גם בתפקיד נאמן ,אמור להיות כלב השמירה של השותפות ותפקידו להגן על השותף המוגבל כדי שזכויותיו לא יפגעו ע"י השותף הכללי שכזכור כל סמכויות ניהול השותפות בידיו. למרבה האפסורד את המפקח מינה השותף הכללי לפני למעלה מ-19 שנה ופועל יוצא מכך שבעצם החתול שומר על השמנת. בגלל הזמנים שהשתנו ובעיקר בגלל כוחה של רשת האינטרנט הצליחו משקיעי גבעות להקים התארגנות כדי לאסוף מעל 10% כמתחייב על פי התקנון ולבקש כינוס אסיפה שעל סדר יומה בחירת מפקח חדש !
אנונימי 20/01/2014 09:58 יש גם קבוצה גדולה של משקיעם המתנגדים למהלך מסוכן זה . (ל"ת)
20 ראל000000026 19/01/2014 16:20 גבעות נוסדה כמו משחק הפירמידות פנטזיה ביטקווין הישראלי
הכל שם מדומיין יש מכונה משומנת היטב חולבת ללא סוף הודעות ללא סוף אנחנו מברכים את קבוצת המשקיעים את האמת גבעות סחטה לנו את כל כספינו זה הלך לכיסים של האיש עם הזקן שמחייך כל הדרך אל הבנק .לעשות סוף כל האנליסטים טוענים שאין שם כלום חוץ מרמאות
19 גג 19/01/2014 16:03 לא יותר פשוט למכור את המניה? (ל"ת)
יו, איך לא חשבתי על 19/01/2014 20:24 זה? מה אתה אומר? וואלה אמרת פה חידוש עצום! ואוו איזה
גאון אתה! אתה רוצה יהלומים במחיר זכוכיות??? חחחח לך וחפש לך את החברים שלך, אולי הם יספקו לך את הסחורה שאתה מבקש? אתה יכול שאול למשל את ראל0000000022, או את ראל00000000024, או אולי ראל0000000000026. או אולי את קובי?
18 נתי 19/01/2014 15:01 זה ממש ממש הישראלי המצוי!!!!!!!
שהוא מרויח הוא לא ירוץ לעיתון. מקסימום יצטלם ליד באר הנפט. שהוא מפסיד הוא מגלה לנו שהוא לובש בכלל תחתונים. הלו!!!!!
17 קובי 19/01/2014 14:44 זאת תעודת הישתתפות ולא מניה ? שיהיה ברור לכולם
יש לה מה למכור רק לאחר קידוח מוצלח ? ולא ? איבדתם את כספכם .....שוב זאת תעודת השתתפות ולא מניה ....ברור
קובי, מה בדיוק ההבדל 19/01/2014 20:47 לא הבנו אותך!!! חחחח. (ל"ת)
16 היי טק 19/01/2014 14:26 את המפקח אנחנו נבחר
הגיע הזמן למפקח שיעבוד בשבילנו
15 איציק 19/01/2014 14:22 מי שרוצה להצטרף למאבק ההוגן הזה
ולהשתתף בזכות הבסיסית הזאת, מתבקש להתקשר ל0507333667
משקיע 19/01/2014 20:41 אני חושב שמספר אינטרסנטים מעוניינים לעשוק את המשקיעים
ולהשתלט על החברה. הספיק לי לקרוא את ה״חכמולוגים״ למיניהם בפורומים השונים של גבעות, כדי להגיע למסקנה זו. רבותי, אני מציע לכם להיזהר ולהיזהר ולא להיגרר אחרי אנשים שמנסים סתם להכפיש את ההנהלה המעולה וההגונה של גבעות.
14 דוד 19/01/2014 14:13 מניות
מי מפקח על הבורסה . מנהליי חברות לוקחיים מיליוני שקליים בשנה . ביחד עים קבוצת ההנהלה . והחברה פושטת רגל. מטומטם מי ששם שקל בבורסה בישראל.
13 גלאור 19/01/2014 14:12 עו"ד יוסי עבאדי: "הם נכנסו למגרש עם כללים ברורים ואי
אפשר לשנותם עכשיו". חחחחח...מר עבאדי, ספר את זה לששינסקי הוא עושה הוקוס פוקוס ומשנה את הכללים הכי מוצקים ועוד באופן רטרואקטיבי... קל וחומר שאפשר וצריך לתקן הסכם מעוות ובלתי הוגן כמו הסכם השותפות המוגבלת
12 חכמת ההמון 19/01/2014 14:09 את הסיפור של גבעות עוד ילמדו בכל האוניברסטאות - חלק ב
המשך: אבל הדבר המדהים הוא שבפעם הראשונה רואים כיצד המון פרטים מצליחים להתגבש לידי כח משמעותי ולעמוד על זכויותיהם. בזכות הטכנולוגיה יכולים היום משקיעים קטנים להעביר בינהם מידע וידע בפורומים של משקיעים. הפורמים של משקיעי גבעות הם לא רק מהתוססים ביותר בשוק אלא גם ידעו לקחת את חכמת ההמון הזו צעד אחד קדימה להתארגנות שיכולה להשיג הישגים. את הכח של ההתארגנות הזו חש השותף הכללי בשתי האסיפות האחרונות שקיים בהם לא הצליח להעביר את הצעותיו לגיוס הון. אין ספק שהתארגנותם של המשקיעים יכולה גם להביא לשינוי חוקי המשחק בכל השותפויות ורשות ני"ע והרגולטורים האחרים לא יוכלו להתעלם מהכח המתגבש מול עיני כל שוק ההון. הנהלת גבעות מתחילה להבין שכללי המשחק השתנו ומידע אישי אני יודע שהם כבר החלו בחיפוש אחר מנכ"ל שביכולתו להציף ערך למשקיעים יותר מהמנכ"ל הנוכחי. השקעה מסוכנת מאוד אבל גם מעניינת מאוד עם סיכוי תשואה פנומנליים (כפי שנאמר כגודל הסיכון כך גודל הסיכוי)
אנונימי 20/01/2014 10:02 אל תשוויץ אפילו הנמלים עושים זאת (ל"ת)
11 חכמת ההמון 19/01/2014 14:07 את הסיפור של גבעות עוד ילמדו בכל האוניברסיטאות - חלק א
גבעות היא שותפות מדהימה שעוד ילמדו את הסיפור שלה בכל הפקולטות לכלכלה. היא בית ספר לכל מי שרוצה ללמוד את שוק ההון וגם למי שכבר חושב שהוא יודע הכל אבל רוצה לחזות בשינוי כללי משחק בשוק בהתהוותם. מדובר בשותפות שהיא פורצת דרך בהרבה מאוד מובנים. היחידה בארץ שהצליחה להוציא נפט מהיבשה לאחר עשורים ובכמויות משמעותיות ובכך שברה סטיגמה שאין נפט ביבשה. סיום קידוח מגד 6 בימים הקרובים יוכיח מעל כל ספק שמגד הוא שדה ולא באר בודדת, שבמקרה הצליחו למצוא בה נפט. גבעות היא מיוחדת גם כיוון שמסיבות היסטוריות זו שותפות שכ 95% מהמחזיקים בה הם משקיעים פרטיים ולא מוסדיים או טייקונים. אבל הדבר המדהים הוא שבפעם הראשונה רואים כיצד המון פרטים מצליחים להתגבש לידי כח משמעותי ולעמוד על זכויותהם. בזכות הטכנולוגיה יכולים היום משקיעים קטנים להעביר בינהם מידע וידע בפורומים של משקיעים. הפורמים של משקיעי גבעות הם לא רק מהתוססים ביותר בשוק אלא גם ידעו לקחת את חכמת ההמון הזו צעד אחד קדימה להתארגנות שיכולה להשיג הישגים. המשך בתגובה הבאה.
אנונימי 20/01/2014 10:03 לא תמיד ההמון צודק.ההמון נגרר אחרי הטיפשים. (ל"ת)
ihalmon 20/01/2014 13:02 ראובן, אתה פטאט! (ל"ת)
10 קובי 19/01/2014 14:06 תיראו איזה חיוך? אחרי שקדחו את המשקועים המסכנים
ימשיכו לקדוח את המשקיעים חיוך .משגע?
לקובי, ומה שאתה 19/01/2014 19:59 מפמפם פה את השטויות שלך, זה בהרבה יותר ממשגע , זה ממש
משגע! אולי תיתן לנו גם חיוך בבקשה?
9 הגאון 19/01/2014 14:02 חברה רקובה שגוזלת כספי משקיעים 20 שנה
.
אולי תואיל לגלות מי 19/01/2014 20:15 אתה הגאון הגדול כדי שאוכל להגיש נגדך תביעה רצינית על
הוצאת דיבה ולשון הרע?!!
8 משה 19/01/2014 13:48 אגב דמי ניהול,
ללא קשר למניה זו או אחרת: אני מדבר דווקא על כל אותם גופים המנהלים תיקים, למוסדות ולפרטיים. איזו חוצפה זאת לגבות מהלקוחות דמי ניהול חודשיים בחודשים בהם נירשמו ירידות בשווי התיקים המנוהלים!! לא הגיע הזמן לעגן זאת בחוק? במקום שיגידו תודה שלא מקזזים מהם הפסדים חודשיים, הם גובים בנוסף על כך דמי ניהול?
7 ישראמקו 19/01/2014 13:36 גם אני תומך במשקיעי גבעות למרות שאיני מחזיק בה כרגע
בגלל ההתעלליות במשקיעים על ידיי ההתנהלות של מנכ"ל גיבעות עולם מר טוביה לוסקין שמשחק עם משקיעו !!!!!! לא יתכן שחברה היחידה בארץ המפיקה נפט כחול לבן נסחרת במחיר כזה מגוחך עם שער מניה שלא משקף את הפוטנציאל בכלל שקיים בשדה , ולדעתי הכל בגלל התנהלותו של מר טוביה לוסקין !!! הוא חייב לפנות את מקומו מתפקיד המנכ"ל לטובת מישהו שיעשה את העבודה כמו שצריך , ושיחזור להתעסק בגאולוגיה שבזה הוא מעולה וכבר הוכיח את עצמו .
פנסיונר צעיר 19/01/2014 19:48 לדעתי, הוא מנכ״ל וגאולוג מצטיין - אחד מהטובים ביותר
בארץ ותפסיק בבקשה לדבר עליו סרה! אין שום קשר בין תיפקוד המנכ״ל שהוא מעולה כאמור, לבין שווי הנייר וזאת אני כותב לך כאחד שדי מומחה בשוק ההון (מנהל השקעות בעבר, באחד מהבנקים הגדולים). אם אסכם בקצרה, צריך להמתין לדעתי בסבלנות לתוצאות הקידוח ולא לצאת בהצהרות שאין להן שום אחיזה במציאות!
6 המפקח 19/01/2014 13:34 משהו לא ברור . המפקח מייצג את המשקיעים ומקבל מהם שכר אז
למה הם צריכים לפנות לבית משפט על מנת להחליפו למי שהם חושבים שייצג אותם נאמנה. באיזה זכות ההנהלה בכלל מתערבת . זה כמו שהנהלה של מפעל תחליט לעובדים מי יהיה יו"ר הועד שלהם. חוצפה והתנשאות של ההנהלה בכלל להעמיד טיעון כזה.
5 ליצן 19/01/2014 13:32 עושים ממכם צחוק, הם צוחקים כל הדרך אל הבנק על חשבונכם:) (ל"ת)
ליצן, או ליצן החצר, 19/01/2014 20:59 או אולי מתסיסן,משועמם? או שאולי בא לך להיות גם בעל
עניין? חחחחח
4 איזה רקבון בהתנהלות 19/01/2014 13:28 nמפקח שנמצא 19 שנה זה כבר רקבון . ועוד יושב עם ההנהלה . (ל"ת)
3 דמו 19/01/2014 13:19 ממש לא מדוייק
אף אחד מבעלי היחידות לא טוען ולא מבקש להתערב בניהול השותפות .הדבר היחיד המבוקש הוא כינוס אסיפה על פי התקנון לדיון בהחלפת המפקח -כינוס אסיפה שהשותף הכללי מונע כבר שנים .תפקיד המפקח לשמור שזכויות בעלי היחידות בשותף המוגבל לא יקופחו ולדעת התובעים המייצגים מעל 14% מבעלי היחידות , המפקח הנוכחי שמונה לפני שנים בהמלצת ובהשתתפות פעילה של השותף הכללי בבחירתו ,אינו שומר על זכויותיהם ומאפשר לכללי לעשות ככל העולה על רוחו ולקבל החלטות שבהחלט עלולות לפגוע בזכויות בעלי היחידות
2 דני משקיע 19/01/2014 12:56 כול המשקעים מכול השותפיות תומחים
במאבק של מחזיקי היהש של גבעות.זה דבר תקדימי שיכול לשנות את כללי המשחק בין הכללי למוגבל
אפילו עברית אינך 19/01/2014 14:26 יודע לכתוב. ״תומכים״ כותבים באות כ׳ ולא ב- ח'. אני גם
משקיע ואני דווקא כן סומך על ההנהלה. ההנהלה לדעתי מצויינת ישרה והגונה וחבל שמספר חברים בפורומים מנסים כל הזמן להכפיש אותה וגם מתקוטטים ביניהם כל הזמן בצורה מגעילה ודוחה!
1 פוליטיקאי 19/01/2014 12:46 משקיע? למה לא כתבתם מהמר ?
הרי כל החרטה הזאת זה הימור
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש